تأسيس: 14 مرداد 1392     |    در نخستين کنگرهء سکولار های ايران     |      همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

 خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 21 ارديبهشت ماه 1394 ـ  11 ماه مه 2015

نامه ای به صدای امريکا!

فرستنده: سعيد از حومهء تهران

دوستان!

       خیلی خودسانسوری کردم رو این پیام!! و شاید این آخرین پیام تا آخر دورهء اوباما باشه.

       الان دیگه شما حتما متوجه شدین که بدون سیامک [دهقانپور] چه گندی می خوره به پیکر صدای امریکا. یه نفر که بلد نیست فارسی رو مناسب حرف بزنه، و بندهء خدا تجربهء چنین برنامهء سنگینی رو نداره، گذاشتین جای سیامک عزیز و مایلین هر برنامه رو هر شب یه نفر اجرا کنه.

       اون حالا هیچی. این ها کی هستن که شما چند ماه است آوردین بعنوان کارشناس در افق و خبرها؟ که بجای بازگو کردن حقیقت تلخ، این روزا  شدن بلندگوی مورد علاقهء رژیم آخوندی  و از حکومت ملاها دفاع میکنن، با این ادعای فریب که از ایران دارن دفاع میکنن.. 

       شما با بایکوت بسیاری از کارشناسان در چند سال اخیر کاسهء صبر زیادی حجیم ما رو لبریز کردین. در حالیکه در واقعیت ماجرا تغییری حاصل نکرده. وقتی یه شخصی که روش و متد کارش شانتاژ بازی و حمله به مهمانان دیگر است میاد در صدای امریکا از سناتورها و نمایندگان امريکا، در رسانهء رسمی امریکا، بعنوان «جوجه سناتور» یاد میکنه، و به آقای کیان هم با شر و ور گفتن حمله میکنه، و شما دوباره ازش دعوت خواهید کرد متاسف میشم ...و میگم چی بود و چی شد! ما از برنامه های آقای چالنگی رسیدیم به اینجا!

       و کنگره هم واقعا بهتره ناظر داشته باشه اونجا، ببینه اصلاً اون مجری و مهمان برنامه خودشون میفهمن چی میگن یا نه.

       من اصلا کاری به سیامک عزیز و مجریان شما ندارم . نه میگم کجا هستن، نه میگم چرا نیستن، و نه تقصیر کی بوده، یا آیا برمیگردن یا نه. شما اونقدر از این کارا کردین که راستش واسهء ما عادی شده.

اما یه پیشنهاد دارم: اگر برای مردم داخل ایران برنامه گذاشتین اینو بدونین که بینندگان واقعی شما طرفداران حکومت آخوندی در ایران نیستن. بهتره از کار راضی کردن اونا از مقامات دولتی ایران دست بردارین. طرفداران واقعی این رژیم اصلاً از ماهواره استفاده نمیکنن و اگر هم استفاده میکنن مطمئن باشین برنامه های شما رو نمی بینن و حکومت براشون 50 شبکهء فیلم و سریال در نظر گرفته؛ و اگر هم برفرض می بینن اعتمادی ندارن و نمیگن آخی، فلانی چه آدم خوبیه، و طرفدار ما هست. طرفداران این حکومت همیشه نشون دادن که خیلی خوب پشت سر رهبران و حکومت فاشیستی خودشون هستن.

از راضی کردن اونا دست بردارین. اونهمه پیام و تماسی که در دفاع از این سیستم به شما می رسه دقیقا کار وزارت اطلاعات و یک ماشینی است که دو ساله براه انداختن و اینا رو خودتونم میدونین. نماد بارزِش هم در همون برنامهء روی خط؛ همونجا کاملا واضحه که بعضیاشون  بطور حال بهم زن و واضح معلوم هستن و بعضیاشونم خیلی نرم، و طوری که شما متوجه نمیشین، در اصل از حکومت و برنامه هاش با زبون بی زبونی دفاع میکنن و می بینین که از مردم آزادیخواه ایران خبری نیست چون اولاً میترسن و باید بهشون حق بدیم ... و دوم اینکه اصلا امواج برنامه رو ندارن. و در تمام تهران اونقدر پارازیت محلی هست که برنامه هاتون چندان بیننده ای براش نمونده؛ بخصوص که فقط روی هاتبرد هستین

و این صد در صد از جمله مواد قرارداد مماشاتی اوبامااينا با اونا است که بُرد رسانه شما کم بشه. 

       مسخره بازی رو بذارین کنار و با آزادیخواهان ایران همراه بشین. کارشناسی که شما عاشقشین، یعنی میلانی از فلوریدا، مسائل هفتهء اخیر رو «میمون» میدونه! این مسائل میمون نیست برای آزادیخواهان دنیا. میمون اونائی هستن که نمیفهمن همکاری یک رژیم مثل حکومت آخوندی که بزرگترین دشمن آزادی در دنیاست با دولت «اوبااونا» (اگر البته از دید شما همکاری است) معناش چیه.

       حالا دیگه میلیارد میلیارد پولی که ملاها روانهء سوریه کردن مهم نیست. حالا دیگه خامنه ای و یه مشت شپشوی سپاهی میان وسط و امریکا رو تهدید میکنن هم مهم نیست. اما شما به این شِر و وِرا میگین تنش زدایی؟ البته وقتی،در عمل، یک مانور واقعی انجام میدن و کشتی توقیف میکنن نمی تونه این حرفا فقط لفاظی تلقی بشه. منطقه و دنیا شده بی صاحب که فقط این حکومت میخواد معامله کنه.

در زمان «جرج» حکومت از سادگی ش سوء استفاده کرد و فریبش داد و امروز هم در زمان «اوبااینا» رژیم علنی رگند زده به هیکل امریکا و آزادیخواهان.

       بعد از سال 88 و بهار عربی اونهمه شور و امید زنده شده بود اما، شانس ما، خوردیم به ریاست جمهوری یه آدمی که اصلاً نمیفهمه امریکا جایگاه رهبری داشته نه آچمز شدن! و گوگیجه گرفتن!

یه آدم مماشاتیه که هواداران این رژیم در ایران میگفتن احمدی نژاد امریکا و،در عین ناباوری ماها، واقعاً شد احمدی نژاد امریکا. اونوقت صدای امریکا شده ارگان حامی ایشون؛ در حالی که بودجش از جیب دولت دموکرات نیست. 

       شما اینو بدونین که مردم امریکا اجازه نخواهند داد این افتضاحات پیش بره و امریکا بشه همدست این حکومت در گند زده به کشورهای خاورمیانه. ممکنه اصلاً توافق هسته ای هم شکل بگیره اما مطمئنم پایدار نخواهد بود چون من ذات این سیستم داخل و آدماشونو خوب می شناسم. البته هنری نکرده ام .. هر بچه ای اینو میدونه.. اونی که خودش رو میزنه به نفهمی برخی از همون آدمایی هستن که بعنوان کارشناس صداشون از برنامه های شما زیاد شنیده شده در این دو سال اخیر... همونطور که خودتونم میدونین؛ آقای کیان هم میدونه! 

       من با ایرانی کار دارم که این حکومت داره از درون نابودش میکنه و با شستشوی مغزی نسل جدید میخواد ا این غلط رو انجام بده؛ و وطن پرستش هم شده همون خامنه ای و طرفداراش که واقعا جوک تاریخه.

       شما اگر فکر کردین  توافق «اوبااینا» و خامنه ای و همراهانش شکل میگیره و اجرا هم خواهد شد و همه مسائل حل خواهد شد واقعا باید بگم کور خوندین. پیروزی ملاها در خاورمیانه البته یک واقعیته. سیستمی که مردم واقعا نمیخوانش اما خودش رو با گروگان گرفتن و نفود مالی و شستشوی مغز مذهبی های نفهم در کشورای عربی بیمه میکنه.

       اما این آخر بازی نیست البته، هرچند برای ما اینا همش پیروزی این رژیم است و ما همچنان ایران رو از این حکومت جدا در نظر میگیریم و کاری که صدای امریکا و بی بی سی دارن انجام میدن تا ایران رو با رژیم آخوندی یکی کنن محکوم کرده و حالمونم از این مسئله بهم میخوره.

       تا وقتی که ما در جامعه ایرانی خارج از کشور از خودمون یک رسانه با بودجه مالی قدرتمند نداشته باشیم بهتر از این نمیشه توقع داشت. ما هنوز یک شبکه واقعا ملی که توان لازم رو داشته باشه نداریم.

دوستان!

       تنها راه غیر نظامی رفتن این حکومت استفاده از قدرت ملی خود ایرانیان است و بس. تنها نیرو همون مردم آزادیخواهی هستن که باید به خوراک آگاهی و اراده تجهیز بشن و کلک این سیستم رو از ریشه بکنن. این حکومتیست که اگه با بمب و موشک نخوایم متلاشی بشه فقط باید از ریشه کنار زده بشه. فقط مردم باید اینو بخوان بطور واقعی.

       امریکا و اروپا نباید خودشونو به خریت و نفهمی بزنن در مورد مسئله پارازیت و فیلترها و همچنین در مورد حقوق بشر، و اینکه حکومت باید قواعد بازی رو رعایت کنه، و اینکه باید ایران وصل بشه به جهان آزاد، نبايد فقط پولها رو دسته دسته بریزن به جیب اینا. امواج آزاد باید برسه به مردم.

       مردم اگه آگاه بشن بنظر من خیلی مهم است، یعنی فقط مثل هالوها فریب ملاها رو هر بار نخورن. این تنها راه است نه مماشات و پول ریختن به حساب ملاها که اهداف شون رو پیش ببرن. 

       ما باید تعارف رو بذاریم کنار. اوضاع جالبی نیست. ما داریم ایران رو از دست میدیم و آخرین سنگر سکوت نیست! آخرین سنگر خیزش عمومی و اعتصاب و تحریم حکومت است. والا تنها راه که میمونه تجزیه خواهد بود! و اروپا و امریکا هم گويا اونو ترجیح میدن در قلبشون!

 

بازگشت به خانه