خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

20 فروردين 1394 ـ 31 آوريل 2015

 

استثنا و قاعده

       فدوی از یک چیز دیکتاتوران گرامی، که گوئی همگی با یک یاعلی(ع) از یک مادر زاده شده اند! *، شدیداً خوش اش می آید و آن اینکه، این بزرگواران هنگامی که از ستم، خیانت و غارت و بر باد دادن سرمایه های مادی و معنوی ممالک تحت سیطرهء خود صحبت می کنند، همیشه خودشان را منها می فرمایند؛ بعنوان مستوره، بنقل از برادر بی.بی.سی نگاه کنید:

       * آیت الله خامنه ای 'برخی از حکومت های اسلامی' را به 'خیانت' متهم کرد!/ تیتر

       و در ادامهء خبر میمنت اثر آمده است:

       * آقای خامنه ای در دیدار با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که برای سفری رسمی در تهران به سر می برد، از ظهور داعش (گروه موسوم به دولت اسلامی) در منطقه و حملهء نظامی به یمن انتقاد کرده و گفته "واقعیت تأسف‌بار این است که برخی از حکومت های اسلامی خیانت می‌کنند و پول و امکانات خود را در خدمت دشمن قرار می‌دهند"!

       موضوع دخالت در امور کشورهای دیگر نیز، در همین راستاست، یعنی نوع تجاوز خود را با تجاوز همکاران دیگر، یکی نمی داند!:

       * "موضع جمهوری اسلامی در خصوص تمام کشورها از جمله یمن، مخالفت با دخالت خارجی است"!

       زیاده ارزی نیست که معظم له به باد بدهد..

----------------------------------------------------------------------------

* https://www.youtube.com/watch?v=3w_VocORRPg

 

محبوبیت

       فدوی در خبرهای منتهی به سال جدید، به خبر زیر نیز برخورد و یادداشت کرد، که می گذارد شما هم بقول عوام at no additional charge، لذت اش را ببرید:

       * رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی ارتش با اشاره به اظهارات چند روز قبل دیوید کوهن، یکی از مقامات آمریکایی که گفته بود «تحریم‌های اقتصادی دست ایران را بسته است، آنها گیر افتاده‌اند و تیم مذاکره‌کننده ایران با دست‌های بسته در مذاکرات حاضر می‌شود»! خطاب به وی - بدون ذکر نام - فرمودند؛ «در روز 22 بهمن شما خواهید دید که ملت ایران چه حضوری خواهد داشت و آن موقع معلوم خواهد شد که آیا ملت ایران دست بسته است؟ (کیهان دارالخرافه بنقل از آخرین نیوز)

       فدوی خوانندگان محترم ضدانقلاب را نمی داند، لکن شخصاً بعنوان نمایندهء محترم حکومت در مجلس از تهران، شدیداً عرض می کند: صحیح است، صحیح است! تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید! اصلاً اینها به کنار، رژیم محبوبی که قادر است مردم را به چماق سه رنگ به بهشت، که تازه راه بسیار دوری هم هست ببرد، نمی تواند که اُمّت را، که نسب شان با پنج واسطه، به  آل ساندیس، سلام الله علیهم اجمعین، می رسد تا میدان آزادی بکشاند؟ بقول فدوی: حرفا می زنه قیصر، چشا میره مغز سر!...

 

جایگزین

       این صندلی طاغوتی که آیت الله پینوکیو (جنتی- م) بر آن جلوس فرموده، بنظر فدوی دیگر کهنه شده است. فلذا خیال دارد که صندلی  آیت الله جنتی را با صندلی زیر عوض کند، شما که اعتراضی ندارید، دارید؟ لکن فدوی دمکرات است، ایشان اگر نخواست، مقام معظم رهبری  ضاعف الله پروستاته را با جام زهرش بر آن می نشانیم!

زیاده مبلمانی نیست..

