خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

14 آذر ماه 1393 ـ 5 ماه دسامبر 2014  

منتقدان اديب برومند اخراج می شوند

راه پیشوا

rahepishva@gmail.com

یکی از اقدامات مخرب «مرد هزار چهره، اشکان رضوی»، بعد از انتشار بیانیهء استاد برومند، رهبر جبهه ملی ایران، منتشر کردن بیانیهء «اعلام برائت از استاد برومند» بود. وی این بیانیهء توهین آمیز و تخریبی را بر علیه استاد برومند به صورت گسترده منتشر می کند و روی صفحهء شخصی فیس بوک خود هم می گذارد. این مسئله حکایت از این دارد که او به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده چنین مطالبی را بر علیه ارکان جبهه ملی منتشر کرده و کاملاً در صدد تخریب چهرهء رهبری جبهه ملی بوده است. آیا ممکن است کسی که خود را عضو جبهه ملی می داند بر علیه رهبری آن اقدامی را انجام دهد؟ لذا،  با بررسی اقدامات مخرب او این نتیجه منتج می شود که وی، کاملاً برنامه ریزی شده و هماهنگ با اطلاعات جمهوری اسلامی، برای کودتای درون سازمانی جهت کنار گذاشتن رهبریت جبهه ملی اقدام کرده است. القای لزوم استعفای استاد برومند، و همچنین تهیج و بزرگ نمایی کردن بر علیه بیانیه استاد برومند دربارهء احترام به مکتب تشیع، واقیعت برنامه ریزی شدن یک کودتا را نشان می دهد که خوشبختانه با درایت رهبری خردمندانهء استاد برومند، و همچنین اعلام حمایت سازمان های جبهه ملی از ایشان، این کودتا در نطفه خفه شد، و یک بار دیگر نقاب تزویر ناسیو نالیست های نژاد پرست و مأموران جمهوری اسلامی از چهره شان افتاد تا نزد ملت ایران رسوا شوند. اشکان رضوی  به عنوان بدنام ترین فرد اسمش در تاریخ ثبت خواهد شد.

مرگ بر این جرثومهء قدرت طلب فاسد و دغل باز.

 

و آخرین خبر:

با توجه به اقدامات تخریبی صورت گرفته از سوی کورش زعیم و اشکان رضوی، و همچنین اعمال خلاف اصول اساسنامه و تشکیلات جبههء ملی، منابع آگاه در شورای مرکزی جبههء ملی ایران عنوان داشتند که بر این اساس و صلاحدید و موافقت اکثریت اعضاء شورا و مسبوق به سابقه بودن اعمال منافی و مغایر با جبههء ملی ایران، به زودی حکم اخراج این دو فرد از جبههء ملی صادر خواهد خواهد شد.

طبیعی است که مسئولین جبههء ملی، برای حفظ کیان جبههء ملی ایران و حفظ احترام رهبری آن، بیش از این نمی توانند اغماض کنند و این امر ممکن است حداقل جلوی رفتارهای خود سرانه در آینده را برای دیگر اعضاء خاطی بگیرد.

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه