خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

درخواست ابراهیم یزدی از مردم ایران و در خواست ما ايشان

وبلاگ روشنگر نسل سوخته

 چهارشنبه 27 فروردين ماه 1392 ـ 16 ماه آوريل  2014

ابراهیم یزدی و حزبش (نهضت آزادی) در بیانیه ای از مردم ایران خواسته اند که، برای کمک به دولت حسن روحانی، داوطلبانه از دریافت یارانه ها انصراف دهند. گر چه در خواست ابراهیم یزدی غیرعملی و خنده دار است اما می توان از آن برداشت کرد که ایشان شدیداً نگران شورش عمومی و سرنگونی جمهوری اسلامی در صورت قطع یارانه ها هستند و با این بیانه خواسته اند در آرام کردن جامعه پس از برداشتن یارانه ها کمک حال رژیم باشند. البته ابراهیم یزدی یادش رفته که این پول ناچیز جایگزین قطع یارانه های غیر مستقیمی است که پیشتر بر روی کالاهای اساسی و سوخت به مردم پرداخت می شد. بنابرین بهتر است ایشان از دولت ِ به قول خودش «تدبیر و امید» بخواهد تا قیمت ها را به گونهء «داوطلبانه» به ٨ سال پیش برگرداند! به هر روی ما نیز، در برابر درخواست ابراهیم یزدی، چند درخواست از ایشان داریم که اگر آنها را «داوطلبانه» انجام دهد بسیار سپاسگزار می شویم...

- از نقش دلال میان جمهوری اسلامی و امریکا داوطلبانه انصراف دهند.

- یک بار برای همیشه غده پروستاتشان را داوطلبانه جراحی کنند تا مجبور نباشند برای معالجه آن مرتب بین ایران و امریکا در حال رفت و آمد باشند.

- از شراکت در نابودی تدریجی ملت ایران داوطلبانه انصراف دهند.

- از بازی نقش اوپوزیسیون قلابی رژیم داوطلبانه انصراف دهند.

- از بازی نقش زندانی قلابی رژیم داوطلبانه انصراف دهند.

- اموالی را که در بحبوحه انقلاب از کنسولگری ایران در امریکا غارت کرده است , داوطلبانه پس دهد.

- همراه با دیگر اعضای نهضت آزادی بیل و کلنگ را بردارد و داوطلبانه خندقی را که دور نظام کنده اند تا کسی نتواند از دایره نظام خارج شود را پر کنند.

- با پاسپورت امریکایی که دارد داوطلبانه در امریکا ساکن شود و در دولت بعدی از مردم بخواهد برای کمک به اقتصاد دولت امریکا داوطلبانه از بیمه همگانی اوباما انصراف دهند.

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه