تأسيس: 14 مرداد 1392 ـ  در نخستين کنگرهء سکولار های ايران  -همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

 خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

 23 تير 1396 ـ  14 جولای 2017

آنها که شرايط را درک نکرده اند

و بربرهائی که در تدارکی شوم اند

شمی صلواتی

          در حالی که کمونیست ها. سوسیالیست ها، چپ ها، سکولار ها شرایط را برای تبدیل شدن به یک «صف واحد» هنوز درک نکرده اند، بربرها در تدارکی شومند و قرار است باد شومی را دامن بزنند که در آن خون جسد انسان ها را با خود در کوچه و برزن به هر دیواری بکوبد.

          امروز که اعتراضات و از همپاشی جمهوری اسلامی بیشتر ازهر زمان ممکن است قدرت ها، برای جلوگیری از هر گونه تغییر، داعشی دیگر را برای ترساندن مردم نمایش می دهند؛ داعش جدید این بار با دامن و روسری!

          سازمان مجاهدین نه یک حزب سیاسی بلکه یک فرقهء کور و بی دانشِ آمادهء جنایت اند. نمایش قدرت مترسکی به نام مریم رجوی، با پول های هنگفت عربستان سعودی، قرار است که احیای داعش دیگری در ایران باشد تا به جان مردم بیافتد.

          سازمان مجاهدین خلق، تشکیلاتی در رکاب حکومت برده داری عربستان سعودی، و با طرفیت فوق استثناء برای خلق هر گونه جنایت، منتظر دستورند.

          اما سوالی که از سوی جویندگان عدالت برجسته است و ذهن هر انسان شریف و برابر طلبی را به خود مشغول می کند آن است که "آیا کمونیست ها، سوسیالیست ها، چپ ها، سکولارها آن درخت تنومندی هستند که در برابر این باد شوم، که از ناحیهء بربر ها برخواسته و شیخ های مرتجع عرب آن را باد می زنند، بایستند؟ آیا هنوز از یک درک درست برای تبدیل شدن به یک صف واحد برای جلوگیری از اين باد شوم را دارند؟"

          پاسخ این سوال را شما بدهید! پاسخ من اينکه «بله، ممکن است و باید، در کنار هم و بر مبنای ارزش های انسانی، تن به یک صف واحد داد که اساس آن چنين شعاری خواهد بود:

          «مرگ بر جمهوری اسلامی / زنده باد آزادی بی قید و شرط سیاسی / لغو هر گونه تبعص جنسی / جدائی کامل مذهب از حکومت/ لغو حکم اعدام / بر چیدن قوانین ضد انسانی چون سنگ سار و قطع دست و پا / فراهم کردن رفاه برای سالنمدان و کودکان در سطح استاندار ها جهانی / بهداشت و تحصیل رایگان».

          یعنی اتحاد همهء ما باید بر پایه ای از ارزش های انسانی باشد نه بر اساس اسم ها یا شخصیت ها و حزب ها.

          باور قشنگی است انسان بودن و انسان ماندن!

          از آن قشنگ تر و زیبا تر همصدایی توست که فریاد مرا رساتر می کند!

          چه زیبا گفت آن بانوی زیبا پسند که: «هیچ ظلمی تا ابد نخواهد ماند، اگر من و تو ما شویم

برگرفته از فيس بوک نويسنده

بازگشت به خانه