تأسيس: 14 مرداد 1392 ـ  در نخستين کنگرهء سکولار های ايران  -همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

 خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

1 آذر ماه 1395 ـ  21 ماه نوامبر 2016

اکنون وقت آن است که همهء ما در اين نبرد سرمايه گذاری کنيم!

تريتا پارسی - از سازمان نياک

دوست گرامی؛

       ما اکنون در راستای تخمين تأثير انتخابات رياست جمهوری امريکا وقت کافی گذاشته ايم و روشن است که دونالد ترامپ، رئيس جمهور منتخب، همهء دست اوردهای ما را به خطر انداخته است.

       آن سناريوی کابوس وار مربوط به حقوق بشری که در مورد کابينهء ترامپ متصور است اکنون به سرعت متحقق می شود.

       هم اکنون ايجاد «دفتر ثبت نام مسلمانان» که افراد آمده از کشورهای دارای اکثريت مسلمان موظف به ثبت نام در آن می شوند و از آنها انگشت نگاری و بازجوئی شده و آنها بايد مرتباً خود را به مقامات مربوطه معرفی کنند بوسيلهء کريس کوباچ در دست تهيه است و او کسی است که بعد از واقعهء 11/9 برنامهء ثبت نام مهاجران از ايران و کشورهائی ديگر را تهيه کرد.

       شب گذشته يکی از همکاران ترامپ در برنامهء تلويزيون فاکس به ماجرای ايجاد اردوگاه برای ژاپنی ها [در دوران جنگ دوم] و نيز زير نظر گرفتن دانشجويان ايرانی در دوران گروگان گيری اشاره کرد.

       اکنون زمان ترسيدن نيست بلکه زمان عمل کردن است. من همجنان معتقدم که ما می توانيم اين امر را متوقف سازيم؛ مشروط بر اينکه يکايک ما در اين نبرد سرمايه گذاری کنيم.

       ما، همزمان با نوشتن اين مطلب، در گير اين نبرد هستيم و خود را در روزها و هفته های آينده برای يک نبرد عمومی مهم برای جلوگيری از تحقق اينگونه سناريوهای غير قابل تصور آماده می کنيم. و از آنجائی که انجام اين کار به تنهائی مقدور نيست مشغول همکاری با «ای.سی.ال.يو» و ساير سازمان ها هستيم.

       افرادی همچون رودی جوليانی و جان بولتون، با داشتن روابط عميق با سازمان مجاهدين خلق، که آشکارا خواستار بمباران ايران شده اند اکنون در کابينهء ترامپ نامزد وزارت خارجه شده اند.

       سناتور تام کاتن، که خواستار پاره کردن سند برجام و بمباران تأسيسات اتمی ايران و بازگشت به «نقطهء صفر» است اکنون نامزد وزارت دفاع شده است.

       ترامپ همچنين مشغول مشورت و برنامه ريزی برای مشاغلی بالا، با نظريه پردزان توطئه همچون کلر لوپز و فرانک گافنی است که مخترع شايعهء «اوباما مسلمان است» بوده و نظريه های تيرهء توطئه را دربارهء سازمان «ناياک» و مقامات کابينهء اوباما، بر اساس اصليت قومی آنها مطرح ساخته است.

       اين مطالب کاملاً واقعيت دارند و ما هرگز اينگونه با چنين تهديدی برای آينده روبرو نبوده ايم.

       ما هم اکنون يک تقاضا داريم. به ما کمک مالی کنيد. ما امروز نيازمند به منابعی مالی از ميان هواداران خود هستيم و مهمترين تأثيری که شما می توانيد داشته باشيد آن است که مطمئن شويد سازمان شما به منابع لازم مالی برای پيروزی در اين نبرد دسترسی دارد.

       ما تا دير نشده خود را آمادهء جلوگيری از اين انتصابات و کوشش های جنگ طلبانه می کنيم. ما هم اکنون درگير کوشش های مربوط به پاسداری از حقوق مدنی هستيم. اما اين کار بدون کمک مالی هواداران مان ممکن نيست.

       ما هم اکنون بيش از نيمی از چهار صد هزار دلاری را که برای هزينه های تا پايان سال مان در نظر داشتيم به دست آورده ايم. اما با نگرانی هائی که پيش آمده بايد انتظار کمک مالی بيشتری داشت.

       لطفاً 100 دلار و يا هر مبلغی که مناسب بدانيد به ما کمک کنيد تا ما بتوانيم اين نبرد را برده  و در نتيجه به مجمعی قوی تر تبديل شويم.

       ما روی شما حساب می کنيم

       تريتا پارسی

       عضو هيئت مديره

 

بازگشت به خانه