خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

23 تير ماه 1393 ـ  14 ماه ژوئيه 2014 

دربارهء سکولار دموکراسی آقای نوری علا

نويسنده: بهمن زاهدی، مسئول سايت رسمی حزب مشروطه ايران (ليبرال)

پخش کننده: شاهين نژاد، در فيس بوک

آقای نوری‌علا هم کم‌کم باید خود را بازنشسته کند! ایشان می‌نویسد: «تصور کنيم که اگر تعريفی که ما از "فدراليسم" داريم غلط و عوضی باشد و "مرجع مورد تقليد ما" آن را به نادرستی به ما فهمانده باشد...» [پيوند به کل نقل قول] سکولارها از کی تا حالا احتیاج به «مرجع تقلید» دارند! کدامین مذهب نوین را سکولارهای دموکرات می‌خواهند به ما ایرانیان بیاموزند؟ «غلط و عوضی» افکار ناهماهنگ و وابسته به هزینه ‌پردازان ترویج فدارلیسم فرمایشی هستند، که «سکولار دموکرات‌ها» مهرهء سوختهء آنان شده‌اند. اشتباه در زبان فارسی نیست که آقای نوری‌علا می‌خواهد به ما آن را آموزش دهد. اشتباه راهی ست که «سکولار دموکرات‌ها» تاکنون رفته‌اند و در آن درمانده شده‌اند. حقیقت را یا باید قبول کرد و یا مانند ملایان حدیث و روایت دروغین ساخت تا حقیقت را پنهان کنند. آقای نوری‌علا هم دست کمی از کسانی که روایت و حدیث می‌سازند ندارد. بهتر می‌بود ایشان تفسیری از خود روایت نمی‌کرد تا اینچنین دست خود را در نابخردی سیاسی «سکولارهای دموکرات» برای همگان آشکار سازد.

نظر خوانندگان

مهدی مفخمی: آقای نوری علا؛ مقالهء آقای بهمن زاهدی نقطه نظرهای خود ایشان است و ربطی به مواضع حزب مشروطه ایران (لیبرال دموکرات) ندارد. به همین دلیل من آن را در سایت رسمی حزب فوق الذکر نیافتم. همانگونه که اشاره رفته، این نوشته در صفحهء فیسبوک ایشان درج شده، و خوب لابد چون مورد پسند و نظر آقای شاهین نژاد هم بوده!، آن را در صفحه خود پست کرده اند. آقای بهمن زاهدی، به علت احاطه به فنون آی.تی، مسئول فنی سامانهء حزب هستند لیکن خط دهندهء مواضع و تصمیمات حزب نیستند. بنابراین، بهتراست تند روی های احساسی و غیر منطقی ایشان در اینگونه  موارد به دیدهء اغماض نگریسته شود. گو اینکه در بیشتر مواقع نوشته های وزین و در خور توجه نیز دارند. ضمن اینکه من بشخصه از این تندگوئی و تندخوئی ایشان نسبت به شما عذر خواهی می کنم، بهتر است برای اشراف به مواضع بدنهء حزب مقالات آقای شایان آریا مد نظر و توجه قرار گیرد.

با سپاس و تقدیم احترام

 

عضو حزب مشروطه ایران (لیبرال دموکرات)

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه