پرسش

رحيمی 3

لواط الاسلام والمسلمین، حاج آقا سعید طوسی:

توی این شلوغی، تکلیف کلاس قرآن ما چی میشه؟!

 

جدال خبری

          فدوی نمی داند که چرا با برخی خبرها براحتی کنار نمی آید؛ یعنی، سمت برادرانهء خبر بگونه ای ست که نمی گذارد! نمونهء تازه، همین مورد غیبت آفت الله شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است که تا پیش از این، بعلت الفت دیرینهء فی مابین خاج پرستان انگلیسی و شرع انور، تصور می شد که ایشان بمنظور معالجه، به ممالک محروسهء Sister Elizabeth تشریف فرما شده است. در همان زمان اما، فدوی سند مصور و منگوله داری بدین مضمون دریافت کرد که نامبرده مهمان بیمارستان پروفسور سمیعی در هانوفر است!:

https://www.facebook.com/Sepehr.Azadi/videos/1793540490656702/

          لکن فدوی مگر زیر بار می رفت؟ می فرمایید چرا؟ پاسخ ساده است، زیرا باورش نمی شد که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، برخلاف مصلحت نظام عمل کرده، شرکا را در چنین موقعیت متزلزلی ترک، و به آلمان برود! بقول عوام make sense ؟!

          جهت مزید آگاهی خوانندگان محترم ضدانقلاب اضافه می شود که مراتب فوق البته اینک در جراید شریفهء دارالخرافه نیز بشرح زیر آمده است:

          * حجت‌الاسلام رمضانی، مدیر مركز اسلامی هامبورگ با حضور از آیت‌الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام عیادت کرد. به گزارش «انتخاب»، در این دیدار که پروفسور سمیعی نیز حضور داشت دکتر رمضانی، بهبودی و سلامتی کامل رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را از خداوند متعال مسألت کرد.

          و در ادامهء خبر حیرت اثر:

          * پروفسور سمیعی در حال حاضر ریاست بیمارستان خصوصی علوم عصبی هانوفر در آلمان را بر عهده دارد که خود بنیان‌گزار آن بوده ‌است. دو هفته پیش حجت الاسلام سید علا هاشمی شاهرودی، فرزند آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به تعطیلی دروس آیت الله هاشمی شاهرودی برای تکمیل دورهء درمانی، گفته بود که آیت الله هاشمی شاهرودی برای تکمیل دورهء درمانی سفری به خارج از کشور کردند و به زودی باز می گردند اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد!(1) و خوشبختانه در سلامت کامل هستند و دروس و برنامه‌ها را پیگیری می‌کنند.

          این موضوع البته، همانگونه که انتظار می رفت مورد اعتراض گریختگان از جامعهء شکوهمند اسلامی در محل واقع شد:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=ILmTyiIhIX4

تجمع ایرانیان هانوفر آلمان مقابل کلینیک پروفسور سمیعی

در اعتراض به بستری بودن محمود هاشمی شاهرودی

          باری، بعنوان جمع بندی، فدوی همچنان در حیرت است که چرا یک تن از 5 تن آل عبای وطنی(2)، همین امام رضای خودمان(ع) با آن همه معجزات و کرامات را، بویژه در حوزهء پزشکی، یا دکتر امام جعفر صادق(ع)، و کلاً عتبات عالیات (ع- س- ص- عج) را رها فرموده و برای معالجه، به بلاد کفر و زندقه ملتجی شده است! و حیرت انگیز تر اینکه، دکتر سمیعی، با این حرکت، که ادامهء حرکات پیشین است و فدوی پیش از این به آن به تفصیل پرداخته، مقام علمی خود را چنین آسان و ارزان و بی هیچ ضرورتی، در بارگاه خلفا، ذبح اسلامی فرمود!

          زیاده جسارت است …

رحيمی 1

_________________

1. والله، برادر سید علا، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م )، دروغ چرا، تا اعدام آ آ آ آ... لطفاً بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود،  فدوی و خوانندگان محترم ضدانقلاب که از این بابت هیچ نگرانی نداریم!

2. پنج تن آل عبای ما عبارتند از: شاهرودی و برادران لاریجانی، لعنة الله علیهم اجمعین، که به اذن حضرت آقا(ضپ)، مملکت را بالمناصفه بین خود، تقسیم فرموده اند.

 

چشم براه

          چشم جمعیت گستردهء ناراضی و معترض ایران سابق، بقول عوام، including فدوی منتظرالظهور، به در سفید شد بلکه از برادر احمدی نژاد خبری برسد!

بیت

نامهء یوسف به زلیخا رسید

دست خط قیس به لیلا رسید

لکن خبری از برادر احمدی نژاد نرسید!...

          باری، فدوی در این اندیشه بود که ناگهان ملتفت شد که - دستی از غیب برون - آمده و همگی را از این انتظار کشنده به در آورده است؛ این هم سند منگوله دارش:

          * به گزارش بهار نیوز، به نقل از العربیه، علی اكبر جوانفكر، یکی از نزدیکان احمدی نژاد، در باره اعتراضات اخیر واکنش نشان داده و در كانال اش نوشته است: از بنده سئوال مي كنند كه علت بروز حوادث و اعتراضات اخير را در چه مي دانيد؟ پاسخ بنده اين است كه اتفاقات اين روزها و شب ها، ريشه در سال ها توهين آشكار به شعور مردم دارد. آيا اميدي به پايان يافتن اين توهين‌ها هست؟! يا آنكه همچنان مي‌خواهند با مردم شريف ايران، با همان زبان سخن بگويند؟!

 

          والله برادرعلی اكبر(ع)، بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، مسئلتنُ: تنقیهء ملت با برادر احمدی نژاد، توسط حضرت آقا(ضپ) آن هم بمدت هشت سال!، "توهين آشكار به شعور مردم" نبود آیا؟

          جداً که: خبرا میده قیصر، چشا میرن مغز سر!

رحيمی 2

 

تعطیلات برادرانه!

          …عرضه بدارم که در همهء جهان همینطور است، یعنی تسهیلات و مزایای ویژه ای برای نظامیان لحاظ می شود و این، البته، چیز عجیبی نیست و بخصوص نزد ملل راقیه هم همینگونه است. فی المثل، به خبر زیر نگاه کنید:

          * منابع ویژه العربیة.نت خبر دادند سپاه پاسداران ایران به سفارت این کشور در دمشق دستور داد همه نیروهایی که وجودشان در سوریه کاملاً ضروری نیست، به تهران بازگردند.

          خوانندگان محترم ضدانقلاب بهتر از فدوی می دانند که ایرانِ حضرت آقا(ضپ) در سوریهء معلی هیچگونه دخالت مالی و تسلیحاتی نداشته و پاسدارانی که عمودی رفته و افقی به اُمّ القراء بازگشته اند، وضعيت شان بعلت ابتلا به آنفلوانزای آخوندی بوده است و لاغیر!… و نیز، اینکه انگیزهء اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، ضاعف الله پرستاته، در فراخواندن پاسداران از سوریه، سرکوب وحشیانهء مردم معترض بجان آمدهء ایران سابق است، صرفاً شایعهء استکبار جهانی و صهیونیزم یبن الملل و ایادی آنان در داخل و خارج و کُرات دیگر، لعنة الله علیهم اجمعین، است و پاسداران مذکور برای گذراندن، بقول عوام، vacation به اُمّ القراء فراخوانده شده اند، والسلام.

 

 

سوء برداشت!

          فدوی در مرورخبرهای امروز، به خبر حیرت اثری که در پی می آید، بنقل از گویا رسید:

          * دیلی تلگراف: عدم پشتیبانی بریتانیا از مردم ایران شرم‌آور است. / گویا

          خودمانیم، آخر این چه فرمایش پرتی ست؟ حالا فدوی هیچ، دستکم ملاحظهء Sister Elizabeth را بفرمایید.اصلاً گیرم که بریتانیا از مردم شل و پل ایران سابق پشتیبانی نفرموده باشد، خب از حضرات آیات عظام و حجج اسلام و توابع سببی و نسبی آنان، لعنة الله علیهم اجمعین که پشتیبانی می کند؛ پشتیبانی، پشتیبانی است دیگر!

رحيمی 4

https://lh4.googleusercontent.com/X_vyeOGnQSJwteFou8ismxbBOANy_g14b-j2hux74-0C91tAJHPQpFdubDPnsZG3ySh5C94BgwemjeExn8xQmyefg1GBAwUafpWS4QlNWWGknY4WLtoxzsoiUwXgLuUNyX2C3DSb

بفرمایید، مملکت خودتان است!...

 

بی ملاحظه

          فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه، به خبر بی اثر زیر نیز برخورد:

          * محمد(ص) خاتمی 'سه ماه از حضور در مراسم عمومی منع شد'/ بی.بی.سی

          حال خودمانیم، مقام معظم رهبری(ضپ) که نیست، لکن قاصم الجبارین او که هست!خود کرده را تدبیر نیست؛ یعنی سید محمد(ص)خندان قرار بوده که ناخنهایش بقول عوام including انگشت بیست و یکم را، تا ته بگیرد که نگرفته بوده است، خب این که دیگر به معظم له(ضپ) مربوط نمی شود!...والله!

 

رجيمی 5

تابلوی بیمارستانی که ایران با هزینه خود در اوگاندا ساخته

و قرار است امروز با حضور ظریف افتتاح شود./آفتاب

          بر این اساس، احوط آن است که هموطنانی که به خدمات پزشکی و درمانی نیازمندند، خود را به اوگاندا برسانند! و من الله التوفیق

به پایان آمد این جوهر، مطالب همچنان باقی

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

6 ژانویه المفخم سنهء 2018 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود