تأسيس: 14 مرداد 1392 ـ  در نخستين کنگرهء سکولار های ايران  -همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

 خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 19 تير 1396 ـ  10 جولای 2017

با لچک در ایران نمی توان به قدرت رسید!

مینا احدی

تجمع پاریس سازمان مجاهدین خلق گردهم آیی باندهای سیاه و ضد اجتماعی بود.

سازمان مجاهدین، و مضحکه ای به نام تجمع پاریس این جریان، با هدف فراهم کردن زمینه برای به اصطلاح به قدرت رسیدن این باند مرتجع در ایران معرفی شده است.

این روزها اخبار تجمع مجاهدین از العربیه و کم کم رسانه های نان به نرخ روز خور ایرانی، چپ و راست مطرح می شود. برای آیندهء ایران ظاهراٌ دارند برنامه ریزی می کنند. البته ناگفته نماند این تجمع در ایران و بین جوانان و مردم منزجر از این باند نه به عنوان فرصت، بلکه به عنوان خطر یک باند سیاه که می کوشد بهر طریق ممکن به نان و نوایی برسد، دیده می شود.

سازمان مجاهدین خلق و طرفداران اش فقط کافی است سری به مدیای اجتماعی در ایران زده و یا با چند نفر از جوانان، فعالین جنبش های اعتراضی و مردم عادی حرف بزنند تا عمق نفرت مردم از این جریان پوشالی و مرتجع را بفهمند. این اوج توهم مریم رجوی و شرکا است که فکر می کنند با لچک بر سر و زانو زدن در محضر جریانات راست و مرتجع منطقه، می توانند بر جوان مدرن و عاصی از اسلام و جنبش اسلامی، حکومت کنند.

نه، این ابداً ممکن نیست. مجاهدین اگر می خواهد در آن جامعه سر بلند کنند، اين کار ممکن نيست مگر با اتکا به شخم زدن کل آن جامعه و ویرانی مطلق، آن هم بوسیله دولت ها و مرتجعین هم سنخ خود حکومت اسلامی؛ چرا که مردمی که سال های سال جنبش اسلامی و خمینی و خامنه ای و روحانی و خاتمی را به زمین زده و آنها را با اسلام و شریعت و قوانین و فرهنگ اسلامی سکهء یک پول کرده اند، مردمی که داعش در ایران را عملاً بی آبرو کردند و از اعدام و سنگسار و جنایات داعش در ایران نهراسیدند، برای مریم رجوی و لچک به سران و مردان عهد عتیقی مجاهد تره هم خرد نخواهند کرد، مگر به کمک بمب های ترامپ و جنایاتی بالاتر از داعش و یک سناریوی کاملاً سیاه که باید از همین الان در مقابل آن بود و، با اتکا به جنبش های مترقی و گسترده در ایران، جلوی این فجایع را گرفت. مردم ایران با سرنگونی انقلابی حکومت اسلامی هم میخ محکمی بر تابوت جریانات اسلامی خواهند زد و هم دست دولت های مرتجع منطقه و راسیسم نوع ترامپ را خواهند بست.

برگرفته از فیس بوک نويسنده

بازگشت به خانه