خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

11 اسفند 1393 ـ 2 مارس 2015

 

عکس العمل

          فدوی در مرور خبرهای دارالخُرافه، به این تیتر نیز بر خورد:

          * رئیس‌ جمهوری ایران کشته شدن سه دانشجوی مسلمان در آمریکا توسط مردی مسلح را محکوم کرده است./ بی بی سی

          بقول عوام، not bad..!؛ لکن بعنوان یادآوری عرض می کند که خوانندگان محترم ضد انقلاب یکوقت نپندارند که رئیس محترم آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م)، از گوشه و زوایای سایر رویدادهائی از این قبیل خبر ندارد؛ البته که خبر دارد، لکن بیضهء مورد نیاز را در اختیار ندارد! فلذا فدوی ناگزیر است که برای حفظ  تتمهء آبرو هم که شده، وقایع مصور زیر، که بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، که بسیاری از آنها کار خودمان است را هم، به نیابت از کلید الاسلام والمسمین، برادر  روحانی، محکوم کند..! یکوقت تصور نکنند که، جسارت است، رویمان بدیوار، رئیس‌جمهور ما، نستجیر بالله عقل اش نمی رسد؛ نخیر! عقل اش می رسد لکن، بقول آن لطیفهء مشهور، "زبان اش به کان اش نمی رسد"! که فدوی، بدینوسیله، دارد جبران مافات می کند:

          * آخرین نیوز: فاجعه انسانی در جنوب دمشق؛ اردوگاه یرموک محل سکونت شمار زیادی از فلسطینی هاست. این اردوگاه بارها در 4 سال اخیر محل جنگ و درگیری شدید مسلحانه میان ارتش و گروه های حامی و مخالف دولت سوریه بود.

          این هم خبر تازه تر در همین راستا:

          * بگزارش العربیه، آنتونیو گوترس، رئیس کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، با اعلام اینکه سوریه بزرگ‌ترین بحران انسانی را تجربه می‌کند، هشدار داد که بحران پناهندگان سوری از توانایی‌های سارمان ملل خارج شده است. گوترس با بیان اینکه بحران سوریه به نقطهء خطرناکی رسیده است، تاکید کرد که ادامهء روند پناهندگی سوری‌ها، امری بسیار ترسناک شده است. وی اوضاع پناهندگان سوری را بسیار بد توصیف کرد.

          رونوشت: مقام معظم رهبری ضاعف الله اشراقه، بمنظور پیاده شدن از خرشیطان بزرگ!

          زیاده حیرتی نیست.

برگی از حقوق بشر اسلامی

          فدوی اساس را بر این می گذارد که خوانندگان محترم ضدانقلاب در جریان خبر زیر هستند:

          * دویچه وله: «هیئت بین‌المللی داوران جشنواره برلین، فیلم "تاکسی" ساختهء جعفر پناهی را به عنوان برترین فیلم برلیناله 2015 برگزید. خرس طلایی جشنوارهء بین‌المللی فیلم برلین در غیاب پناهی به خواهر زاده ‌اش اعطا شد.  جعفر پناهی در پی حمایت از جنبش سبز در جریان انتخابات سال 1388 در دادگاهی ممنوع الخروج شد و برای 20 سال اجازه فعالیت سینمایی را نیز از دست داد».

          و اما برادر محمد(ص) جواد(ع) لاریجانی، که ازسهامداران عمده و معتبر ولایت فقیه  و برای خالی نبودن عریضه، عنوان لایتچسبک دبیر حقوق بشر قوهء باه (غذائیه..!- م) را نیز هن و هن یدک می کشد، در جائی انجام و ظیفه کرده و فرموده بود که از اجرای مراسم با شکوه سنگسار، که از تفریحات سالم برادران است، ناراحت نیست و آن را اساساً شکنجه نمی داند!...خب فکر می کنید که چنین موجودی، از ملاحظهء تصویر زیر، که  از اسناد سلب حقوق شهروندان ایران است، شرم می کند؟ بقول عوام: I don’t think so..!

زیاده عرضی نیست.

 

حکایت  2   

          ... و اما راویان اخبار و ناقلان آثار و طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار چنین روایت کرده اند که دهان مؤمنی باز بود و داشت خمیازه می کشید، مؤمن دیگری به او گفت: اکبر آقا قربان دهنت،حالا که دهنت باز است، لطفاً حسن آقا را هم صدا کن! حالا حکایت فدوی و برادرحجت الاسلام مهدی (عج) طائب رئیس قرارگاه «عمار» است که فرمود:

          * «نمی دانم آقای مطهری هدف اش از این حرف‌ها چیست، پزشکی قانونی ایشان را معاینه کند، چون حرف‌هایی که می‌زند قواره ندارند / انتخاب

          آخ..! مدینه (ع- س- ص- عج) گفتی و کردی کبابم برادر مهدی(عج) طائب! این پیشنهاد سی و چند سالی ست که مانند استخوان ماهی در گلوی فدوی گیر کرده بود و از آنجا که که بیضه یا گیس و دست و پای اضافه نداشته که در غیاب جنابعالی دست برادران بدهد، تا امروز دست نگهداشته بود. فلذا، مستدعی ست ترتیبی اتخاذ فرمایید که معاینات روانپزشکی، تنها محدود و منحصر به برادر علی(ع) مطهری نشده و به کلیهء حضرات آیات عظام و حجج اسلام و توابع سببی و نسبی آنان، کثرالله امثالهم، و به قول عوام including  مقام معظم رهبری، ادامه الله پروستاته را نیز شامل شود!

اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

 

جعبهء مدادرنگی

           رفتار رنگارنگ برادران و خواهران پیرامون یک موضوع واحد، فدوی را یاد دوران تحصیلات ابتدائی و، از آن میان، ياد مداد رنگی می اندازد!؛ جعبهء کوچکی که محتوی تعدادی مداد رنگی کوتاه از سفید تا رنگ های دیگر بود. و اما وجه تسمیهء رفتار رنگارنگ برادران با جعبهء کذائی مداد رنگی، اعلام مواضع متنوع  ایشان، پیرامون دخالت شان در عراق است!

          داستان از این قرار بود که حضرات نخست هرگونه دخالت و حضورشان را در آن کشور داعش زده، قویاً تکذیب می کردند (رنگ سفید..!):

          * مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حضور سرلشگر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه (شاخهء برون مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) در عراق را تکذیب کرده است.

          لکن از آنجا که:

بیت

نظامی* تاب مستوری ندارد

در ار بندی سر از جبهه درآرد!

          * بی بی سی: در روزهای گذشته، همزمان با تشدید خشونت ها در عراق و افزایش تحرکات داعش (دولت اسلامی عراق و شام) در تصرف شهرهای عراق، برخی از منابع از حضور آقای سلیمانی در این کشور خبر داده بودند. از جمله یک رسانهء آمریکایی از قول منابع خود گفته بود که حتی حضور آقای سلیمانی در عراق از پیش به اطلاع مقام های آمریکا رسیده اما خانم افخم امروز گفته "تاکید می‌کنیم که چنین موضوعی مبنی بر حضور نیروهای نظامی ایران در عراق صحت ندارد."..!

          و نیز:

          * روز: اواسط تیرماه گذشته امیر عبداللهیان، معاون وزیر خارجه، در گفتگو با شبکهء العالم، ادعای رسانه‌ها دربارهء حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را تکذیب و اعلام کرد: «بیان چنین اخباری با هدف خاصی دنبال می‌شود، و طراحان چنین اخباری می‌خواهند بگویند که دولتمردان عراق، ارتش، نیروهای مسلح، بسیج مردمی که در پی فتوای مهم مرجعیت مسلمانان در عراق در مبارزه با تروریسم صادر شده، توانایی مبارزه با این بحران را ندارند. ادعای حضور سردار سلیمانی در عراق مورد تأیید ما نیست، و ما چنین خبری را تأیید نمی‌کنیم.

          و برای محکم کاری:

          * خبر آنلاین: امیرعبداللهیان، معاون وزیر امور خارجه: هیچ نظامی ایرانی در عراق شهید نشده است!

          لکن فدوی ملتفت نشد که پاسدارانی که هنوز به عراق اعزام نشده بودند، چگونه در عراق کشته شده اند؟! (رنگ صورتی)

          برادر پوردستان نیز برای جوری جنس، یک فقره مداد قرمز، بشرح زیر از جعبه بیرون کشید:

ه        * پرس تی.وی: فرمانده نیروی زمینی ارتش می‌گوید ایران در 40 کیلومتری عمق خاک عراق خط  قرمزی برای تروریست‌های تکفیری تعیین کرده است.

          باری، سرانجام برادران خودشان با پای خودشان از پشت بام پائین آمده فرمودند که اگر نیروهائی بفهمی نفهمی در عراق دیده شده اند، به انگیزهء حفاظت از عتبات عالیات بوده است! (رنگ سبز!) البته بی توجه به این نکتهء واضح که عتبات عالیات (ع- س- ص- عج) بقدر کفایت صاحب معجزات و کرامات بوده و قادرند مهاجمین را به سه شماره سوسک فرمایند!.. همچنين:

          * ایرنا: "شجاعت علمداری مورجانی" در سامرا و به هنگام دفاع از حریم اهل بیت به شهادت رسید! و پیکر مطهر این خلبان شهید، با مشایعت امت خداجو، در روستای خانه خمیس منطقهء سیاخ دارنگون شیراز به خاک سپرده شد!

          و نیز:

          * العربیه: رسانه های ایران پیش تر نیز عناصر نظامی این کشور را که در جنگ سوریه کشته شده اند به عنوان "شهدای مدافع از حرم حضرت زینب" توصیف کرده اند.

          و سرانجام، بعد از مدتی پنهانکاری، مسئولان حکومت اسلامی، بدون اشاره به تکذیب های قبل، به تمجید و ستایش از "نبوغ نظامی قاسم سلیمانی" در عراق پرداختند و حتی یکی از فرماندهان نظامی سپاه پاسداران در تلویزیون حکومتی رسما گفت: «سردار سلیمانی با 70 نفر جلوی تروریست‌های داعش در اربیل را گرفتند».

          * روز: انتشار سخنان پاسدار محمد باقری دربارهء احتمال دخالت مستقیم در عراق، پرده‌ای جدید از تحرکات نظامی سپاه پاسداران تلقی شده است.

          * الشرق الاوسط، (29 دسامبر 2014): داعش مسئولیت کشته شدن افسر ایرانی را در عراق بر عهده گرفت.

          * العربیه: خبرگزاری‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران از کشته شدن یک خلبان نیروی هوافضای سپاه در عراق و تشییع و تدفین او، روز گذشته در زادگاهش در نزدیکی شیراز خبر دادند.

          و یک تیر خلاص، بعنوان توجیه سیاسی- عبادی:

          * سایت وزارت ارشاد: شمخانی افزود: «اگر افرادی مانند تقوی در سوریه و عراق به جنگ تندروها نمی رفتند، دشمن تلاش می کرد ثبات را در کشور ما از بین ببرد».

          فاتحه مع الصلوات..!...

--------------------------------------------------------

*  نخیر، منظور نظامی گنجوی نیست، خواهر- برادر خواننده!

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند..!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

          * آخرین نیوز به نقل از فارس: داعش هشت هزار کتاب را یکجا سوزاند! به گزارش فارس، گروه تروریستی داعش 8 هزار کتاب کمیاب و اثر خطی را در شهر موصل به آتش کشید.

          تحشیهء فدوی: یعنی چه؟ پس توقع داشتید، یکی یکی بسوزاند؟!

 

          * برادرِ حسن روحانی به جمع مذاکره کنندگان هسته‌ای ایران در ژنو پیوست. / العربیه

          تحشیهء فدوی: برای فدوی فرقی نمی کند زیرا پیش از این به رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) می گفت: برادر حسن روحانی (به سکون "ر" در برادر) و از این پس می گوید برادرِ حسن روحانی (به کسر "ر" در برادر)!

 

          * ایسنا بنقل از آخرین نیوز. فیلم ایرانی که به توصیه «نصرالله» ساخته شد. علی غفاری، کارگردان فیلم «ابوزینب» ساخت این فیلم را توصیه‌ء سید حسن نصرالله عنوان کرد و گفت: «سعی کردیم به اصل موضوع وفادار باشیم و جزء به جزء مثل حقیقت پیش رویم». غفاری در ادامه مهم‌ترین پیام فیلم اش را نشان دادن فرق عملیات استشهادی و انتحاری عنوان کرد!

          تحشیهء فدوی: یک غلط داشتید، 19 می گیرید! آخر فیلمی که توسط برادر سید حسن نصرالله ساخته می شود که ایرانی نیست!، تنها ربط اش به ایران سابق، پرداخت هزینهء سرسام آور آن از جیب ملت یک لا قباست، برادر نیوز!

 

          * هفته نامه اصولگرای 9 دی، به مدیر مسئولی حمید رسایی، با تصمیم هیئت نظارت بر مطبوعات در ایران توقیف شده است./ بی بی سی

          تحشیهء فدوی: رعایت جوری جنس در کسب و کار، از اصول است هر چند طرف اصول گرا هم باشد؛ شما که بهتر می دانید، برادر بی بی سی!

 

          * رقص عربی مردان در ترکیه. / دویچه وله

          تحشیهء فدوی: احوط آن است که برادران هم در عربستان تلافی کرده، ترکی برقصند!

 

          * یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا گفته است که جان کری، وزیر امور خارجه این کشور با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، در مونیخ دیدار خواهد کرد./ بی بی سی

          تحشیهء فدوی: از نظر فدوی بلامانع است مگر اینکه بخواهند در زنگ تفریح قدم بزنندکه نمی شود لکن! و عمامه مان توی هم می رود.

 

          * علی مطهری: آزادی بیان در دولت حسن روحانی کمتر شده./ بی بی سی

          تحشیهء فدوی: عوض اش قیمت ها بیشتر شده؛ خب این به  آن در، برادر علی(ع) مطهری!

 

          * آخرین نیوز: یکی از شگفت‌انگیزترین صحنه‌های سیل و سونامی سال 2004 میلادی در جزیره سوماترای اندونزی، معجزهء سالم ماندن مسجد این شهر بود!

          تحشیهء فدوی:  نتیجهء اخلاقی اینکه، سونامی آخوندی، از سونامی طبیعی، قوی تر است، برادر نیوز!

 

          * باید ایران را به سرزمین های اعراب برگردانیم! / ضاحی خلفان، معاون رئیس پلیس دبی- انتخاب بنقل از ج.ا.*

          تحشیهء فدوی: بیکاری یا دنبال درد سر، برادر خلفان؟ آرزوی شما را که برادران بقول عوام already برآورده اند!

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفهء دارالخـُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

خارج از نوبت:

            فدوی از میان انبوه عریضه های مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، گاه ناگزیر می شود که برحسب موضوع و فوریت،عریضه ای را خارج از نوبت رسیدگی، و بمنظور کسب تکلیف به شرف عرض برساند؛ از آن جمله عریضه ای ست که در پی خواهد آمد؛ لکن پیش از نقل آن مقدمتاً عرض می کند که فدوی بواقع گاه از برخورد برخی مؤمنین به مفاهیم ماهوی، حیرت می کند، که چرا رعایت مصالح (1) جامعهء شکوهمند اسلامی مان را نمی کنند، تا آنجا که آیت الله هاشمی رفسنجانی بناگزیر می گوید:

          * سايت الف: «این روزها مشاهده می‌کنید که چقدر از صدا و سیما علائم تفرقه پخش می‌‌شود و چیزهایی را به خورد مردم می‌دهند که نبوده است. این کارها خدمت به نظام و خدمت به انقلاب و کشور نیست».

          و اما برادر 2796---0935  در عریضهء خود معروض داشته است که:

          * 9 دی سال 88 از جمله روزهای سرنوشت‌ ساز انقلاب اسلامی بود که به اعتقاد بنده حضرت امام حسین(ع)، صاحب این کشور، از کار ملت در آن روز که به خیابان‌ها آمد و فتنهء ‌بزرگی را خاموش کرد، خوشحال شده و اظهار رضایت کرد!

          فدوی: معلوم می شود که برادر رفسنجانی راست می گوید بندهء خدا؛ زیرا بین علما اختلاف، و بین مسؤلین، اعلی الله مقامهم اجمعین، بقدر کفایت تفرقه هست، شما دیگر چرا چنین می کنید، برادر 2796---0935؟ دیگر جنبنده ای نیست که نداند که ایران متعلق به مردم ایران نیست، بلکه ملک ِطلق حضرت بقیة الله الاعظم آقا امام زمان ارواحنا روحی فداه(عج) بوده، و سند منگوله دارش نیز بنام ایشان خورده است، فلذا فدوی در هیچ محضری ندیده و نخوانده است که آن امام همام (عج)، ملک ِطلق اش را با ابا عبدالله (ع) معامله کرده باشد! خوانندگان محترم ضد انقلاب اگر در این باب چیزی می دانند، فدوی را هم خبر کنند که ثواب دارد....

اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع)

زیاده جسارت است...

----------------------------------------------------------

(1) ساختمانی و غیر ساختمانی اش فرق نمی کند- م

 

ي        * يک شهروند: برای محاسبهء نرخ تورم، چند قلم از سبد مصارف ضروری را ملاک قرار می‌دهند؟ کدام یک از این اقلام ارزان شده‌اند که دولت معجزه کرده و تورم را به زیر 16 درصد رسانده است؟ یک جوری بگویند که ما هم بفهمیم!ه

          فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند: هیچکدام!، میزان، پروستاتِ مقام معظم رهبری، ضاعف الله اشراقه، است که پس از عمل، 16 درصد از تورّم آن کاسته شده است، براد شهروند!

 

          * احمدزاده و 2162---0918: وزیر جهاد کشاورزی مدعی شده از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون مرغ گران نشده است. لطفاً بنویسید الان قیمت مرغ به بالای 8 هزار تومان رسیده در حالی که در شروع کار این دولت هر کیلو مرغ 6500 تومان بود. پاسخ بدهند گرانی 1500  تومانی در هر کیلو مرغ در کدام دولت اتفاق افتاده است؟

          فدوی: مراتب با قید چندین فوریت بعرض مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمعین رسید، ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) فرمودند خیر، مرغ گران نشده و مرغ ایشان هم  یک پا دارد؛ اگر باورتان نمی شود بروید از خودِ مرغ بپرسید، برادر احمد زاده و توابع!

          *5531---0913: گرانی نان 40 درصدی، افزایش قیمت آب و برق و بال درآوردن مرغ‌ها تا کیلویی 8500  تومانی و... از معجزات دولت راستگویان در کاهش تورم است.

          فدوی: مراتب از طریق مبادی ذیربط،پیگیری شد؛ بعدالتحیه والسلام ضمن پوزش، در پاسخ فرمودند "بال درآوردن مرغ‌ها" بمعنای گرانی مرغ نیست، مشکل فقط اینجاست که قدری سرشان شلوغ بوده و یادشان رفته بود که بال مرغان را بچینند، برادر 5531---0913..!

 

          * 1676---0910: فکر می‌کنم لازم است هواپیماهای آمریکایی که به صورت «اشتباهی» سلاح و تجهیزات برای تروریست‌های تکفیری داعش می‌فرستند به طور کاملاً اشتباهی هدف قرار گیرند و سرنگون شوند تا بعد از آن اشتباهی به تجهیز گروهک داعش نپردازند.

          فدوی: مراتب در مجال مغتنمی به آگاهی برادر حسین(ع) باراک اوباما رسید؛ ضمن سلام و تحیات از پیشنهاد هوشمندانهء شما استقبال کرده و افزودند که وی هم همین ایده را بکار بسته، و کمک های تسلیحاتی و مالی مقام معظم رهبری، ضاعف الله پروستاته، را سرِ راه به سوریه -عراق- لبنان و یمن و... اشتباهاً غرق می کند، برادر 1676---0910!

 

          * 1969---0911: خاتمی که ملت مسلمان ایران از فتنه‌گری او در سال 88  خسارت‌های سنگینی دیدند در پیامی به مناسبت آغاز سال میلادی در نقش یک فرد انسان دوست، صلح‌طلب، قانون‌گرا و مخالفت خشونت و... ظاهر شده است. این در حالی است که به خاطر خیانت و فتنه‌گری وی و همقطاران اش (موسوی- کروبی) ده ها نفر از افراد بسیجی و... به شهادت رسیدند و خسارت‌های جبران ‌ناپذیری به کشور وارد شد. وی در کشور خود مطرود است آن وقت لاف جهانی بودن می‌زند!

          فدوی: یک غلط دارید، 19 می گیرید!.، ایران سابق مملکت ایشان نیست، مملکت حضرت بقیة الله الاعظم آقا امام زمان ارواحنا روحی فداه (عج) است برادر 1969---0911!

 

          * 7150---0935: سرپرست یک خانوادهء 6 نفره هستم. درآمد ماهیانه‌ام 600 هزار تومان و 270 هزار تومان یارانه می‌باشد. مدتی است پول گاز را نداده‌ام، در این سرما قرار است قطع بشود. ولی کاش مسئولین و دولتمردان لمس می‌کردند که مردم ولی نعمت آنها چه می‌کشند.

          فدوی: توصیهء فدوی بشما این است که که به روح فرمایشات داهیانهء مقام معظم رهبری ضاعف الله پروستاته (نرمش قهرمانانه- م) توجه کرده و پس از قطع گاز، لرزش قهرمانانه بفرمایید، برادر 7150-0935!


          * 5768---0917: بالاخره بعد از گذشت حدود 3 ماه از سال تحصیلی روز سه‌شنبه 25/9/93 در بعضی از مدارس بوشهر به دانش‌آموزان شیر دادند!

          فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر مبادی ذیربط رسید. در پاسخ بعدالتحیه والسلام گفنتد که بقیه را بفرموده از شیر گرفته اند، برادر 5768---0917!

 

          * 6486---0912 و 4218---0912: یکی از اساتید اقتصاد دانشگاه های کشور خبر از حقوق 20 میلیون تومانی مدیران دولت داده است. با این وصف در گره‌گشایی از مشکلات مردم هیچ معجزه‌ای اتفاق نخواهد افتاد.

          فدوی: مراتب در فاصلهء بین دو قیلوله و در مجال مغتنمی که قدری هم شنگول بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. در بازدم و پس از بعدالتحیه والسلام صدور چندین آروغ ستاره دار مقدمتاً فرمودند: ااااسسسب..! (اسب- م)... فدوی اظهار بیضه کرده و پرسید یعنی چه؟ همانگونه که دست به محاسن مبارک می کشیدند فرمودند که ااااسسسب ضمیمهء آروغ رحمة الله است! و در پاسخ به پرسش شما افزودند که معجزه بقول عوام already اتفاق افتاده است، برادر 6486---0912 و 4218--0912!

 

          * یک کارگر: تحریم‌ها به مردم فشار نمی‌آورد این بی‌تدبیری و پایهء حقوق 20 میلیونی است که به ما فشار می‌آورد، این پول هایی که برخی  بالا می‌کشند به مردم فشار می‌آورد. نه تحریم‌ها. من کارگر باید سه سال و اندی کار کنم تا به اندازهء یک ماه حقوق آقایان وزرا شود. این از انصاف به دور است.

          فدوی: مراتب در مجالی که قدری هم شنگول بودند، به شرف عرض آستان ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ در بازدم وبعدالتحیه والسلام و صدورچندین آروغ ستاره دار، به استدعای شما، با تمدید تحریم ها، برای مدتی دیگر موافقت فرمودند.خدا بگوید چکارتان بکند که کار دست مؤمنین، including  فدوی، دادید برادرکارگر!

 

          * 0423---0937: در تاریخ 93/6/5 از شرکت مخابرات شهید حق‌شناس غرب تهران برای تلفن ثابت منزل خود ثبت ‌نام کردم و قرار شد در عرض یک هفته خط تلفن را تحویل نمایند ولی با گذشت بیش از 4 ماه پاسخی در خور توجه نمی‌دهند.

          فدوی: مراتب از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد. بعدالتحیه والسلام فرمودند هر چقدر بشما تلفن می کنند، جواب نمی دهید، برادر 0423---0937..!

 

          بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی..!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

28 فوریة  المجعّد سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

 

http://www.hazl.com/

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه