خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

17 فروردين 1394 ـ 6 آوريل 2015

گزارش مخصوص و مصور فدوی از لوزان سویس

       1. سايت صدای آلمان خبر داد که: «پس از پایان یک روز گفت‌وگو. جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در حال دوچرخه‌ سواری در خیابان‌های لوزان» مشاهده شدند. خواهران و برادر خواننده، لطفاً بی خودی در این عکس دنبال برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف نگردند، زيرا ايشان در هتل محل اقامت شان مشغول نرمش قهرمانانهء عصرگاهی هستند.

      

       2. همان خبرگزاری از «پیاده‌ روی محمد جواد ظریف و تیم مذاکره‌ کنندگان هسته‌ای ایران با محافظان سوئیسی» خبر داده و افزوده است:  «این خانم، که در پست محافظان "حلقهء اول" انجام وظیفه می‌کند، در بسیاری از تصاویر همراه دیپلمات‌ها دیده می‌شود». به اين ترتيب يکی دیگر از دست آوردهای مهم مارتون هسته ای در لوزان، آن بود که برادران سرانجام دریافتند که می شود به ضعیفه ای هم اقتدا کرد!

       3. در اين ميانه، آقای علی اکبر(ع) صالحی بصورتی مشاهده شد که از خوانندگان محترم ضد انقلاب تمنا دارد آهنگ صحنه را خودشان تأمين کرده و به سبک صمد آقا! بخوانید: کیف مکُنم، آی کیف مُکُنم...

       4. در عکس زير هم آقای محمد(ص) جواد(ع) ظريف در حالت «نشود فاش کسی آنچه میان من و توست / تا اشارات نظر نامه رسان من توست! // روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید / حالیا چشم جهانی نگران من و توست!» (از ه. الف سایه) مشاهده شده است.

 

       5. ضمناً فدوی داشت بیانیهء مشترک حجج اسلام و خاج پرستان عظام، یعنی گروه 1 +5، را از منظر خود

بر می رسید که ديد، بنا بر روايت خبرگزاری افکار نيوز، وزير خارجه بيت گفته است: «مذاکره کردیم تا اعلام کنیم برنامهء هسته‌ای ایران صلح آمیز است و دستور داشتیم فقط در زمینهء هسته‌ای با آمریکا مذاکره کنیم!» و به فراست دريافت که در اين مذاکرات نیز، جای بشر و حقوق او خالی بوده فلذا عکس آن هم موجود نيست.

        ه      6. همچنين فدوی ملاحظه کرد که شخصی به نام «پاک نژاد»، بدون اقامهء هر گونه تصويری که در اين گزارش مفيد افتد، در کيهان دارالخرافه نوشته است: «درسی که ملت فهیم ایران از این همه نرمش دولت محترم و از آن طرف گردنکشی روز افزون آمریکا می‌گیرند این است که نمی‌توان به دشمن خونی خود اعتماد کرد و با او بست! منتهی نگرانیم از اینکه نکند ملت‌های بیدار شده، با دیدن برخی از رفتارهای ما که منافی عزت و اقتدار است، از انقلاب خود مایوس و ناامید شوند. از ملت‌های آزاده می‌خواهیم که این رفتارها را به پای انقلاب اسلامی و آرمان‌ها نگذارند؛ عملکرد و رفتار و کردار و گفتار رهبر معظم انقلاب را ببینند و رصد نمایند نه عملکرد دولت‌ها را«.

       پيرو دريافت اين «دلواپسی»، فدوی مراتب را با قید چندین فوریت به آگاهی ملت های آزادهء جهان رساند، آنان بعدالتحیه والسلام در پاسخ، هرچه از دهن شان درآمد، به فدوی گفتند! و در پایان نیز، چیزهائی به زبان خودشان افزوند که برگردان آن چنین می شود: «گر زندگی آن ست که دارید شما / آوارگی ِ کوه و بیابان از من!»

       7. فدوی همچنين از خبرگزاری ها شنید که 1+5 قرار نیست به این زودی ها،6 بشود!.. فلذا، در پايان گزارش خود، با درک ترفندهای مدبرانهء مقام معظم رهبری(ضپ)*، تهنيتی هسته ای! دارد برای آن مقام معظم که «یک دستی» و یک تنه، دنیائی را شدیداً سرِکار گذاشته است!.. بیت: در بادیهء زُهد اگر راهنما اوست / مشکل که بَرَد جادّه هم راه به جائی!

