خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

14 دی 1394 ـ 4 ماه ژانويه 2016

 

 از بلایای خیلی طبیعی!

بگزارش فرستادهء فدوی، شب گذشته زلزلهء مهیبی، بمقیاس 9/10 "ریش"تِر، مقعد مُطهّر حضرت امام(ل)(1) را شدیداً لرزاند. یک منبع آگاه که نخواست نام اش تا انقلاب مهدی(عج) فاش شود، یواشکی به فدوی گفت که میدان زمین لرزه، مسافتی بوسعت جماران تا یکی از مستملکات Sister Elizabeth  (کانادا- م) را در بر می گیرد. از آنجا که فدوی خودی و غریبه سرش نمی شود، به نمایندگی خود در کانادایِ مُعّلا تفهیم اتهام کرد که رابطهء بین  وقوع زلزله در مقعدِ مُطهّر(1)، و علت آن در کانادا را کشف، و بقول عوام as soon as possible به Office فدوی گزارش، و یا بموجب این دستخط، خدمت خود در آن نمایندگی را، تمام شده تلقی نماید.

والسلام

بعدالتحریر

پیرو مذاکرات فوق، و البته با "تهدیدات "خداوند متعال، فدوی گزارش مصور نمایندگی خود را بشرح زیر دریافت کرد. وی در پایان اضافه کرده که علت زلزلهء نیرومند مقعدِ مُطهّر(3)، آن بوده که "نعیما طاهری" نتیجهء حضرت امام(ل) در ممالک محروسهء Sister Elizabeth  (انتاریوی کانادا- م) به شرح مصوری که در پی می آید، شدیداً زنجیر پاره کرده است:

* نعیمهء اشراقی، نوهء امام (ره) در صفحهء فیسبوک خود از کسب مقام اول دخترش _ نعیما طاهری (نتیجهء امام خمینی و نوهء آیت الله طاهری امام جمعه سابق اصفهان) در مسابقه OCE از ایالت انتاریو کانادا، خبر داد و چنین نوشت: «حدس بزنید این دانشجوی ایرانی کیست؟ دخترم نعیما دانشجوی رشته روابط بین الملل. در این مسابقه هزاران دانشجو برای کسب رتبهء اول با هم رقابت می کنند. آقای دکتر رضا مریدی، وزیر تحقیقات و فن آوری ایالت انتاریو، و دکتر تام کور رئیس موسسه Ontario Centres of Excellence جوایز مسابقه را اهدا می کنند. با آرزوی موفقیت تمام دانشجویان ایرانی در سراسر جهان...»

و بعنوان پس لرزه:

* عکس های منتشر شده از نتیجهء آیت الله خمینی در میان کاربران فیس بوک انعکاس عجیبی در همان ساعات اولیهء انتشارشان داشته است. در عکسی که منتشر شده است خانم نعیما اشراقی، دختر خانم نعیمه اشراقی (نوهء آیت الله خمینی) در مراسمی با پیراهن و شلوار در میان برگزیدگان حضور دارد. اما ماجرا از زمانی آغاز شده است که عکس های دیگری از همان مراسم و در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد در بخشی از پوشش خانم طاهری در مراسم و نیز در ورقه پوشه ای که در دست شان نگه داشته اند دست کاری ایجاد شده است. حتی موهای سر ایشان تیر تر شده اند تا برق نزنند! (>>>)

 گفتن ندارد که برادران، در سوء استفادهء بهینه از مصادیق بارز تهاجم فرهنگی و از آن میان اینترنت و فتوشاپ، ید طولائی دارند. در این راستا، خوانندگان محترم ضدانقلاب موارد مشابه زیر را، که فدوی برای جوریِ جنس در پی می آورد، بی گمان بیاد می آورند:

لکن برادران اخیراً،حوصله ندارند و حتا دیگر زحمت فتو شاپ هم به خود نمی دهند! ملاحظه کنید:

باری، فدوی، بعنوان تیر خلاص!، سند منگوله دار زیر، از خواهر نعیما نتیجهء  حضرت امام(ل) را نیز چاشنی می کند،؛ بله!، -تا "اعدام" شود، هر آنکه نتواند دید-!:

که فدوی، با دریافت سند فوق، از اخراج مسؤل نمایندگی خود در انتاریو، عجالتا صرف نظر فرمود! اما این نکته را نیز پنهان نمی کند که بقول حضرت امام(ل)، که فرمود "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"، حوزهء علمیه نیز بر خلاف تعهدی که کرده بود، نتوانست در جلوگیری از وقوع بلای خیلی طبیعی فوق، هیچ غلطی بکند! فلذا فدوی، به سبک خاج پرستان، بنا دارد که حوزهء علمیه را به اتهام عدول از توافقنامهء فی مابین که در پی ملاحظه می کنید، و نیز حیف و میل بیت المال، شدیداً "سو" کند..

زیاده گزارشی نیست.

31 دسامبر 015

_________________________________________________________

(1 و 2 و 3) خدا بگویم این تایپیست سر بهوای هزل داتکام را چه کند؛ لطفاً تا دیر نشده، لغزش تایپی مقعد را به مرقد اصلاح بفرمائید، اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع).

 

یک «وام»  و دو هوا!

فدوی نمی داند که ما تا کی باید شهروند درجهء سه جهان، و از آن بد تر، ناظر بر اِعمالِ تبعیض های ظالمانه علیه خود باشیم؟ باری، آنچه که خشم فدوی را در این راستا شدیداً برانگیخت ملاحظهء خبر زیر از برادر بی.بی.سی، بشرح زیر، بود:

* با تصویب کنگره آمریکا، پس از 36 سال، به هر کدام از قربانیان ماجرای اشغال سفارت آمریکا در ایران بیش از 4 میلیون دلار غرامت پرداخت می‌شود.

و در ادامهء خبر بهجت اثر:

* در جریان واقعهء اشغال سفارت آمریکا در تهران (1358) 53 دیپلمات و مستشار آمریکایی برای 444 روز در تهران گروگان گرفته شدند. / همانجا

سخن کوتاه، فدوی می خواهد در این مختصر، استثنائاً، بجای پرتقال فروش سابق، که اینک دیگر «یافت می نشود»، زیرا نمایندهء مجلس حکومتی، وزیر و وکیل و از این قبیل شده است، با استعانت از یک تناسب ساده بوجه زیر، ،پیدا کند:

الف. میزان غرامت بیش از 70 میلیون گروگان ایرانی را *:

53 آمریکایی X 444 روز = 212,000,000 میلیون دلار

70.000.000 ایرانی X  13140 روز = ؟؟؟؟؟

ب. این پرسش را نیز، یواشکی طرح کند که مسؤل پرداخت خسارت به گروگان های ایرانی کیست، و اساساً چرا کسی برای گروگان های ایرانی، پس از 36 سال، تره هم خورد نمی کند؟!..

زیاده محاسبه ای نیست.

24 دسامبر 015

____________________________________________________

* آن مازاد بر هفتاد میلیون، که مشتمل بر عملهء بیت، حضرات آیات عظام و حجج اسلام و توابع سببی و نسبی آنان، مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم هستند، جزو گروگانگیران گرامی منظور، و در محاسبهء فدوی، لحاظ نشده اند.

 

بی ملاحظه

       این دوست مشترک مان، برادر حسین(ع) شریعتمداری- که مانند برادران داعش- سر بریده می دارد دوست، گاه فدوی را از کوره بدر می کند؛ مشکل اش هم این است که حاضر نیست که نخست یک سوزن به خودش بزند، و سپس یک جوالدوز به کپل سایر حضرات آیات و حجج اسلام!؛ نمونه اگر می خواهید، بفرمائید، دم دست است:

* دولت 2 ساله شد اما مسکن اجتماعی به مقصد نرسید!/ کیهان دارالخرافه- اخبار ویژه

بعرض فدوی رسیدید؟ فدوی بحمدالله والمنة، هیچ نسبتی، اعم از سببی و نسبی، با کلید الاسلام والمسلمین، برادر حسن(ع) روحانی، ریاست محترم  آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) ندارد، لکن یکی نیست که ریش نامبرده  را بگیرد و بپرسد وقتی که خودش دو ساله بوده، چه " ُگهی" به سر مردم زده است؟!

زیاده پرسشی نیست.

 

داعشِ همسایه!

فدوی می پندارد که حتا جوانان نیز دارند علاقه و ارادت خود به وطن اسلامی، و از آن بدتر، عِرق مکتبی شان را، کم کم از دست می دهند که بنظر فدوی، البته  و اصلاً، نشانهء خوبی نیست(1). این معنا را وی از ملاحظهء خبر زیر، استنباط کرد:

ا         * رادیو کوچه: دادستانی ايالت ويرجينيا: کمک نوجوان آمریکایی به یک جوان ایرانی برای پیوستن به داعش.(تيتر) دادگستری ایالات متحده آمریکا، می‌گوید یک نوجوان آمریکایی پس از اعتراف به مقصر بودن در مورد اتهام کمک به گروه موسوم به دولت اسلامی «داعش» برای جمع‌آوری منابع مالی و جذب داوطلب، با حکم 15 سال زندان روبرو است... وب‌سایت رادیو «صدای آمریکا»، روز جمعه دوازدهم ژوئن گزارش داده است که بنا بر اعلام وزارت دادگستری ایالات متحده، علی شُکری امین، 17 ساله اعتراف کرده است که به نوجوان دیگری به نام رضا نیک‌نژاد، برای سفر به سوریه و پیوستن داعش کمک کرده است.

ملاحظه کردید؟ فدوی شدیداً حیرت می کند که آخر این چه حرکتی ست؟ آخر مگر داعشِ درونمرزی (جمهوری اسلامی- م) که تازه پاکنویسِ  حکومت اسلامی برونمرزی هم هست، (داعش- م) چه اشکالی داشت که برادر رضا نیک ‌نژاد،سراغ داعش غریبه رفته است؟!

  ____________________________________________

(1) لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست،استفاده کند؛بقول عوام ok؟!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه     
اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

* 7253---0911: چه حکمتی است که هر وقت آقای زنگنه وزیر می‌شوند قیمت نفت این قدر افت می‌کند؟ ظاهرا کرامات این آقایان فقط کام دشمن را  شيرين می کند.

فدوی: والله چه عرض کند؟ شاید نامبرده در نفت، آب می بندد، برادر 7253---0911

 

ا          * 021---2092: خانم ابتکار در برابر سلامت مردم در مقابل آلودگی هوا مسئول است. باید بداند که با حامی شدن و گریه کردن برای کودکانی که دچار سرطان شده‌اند مشکل آلودگی سرطان‌‌ساز هوا رفع نمی‌شود.

فدوی از بحریان انداختن عریضهء شما حرفی ندارد؛ لکن پیش از آن، یاد آوری یکی دو نکته، بشرط آنکه بین خودمان باشد و ضدانقلاب هم نشنود، خالی از ضرر نیست  و آن اینکه مطابق نصّ صریح حضرت امام(ل)، ما هرچه داریم، از َگریه داریم، فلذا خفه، برادر!  2092---021

 

* زمانی: پارک پرواز سعادت‌آباد یا در قرق دختران و پسرانی است که شرایط نامطلوبی دارند یا به اشغال عده‌ای «سگ به دست» درآمده که حیوانات خود را بغل کرده و به این مکان می‌آورند. پس شهروندان ساکن منطقه به همراه خانواده خویش ساعات فراغت را در کجا بگذرانند؟

آخر فدوی این پرسش لوس و بچگانه به کدامیک از ادارات زیر مجموعهء بیت بفرستد؟ خب این همه مُصلا و حسین(ع)نیه و امام (ع- س- ص- عج) زاده و.. این هم آخر کاری داشت که مزاحم شدید، برادر زمانی؟

 

ا         * 0911---4161: وهب نصرانی در انقلاب و رکاب پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) نبود اما غیرتمندانه در رکاب امام حسین(ع) شهید شد. از آن طرف خیلی‌ها صحابه پیامبر بودند ولی 25 سال حضرت علی(ع) را خانه ‌نشین کردند بعد هم فتنه‌ها به وجود آوردند.

فدوی: مراتب با قید 72 فوریت،  بمنظور اطلاع و اقدام لازم، در اوقات شرعی به مسؤلان مؤمن و معتقد، که نسب شان با 5 واسطه به  آل ساندیس، سلام الله علیهم اجمعین، می رسد،ابلاغ شد؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ شدیداً به سینه زنی پرداختند، برادر 4161---0911

       8847---0919: آقای عراقچی گفته‌اند تردید نداریم که با دشمن مذاکره می‌کردیم. لطفا بفرمایند اگر چنین است پس قضیه امضای یادگاری چه می‌شود. آدم با دشمن عکس یادگاری می‌اندازد؟

فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت کُرنش قهرمانه دولا دولا راه می رفتند، به آگاهی برادر عراق چی رسید. بعدالتحیه والسلام در پاسخ گفتند که ایشان حتا در جنگ 8 سالهء ایران و عراق، که به اهتمام حضرت امام(ل) رخ داد، نام خود را که نام دشمن هم بود، تغییر نداد، حالا عکس یادگاری با دشمن که  مسأله ای نیست، برادر! 8847---0919
 

* 0685---0916: قدرت نظامی- سیاسی آمریکا در سال‌های اخیر رو به افول نهاده و قدرت جمهوری اسلامی به عنوان مهم‌ترین قدرت نوظهور منطقه به کابوس آمریکا و غرب تبدیل شده است به ویژه بعد از شروع موج بیداری اسلامی در جهان اسلام، موقعیت کشورمان بیش از پیش افزایش یافته است. ولی با هوچی‌گری ‌و بحران ‌سازی آمریکا و غرب در پروندهء هسته‌ای کشورمان به بهانه‌های واهی ساخت بمب اتم و عدم درک صحیح از توطئه‌ها توسط برخی مسئولین تا حدی این حقیقت را تحت‌الشعاع قرار داده است. از دلسوزان انقلاب اسلامی انتظار می‌رود نگذارند این قدرت به دست آمده حتی اندک آسیبی ببیند.

فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است! 0685---0916
 

* 8847---0919: گر برجام به حدی بی‌اهمیت است که نیازی به بررسی مجلس ندارد چرا دولت به آن افتخار می‌کند و با آن فخر فروشی می‌کند اگر هم توافق مهمی است، چرا بابت بررسی آن توسط نمایندگان مجلس نگران است. رفتار امروز دولت از هر جهت که نگاه کنیم دارای اشکال می باشد.

فدوی: برادر 8847-0919 برادر 8847-0919! حال شما خوبست؟ فدوی چند بار دیگر باید بگوید، بابا زبان اش مو در آورد! در آسمان جامعهء شکوهمند اسلامی ما، مگس مکتبی هم، بی اذن مقام معظم رهبری ضاعف الله پُرستاته، نمی پرد، چه برسد به موشک و از این قبیل! آخر این چه زمانی ست که شما و لشکر ظفر ورود مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، از خود و فدوی ضایع می کنید؟

 

ا         * 0919-8847: اگر مسئولین اجرائی اعتقادی به سخنان امام راحل(ره) داشته باشند که در ابتدای نظام جمهوری اسلامی فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، نمی‌بایست بگویند که ما سایهء شوم جنگ را برطرف کردیم!

فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است! اصلاً غلط کردند که یادشان رفته که حضرت امام(ل) فرمود: جنگ چیز خوبی ست! به امید یک جنگ 8 سالهء دیگر، برادر 8847-0919!

 

* بنی‌هاشمی: وزیر خارجه کشورمان اعلام کرده که تعهدات ایران از اول مهر باید اجرایی شود در حالی که قبلاً گفته بودند تعهدات از آذر ماه شروع خواهد شد. راست و حسینی واقعیت‌ها را به مردم بگوئید تا معلوم شود چه کار کرده‌اند. چرا به صورت قطره چکانی به مردم اطلاعات می دهند.

فدوی:مراتب در اوقات شرعی بعرض رسید، بعدالتحیه والسلام در پاسخ فرمودند آخر این چه فرمایش مهملی ست؟ چشم شما اگر معیوب نبود، نیاز به قطره چکان نبود، برادر بنی‌هاشمی!

 

* 5530---0936: تمام حوادث انقلاب ثابت کرده در مواقع حساس، عوام از خواص جلوتر هستند دلیل این امر این است که از عوام بدون هیچ ادعایی دل در گرو ولی فقیه زمان خود یعنی رهبری دارند ولی خواص فقط ادعای دانستن دارند.

فدوی: به به برادر 5530---0936، به به! فدوی با اجازه، فرمایشات شما را در ستون "کلمات حمار” طبقه بندی می کند!

ا         *  0919---3416: جانم فدای رهبری که همیشه با صلابت آب پاکی را روی دست دشمن ریخته و می‌ریزد و امید را در دل دوست زنده می‌کند. با سخنان اخیر معظم‌له در جمع مجلس خبرگان بسیار خوشحال شدم و انرژی گرفتم.

فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است!

  

* يک شهروند: قرار بود به ایثارگران بابت حضورشان در جبهه‌ های جنگ تحمیلی حقوق و پاداش بدهند ولی خبری نشد. از مطبوعات تقاضا داریم پیگیر موضوع باشند.

فدوی: مراتب با قید چندین فوریت و در شرایطی که بعلت ابتلا به لرزش قهرمانانه بحال ترّقص در آمده بودند، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ و همینطور که قهوهء قجَرخاج پرستان (جام زهر- م) را مزمزه  می کردند، فرمودند که شما با خدا، عز اسمه،معامله کرده اید فلذا حقوق و پاداشی در کار نیست لکن در نهایت می توانید که غرامت را، از ائمهء معصومین، رضوان الله علیهم اجمعین توقع نمائید، برادر ایثارگر!

 

*4623---0915 : جاده ایرانشهر به مهرستان در استان سیستان‌ و بلوچستان از خطرناک‌ترین جاده‌های کشور است. شاید باور نکنید ولی این جاده از قبل از انقلاب تاکنون شاید فقط یک بار آسفالت شده باشد و به دلیل کم عرض بودن همیشه حادثه خيز است.

فدوی: مراتب با قید چندین فوریت بعرض مسؤلین، محترم اعلی الله مقامهم اجمعین، رسید، ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) فرمودند: که برخی جاده ها بویژه در مناطق محروم، انقلاب به انقلاب آسفالت می شود، فلذا قدری صبر کنید، برادر! 4623---0915
 

*0950---0919 : بیمارستان فخریه ملایر اعلام کرده بود دندان کودکان زیر 12 سال رایگان درمان می‌شود فرزند 8 ساله‌ام را به این مرکز بردم گفتند تا یک سال نوبت نداریم. در مطب آزاد هم 500 هزار تومان پول می‌خواهند کودک 8 ساله چگونه مدت یک سال درد دندان را تحمل کند؟

فدوی: والله برادر 0950---0919 بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، بی سببی نبود و نیست که فدوی گاه در رسیدگی به عریضه های مؤمنین عرض می کند: قدری  دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید..!

 

* 2011---0914: خدا وکیلی اینکه کیهان یک‌ تنه در مقابل طیف ضدانقلاب خارج و داخل ایستاده و روشنگری می‌کند جای تقدیر و تشکر دارد. برای شما کیهانی دعا می کنيم.

فدوی از جریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد لکن تذکری برادرانه را،برای حفظ سلامتی خودتان،ضروری می داند.این دفعهء آخرتان باشد که نقش درجهء یک مقام معظم رهبری(ضپ)* را نادیده می گیرید، برادر2011---0914!

 

* تیموری: فرانسه با تکرار سناریوی خودزنی برج های دو قلوی آمریکا، می‌خواهد با حمایت اسرائیل غاصب کودک ‌کش سگ ‌هار منطقه از مسلمانان جهان انتقام و جلوی گرایش روزافزون به اسلام را بگیرد. حتی اگر به قیمت کشتن مردم خودش باشد. کی مردم غرب از این خواب بیدار می‌شوند؟

فدوی: مراتب در مجال مغتنمی، به آگاهی مردم خواب آلود فرانسه رسید. چیزهائی بلغور کردند که برگردان اش به فارسی خودمان این می شود که: "به عمل کار برآید، به سخندانی نیست"!* فدوی خواستار توضیح بیشتری شد؛ در پاسخ به همان زبان یأجوج و مأجوج افزودند که منظورشان این است که بجای شعار دادن، یک فقره ساعت شماطه دار بفرستید که کوک کنند، بلکه از خواب بیدار شوند، برادر تیموری!

توصیهء فدوی: موقعیت از این بهتر نمی شود، تعبیهء یک فقره بمب ساعتی ساخت برادران در جوف ساعت کذائی، فراموش نشود،برادر تیموری! و من الله التوفیق!

_________________________________________

* سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی  /   به عمل کار برآید به سخندانی نیست.

 

ا          * خامه‌ای: حرف امروز ما نسل سومی‌ها خطاب به آمریکا و آمریکایی‌ها این دشمن قسم‌خورده انقلاب این است که با ولایت زنده‌ایم و تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم.

فدوی: ضمن اینکه از قول نمایندگان محترم حکومت در مجلس عرض می کند: صحیح است، صحیح است!، برای شما پیشنهاد سازنده ای هم دارد و آن اینکه، چرا بعنوان بقول عوام short cut، یک "ن" ناقابل به نام تان اضافه نمی کنید تا یک دفعه با مقام معظم رهبری(ضپ)* فامیل شوید، برادرخامه ای؟!

________________________________________

 * (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی و مخفف ضاعف االله پرستاته است.

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

اول ژانویة المفرّح سنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه