خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

کشفی شهودی دربارهء گم شدن هواپيمای مالزی

مهرکوهی

جمعه 23 اسفند ماه 1392 ـ 14 ماه مارس  2014

«هواپیمای مالزی را امریکا ربوده است»

یک نماینده مجلس

سايت ملت آن لاين!

آقا! در زمينهء کشف معماهای رايج شما آمریکای مادر فتنه و فساد را ول کن. می ماند اما ام القراء اسلام و دیگر کشورها. دیگر کشورها را هم ول کن، آن ها هم بر حق نیستند. می ماند، تنها، ام القراء اسلام! در این «گرانیگاه ِ جهان» است که خبرها ردگيری می شوند و واقعیت ها انتشار بیرونی پیدا می کنند و تفسیر ِ درست و اخلاقی ی خبرها انجام می پذیرد. اگر شما این اصل را نپذیرید، یک جای کار شما اشکال دارد: یا اهل فتنه هستید یا فریب خورده.

اما اين را هم در نظر داشته باشيم که، چه بپذیریم و چه نپذیریم، واقعیت این است که برخی واقعیت ها از «راه شهودی» و برخی دیگر از راه «کنترل و دیدبانی ِ سربازان ِ گمنان آن وزارتخانهء با آبرو» کشف می شوند. و اين در حالی است که، متأسفانه، در نبردی که میان اسلام و کفر جهانی بر پا است، خبرگزار اسلام نمی تواند منبع های آگاهی های خود را رو کند. ولی «اهل بصیرت» با شنیدن خبر در می یابند که آیا خبر از راه شهود به دست آمده است یا کار براداران و سربازان گمنام ِ آن وزراتخانه ی با آبرو است.

این داستان ِ گم و گور شدن ِ هواپیمای شرکت ِ‌هواپیمایی ی مالزی هم از آن رویدادهایی است که سر تا ته جریان اش برای برخی برادران رو شده و دیگر نکتهء پنهانی ندارد. آدم عاقل را هم همان یک اشارهء برادران بس است. من به دلیل های امنیتی نمی توانم به شما بگویم که کاسهء زیر نیم کاسهء آمریکا در آن ماجرا کجاست و آن سر به نیست کردن چه گونه انجام گرفته است. اگر دهان باز کنم، احتمال دارد آمریکا به برخی منابع خبر رسانی ِ اسلام ِ‌ عزیز پی ببرد و بر آن شود که به نیروهای اسلام ضربه بزند. هیچ عاقلی چنین کاری نمی کند و منبع های خود را لو نمی دهد. باور کنید که دیگر دوران جنگ ایران و عراق نیست که صدام حسین می گفت «رفتم فلان گوشه از خاک ایران را بمب باران کردم و سالم برگشتم و هیچ چیزی هم روی نداد» و آنگاه فرماندهان ِ پاسداران و امام جمعه ها به اعتراض بر می خواستند و به صدام می گفتند: «ای نادان! خیال کردی زدی، بدبخت!؟ تو زدی ده کیلومتر آنورتر و صدام هم اين بار می آمد کار را تمام می کرد!

اکنون که وضع با گذشته فرق کرده و ما دارای مدیریت شده ایم و نمایندگان مجلس مان همه "عاکسفوردی" اند، این خود شما هستید که باید از گفتهء اندیشمندانهء برادر نقوی ِ مجلس نشین دریابید که چرا آمریکا هواپیمای مسافربری ی یک کشور اسلامی را دزدیده و سر به نیست کرده است. آمریکا با این کار اش می کوشد که سرپوشی به پیش رفت های ام القراء اسلام بگذارد و دست آوردهای بزرگ ِ ما را در زمینه های گران تر شدن ِ هر روزه ی کالاها و بالاتر رفتن هر روزه ی هزینه های زندگی مردم ایران کم اهمیت جلوه دهد.

براستی قیمت ها برای چه هر دم در ایران بالا می رود؟ برای این که یک لنگه چرخ در اقتصاد ایران هنوز در کار است. خب، اگر چرخ اقتصاد خیلی خرکی می چرخد، آن بحث دیگری است. اگر آقای دکتر - پرفسور نقوی ی مجلس نشین هم به جای بحث دربارهء گرفتاری های مردم به هواپیمای گُم و گور شدهء مالزی می پردازد،‌ آن هم بحثی است جداگانه. ولی واقعیت این است که باید چرخی باشد که بچرخد. لاکن اگر نباشد چرخ و لاکن اگر نباشد خر (اقتصاد)، پس قیمت ها از چرخهء اقتصاد بیرون می شوند. از این ها گذشته، آلودگی هوای ایران هم نشانگر ِ چرخیدن ِ چرخ ِ اقتصاد (خر) است. همین که تهران و اهواز و اراک آلوده ترین هوا را در جهان دارند خود یک رکورد ِ چشم کور کن است و نشان می دهد که به کوری ِ چشم آمریکا دود مازوت از لوله های دودکش های کارخانه های ایران در هوا جریان دارد. ما آلوده می کنیم، پس هستیم!

نگاه ریزبینانهء جناب برادر دکتر پرفسور نقوی در نقد هواپیما دزدی آمریکا اشاره ای درست به این پیشرفت هایی دارد که خشم آمریکا را برآورده است. البته دوست من، آقای "سمنوپور"، ‌دلیل های دیگری هم برای سر به نیست کردن ِ هواپیمای خط ِ هوایی ی مالزی دارد. او این دزدی را واکنش آمریکا به هوا  شدن پیروزمندانه ِ ماکت ِ هواپیمای جنگنده - رزمنده ِ قاهر 313 نسبت می دهد. ولی من به شهودی بودن منبع ِ تحلیل "سمنوپور" ایمان ندارم و تصمیم دارم چشم به راه کشف های آیندهء نمایندگان اسلام بمانم.

این را که می گویم، آن رفیق بدخوی من، "آقای بی خیال" می گوید: «نه، جانم! شما خوابید. آن آقای نمایندهء مغول ها تنها می خواست بگوید که مغول ها هنوز در ایران بر سر ِ کارند و هنوز بی شرمانه در کار چپاول دارایی های مردم و ربط دادن بی ربط ها به همدیگر. اگر یارو کمی آبرو می داشت، به جای آن یاوه گویی ها به احترام خانواده های داغدار آن دو ایرانی ِ قربانی ِ سرنگون شدن هواپیمای خط هوایی ِ مالزی سکوت پیشه می کرد. دلداری دادن پیشکش اش». 

12 مارس 2014

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه