بازگشت به خانه

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

دوشنبه 30 تير ماه 1393 ـ  21 ماه ژوئيه 2014

 

 

توقع

مکتوب  24 جمادی الجولای 014:

به گزارش خبرگزاری ها، برادران داعش، که چرکنویس برادران خودمان، کثرالله امثالهم، هستند همچنان به شلتاق خود در عتبات عالیات ادامه داده به انجام برخی اقدامات طالبانی، از جمله ختنهء دختران بشرح زیر نيز دست زده اند:

* دویچه وله: «بر اساس فتوای تروریست‌های "دولت اسلامی" در عراق و سوریه، کلیه‌ء زنان و دختران ساکن شهر موصل و مناطق حومه‌ی آن باید هدف "مثله کردن آلت تناسلی" قرار گیرند».

همچنين، به استناد خبری که در پی می آید، چند فقره از اماکن مقدسه را نیز، برای دستگرمی، منفجر کرده اند:!

* العربیه: «به گزارش سایت تلویزیون عراقی "السومریه" از شهر موصل در شمال عراق، نیروهای داعش که کنترل این شهر را در دست دارند، امروز پنجشنبه، با استفاده از مواد منفجره قبر یونس پیامبر را در این شهر تخریب کردند. به گفتهء یک مقام امنیتی از شهر نینوی این گروه تندرو که پیشتر آرامگاه شیخ فتحی را منفجر کرده بودند، امروز همچنین آرامگاه امام ابوالعلی و نیز یک مسجد و یک حسینیه را در این شهر منفجر کرده است».

و از میان منابع دیگر:

          * گروه عکس تدبیر: «شبه نظامیان وابسته به گروه تروریستی "دولت اسلامی شام و عراق" (داعش) که در طول یک ماه گذشته در شمال و غرب عراق پیشروی کرده اند با حمله به چندین مسجد و اماکن متبرکه در مناطق "موصل" و "نینوا" برخی از این اماکن را منفجر کرده و برخی دیگر را با بولدوزر نابود کرده اند.

* به گزارش "تدبیر"، شبکه خبری "راشا تودی" با انتشار تصاویر مربوط به تخریب و انفجار مساجد و اماکن متبرکه نوشته است: «این تصاویر با عنوان "تخریب اماکن متبرکه در استان نینوا" منتشر شده اند. دست کم چهار مسجد به وسیله بولدوزر ویران شده اند. شش مسجد مربوط به شیعیان عراق نیز منفجر شده اند».

فدوی اما در این مختصر، بعلت فقدان بیضهء لازم، بهیچ روی قصد درگیری و حتا دخالت در امور برادران داعش، که از برادران خودمان مبالغی خشن ترند را، دستکم در حال حاضر ندارد!؛ لکن از امامان گرامی خود(ع- س - ص- عج) با آن همه معجزات وکرامات، انتظار داشت که با یک قیام و قعود، آن نابکاران را تبديل به، اگر نه آجر، دست کم سوسک فرمایند، تا خستگی هزار و چهار صد ساله، اینگونه به تن

مؤمنین و از آن جمله فدوی گردن شکسته، نماند!...

زیاده جسارت است...

 

پیغام

مکتوب 3 جمادی الجولای سنهء 2014 ترسائی:

همانطور که خوانندگان محترم ضد انقلاب استحضار دارند، عمده ء فعالیت های فدوی تاکنون،

بررسی و تقدیم عریضه های مؤمنین دون پایه، کثرالله امثالهم، به شرف عرض آستان ملک پاسبان

 سپهر اقتدار مقام معظم رهبری، ضاعف الله اشراقه، بوده فلذا کمتر اقبال تنظیم و تقدیم عریضه های

مؤمنینِ بلند پایه به پیشگاه معظم له را داشته است، مگر همین مورد اخیر، که درخواست عفو سران

فتنه (رهبران جنبش سبز- م) باشد؛ و نیز گفتن ندارد که از شرایط احراز اساسی برای بررسی و تقدیم

 اینگونه عریضه های حساس بدرگاه آن عمود ملّة والدّين، یعنی  مقام معظم رهبری، خلدالله ملکه و سلطنة، برخورداری از بیضهء لازم، والبته عنداللزوم، گذشتن از جان ناقابل خویش است که فدوی بحمدالله

والمنة، از هر دو بقدر کفایت برخوردار است (1)!..

فدوی که درخواست عفو سران فتنه از طریق ستون 1+4 (پنجم- م) خود، که برادر علی(ع) مطهری باشد را به بیت مطهر  بقول عوام already submit  کرده بود، همچنان در انتظار پاسخ معظم له که در زاویه ای تنگ بیتوته فرموده اند، به سر می ُبرد، سرانجام به دریافت پاسخی در خور، و البته بسیار

ملاطفت آمیز، که ذاتی ِ آن مقام منیع، اعلی الله مقامه الشریف، است (2)، بشرح زیر نائل آمد:

* دیگربان: «جواد کریمی قدوسی خبر داد: چهار شرط رهبر برای قبول توبه موسوی و کروبی! 1. مشخص کردن مرز خود با "دشمنان نظام"، 2. پس گرفتن «تهمت‌هایی» که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به نظام زده شده، 3. جبران خسارت‌ها، 4- آماده بودن برای مجازات به خاطر جرایم خود».

باری فدوی مراتب را، بر حسب وظیفهء شرعی به آگاهی سران فتنه (رهبران جنبش سبز- م)

رساند؛ به اتفاق گفتند: اعدام برای هر دو طرف ِ ظاهراً متخاصم، ارزان تر تمام می شود!

فدوی بی تقصیر است!....

دیدی حضرت آقا چه فرمود؟! فرمود:

ما تا کنون با موسوی و کروبی ملاطفت کرده‌ایم! (خامنه ای- العربیه)

 

نکتهء دستوری

مکتوب بی تاريخ (بعلت ضعف حافظهء فدوی)

خوانندگان محترم ضد انقلاب آیا می دانند که واژهء مرکب"قابل تاًمل" یعنی چه؟..

چرا عصبانی می شوید، خواهر ـ برادر خواننده؟ منظور فدوی آن معنای مألوف و متعارف آن نیست که مردم متعادل بکار می برند، بلکه معنایی ست که برادران، کثرالله امثالهم، در نفی یا اثبات چیزی بسود خود  از گردهء آن می کشند! به این تیتر از صفحهء نخست کیهان چاپ دارالخرافه نگاه کنید تا بعرض فدوی برسید:

* رئيس جمهور طی سخنانی قابل تأمل در همایش بیمه سلامت همگانی: «نمی توان با زور و شلاق مردم را به بهشت برد! (يکشنبه 4 خرداد 1393)

در اينجا منظور برادر حسین(ع)، متولی امامزادهء کیهان چاپ دارالخرافه ـ که سر بریده

می دارد دوست ـ، از واژهء مرکب "قابل تاًمل" در تیتر آن جریدهء شریفه آن است که "می توان با زور و شلاق مردم را به بهشت برد"!

عرض نکردم که ممکن است معنای واژهء مذکور را ندانید! 

بعد التحریر

اندکی پس از تحریر این مختصر، آیت الله گرگعلی (احمد خاتمی ـ م)، بقول برادربی.بی.سی، "واکنش" نشان داد و بقول فدوی بشرح زیر شدیداً "زنجیر پاره کرد":

* «می‌گویند بگذارید مردم به حال خودشان باشند و به زور به بهشت نبرید، چشم امر به معروف و نهی از منکر را تعطیل می‌کنیم و به آقای دزد و دختر و پسر بدحجاب می‌گوییم بچه خوبی باش، آیا این اسلام است یا دغدغهء اجرای دین را داشتن است... ما باید از نظام دینی خود پاسداری کنیم و نمی‌خواهیم کسی را به زور به بهشت بفرستیم ولی شما با اظهارات خود جادهء جهنم را برای کسی صاف نکنید. این حرف امروز ما نیست این سخنان را در دولت گذشته هم گفته‌ایم." [و در انتقاد به اینکه برخی‌ایام عزاداری‌های را طولانی می دانند]: "این عزاداری‌ها دل را غم‌زدایی می‌کند". [و با اشاره به کنسرت های موسیقی: "کنسرت‌های آن‌چنانی دل‌ها را به خدا نزدیک نمی‌کند و قهر با خدا را می‌پروراند، کار فرهنگی یعنی کاری که یک جوان هویت خود را پیدا کند و هویت یک جوان با دین رقم می‌خورد."

زیاده عرضی نیست...

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید ِ شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست

* چوبدار از بندرانزلی: چند سالی است در شهر بندر انزلی هیچ قبض تلفنی صادر نمی‌شود (چه همراه چه ثابت) و هیچ کس هم پاسخگو نیست در صورتی که شرکت مخابرات اعلام کرده در کشور سالانه میلیون ها قبض تلفن صادر می‌شود. کدام راست می‌گویند؟

   فدوی: مراتب در شرایطی که قدری هم شنگول بودند، بعرض رسید؛، بعدالتحیه والسلام و صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) فرمودند ایشان که از حضرت امام(ل) کمتر که نیستند! و افزودند که حضرت امام(ل)، پس از فرود اضطراری از ماه به ایران سابق، فقط آب و برق و اتوبوس را مجانی فرمود و معظم له نيز تلفن را رایگان فرموده است، برادر چوبدار!

 

* 5255---0915: در شهرستان قاین چشم پزشک و متخصص مغز و اعصاب و همچنین متخصص پوست وجود ندارد. متأسفانه مسئولین استان و شهرستان نیز پاسخگو نیستند چرا؟

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر مسؤلین محترم، اعلی الله مقامهم اجمعین، رسید. بعدالتحیه و السلام گفتند در باب فقدان دکتر پوست، سبب آن است که گویا پوست اهالی را بقول عوام already کنده اند! مغز و اعصابی هم در کار نبود تا دکترش را بفرستند، برادر 5255---0915!

 

* (ب.ج) جانباز 30 درصد فرهنگی بازنشسته: هزینهء درمان جانبازان در سال 92 را نه سازمان بازنشستگی پرداخت می‌کند و نه (سازمان بازنشستگی) وزارت آموزش و پرورش. بیش از 4 میلیون هزینه کرده‌ام نسخه‌های آن با گذشت یک سال و با دست به دست گشتن در شرف نابودی است. از دولت و بنیاد شهید و ایثارگران درخواست حل مشکل را دارم.

فدوی: مراتب در فاصلهء بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین عنبرآسایشان رسید.در بازدم و پس از صدور چند آروغ ستاره دار فرمودند همین که خودتان نابود نشده اید، کفایت می کند و افزودند والله مع الصابرین، برادر جانباز!

 

* 8916---0911:  به آقای رئیس‌جمهور باید گفت از طریق انصراف مردم از گرفتن یارانه، دولت ایشان قوی نخواهد شد. برای قدرتمند شدن دولت باید جلوی رشد سرطانی مرفهین بی‌درد و نورچشمی‌های چند شغله گرفته شود.

فدوی برای حفظ سلامتی شما، از بجریان انداختن این عریضه، عجالتاً، خودداری می کند؛ لکن این دفعهء ماقبل آخرتان باشد که از واژگانی چون "مرفهین" یا "نور چشمی" که در جامعهء بی طبقهء توحیدی، که حضرت امام(ل) بنیان گذاشت، وجود خارجی ندارد، استفاده می کنید، برادر 8916---0911!

 

3885---0936: اغلب دولت‌های گذشته تمهیداتی برای ماه مبارک رمضان در نظر می‌گرفتند، به ویژه در گرمای طاقت‌فرسای تابستان. لازم است دولت یازدهم نیز تدبیری به ویژه برای استان های دارای بالای 50 درجه گرما در نظر بگیرد.

فدوی: مراتب در مجالی به شرف عرض آستان ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ بعدالتحیه و السلام به فدوی دستور فرمودند که به آگاهی شما برساند که در صدر اسلام هم، ایرکاندیشن نبوده؛ فلذا قدری دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید)بگذاريد تا این چند روز(!) هم بگذرد زیرا به فرض شهادت از گرما بالای 50 درجه نیز، به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، با شهدای صدر اسلام محشور می شوید، دیگر چه می خواهید، برادر 3885---0936!؟

 

* 8643---0912:  در حالی که رئیس‌جمهور از مهار تورم و گرانی سخن می‌گویند قبض گاز ما از 160 هزار تومان به 467 هزار تومان رسید. واقعاً این تدبیر، کاهش تورم را افزایش می‌دهد!

فدوی: عقل فدوی در این مورد بجائی قد نداد، فلذا مراتب را از محضر مبارک مرجع تقلید خود، اعلی الله مقامه، استفتاء کرد؛ قصاص را توصیه فرمود، بدین ترتیب که شما هم می توانید هر جای مسؤلین شرکت گاز اسلامی، که شما را اینگونه گاز گرفته اند، گاز بگیرید، برادر 8643-0912!

 

* یک هموطن:  می‌خواستم به دولتمردان عرض کنم مدت 10 روز برای مراجعه به سایت اعلام شده به منظور ثبت‌نام دریافت یارانه مدت بسیار محدودی است و مشکلات زیادی را به وجود خواهد آورد. اگر امکان دارد این فرصت را دو برابر کنند.

 فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر مسؤلین محترم، اعلی الله مقامهم اجمعین، رسید. بعدالتحیه و السلام و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) فرمودند: دو برابر کردن خود یارانه، آسان تر از دو برابر کردن مهلت آن است، برادر هموطن!

 

* يک شهروند: وقاحت و بی‌شرمی غربی‌ها تا کجا که اعلام کرده‌اند اگر مردم سوریه به بشار اسد رأی بدهند انتخابات غیر دموکراتیک است. بر این اساس اگر تروریست‌ها به زور اسلحه و کشت و کشتار حاکم شوند از نظر آنان دموکراسی است. ناراحتی بیشتر بنده از بعضی نادانان داخلی است که چشم بسته مطیع آمریکایی‌ها هستند.

فدوی: خون تان را کثیف تر نکنید، برادر شهروند! معاندین را بحال ناخوش خودشان رها کنید؛ قدری دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید ببینیم اصلاً برادر بشار اسد مردمی باقی می گذارد که به او رأی بدهند یا ندهند!

 

* 3656---0935:  دولت در رابطه با ثبت ‌نام دریافت یارانه هم‌وطنان را تهدید کرده که چنانچه فرم‌ها را صادقانه پر نکنند سه برابر مبلغ دریافتی یارانه جریمه می‌شوند ولی چرا در برابر گستاخی غربی‌ها این قاطعیت را ندارند؟ حداقل با خارجی‌ها هم برخوردی مثل برخورد با مردم خودشان داشته باشند!

فدوی: برای اینکه غربی ها به یارانه، نه گفتند، برادر 3656---0935! این هم آخر کاری داشت که می خواستید وقت معظم له را بگیرید؟!

 

* 4073---0910: به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می‌کنم که هم‌سنگ قطعنامهء پارلمان اروپا قطعنامه‌ای حاوی این موارد را به تصویب برساند:

1- مسلمانان در اروپا با آزادی مطلق فعالیت داشته باشند.

2- اراذل و اوباش اروپایی ‌اهانت‌ کننده به مسلمانان محاکمه و مجازات شوند.

3- مسئولین ایرانی در سفر به این کشورها آزادند تا با مخالفان آنها تشکیل جلسه دهند.

4- چون انتخابات ‌شان دموکراتیک نیست ضوابط انتخابات ایران در این کشورها اعمال شود.

[تصحیح و پوزش فدوی: این عریضه متعلق به ستون "کلمات حمار " است که اشتباهاً در این ستون آمده است، ببخشید!]

 

* 6263---0938: یکی از بزرگترین پیام‌های سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اخلاص اعمال و نیات در عرصهء خدمت به نظام اسلامی است. به یقین اگر رضای خدا همیشه در رأس امور قرار گیرد مشکلات با فضل و رحمت بیکران او حل خواهد شد.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظرمعظم له رسید، بعدالتحیه والسلام فرمودند در این صورت احوط آن است که کلیه دستگاهای اداری و اجرائی وطن سابق را تعطیل، و مبالغ حاصل از صرفه جوئی را، به سوریه و لبنان بفرستیم، برادر6263---0938!

 

* 8911---0915: نپذیرفتن آقای ابوطالبی به عنوان سفیر کشورمان در سازمان ملل توسط دولت آمریکا عمق دشمنی آنها را به اثبات می‌رساند. واقعاً حکمت کلام بصیرانه امام المسلمین که فرمودند مذاکره تلفنی کار نابجایی بود چقدر زود آشکار شد.

 

* 2731---0913: مگر آقای روحانی ریاست محترم جمهوری رئیس دولت آمریکا را فردی مؤدب خطاب نکرد؟ پس چرا از آمریکایی‌ها مرتب بی‌ادبی مشاهده می‌شود؟ در آخرین مورد، دست رد زدن به سینهء سفیر معرفی شده ایران در سازمان ملل توسط دولت آمریکا نشانهء ادب است یا بی‌ادبی؟

فدوی:فدوی هر دو عریضه را بدلیل ضیق و وقت و تشابه موضوع، یک جا پاسخ می دهد: والله برادر 2731-0913، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ...اگر گروگانگیری 52  نفر در 444 روز را نادیده بگیریم، فرمایش قریب به مهمل شما، درست است، برادر 2731---0913  !

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

26  جمادی الجولای سنهء 2014 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 www.hazl.com

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه