خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

30 آبان ماه 1393 ـ 21 ماه نوامبر 2014  

اعلام موجوديت هكرهاي «كميته مجازات»!

سايت «عماريون»

گروه «كميته مجازات» Retribution Committee در نخستين اطلاعيه خود اعلام كرد با توجه به اهانت شنيع يكي از اعضاي جبهه ملي ايران در آمريكا به امام حسين (ع)،عاشورا، شيعيان و تمسخر عزاداري‌هاي حسيني، با عنوان «عاشورا و ديوانگي‌هايش تا كي؟» اين گروه با نام «كميته مجازات» ايجاد و فعاليت‌هايي را در فضاي مجازي آغاز خواهد کرد.

"عماریون"- گروه «كميته مجازات» Retribution Committee در نخستين اطلاعيه خود اعلام كرد با توجه به اهانت شنيع يكي از اعضاي جبهه ملي ايران در آمريكا به امام حسين (ع)،عاشورا، شيعيان و تمسخر عزاداري‌هاي حسيني، با عنوان «عاشورا و ديوانگي‌هايش تا كي؟» اين گروه با نام «كميته مجازات» ايجاد و فعاليت‌هايي را در فضاي مجازي آغاز خواهد کرد.

«هكرهاي كميته مجازات» با نام مستعار RC HACKERS با صدور اين اعلاميه اظهار داست: هيچ فرد، دسته و گروهي اجازه تمسخر عقايد و ديدگاه هاي ديني سايرين را نداشته و هيچگاه توهين به اعتقادات روشنفكري محسوب نمي‌گردد. اينگونه افراد كه ژست مبارز سياسي را يدك مي‌كشند و نقاب روشنفكري بر چهره زده‌اند براي در امان ماندن از مجازات اين گروه بايد به طور رسمي عذرخواهي كرده و سايت هاي انتشار دهنده نيز در اولين فرصت نسبت به حذف اين مقاله اهانت آميز اقدام كنند.

گروه RC HACKERS همچنين در اولين اطلاعيه خود تصريح كرد اين گروه به هيچ دسته، حزب، جمعيت و يا تشكلي وابسته نيست و تنها بر اساس وظيفه شرعي خود با اهانت كنندگان به مقدسات در فضاي مجازي برخورد خواهد كرد.

اين گروه خطاب به سران جبهه ملي ايران خواست كه اين گروه سياسي هر چه سريعتر با صدور اعلاميه‌اي رسمي از تمامي شيعيان جهان رسماً عذرخواهي كند و به سايتهاي منتشر كننده اين مقاله دستور حذف سريع آن را بدهد.

«كميته مجازات» در پايان اطلاعيه خود بيان داشته: اهانت كنندگان آگاه باشند كه در توبه همواره باز است و خداوند گناهكاران را با توبه مورد بخشش قرار مي‌دهد و كميته مجازات نيز بر همين اساس در صورت اظهار پشيماني و حذف مقاله از مجازات مجازي در نظر گرفته شده چشم‌پوشي خواهد كرد.

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه