تأسيس: 14 مرداد 1392     |    در نخستين کنگرهء سکولار های ايران     |      همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

 خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

17 خرداد ماه 1396 ـ  7 ماه ژوئن 2017

!با چتر نجات از بانکوک

يادداشت های اسکندر دلدم

انتقام بی رحمانهء حکومت اسلامی از قطر!

عاقبت خون میلیون ها زن و کودک و غيرنظامی مظلوم کشته شده در جنگ داخلی سوریه و عراق و یمن که توسط رژیم های تروریست پرور عربستان و قطر به راه انداخته شده گریبان این دو کشور را گرفت و عربستان و قطر به جان هم افتادند. عربستان تنها راه زمینی شبه جزیره قطر را بسته و از ورود آب آشامیدنی و مواد خوراکی به این امیر نشین جلوگیری می کند. دوستان منطقه ای عربستان هم که از این کشور نفت خیز کمک هزینه می گیرند سفرای خود را از قطر احضار و ضمن قطع ارتباطات سیاسی و اقتصادی، مسیر های هوایی و دریایی خود را به روی قطر بسته اند!

بدينسان قطر، که تا پریروز در جبههء مقابل ایران در سوریه و عراق می جنگید و دست اش در دست شاه عربستان و رئیس جمهور ترکیه بود، دست نیاز به طرف حکومت اسلامی ايران دراز کرده است. اين حکومت هم، که با تغافل اجازه داده است قطر چهار دهه منابع مشترک گازی با ایران را غارت کند، با خوش رویی اعلام کرده است ظرف دوازده ساعت کلیه نیازهای غذایی و خوراکی قطر را تأمین خواهد کرد و اجازه نخواهد داد امیر قطر و دویست هزار نفر جمعیت این شبه جزیره سر گرسنه به بالین بگذارند.

و اما، در خصوص ارسال مواد غذایی به قطر، یکی از مسئولین مملکت گفته است حکومت اسلامی حامی مستضعفان جهان است و کمک به قطر را وظیفه خود می داند! این مسئول محترم که عقل اش احتمالاً از گنجشگ کمتر و اطلاعات اش در مورد مسایل جهانی از روزنامه اطلاعات کمتر است نمی داند که قطر بالاترین درآمد سرانهء جهان (150 هزار دلار) را دارد و سرآمد کشورهای ثروتمند جهان است و حالیه مستضعف تر از ایران و ایرانی در جهان وجود ندارد و اگر دولت کریمه حکومت اسلامی قادر است در عرض دوازده ساعت کلیهء نیازهای قطر را تامین نماید چرا نیازهای غذایی مردم مستضعف و کم درآمد و زیر خط فقر خود را تامین نمی کند؟!

البته شایعاتی هم وجود دارد مبنی بر اینکه تأمین مواد غذایی مورد نیاز قطر توسط حکومت اسلامی در واقع نوعی انتقامجویی از قطر به خاطر حمایت های «دوحه» از داعش و تروریست های فعال در سوریه و عراق است و کسبهء با ایمان و بازرگانان متدین و تولید کنندگان با تقوا و خداترس ایرانی به کمک دولت حکومت اسلامی آمده و می خواهند با صدور محصولات مسموم و فاضلابی غذایی خود به قطر کار این امیرنشین را یکسره کنند و مادر امیر قطر را به عزایش بنشانند!

بطوری که همگان اطلاع دارند، گاو و گوسفندهای پرورش یافته در حکومت اسلامی با زباله، حتی زباله های بیمارستانی، تغذیه می شوند و خوردن گوشت آنها موجب بروز انواع بیماری های کشنده عفونی می گردد؛ اخیراً هم تب کریمه کنگو از طریق کشور دوست و برادر پاکستان وارد کشور شده و دامن گاو و گوسفنان ایرانی را گرفته و موجب مرگ تعدادی از هموطنان (امت همیشه بیمار!) شده است بنابراین صدور گوشت گاو و گوسفند از حکومت اسلامی به قطر مرگبارتر از شلیک موشک های اسکاد است و هر قطری که لب به گوشت صادراتی حکومت اسلامی بزند درست مثل هموطنان خودمان سرطانی خواهد شد!

پرورش مرغ و تولید تخم مرغ هم در ایران با روش ناشناخته ای انجام می شود که طی آن مرغ های پرورشی رسیدن به حداکثر وزن را، از تولد تا ذبح، در عرض یکی دو هفته طی می کنند و طوری تغذیهء شیمیایی و هورمونی می شوند که جوجه ها در عرض چند روز دو سه کیلو وزن پیدا کرده و کشته و پر کنده و روانه بازار می شوند!

دانشمندان می گویند علت اصلی ریش درآوردن خانم ها در ایران و از تخم رفتن آقایان همین مرغ های هورمونی هستند و با صدور آنها به قطر همه مردم قطر شیمیایی شده و سازمان ملل هم در پیدا کردن علت شیمیایی شدن قطری ها سر در گم می شود چون این تکنولژی مرگبار فقط در اختیار تولید کنندگان با ایمان و نماز خوان و مومن و خداترس و در عین حال شیمیست و مبتکر حکومت اسلامی می باشد!

تکلیف سبزی و میوه جات تولید ایران هم که معلوم است و قطری ها لب به آن بزنند، زن و مرد زگیل دهانه رحم در می آورند! زيرا، بنا به اعلام مسئولان مملکت، سبزیجات و میوه جات و سیفی جات کشور با فاضلاب آبیاری می شوند و دارای ارسنیک و مواد شیمیایی مهلک هستند و هر غیر ایرانی که بخورد جان به جان آفرین تسلیم خواهد کرد!

تهیه سوسیس و کالباس حلال از ضایعات جانوران اهلی و غیر اهلی و سگ و گربه، و تولید هامبرگر از مدفوع انسانی و زباله هم که در حکومت اسلامی عادی و خوش خوراک است اما به علت ناسازگاری معده و جهاز هاضمه قطری ها مرگبار می باشد و سبب کشتار دسته جمعی آنها خواهد شد!

سایر مواد غذایی تقلبی و فاسد هم، که استفاده از آنها در حکومت اسلامی عادی و معمول است، همانطور که ایرانیان بخت برگشته را به انواع سرطان و بیماری های کلیه و کبد و سل و سکته و بواسیر پیشرفته و زگیل دهانه باسن و رحم مبتلا کرده است در صورت صدور به قطر خواهر و مادر و مادر بزرگ قطری ها را هم تمشيت خواهد داد!

حالا که مسئولان حکومت اسلامی وعده تأمین دوازده ساعته کلیهء مواد غذایی مورد نیاز قطر را داده اند، ما هم قول می دهیم اگر قطری ها ریسک کرده و از زردچوبهء ایرانی تولید شده با رنگ صنعتی و رب گوجه تولید شده با ضد زنگ و خاک رس، و گوشت دواب تغذیه شده با زبالهء بیمارستانی و لبنیات تولیدی با روغن صنعتی پالم و سوسیس کالباس و هامبرگر تولیدی از ضایعات و امعاء و احشاء جانوران و سبزیجات و میوه و صیفی آبیاری شده با فاضلاب انسانی و سایر محصولات دارای استاندارد حکومت اسلامی (!) استفاده کنند در عرض بیست و چهار ساعت نسخه اشان پیچیده شده و نسل آنها منقرض خواهد گردید!

حالا ممکن است عده ای اشکال کنند اگر چنین است چرا خود امت همیشه در صحنه حکومت اسلامی نمی میرند؟! در پاسخ به این اشکال باید گفت اتفاقا امت همیشه در صحنه از مدت ها قبل مرده اند ولی خودشان خبر ندارند! و در واقع آنچه امروزه امت همیشه در صحنه می کنند "مردگی" است!

وقتی مقامات دولت رسما اعلام می کنند که خط فقر سه میلیون تومان است، و در عین حال پایهء حقوق را هشتصد و بیست و پنج هزار تومان تعیین می کنند کدام آدم عاقلی می تواند بگوید مردم دارند "زندگی" می کنند!

 

راه ساده اختلاس چند هزار میلیارد تومانی!

علیرغم تبلیغات سوء دشمنان حکومت اسلامی مبنی بر رشد فقر و استیصال و بدبختی در کشور آمارها و گزارشات پی در پی روزنامه های در پیتی و کم تیراژ کشور نشان می دهد بر عکس ادعای استکبار جهانی و بانک جهانی و صندوق بین المللی پول و حتی مرکز آمار خودمان (!) فقرا و گرسنگان سابق که در عمرشان برنج نخورده بودند و تا قبل از انقلاب شکوهمند برای سیر کردن شکم همراه والدین و اعضای خانواده به علف چری می رفتند، پس از تغییر رزیم شاهنشاهی به اسلامی سریعاً و با پای پیاده خود به تهران رسانده و با قبول مسئولیت دولتی و مدیریت کلان خود و ایل و طایفه خود را از فقر و بدبختی و استیصال و سوءتغذیه و گرسنگی نجات داده و از تعداد فقرای کشور کاسته و بر تعداد مولتی میلیاردرها افزوده اند!

اکثریت این فقرای گرسنهء سابق، که هر کدام بسته به رحم و انصاف کل و یا بخشی از ثروت عمومی را به جیب و حساب شخصی خودشان ریخته اند، منظورشان اختلاس و دزدی نبوده بلکه به دلیل وجود نقدینگی سرگردان نجومی موجود در کشور با یک تیر دو هدف زده و ضمن نجات خود و خانواده و ایل و تبار از فقر و کاهش تعداد فقرای کشور به جمع آوری نقدینگی سرگردان در بازار که عامل تورم و مشکلات عدیدهء اقتصادی است کمک کرده و برای ضربه زدن به استکبار جهانی و افزایش میزان نقدینگی در اروپا و امریکا و کانادا، خزانه بانک ها و بخش هایی از اموال و دارایی های عمومی را به غرب جنایتکار منتقل و خود هم برای ضربه زدن بیشتر به استکبار دنبال پول ها به خارج رفته اند!

بعضی مردم پرسش می کنند مملکت که کلی دستگاه های اطلاعاتی و نظارتی مثل اطلاعات نیروی انتظامی، اطلاعات سپاه، اطلاعات قوهء قضائیه و حراست های مستقر در ادارات دارد چرا باید این همه بی در و پیکر باشد که هر کس هوس کرد سی، چهل، شصت هزار، و اخیراً ده هزار میلیارد تومان را بردارد و از کشور خارج و به عشق و حال در دیسکوهای هالیوود و تورنتو بپردازد!

گاهی اوقات حرف ها و مطالبی برای زیر سئوال بردن رژیم مقدس اسلامی مطرح می شود و اینجا و آنجا می گویند حکومت اسلامی با داشتن وزارت اطلاعات هوشیار تر از سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا که به موساد و ام - آی 6 گفته زکی!، چرا علاج واقعه را قبل از وقوع نمی کند و جلوی غارتگران بیت المال و اموال و دارایی های عمومی را نمی گیرد! در رد این انتقادات و اشکالات کافی است به این عکس حاجی سابق محمود رضا خاوری که هزاران میلیارد تومان سپرده های مردم در بانک ملی را برداشت و به کانادا گریخت توجه کنید!

محمود رضا خاوری و امثالهم با گذاشتن ریش و درست کردن جای مهر روی پیشانی و نقش آدم مومن و مسلمان متقی و پاک دست را بازی کردن شیطان را گول می زنند چه برسد برادران حراست و اطداعات و سایر دست اه های نطارتی!

خدایی کسی فکر می کرد این یارو خاوری که در زمان اقامت در داخل کشور جمعه ها صف اول نماز در دانشگاه تهران بود و در ایام عزاداری زیر علم می رفت و زنجیر و سینه می زد هزاران میلیارد را بردارد فرار کند کانادا و ریش و پشم خودش را واجبی بگذارد و با پول های ربوده شده کازینو و کاباره و دیسکو تاسیس نماید!

تجربهء خاوری و همنوعان اش نشان می دهد برای وارد شدن به مدیریت های نان و ابدار و غارت بیت المال و اختلاس های نجومی سواد و تخصص و مهارت مدیریتی و نبوغ و استعداد لازم نیست و فقط کافی است متقاضیان پول و ثروت و مقام و شهرت ریش گذاشته و نقش یک مسلمان مومن و متقی و با ایمان را مدتی بازی کنند و یک چند صباحی زحمت حضور در نماز جمعه و مسجد و تکیه را به خود بدهند، و در فرصت مناسب پول ها را برداشته و برای عشق و حال به دامان استکبار جهانی پناه برده و از نزدیک با مظاهر فرهنگ منحط غرب آشنا شده و حالشو ببرند!

در عکس های ضمیمه محمود رضا خاوری (حاج آقای سابق و دی جی فعلی!) را قبل و بعد از اختلاس خزانه بانک ملی ملاحظه می کنید!