تأسيس: 14 مرداد 1392     |    در نخستين کنگرهء سکولار های ايران     |      همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

 خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

11 آبان ماه 1394 ـ  2 ماه نوامبر 2015

در مورد موشک باران جنايتکارانهء کمپ ليبرتی

بيانيهء نهاد هماهنگی جنبش سکولار دموکراسی ايران

يک بار ديگر دست جنايتکار رژيم اسلامی و گماشتگان عراقی اش از آستين خونزده بيرون آمد و با موشک باران کردن «کمپ ليبرتی» عده ای از اعضاء سازمان مجاهدين خلق ايران را در خاک و خون غلطاند. هر کس که به حقوق بشر و سکولار دموکراسی معتقد باشد اين عمل را جنايت می شمارد و نسبت به آن اعتراض می کند؛ بی آنکه در اين ميان هويت و پيوند سياسی آنها که جان باخته اند بتواند مانع اين اعتراض شود.

در واقع، سکوت در برابر اين جنايت، به بهانهء اينکه ما از لحاظ سياسی با رهبری مجاهدين اختلاف داريم، راه باز کردن برای مشروعيت بخشيدن به جنايتی است که اکنون بخشی از اپوزيسيون انحلال طلب را در خون غلطانده است. انحلال طلبان، در هر لباس و مسلکی که باشند، دشمن رژيم اسلامی محسوب می شوند و زخمی که در جائی بر پيکر اين اپوزيسيون وارد شود قطعاً بايد «دگر عضو ها را نماند قرار».

در عين حال، اين اقدام جنايتکاران رژيم اسلامی در عراق، نشانهء وحشت آنان از همهء کسانی است که جان خود را بر کف گرفته و برای اضمحلال حکومت اسلامی مسلط بر ايران می کوشند؛ آن هم در زمانی که سردمداران اين رژيم می کوشند نشان دهند که، به لطف حمايت کشورهای 5+1، و بخصوص روسيه، در اقتدار کامل بسر می برند. همين جنايت ناشی از هراس رخنه ای است بر ديوار اين ادعا که از روزن آن می توان به وضعيت متشنج و زبون اين رژيم پی برد.

جنبش سکولار دموکراسی ايران، با انتظار به اينکه در مورد انتقال ساکنان کمپ ليبرتی اقدام عاجلی از جانب سازمان تابعه شان صورت پذيرد، و صرف نظر از هرگونه اختلاف مسلکی که با گروه های ديگر اپوزيسيون انحلال طلب می تواند داشته باشد، شديداً اين عمليات جنايتکارانه را محکوم کرده و، همچون هميشه، اعضاء متفرق اين اپوزيسيون را به اتحاد در راه ايجاد يک آلترناتيو سکولار دموکرات و اخراج مذهب از حکومت دعوت می کند.

نهاد هماهنگی جنبش سکولار دموکراسی ايران

دهم آبان ماه 1394 ـ اول نوامبر 2015

بازگشت به خانه