تأسيس: 14 مرداد 1392     |    در نخستين کنگرهء سکولار های ايران     |      همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

 خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

22 شهريور ماه 1396 ـ  13 ماه سپتامبر 2017

!با چتر نجات از بانکوک

شمارهء مخصوص «هنر نزد روحانيان است و بس!»

يادداشت های اسکندر دلدم

همکاری های اسلامی در حوزهء علم و فن آوری!

این هفته در شهر "آستانه"، پایتخت قزاقستان، کنفرانس اسلامی در حوزهء علم و فن آوری برگزار شد. در این کنفرانس بعضی از رهبران برجستهء جهان اسلام، نطیر حاجی رجب اردوغان و شاهزاده محمد ولیعهد عربستان و امثالهم شرکت داشتند و فن آوری های خود را با یکدیگر معاوضه کردند!

رجب طیب اردوغان که به بهانهء کودتای ساختگی ترکیه مخالفان خود را پاکسازی و بیش از سیصد هزار نفر را زندانی کرده است در این کنفرانس آخرین فن آوری های علمی در حوزهء تبدیل کشور به یک زندان بزرگ را در اختیار رهبران سایر کشورهای اسلامی قرار داد که مورد توجه قرار گرفت.

اردوغان که در سال های اخیر با عملیات نظامی در کردستان و در سوریه و عراق صدها هزار نفر را کشته و میلیون ها نفر را آواره کرده است، قتل عام ناراضیان و مخالفان و منتقدان را تنها راه علمی برای پایان دادن به نارضایتی در کشورهای اسلامی دانست و از رهبران سایر کشورهای اسلامی خواست تا برای کسب آموزش و مهارت های بیشتر از علم و فناوری ترکیه در نسل کشی استفاده کنند!

ولیعهد عربستان هم آخرین دستآوردهای علمی کارکنان فرودگاه جده در خصوص انجام عمل سریع و بدون درد لواط با زائران حج در اطاق های بازرسی فرودگاه ها را تشریح کرد که مورد توجه رهبران جهان اسلام واقع شد!

در حاشیهء این نمایشگاه نمونه هایی از آخرین فناوری های جهان اسلام در قرن بیست و یکم به نمایش عمومی گذاشته شده بود!

رکعت شمار، قبله نما، آفتابهء اتوماتیک طهارت گیر و کر دهنده، سنسور حرارتی برای نشان دادن خروج ناخواسته باد از مقعد (که موجب ابطال وضو و نماز می شود) از جمله آخرین فن آوری های عرضه شده در این نمایشگاه بود!

اما مهم ترین شرکت کننده در این کنفرانس دو روزه که مورد توجه سایر مدعوین و محل پرسش قرار داشت (علیرغم آنکه در کشور خودش تحویل اش نمی گیرند!) کربلایی مش حسن روحانی بود!

اکثر روسای جمهور و رهبران سایر کشورها می خواستند از فن آوری پیچیده و خارق العاده حکومت اسلامی در پرکردن و دفن کردن نیروگاه های هسته ای با سیمان و بتن در عرض چند روز سر در بیاورند!

همچنین رهبران ممالک اسلامی، که کشورشان با ازدیاد نفوس و کمبود مواد غذایی مواجه است، از رئیس جمهوری ایران خواستار انتقال فن آوری تولید سوسیس و کالباس و هامبرگر از ضایعات و زباله، که ایران در این دستاورد علمی حرف اول را در جهان می زند شدند!

چگونگی کشت محصولات زراعی و باغی و صیفی جات با فاضلاب انسانی و بیمارستانی هم که از دستآوردهای تکنولوژیک جمهوری اسلامی در سالیان اخیر است بسیار مورد توجه شرکت کنندگان در کنفرانس قرار گرفت!

رهبران شرکت کننده در این کنفرانس خواستار انتقال تکنولوژی وسیله نقلیه مرگبار پراید ساخت ایران به کشور خود شدند تا بجای تانک و زرهپوش موشک انداز و وسیله کشتار جمعی در ارتش های خود بکار بگیرند!

اقتصاددانان کشورهای اسلامی که همراه رهبران خود به این کنفرانس آمده بودند ملتمسانه از رئیس جمهور ایران خواستار دریافت فرمول های اقتصاد شگرف ایران بودند، که تنها اقتصاد جهان می باشد که مسئولان بانک مرکزی و وزرای اقتصادی آن در عین رکود مدعی رشد ده درصدی می باشند و در عین بالا رفتن روزانه قیمت ها مدعی کاهش نرخ تورم به زیر صفر هستند!

در خاتمهء این کنفرانس شرکت کنندگان از جمهوری اسلامی خواستند تا برای نابودی کامل دشمنان اسلام و زدن زیرآب کشورهای پیشرفتهء غربی و به هرج و مرج کشاندن اقتصاد جهانی و ورشکست کردن سازمان های پولی و مالی بین المللی برای مدتی کوتاه دانش علمی کشورداری و فن آوری های اقتصادی خود را در اختیار دشمنان اسلام قرار دهد و یا برای چند ماه وزرای خود و مدیران خود را مامور خدمت در اروپا و آمریکا کند تا با اختلاس و برداشتن دارایی های بانک جهانی و صندوق بین المللی پول کلک اقتصاد جهان سرمایه داری را بکنند و قاطبه مردم اروپا و امریکا را به کولبری و کلیه فروشی و خود فروشی و گدایی و اسپند دودکنی سر چهارراه ها بیندازند!

ضمناً  گفته می شود که جمعی از دلسوزان مملکت ضمن تماس با مسئولان قزاقستان از آنها خواسته اند بعد از پایان اجلاس در عالم رفاقت و لوطی گری با ملت ایران(!) حاجی حسن روحانی را همانجا نگه داشته، و از خروج وی از قزاقستان و بازگشت به ایران ممانعت کنند تا در غیاب وی شاید مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هزار بدبختی دیگر مردم حل و بر طرف شود!

 

توفان «ايرما» و تقاصای عاجزانهء ترامپ از مدیران حکومت اسلامی!

به دنبال قوع طوفان سهمگین «ایرما» در ایالات شرقی آمریکا و احتمال غرق شدن شهرهای آن طرف آمریکا در زیر اقیانوسی، و اعلام درماندگی دولت آمریکا از مقابله با این طوفان ویرانگر، کارشناسان محیط زیست تنها راه مبارزه با زیر آب رفتن ایالت فلوریدا و نجات شهر میامی و ساکنان اش از غرق شدن را استفاده از مدیران و مسئولان خداجو و مؤمن و متقی حکومت اسلامی دانسته اند!

کارشناسان محیط زیست به دونالد ترامپ پيشنهاد کرده اند با دادن امتیازاتی به حکومت اسلامی برای چند هفته تعدادی از معاونان رئیس جمهور و وزرای دولت و آقازاده های آنها را قرض بگیرد تا این متخصصان ایرانی همانطور که ذخایر بانکی، صندوق ارزی، محتویات صندوق ذخیره فرهنگیان، درآمدهای نفتی، اعتبارات بانکی، ارزهای موجود در شعبه بانک ملت دوبی، دکل های حفاری نفت، کشتی های نفتکش، گنجینه بانک ها، حقوق های نجومی، ثروت های ملی، زمین های موات، جنگل ها، کوه ها، املاک مرغوب شهرداری تهران را هورت کشیده و خشک کرده اند، اقیانوس تخلیه شده روی شهر میامی را هم هورت کشیده و خشک کنند!

گفته می شود سازمان حفظ محیط زیست آمریکا هم طی نامه ملتمسانه ای از سازمان محیط زیست ایران تقاضا کرده است تا خانم رئیس قبلی محیط زیست ایران (معصومه سفارتی) و یا رئیس فعلی (حاج آقا نیروی انتظامی - کلانتری سابق!) که با ابتکار خارق العاده خود موفق به خشک کردن دریاچه ارومیه و کلیهء دریاچه ها و تالاب ها و رودخانه های ایران شده اند را برای چند روز به آمریکا قرض بدهند تا دولت امریکا با استفاده از شیوه های مدیریتی این خارپشته ها، اقیانوس آرام را خشک و لم یزرع نموده و شهرهای ساحلی آمریکا را از خطر سونامی و سیل در آینده نجات دهد!

 

پانزده میلیارد هزینه های شهرداری تهران در کربلا!

تهرانی ها از افزایش سالانهء عوارض نوسازی و انواع و اقسام عوارض که شهرداری به بهانه های مختلف از آنها می گیرد و به اصطلاح مردم را سرکیسه می کند نالان و گریان هستند و مرتباً از عدم نظافت معابر و جوی ها و عدم رسیدگی به مشکلات شهری انتقاد می کنند و می پرسند شهرداری این درآمد عظیم از شهرفروشی و تراکم فروشی و کوه فروشی را چکار می کند که قادر به نوسازی اتوبوس های فرسوده شرکت واحد و اضافه کردن واگن های مترو نیست!

با مطالبی که اخیراً در شورای شهر تهران گفته شد مشخص گردید مردم در انتقاد و فحاشی به مسئولان شهرداری قضاوت عجولانه کرده اند، زیرا شهرداری تهران نمی تواند با یک دست دو سه تا هندوانه بردارد و هم به شهر تهران برسد و هم اوضاع کربلا و نجف را استاندارد سازی نماید!

به همین دليل قرار شده تکه شورای شهر تهران، برای از اشتباه درآوردن تهرانی های عوارض پرداز، نام شهرداری تهران را به شهرداری تکن ( مخفف تهران - کربلا - نجف) تغییر دهد!

اعضای شورای شهر تهران در جلسهء علنی به هزینه و عملکرد شهرداری تهران انتقاد کردند و گفتند بودجهء مصوب شهرداری تهران برای کربلا 5 میلیارد تومان بوده در حالی که سه برابر آن هزینه شده است.

شایان ذکر اينکه در حالی که گرمای هوا در کربلا بالای 45 درجه است شهرداری در صورت سازی های خود مدعی خرید میلیاردها تومان پتو و لحاف برای کارتن خواب های کربلا شده است!

 

کشف یک حامل «ژن خوب» در برزیل!

شاید تاکنون تصور می کردید "ژن خوب" فقط مختص مدیران دولتی نجومی بگیر حکومت اسلامی و آقازاده های دزد آنها است! اما با دستگیری یک دارنده ژن خوب (ژن غارتگری و حرامزادگی) در برزیل، معلوم شد جفتگیری مناسب دم صبح (سحر - قبل از روشن شدن هوا!) در برزیل هم رواج دارد، که حاصل آن وزرای دزد و فرزندان غارتگر آنهاست!

پلیس برزیل، «گدل ویرا لیما»، از وزرای دولت قبلی این کشور، و فرزندش ( آقازاده!) را پس از کشف حدود 50 میلیون دلار پول نقد در خانه‌اش به جرم اختلاس دارایی های ملی ( بیت المال) دستگیر کرد.

ضمناً پلیس اعلام کرد وزیر دزد و خانواده اش قصد گریختن به کانادا (تورنتو) را داشته اند!

وزیر دستگیر شده ضمن اظهار ندامت از دزدی و اختلاس به خبرنگاران گفت:

«تا قبل از ملاقات با یک هیئت رسمی دولتی متدین و مومن که برای انجام مذاکرات اقتصادی از یک کشور خاورمیانه ای به برزیل آمده بودند راه های رشوه گیری و دزدی و اختلاس را بلد نبود و زندگی پاک و سالمی داشت اما معاشرت چند روزه با این هیئت دولتی خاورمیانه ای او را به فساد و دزدی و گريختن به تورنتو کشانده است!»

هیئت مومن و متدین و خداترس خاورمیانه ای در ضمن مذاکرات اقتصادی و عقد قرارداد از وزیر برزیلی خواسته بودند بیست و پنج درصد روی مبلغ اصلی مورد توافق معامله بکشد تا با هم تقسیم کنند و سر مردم و دولت های متبوع خود را کلاه بگذارند!

وزیر برزیلی گفته است:

«من بعد از این ملاقات و مداکره راه دزدی و اختلاس و پورسانت گرفتن و حرامزادگی را از این دولتمردان خدا ترس و متدین و مومن یاد گرفتم و دزد شدم!»

 

ما هم بالاتر از اينها را می توانیم!

فقط یک ایرانی می تواند ده - دوازده ساعت در ترافیک جاده چالوس یا هراز گیر کرده، و با تحمل هزار بدبختی خود و خانواده اش را به شمال رسانده و کنار جاده یا داخل پارک در گرما و شرجی و زیر تهاجم همه جانبه پشه ها خوابیده و نیمرو و چای کیسه ای به خیک خود و خانواده اش بریزد؛ و پشت درخت قضای حاجت کرده، با سنگ یا برگ درخت ماتحت اش را پاک کند (!) و پس از چندين روز حمام نرفتن و بوی گند گرفتن، با تحمل مجدد ترافیک کشنده به شهر و دیار خود برگردد و فکر کند تفریح و استراحت و تمدد اعصاب کرده است!

 بازگشت به خانه