بازگشت به خانه

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

دوشنبه 4 آذر ماه 1392 ـ  25 ماه نوامبر2013

 

روضهء چینی!

فدوی همواره توفیق برادران، کثرالله امثالهم، در تغییر چهره و حتا ذائقهء ملت را ستوده است*. توفیق تازهء برادران در این راستا، که البته به آمار توفیق های پیشین اضافه می شود، قالب کردن عزاداری، بعنوان جاذبهء توریستی ایران سابق است!.. فدوی در حاشیه تأکید و، اگر باور نمی کنید، جان مقام معظم رهبری، ضاعف الله اشراقه، را نیز ضمیمه می کند که این پدیدهء عجیب ساخته و پرداختهء کارگاه طنز او نیست و مأخذ خبری دارد که در پی می آورد:

«جذب توریست‌های غربی با تشکیل هیات سینه‌زنی عاشورا مختص جهانگردان!» /ناظران- تیتر

و در ادامه و بنقل از همان منبع:

«شاید عجیب باشد اما در مراسم عاشورای امسال در اصفهان دسته ای از سینه زنان خارجی! از کشورهای اروپا و چین که مسلمان نیز نبودند به چشم خوردند و البته روحانی ای که به زبان چینی برای توریست های چینی از «حسین» گفت!..»

بر این پایه، روضهء چینی که مدتی نایاب بود، رسید!.. باری- فدوی برای جوری جنس، تصویر  زیر را نیز بقول عوام at no additional charge اضافه می کند، تا خوانندگان محترم ضد انقلاب، لذت اش را ببرند.

زیاده سینه ای نیست که بزند...

http://www.youtube.com/watch?v=Whho11ZYfZg

---------------------

* لطفاً فحش ندهید خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد!

 

طبل حضرت (ع)

تنوع خبرهای دارالخرافه، بویژه در ماه مبارک محرم، بگونه ای ست که فدوی گاه گیج می شود و در شک بین دو و سه که عبارت از دوغ و دوشاب باشد، همینطور ارّه به ماتحت می ماند که چه کند؟ بعنوان مستوره، یکی دو مورد را در حضور ُپر زور خوانندگان محترم ضد انقلاب، بشرح زیر بر می رسد:

* هیئت 14 معصوم(ع): «در تاریخ 92/8/20 ساعت 3 بامداد عده‌ای از اراذل و اوباش به جمعی از عزاداران هیئت 14 معصوم، واقع در خیابان رودکی - بالاتر از مرتضوی کوچه بهشتی با قمه و چوب و چماق حمله‌ور شده و یکی از برادران هیئت را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و متواری می‌شوند که پلیس تعدادی از آنها را دستگیر که متأسفانه شعبه 11 بازپرسی پس از چند ساعت با قرار وثیقه دویست میلیون تومانی متهمین را آزاد می‌نماید در حالی که مضروب در بیمارستان میلاد بستری بوده است. از دستگاه قضا انتظار می‌رود به دستور رئیس محترم قوه که همراه داشتن آلت قتاله (چاقو، قمه، چماق، ساطور و...) را به منزله سلاح گرم دانسته‌اند با مهاجمین رفتار نماید».

گفتن ندارد که فدوی از دریافت عریضهء فوق شادمان نشده، فلذا آن را با قید چندین فوریت به  جریان انداخته که گزارش کوتاه آن بشرح زیر عیناً به آگاهی خوانندگان محترم ضد انقلاب می رسد:

«مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط استفتاء شد. طبق معمول بین علما- که جهان زنده از اوست!- بشرحی که در پی می آید،اختلاف افتاد.دسته ای از مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمعین بر این باورند که: مهاجمین نیز دستهء دیگری از عزاداران بودند و ضمناً متذکرشدند که (چاقو، قمه، چماق، ساطور و...) نیز درجامعهء شکوهمند اسلامی ما، ابزار کارند نه آلت قتاله! و در پایان نیز افزودند که آنان خواسته بودند قمه را به ملاج خود بکوبند که بعلت تاریکی، اشتباهاً به ملاج شما کوبیده اند! فلذا توصیه کردند که شما اصلاً تصور کنید که قمه را خودتان زده اید، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)، برادر هیئت!»

لکن گّلهء دیگری از علما، حمله مذکور را از جانب کسانی می دانند که بعلت سلب آسایش توسط مؤمنین شاکی بوده و از شکایت خود که در پی می آید، نتیجه ای نگرفته فلذا بطور خودجوش! عمل کرده و چاره ای جز حمله به برادران بشرحی که گفته آمد، نداشته اند:

* 9030---0915: «مسئولین امر به مسئولین هیئت‌ها متذکر شوند از طبل‌های بزرگ و آزاردهنده به ویژه در ساعات آخر شب استفاده نکنند».

ادامهء پژوهش های فدوی اما، می گوید که طبل های مذکور، بموجب گزارش مستند زیر، چندان هم بیفایده نبوده است، ملاحظه کنید:

* آینده آنلاین: «اعتراف زوج جوان به قتل معاون وزیر: جسد در حالی پیدا شدکه آثار اصابت گلوله به سر و سینه معاون وزیر به چشم می خورد و قربانی پشت فرمان ماشین پارک شده اش در ابتدای خیابان گلبرگ افتاده بود. از سوی دیگر مشخص شد عامل جنایت که سلاحی با کالیبر کوچک در اختیار داشته، با سوءاستفاده از صدای طبل ها، اقدام به شلیک مرگبار کرده و به همین دلیل در لحظه جنایت کسی متوجه شلیک گلوله نشده است. با این اطلاعات تحقیقات گسترده برای شناسایی کسی که با معاون وزیر در میدان سبلان قرار داشته، آغاز شد و طولی نکشید که نخستین مظنون پرونده شناسایی شد».

 و در ادامه: «آن روز همسرم هم همراه من آمد و هر دو وقتی به محل حادثه رسیدیم، سوار ماشین مقتول شدیم. وقتی داخل ماشین نشستیم دوباره ماجرای گذشته را پیش کشیدم و شروع کردیم به صحبت کردن در خصوص اختلافات قدیمی مان اما یک دفعه بحث بالا گرفت و من اسلحه را از زیر کتم بیرون کشیدم و اقدام به شلیک کردم. چون اطراف دسته های عزاداری بود کسی صدای شلیک گلوله را نشنید. بعد از اینکه مقتول خون آلود پشت فرمان ماشینش افتاد، بلافاصله من و همسرم پیاده شدیم و اسلحه را در اتوبانی در آن حوالی انداختیم».

فلذا فدوی بقول عوام  confused شده و همینطور ارّه به ماتحت مانده است که طبل ماه مبارک محرم، بالاخره خوب است یا بد؟

 

"نابرده رنج گنج میسر" همی شود!

فدوی در خبرهای پیشین دارالخرافه می خواند که مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقائه دولته، دستور افزایش جمعیت جامعهء شکوهمند اسلامی را به 150 میلیون بعون الله صادرفرموده اند. فدوی که مسؤل ُحسن اجرای این دستور است، کوشید که در فرصت هائی، بمنظور اجرای فوری اوامر معظم له، و نیز تشجیع ملت در انجام این عمل خیر، مسأله را با او در میان بگذارد که البته بعلت انواع ضعف و فتور مبسوطی که ملت به آن گرفتار آمده و مسؤل آن نیز، البته استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل است، مع الاسف به نتیجه نرسید و ملت یک لاقبا در پاسخ، بی تعارف و به دلائل معروضه گفت که مقدور نیست!... لکن،فدوی به جستجوهای خود در این باب و یافتن منابع جدید نیروی انسانی مورد نیاز معظم له، ادامه داد زیرا:

بیت

رهرو آن نیست گهی تند و گهی خسته رود

رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود

باری- فدوی که از دقایق سیاست خارجی هم چندان بی بهره نیست، حتا به بازبینی روابط خارجی و سرمایهء سنگینی که در آن- جا گذاشته ایم نیز اندیشید که از این ویژگی که ایران سابق در سایهء رهبری های داهیانهء معظم له، ملک مشاع برادران چینی و روسی و البته حضرت بقیة الله  الاعظم  آقا امام زمان ارواحنا روحی فداه(عج) است نیز شدیداً بهره برده و در اجرای فوری اوامر مقام معظم رهبری، ضاعف الله اشراقه، یقه، و بلکه پاچهء آن بزرگواران را گرفته و از قول عوام بگوید: It’s payback time buddy!.

و اما فدوی در باب برادران چینی که تاکنون جز نوزاد، همه چیز را از لوازم عبادت و عزاداری ابا عبدالله(ع)و سنگ قبر و... بگیرید تا صنایع سنگین ضد شورش، تولید و با سلام و صلوات به ایران اسلامی صادرکرده اند، بعلت اختلاف در قیافه، صرفنظر کرد!

این وصله اما، به برادران روسی اصلاً نمی چسبد؛ فلذا بر آن شد که روی آنان که از نظر قیافه (چشم بادومی- م) با ما اختلافی ندارند آغاز کند... فدوی برای دستگرمی از خبر بالقوّهء زیر آغاز می کند:

* سايت آریا: پدري صاحب 10 قلو شد و فرار كرد: به گزارش مشرق، به نقل از العالم، شوهر یک خانم روس از ترس مخارج فرزندان خود گریخته است، و گویا قصد بازگشت به خانواده خود را ندارد!»

و در حال حاضر، مشغول مذاکره با ادارهء اتباع نه چندان بیگانهء دارالخرافه، بمنظور اخذ پناهندگی برای پدر متواری فوق و افراد مشابه،در امتثال فرمان مقام معظم رهبری ایدالله جیشه و ابد عیشه  است.

این نیز در ادامهء خبر خواندنی ست که:

«در پی این رویداد، ولادیمیر پوتین رییس جمهور این کشور تعهد کرده است هزینه نگهداری این نوزادان را بپردازد! »

حال توپ اسلامی، در زمین گلف مقام معظم رهبری ادامه الله علوّه است..

زیاده طرحی نیست....

 

قیصرانه ها

اشاره: فدوی در این ستون، خبرهائی را نقل می کند که باعث شده اند از حیرت، سرِ همه جایش اسفناج سبز شود!

* عزاداری مسیحیان با صلیب در کربلا! / صراط – تیتر

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* زنجیر زدن یک زن در عزاداری حسینی! / صراط – تیتر

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* خبرگزاری مهر: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: مردم ولایت ‌مدار استان بوشهر یک کیلوگرم طلا برای ساخت ضریح خیمه‌‌گاه ابوالفضل‌(ع) اهدا کردند!

کارا میکنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* آخرین نیوز: عزاداری تیم ملی با مداحی یک پرسپولیسی!: در فاصله 40 دقیقه ای هتل تا استادیوم، مرثیه شهادت امام حسین (ع) در اتوبوس پخش شد و بازیکنان تیم ملی با یاد روزهای عزای سالار شهیدان، عزاداری کردند!

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* پروانه معصومي- در سايت آریا: من تهران زندگي نمي کنم و در جاي دور افتاده اي هستم. در آنجا من تنها کسي هستم که تلويزيون ايران را نگاه مي کند. مردم واقعاً تلويزيون ايران را تماشا نمي کنند. مگر ماهواره چه دارد که مردم ما جذب آنها شده اند؟

سؤالا میکنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* نامهء فرمانداری بیاورید، نان بگیرید!/ الف تیتر

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* سعید مرتضوی: باید به من مدال پاداش بدهند! /الف

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* از مصاحبهء محمد(ص) جواد(ع)ظریف با لوموند: هیچکس در ایران بدلائل سیاسی اعدام نشده است!/ ایران در جهان

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* مجموعهء زنگ موبایل ویژهء ماه محرم+دانلود/ باشگاه خبرنگاران

کارا میکنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

 * علی مطهری ـ دویچه وله بنقل از فارس: دولت روشنفکری نکند! روحانی نسبت به مسائل فرهنگی بی‌تفاوت نباشد: «زیرا نقص اصلاح ‌طلبان این است که در مسائل فرهنگی باز فکر می‌کنند! و ممکن است این‌ها به جامعه آسیب برسانند و قشر متدین آزرده شوند. بنابراین دولت باید در این زمینه خیلی روشنفکری نکند. خیلی باز فکر نکند...»

حرفا می زنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* آمادگی ایران برای آموزش خلبانان روسیه!/ آخرین نیوز -

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* به فاصلهء یک روز مانده تا پایان زمان نظرسنجی روزنامه گاردین در مورد جایزه صلح نوبل، رئیس‌جمهور ایران در صدر نتایج این نظرسنجی قرار دارد.

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* حجت‌الاسلام عبدالله (ص)حاج‌صادقی جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه: قرآن شعار مرگ بر آمریکا را گفته است. /آخرین نیوز

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* محمود انوشه٬ روان‌شناس و استاد دانشگاه: بسیاری از بیماری‌های روانی با خواندن قرآن برطرف می‌شود!

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* عکس گرفتن از بازی بانوان با حجاب بسکتبالیست ممنوع/ عصر ایران تیتر

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفهء دارالخـُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

* 8858---0919: آیا نتیجهء آن همه شعار فراجناحی و اعتدال ‌دادن باید این بشود که سرپرست یک وزارتخانه عجولانه قلع و قمع راه بیندازد و در سطح وزیر اقدام به عزل و نصب نماید. حداقل می‌ گذاشتند مرکب شعارهایشان خشک شود. بعد ماهیت خویش را نشان می‌دادند.

فدوی: این چه فرمایشی ست، چرا گرد و خاک می کنید، برادر8858---0919؟ آخر همه چیز را که در این ستون،که دشمن آنرا رصد می کند نمی شود گفت، لکن فدوی شاهد بود که آن بزرگواران هر چه نشستند که مرکب شعارهایشان خشک شود، بعلت تحریم ها نشد که نشد!...

 

* شجاع از بوکان: انتظار عاقلانه‌ای که از دولت تدبیر می‌رود این است که نشاط و امید به جامعه تزریق کند نه یاس و نارضایتی. ما مرزنشینان اقدامات 8 ساله گذشته را قابل قیاس با 25 سال دولت‌های گذشته نمی‌دانیم ولی حال شاهد سیاه‌نمایی دولت یازدهم نسبت به عملکرد 8 ساله گذشته هستیم و این شایسته دولت تدبیر نیست که به ایجاد یاس و نارضایتی دامن بزند، به ضرر خودشان هم هست. این ایجاد نارضایتی، انتظارات از دولت جدید را مضاعف می‌کند و از پس آن برنخواهند آمد.

فدوی: مراتب در مجال مغتنمی، به آگاهی ایشان رسید، نامهء شما را به بخش تزریقات نظام فرستادند؛ لکن بعلت تحریم های بی اثر، افزودند که سرم اش دیگر، پای خودتان برادر شجاع!

 

* 0348---0919: کسانی که خواهان کم‌رنگ شدن شعار «مرگ بر آمریکا» بودند فکر کنم پاسخ خود را در 13 آبان 92 گرفتند پس مواظب باشند دیگر گاف ندهند.

فدوی: مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط به آگاهی آن کسان ناکس رسید؛ گفتند بشما چه مربوط است و دل شان می خواهد "گاف" بدهند:

بیت

گر سرو پیش قدّ تو سر می کشد، مرنج

عقل طویل را نبود هیچ اعتبار!

"ت" بده برادر 0348---0919!

 

* محمدتقی ناظم‌زاده: با توجه به نقش آقای توفیقی در فتنه و عزل و نصب‌های غیرقانونی وی در وزارت علوم از دکتر روحانی تعویض ایشان را در اسرع وقت خواستارم و چه خوب است که از ملت هم عذرخواهی کنند.

فدوی: مراتب بمنظور اطلاع و اقدام لازم به ریاست جدید و محترم آبدارخانه ی بیت، برا درروحانی ابلاغ شد؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که تعویض روغن هم از این بیشتر طول می کشد، برادر محمد(ص) تقی(ع) ناظم زاده!

 

* حسینی: به فرض حمله آمریکا اگر سوریه پاسخ هر موشک آمریکا را به تمام نقاط رژیم اشغالگر قدس بدهد قطعا آمریکا تسلیم عزم و اراده سوریه خواهد شد و این بهترین خدمت سوریه به اسلام و مسلمین به ویژه کشورهای خاورمیانه است.

فدوی با هر زحمت و خطری که بود، پیشنهاد سازنده ی شما را، در مخفیگاه برادر بشار اسد، به آگاهی حضرت شان رساند. بعدالتحیه والسلام؛ همینطور که در مقابل شلیک گلوله ها جاخالی می دادند، گفتند که اگر آب ُکر هم دست تان است زمین گذشته و با اجازه ی مقام معظم رهبری ایدالله جیشه و ابد عیشه، خود را به دمشق برسانید که فی التأخیر آفات، برادر حسین(ع)ی!

 

* 4825---0912: به سوریه پیشنهاد می‌کنم در صورت تعرض استکبار دو موضع را در دقایق اولیه مورد هدف قرار دهد؛ 1- چاه‌های نفت عربستان 2- تاسیسات نظامی و مسکونی اسرائیل غاصب.

فدوی: مراتب با اخذ مجوز شرعی از مقام معظم رهبری ضاعف الله اشراقه ، و با قید چندین فوریت، به آگاهی برادر بشار اسد رسید. بعدالتحیه والسلام فرمود که قد و بیضه ی ایشان، با هم نسبت عکس دارند و بقول آن شاعر ضد انقلاب: هم مگر پیش نهد مال شما گامی چند!

 

* 4147---0937 و 0648---0918: به کوری چشم فتنه‌گران سال 88 که شعار نه غزه نه لبنان را سر می‌دادند اعلام می‌کنیم که آماده هستیم در راه اسلام نه تنها از غزه و لبنان بلکه از سوریه هم با جان خویش دفاع بکنیم. اکنون جبهه سوریه جبهه مقاومت است و فقط کافی است مراکز ثبت‌نام اعزام داوطلبانه را اعلام کنند تا امت عاشورایی دنیا را مبهوت سازد.

فدوی: مراتب با قید چندین فوریت ،بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید؛ در بازدم فرمودند مراکز ثبت نام نمی خواهد که "هیچ آدابی و ترتیبی مجو"، همینجور شیهه کشان تا سوریه بروید لکن احوط آنست که سر راه درب بیت بقول عوام stop by کرده قدری مهمات نیزتحویل بگیرید. و من الله التوفیق.

 

* پرویز جاوید: آقای زنگنه در هفته دولت طی مصاحبه‌ای اعلام کردند همه چیز در وزارت نفت به هم ریخته است و من آن را درست می‌کنم. با شنیدن این حرف اگر از خدمات وزیر سابق نفت اطلاع نداشتیم گمان می‌کردیم وزیر نفت قبلی فقط پشت میز می‌نشسته و تخمه می‌شکسته است!

فدوی: نخیر، تسبیح هم می انداخته و نماز هم می خوانده است، برادر جاوید!

 

* یک مسلمان ایرانی ساکن کالیفرنیا: لطفاً به آقای ظریف بگوئید آقای احمدی‌نژاد به نمایندگی از سوی همه مردم ایران و همه مسلمانان افسانه هولوکاست را که ساخته و جعل شده از سوی صهیونیست‌هاست، تکذیب کرد ضمنا برای آقای ظریف سؤالی را که در یادداشت کیهان آمده بود تکرار کنید و بپرسید: آیا غیر از اظهارات خاخام فرانسوی ساموئل سپرات، هیچ سند دیگری برای اثبات هولوکاست وجود دارد؟! و بگوئید برای وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران پسندیده نیست که بی‌مطالعه حرف بزند.

فدوی: مراتب در فاصله ی بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام و تشکر از خدمات شما، نظر به اینکه به حضورتان در وطن اسلامی شدیداً نیاز دارند فلذا بدینوسیله به مأموریت شما در آن بلد کفر و زندقه، پایان دادند؛ فدوی بی تقصیر است، برادر مسلمان!

 

* یک دکتر داروساز از تهران: به عنوان یک دکتر داروساز از وزیربهداشت خواهش می‌کنم مواظب علمداران فتنه 88 که این روزها در اطراف او هستند طرح و برنامه دارند تا سازمان غذا و دارو را در اختیار خود بگیرند باشند. از آقای روحانی تقاضا داریم روی این مسائل حساس باشند و امانت‌دار رای ملت و مردم باشد.

فدوی پس از معرفی، منتظر گفتگوی شما پیرامون تخصص تان که دارو باشد بود، فتنه گران را به برادران کثرالله امثالهم بسپارید برادر داروگر!

 

* 7543---0912: در سالروز شهادت شهید مظلوم لاجوردی باید گفت: «تو در نماز عشق چه خواندی که سال هاست بالای دار رفته‌ای و این شحنه‌های پیر از کشته‌ات هنوز پرهیز می‌کنند؟»

فدوی: والله برادر 7543---0912 بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... تا آنجا که فدوی می داند، قضیه برعکس بوده است یعنی آن شهید مظلوم! خودش بانی شهادت کلی جوانان وطن سابق بوده است !

 

* نیکنام از قم: امید است جناب آقای دکتر روحانی مهر ولایت را که با بوسه رهبری بر پیشانی وی خورد و مایه عزت دنیا و آخرت ایشان است قدر بداند و در اجرای منویات رهبری از هیچ تلاشی دریغ نکند و مراقب خناسان فتنه‌گر که در کمین هستند باشد.

فدوی: با توجه به اشرافی که فدوی به مسائل اندرونی دارد،دستکم این را می داند که بوسه ی رهبری، به این سادگی ها نیست ،انواع گوناگونی دارد و گاه با برخی از آنها،میلیون ها دلار وجه ممالک محروسه امریک، جابجا می شود؛ فلذا پس از اندکی تأمل در باب آنچه که عرض شد، دوباره تماس بگیرید، برادر نیکنام

 

* گودرزی از اصفهان: با توجه به ریاست‌جمهوری اسلامی بر سازمان غیرمتعهدها پیشنهاد می‌شود در ارتباط با عدم گسترش تروریسم لجام گسیخته در منطقه یک اجلاس اضطراری در خصوص مبارزه با تروریسم در تهران تشکیل شود و راهکارهای عملی مبارزه با آن بویژه در منطقه خاورمیانه بررسی و اقدام مناسب و موثر اتخاذ گردد.

فدوی: باز ریختی توی جوراب و کوبیدی به دیوار، برادر گودرزی!؟ خود برادران جدید اعلام داشته اند که بعلت حسن مدیریت دولت برگزیده ی حضرت آقا در 8 سال گذشته، کفگیر شدیداً به ته دیگ خورده، و همه چیز و همه جا خالی ست فلذا دولت کلید ساز، در تشکیل اضطراری اجلاس مورد نظر شما نیز، شدیداً دچار اشکال است، راه حل دیگری مرحمت کنید، برادر گودرزی!!

 

* 6098---0913: از آقای دکتر روحانی و تیم ایشان به خاطر دغدغه معیشت مردم تشکر می‌کنم و عرض می‌کنم که ایشان به دغدغه دیگر مردم که اخلاق، فرهنگ‌دینی، بدحجابی و فساد در جامعه اسلامی است نیز توجه نمایند و آن را در برنامه دولت بگنجانند.

فدوی: مراتب با قید چندین فوریت بعرض رسید؛ ضمن تشکر از اطلاع رسانی (جاسوسی- م)در دم  دستور فرمودند که ضابطین حکومت "دغدغه معیشت مردم" را رها و دوباره به حجاب گیر بدهند، برادر 6098---0913 !

 

* 9785---0935: اگر سخنان حضرت امام‌ خمینی (ره) علیه آمریکا و آمریکایی‌ها را هم نداشتیم خود سخنان توهین‌آمیز آمریکایی‌ها علیه ملت ایران مثل این جمله که ریشه ایرانی‌ها باید خشکانده شود یا ایرانی خوب و معتدل ایرانی مرده است و... تمام این توهین‌ها به مردم ایران ثابت می‌کند که شعار مرگ بر آمریکا باید از سوی هر ایرانی باغیرت سرداده شود.

فدوی: والله برادر 359785---09، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... آن امام همام خودمان، امام حسین(ع) هم در مورد عاشقان اش که ما باشیم، بنقل از تاریخ چیزی نزدیک بهمین مضمون را فرمود* «ما از تبار قریش هستیم و هواخواهان ما عرب و دشمنان ما ایرانی ها هستند روشن است که هر عربی از هر ایرانی بهترو بالاتر و هر ایرانی از دشمنان ما هم بدتر است. ایرانی ها را باید دستگیر کرد و به مدینه آورد ، زنانشان را به فروش رسانید و مردانشان را به بردگی و غلامی اعراب گماشت.» / «سفینة البحار» تألیف شیخ عباس قمی(ره) صاحب کتاب مفتایح الجنان

 

* 0576---0938: از سوی گروهی از بازنشستگان سپاه آمادگی خویش را برای مقابله با تروریست‌ها در جنوب‌شرق کشورمان اعلام می‌کنم. چه از این بهتر که جان خود را در راه آرمان‌های ولایت تقدیم کنیم و موفق به کسب رضایت مقام عظمای ولایت بشویم.

فدویک مراتب در فاصله ی بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید .معظم له را که می شناسید،اهل تعارف نیستند و یکدفعه و بی هوا، می گذارند کف دست تان !..باری فدوی همینکه عریضه ی شما را تقدیم حضور کرد، با آنکه قدری هم شنگول بودند، معذالک فرمودند: بیدار دمی شدی که خفتن باید!- برادر بازنشین!

 

* روشنایی: بعد از مدت‌ها که امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صحبت نکرده بودند خیلی گرفته بودم ولی با صحبت‌های‌شان در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی واقعا انرژی گرفتم.

فدوی: مراتب در فاصله ی بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید بعدالتحیه والسلام فرمودند قابلی نداشت و اگر شما با اینگونه فرمایشات روشن می شوید، معظم له آن را هزار و چهار صد سال دیگر، تمدید می کند، برادر روشنائی!

 

* پاسداری: کاش مسئولین دست ‌اندر کار مراسم راهپیمایی روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی این مراسم را به بعد از ظهر می‌انداختند تا کارمندان و کارگران هم بتوانند در این راهپیمایی شرکت کنند و احساسات ضد ظلم خود را علیه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار بروز بدهند و در این عبادت سیاسی الهی شریک باشند.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. بعدالتحیه و السلام  گفتند مانعی ندارد؛ نظر به اینکه کار و وقت کمترین ارزش را در جامعه ی شکوهمند ما دارد فلذا هر چند بار دیگر هم که بخواهید، این نمایش خداپسندانه را تکرار می کنند، برادر پاسداری!

 

* سوری از تهران: در تاریخ 92/6/10 اکثر روزنامه‌های اصلاح‌طلب و متأسفانه روزنامهء دولتی ایران با درج عکس و جمله‌ای به تعریف و تمجید از یک خواننده طاغوتی (ایرج) آن هم توسط خواننده خائن و وطن‌فروش (شجریان) پرداخته بودند. اما همین روزنامه‌ها در تاریخ 92/6/12 متاسفانه حتی از درج یک عکس و عبارت در توصیف تشییع پیکر 92 شهید دفاع مقدس دریغ ورزیدند؟!

فدوی: همینجوری نریزید توی جوراب و بزنید بدیوار، برادر سوری ! علت این بود که بین علما، پیرامون عدد شهدای دولتی، که 72* باشد یا 92 ،شدیداً اختلاف افتاده بود ،قدری رعایت مصالح **را هم بفرمایید.

------------------------------------

* مأخوذ از شهدای کربلا- (س -ع – ص- عج-)

** ساختمانی و غیر ساختمانی اش فرق نمی کند- م

 

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی !..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

23 نوامبرالمُقید  سنه ی 2013 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود    

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه