تأسيس: 14 مرداد 1392     |    در نخستين کنگرهء سکولار های ايران     |      همزمان با 107 مين سالگرد مشروطه 

 خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

5 مهر ماه 1396 ـ  27 ماه سپتامبر 2017

!با چتر نجات از بانکوک

يادداشت های اسکندر دلدم

تبلیغ علیه نظام مقدس الهی توسط مسئولین نظام!

          مع الاسف! وزراء و وکلا و مدیران ارشد و مقامات عالیه نظام مقدس، در حالی که نان و آب این حکومت را به صورت حقوق های نجومی و پاداش های میلیاردی و اختلاس های ده پانزده هزار میلیارد تومانی می خورند و باید شکرگزار این وضعیت باشند که از برکت تعویض نظام و انقلاب تحمیلی آبی زیر پوست خود و فک و فامیل گرسنه اشان افتاده است(!)، بطور بیست و چهار ساعته مشغول سیاه نمایی و تبلیغ علیه نظام هستند!

          مثلاً، آقای فتاح، رئیس کمیته امداد، چند روز قبل گفته است که بیش از بیست و دو میلیون ایرانی زیر خط فقر هستند! همچنین یازده میلیون نفر از امت همیشه در صحنه حاشیه نشین بوده و وضعیت زندگی آنها اسفبار است! (یعنی آنقدر وضع این یازده میلیون نفر غم انگیز است که آوارگان میانمار دست ها را بالا زده و دارند برایشان کمک جمع می کنند! )

          حاج آقا ربیعی، وزیر بیکاری هم می گوید در بیکاری نه تنها خودکفا شده ایم بلکه به توان صادراتی رسیده و قادر به صدور بیکار به چهار گوشه جهان هستیم!

          معاون وزیر بهداشت می گوید 49 درصد ایرانیان مسواک نمی زنند و دندان هایشان ضایع است!

          فرمانده پلیس راه می گوید تعداد قربانیان حوادث جاده ای کشور از جان باختگان انقلاب و جنگ تحمیلی بیشتر است!

          وزرای نیرو و گشادورزی و رئیس سازمان تخریب محیط زیست می گویند تتمهء آب کشور در حال خشک شدن است و بزودی امت همیشه در صحنه به امت همیشه تشنه تبدیل شده و حتی برای پر کردن آفتابه و طهارت گرفتن هم آب نخواهند داشت و باید بجای دست به آب، دست به خاک بروند!

          وزارت بهداشت اطلاع می دهد جمهوری اسلامی دارای رکورد سومین کشور مبتلایان به سرطان است و بواسطه آلودگی هوا و آب و خاک و وزش غبارهای سمی و گرد و خاک سن سکته به نوجوانی تقلیل یافته است!

          خلاصه اینکه وزرا و وکلا و مدیران مملکت کاری ندارن جز تبلیغ علیه نظام مقدس و خالی کردن توی دل مردم!

          باز جای شکرش باقی است که بی.بی.سی و صدای آمریکا و تلویزیون ایران فردا و نظایر آن هستند و چهارتا خبر امیدوار کننده در مورد ایران پخش می کنند!

          آدم اظهارات مدیران و مسئولان کشور در مورد رشد روزافزون و شدت بدبختی و مفاسد اجتماعی و اخلاقی و فرهنگی و اقتصادی در جمهوری اسلامی را که می شنود به خوشبختی پناهندگان میانمار و گرسنگان سودان جنوبی غبطه می خورد(!) و به سرش می زند برود بیافرا و یا سومالی پناهنده شود و خود را از این زندگی نجات دهد!

          اوایل انقلاب تحمیلی، به مردم (امت در صحنه فعلی) وعده می دادند که تا چند ماه آینده، حداکثر تا پایان سال 58، کشور تبدیل به ژاپن خاورمیانه و یا حداقل آلمان منطقه می شود، حالیه عاقبت اش به کجا کشیده و به چه تبدیل شده است از زبان خود مسئولین نظام مقدس بشنوید که وزیر کشور در صحن مجلس می گوید 30 درصد زنان خیابانی دارای شوهر هستند و برای کمک به معیشت خانواده کنار خیابان می ایستند و نظم ترافیک را بهم می زنند!

راه حلی برای لذت بردن چند جانبه در ايام محرم!

          خبر دست اول خبرگزاری ما اينکه شهروندان اسلامی عزيز، که عموما در ظل توجهات مسئولان و مدیران مملکت بیکار و گرسنه هستند و تلویزیون هم اجازه نمایش آلات و ادوات موسیقی را ندارد، با توجه به برنامه هائی همچون کنسرت نوازنده هنرمند موسیقی جاز برای عزاداران حسینی با ساکسیفون در حسینیه!، که در زير ملاحظه می فرمائيد، مصرانه از دولت خواسته اند ایام محرم و عزاداری را سالی دوازده ماه اعلام کند تا با حضور دشمن شکن در تکایا و مراکز عزاداری هم مشت محکمی به دهان شمر و یزید بزنند، هم ضمن لذت بردن از برنامه های نمایشی و موسیقی شکم شان را پر هم کنند!

لطفاً روی عکس کليک بفرمائيد!:

 

ما اهل «کوفته» نیستیم، «پلو» تنها بماند!

          امسال امت همیشه دنبال نذری با حضور مقتدرانه در پای دیگ های پلو و خورش قیمه یکبار دیگر آمادگی خود را برای حضور به موقع در هر نقطه ای از منطقه که نذری پخش می کنند اعلام کرد!

          در عکس زير یکی از رزمندگان نذری خور که با رشادت و از جان گذشتگی یک ظرف پلو را اسیر کرده است در حال نابود کردن دشمن فرضی مشاهده می شود!

          از مراکز استقرار دیگ های وقفی و تکایایی که نذری می دهند خبر می رسد که هر یک از مهاجمین علاوه بر نابودی چند ظرف نذری در محل درگیری چندین ظرف غذا را هم به غنیمت گرفته و با خود می برند!

          به گزارش خبرنگار شبکه بین المللی WC پرس مهاجمین به دیگ های پلوی نذری شعار می دادند:

 

- آمریکا در چه فکریه / ایران پر از نذری خوره!

- ما اهل کوفته نیستیم، پلو تنها بماند!

- می خوریم، می بریم، سیری نمی پذیریم!

- تا خون در رگ ماست / قابلمه تو دس ماست!

- قیمه به این خوشمزه ای / هرگز ندیده هیئتی! "

- غذا غذاست امروز / روز غذاست امروز / خورشت قیمهء مفت / تو معده هاست امروز!

          گفته می شود در حالی که سر امت همیشه بازنده به گرفتن یک بشقاب قیمه پلوی نذری گرم است، گروهی از فرزندان خردسال و نوباوگان مسئولان بلندپایهء کشور (حامل ژن خوب) مناقصه ها و مزایده های نان و آبدار و پست های مدیرعاملی و ریاست هیئت مدیره، و اعضای جدید شورای شهر نفری یک اتومبیل صد میلیون تومانی و یک تابلت پنج میلیون تومانی را به عنوان نذری برداشته و به بدن زده اند!

          شایان قباحت(!) است که علاوه بر تکایا و حسینیه ها که در این ماه درشان باز است و نذری می دهند، در خزانه بیت المال و صندوق ارزی کشور و صندوق حمایت فرهنگیان و خزانه بانک ملت شعبه دوبی سالی به دوازده ماه باز بوده و به مسئولان و مدیران و بلند پایگان کشور به فراخور نیازشان، نفری ده دوازده میلیارد تومان به عنوان نذری داده می شود!

 

جدید ترین سیستم دفاع هوایی!

          برای محافظت سر نذری بگیران از بر خورد قابلمه های مهاجمین در هجوم به تکایا و مراکز توزیع قیمه پلوی نذری جديدترين سيستم دفاع هوادی به بازار آمد. متأسفانه، چند لحظه قبل سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد استفاده از این سیستم پیشرفته دفاعی نقض آشکار "برجام" است!

البته در پاسخ به این اظهارات، مد جوات ظریفچی (وزیر خارجه ایران) در توئیتی نوشت: «ما برای توسعهء سیستم دفاع قابلمه ای خود از کسی اجازه نمی گیریم و در برجام صحبتی از ممنوعیت ساخت کاسه بشقاب و استفاده از قابلمه نشده است!»

 

استقرار نیروهای حافظ صلح!

          پیش بینی ها نشان می دهد که در ماه پر فیض محم الحرام تلفات سر صحنهء گرفتن غذای نذری از آمار تلفات حوادث جاده ای و سقوط در دره جلو بزند!

          نيز گفته می شود به منظور جلوگیری از برخوردهای خونین بخاطر گرفتن یک ظرف قیمه پلو، سازمان ملل تصمیم به استقرار نیروهای صلح بان در جلوی مراکز توزیع غدای نذری گرفته است!

          همچنین دولت از مدیران و مسئولان و مقامات عالیه و برادران و دامادها و وابستگان نسبی و سببی آنها خواسته است تا در این ماه پر خیر و برکت که سر امت گرسنه به گرفتن یک بشقاب نذری گرم است، در صورت نیاز به مبالغ بالای ده - دوازده هزار میلیارد تومان و بالای یک میلیارد دلار، خجالت را کنار گذاشته و دارایی های مملکت را نذری فرض کرده و سهم خود را بردارند!

 

سخنرانی برای صندلی های خالی

          امسال هم در موقع سخنرانی دشمن شکن و تاریخی - جغرافیایی رئیس جمهوری اسلامی، مثل زمان اوس محمود احمدی نژاد، صندلی ها اجلاس خالی بود و رئیس جمهور بالاجبار برای صندلی های خالی، خالی بست!

          عقل مدیران ادارهء تشریفات ریاست جمهوری در زمان احمدی نژاد بهتر کار می کرد و با پیش بینی دست به آب رفتن دسته جمعی حضار در موقع سخنرانی رئیس جمهور اسلامی، و خالی ماندن سالن، گروهی از کارگران ساختمانی را از زیر پل سیدخندان برای حضور در جلسه سخنرانی جمع می کرد و به نیویورک می برد تا موقع سخنرانی اوس محمود صندلی های خالی به چشم نیایند(!) اما ظاهراً امسال بودجه برای گرفتن کارگر و بردن به نیویورک کم بوده و حاجی حسن دکتر روحانی بدون مستمع مانده و برای در و دیوار و صندلی های خالی سخنرانی کرده است!

          وزارت امور خارجه ایران خروج دسته جمعی رهبران غربی و متحدین آمریکا و سران عرب، و حدود دویست کشور مخالف جمهوری اسلامی از سالن اجلاس در موقع سخنرانی حاج حسن را نقض آشکار ولی نه فاحش "برجام" دانسته و اعلام کرده است که ما (حکومت اسلامی) در مذاکرات هسته ای همه رقم به آمریکا و متحدانش حال دادیم و با جمع آوری بساط برنامه هسته ای و دفن کردن نیروگاه های خود در زیر بتن و سیمان و پهن کردن بساط منقل و چای و نبات بجای بساط هسته ای موافقت کردیم، و دویست - سیصد میلیارد دلار هم روی سر کمپانی های بوئینگ و ایرباس شاباش کردیم تا حداقل در اجلاس های جهانی جلوی چشم دیگران تحویل مان بگیرند، نه اینکه موقع سخنرانی رئیس جمهور اسلامی دسته جمعی یادشان بیفتد شاش دارند و از جلسه خارج شوند!

 

تقلید مديران آلمانی از مدیریت موفق اسلامی!

          آلمان به عنوان قوی ترین اقتصاد اروپا، در واقع موتور محرکهء اتحادیهء اروپا می باشد و، علیرغم پذیرش یک میلیون پناهجو از خاورمیانه آشوب زده و شمال آفریقا، کمترین میزان بیکاری در جهان را دارد و دستمزدها در این کشور بالاترین میزان پس از سوئیس است. بیمه های اجتماعی، بهداشت و درمان و بیکاری برای همگان وجود دارد و هیچ فرد آلمانی از معیشت امروز و آینده خود و خانواده اش نگرانی ندارد. آلمان با صادرات 1400 میلیارد دلاری پس از آمریکا و چین در مقام سوم صادرات جهانی ایستاده و در مقایسه با واردات 400 میلیارد دلار مازاد تجاری دارد!

          زمانی که دو دهه قبل آلمان شرقی با اقتصادی فرسوده و جامعه ای متلاشی شده به آلمان غربی پیوست و آلمان دو نیمه شده پس از جنگ دوم جهانی مجدداً بهم پیوستند، ناظران سیاسی در اروپا پیش بینی می کردند با تحمیل آلمان شرقی ورشکسته به اقتصاد آلمان غربی، این کشور دچار فروپاشی اقتصادی و اجتماعی شود و در ردیف کشورهای فقیر اروپا نظیر پرتقال و یونان قرار بگیرد!

اما مدیریت خردگرایانه و علمی آلمانی پیوستن دو آلمان به یکدیگر را به فرصت تبدیل کرد و آلمان امروز نه تنها قدرتمندتر از دو دهه قبل است، بلکه به عنوان موتور محرکه اتحادیه اروپا به کمک و نجات یونان و پرتقال ورشکسته و تحریک اقتصادهای منطقه می پردازد!

          در آلمان حتی یک میلیون پناهنده خارجی هم گرسنه و بی سر پناه و کارتن خواب و بدون مراقبت های پزشکی نیستند و مردم آلمان برای سد جوع خود و خانواده هایشان در کوه های آلپ کولبری نمی کنند!

          علت اصلی موفقیت این کشور برجسته اروپایی رعایت اصل شایسته سالاری در واگذاری مدیریت ها و پست های کلیدی می باشد. در آلمان تا شخصی به وزارت و یا پست مهمی می رسد برادر و داماد و شوهر ننه خود را از دهات آلمان به پایتخت نمی آورد و رئیس دفتر خود و بازرس ویژه خود و معاون خود قرار نمی دهد!

          اساساً یکی از علل خوشبختی و موفقیت آلمانی ها نداشتن روستاهای آرادان و سرخه در حاشیه کویر است! اگر آلمانی ها هم "آرادان" داشتند و یک دهاتی از آرادان رئیس جمهورشان شده بود به احتمال قوی هشتصد میلیارد دلار پول صادرات شان گم می شد و دکل های نفتی آنها هم به سرقت می رفت، و رئیس پلیس آلمان، که خودش باید دزد بگیرد، به جرم فساد مالی - نفتی برکنار می شد تا در آینده از کنار بخورد!

          همچنین اگر کویری بودند و روستای "سرخه" داشتند مجبور می شدند در مذاکرات سیاسی مهم از برادر رئیس دولت (فریدون مرکل!) به عنوان مترجم لهجه سرخه ای استفاده کنند و او هم پس از پایان مذاکرات خزانهء ارزی بانک ملت شعبه دوبی را خالی می کرد!

          دلیل دیگر موفقیت آلمانی ها نداشتن گدازاده هایی است که خود را "آقازاده" جعل کرده و مدعی داشتن "زن خوب" هستند!

          در پایتخت آلمان پیاده رُوی جلوی دانشگاه تهران وجود ندارد تا اشخاص بتوانند از دست فروش ها مدارک دانشگاهی سوربن فرانسه و هاروارد خریداری و خود را به مردم به عنوان دکتر شیاف و تنقیه کنند و پست های بالا بگیرند!

          در تقسیم وزارتخانه ها و پست های نان و آبدار سفارش علما و باجناق ها و دوست دخترها و زنان صیغه ای قبول نمی شود و فقط ملاک تخصص و کارآمدی است!

          علیرغم آنکه در دنیا آلمانی ها به نظم و انضباط مشهور هستند و جهانیان بالا بودن سطح آموزش و میهن دوستی و همنوع پروری و علاقه به توسعه علم و اقتصاد در آلمان را علل موفقیت این کشور می دانند اما خود آلمانی ها متواضعانه می گویند ما از اول این همه با شعور و فهیم و کاری و با انضباط و دست پاک و اهل حرام و حلال و متدین و مومن و نماز خوان و خدا ترس نبودیم، بلکه به خاطر روابط خوب با جمهوری اسلامی و رفت و آمد با مسئولان و مدیران این نظامارزشی و مقدس آدم شدیم و مدیریت یاد گرفتیم و مردم آلمان را از مشکلات اقتصادی و کولبری و کلیه فروشی و قرنیه چشم فروشی و خود فروشی نجات دادیم!

 

«بنز» هم، نظر نخورد، به ایران آمد

           سخنگوی دولت اعلام کرد:

1 - در مرحله اول توزیع بنز به هر نفر یک دستگاه بیشتر داده نخواهد شد!

2 - اولویت در توزیع بنز با بازنشستگان و مستمری بگیران و افراد تحت پوشش کمیته امداد است!

3 - همراه با هر دستگاه بنز یک باک بنزین مجانی هم به عنوان شیرینی و چشم روشنی از طرف دولت تقدیم می شود!

          مقامات قضایی هم اعلام کردند با پایان یافتن توزیع "بنز" هر کس در جمهوری اسلامی "پراید" سوار شود به جرم اقدام به خودکشی و قتل سرنشینان دستگیر و اعدام خواهد شد!

 

چشم انداز حل مشکلات مردم

          کربلایی جولایی، مدیر عامل ستاد دیه، اخیراً گفته است تعداد کشته‌ شدگان در تصادفات رانندگی جاده های کش ور طی 10 سال اخیر بسیار بیشتر از شهدای انقلاب اسلامی، شهدای ترور و شهدای جنگ تحمیلی می باشد (!) و آمار رو به افزایش تصادفات مرگبار جاده‌ای یک فاجعه ملی است!

          رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کش ور هم یک در میان جلوی دوربین تله وزوزون نسبت به افزایش مرگ و میر مردم در شهر و خارج از شهر خبر می دهد!

          به نظر می رسد در سایه توجهات دولت خدمتگزار که بیست و چهار ساعته مشغول خدمت مردم رسیدن است (!) عنقریب آمار مرگ و میر از آمار موالید پیشی گرفته و به مرور زمان طی چند سال آینده کلیهء مشکلات و مسایل مملکت (که باعث گرفتن وقت مسئولین محترم شده و اجازه نمی دهد در کنار همسران عدیده و فرزندان ژن برتری خود از مواهب مسئول بودن در رژیم مقدس لذت کافی ببرند) با مرگ امت همیشه در صحنه و ترک صحنه حیات توسط آنها، حل و فصل گردد!

          بنابراین، پیشی گرفتن آمار تلفات و مرگ و میر جاده ای از تعداد شهدای انقلاب تحمیلی و جنگ تحمیلی نه تنها فاجعه محسوب نمی شود، بلکه یک شانس و موقعیت و یک پروموشن (!) برای کمک به حل مشکلات جمهوری اسلامی است!

          از نظر علم اقتصاد و ادارهء مملکت هم افزایش مرگ و میر حلال مشکلات جمهوری اسلامی می باشد!

          در حال حاضر دولت قادر به ایجاد اشتغال برای بیکاران و تهیه مسکن برای بی خانمان ها و تامین بهداشت برای قاطبه مردم و امکانات آموزشی و تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان و ساخت زیربناهای لازم اقتصادی برای کشوری هشتاد میلیونی نیست، و درآمد ناشی از صادرات روزانه چهار میلیون بشکه نفت و صادرات گاز و انواع کانی ها کفاف دزدی های سه - چهار هزار میلیاردی و سوء استفاده های سیزده هزار میلیاردی توسط مدیران مومن و متقی و نمازخوان و خداترس و تپاله های آنها (فرزندان دارای ژن خوب - ژن خوک!) را نمی دهد تا چه رسد به آنکه بخواهند نان و آب و شعل و مسکن و بهداشت و تحصیل هشتاد میلیون نفر دیگر را هم تامین کنند!

          در واقع این هشتاد میلیون نفر اگر چه برای روز رای گیری و ریختن در خیابان ها برای دویدن دنبال اتومبیل مقامات عالیه و تظاهرات روز قدس کاربری (!) دارند اما وجودشان باری بر دوش دولت است و حالیه که امکانات مالی و اقتصادی کش ور توسط مدیران مملکت کش می رود و چیزی برای ادارهء معیشت مردم باقی نمی ماند بهترین راه حل مشکلات اقتصادی مملکت همانا کاهش جمعیت است!

          خوشبختانه آلودگی سمی و خفقان آور شهرها و موادغذایی سالم و استاندارد تولید شده از فضولات انسانی و میوه و سبزیجات آبیاری شده با فاضلاب بیمارستانی روز به روز از تعداد متقاضیان کار و مسکن و آزادی می کاهد و ایضا همانطور که کربلایی حاجی فرمانده پلیس راه و مشهدی رئیس ستاد دیه گفته اند مرگبار بودن جاده های کشور و اتومبیل های یکبار مصرف تولید داخل هم به یاری دولت آمده و بزودی با انتقال امت همیشه گشنه و بیکار و مزاحم دولت به دیار آخرت، فقط مدیران و مسئولان و دریافت کنندگان حقوق های نجومی و وزرا و وکلا و اعضای شورای شهر، با خزانه بانک ها و بیت المال و درآمد ناشی از صادرات نفت و گاز باقی خواهند ماند و مشکلی باقی نمی ماند که برای پرداختن به آن مسر لان و مدیران ناچار شوند از وقت جماع خود کم کنند!

          پیشنهاد ما این است که تا دولت محترم برای تسریع در حل مشکلات مردم به کارخانجات اتومبیل سازی دستور دهد بطور کلی "آبشن ترمز" را از روی اتومبیل ها بردارد!

          وزارت راه هم بجای لکه گیری دست اندازها و رفع پیچ های خطرناک تعدادی چاه در کف جاده ها حفر و بر تعداد پیچ های خطر آفرین اضافه کند!

          تتمهء درخت های باقی مانده جنگل ها را هم بدهند به بنیاد نور حاج آقا نورمفیدی از ریشه در بیاورد.

          بر میزان واردات بنزین های سرطانزا از جمهوری های شوروی سابق بیفزایند!

          به جای جمع آوری زنان خیابانی که حامل ویروس ایدز هستند بقیه مردم را هم خیابانی کنند!

          و اگر همه این تلاش ها (!) جواب نداد یک انگشت جدیدی به ماتحت یکی از کشورهای منطقه (ترجیحاً عربستان) بکنند و جنگ گسترده ای راه بیندازند تا جمعیت مزاحم کشور، که پر رو شده و اخیراً با تجمع در جلوی کارخانجات حقوق و دستمزد عقب افتاده خود را مطالبه می کنند رویشان کم شود!

          خلاصه اینکه بر خلاف نظر رئیس ستاد دیه کشور، افزایش اعجاب اور مرگ و میر جاده ای نه تنها فاجعه ملی نیست، بلکه یک فرصت برای دولت است تا با کم شدن جمعیت کشور به تعداد مدیران و فرزندان شان، سند کشور را شش دانگ به نام خودشان بزنند و از شر ملت زیر خط فقری که طلب آب و نان و کار و مسکن و ازدواج و بهداشت و درمان دارند خلاصی یابند و با حقوق و پاداش نجومی خود روز چهارتا صیغه بکنند!

 

گفتگو با حاج آقا سرخه ای

          دکتر حاجی حسن روحانی در سخنرانی خود در اجلاس سالانه سران کشورهای عضو سازمان ملل متحد از جمله فرمایش کردند: «جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن ذخایر عظیم نفت و گاز آماده کمک به تامین امنیت اقتصاد جهانی می باشد!»

          سخن بنده: مرد مومن دکترا گرفته از بریتانیای کبیر!

          - امنیت یک مشت کارگر محروم و بخت برگشته کارخانجات هپکوی اراک و آذر آب اراک و سایر کارخانجات کشور را که بین شش ماه تا یک سال است حقوق ناچیز خود را نگرفته و شرمنده زن و بچه هایشان می باشند را حفظ کن، تامین امنیت جهان پیشکش و پسکشت!

          - حقوق‌ و پاداش نجومی برای مدیران بالا دستی و آقازاده هایشان (دارندگان ژن خوب)، شش ماه تا یک سال بی پولی هم برای کارگران زحمتکش و زیر خط فقری!

          - مسئولان وزارت کش ور، و فرماندار هم زحمت صدور فرمان و برخورد قهرآمیز رو کشیده و بجای پرداخت مطالبات معوقه و صنار سه شاهی دستمزد، این وسط کتک به خورد کارگران داده اند!

          البته از جنابعالی نمی شود زیاد انتقاد کرد، چون شمای بنده خدا چهار دست و پا که بیشتر نداريد (!) و از قدیم گفته اند: "با چهار دست و پا نمی شود دو تا هندوانه برداشت!" یعنی شماس زبان بسته نمی تواند هم امنیت جهانی را سر و سامان بدهد و هم امنیت شغلی یک مشت کارگر بخت برگشته زیر خط فقری نیمه گرسنه را تامین نماید! بقول پروفسور سمیعی (!): "قاچ زین رو بچسب، الاغ سواری پیشکشت! "

 

اعتراض آژانس و آمریکا به راه اندازی سانترفیوژ و انجام غنی سازی!

          انتشار عکس هایی از حضور شاه داماد نود و یک سالهأ جمهوری اسلامی در یک مرکز غنی سازی ممکن است تخلف جمهوری اسلامی از مفاد تسلیم نامه هسته ای (معروف به برجام) ارزیابی شود!

          آژانس بین المللی انرژی هسته ای مدعی شده است، علیرغم تعهد جمهوری اسلامی مبنی بر توقف غنی سازی بالا و خودداری از به راه انداختن سانترفیوژها اخیراً دو عدد سانترفیوژ از کار افتاده و زنگ زده یک داماد سن بالا توسط متخصصان هسته ای به کار افتاده و داماد را  غنی سازی (در حد لالیگا) کرده اند!

          آمریکا هم مدعی شده است جمهوری اسلامی بر خلاف تعهدی که برای خودداری از غنی سازی بالای دو و نیم درصد سپرده است دو سانترفیوژ سوخته این داماد کهن سال را به چرخش درآورده و قبل از فرستادن وی به حجله غنی سازی 99 درصد، که سبب انفجار هسته ای می شود، کرده است!

بازگشت به خانه