 

پس لرزهء نوروزی

       ما ملت ششهزار ساله، هزار و یک عیب و علت ریز و دشت هم داریم که فهرست کردن آنها حتا، مثنوی هفتاد من کاغذ،آن هم بقیمت بازار آزاد می شود! فلذا  فدوی عجالتاً از آن می گذرد و تنها به ذکر یک نمونه که اندکی برجسته تر است می پردازد و آن هم، بقول عوام، put down کردن خودمان است!..       در این پیوند، به اجمال و اختصار می افزاید که بارها گفته شده و می شود که: «بویژه پس از فرود اضطراری حضرت امام(ل) از ماه به ایران سابق، که تصرف عُدوانی برادران، کثرالله امثالهم، را نيز بدنبال  داشت، ما ملت ششهزار ساله دیگر صاحب و مصدر هیچ فضل و کمالاتی نشده و چیزی به گنجینه های پیشین خود نیفزوده و حتا به حریم آثاری چون "آثار الباقیه عن القرون الخالیه"، اثر گرانقدر ابوریحان بیرونی، رضوان الله علیه، نيز نزدیک نشده ایم».

       فدوی اما می گويد که: آخر این چه فرمایش ُمهملی ست؟ چرا نداریم؟ یکی را فدوی برای جوریِ جنس رو می کند که همانا "آثار الباقیه عن النوروز الماضیه " است! این هم سند منگوله دارش:

حاشیهء اتوبان- قزوین- رشت، در تعطیلات نوروزی!/ از آخرین نیوز

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه
اشار
ه: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفهء دارالخـُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.
 

       * نصیری - مشهد مقدس: در رژیم طاغوت جرأت اعتراض به یک پاسبان دون پایه هم وجود نداشت چه رسد به اینکه از او شکایت کنند. در حقیقت مکانی برای دادخواهی از ظلم مآموران دولت وجود نداشت. خدا را شکر که به برکت جمهوری اسلامی می‌توان حتی رده‌های بالای دولتی را مورد اعتراض قرار داد و از آنها شکایت کرد و فرقی بین مردم عادی و مسئولین نیست.

       فدوی: والله برادر نصیری، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م )، دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ...

بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، در آن روزگار بطور مستمر، صحبت چندین میلیارد اختلاس هم در کار نبود!

       * علیمردانی: مردمی که برای به ثمر نشستن انقلاب و اجرای عدالت بیش از دویست هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز و آزاده و مفقود تقدیم انقلاب اسلامی کردند، تا کی باید شاهد خیانت برخی افراد و به‌ویژه افرادی چون مهدی هاشمی‌ها باشند که روزنامه‌های 93/11/15 رشوهء 5/200 میلیون دلاری وی را از قول دکتر توکلی منعکس نمودند! ملت منتظرند که دستگاه قضایی در این آزمون سربلند بیرون آید
.

       فدوی: مراتب در مجال دردناکی که شتابان عزم مبال بودند، به پیشگاه معطرشان تقدیم شد. علی العجاله  فرمودند که «نوبت» را رعایت کنید! منظور معظم له این بود که سوء استفادهء آن آقازاده در حد پول تو جیبی ست و در مقابل مال سایر آقازادگان، اعلی الله مقامهم اجمعین، اصلاً رقمی نیست،  فلذا صبر کنید تا نوبت شان برسد، برادر علی(ع)مردان خان / کلفت خانه ز دست ات به امان!

 

       * زحمتکش - مازندران - روستای دورآب: در ویژه ‌نامهء کیهان 93/11/14 مازندران آمده بود که از 700 هزار تن برنج شمال کشور، دولت تنها 15 هزار تن برنج مازندران را خریداری نموده است! دولت محترم با اینگونه حمایت‌ها می‌خواهد کشاورزان دل خوش باشند که علاوه بر نیاز داخلی نسبت به  افزایش تولید و صدور به کشورهای دیگر اهتمام بیشتری از خود نشان دهند!؟ اگر دولت به دولت جهادی تبدیل شود کشور جمهوری اسلامی ما هیچ نیازی به مواد خوراکی از بیگانگان نخواهد داشت.

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که سیاهنمائی نکنید! زیرا دولت ابد مدت، آن 15 هزار تن برنج ناقابل بعنوان مستوره دم کرد که ملاحظه کند که چه عطر و طعمی دارد، چرا گرد و خاک می کنید، برادر زحمتکش؟

 

        * 2143---0913:  اکثریت جامعه از نحوه ثروت ‌اندوزی بی‌رحمانهء اقلیت ثروتمند، در آتش فقر و گرسنگی می‌سوزند و این عدهء قلیل، با کمال بی‌ادبی، به اکثریت مردم فخر می ‌فروشند. دولت جدیدی هم که روی کار آمده متأسفانه جانب افراد مرفه را گرفته است. چرا؟

       فدوی: تا اینجا آنچه که فرمودید،خلاف نصّ صریح حضرت امام(ل) است که جامعهء بی طبقهء توحیدی را بنیان گزارد؛ فلذا این دفعهء ماقبل آخرتان باشد که پس از آن به اتهام سب النبی،خون تان پای خودتان است، برادر 2143---0913!

 

        * 4471---0913:  یک جانباز از استان اصفهان و اهل زرین شهر هستم. به علت موج گرفتگی در سال 66 چار بیماری اعصاب و روان شدم. این بیماری‌ام حاد است و کمیسیون پزشکی فقط 2 درصد به من درصد جانبازی داده است و داروهای بسیار قوی مصرف می‌کنم. از ریاست کمیسیون تقاضا داریم، تا تجدید نظری در اعضای کمیسیون پزشکی داشته باشد.

       فدوی: مراتب از طریق مبادی ذیربط،پیگیری شد؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ فرمودند خود کرده را تدبیر نیست، می خواستید شنا نکنید تا گرفتار موج نشوید، برادر جانباز!

        * 5614---0936: وقتی عربستان گروه تروریستی داعش را تغذیه می‌کند و در کاهش قیمت نفت با سیاست‌های آمریکا همراه شده، ارسال پیام تسلیت با آب و تاب زیاد برای مقامات عربستان در مرگ مباشر اصلی آمریکا در این اقدام توسط مسئولان کشورمان چه صیغه‌ای است؟

       فدوی: از شما دیگر انتظار نداشتیم که پیرامون صیغه پرسش داشته باشید! همان صیغهء اثنی حشری خودمان است دیگر، برادر 5614---0936!

 

* 2143---0913:  به علت عدم توان در پرداخت پانصد هزار تومانی حق بیمه 3 ماهه‌ام با سابقه 15 سال چند روز دیگر دفترچهء بیمه‌ام ابطال می‌شود؟ از مسئولین درخواست مساعدت دارم.

       فدوی: مراتب از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ دستور فرمودند که تخفیف کلی مرحمت کرده اند و گرنه شايسته است شناسنامه تان را باطل کنند، برادر 2143---0913!

 

* 6912---0914: از نتایج قدم زدن جناب آقای ظریف با کری را می‌توان به: کاهش تحریم‌ها، کاهش قیمت اجناس، کاهش بیکاری، افزایش قیمت نفت و کاهش تورم و ده‌ها نتیجه دیگر را برشمرد!

       فدوی:مراتب دراوقات شرعی خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، بعرض وزیر خارجهء بیت، برادر محمد(ص)جواد (ع) ظریف رسید؛ همانطور که شدیداً مشغول نرمش قهرمانانهء صبحگاهی بودند،

جا خالی داده و گفتند، قابلی نداشت، برادر 6912---0914!

 

       * سلیمان بلغار: ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، امیدواریم به برکت بهار فاطمی سال 94 سالی سرشار از تعالی و سعادت همه جانبه برای امت ولایتمدار و جامعه اسلامی باشد و سبک زندگی‌مان را فاطمی کنیم.

       فدوی: والله، برادر بلغار، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م)، دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، فدوی مراتب تبریک و تسلیت شما را به ملت همیشه زخمی ابلاغ کرد؛ ملت چیزی بنام بهار فاطمی و از این قبیل را بجا نیاورد. خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را اینطور سنگ روی یخ کردید؛ راستی شما الان و با توجه به تحریم ها، کیلوئی چندید، برادر بلغار؟!

 

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

چهارم اپریل المذبذب سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 http://www.hazl.com/

 

بازگشت به خانه