خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

4 اسفند 1393 ـ 23 فوريهء 2015

 

نقص اطلاعات

          فدوی تاکنون می پنداشت که در ایران سابق، یک نوع بیشتر تمساح یافت نمی شود که همانا آیت الله تمساح یزدی ست! لکن در مرور خبرهای امروز، به نوع دیگری هم از این جانور، البته با احتیاط،..! بشرح زیر برخورد:

          * صید تمساح مصری به طول یک متر در تهران! /آخرین نیوز- تیتر

          باری- تنها اختلافی که دکتر فدوی جانورشناس، بین این دو گونه ملاحظه کرد، آن است که تمساح مصری، اگرچه «بيگانه» است اما، همانطور که در تصویر زیر دیده می شود، نسبت به تمساح یزدی خودمان، بی آزار است..!

          زیاده جسارت است....

 

انجام وظیفه 

          * وزارت علوم ایران فعالیت دانشگاه احمدی‌نژاد را غیرقانونی اعلام کرد! / البرز نیوز-تیتر

          فدوی: لکن... relax..! منظور ما ویران کردن بود، که به اذن حضرت آقا، کردیم..!

          زیاده زیانی نیست.

 

جراحی زیبائی مکتبی

          فدوی که خود از عناصر باورمند به اسلام عزیز بوده و شدیداً در خط مالروی امام(ل) حرکت می کند، التزام دارد که افزون بر مرجع تقلید خود، قدس الله روح العزیز، به فتاوی سایر  آقایان علماء اعلام، دامت افاضاتهم، نیز توجه کند. و از آن جمله است فتوای حضرت ماموت الاسلام و المسلمین، مکارم شيرازي، در باب عمل جراحی بینی، که ظاهراً به ایشان و توابع، اصلاً مربوط نمی شود!:

          * پرسش: عمل هاي جراحي که براي زيبايي است مانند عمل بيني چه حکمي دارد؟

          * پاسخ: اشکالي ندارد ولي بايد از طريق هم جنس بوده باشد مگر اين که لمس صورت نگيرد!./ باشگاه خبرنگاران

          حال از خوانندگان محترم ضد انقلاب چه پنهان که دکتر فدوی، مقدمتاً بعنوان مؤمنی از جنود ظفر ورود، گلاب برویتان، همینطور ارّه به ماتحت مانده است که چگونه آن بینی ورجاوند را، بی آنکه امکان لمس  آن موضع بی ناموسی  را داشته باشد، جراحی کند؟! حال فدوی گردن شکسته، از این نیز می گذرد که بین بینی نسوان و ذکور، علی القاعده، اختلافی ملاحظه نمی کند..!. فلذا احوط آن است که مطابق سوگندی که خورده است، به این فرمایشات کاری نداشته باشد، و حتا واجب عینی است که بعنوان یک مسلمان مترقی! شدیداً زنجیر پاره کرده و عرض کند که با توجه به تصویر زیر، شخصاً به خواهر بازیگر، تینا آخوند تبار، قویاً توصیه می کند که بینی خود را بقول عوام  as soon as possibleجراحی کند؛ "که فی التأخیر آفات"!

زیاده تشخیصی نیست...

 

کالبد شناسی برخی واژگان مکتبی

          می گویند تکرار هر چیز، حتا دروغ، باعث باور آن می شود!.. فدوی اساس را بر این می گذارد که خوانندگان محترم ضد انقلاب، در جریان ِ، بگفتهء برادران، توهین ِ "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس هستند؛ لکن شما اگر مقدمتاً با فرهنگ لغات برادران، کثرالله امثالهم، آشنا نباشید، در درک و دریافت فرمایش ایشان، بی گمان دچار مشکلات جدی می شوید. رفع این معضل، البته راه دارد و آن گذراندن یک دورهء دستکم چهارساله است که در آن دانشجو باید اهمّ مهملات داهیانهء برادران، حضرات آیات عظام و حجج اسلام، اعلی الله مقامهم اجمعین، و توابع سببی و نسبی آنان، کثرالله امثالهم، که معادل 120 واحد درسی دانشگاهی، و یا مقاطع مقدمات، سطح و خارج حوزه است را با موفقیت بگذراند..!.

          در توضیح بیشتر در این مورد، یاد آور می شود که مؤمنین و مؤمنات، أیّدهم‏الله‏ تعالی، نه اینکه منظوری داشته باشند، لکن واژگان مألوف را در غیر معنای حقیقی خود بکارمی برند(1)! فی المثل، وقتی برادران می فرمایند "تکریم زنان" منظورشان "توهین به زنان"است(2). ماجرای توهین "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس به برادران در حاشیهء نشست چندی پيش سازمان ملل نیز، از همین قماش بوده است.

          و اما برادر حسین(ع) شریعتمداری - که سر بریده می دارد دوست - و بقول عوام 7/24  گوش خوابانده که حتا کوچکترین روزن در تلطیف روابط  ایران سابق با دنیای آزاد را، به یاری پیاده نظام امامزادهء کیهان دارالخرافه، به ُطرفة العینی مسدود فرماید، عملیات مبسوطی در این پیوند تدارک دیده است که فدوی از آن میان به نقل چند تائی بعنوان مستوره، بسنده می کند:

          * 2359---0919: برای بزک کردن چهرهء کثیف انگلیسی‌ها  بعضی از روزنامه‌های زنجیره‌ای دوم‌ خردادی احساس وظیفه کرده‌اند! روزنامهء آرمان در صفحه 3 توهین نخست‌وزیر انگلیس به ایران و ایرانی را یک اشتباه کوچک دانسته و در مطلب خود آورده که این اشتباه موجب شده افراطی‌ها - که معلوم نیست منظورش چه کسانی است - روی این اشتباه موج ‌سواری کنند.
          * اسلامی- کرمانشاه: ملت ایران که به برکت امام و خون ‌شهدا و رهبر فرزانهء انقلاب درخشان ‌ترین دوران تاریخی خود را گذرانده سزاوار نیست مسئولان دولتی در مجامع بین‌المللی از موضع ضعف وارد شوند. چرا در مقابل چنگ و دندان‌ها و توهین‌های آنها موضع شایسته‌ای گرفته نشد؟ چرا در مقابل تحقیر ملت سکوت کردند؟ رئیس‌جمهور و مسئولان امانت‌دار عزت ملی هستند، چرا تاکنون چند کلام حرف قاطع و ضد استکباری در مقابل این همه خباثت و پلیدی دشمن نزده‌اند؟ آیا این موافق آیات الهی است؟ در مقابل تحقیر نخست‌وزیر خبیث انگلستان چندین روز است که غصه دارم. چرا سکوت؟

          * یک خواهر شهید: جای تأسف است که رئیس ‌جمهور در هفتهء دفاع مقدس با نخست‌وزیر ملعون انگلیس دیدار کرده و بعد از این دیدار او هر چه اهانت است نثار مردم و کشورمان کرد و تاسف‌ بارتر آنکه رئیس‌جمهور در سخنان خود در سازمان ملل هیچ پاسخی به او ندادند. به عنوان یک ایرانی از حق خودم نمی‌گذرم

           علیمردانی: با توهینی که نخست‌وزیر انگلیس چند ساعت بعد از دیدارش با آقای روحانی ریاست محترم جمهوری به کشور و ملت ایران کرد مردم منتظر هستند نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با وضع یک مصوبه بازگشایی سفارت انگلیس و برقراری رابطه با این کشور را مشروط به اجازه مجلس نمایند.
          * پدر یک شهید: شایسته است مسئولانی که در برقرار کردن روابط با دولت انگلیس تلاش می‌کنند به علت مداخلهء نخست‌وزیر انگلیس در امور داخلی کشورمان و دروغگویی‌اش در سازمان ملل، عمل مقابله به مثل کرده و زمینه ‌سازی روابط را تا نخست‌وزیر انگلیس شخصا از رئیس‌جمهور ایران

         * 1706---0913: نخست‌وزیر پیرکفتار خبیث نتیجهء دیدار با رئیس ‌جمهور کشورمان را سریعاً در سازمان ملل با سخنان گستاخانه که در خور شأن اوست بیان کرد. حالا عده ای بروند سفارتخانهء انگليس را آب و جارو کنند.
        * 9020---0912: آیا درست است که مسئولین ما در جلسهء سازمان ملل دست به سینه بنشینند و ناظر و شاهد توهین‌ها و هتاکی‌های نخست‌وزیر انگلیس به مردم ایران باشند؟

 
          باری، فدوی با آنکه بحمدالله والمنة، هیچ نسبتی، اعم از سببی و نسبی، با برادران، اعم از معمم و مکلا (آخوند مسلک- م) ندارد، لکن حسب وظیفهء شرعی ژورنالیستی خود، یاد آور می شود که بخش دوم اهانت دیوید کامرون نخست وزیر خاج پرست انگلیس که انداختن پا روی پا باشد..! پیش از این هم اتفاق بکرات  افتاده، لکن جنود ظفر ورود در آن زمان، بدلائل مکتبی که به خودشان مربوط است، کک شان هم نگزیده،
نگاه کنید:

          حتا وقتی برادر امیر قطر، عورت اش را روی میز ِ، جسارت است، رئیس جمهور وقت بیت، احمدی نژاد(ره)، گذاشت، لشکر جرار مؤمنین، باز هم ساکت بود!*

         

و از همه جالب تر، شرفیابی تلو تلو خوردن و مستانهء امیر کویت در حضور روحانی در تهران  است که البته، آن نیز اهانت تلقی نشده است:

 

https://www.youtube.com/watch?v=GPe75NUoOTU

          بگذریم، و اما واژه ی مرکب   "اظهار نظر" نیز، که در ایران اسلامی بمعنای توطئه بر علیه نظام و  مُخلّ حیات ست، در خارج از جغرافیای ولایت مستبدهء فقیه، بمعنای "توهین" به برادران است..! اظهار نظر آن خاج پرست نابکار که انگیزهء هجمهء جنود ظفر ورود بشرح بالاست، اشارهء بسیار سطحی و گذرای وی به نقش برجستهء برادران در تروریسم و خشونت درونمرزی و برونمرزی است که واقعیتی عریان است؛ به نقل از افکار نیوز بخوانید: 

          * «ایران باید فرصت داشته باشد تا نشان دهد می تواند بخشی از راه حل منطقه (در مبارزه با داعش) باشد و نه بخشی از مشکل. صبح امروز من با رئیس جمهور روحانی دیدار کردم، ما اختلاف نظرهای شدیدی داریم. ایران از گروه های ترویستی حمایت می‌کند، برنامه هسته ای اش، رفتارش با مردمش، همه اینها باید تغییر کند».

          زیاده توهینی نیست

-------------------------------------------------

 (1) منظور مضاف در اضافه ی استعاری نیست..!

(2)  تفکیک جنسیتی

* امیر قطر هم در تهران اقدامی انجام داد که همان زمان هم انتقادهای گسترده را متوجه احمدی‌نژاد کرد. وی علاوه بر اینکه با دمپایی به دیدار احمدی‌نژاد رفته بود، پایش را روی پای دیگرش انداخته بود و در همه دقایقی که عکاسان داخل اتاق دیدارهای رئیس جمهوری ایران بودند یکبار هم به احمدی‌نژاد نگاه نکرد و جالب اینکه همین امیر قطر چند روز بعد به آمریکا رفت و در دیدار با باراک اوباما نه تنها با دمپایی حاضر نشد بلکه کت و شلوار به تن کرد تا این پیام را مخابره کند که رئیس جمهوری وقت ایران را تخریب کرده است.

 

گویاست؛ «دگر حاجت مشاطه ندارد»

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند..!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

          * غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه ایران، خبرهای منتشر شده مبنی بر صدور حکم اعدام برای یک روحانی در قم را تأیید کرد.

          تحشیه ی فدوی: برای جوریِ جنس بد نیست!

 

          * جای خالی بودجهء مقاومتی در کایات بودجهء 94 / کیهان دارالخرافه- تیتر

          تحشیهء فدوی: فدوی نیز که فکر می کرد مطلب به این مهمی فراموش شده است، مراتب را به آگاهی مبادی ذیربط رساند؛ بعدالتحیه والسلام و ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) در پاسخ فرمودند: که خوف آن دارند که یکوقت "بودجهء مقاومتی" چیز مجهولی مانند "جمهوری اسلامی" باشد و یکوقت کار دست شان بدهد، برادرحسین(ع)

 

          * دیگربان: لغو کنسرت افتخاری به ‌خاطر چهلم مهاجم ستاد موسوی. کنسرت علیرضا افتخاری به دلیل همزمانی با مراسم بزرگداشت چهلمین روز کشته شدن مهدی نوروزی در کرمانشاه لغو شد. مهدی نوروزی یکی از مهاجمان به ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در قیطریه تهران بود که ماه گذشته در سامرا کشته شد.

          تحشیهء فدوی: فدوی با آنکه خود از متخصصین برجستهء پیوند "گودرز و شقایق" است معذالک هنوز نتوانسته است رابطه ای بین گودرز و شقایق (جمع شقیقه- م) بویژه از آنجا که برادر علی(ع) رضا(ع) افتخاری که یک خواننده ی ارزشی ست، پیدا کند، رادر دیگربان!

 

ه        * مجید درخشانی می‌گوید که در چند هفتهء گذشته، پلیس امنیت ایران در رابطه با این گروه، از او بازجویی کرده است. محور سوال‌های مطرح شده از آقای درخشانی "استفاده از خوانندهء زن" بوده است. او شیوهء بازجویی خود را "محترمانه" توصیف می‌کند،/ البرز نیوز- بنقل از بی بی سی

          تحشیهء فدوی: والله برادر بی بی سی بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م ) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ.. اگر ایشان هم بدشانسی می آورد و در جامعهء شکوهمند اسلامی خطر کرده و "زن"  می شد، رفتار برادران با وی، از "محترمانه" به شدیداً "غیرمحترمانه " تبدیل می شد!

 

ه       * ايسنا: جبههء اصلاح طلبان ایران در بیانیه‌ای از مردم ایران دعوت کرد در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کنند.

          تحشیهء فدوی: این که سهل است، نعلین حضرت آقا را هم واکس بزنید، افاقه نمی کند لکن!

 

          * عضو جبههء پایداری با بیان اینکه خانهء محل حصر را دیده است، گفت: ای کاش ما آنجا بودیم، کباب اش به جاست، استخرش به جاست، همه چیزش به‌جاست...!/ انتخاب - محمود نبویان

          تحشیه ی فدوی 1: چرا زودتر نگفتید حاج آقا؟ حالا هم دیر نشده، چنانچه یک "پنج سیری" هم ضمیمه بفرمایید، مسأله بکلی حل، و جناح رقیب نیز دست از عمامهء شما بر می دارد، برادر نبویان!

 

          * ادامه خبر بالا: وی گفت: فرقه داوودیه در آمریکا را به یاد آورید که آمریکا با زن و بچه و پیر و جوان همه آن‌ها را در یک جا سوزاند در حالی که آن‌ها به دنبال براندازی هم نبودند.!

          تحشیهء فدوی 2: با این ترتیب، چنانچه آن سه تن را بعنوان کباب کوبیده، به سیخ  هم بکشند، کفایت نمی کند، برادرنبویان!

 

          * توصیهء رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی: جوانان غرب! اسلام را بی واسطه بشناسید/ کیهان دارالخرافه- تیتر

          تحشیهء فدوی:  پس تکلیف مقام معظم رهبری، ضاعف الله اشراقه این وسط چه می شود، برادر حسین(ع)؟

 

          * فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران: در قضیهء اسیدپاشی اصفهان هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم..!/ فارس

          تحشیهء فدوی:  چه کسی خطر و از شما سؤال کرده، که نگران جوابش هستی، برادر ناجا؟ اصفهان یک ذره دو ذرّه که نیست، با متر ما نصف جهان است!، شما به این توجه نکنید که آمران و عاملان بسیار دم دست اند، بقول عوام Relax ..! تا انقلاب مهدی( عج) وقت دارید، برادر احمدی‌مقدم..!

 

          * رادیو فرانسه: نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا دیشب وارد پکن شد تا پشتیبانی مالی چین را از ونزوئلا بعد از سقوط بهای نفت جلب کند.../ البرز نیوز- بنقل از بی بی سی

          تحشیهء فدوی: مگر برادران در ایران سابق، نستجیر بالله و علیرغم میل باطن، به لقاء الله پیوسته اند که برادر سید نیکلاس مادورو از برادران چینی درخواست پشتیبانی مالی کرده است؟!

 

          * داریوش سجادی مشاور سابق کروبی: فرق اسلام شیر برنجی با اسلام خمینی در دو شهر آمرلی و کوبانی قابل مشاهده است. اسلام شیر برنجی همانی است که تاج‌زاده و رضا خاتمی آن را تبلیغ می‌کردند. /کیهان دارالخرافه

          تحشیهء فدوی: خوانندگان محترم ضد انقلاب، بعنوان مشق شب، لطفاً اسلام شیربرنجی را به انواع اسلام عزیز اضافه فرمایید؛ اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)..!

 

          قتل عام مسلمانان میانمار و از مدافعان تمام‌قد همجنس ‌بازی است، تجلیل کرد. ر         روزنامه شرق، در مطلبی با عنوان «بهای دالایی لاما بودن» به تجلیل از «دالایی لاما» پرداخت و وی را یکی از «چهره‌های برجستهء معنویت عصر حاضر» و «اندیشمندی در تراز گاندی» نامید؛ شخصیتی که جامعه، توانایی فهم اندیشه‌های پیشرو وی را ندارد.

        تحشیهء فدوی: خب، وقتی، بقول آیت الله تمساح یزدی، مردم ایران لیاقت مقام معظم رهبری، ضاعف الله پروستاته را نداشته باشد، هیچ استبعادی ندارد که جامعه، توانایی فهم اندیشه‌های پیشروی برادر «دالایی لاما» را هم نداشته باشد، برادر حسین(ع)!

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفه ی دارالخـُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

           * 4097---0910: غیرت ایرانی کجا رفته که روزنامهء آرمان برای ولنتاین غش می‌کند. مشاهده این صحنه‌ها واقعاً موجب تأسف است.

          فدوی: مراتب در مجالی به استحضار برادران کثرالله امثالهم، رسید؛ و با پوزش گفتند فکر کردند که

غیرتی را که از آن نام می برید گربه است، فلذا آن را همان بدو تصرف عدوانی در سال 57، دم حجله کشتند، برادر 4097---0910!

 

* 3430---0912: در کنفرانس تغذیه و سلامت همراه ناهار به جای دوغ نوشابه گازدار توزیع شد!

فدوی: مراتب در حاشیه ی کنفرانس و با قید چندین فوریت، بسمع و نظر مبادی ذیربط رسید، ضمن صدور چند آروغ ستاره دار مقدمتاً فرمودند: اسب حیوان نجیبی ست! فدوی ملتفت نشد. افزودند عبارت "اسب حیوان نجیبی ست"، ضمیمهء آروغ است، برادر فدوی! و در پایان نیز پوزش خواستند و گفتند علت ِسرو نوشابه گازدار آن بود که  ودکا شان تمام شده بوده است، برادر 3430---0912..!

 

          * 5431---0912: تا چند سال پیش در حاشیهء جادهء اصلی شهرهای مینودشت و گالیکش به امتداد پارک ملی گلستان انبوهی از درختان خودنمایی می‌کردند و زیبایی بخشیده بودند ولی امروز اثری از آنها و از این زیبایی دیده نمی‌شود. چه کسی و چه نهادی مقصر است؟

          فدوی: دشمن..!  آدرس سر راست اش هم هست: استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل لعنة الله علیهم اجمعین؛ این هم آخر کاری داشت که مزاحم شدید، برادر 5431---0912؟!

 

          * يک شهروند: مگر خون عزیزانی که در جریان فتنه 88 به شهادت رسیدند با توبهء سردمداران فتنه جبران می‌شود؟ چرا این قدر از سران فتنه درخواست توبه می‌کنید؟ تاریخ، اسلام و خانواده‌های شهدا از گناه فتنه‌گران نمی‌گذرند. این جنایت.ها به این سادگی قابل جبران نیست.

          فدوی: بقول نیروی محترم انتظامی که بفرموده، در اجرای عملیات ایذائی بر علیه مردم، جداً تاکنون شرافتاً هیچگونه مضایقه ای نفرموده است، مراتب در یک سری عملیات محسوس و نامحسوس، در پناهگاه به آگاهی انواع فتنه گران گرامی رسید؛ ضمن سلام و تحیات گفتند که با این ترتیب، صلاح شان در این ست که از دست شما "هاراگیری" (خودکشی دستجمعی به سبک ژاپنی! ـ م) کنند. حالا راضی شدی برادر شهروند؛ وکیل ام بنده؟!

 

          * 6263---0938: امت ولایتمدار ایران اسلامی در یوم ا... 9 دی سال 88 به همهء دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج ثابت کرد که طعم سختی‌ها و مشکلات در راه ارزش ها و آرمان های دینی و حفظ و صیانت از آنها از عسل برایشان شیرین‌تر است و در نتیجه  تمام توطئه و نقشه‌های شیطانی برای سرنگونی نظام، به شکست و ناکامی منجر می‌گردد.

          فدوی: مراتب در مجالی که ملت از گرسنگی نای راه رفتن نداشت،به آگاهی وی رسید؛ در پاسخ گفت که عسل مربوطه، چینی بود، فلذا همه چیز بود جز شیرین، برادر 6263---0938..!

 

          * علی‌اکبری  با توجه به توطئه‌های دشمنان برای انحراف مسلمین به ویژه نوجوانان و جوانان کشورمان، لازم است آموزش و پرورش از همان مقطع اول ابتدایی در امر آموزش مفاهیم امامت و ولایت و نقش آن در زندگی به فرزندان مان در جهت واکسینه کردن آنها در برابر القائات دشمنان اسلام اهتمام ویژه‌ای نمایند.

          فدوی: دیر است، برادر علی اکبر(ع)ی، دیر است، برو عقب تر، باز هم عقب تر، دستکم از شکم مادر باید شروع کرد، برادر علی ‌اکبر(ع)ی!

 

          * 1835--- 0912: اگر ملاک فتنه‌گران برای تبرئه شدن شان از فتنه‌گری مسئولیت داشتن در زمان حضرت امام خمینی(ره) است بنی‌صدر و قطب‌زادهء معدوم و سران و اعضای گروهک نهضت آزادی هم در زمان حضرت امام مسئولیت و حتی گاهی از ایشان حکم داشتند.
          فدوی: با این ترتیب معلوم می شود که حضرت امام(ل) یک طوری شان می شده است، برادر
1835--- 0912

 

          * 9977---0919:  برای وام ازدواج ثبت‌نام کردم حالا که مقرر شده وام به ما تعلق گیرد پس از کلی ضامن و چک و... مبلغ وام از 5 میلیون تومان به 3 میلیون تومان کاهش یافته است. با این مبلغ کدام یک از زخم‌های زندگی ما التیام می‌یابد؟!

          فدوی: مراتب به آگاهی مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. بعدالتحیه والسلام گفتند چسب زخم که می توانید بخرید؛ برادر! 9977-  0919

 

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی..!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

21 فوریة  المجعّد سنه ی 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

بپایان آمد این جوهر، شکایت همچنان باقی..!..

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

14 فوریة المجعد سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

         

         

http://www.hazl.com/

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه