خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

24 فروردين 1394 ـ 13 آوريل 2015

 

بی ناموسی های مشروع

       فدوی اساس را بر این می گذارد که خوانندگان محترم ضدانقلاب،از طریق رسانه های گوناگون، درجریان تجاوز برادران عربستانی انارالله براهینهم،به برادران ایرانی هستند، مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، البته  در طول سالیان به اصرار ثابت کرده اند که با تحمل خسارات مالی و جانی در راه زیارت عتبا ت عالیات(ع- س - ص- عج – و...) مشکلی نداشته و با توجه به رخداد اخیر بعون الله بازهم ندارند! تورقی کوتاه در خبرهای پیش از این، شمار معتنابهی از این دست تلفات را، براحتی  بدست می دهد. بعنوان مستوره از سایت صدای آلمان نقل می شود:

       * دویچه وله: سفرهای پرخطر زائران ایرانی؛ زیارت با اعمال شاقه. مسلمانان ایرانی سال‌ هاست که همه گونه خطر را بر خود می‌خرند تا به سفرهای زیارتی بروند. از اولین حادثه‌ای که برای زائران ایرانی افتاد نزدیک به 30 سال می‌گذرد اما عزم این افراد برای زیارت همچنان جزم است؛ حتی با طعم مرگ... آخرین حادثه‌ای که گریبان زائران ایرانی را گرفت اما از جنس دیگری بود؛ آزار جنسی دو نوجوان ایرانی که از حج عمره باز می‌گشتند در فرودگاه جده توسط ماموران پلیس فرودگاه.

       باری- فدوی منتظر بود که برخی از دلواپسان، نرم تنان و سخت پوستان در حکومت شکوهمند اسلامی، از جمله بعضی که ذکر خیرشان در پی می آید، و ملت یک لا قبا نیز، پس از فرود اضطراری حضرت امام(ل) از ماه به ایران سابق،از طریق تجاوز به عنف برادران با آنان آشنا هستند، انتظار داشت که وقتی قدم زدن برادران ناتنی،محمد(ص) جواد(ع) ظریف و "جان کری" و یا آرایش زنان و استفاده از ماهواره را به "دیوثی" و "بی غیرتی" تعبیر می فرمایند، در پیوند با قضیهء ناموسی اخیر، بکلی زنجیر پاره کرده، و دمار از روزگار لواط کنندگان گرامی در آورند، لکن دریغ و فلذا بناگزیر باید گفت:

بیت انقلابی

اُمّت به این بی غیرتی

هرگز ندیده ملتی!

       و اما بيان برخی شواهد که ذکر خیرشان رفت:*

       برادر حجت لاسلام والمسلمین حسین(ع) ابراهیمی، امام جمعه شهر ''انار'' در استان کرمان، در این  باب سنگ تمام گذاشته و فرموده است:

       * مردانی که زنان شان با آرایش بیرون می آیند "دیوث" هستند!/ بهار نیوز/ العربیه – تیتر

       احتمال اشتباهی هم در کار نیست، زیرا نامبرده مأخذ این مهمل فرمایشگونه را، در گفتگو با روزآنلاین پیامبر گرامی(ص) ذکر کرده است، ملاحظه کنید:

       * - حاج آقا ابراهیمی، شما این هفته در خطبه‌های نماز جمعه به شوهران زنانی که بیرون از خانه آرایش می‌کنند ناسزا گفتید و گفتید که "دیوث" هستند؟

       * - بله بله، من گفته‌ام، باز هم می‌گویم! حدیث داریم دربارهء این موضوع؛ من از خودم درنیاوردم که!

       * - چه حدیثی است؟

       * یک حدیثی از پیامبر اسلام! *

باری- هرکس هرچه می خواهد بگوید، لکن فدوی اگر افزون بر ترور، حتا سوسک هم بشود، به این می گوید، دفع فاسد به افسَد!

       و یا:

       فدوی بعنوان حسن ختام و البته برای جوری جنس، به آمار حراج  "دختران شیعه" و البته نه ایرانیِ  برادر حسن(ع) عباسی"کز پی مصلحتی چند مسلمان شده است"،"پسران شیعه" و البته نه ایرانیِ  را، نیز بشرح زیرعلاوه می کند:

https://www.youtube.com/watch?v=QZtSkBd1fis

زیاده عرضی نیست..

10 اپریل 015

------------------------------------------------------

 * شرح بیشتر را در ُپست August 12th, 2013 هزل داتکام بخوانید www.hazl.com

 

برادران دوزخی

       فدوی البته منکر این نیست که کباب چیز بسیار مأکولی ست و حتا رعایت قافیه را هم با آن، کم تا قسمتی مجاز می داند!* اما به برادران، کثرالله امثالهم، که می رسد مبالغی دچار مشکل می شود زیرا با هر یک از آن بزرگواران که "سر بریده می دارد دوست"، مشکل و بلکه سر ستیز دارد.

       باری- برادران از آن دسته موجوداتی هستند که زیستگاه شان، فرقی نمی کند، یعنی هر جا که باشند، بر پایهء اصول لایتغیر شرع انور، هرچه و هرکس را می کوبند و می سوزانند و سرانجام، به اتهام سب النبّی(ص) کباب می فرمایند! ملاحظه کنید:

ف     * فرخنده 27 ساله روز 28 حوت (اسفند) سال گذشته به اتهام سوزاندن قرآن توسط مردان خشمگین به شکل فجیعی به قتل رسید و پس از آن جسدش سوزانده شد. این قتل که با تحریک یک “روحانی” و در مقابل مسجد! و زیارت‌گاه “شاه دو شمشیره” رخ داد، اعتراض‌های گسترده‌ای را در کابل و دیگر شهرهای افغانستان برانگیخت و حال آن‌گونه که کمیسیون ویژه حقیقت‌یاب پرونده می‌گوید او قرآن‌ سوزی نکرده بو د و قربانی مبارزه با خرافات شد./ تقاطع

       در این تصویر، همانطور که ملاحظه می کنید، این بانوی جوان، معترض و به ستوه آمدهء افغان، مجروح، اما دست کم هنوز زنده بوده است، لکن هیهات منّ الذله!... و سرانجام: به اتهام سوزاندن قرآن توسط مردان خشمگین به شکل فجیعی به قتل رسید و پس از آن جسدش سوزانده شد.

       و اما راویان اخبار و ناقلان آثار، و طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار، چنین روایت کرده اند که اگر «برادران» برای باربکیو آدم گیر نیاورند، به سراغ موجودات دیگر هم می روند، ملاحظه کنید:

       * داعش مرغ های آمریکائی را سوزاند!/آخرین نیوز- تیتر

       * عصر ایران: عکس هایی در اینترنت منتشر شده که نشان می دهد داعش چند تن مرغ آمریکایی را به بهانهء عدم ذبح اسلامی آنها آتش زده است. با این حال عکس ها نشان می دهد بر روی بسته های مرغ مارک حلال (به معنی ذبح اسلامی) ثبت شده است. این اقدام در نزدیکی شهر حلب در شمال سوریه انجام شده است. این محموله های مرغ از طرف سازمان ملل متحد برای اردوگاه های آوارگان در سوریه ارسال شده بود.

 

      زیاده دیگر چیزی نیست که برای کباب کردن دست برادران بدهد!..

 

معضل ادبی- عبادی!

       فدوی؛ با آنکه به شهادت پیشینه  ادبی اش، به شعر کلاسیک هم، به عنوان بنچاق شعر مدرن، بیک  اندازه عشق ورزیده و می ورزد، لکن گاه به این نتیجه نیز می رسد که گوئی راست می گفتند که قافیه گاه دست و پا گیرمی شود! یعنی فدوی، گلاب به رویتان، مدتی ست که هی این پا و آن پا می کند که یک جوری بگوید که پس ازمؤمنین و مؤمنات کثرالله امثالهم،:

بیت +18!

اونی که بما نریده بود

کلاغ کون دریده بود!

لکن شرم می کند و نمی گوید! و اگر بخواهد آن را بوجهی مجلسی و مکتبی هم بیان کند، بالطبع، قافیه را شدیداً می بازد!

       باری- چنین است که فدوی، با نعلین زرد خود، بین شکّ بین دو و سه، همچنان ارّه به ماتحت مانده است! فلذا از خوانندگان محترم ضد انقلاب درخواست می شود که عجالتاً بیت بالا را،به همانگونه که هست  بقول عوام  for freeقبول بفرمایند، تا فدوی وجه تسمیه اش را به شرحی که در پی می آید، نم نم و به وجهی که شوکه نشوید، عرض کند :

       * رئیس جمهور ترکیه طی اظهاراتی توهین آمیز اعلام کرد سفر خود به ایران را به سبب انتقادات نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران لغو نمی کند. به گزارش «انتخاب»، الجزیره، رجب طیب اردوغان تاکید کرد آنها (نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران) در سطح من نیستند! اردوغان افزود: این افراد تعیین نمی کنند که من به ایران سفر کنم یا نه. این که بروم یا نروم به ما مربوط می شود. ما هستیم که در این باره تصمیم می گیریم. برنامهء سفر من به ایران به قوت خود باقی ست ولی امور یمن را نیز دنبال می کنیم. تحولات یمن برای ما بسیار مهم است. تصمیمات ما متناسب با تحولاتی خواهد بود که در آنجا روی می دهد.

       خب، بقول آن شاعر ضد انقلاب: عیب می جمله بگفتی، "ضررش" نیز بگوی! یعنی، وقتی همه عالم و آدم می دانند که نمایندگان، اعم از نر و مادّهء آرمیده و لمیده در مجلس شورای اسلامی، نمایندهء مردم ایران سابق  نیستند، آیا برادر اردوغان با آن هوش زیر متوسط اش نباید بداند؟!.. بی سببی نبود که فدوی به شهادت آثار چاپ شده اش از چند دههء گذشته به اینسو، به حکومت موسوم به جمهوری اسلامی می گفت و می گوید حکومت اسلامی، و به نمایندگان کذائی می گفت و می گوید:  نمایندگان محترم حکومت در مجلس!...

       و اما نکتهء واپسینی که فدوی پیش از این، جسته و گریخته بدان پرداخته است این است که ما، به یمن* استیلای حکومت اسلامی درونمرزی (موسوم به جمهوری اسلامی- م) بر ایران سابق، افزون بر لمُپن های گرامی که همواره در مصدر امور بوده و هستند و از قرار خواهند بود، از پیاده نظام حکومت نیز، دوجین دوجین  مقامات جور وا جور داریم! اگر باورتان می شود، به برخی نظرات کاربران همان منبع خبر، بشرح زیر نگاه و فراموش نکنید که برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف حساب اش جداست، یعنی وزیر خارجهء بیت است!:

       * - آقای اردوغان. شما بر خلاف عرف دیپلماتیک صحبت می کنی. شما حق توهین نداری. اینکه آنها کی هستند مربوط به ما است. ما هم به شما هشدار می دهیم دست از خونریزی در خاورمیانه بردار.

       * - بهتره رابطه مون با ترکیه را هم مخدوش نکنیم ایشون یه چیزی گفته ظریف هم جوابش داده که شما بلند پروازیتون منطقه رو به هم ریخته اید. همین کافی است.

       * - منم موافقم. این یه چند روز سرکاره باید تحملش کرد. نباید رابطه رو به این سادگی خدشه دار کرد. متأسفانه سران این مملکت همیشه در توهم بودند. از زمان آتاتورک تا حتا امروز!

       * - منبع خبر شما الجزیزه است که دارد شیطنت میکند.
       * - چرا با اظهارات نسنجیده خود دشمنان خودمان را که با هم در تضاد هستند را متحد میکنیم؟ روابط پایدار ایران و ترکیه با اینگونه اظهارات نسنجیده نباید خدشه دار شود
.

       * - متاسفانه در 8 سال احمدی نژاد زمینه تحقیر امروز را بیش از پیش فراهم کرده اصلاح ساختار دیپلماتیک یک نیاز واقعی در عین حال زمانبر است کمی باید در نوع واکنشها تدبیر به خرج داد

       * - به نظر من بزاریم بیاد و احمدی نژاد رو بفرستیم استقبالش!

       * - اردوغان میدونه که مجلس در راس امور است.! [تحشیهء فدوی: اولاً اردوغان بر خلاف مولوی، فارسی نمی داند!.. ثانیاً این نکته را فقط حضرت امام(ل) می دانست!]

 

       * - چشم ظریف رو دور دیدی دور برداشتی ها! بذار مذاکره تموم بشه همچین مودبانه و دیپلماتیک بزاره تو کاست یاد بگیری تمدن و فرهنگ یک مملکت با فشار و تحریم و مشکلات اقتصادی از بین نمیره!

       * - همین که میذارین بیاد نشون میده شماها چقدر مردین اگر اومد شایسته همون خودتونه که برین استقبالش.

       * - اين چي ميگه اين وسط تو اين هيروبيري؟!!!!

و این را هم از همان مقامات دون پایه، بعنوان لطیفه بخوانید:

       * - این گستاخ و بی ادب را به ایران متمدن! راه ندید آقای رییس جمهور جوابش بده!

       زیاده وقت مطالعهء مقامات دون پایهء حکومت را ندارد..

----------------------------------------------------------------------

* نخیر! " یُمن" است  یَمَن که در جیب عبای معظم له است،خواهر- برادر خواننده!

 

کلمات حمار

اشاره: کلمات ِحمار ُمستخرَج ازفرهنگستان فدوی، و ضدِ کلمات قصار است!

       * مقام نظامی ایران (سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی): شعور وزیر دفاع آمریکا پائین است!/ عصر ایران

 

       * در ادامه ادعاهای مضحک گروه های تکفیری، یک عضو یکی از این گروه ها مدعی شد که اگر صد میلیارد دلار در در اختیار او قرار دهند کل ایران و چین را به سرعت اشغال می کند! بنا به گزارش نشریه الوسط، وی مدعی شده  اگر یکصد میلیارد دلار در اختیار او قرار گیرد به حضور حزب الله لبنان پایان خواهد داد و حتی ایران و چین را اشغال خواهد کرد.پارسینه

 

       * حاج قاسم تبلور رؤیاهای جوانان عراقی ست./ بولتن نیوز- تیتر (مش قاسم!)


       * محمد(ص) رضا(ع) نقدی: در آينده شاهد حضور ده‌ها ميليوني مردم «تركيه» عليه «اردوغان» خواهيم بود. / اعتماد- 

 

       * همان محمد(ص)رضا(ع) نقدی: اطاعت از ولایت از معیارهای مهم همدلی دولت و ملت! / فارس

 

       * دکتر مجید خدابخش، استاندار اردبیل: بسیاری از موضوعات ریاضی برای دختران لازم نیست همین که بتوانند بچه را بشمرند کافی ست از تعداد بچه ها که انتگرال نمی گیرند!

       [تحشیه فدوی: پس تکلیف مریم میرزاخانی، نابغه ریاضی جهان این وسط چه می شود، برادر خدابخش؟!]

 

       * العربیه: محمد تقی مصباح یزدی روحانی اصولگرای ایرانی می‌گوید اگر حکم حکومتی نبود، هم طبق شرع و هم قوانینی که ما داریم، سران فتنه باید مجازات بشوند و حکم شان هم اعدام است.

 

       * انتخاب: یادگار امام با اشاره به برخی از مناسبت‌های برشمرده شده در نوروز توسط حضرت صادق(ع)، از جمله جنگ نهروان، گفت: بر اساس این فرمایش، نوروز روزی است که در آن امام زمان(عج) ظاهر می‌شود و در آن روز پیروزی‌ها به دست می‌آید و لذا ما انتظار فرج را در نوروز می‌کشیم. وی همچنین با نقل این جمله از امام ششم(ع) که نوروز از ایام ما و ایام شیعه ماست که عجم آن را حفظ کرده در حالی که شما (عرب‌ها) آن را ضایع کردید...

 

       * سردار سرتیپ غلام حسین(ع) غیب ‌پرور: شرط از سر گیری روابط میان ایران و آمریکا، مسلمان شدن رئیس جمهوری ایالات متحده و تقلید او از آیت الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران است! العربیه

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفهء دارالخـُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

9201---0919: از کسی که چک بدون محل کشیده شکایت  کرده‌ام سه ماه از شکایت بنده می‌گذرد هنوز حکم جلب صادر نکرده‌اند. اعتراض کردم جمله‌ای در جوابم گفتند که مو به تنم سیخ شد! خواهش می‌کنم مقامات عالی قوه قضائیه به این رفتارهای تحقیرآمیز رسیدگی کنند.

 

       فدوی: مراتب با قید چندین فوریت و در شرایطی که بعلت ابتلا به لرزش قهرمانانه، بحال ترّقص در آمده بودند، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ بعدالتحیه والسلام و در پاسخ همینطور که قهوهء قجرِ خاج پرستان(جام زهر- م) را مزمزه  می فرمودند خشمگین و با تغیر افزودند: برادران عربستانی، ادام الله ظلکم العالی، در حضور حرمین الشریفین به مینی حجاج ما، شدیداً تجاوز فرمودند. اما حجاج مفعول جیک شان در نیامد، حالا شما چه خبرتان است که بابت یک فقره فحش ناموسی ناقابل، که در جامعهء شکوهمند اسلامی ما در حکم تفریحات سالم است، زنجیر پاره کرده اید؟! خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمدّه ظله العالی در انداختید، برادر9201---0919!

 

       * 4831---0933: آقای رئیس جمهور سال گذشته گفتند دیوار تحریم‌ها ترک برداشته ولی تا امروز جای این ترک را به ملت نشان نداده‌اند. چرا؟ تحریم کشتیرانی را هم که مجدداً برقرار کردند.

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند روی شان نشد که جای ترک را نشان دهد،برادر 4831---0933!

 

* 8189---0914: ما می‌گوئیم وقتی رفع تحریم‌ها در گرو راستی ‌آزمایی فعالیت هسته‌ای شده و مسئول این راستی‌آزمایی آژانس تحت نفوذ رژیم صهیونیستی شده، وقتی فعالیت هسته‌ای در فردو تعطیل شده و وقتی ذخایر اورانیوم باید از کشور خارج بشود، به‌طور قطع در مذاکرات پیروز نشده‌ایم. آیا این سخن ما غیرمنطقی است؟

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام قدری متغیر شده و گفتند: بنظر می آید که مؤمنین و مؤمنات کثرالله امثالهم، هیچ جور ول کن معاملهء ما نیستند و به فدوی مأموریت داد که پیش از آنکه آن موضع شریف از بیخ کنده شود  به مؤمنین ابلاغ کند که همانگونه که به فتوای آیت الله مشکینی(ل) استوارنامه های نمایندگان محترم حکومت در مجلس را حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) امضا فرموده است، بیانهء لوزان را نیز نایب البته بر حق اش،بقول عوام approve فرموده است. شما چرا پاچهء ایشان را گرفته اید،خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را اینطور سنگ روی یخ کردید،برادر8189---0914!

 

* 0899---0912: از نشانه‌های تورم و به صفر رسیدن آن افزایش قیمت برق، افزایش سیصد تومانی قیمت شیر، افزایش قریب به دو هزار تومانی مرغ و... است. البته مردم نباید به این افزایش‌ها توجه کنند آنها باید آمارها را ملاک قرار دهند نه جیب خود را!

       فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است!

 

       * آب پیکر- لاهیجان:  بیمه خدمات درمانی برخلاف سالهای قبل هزینه عمل جراحی زانو را پرداخت می‌کند ولی مبلغ 7 میلیون تومان قیمت دستگاه پروتز زانو است که بیمار باید قبلاً بپردازد و بعداً با ارائه مدارک به خدمات درمانی 70 آب پیکر- لاهیجان بیمه خدمات درمانی برخلاف سالهای قبل هزینه عمل جراحی زانو را پرداخت می‌کند ولی مبلغ 7 میلیون تومان قیمت دستگاه پروتز زانو است که بیمار باید قبلاً بپردازد و بعداً با ارائه مدارک به خدمات درمانی 70-80 درصد آن را دریافت کنم. با توجه به درآمد بازنشستگان امکان تهیه این مبلغ بسیار دشوار است. انتظار می‌رود وزیر جهادی بهداشت نسبت به حل این مشکل بازنشستگان کشوری عنایت بیشتری نماید.

       فدوی: مراتب با قید چندین فوریت بعرض آن وزیر جهادی رسید، ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) فرمودند: که خود ایشان هم زانو ندارند و بصورت کلاغ پر رفت و آمد می کنند، فلذا شما خود دانید، برادر  آب پیکر!

 

* 0580---0930:  انقلاب مصر در بدو تولد دزدیده شد. حال  فتنه گران آمریکایی و اسرائیلی می‌خواهند انقلاب ما را بعد از 36 سال از سپری شدن عمرش بدزدند. همه باید مراقب نفوذی‌ها در لباس خودی باشند.

       فدوی: آخ، مدینه (ع- س - ص- عج – و...) گفتی و کردی کبابم! گوش ضد انقلاب کر، در باب انقلاب خودمان هم از قضا،همین اتفاق افتاد، لکن ملت ملتفت نشد و با جراحی پلاستیک،خود را  تبدیل کرد به اُمّت، برادر 0580-0930!

 

* 8902---0914:  مانده‌ایم خبر برگزاری نمایشگاه پوشاک ترکیه در ایران و به زانو در آمدن هموطنان فعال در صنعت پوشاک را به مسئولان کشور تبریک بگوییم یا تسلیت، به نظر شما کدام درست است؟

       فدوی: فدوی پنهان نمی کند، شخصاً سوادش را نداشت فلذا مراتب را از مرجع تقلید خود، اعلی الله مقامه، جویا شد؛ در پاسخ، بعدالتحیه و السلام، و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) فرمود هیچکدام، احوط آن است که به رکوع بروند، برادر8902---0914!

 

* نرگس امیری: مرکز فضایی ایران را تعطیل کرده‌اند و با جان کری پیاده ‌روی می‌کنند! چرا رئیس دولت جلوی این حرکات و رفتارها را نمی‌گیرد؟ چرا  اقداماتی را شاهد هستیم که فقط به مذاق غربی‌ها خوش می‌آید؟!

فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت کُرنش قهرمانه دولا دولا راه می رفتند، به شرف عرض رسید. پس از قدری تأمل دستور فرمودند تا بعنوان قصاص، یک فقره بلیط رفت و برگشت واشنگتن- جدّه، از محل بیت المال، به جهت برادر "جان کری" خریداری و ارسال فرمایند،خواهر نرگس!

 

       * علی پورمحبی: سبد کالایی که دولت با گوشت سفید اعلام کرد چرا بدون گوشت تحویل افراد می‌شود؟

       فدوی: مراتب در فاصلهء بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید؛ ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ع- س - عج و...) فرمودند: گوشته رو گربهء مرتضا علی(ع) برده، برادر علی(ع) پور محبی!

 

       *صباغیان: آقای ظریف اعلام کردند که پس از امضای توافق ‌نامه، 6 تا 8 ماه زمان می‌برد تا تحریم‌ها برداشته شود. آیا دشمنان طی این مدت بهانه‌هایی را مانند موشکی، حقوق بشر و غیره را علم نخواهند کرد؟ و آیا با علم کردن مباحث جدید تحریم‌هایی را مجددا! بر ما تحمیل نمی‌کنند؟ آنگاه ما چه وظیفه‌ای و چه اقدامی که قابل جبران مافات باشد می‌توانیم داشته باشیم؟

فدوی: فدوی بدان علت که در رکاب تیم هسته ای به زعامت مقام معظم رهبری(ضپ) (1) در لواسان(2) شدایداً شمشیرمی زده است، فلذا در جریان برخی حاشیه ها هست لکن همین قدر را برای رفع نگرانی شما سر بسته و سرپائی عرض می کند که بشر و حقوق او در در بیانهء فعلی و آتی، بکلی منتفی ست، خیال تان راحت باشد، برادر صباغیان!

----------------------------------

(1) (ضپ) مُستخرج از فرهنگستان فدوی و مخفف ضاعف الله پروستاته است!

(2) لواسان- پیشنهاد فرهنگستان فدوی بجای "لوزان " سویس بمنظور مقابله با فرهنگ غربی.

 

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!..

 

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

11   آپریل المذبذب  سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

http://www.hazl.com/

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه