بازگشت به خانه

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

دوشنبه 1ارديبهشت ماه 1393 ـ  21 ماه آوريل 2014

 

تنبیه  مسؤلین در حکومت اسلامی

یکی از اختلافاتی که فدوی با خوانندگان محترم ضد انقلاب اش دارد، آن است که این بزرگواران، بدلیل تنفر بیدلیلی که از برادران، کثرالله امثالهم، دارند(1)، چشم بر سایر محاسن(2) ایشان بسته و لامحاله مرتکب قضاوت ناروا می شوند! عرایض فدوی در این راستا، چندان هم فضائی نیست و اگر خواسته باشید، پیش از این نمونه داده و باز هم نمونه ای تر و تازه می دهد:

در جریان خبر حملهء به بند 350  دانشگاه 5 ستارهء اوین (زندان - م) که هستید؟؛ همان ماجرائی که در پی آن، دستکم 30 تن از زندانیا ن سیاسی(3)، بی آنکه عملهء طرب بیت رهبری، انارالله برهانه، آنان را حتا بقول عوام Touch کرده باشند، بشدت مجروح شدند! خوانندگان محترم ضد انقلاب یک وقت تصور نکنند که این واقعه و جراحات وارده از امدادهای غیبی، از دید حضرات آیات و حجج اسلام و توابع  سببی و نسبی آنان، کثرالله امثالهم، دور مانده و روی آن اقدامی نکرده اند، نستجیربالله!.. عکس العمل برادران، بر خلاف نظر معاندین، بقدری شدید بود که فدوی به جان برادر غلامحسین(ع) اسماعیلی، رئيس وقت ریاست زندان ها، بیمناک شد و بنا دارد که در پایان این مختصر، بمنظور اعتراض به حقوق تضییع شدهء او، که عبارت باشد از برکناری از رياست سازمان زندان ها و نصب در ریاست دادگستری تهران، به مجامع حقوق بشری، ملتجی شود!

  * بی.بی.سی: «رئیس سازمان زندان‌های ایران تغییر کرد. رئیس قوهء قضاییهء ایران طی حکمی رئیس سازمان زندان‌ها را تغییر داد. غلامحسین اسماعیلی با کنار رفتن از سازمان زندان‌ها، به ریاست دادگستری تهران منصوب شد».

فدوی متعاقباً بقول عوام Petition  مربوطه را، برای امضاء خوانندگان محترم ضد انقلاب در اعتراض به این ظلم آشکار عرضه خواهد کرد!

زیاده اعتراضی نیست...

23 اپریل 014

-------------------------------------------

(1) لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی هم می خواهد از حق آزادی تعریف و تمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تر است، استفاده کند. بقول عوام ok?

(2) منظور ریش نیست!

(3) که بارها از سوی مسؤلین، اعلی الله مقامهم اجمعین، اعلام شده که داشتیم، تمام شد!

 

ادامهء تحصیل آنلاین

یکی از شوربختی های فدوی، پس از ترک جامعهء شکوهمند اسلامی، محرومیت از تحصیلات ِ خیلی عالی و، به تبع آن، محرومیت از تلمذ نزد استادان فن است. فی المثل، فدوی نمی داند چگونه می تواند از اینجا، و بدون اینکه آقازاده باشد، برای تحصیل در رشتهء معتبر «امام خامنه ای پژوهی»! در ترم زمستانی مجتمع آموزشی طلوع، ثبت نام کند.

ببخشید!، این خندهء ملیح خوانندگان محترم ضد انقلاب از چه بابت است؟ نکند تصور می کنند که وی رشتهء "امام خامنه ای پژوهی" را از خودش در آورده؛ نخیر، ابداً چنین نیست و اگر هیچ  جور باورتان نمی شود، به روح پر فتوح حضرت امام(ل) سوگند می خورد و برای محکم کاری، جان معظم له را نیز ضمیمه می کند. این هم سند منگوله دارش:

* آینده آنلاین به نقل از پارسینه: «ثبت نام کلاس های ترم زمستانی مجتمع آموزشی طلوع آغاز شد. ضرورت های نظری "امام خامنه ای پژوهی" درسی است که در این مجتمع آموزشی توسط حجت الاسلام علی جعفری از ستون نویس های رجانیوز تدریس می شود».

ضرورت های نظری «امام خامنه ای پژوهی»

استاد: علی جعفری

زمان کلاس: چهارشنبه - 17 تا 19

تعداد جلسات: 5 جلسه کلاس

فدوی، بعنوان یک پژوهشگر، می داند که رشتهء مذکور رشتهء سنگینی ست و حجت الاسلام علی(ع) جعفری به تنهائی از عهدهء آن بر نمی آید؛ فلذا برادران زیر وی را در این مهم یاری می کنند:

* ادامهء خبر: «از دیگر اساتید این دوره می توان به چهره هایی همچون شهریار زرشناس؛ وحید جلیلی؛ وحید یامین پور؛ محمد(ص) سرشار؛ حسین(ع)  صفار هرندی و غلامحسین(ع) الهام اشاره کرد».

بنظر شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، ممکن است که برادران، کثرالله امثالهم، برای امثال فدوی که شانس حیات در وطن اسلامی را دیری ست طلاق گفته و در گوشه ای از این غربت گزنده و پهناور، به التیام جراحات وارده مشغول اند، با استفاده از ابزار تهاجم فنی، که همانا تحصیل آنلاین باشد، فراهم کرده باشند؟

 

چک بی محل

پنداری برادران دیگر عادت کرده اند که همینطور گز نکرده پاره کنند؛ به یک مستوره نگاه کنید:

* «رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جان خود را برای حزب‌الله می‌دهد!، گفت: اگر مقامات غربی دربارهء حزب‌الله و مقاومت حرف درشت بزنند، قطعاً تودهنی می‌خورند». / باشگاه خبرنگاران

فدوی مقدمتاً عرض می کند که با جان دادن جمهوری اسلامی، بشرطی که از جیب ملت یک لاقبا نباشد، مخالفتی ندارد که هیچ، شدیداً دعا هم  می کند!.. و نکتهء واپسین در این راستا اینکه فدوی گمان نمی کند که با توجه به مشت های محکمی که مؤمنین در این سی و چند ساله به دهان خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، کوبیده اند دیگر چیزی برای ایشان باقی گذاشته باشند. يعنی این نکتهء ساده را برادر علی (ع) لاریجانی، با آن همه ریش و پشم، نمی داند؟!

 

کلمات حمار

اشاره: کلمات حمار مستخرج از  فرهنگستان فدوی، و ضدِ کلمات قصار است!

* آیت الله جعفر سبحانی: «ورود گستردهء دختران به دانشگاه به مصلحت کشور نیست / نيازی نيست كه همهء دختران به دانشگاه بروند"! / آخرین نیوز- تیتر

 

* حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان: «بچه حزب‌اللهی باید پولدار باشد. اگر پول ندارید، عرضه ندارید! باید عرضه داشته باشید! /– آخرین نیوز

(توضيح: به گزارش ایسنا، برخی دانشجویان از پناهیان درباره اتومبیل گران‌قیمت و دلیل استفاده او از این اتومبیل شیک و گران سوال کردند که وی در جواب گفته بود: بچه حزب‌اللهی باید پولدار باشد. اگر پول ندارید، عرضه ندارید! باید عرضه داشته باشید!)

 

* البرز نیوز بنقل از فارس: «ناصر مکارم شیرازی‌، مدرس حوزهء علمیه، با تأکید بر لزوم اسلامی ‌سازی دانشگاه‌ها، نسبت به "پر توقع" کردن اقلیت‌ها هشدار داد. او گفت، با ادامه این روند آن‌ها "فردا به دنبال وکالت، وزارت و ریاست‌جمهوری هم خواهند بود».

 

* احمد خاتمی: وقتی اوباما دری وری می‌گوید محکم توی دهن اش بزند." (او از مذاکره ‌کنندگان هسته‌ای نیز خواست وقتی آمریکایی‌ها "مثل بچه آدم" حرف نمی‌زنند با آن‌ها مقابله به مثل کنند./ دویچه وله)

 

* رئیس قوه قضائیه: «مشروعیت حکومت به رای مردم نیست»./ مهر

 

* مقام معظم رهبری: «مسئلهء اشتغال زنان مسئله‌ای ‌درجهء دو است!»/ آخرین نیوز

 

* خاتمی: «با همه وجود از جمهوریت نظام دفاع می کنیم»./ آخرین نیوز

 

* العربیه: «عبدالنبی نمازی، نمایندهء ولی فقیه و امام جمعهء کاشان، می‌گوید که گرایش دانشجویان اروپایی به مسئلهء ولایت فقیه در حال افزایش است!»

 

* مهدی طائب٬ رئیس قرارگاه «عمار»: «مذاکرات هسته‌ای تا ظهور "امام زمان" ادامه دارد»./ دیگربان

 

* احمد خاتمی٬ عضو مجلس خبرگان: «نظام مخالفان سیاسی را به راحتی تحمل می‌کند!»/ دیگربان

 

* صالحی در نشست خبری: «در عرصهء فناوری هسته‌ای چیزی وجود ندارد که ما به دست نیاورده باشیم».

 

* آملی لاریجانی: «اعدام افراد زیر 18 سال نداریم/ تعرضی به بهاییان به صرف بهایی بودن نشده است. بهاییت دین ساختگی غربی‌ها برای بهم ریختن کشورهای اسلامی است با این حال در جمهوری اسلامی ایران هیچ تعرضی به بهاییان به صرف بهایی بودن نشده است و آنچه صورت گرفته برخوردهای قضایی با کسانی بوده که برای بیگانگان جاسوسی کرده‌اند یا برخلاف امنیت ملی اقدام کرده‌اند.»/ ایسنا

 

* محمد(ص) جواد (ع)لاریجانی: «افراد صرف بهایی بودن محاکمه یا از تحصیل منع نمی‌شوند»./ ایلنا

شیطنت فدوی: راست می فرماید، افزون بر محاکمه یا منع تحصیل، به قتل هم می رسند!

 

* رهبر کره شمالی: «آمریکا را در هم می شکنیم»./ دیپلماسی ایرانی- تیتر

 

* حجت الاسلام قرائتی: «خنده مثل گونی است»./ خبرآنلاین- تیتر

 

* احمدی نژاد(ره): «روزی راحت می نشینیم که پرچم شهدا در بالای کاخ سفید به اهتزاز درآید»./ تدبیر

 

* آیت الله جوادی آملی: «باید تنفّر در چهرهء مردم نسبت به منکر دیده شود»./ دیگربان

 

* علی (ع)فلاحیان٬ وزیر پیشین اطلاعات: «برای مقابله با تحریم‌ها می‌توان روزه گرفت!»

 

* محمد(ص)ی گلپایگانی: «ما از شکرگزاری داشتن چنین رهبری عاجزیم»./ روز آنلاین- تیتر

 

* نمايندهء ولی فقيه در سپاه: «مردم بايد آماده تحمل رنج‌ها باشند»./سایت رادیو فردا

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست

* 4719---0913: نمایندگان محترم و انقلابی مجلس کجایند؟ چرا سکوت اختیار کرده‌اند؟ مگر کودتای خزنده را که از دانشگاه‌ها شروع شده و با سرعت در حال توسعه است نمی‌بینند؟ چرا اقدامی نمی‌کنند؟ کجای دنیا مجرمین و خائنین به وطن متولی امور اجرایی و فرهنگی کشور می‌شوند؟!

فدوی: مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد و، از آن میان، برادر علی(ع) لاریجانی، رئیس محترم مجلس بیت، بعدالتحیه والسلام در پاسخ بخش نخست پرسش تان  که "نمایندگان محترم و انقلابی کجایند؟"  پس از دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد (ص) فرمودند: «بسمه تعالی، "نمایندگان محترم و انقلابی " در قیلوله هستند، لکن به شما چه؟!» و در باب اینکه همان نمایندگان محترم کودتای خزنده را می بینند یانه؟ افزودند که «کودتا نبود، مارمولک بود که داشت از دیوار دانشگاه بالا می رفت!» و ایراد بخش پایانی عریضه را نیز مع الاسف وارد ندانستند زیرا مسؤلین محترم از صدر تا ذیل، اعلی الله مقامهم اجمعین، همگی بحمدالله و النمة دارای سوء سابقه بوده و فلذا در جامعهء شکوهمند اسلامی ما، مجرم و خائن محسوب نمی شوند، برادر4719---0913!

 

* احمدزاده- مسافر: در تاریخ 1/11/92 ساعت 20:40 با قطار شرکت رجا (طوس) از مشهد مقدس به سمت تهران حرکت کردم. قطار فوق در ایستگاه سمنان برای نماز صبح در حالی توقف نمود که رادیو در حال پخش قرآن قبل از اذان بود و این در زمانی بود که 20 دقیقه وقت برای مسافران در نظر گرفته بودند شاید حداقل 10 دقیقه از زمان توقف گذشته بود که اذان صبح تمام شد با آن ده دقیقه باقیمانده صف سرویس بهداشتی و گرفتن وضو و اقامهء نماز واقعاً پاسخگو نبود و مامورین نیز دائم اعلام می‌کردند که سریع‌تر قطار آماده حرکت است. از مسئولین شرکت رجا انتظار می‌رود به این نکته توجه کنند.

فدوی: فدوی  با آنکه نمی داند که آن وسیلهء نقلیه، قطار بوده است یا حسینیه(ع)!، معذالک مراتب توسط وی از طریق مبادی ذیربط شدیداً پیگیری شد. پس ازدود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) وآل (ص) دستور فرمودند که سه چهارم کوپه های قطارمذکور را مبدل به مبال کرده و آن قطار نابکار نیز، هر زمان که مؤمنین و مؤمنات کثرالله امثالهم اراده فرمودند، حرکت کند برادر احمدزاده!

 

* قاسمی از رودسر: سؤالم از دولتمردان محترم این است که آیا قلع و قمع نیروهای ارزشی و گماردن افراد مردود در جریان فتنه سبز و سکوت در برابر توهین و تحقیر سران پلید آمریکا نسبت به ملت ایران و توافق بر سر آزاد شدن قسطی 4 میلیارد دلار از پول ملت ایران در ازای پلمب و تعطیلی صنایع هسته‌ای و انگ افراطی زدن به نیروهای منتقد و دلسوز و بی‌اعتنایی به مجلس و نامحرم دانستن آن و برابر دانستن هنرمندان انقلابی و ارزشی با هنرمند نماهای خودفروخته و مبتذل درست است؟!

فدوی: مراتب درشرایطی که در اثر افراط در نرمش قهرمانه همه جایشان شدیداً درد می کرد و دولا دولا راه می رفتند، به شرف عرض آستان ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ فرمودند: «بسمه تعالی- بله، لکن خفه!..» خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را اینطور سنگ روی یخ کردید، برادر قاسمی!

 

* قاسم صادقی: میدان شهدا و خیابان‌های اطراف، از جمله 17 شهریور، در سال 1357 بیش از دو سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی نمود ولی آیا شهرداران محترم که از سال 58 تاکنون بر مسند شهرداری تکیه زده‌اند نباید یک نمادی درخور شأن این مکان نصب نمایند تا هر تازه ‌واردی به حماسه ‌آفرینی آن عزیزان سفر کرده پی ببرد؛ نمادی که از تابلوهای مروج مصرف ‌زدگی بلندتر باشد.

فدوی: با قید چندین فوریت بعرض مسؤلین اسلام، اعلی الله مقامهم اجمعین، رسید؛ ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) فرمودند که آمار شهدای شما هنوز به حد نصاب نرسیده؛ برادر صادقی!

 

*  0218---0912: برخی دستفروش‌های خانم که در واگن مخصوص خانم‌ها لوازم آرایشی می‌فروشند در بعضی مواقع برای تست آنها روی موهای خود آموزش می‌دهند که از سمت آقایان کاملاً قابل مشاهده است. برخی مواقع هم آقایان دستفروش وارد واگن خانم‌ها می‌شوند و هیچ کنترلی نیست. لطفا به این موارد رسیدگی شود.

فدوی: مراتب بدلیل حساسیت موضوع، با قید 79 فوریت به مقامات محترم امنیت ملی شدیداً ارجاع و پیگیری نیز شد. در پاسخ از پشت شیشهء دو جداره فرمودند که در فهم بخش نخست مشکلی نداشتند و ترتیب اش را می دهند، لکن در فهم بخش واپسین، شدیداً دچار مشکل شدند و می خواستند بدانند که وقتی آن آقایان نابکار وارد واگن نسوان می شوند، مؤمنات چه مشاهده می کنند، برادر 0218---0912؟!

 

* 1635---0913: با توجه به تورم و گرانی مصلحت نیست دولت و مجلس کاری کنند بنزین 400 تومانی دو برابر شود چرا که تورم ‌آفرین است.

فدوی: مراتب در فاصلهء بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین عنبرآسایشان رسید. در بازدم و پس از دود کردن چند صد صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص) و نیز صدور چندین آروغ ستاره دار، فرمودند که  گرچه معظم له هیچ میانه ای با مدرنیزم ندارند، لکن ناگزیر به تذکار این نکته باریک تر از مو (بشرطی که زیر حجاب برتر باشد - م) هستند که تورّم یا همان چاقی، از عوارض زندگی مدرن است و ربطی به دولت و مجلس محترم ندارد، برادر1635---0913!

 

* 5637---0911: ده سال است که مبتلا به بیماری دیابت هستم. عرضهء انسولین در سطح داروخانه ‌های کشور وضع مناسبی ندارد. چرا این وضع اصلاح نمی‌شود؟

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظرریاست جدید و محترم آبدارخانهء بیت، برادر روحانی، رسید. بعدالتحیه والسلام فرمودند نظر به اینکه شخص اول مملکت با اصلاحات میانه ای ندارد، فلذا ایشان هم عرضی ندارند، برادر5637---0911!

 

*  4587---0912: اگر طبق نظر دولت و مسئولین مشکل اقتصادی کشور ریشه در چرخش سانتریفیوژها داشته پس چرا با توقف غنی‌سازی که طبق توافق ژنو انجام داده‌اند به فکر افزایش قیمت بنزین افتاده‌اند مگر شعار نمی‌دادند که با لغو تحریم‌ها نگرانی‌های معیشتی مردم برطرف خواهد شد.

فدوی: آخر همه چیز را از ترس ضد انقلاب که نمی شود گفت؛ هزار نکتهء باریکتر از مو (بشرطی که زیر حجاب برتر باشد- م) اینجاست، برادر 4587---0912!

 

* پیکر: از یادداشت روز «به کجا می‌رویم؟» کیهان تشکر می‌کنیم. از شما روزنامهء کیهان تقاضا داریم خود را کنار نکشید و بیشتر وارد صحنه سیاسی شوید و ملت را تنها نگذارید. خدا نکند خودباخته‌ها آن قدرت را پیدا کنند که کشور را بفروشند.

فدوی: فدوی به احترام روابط حسنه ای که با مرحوم ابوی(ره) داشت، این عریضه را که مخل حیات شما خواهد شد، به جریان نمی اندازد. سربسته عرض می کند که آن خودباخته‌های نابکار، از قیف معطر مقام معظم رهبری ادامه الله علوّه، چند بار گذشته اند، حواستان باشد، برادر پیکر!

 

* 2380---0918: از دولت و مسئولین سوال شود آیا وقت پاسخ ‌دهی شفاف و روشن به ابهامات توافق هسته‌ای فرا نرسیده است؟ مردم تا کی باید در این ابهام‌ها باقی بمانند و تأسف بخورند.

فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت افراط در نرمش قهرمانانه دولا دولا راه می رفتند، به استحضار رسید؛ بعدالتحیه والسلام فرمودند: بسمه تعالی – تا انقلاب مهدی(عج) که البته چندان دور نیست، برادر 2380---0918!

 

به پایان آمد این جوهر، شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

26 اپریل المورّب سنهء 2014 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

 www.hazl.com

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه