تأسيس: 14 مرداد 1392     |    در نخستين کنگرهء سکولار های ايران     |      همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

 خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

12 بهمن ماه 1394 ـ  3 ماه فوريه 2015

دست آوردهای يک سفر تاريخی ـ جغرافيائی!

       شاید شما هم مثل ما، ساده لوحانه، خیال می کردید دست آورد چندین سال مذاکرات فشرده و نفشردهء حکومت اسلامی با استکبار جهانی، به سرکردگی کشور دوست و برادر آمریکا (شیطان بزرگ سابق) فقط برچیدن سانترفیوژها و کور کردن چشمه های آب سنگین راکتور هسته مرکزی نیروگاه اراک، و ارسال دوازده هزار تن اورانیوم غنی شده ایران به کشور دوست و برادر و همکیش و هم زبان، روسیه، بوده است و بس. در حالی که علاوه بر این دست آوردها، دو سفر تفریحی به ایتالیا و فرانسه هم در پکیج "برجام" به شرحی که می آيد وجود داشته است.

       * اکنون که برنامهء هسته ای پر هزینهء حکومت اسلامی با تلاش و کوشش باند مذاکره کننده با آمریکا و پنج قدرت بزرگ جهان با موفقیت بی نظیر حکومت اسلامی در حفظ بخشی از برنامه هسته ای، يعنی ادامهء فعاليت های خداپسندانهء حاج آقا صالحی نجفی و حفظ تابلوی سازمان انرژی هسته ای، به سرانجام رسیده است، دول اروپایی به منظور قدردانی از تلاش های حاج آقا حسن دکتر روحانی (تحصیل کرده انگلیس) و حاج ظريف (وزیر خارجهء ضخيم ایرانی تحصیل کرده آمریکا) و سایر برادران تحصیل کردهء انگلستان و آمریکا، که نقش بسزایی در موفقیت "برجام" و زدن مشت محکم به دهان و زیر چشم استکبار جهانی و لگد انداختن به آبگاه آمریکا داشته اند، آنها را برای استراحت و استخوان سبک کردن به اروپا دعوت کرده و زیر پای آنها فرش قرمز بافت چين کمونيست سابق انداخته اند!
       * نکتهء مهم این است که در این سفر بهجت اثر و در حین مذاکرات، از نشستن خانم موگرینی میان مسئولان ایرانی و ایتالیایی جلوگیری شد تا از بروز شکاف میان مذاکره کنندگان حکومت اسلامی و ایتالیا جلوگیری شود.
       * دستآورد بزرگ ديگر این سفر گشودن فصل تازه ای در روابط ایران با جامعهء جهانی است و به این ترتیب از اين پس، علاوه بر چهار فصل سال که از قبل داشتیم، دارای یک فصل جدید هم شده ایم؛ فصلی که تا اطلاع ثانوی و حمله به سفارتخانه یک کشور اروپایی و قطع روابط اتحادیهء اروپا با حکومت اسلامی، برقرار خواهد بود.

       * مسئولین بلند پایهء ایتالیا، از رئیس جمهور گرفته تا نخست وزیر و وزرای کابینه این کشور، که از جمله کشورهای ورشکستهء اروپا و در ردیف یونان و اسپانیا است و مدت پنج سال است در رکود اقتصادی شدید به سر می برد، در ملاقات با رئیس حکومت اسلامی (حاج حسن دکتر فریدون) با التماس و گریه و زاری از رئیس دولت تدبیر و امید ایران خواستند تا همانطور که ایران را با فوت کوزه گری و در سه سوت از رکود و تورم و بیکاری و بیعاری و مشکلات اقتصادی و اجتماعی و بهداشتی و زناشوئی و هزار کوفت و مرض دیگر نجات داده است، به داد اقتصاد ورشکستهء ایتالیا هم برسد و مشکلات اقتصادی ایتالیا را حل و این کشور را هم از رکود نجات دهد. به همین خاطر حاج آقا حسن دکتر قراردادهایی به ارزش بیش از دوازده میلیارد یورو با نخست وزیر ایتالیا منعقد فرمودند تا ایتالیا هم از برکات توافق هسته ای حکومت اسلامی با پنج بعلاوهء یک منتفع و برخوردار گردد و از رکود نجات یابد.
       * امضای توافقنامهء مبادلهء نیروی متخصص بین حکومت اسلامی و ایتالیا یکی دیگر از دستآوردهای این سفر تاریخی و جغرافیایی میان دو طرف بود. بر اساس این تفاهمنامه، حکومت اسلامی تعدادی از معاونان رئیس جمهور پاک دست سابق و مدیران دولتی مختلس را که بعضاً در زندان اوین به سر می برند و یا هنوز در پست های دولتی سرگرم رسیدن به خدمت مردم (خدمت رسانی سابق) هستند را برای انتقال دانش پدر سوخته گری و حقه بازی و تدریس انواع و اقسام حرامزادگی به ایتالیا می فرستد تا با تدریس شیوه های مدرن و جدید خود، سران و اعضای مافیای ایتالیا را (که در برابر مافیای حکومت اسلامی پشه ای در مقابل فیل محسوب می شوند!) تحت آموزش قرار دهند. همچنين قرار است که پس از پایان اين دورهء تحصیلی، به فارع التحصیلان مدرک دکترای دریافت رشوه ارزی کلان از شرکت های چند مليتی مثل استات اویل نروژ و کرسنت امارات، و فوق تخصص دزدی از شرکت نفت، و مهندسی تخلیهء مخزن دلارهای بانک ملی و دریافت هبه از شهرام جزایری داده شود و اعضای مافیای ایتالیا برای کارآموزی حرفه ای و ارتقای سطح دانش خود به نوبت به حکومت اسلامی سفر کنند.
       * حاج آقا دکتر حسن روحانی، در سفر به ایتالیا، علاوه بر انجام صله رحم و دیدار با رئیس جمهور و نخست وزیر ایتالیا، با پاپ فرانسیس، نایب برحق حضرت عیسی مسیح (رهبر کاتولیک های جهان) دیدار و مذاکره کرد. در این دیدار حاج آقا روحانی، که خود متخصص دعا کردن و تقاضای عفو و بخشش از پروردگار است، به منظور ایجاد تعامل میان مسیحیت و اسلام، از پاپ فرانسیس خواست تا برای او دعا کند و یک قالیچهء ابریشم نفیس هم به عنوان کادو به پاپ اعظم تقدیم کرد. همچنین در این مذاکرات در مورد مبادلهء دعا و ادعیهء شفا بخش میان حکومت اسلامی و واتیکان تبادل نظر شد و حکومت اسلامی برای اعزام مبلغ مذهبی جهت ارشاد پاپ و اسقف ها و کشیشان واتیکان و دعوت آنها به اسلام و سنت کردن آنها (ختنهء خودمان) توسط قصاب و سلاخ های متبحر و خوش دست اعلام آمدگی کرد.
       * در سفر به فرانسه نيز مجدداً فصل تازه ای در روابط حکومت اسلامی با جهان گشوده شد (شد پنج فصل!) و روحانی و نخست وزیر فرانسه توافق کردند حکومت اسلامی در برابر صدور کشمش، پسته، سدر و حنا، و قالی و قالیچه به فرانسه، از این کشور صد و چهار ده فروند هواپیمای پهن پیکر ایر باس تحویل بگیرد. شایان ذکر است که چون قیمت صد و چهارده فروند ایرباس نو و دست اول بالغ بر بیست میلیارد یورو می شود و در حال حاضر به علت هاپولی شدن اندوخته های ارزی ایران توسط چین و هند و سایر کشورهای دوست و نیازمند، حکومت اسلامی چنین پولی در اختیار ندارد فرانسوی ها موافقت کرده اند تا فعلاً یکی و نصفی ایرباس دست دوم به حکومت اسلامی تحویل دهند تا فصل جدیدی در روبط فرانسه با حاج دکتر حسن رییس جمهور گشوده شود.
       * همچنین، به منظور انجام همکاری های آموزشی و گسترش مبادلات علمی و دانشگاهی و استفاده از دانش های تخصصی و به روز حکومت اسلامی، فرانسه موافقت کرده است تا شعبهء دانشگاه آزاد ساوجبلاغ و علی آباد کتول، و شعبهء دانشگاه پیام نور دده کندی، و شعبهء دانشگاه علمی کاربردی چپر رود ساری در شهرهای پاریس، لیون و نیس افتتاح و از نیمهء سال جاری دانشجویان فرانسوی را بپذيرد.
       * همچنین نخست وزیر فرانسه در ملاقات با رئیس دولت حکومت اسلامی خواستار دریافت راهنمایی، جهت مدیریت بحران آوارگان و مهاجران (که در حال حاضر به معضل بزرگی برای اروپا تبدیل گردیده) شده است. زیرا در حالی که ورود و حضور یک میلیون آواره و مهاجر، کل اروپا را دچار بحران اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی کرده است، در حکومت اسلامی، بر اثر اجرای سیاست های دولت های سابق و لاحق، تمام روستائیان و کشاورزان و دامداران و باغداران و کوه نشین ها و چاه کن ها و امثالهم به شهرها مهاجرت و تقریباً همهء جمعیت کشور (به غیر خواص و از ما بهتران و آقازاده ها) آوارهء سر چهار راه ها و کارتن خواب و معتاد و شیشه ای و فلان و بهمان شده اند و، در عين حال، هیچ مشکل اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی هم بوجود نیامده است و دولت با اندیشیدن به تدبیر و ایجاد امید واهی در دل آنها برای خانه دار و اتومبیل دار و پول دار شدن شان هر چند وقت یک بار آنها را پای صندوق های رأی می کشاند و یا در سفرهای استانی پشت مرکب روسا و مدیران کشور می دواند و سرشان را گرم می کند.
       * از دیگر دستآوردهای سفر اروپایی رئیس جمهور اسلامی علاوه بر ریختن دوازده میلیارد دلار به حلقوم ایتالیا، و بیست میلیون دلار به حلقوم فرانسه جهت نمک گیر کردن آنها، یکی هم انداختن چند عکس یادگاری در آمفی تئاتر باستانی شهر رم و جلوی کاخ ریاست حکومت فرانسه جهت نشان دادن به مخالفان رژیم حکومت اسلامی و کسانی است که می گویند مسئولین ایرانی را جز سوریه و لبنان و جزایر وانو وانو جای دیگری راه نمی دهند.
       * همچنین، رئس جمهور اسلامی در پایان این سفر طی یک مصاحبه مطبوعاتی در مورد رابطه با آمریکا ابراز خوش بینی کرد و گفت: " کلید این کار در دست آمریکایی هاست". تحلیل گران سیاسی با تجزیه و تحلیل کردن این اظهارات رئیس حکومت اسلامی می گویند از آنجا که کلید مخصوص باز کردن قفل است و کاربرد دیگری ندارد و قفل و کلید لازم و ملزوم یکدیگرند، از اظهارات حجت الاسلام والمسلمین اینطور استنباط می شود که دکتر روحانی «بله» را گفته و از آمریکا خواسته است کلید را روغن کاری و چرب کرده و در قفل حکومت اسلامی بچرخاند و راه تجدید روابط میان اين دو يار قدیمی را باز کند. به عبارت ديگر، در حال حاضر، با منسوخ شدن ناگهانی شعار " انرژی هسته ای حق مسلم ماست"، عملاً نشان داده می شود که شعار قدیمی " مرگ بر آمریکا " هم می تواند در عرض یک شبانه روز تبدیل به "درود بر آمریکا" شود که البته کلید چرب کاری شدهء این تغییر مسیر، همانطور که حسن آقا گفتند، در دست آمریکا است.

 

بازگشت به خانه