تأسيس: 14 مرداد 1392     |    در نخستين کنگرهء سکولار های ايران     |      همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

 خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 31 فروردين ماه 1394 ـ  20 ماه آوريل 2015

ستاد جلادان اسلامی رد گم می کند!

در حاشیه جنگ تبلیغاتی میان آل خمینی و آل سعود

محسن ابراهیمی

       جمهوری اسلامی دستگاهی دارد به نام قوه قضاییه. در راس این قوه سرجلادی نشسته است به نام آیت الله صادق لاریجانی. این آیت الله برادری دارد به نام علی لاریجانی. این برادر قوه مقننه خیمه اسلامی را اداره می کند. و اینها برادری دارند به نام محمد جواد لاریجانی که در راس "ستاد حقوق بشر قوه قضاییه" گذاشته اند. کار ایشان در این ستاد این است که دستمال بردارد و پوزهء خونین دو برادرش و، به این ترتیب جمهوری اسلامی را، در انظار عمومی جهان پاک کند! 

       اخیراً "ستاد حقوق بشر قوه قضائیه جمهوری اسلامی" ادعا کرده است که دو نوجوان ایرانی در جریان حج عمره مورد آزار جنسی ماموران عربستان سعودی قرار گرفته اند و خواستار پیگیری این موضوع در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد شده است. این ستاد اعلام کرده است که این اتفاق "غیراسلامی و غیرقانونی" است و "بر اساس فتوای یکی از شیوخ و امامان جماعت جده" انجام پذیرفته است و اینکه "این اقدام نشان ‌دهندهء یک روند سیستماتیک و بسیار خطرناک است"!

       ستاد حقوق بشر قوهء قضائیه از دولت عربستان سعودی خواسته است که: "با توجه به کنوانسیون بین المللی حقوق کودک، تعهدات بین‌المللی خود را نیز محترم بشمارد" و خواستار "برخورد قاطع و پیش‌گیرانه با همه کسانی که انجام اینگونه اعمال را در جامعه عربستان تبلیغ، ترویج و حمایت می کنند" شده است!

       غیر اسلامی؟ غیر قانونی؟ فتوای شیوخ و امامان جماعت؟ روند سیستماتیک؟ کنوانسیون حقوق کودک؟ تعهدات بین المللی؟ برخورد با حامیان این گونه اعمال؟

 

غیر اسلامی؟

       آزار جنسی نوجوانان علی العموم توسط برادران اسلامی سنی مشغول در دستگاه فاسد آل سعود ابداً چیز عجیبی نیست. آبشخور اصلی ایدئولوژیک حاکمیت شیعی در ایران و حاکمیت سنی در عربستان یک دین است و آزار جنسی نه فقط نوجوانان بلکه حتی کودکان از نظر دین یک امر پذیرفته شده است. حاکمین فاسد عربستان در این مورد باید از فتوای مشهور خمینی در باره آزار جنسی کودک شیرخوار یاد بگیرند.

 

غیر قانونی؟

       بر اساس کدام قانون؟ بر اساس قوانین اسلامی؟ واقعاً سران حکومتی  که در نتیجه  اعمال قوانیشان سن تن فروشی را به دوازده سالگی رسانده اند و آخوندهای مستقر در حرم هایش نقش دلالان رسمی سازمان فحشای نوجوانان را بازی می کنند شرم نمی کنند به برادران اسلامی شان در عربستان ایراد قانونی می گیرند؟ 

 

فتوای شیوخ و امامان جماعت؟

       مردم دنیا فقط از فتوان قتل سلمان رشدی خبردار شده اند. هنوز نمیدانند که دهها هزار انسان با فتوای سرقاتلان اسلامی به نام خمینی در زندانها قتل عام شده اند. هنوز نمیدانند که تعداد زیادی از این قتل عام شده ها دختران جوانی بودند که توسط پیروان راستین امام خمینی قبل از اعدام مورد تجاوز اسلامی قرار گرفته اند تا به بهشت نروند! در فردای انقلاب مردم ایران علیه حکومت اسلامی، مادران و پدران داغدیده و رنج کشیده داستان این تجاوز سیستماتیک اسلامی در زندانها را با مردم جهان سهیم خواهند شد. آنگاه مردم دنیا نه فقط از متجاوزین حاکم در ایران بلکه از دموکرتها و سوسیال دمکراتها و جمهوریخوهان و لیبرالها و محافظه کارها و همه این دودوزه بازان شیاد سیاسی حاکم در غرب که زمان خودش در قبال این جنایت بزرگ سکوت کردند متنفر خواهند شد.

 

روند سیستماتیک  و بسیار خطرناک؟

       سران حکومتی که مسئول یکی از سازمانیافته ترین و سیستماتیک ترین قتل عامهای تاریخ بشر در قرن بیستم - قتل عام زندانیان سیاسی در دهه شصت - هستند باید در صندلیهای ردیف اول دادگاهی بنشینند که متهمین نسل کشی سیاسی را محاکمه خواهد  کرد. جای سران عربستان سعودی در چنین  دادگاهی پشت سر خامنه ای، رفسنجانی، احمدی نژاد، برادران لاریجانی و دهها آیت الله و آدمخوار مکلا قرار دارد.

 

کنوانسیون حقوق کودک و تعهدات بین المللی؟

       طبق آمار منتشر شده در سال 92، زندگی بیشتر از دومیلیون و پانصد هزار کودک در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی  در اثر کودک آزاری جسمی ، جنسی و اعتیاد تباه شده است. تعداد زیادی از این کودکان در کوره پزخانه ها، در میان زباله و دود  و خاک و خاکستر زندگی میکنند. کودکانی که گاها از ساعت 3 صبح تا آخرشب برای طبقه سرمایه دار از جمله آیت الله های میلیارد سود تولید می کنند. کودکانی که فقط کار می شناسند و چیزی به نام بازی و شادی نمی شناسند. کودکانی که با کار "بازی" میکنند. در جمهوری اسلامی تعداد زیادی کودک به خاطر اسارت پدران و مادرانشان در زندانها و براساس قوانین بیرحمانه اسلامی پر پر میشوند و معصومانه و در سکوت بیرحمانه دنیا ذره ذره نابود میشوند.

در دادگاه واقعی نقض حقوق کودکان سران جمهوری اسلامی باید در صندلیهای ردیف اول جا بگیرند.

 

برخورد با حامیان این گونه اعمال در عربستان؟

       "دیگ به دیگ میگه روت سیاه، سه پایه میگه صل علی"! کاملا درست است. باید با متجاوزین به پایمال کنندگان حقوق نوجوانان و کودکان هر چه زودتر، قبل از اینکه تعداد بیشتری نو جوان و کودک در دام مجانین اسلامی - شیعی و سنی - بیافتند برخورد شود. باید هر چه زودتر بساط خونین و چرکین شبکه بزرگ مافیایی کودک ربایی و کودک آزاری و کودک کشی را از کره زمین جارو کرد. شبکه ای که در یک سرش حکومت اسلامی و در سر دیگر رمه های وحشی شبه نظامیان اسلامی تحت حمایت عربستان سعودی قرار دارند. قتل عام دهه شصت که در میانشان هزاران نوجوان هم سلاخی شده اند آغاز گر آن راه خونینی است که بعدا باندهای اسلامی ادامه دادند: گروگان گرفتن کودکان مدرسه شهر بسلان توسط کودک ربایان گروه ریبادوس سالیخین به رهبری یک جنایتکار اسلامی به نام شامیل بازایف، بردگی جنسی دختران جوان توسط داعش در عراق، ربودن و اسارت دختران مدرسه ای توسط بوکوحرام در نیجریه و قتل عام دانشجویان کنیا توسط الشباب سومالی نمونه هایی از افتخارات این شبکه مافیایی اسلامی است. 

       ستاد حقوق بشر قوه قضاییه جای درستی انگشت گذاشته است. باید با حامیان اینگونه اعمال در عربستان برخورد کرد! اما به قول مثل ترکی "تو را سنه نه". تو چه کاره هستی؟ تو که در میان این دیگها نقش سه پایه داری!   

 

یک بازی مسخره برای رد گم کردن!

       سئوال این است که چرا "ستاد حقو بشر" یک حکومت اسلامی تماماً ضد کودک و نوجوان این چنین "مدافع حقوق بشر" دو نوجوان ایرانی در عربستان شده است؟

       پاسخ این "معما" را باید در اتفاقات سیاسی اخیر جستجو کرد:

       اولاً، جمهوری اسلامی در مذاکرات اتمی به رقت انگیزترین شکل ممکن تسلیم "شیطان بزرگ" شده است. دم خامنه ای و سران خیمه اسلامی در این مذاکرات تماما چیده شده است. "نرمش قهرمانانه" خامنه ای به تسلیم خفت آور برای کل جمهوری اسلامی تبدیل شده است. مجبور شده اند جام زهر دوم را مزمزه کنند. و دقیقا برای اینکه این جام زهر سلولهای این موجود اسلامی را از کار نیاندازد به جان زندانیان افتاده اند. درست در روزهایی که زندانیان را دسته دسته اعدام میکنند، حمایت از "حقوق بشر" دو نوجوان توسط کسانی که تمام موجودیتشان برای بشر و جوان و نوجوان و کودک مضر است فقط یک بازی بسیار مسخره است که ظاهرا قرار است رد گم کند. قوه قضاییه صادق لاریجانی در ایران سلاخی میکند. "ستاد حقوق بشر" جواد لاریجانی در عربستان از حقوق نوجوانان دفاع میکند!

       ثانیا، در یمن دو بخش جنبش اسلامی به رهبری آل سعود در عربستان و آل خمینی در ایران مشغول در هم کوبیدن یک جامعه هستند تا روی ویرانه هایش جای پای خود را سفت کنند. بازی حقوق بشری این وسط گوشه ای بسیار مسخره از یک جنگ تبلیغاتی توسط ارتجاع شیعی علیه ارتجاع سنی است.

       اگر کسی به طور جدی میخواهد به آدرس واقعی کودک آزاری برسد اول باید به ایران تحت حاکمیت حکومت اسلامی سفر کند و در بیت خامنه ای و خود برادران لاریجانی را بزند. در میان دولت های دینی، حکومت اسلامی خود یک مرکز اصلی کودک آزاری است.    

15 آوریل 2015

 

بازگشت به خانه