بازگشت به خانه

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

دوشنبه 5 اسفند ماه 1392 ـ  24 ماه فوريهء 2014

 

اندر مناقب صف

صف هم مانند هر چیز دیگر درجهان امروز طبقاتی ست و انواع خودش را دارد و در جامعه شکوهمند اسلامی ما، از قضا، بسیار هم متنوع است و اندکی پس از فرود اضطراری حضرت امام(ل) از ماه در 1357، از صف ماچ آغاز و در 1392  به صف ارزاق عمومی و سبد کالا ختم شد!:

و اما فدوی بنا دارد با یکی دو تست یا آزمون ساده، هوش خوانندگان محترم ضد انقلاب را به شرحی که در پی می آید، محک بزند: بفرمایید که صف کالای زیر، کجاست؟

***

فدوی پاسخ های واصله را بر رسید، دریغ از یک پاسخ درست!..

اشتباه اکثریت خوانندگان محترم ضد انقلاب این بود که درست است که ارزاقی که دارد به اهتمام برادران، کثرالله امثالهم، توزیع می شود متعلق به مردم ایران است، لکن صف در ایران سابق نیست و به شکرانهء 22 بهمن امسال، در غزه ترتیب یافته است!

صف ما اینجوری ست، ملاحظه کنید:

زیاده صفی نیست...

12 فوریه 014

 

پول آسان!

فدوی، تا لحظهء نگارش این مختصر، نمی دانست که تأمین هزینهء سهمگین زندگی در تبعید/ غربت اینقدر ساده است! و می شود بین دو دستورالعمل خدا پسندانهء "یا روسری یا تو سری" که از دست آوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی برای مردم ناسپاس ایران سابق است، سومی را انتخاب کرد!.. باری- فدوی بی آنکه خواسته باشد به بحث ماهوی در پیوند با خبری که در پی می آید وارد شود، بدلائل دمکراتیک، آن را فقط نقل می کند، و گفتن ندارد که افکار درخشان و مترقی برادران، کثرالله امثالهم، از لابلای  سطور، بی دخالت فدوی، شدیداً می درخشد:

* جهان نیوز: «داوودی مهاجر، که به نظر می‌رسد برای دستیابی به مطامع مادی خود دست به هر اقدامی بزند، این بار نیز در مصاحبه با شبکه صدای آمریکا نقابی دیگر از چهرهء خود برداشت و صراحتاً اعلام کرد مذهب را کنار گذاشته است

واویلا! فدوی از ذکراین مطلب بدیهی نیز می گذرد که آزادی مذهب، از حقوق طبیعی مردم، البته در جهان متمدن است؛ به ادامهء عملیات محیرالعقول برادران در همین راستا، توجه کنید:

«به گزارش جهان، به نقل از باشگاه خبرنگاران، فریبا داودی مهاجر از زمانی جلب توجه کرد که در یک برنامهء زنده در شبکهء ماهواره‌ای صدای آمریکا در پاسخ به درخواست مجری این برنامه، برای اولین بار در حالی جلوی دوربین کشف حجاب کرد که قبل از آن با حجاب در عموم ظاهر می‌شد. به گفته علیرضا نوری‌زاده، که ارتباطات نزدیکی با دستگاه‌های اطلاعاتی عربی دارد، داودی مهاجر حاضر شده در ازای تأمین خانه و زندگی كشف حجاب كند /جهان نیوز

پنداری تا اینجا، نظر برادران هنوز جلب نشده و برای جوری جنس بناگزیر، مورد زیر را نیز ضمیمه کرده اند:

«فريبا داودی مهاجر، مشاور مرکز استراتژیک دولت اصلاحات، در راستای اجرای پروژه‌های ضد فرهنگی خود، بخشی را به حمایت از هجنس بازی اختصاص داده و در صفحهء اجتماعی خود به تبلیغ این اقدام ضد اخلاقی و ضد دینی می‌پردازد». / همانجا

فدوی نمی داند که متهم، مفتخر به دریافت سایر برچسب های آمادهء ضد انقلاب هم می شود و یا برادران به همین مختصر، اکتفا می کنند!

پیش از اصلاحات

پس از اصلاحات

زیاده عرضی نیست

بعدالتحریر: برادران با آنکه ضعیفهء مذکوره، برایشان عددی نیست، لکن معلوم نیست که چرا در پاراگراف واپسین چنین اظهار نگرانی کرده اند: «پروژه‌های ضد فرهنگی مهاجر به کجا ختم خواهد شد؟‌ اگر نگاهی به اقدامات داوودی مهاجر در چند سال اخیر انداخته شود، متوجه می‌شویم که این ضد انقلاب فراری، پروژه‌ای ضد فرهنگی را پیش می‌برد، به‌طوری که با کشف حجاب تدریجی خود، با حضور در کنفرانس‌های به اصطلاح حمایت از حقوق زنان، حمایت از همجنس ‌بازها، بی‌دینی و بی‌اخلاقی را ترویج می‌دهد و کار وی به جایی رسیده است که با حضور در برنامه زنده، تبلیغات ضد دینی خود را علنی می‌کند و می‌گوید به مذهب اعتقادی ندارد».

 

برای عبرت خلق الله!

پنداری جامعهء شکوهمند اسلامی ما، تبدیل به نوعی عبرت برای دیگران شده است! فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه، بارها دیده است که نمایندگان زن حکومت در مجلس، در تحدید * حقوق زنان ایرانی، بسیار کاتولیک تر از پاپ بوده و در مواردی حتا بیش از برادران در اینمورد اصرار داشته اند که فدوی به هنگام آن را بر رسیده و دیگر مکرر نمی کند. و اما راویان اخبار و ناقلان آثار و طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار چنین روایت کرده اند که  نمایندهء زن مجلس ترکیه از حزب لاییک، برعکس همتای آخوندی خود در ایران سابق، در اعتراض به سیاست های دولت اسلامگرای رجب طیب اردوغان با حمل یک پلاکارد که تصویرهائی از وضعیت پوشش زنان در پیش و پس از انقلاب شکوهمند اسلامی را نشان می داد در جلسهء مجلس حاضر شد که در زیر آن نوشته بود: «ترکیه ایران نخواهد شد!»

زیاده عبرتی نیست..

-------------

* با ه- همدان هم بنویسید، درست در می آید!- م

 

انحصار

فدوی صرف نظر از ارادتی که به اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای،خلدالله ملکه و سلطنة، دارد(1) همواره این نکته را نیز در حاشیه آورده است که حضرت شان در وطن سابق فعال مایشاع و ما بقی بقول عوام including امت، چرخ پنجم درشکهء معظم له هستند!

نکتهء مذکور مدرک نمی خواهد، چرا که ملت یک لاقبا فوائد ناشی از آن را با پوست و خون خود ملاحظه کرده و می کند لکن خوانندگان محترم ضد انقلاب، اگر هنوز هم اصرار دارند، از پیاده نظام حضرت آقا، نمونه های دیگری را نیز برای جوری جنس، در پی می آورد:

* آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد: «رهبری موسوی و کروبی را عفو بفرمایند ما که بخیل نیستیم!» (2)/ پارسینه

و نیز:

* یکی از سرداران بزرگ سپاه: «...بالاخره توانستیم با روش های پیچیدهء اطلاعاتی او را به منطقهء خاصی برای مذاکره دعوت کنیم. پس از ورود او و همراهان اش به آنجا دستگیرشان کردیم و به زندان انداختیم. خیلی خوشحال بودیم. او کسی بود که می توانست حکم قضایی اش مثلاً پنجاه بار اعدام باشد! در جلسه ای که خدمت مقام معظم رهبری رسیده بودیم، این مسأله را مطرح کردم و خبر دستگیری و شرح ما وقع را به ایشان گفتم و منتظر عکس العمل مثبت و خوشحالی ایشان بودم. رهبر معظم انقلاب بلافاصله فرمودند: «همین الآن بگویید آزادش کنند»!!! / قدس آنلاین(3)

حسن ختام:

 * فرمانده کل سپاه پاسداران: برد موشک‌های ما را فقط رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کند.!/ رجا نیوز – تیتر

نه دیگر، خوانندگان محترم ضد انقلاب، لطفاً رویشان را زیاد نکنند، معظم له دیگر وقت ندارد که قیمت شیر خشک را هم تعیین فرمایند!

زیاده عرضی نیست...

----------------------------------------------------

(1) لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد!

(2) خوانندگان محترم ضد انقلاب می دانند که فدوی، هیچیک از انواع ارادت را به اصلاحگران گرامی ندارد، محض اطلاع

(3) مطلع خبر: سال «ها به دنبال یکی از اشرار بزرگ سیستان و بلوچستان بودیم. این شرور هم در مسأله قاچاق مواد مخدر فعالیت زیادی داشت و هم تعداد زیادی از پاسداران را به شهادت رسانده بود...»

ادامه: «من بدون چون و چرا زنگ زدم و بلافاصله با تعجب بسیار زیاد پرسیدم: آقا! چرا؟ من اصلاً متوجه نمی شوم که چرا باید این کار را می کردم؟ چرا دستور دادید آزادش کنیم؟ رهبری گفتند: "مگر نمی گویی دعوت اش کردیم؟

دستور اسلام است که اگر از کسی دعوت می کنی و مهمان توست، حتی اگر قاتل پدرت هم باشد حق نداری او را آزار دهی". من بعد از این جمله خشکم زد و البته ایشان فرمودند: "حتما دستگیرش کنید!» چندی بعد ما هم در یک عملیات سخت دیگر دستگیرش کردیم.

 

خبر خوب

فدوی سرانجام توانست قاصد خبر خوشی برای مستضعفین ایران سابق باشد. نظر به اینکه وقت کم و متقاضی زیاد است، فلذا فدوی به فقرای ایرانی توصیه می کند که اگر آب ُکر هم دست شان است زمین گذاشته و خود را به ونزوئلا برسانند، که فی التأخیر آفات!

* فارس- تیتر: «ایران 20 هزار مسکن برای کم‌درآمدها در ونزوئلا احداث کرد. سفیر ونزوئلا در ایران با بیان اینکه ایران در این کشور 20 هزار مسکن با کیفیت برای فقرا ساخته و تحویل داده است، گفت: شرکت ایرانی سازندهء مسکن در ونزوئلا هر ساعت 2 واحد مسکونی احداث کرد».

زیاده ارزی نیست!...

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخـُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

 

* 5024---0912: به آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان بفرمایید مردم در راهپیمایی 22 بهمن به آمریکا جواب دندان‌ شکن دادند شما به عنوان مسئول دستگاه دیپلماسی کشور آیا نباید با این پشتوانه قوی جواب یاوه ‌گویی‌های آمریکایی‌ها را بدهید؟

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر برادر ظریف رسید، بعدالتحیه والسلام گفتند من و شما نداریم، نخیر، دوباره کاری می شود، برادر 5024---0912!

 

* علیمردانی: از مسئولین دولت شنیده می‌شود که سخن از بازگشایی لانه جاسوسی آمریکا به میان می‌آورند، در صورت صحت باید بدانند با این سخنان علاوه بر اینکه از چشم ملت می‌افتند، مرتکب گناه نابخشودنی نیز می‌شوند.

فدوی:مراتب در اوقات شرعی،به سمع و نظر مبارک رسید. بعدالتحیه والسلام در بازدم فرمودند برادرعلیمردان خان، کلفت خانه ز دستت به امان! لطفا ً به سلسله مراتب نرمش قهرمانانه، توجه کنید!، عجب غلطی فرمودیم ها!

 

 * طالعی: رهبر انقلاب قبل از مذاکرات و بعد از مذاکرات ژنو بارها و بارها به طور مستند فرمودند که ما به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم و اگر یک گام به عقب برداریم آنها چندین گام به جلو می‌آیند. ملت ایران حاضر نیست اهانت‌ها و اظهارات بیجای چند یانکی را به عنوان مدعیان جهان بپذیرد و بیش از این تحقیر و توهین را تحمل نمی‌کند. شاید برای برخی افراد این حرف‌ها عادی و نوعی مذاکره باشد ولی ملتی که بیش از سی و چند سال توی دهن آمریکا زده و به حقوق قانونی خود رسیده و هزینه آن را نیز پرداخته بیش از این توهین را نمی‌پذیرد. آیا هم غنی ‌سازی را که ماحصل خون بسیاری از شهدا و دانشمندان مان پای چرخش سانتریفیوژهاست تعطیل کنیم و هم آب سنگین اراک را و هم شاهد بازدیدهای سرزده و این همه توهین روی میز مذاکره باشیم؟ 

فدوی: برادر طالعی!، برادر طالعی!، حال شما خوب ست؟ بیدارید؟ فدوی از تقدیم این عریضه به معظم له معذور است؛ زیرا اگر شما بیش از سی و چند سال است که همینطور توی دهن آمریکا زده اید، خب خبر مرگ تان سی و چند سالهء آینده را هم همین کار را بکنید،؛ پس این گرد و خاک، توأم با عرّ و تیز دیگر برای چیست؟

 

* محمدی: برای این مبلغ 100 میلیارد دلاری که آمریکا بلوکه کرده و قرار است 4/2 میلیارد آن را قسطی بپردازد آیا نباید به خاطر نگه داشتن آن در بانک‌های غربی به ایران سود پرداخته شود؟

فدوی: مراتب با قید چندین فوریت بعرض رسید؛ در بازدم فرمودند بسمه تعالی - نع! زیرا - در "شریعت ما کافری ست"، بهره گرفتن، برادر محمد(ص)ی!

 

*  6053---0917: بنده با اینکه تا پنجم ابتدایی بیشتر سواد ندارم متوجه هستم که آمریکایی‌ها چقدر حیله‌گر و فریبکار هستند چگونه بعضی از افراد با داشتن مدارک دانشگاهی، آمریکایی‌ها را دوست می‌دانند و ارسال یک جام را که معلوم نیست اصلی باشد تعبیر به حسن نیت می‌کنند.

فدوی پیش از آنکه عریضهء شما را به جریان اندازد، بشما اطمینان می دهد که پنجم ابتدایی هم برای تصدی وزارت خارجهء حکومت شکوهمند اسلامی ما زیاد است، برادر6053---0917!

 

*  6784---0935: مگر دولتمردان جدید دولت گذشته را به دلیل بالا بودن قیمت‌ها ناکارآمد اعلام نمی‌کردند؟ پس چرا الان که ادارهء کشور دست خودشان افتاده قیمت کالاها پایین نیامد بلکه در بسیاری از موارد بالاتر هم رفته است.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظرآن دولتمردان رسید، بعدالتحیه والسلام فرمودند که بالا و پائین رفتن قیمت ها ربطی به دولتمردان گذشته،حال و حتا آینده ندارد،بلکه با هوا نسبت عکس دارد، برادر6784---0935!

 

* 4654---0930: سخنان امیرشاه صفی فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با فرمانده معظم کل قوا که از سیما پخش شد و شنیدیم صحبت‌های ارزنده و شایسته یک سردار ارتش اسلام بود.

فدوی: بقول حضرت امام(ل) کاش ایران سابق هم یک ارتش داشت!

بیت

رنج گل بلبل کشید و بوی گل را باد برد

بیستون را عشق کند و شهرتش فرهاد برد!

 

*  7753---091: از رئیس‌جمهور محترم درخواست می‌شود با دولتمردان عقب افتاده ذهنی که به 49.5 درصد رای‌ دهندگان به کاندیداهای رقیب رئیس جمهور اهانت کرده اند برخورد نماید.

* شهنازی: با توجه به سخنان نسنجیده آقای ترکان مبنی بر اینکه کسانی که به آقای روحانی رأی نداده‌اند قانونگرا نیستند با این پیام از ایشان به خاطر توهینی که به بنده و امثال بنده نموده‌اند به قوه قضائیه شکایت می‌کنم. امیدوارم قوه قضائیه به تظلم‌خواهی اینجانب و 49 درصد  دیگر کسانی که به آقای روحانی رای نداده‌اند ترتیب اثر دهد.

فدوی: هر دو عریضه را بدلیل ضیق وقت و تشابه موضوع  یکجا رسیدگی و در پاسخ عرض می کند که شما کوتاه بیایید و خونتان را کثیف تر نکنید برادر شهنازی / برادر 7753---091 . حالا آن بزرگوار یک غلطی کرده است؛  که البته منظورشان این نبوده که چون شما اصولگرا هستید، نستجیر بالله، قانونگرا نیستید!

 

* 3024---0919: میرزا آقاسی به مقنی‌ها دستور داده بود در کویر چاه حفر کنند یکی از مقنی‌ها گفت اینجا آب ندارد .میرزا آقاسی گفت اگر آب ندارد برای شما که نان دارد. حال داستان کسانی که قول داده بودند صد روزه مشکل گرانی و تورم را حل کنند. ولی خبری که نشد هیچ حتی برخی اجناس گران‌تر هم شد ولی از مرحمت این دولت 700 تا 800 مدیر جدید به نان و نوایی رسیدند!

فدوی: مراتب در مجال مغتنمی، به استحضارشان رسید. فرمود اشکال از آب بوده است! فدوی که منظور مبارک را در نیافته بود، قدری اظهار بیضه نموده و توضیح بیشتری را استدعا کرد. فرمود که ایشان برحسب قولی که داده بودی، همهء مشکلات را در آب ریخت و تا آنجا که می توانست، بهم زد، لکن مشکلات پنداری دیر پز بوده و حل نشدند، برادر3024---0919!

  

*  9662---0939: حتی اگر دولتمردان کشور توان دادن پاسخ انقلابی به توهین‌های آمریکایی‌ها را نداشته باشند ملت در روز راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان‌شکن به آنها خواهد داد.

فدوی: خبر خوش، برادر 9662---0939، خبر خوش! فدوی دهان آن خاج پرستان را شخصاً معاینه و بعینه ملاحظه کرد که بعلت ایراد مشت های محکم مؤمنین، کثرالله امثالهم، در 35 سال گذشته، دیگر دندانی برای ایشان و فلذا شما، برای باقی نمانده است، برادر9662---0939!

 

* محمودی: چرا پس از 34 سال راهبرد «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را فراموش کرده‌ایم و اجازه می‌دهیم تفنگ ‌خالی دشمن پر جلوه کند. توان نظامی و مقاومت مثال ‌زدنی ایران بر کسی پوشیده نیست و اقتصاد مقاومتی نیز می‌تواند چاره ‌ساز همیشگی برای مقابله با دشمن زیاده‌خواه باشد. باز شدن لانهء جاسوسی آمریکا به جز شر چیزی برای ایران ندارد و مصالحه با آمریکا نیز ما را از آنچه به دست‌ آورده‌ایم محروم می‌کند. عمق کینه به وجود آمده با چند لبخند و دست دادن رفع نمی‌شود.

فدوی: پیش از اینکه فدوی این عریضه را به جریان بیندازد، زحمت کشیده و اقتصاد مقاومتی را تعریف کنید، که چنانچه معظم له در شرفیابی استفسار فرمود، فدوی مهملی برای تقدیم به آستان ملک پاسبان و سپهر اقتدارشان داشته باشد، برادر محمودی!

 

* علیمردانی: در جلسه مجلس شورای اسلامی  پس از سخنان متین رئیس مجلس شعار «مرگ بر آمریکا» در مجلس طنین انداز شد که از درک صحيح نماتيندگان ملت که به وظیفه خود عمل کردند تشکر می‌کنم.

فدوی چون شدیداً طرفدار زنان است عرض می کند که: چه مردی بوَد کز زنی کم ُبوَد!.. نظر به اینکه در مملکت امام زمان(عج) آزادی و دمکراسی بیداد می کند، فلذا فدوی مرگ بر روسیه و مرگ بر چین هم، برای جوری جنس، اضافه می کند!، دیدار به قیامت، ای برادر علی(ع) مردان خان، کلفت خانه ز دست ات به امان!

 

* کاظمی و 3700---0912: از آقای روحانی انتظار نداشتیم در سخنرانی خود در جمع دانشجویان بگویند خزانه خالی است. ایشان باید طبق شعار دولت امید، مردم و به خصوص نسل جوان را امیدوار کند نه آنکه آیه یأس بخواند.

فدوی: مراتب در مجال مغتنمی، به استحضارشان رسید فرمودند منظورشان از خزانه، خزانهء حمام حاج مرتضا بود، نه خزانهء دولت، که بحمدالله ُپر و پیمان است! برادرکاظمی و توابع!

 

* سوری از تهران: آقای روحانی ریاست محترم جمهوری بهتر بود در مصاحبه با خبرنگار آمریکایی بعد از بیان این جمله که گفت با اختیارات کامل آمده‌ام اضافه می‌کرد مشروط به اینکه اصلاح ‌طلبان افراطی و گروه کارگزاران بگذارند.

فدوی نمی داند که شما نگران چه هستید؟ ایشان و نیز سلف و خلف ایشان حتا، بی اذن معظم له، آبُ کر هم نمی خورند، فلذا این مهملات خردمندانه دیگر برای چیست، برادر سوری؟

 

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

22 فوریة المُمخبط   سنهء 2014 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه