8 فروردين ماه 1397 ـ  28 مارس 2018

!با چتر نجات از بانکوک

يادداشت های اسکندر دلدم

 

کمبود مجرم و زندانی عقیدتی!

          بدبختی که یکی دو تا نیست! دولت تا می خواهد باری از روی مشکلات مملکت بردارد معضل جدیدی پیش می آید!

          زندان اوین که معرف حضورتان هست و کمتر ایرانی است که سلول های آن را تست نکرده باشد! زندان کهریزک را هم که همه جهانیان به خاطر شهرتش در آزادی روابط جنسی با محبوسین می شناسند!ئزندان های قزل حصار و سایر زندان های بزرگ و کوچک هم که معروف تر از آثار تمدنی هفت هزار ساله ایران هستند و حتی افرادی از چهارگوشه جهان هم در آنها محبوس بوده اند! در یکی دو سال گذشته هم زندان بزرگی در فشافویه ساخته شد که گفته می شود قرار است به عنوان جا دار ترین زندان جهان اسمش در کتاب رکوردهای گینس ثبت گردد!

          حالا، با این همه زندان و زندانبان و متخصصین بازجویی و با لگد کشتن زندانیان و لواط کار، خبر می رسد که رهبر انقلاب، در سخنان نوروزی خود، افشا کرده اند که در حکومت اسلامی مخالفت با دولت و دولتمردان و ابراز عقیده مخالف، بر خلاف دموکراسی های جهان، کاملاً آزاد است و کسی را به جرم اظهار مخالفت و ساز مخالف زدن و مرام و مسلک مخالف رژیم داشتن دستگیر و زندانی نمی کنند!

          به اين ترتيب، بی کاری هشتاد میلیون ایرانی، خشکسالی، گرانی روز افزون، کاهش ارزش پول ملی در حد دستمال توالت، برباد رفتن "برجام"، ضد انقلابی شدن احمدی نژاد، دزد از کار درآمدن دولتمردان معروف به دست پاک، بالا رفتن آمار فحشا و اعتیاد در حد لالیگا، مثل تراکتور گیر کردن در باتلاق رقابت های منطقه ای، دستگیری برادر رئیس الرعایا و معاون اول و آخرش، و هزار و یک مشکل و معضل دیگر که روی پالان دولت است یک طرف، و کمبود مجرم و زندانی سیاسی و عقیدتی و مخالف رژیم طرف دیگر! خداییش هم همه مشکلات قابل حل است اما کمبود مخالف نظام مقدس و مجرم سیاسی را کجای دل مان بگذاریم؟!

          فی الواقع، این دیگر مشکل کمبود مدفوع نیست که دولت بخاطرش دست به دامن مستراح های ترکیه شده و از اردوغان کمک مستراحی بگیرد و صد و هشتاد تن کود انسانی مرغوب وارد نماید!

 

هتل هایت چالوس یا هتل پیاده رو؟!

          همه ساله در تعطیلات نوروز بیش از یک میلیون فقره از رعایای به تنگ آمده از تراکم جمعیت شهرها و آلودگی های زیست محیطی و ترافیک جانکاه به شمال کشور هجوم برده و ضمن به گند کشیدن محیط زیست، ترافیک شهرها و تراکم جمعیت و آلودگی های اخلاقی و زیست محیطی را به شمال منتقل می کنند و در این رفت و آمد تفریحی چند هزار نفر هم بر اثر حوادث جاده ای مقتول و مصدوم و مجروح و قطع نخاعی می شوند!

          از عجایب این یورش جمعیتی به شمال کشور یکی هم این است که از هر کس بپرسید در شمال کجا اقامت داشتید می گوید: هتل هایت چالوس! و یا: هتل رامسر!

          هتل هایت و هتل رامسر مجموعاً سیصد و پنجاه اطاق دارند، و این از عجایب و بلکه معجزات تعطیلات نوروزی است که یک میلیون مسافر در سیصد و پنجاه اطاق جا می گیرند!

اين هم بخشی از سفرنامه مارکوپلو در اين رابطه!

          «...فقط ایرانیان می توانند در تعطیلات نوروزی، توی ترافیک سنگین و با تحمل رنج و بدبختی به شمال کشور گریخته، در وسط جاده و داخل پارک بخوابند، نیمرو و چای کیسه ای خورده، پشت درخت ها قضای حاجت کرده، با سنگ طهارت گرفته، یک هفته حمام نرفته و پس از دادن تلفات سنگین در تصادفات جاده ای، به قراء و قصبات خود برگشته و فکر کنند تفریح و استراحت کرده اند!»

 

دو نکته دربارهء سال حمایت از تولید داخلی!

يک يادداشت خصوصی:

        «کیم کارداشیان رو گذاشتم تو لیست رد! از صبح جواب تلفن و مسیج های کیم رو ندادم، شمارشو هم گذاشتم تو لیست رد و بلاک کردم! میدونم ممکنه افسرده بشه، ولی چه کنم امسال سال حمایت از تولید داخلیه و سال استفاده از اجناس خودمان! اجناس داخلی اگر درش سلیکونی و پروتز شده و تقلبی نباشه خوبه و از نطر اقتصادی هم به صرفه است و از خروج ارز کشور هم جلوگیری می کنه! تازه باعث بالا رفتن آمار اشتغال هم میشه!»

 

فداکار: آقای مجری، ما جون مون را هم برای کالای ایرانی می دیم، شما ببین سالی چند هزار نفر تو همین "پراید " می میرن!

 

سنسور بدحجاب سنج روی پراید!

          کمپانی معظم اتومبیل سازی بی - ام - دابلیوی آلمان روی مدل های جدید اتومبیل های خود سنسورهای رایانه ای بسیار حساس الکل سنج نصب کرده است و در صورتی که سنسورها حس کنند راننده الکل مصرف کرده است، به منظور جلوگیری از حوادث مرگبار، بصورت اتوماتیک سرعت را کم کرده و در کنار جاده متوقف می شوند و در عین حال مراتب از طریق اینترنت به نزدیک ترین مرکز پلیس راهنمایی و رانندگی اطلاع داده می شود تا ماموران پلیس سراغ راننده خاطی آمده و به اوضاع او رسیدگی کنند!

          هنوز همهء اين اتومبیل های به این سنسورها مجهز نشده، اطلاع می رسد که کمپانی اتومبیل سازی سایپا، سازنده پراید (تابوت مرگ)، در رقابت با آلمانی ها، سنسورهای حساس به تار موی زنان راننده و سرنشبنان مونث را در اتومبیل های پراید نصب کرده و به محض آنکه مقنعه زنان راننده سهواً کمی عقب برود و یا چند تار موی آنها مشهود گردد سنسورها عمل کرده و ضمن متوقف کردن اتومبیل در کنار جاده و قفل کردن درها، مراتب را به نزدیک ترین پاسگاه گشت ارشاد یا دادسرای منکرات اطلاع می دهند تا خود را به راننده و سرنشینان خاطی رسانده و خواهر و مادر خاطیان را به عزایشان بنشانند!

 

کمبود خاویار و احتمال بروز ناآرامی های جدید!

          مشکل جدیدی که این روزها در بازار مصرف مواد غذایی چهره نموده است گرانی خاویار می باشد!

          بخاطر آلودگی دریای خزر و افزایش صید قاچاق در سواحل کشورهای همسایه عرضهء خاویار در کشور کاهش یافته و بر اساس قانون عرضه و تقاصا قیمت این ماده غذایی پر مصرف دولت نامردان، حکومتگران، مختلسین، دختران قاچاقچی فلان وزیر، سارقین بیت المال، برادران مسئولان بلندپایه کشور و تجار کود انسانی و امثال آنها گران شده و به کیلویی ده میلیون تومان رسیده است!

          چند ماه قبل گران شدن «خاویار مرغ»، از شانه ای هفت هزار تومان به شانه ای بیست هزار تومان، موجب بروز ناآرامی هایی در سراسر کشور شد و رعایا با آنکه چهل سال است خاویارشان کشیده شده است (!) به خیابان ها ریخته و علیه مرغ ها تظاهرات کردند، و دولت مجبور شد برای آرام کردن رعایا، همراه با واردات کود انسانی از ترکیه به تخم ترک ها هم چشم دوخته و از ترکیه تخم مرغ وارد کند!

          اما مشکل کمبود و گرانی تخم ماهی استروژن (خاویار) جدی تر از کمبود خاویار ماکیان (تخم مرغ) است و پیش بینی می گردد با توجه به آنکه مصرف کنندگان آن مقامات عالیه ای هستند که دست شان به بیت المال می رسد، جهت تامین کسری بودجه خرید هفته ای چند کیلو خاویار برای تقویت قوه باء و راضی نگاه داشتن گله زنان عقدی و صیغه ای(!) به خالی کردن بیشتر خزانه مملکت روی آورده و باعث افزایش فساد اداری و رشد آمار دزدی از بیت المال و اختلاس گردند!

          گفته می شود دولت محترم در این مورد پیش بینی های لازم را کرده و به تشويق مقامات شيلات واردات مدفوع انسان از ترکیه جهت گول مالیدن سر این مقامات تازه به دوران رسیده می باشد و مسئولان شیلات قصد دارند مدفوع را در قوطی خاویار به دست آقایان برسانند!

          در اين رابطه شیلاتی ها می گویند مقامات برجسته همانطور که در مذاکرات سیاسی و تقسیم دریای خزر با همسایگان و مداکرات برجام با 5+1 و عقد قراردادهای نفت و گاز با اجانب و حفظ ارزش پول ملی و ادارهء کشور نشان داده اند، شعور کافی ندارند و نمی فهمند، فرق مدفوع انسان با خاویار را هم تشخیص نداده و کره رویش مالیده و با لذت میل خواهند کرد!

 

خطر ادامه غنی سازی آیت الله جزایری!

          انتشار وسیع و پرشمار عکس تکان دهنده ای از فاجعه حرام کردن یک راس گوسفند بریان شده توسط آیت الله شبه جزایری، امام جمعه و شنبه اهواز (!) در وسائل ارتباط جمعی موجب اعتراض جمعیت های حامی حقوق حیوانات و مدافعان حفظ محیط زیست شده است.

          آیت الله جزایری که طبع طلبگی دارد و مخالف جدی پرخوری و شکمبارگی (البته توسط رعایا) است در هر وعده غذایی چند گوسفند و گاهی اوقات گاو و گوساله را از هضم رابعه می گذراند!          شاهدان عینی همچنين می گویند حضرت آیت الله پس از بلع موفقیت آمیز گاو و گوسفندان در هر وعده غذایی ده پانزده مرغ بریان را هم به عنوان دسر (!) در برابر چشمان از حدقه بیرون زده مریدان و طلاب بطور درسته فرو می دهند!

          منتقدین می گویند با این رویه ای که حضرت آیت الله شبه جزایری در پیش گرفته است بزودی نسل گاو و گوسفند در منطقه منقرض و قحطی سراسر غرب آسیا و خاورمیانه را در بر می گیرد!

          سازمان جهانی غذا FAO نيز حکومت اسلامی را متهم کرده است که با باز گذاشتن دست آیت الله در نابودی گله های گاو و گوسفند قصد ایجاد قحطی و گرسنگی در منطقه را دارد! بنا به اظهار کارشناسان FAO، خطر پارگی شکم (پرخوری و شکمبارگی!) آیت الله شبه جزایری برای انقراض نسل جانوران بیشتر از پارگی لایه اوزون و خشکسالی است!

          همچنين گفته می شود اظهارات اخیر دانالد ترامپ در مورد لطمه زدن  حکومت اسلامی به محیط زیست مستند به همین عکس های منتشر شده از حیف و میل گوسفندان توسط آیت الله شبه جزایری بوده است!

          آمریکا اخیراً از طریق وزیر خارجه عمان پیام محرمانه ای به ایران فرستاده و علاوه بر درخواست برای مهار کردن برنامه موشکی، خواهان مهار کردن پرخوری آیت الله شبه جزایری و جلوگیری از انقراض نسل گاو و گوسفند در جهان شده، و تهدید کرده است در صورت ادامهء برنامه غنی سازی افسار گسیخته توسط آیت الله جزایری از برجام خارج خواهد شد!

بازگشت به خانه