تأسيس: 14 مرداد 1392     |    در نخستين کنگرهء سکولار های ايران     |      همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

 خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

31 شهريور ماه 1395 ـ  21 ماه  سپتامبر 2016

!با چتر نجات از بانکوک

يادداشت های اسکندر دلدم

شمارهء مخصوص عربستان سعودی!

1. کوتاه آمدن حکومت اسلامی

       عربستان سعودی صدام حسین را وادار به شروع جنگ هشت ساله علیه ایران کرد و با پول و اسلحه از بعثی های عفلقی جنایتکار (برادران عراقی کنونی) برای کشتار جمعی ایرانیان و تخریب گسترده زیرساخت های کشور حمایت می کرد. در واقع دست عربستان به خون صدها هزار زن و کودک و کهنسال و سرباز ایرانی که در طول هشت سال به شهادت رسیدند آلوده است. عربستان همهء کشورهای عربی را علیه ایران شورانده است و شورای همکاری خلیج فارس در واقع شورای سر فرماندهی عملیات ضد ایرانی عربستان علیه ایران است. از چاه های نفتی مشترک با گردن کلفتی بهره برداری می کند و حتی در آب های مورد اختلاف که هنوز تحدید حدود نشده است سرگرم بهره برداری از منابع نفت و گاز است. در سال 66 به حجاج ایرانی حمله کرده و ضمن کشته و مجروح کردن حجاج، زنان آنها را هم ربودند. سال گذشته به فتوای مفتی جده حجاج ایرانی را در اطاق بازرسی فرودگاه مورد تجاوز قرار دادند! در حادثهء از پیش طراحی شده منا قریب پانصد حاجی ایرانی را به طرز فجیعی به قتل رساندند. در سوریه و عراق و یمن با تمام قوا سرگرم دست اندازی به منافع حیاتی ایران هستند و...

       البته حکومت اسلامی در برابر این اقدامات خشن و بی رحمانه عربستان سعودی ساکت ننشسته و بعضی از امامان جمعه در قرچک ورامین و علی آباد کتول و بوئین زهرا در خطبه های نماز جمعه اقدامات عربستان را محکوم می کنند، و بعضی روزنامه ها هم (که تیراژ آنها به عدد انگشتان دست نمی رسد) علیه عربستان مطلب می نویسند!

       مقامات ایرانی در سخنرانی های خود مرتباً قدرتمندترین کشور جهان (آمریکا) را به چالش می کشند و می گویند که قایق های پلاستیکی حکومت اسلامی آماده برخورد با ناوگان آمریکا در خلیج فارس هستند و ما آمریکا را زیر پا له و لورده خواهیم کرد!، اما در برابر اعتراض ناوارد و بی مورد عربستان به استفاده از نام خلیج فارس بر روی پیراهن ورزشکاران پاراالمپیکی کشور (در مسابقات اخیر ریو دو ژانیرو) و در حالی که هارت و پورت کردن و به مبارزه طلبیدن عربستان از سوی مسئولین خالی بند حکومت اسلامی، در برنامه های خبری رادیو - تلویزیون داخلی ایران، و در صفحات روزنامه های کم تیراژ کشور، گوش امت همیشه بدهکار را کر کرده و در فضای داخلی ایران آلودگی صوتی ایجاد کرده است، «آقايان» بالاخره کوتاه آمده و از تهران دستور دادند تا روی اسم خلیج فارس چسب نواری بچسبانند تا دیده نشود و خشم عربستانی ها فرو نشیند!

       خدا رحم کرده که عربستان با حکومت اسلامی درگیر است و دشمنی می کند که مدیران مملکت اینطور در برابرش اینطور دولا می شوند و تسلیم هستند، اگر با حکومت اسلامی دوست بود و روابط دوستانه داشت و در عالم دوستی تقاصا می کرد لابد کل خلیج فارس را به عربستان هبه می کردند!

       البته اين هم گفته می شود که کوتاه آمدن حکومت اسلامی در برابر عربستان از موضع ضعف نبوده و برعکس از موضع قدرت و روحیه ورزشکاری بوده است، و مقامات حکومت اسلامی گفته اند برای ما برخورد با عربستان افت دارد و با کمتر از آمریکا شاخ به شاخ نمی شویم!

 

2. تظاهرات جاهل های تهران علیه رژیم آل سعود

       جمعه نوزدهم شهریورماه هزار و سیصد و نود و پنج را باید نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی حکومت اسلامی علیه رژیم جهل و جنایت عربستان سعودی به حساب آورد!

       در این روز تاریخی پس از پایان مراسم دشمن شکن نماز جمعه گروهی از جهال رژیم اسلامی با رژیم جاهل عربستان مقابله به مثل کرده و با شعار دشمن شکن: "جاهل جواب جاهل! " در خیابان های تهران علیه شاه سلمان و حکام سعودی تظاهرات کردند.

       قدیمی ترها که هنوز به خیابان ریختن جاهل های دهه بیست تهران به رهبری شعبان بی مخ، در روز بیست و هشت مرداد سال سی و دو، را به خاطر دارند می گویند به خیابان آمدن کلاه مخملی ها و جاهل های تهران در جمعه نوزدهم شهریور نود و پنج، پس از شصت و سه سال یاد و خاطره مبارز چاقو کش اسطوره ای شعبان جعفری (معروف به شعبان بی مخ) و اجامر و اوباش دهه بیست را در اذهان زنده کرد و فقط حیف که پری آژدان قزی و ملکه اعتضادی و مهین سه پستون در قید حیاط نبودند تا به صحنه بیایند و مشت محکمی به دهان حاکمان سعودی بزنند!

       رونق دوباره جاهل بازی و استفاده از کلاه مخمل و تیزکی (! ) نشانه احیای فرهنگ و تمدن بومی کشور و مشت محکم دیگری به خایه استکبار جهانی است!

       اخیراً ایالات متحده آمریکا در بزرگ ترین معامله قرن بالغ بر یکصد میلیارد دلار اسلحه مدرن به عربستان سعودی فروخته است تا به اصطلاح عربستان در منطقه دست بالا را داشته باشد! اما با به صحنه آمدن جهال تهرانی و کلاه مخملی ها مجدداً توازن قوا در خاورمیانه برهم خورده و ناظران سیاسی و نظامی پیش بینی می کنند در صورتی که عربستان دست به اقدام ناشایست جدیدی (نظیر عمل لواط شرطه های فرودگاه جده با حجاج ایرانی) بزند، حکومت اسلامی با اعزام کلاه مخملی ها به عربستان، حکام این کشور را با استفاده از تیغ موکت بری و چاقوی زنجان خط خطی کرده و یا پای چشم آنها بادمجان بکارد!

 

3. به طواف کعبه رفتم به درون رهم ندادند!

       امسال عربستان سعودی ایرانیان و رهبران حکومت اسلامی را غیر مسلمان خوانده و ایرانی ها را به پیروی از "جادوگر" متهم کرده و آنها را به خاک خود راه نداده است!

       همانطور که امروزه دست عربستان از آستین ترکیه و داعش بیرون آمده و به جنگ نیابتی با داعش داخلی کش ور در عراق، سوریه و یمن سرگرم است، در جریان جنگ عراق علیه ایران هم پشت سر برادران عراقی قرار داشت و تامین کننده مخارج جنگ و اسلحه برای عراق بود.

       دشمنی عربستان با ایران حتی به زمان شاه بر می گردد و عربستان قبل از تاسیس حکومت اسلامی هم داعیه سروری و رهبری جهان اسلام را داشت.

       اکنون عربستان آب پاکی را روی دست حکومت اسلامی ریخته و ایرانیان را از نسل مجوس (آتش پرست) و نامسلمان و پیرو "جادوگر" خوانده است و عشق حاجی شدن ها را امسال به خاک خود راه نداده است! (و لاجرم از نظر تولید حاجی دچار رکود و کاهش تولید خواهیم شد!)

       با توجه به اینکه مطابق قوانین سفت و سخت عربستان، ورود غیر مسلمانان به مکه مکرمه ممنوع می باشد، و مفتی اعظم عربستان ایرانیان را از صدر تا ذیل، کلهم اجمعین، نامسلمان دانسته است؛ بعید به نظر می رسد تا یکی از دو رژیم جمهورر اسلامی و عربستان صهیونی سرکار هستند، ایرانیان بتوانند پای به صحاری عربستان بگذارند و یا در فرودگاه جده مورد بازرسی درون بدنی (!) قرار بگیرند!

       پیشنهاد می شود همانطور که در حکومت اسلامی مدارک دکترای آکسفورد و سوربن فرانسه و برکلی کپی سازی شده و در کنار پیاده روها به متقاضیان پست های بالای دولتی و وزرا و وکلا به بهای نازلی فروخته می شود، عنوان حاجی و حاجیه خانم هم با گواهی سازمان حج و زیارت به علاقمندان داشتن عنوان حاجیگری فروخته شود، تا هم کسبه با ایمان کم فروش و گرانفروش به آرزوی داشتن عنوان حاجیگری برسند، هم ممر درآمد کلان دیگری برای اختلاس در دستگاه های دولتی باز شود!

به طواف کعبه رفتم به درون رهم ندادند

که تو در برون چه کردی که درون خانه آیی

به قمارخانه رفتم همه پاکباز دیدم

چو به صومعه رسیدم همه زاهد ریایی!

       به هر حال اگر راه صحاری عربستان بسته است، همانطور که در این عکس بنده ملاحظه می کنید راه صحاری سایر بلاد باز است!

خدا گر ز حکمت ببندد دری

ز رحمت گشاید در دیگری!

       در واقع، من وقتی دیدم علیرغم سنت شدن در بدو تولد و همراه داشتن مادام العمر مدرک مسلمانی!، امسال توسط مفتی اعظم عربستان نامسلمان تشخیص داده شده ام و نمی توانم به صحرای عرفات بروم لاجرم راه صحرای دوبی را در پیش گرفتم و خوشبختانه هم ثواب بردم، هم شفا گرفتم!

در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم

سر زنش ها گر کند مفتی نادان غم مخور!

 

4. سود هنگفت آمریکا از دعوای حکومت اسلامی و عربستان!

       حتما ماجرای لحاف ملا را شنیده اید!، که ملا با شنیدن سر و صدا و درگیری، در نیمه شبی سرد، لحافش را به سر کشید و به کوچه رفت و وارد معرکه شد تا سر از ماجرا در بیاورد اما رندان لحافش را ربودند و ملا در پایان درگیری (که معلوم شد ساختگی و به خاطر دزدیدن لحاف ملا بوده است) دست از پا درازتر به خانه برگشت و در پاسخ زنش که سئوال کرد: "دعوا بر سر چه بود؟" جواب داد: "سر لحاف ملا!"

       با قراردادهای نان و آبدار تسلیحاتی که پشت سرهم بین کشورهای منطقه با کمپانی های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای عمده اروپایی بسته می شود معلوم شده است که یکی از اهداف عمدهء جنگ های نیابتی به راه انداخته شده در خاورمیانه (به کارگردانی صاحبان صنایع تسلیحاتی عمدهء جهان) بهره برداری اقتصادی و غارت و چپاول دلارهای رسوب کرده کشورهای ثروتمند نفت خیز عرب در بانک های آمریکا و اروپایی است.

       بنا به گزارش منابع اطلاعاتی طی چند روز آینده بزرگ ترین قرارداد فروش سلاح های پیشرفته آمریکا در هفتاد و یک سال گذشته با عربستان سعودی منعقد خواهد شد و عربستان سعودی یکصد میلیارد دلار اسلحه از آمریکا خریداری خواهد کرد!

       همچنین کمپانی های تسلیحاتی انگلستان، آلمان و فرانسه طی شش سال گذشته ده ها میلیارد دلار اسلحه به کشورهای عرب خاورمیانه و خلیج فارس فروخته اند.

       جنگ شش ساله داخلی سوریه و جنگ داخلی عراق و لیبی و ایجاد تشنج در منطقه ثروتمند خاورمیانه و برافروختن آتش جنگ های نیابتی میان ایران و عربستان در سوریه، عراق و یمن موجب بروز مسابقه تسلیحاتی در منطقه شده و این کشورها بیشترین ذخایر ارزی و درآمد خود را به خرید اسلحه اختصاص داده، و اقتصاد غرب را از رکود و بیکاری نجات داده اند!

       بنابراین مسئولان کشورهایی که آگاهانه، و یا از روی بی خردی، به عمله کمپانی های تسلیحاتی غرب تبدیل شده و لحاف ملت را بر باد داده اند!، لازم است حداقل پورسانت خود را از بابت خدمتی که به فروشندگان تسلیحات انجام داده و می دهند بگیرند!

 

5. علت صدور فتوای نامسلمانی ایرانیان و پیروی از جادوگر

       شیخ عبدالعزیز آل شیخ روحانی اول عربستان با صدور فتوایی ایرانیان را نا مسلمان و پیرو جادوگر و مجوس خوانده است! مفتی اعظم عربستان قبلا هم در موارد بسیاری شیعیان را مرتد و خارج از دین و بدعت گذار اعلام و جان و مال و ناموس آنها را هدر دانسته بود!

       اما نامسلمان دانستن ایرانیان توسط مفتی عربستان موجی از حیرت (حداقل در میان خود ایرانیان) بر انگیخته است! اکثر کسبه گران فروش، کم فروش و متقلب!، اکثریت نولید کنندگان متقلب که روغن صنعتی را به عنوان روغن خوراکی به خورد مردم داده اند. تولید کنندگان زعفران با رنگ کردن کلاله ذرت، تولیدکنندگان زردچوبه خوراکی با رنگ صنعتی، وارد کنندگان با ایمان برنج فاسد هندی تاریخ گذشته، تولید کنندگان سوسیس و کالباس با گوشت سگ و گربه و ضایعات دامی، تولیدکنندگان سبزی و میوه با فاضلاب انسانی، وارد کنندگان گوشت فاسد برزیلی و سایر امت با ایمان و نمازخوان... و مدیران و مسئولان خداترس دریافت کننده حقوق های میلیاردی، اختلاس کنندگان بیت المال، پورسانت گیرندگان از کمپانی های نفتی خارجی، مدیران غارتگر بانک ها، فرزندان مقامات با ایمان و متدین و دریافت کنندگان املاک شهرداری به قیمت زیر مجانی!، و مقامات سیاسی که وعده های دروغ می دهند و سایر طبقات با ایمان و اهل زیارت و سفره انداختن و پای پیاده به کربلا رفتن!، تا به حال خیال می کردند که انجام این اعمال جزو ایمان و مناسک اسلامی است و خود را مسلمان تر از سایر مسلمانان جهان می دانستند!، اما شیخ عربستان با شنیدن اخبار دزدی و اختلاس و هاپولی کردن دکل های نفتی و کشتی های نفتکش و گم شدن صدها میلیارد دلار در پاک دست ترین دولت تاریخ ایران و اخبار دزدی های یومیه مقامات کش ور؛ ما را از اشتباه در آورده و حکم به نامسلمانی ایرانیان و مدیران ایرانی داده است!

خدایی با عربستان و حکام سعودی و این شیخ نابکار مشکل داریم اما آیا این مسلمانی است که ما داریم؟!

بازگشت به خانه