 

تکثیر

       بنظر می رسد که برادران در حکومت اسلامی* در هر مجالی، از پیامبر گرامی(ص) بقدر کفایت کپی تهیه و، عنداللزوم، مصرف می فرمایند، ملاحظه کنید:

       * به گزارش پارسینه، ابوبکر البغدادی سر کردهء تروریست‌های داعش به نزدیکان اش گفته که پیامبر اسلام(ص) به خواب وی آمده و خواستار خروج البغدادی از شهر موصل شده است. براساس این گزارش، تعدادی از فرماندهان داعشی و نیروهای تحت امر آنها پس از انتشار این خبر در حال خروج از شهر موصل هستند. منابع رسانه‌ای در کردستان عراق هم خبر داده اند که این شایعه در شهر موصل منتشر شده که پیامبر(ص) به خلیفه گفته از شهر خارج شوید./ پارسینه

       بهر روی، خدا پدرشان را با شهدای صدر اسلام محشور فرماید که به مصرف پیامبر گرامی(ص) رضایت داده و استوار نامهء نمایندگان شان را به آیت الله مشکینی ندادند تا به امضای حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) برساند!

       زیاده عرضی نیست..

---------------------------------------------

* (درون مرزی و برونمرزی اش دیگر  فرقی نمی کند - م)

 

عادت

       آدمی به یک چیزهائی عادت می کند، و به یک چیزهای دیگری، هر کار که می کند، عادت نمی کند! نمونهء دم دست اگر خواسته باشید، تیتر زیر از خبرگزاری وابستهء فارس است:

       * رحیمی(1) ،شیفتهء هاشمی رفسنجانی، و با حمایت وی استاندار شد.

       خب، حال فدوی چه خاکی به سر کند، که عادت نمی کند که پس از نام "شیفته" و مشتقات آن از جمله "گلشیفته" چیز دیگری جز "فراهانی" ببیند، هان!؟

----------------------------------

* به دست بریدهء حضرت ابوالفضل(ع)، فدوی (حمیدرضا رحیمی) هیچ نسبتی، اعم از سببی و نسبی، با این محمد(ص) رضا(ع) رحیمی ندارد!

 

هر کس به کسی نازد...

       فدوی بارها گفته و نوشته است که اندازه گیری برادران، کثرالله امثالهم، با متر و مقیاسِ رایج در عالم بشریت میسّرنیست!.. همچنین است درمورد لاف زنی و تعریف از خود؛ ملاحظه کنید:

       * حجت الاسلام محمد(ص) مهدی(عج) ماندگاری: این ملت نشان داده که رئیس جمهور بیرون کرده! این ملت نشان داده که وزیر امور خارجه اعدام کرده است! بنابراین مردم ما از هیچ چیز نمی‌هراسند. / کلمه

       باز قاصم الجبارین ابوی حضرت امام(ل) را با ارواح خبیثهء امثال برادر هیتلر محشور فرماید که فقط توی دهن دولت زد!..

       برادر "جان کری" رفته ما بیایم بیرون؟!

 

گویاست؛ «دگر حاجت مشاطه ندارد»

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

        * ظریف: قدم زدن با کری بمعنای رفاقت نیست! / اعتدال- تیتر

       تحشیهء فدوی: شما هر چه می خواهید بفرمایید، لکن  فدوی زیر این بار بی ناموسی نمی رود، و خون راه می اندازد، برادر محمد(ص) جواد(ع)!

 

       * افکار نیوز: در ایام نوروز مسافران برای استفاده از سرویس های بهداشتی عمومی در جاده ها مجبور به پرداخت هزینهء 300 تومانی به ازای هر نفر می باشند.

       تحشیهء فدوی: این همان حق الاهن خودمان است، برادر مسافر!

 

       * رادیو فردا: گزارشگران بدون مرز در گزارش سال 2015 خود، ايران را از نظر آزادی رسانه‌ها در ميان 180 کشور جهان، در رده 173 جای داده است. در اين فهرست تنها هفت کشور سودان، ويتنام، چين، سوريه، ترکمنستان، کره شمالی و اريتره، در حوزهء آزادی رسانه‌ها در وضعيتی بدتر از ايران طبقه‌بندی شده‌اند.

       تحشیهء فدوی: خواهشمند است تبریکات فدوی را نیز، ضمیمه بفرمایید.

 

       * بی بی سی: مردان خشمگین زنی را در مرکز کابل کشتند و سوزاندند.

       تحشیهء فدوی: فدوی ِ ویراستار نخست باید اين تیتر را از "مردان خشمگین" به "نامردان خشمگین"  اصلاح کند، برادر بی بی سی

 

       * آرمان امروز: در 5 سال گذشته نفهميديم پول نفت كجا رفت؟! معاون اول رئيس‌ جمهور با بيان اينكه در پنج سال گذشته هيچ ماشين ‌آلاتي به روستاها و شهرداري‌ها داده نشده، گفت: درآمد نفت در سال 1390، صد و هجده ميليارد دلار بوده و ما نفهميديم در اين پنج سال گذشته پول نفت كجا رفت!

       تحشیهء فدوی: خب از اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، ادامه الله پروستاته بپرسید. این هم آخر کاری داشت که مزاحم شدید، برادر آرمان؟!

 

       * علی(ع) جنتی، وزیر ارشاد: هر جا دیش‌های ماهواره را جمع کردیم، دو روز بعد دیش‌ها برگشت و انگار فقط برای کار و کاسبی نصّاب‌ها دیش‌ها را جمع می‌کنیم! / دویچه وله

       تحشیهء فدوی: شما دیگر کم لطفی نکنید؛ شما بعنوان فرزند گرامی آیت الله پینوکیو و نیز عضو دولت ابد مدت، می بایستی رعایت مصالح را فرموده (ساختمانی و غیر ساختمانی اش فرق نمی کند- م) و با ضد انقلاب هم همصدا نشوید؛ فلذا موضع شما باید این باشد که جمع آوری دیش ها توسط نیروی محترم قهریهء حکومت، و نصب دوباره آن توسط  برادران نصّاب، ایدهم الله تعالی، در جامعهء شکوهمند اسلامی ما، نوعی تولید اشتغال است و فی الواقع، شما با حفظ سمت، می توانید وزیر کارهم باشید، برادر علی(ع) جنتی!

 

       * العربیه: محققان و کار‌شناسان امور تغذیه در آخرین پژوهش‌های خود به این نتیجه رسیدند که خوردن 3 عدد تخم مرغ در صبحانه انسان را به انجام کارهای نیک بیشتر متمایل می‌کند.

       تحشیهء فدوی: فدوی یادش باشد  ترتیبی بدهد که مبالغ هنگفتی تخم مرغ وارد کرده و به برادران بخورانند، بلکه آدم شوند! / افاقه کند!

 

       * بی بی سی: زینب الخواجه، فعال دموکراسی‌ خواه در بحرین برای پاره کردن عکس ملک حمد آل خلیفه، پادشاه این کشور، به سه سال زندان محکوم شد.

       تحشیهء فدوی: معلوم می شود که بحرین هم زمانی متعلق به ایران بوده است!

ا      ادامهء خبر حاکی ست که جنس زینب جور شده است: «مریم الخواجه، خواهر زینب، در حکمی غیابی به یک سال حبس به سبب حمله به ماموران پلیس محکوم شد. عبدالهادی الخواجه، پدر مریم و زینب، برای مشارکت در اعتراض‌های سال 2011 در حال حاضر دوران محکومیت حبس ابد خود را می‌گذراند.

 

       * العربیه - البرز نیوز: یک روز پس از انتشار نامه به رئیس قوه قضائیه، سایت علی مطهری فیلتر شد. پایگاه اطلاع ‌رسانی و وب‌ سایت شخصی علی مطهری نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی ایران از دسترس خارج شد.

       تحشیهء فدوی: فدوی نمی داند که برادران چرا هی قُرُم قُرُم فرموده و یکدفعه نمی گویند: قُرمساق؟! خب برادر علی(ع) مطهری را هم بجرم طرفداری از قانون اساسی برادران، بفرستند پیش آن سه تن، که آنان نیز سرانجام از تنهائی درآیند!

 

       * کار احمدی نژاد خلاف شرع و قانون بود! / تابناک محمد(ص) جواد(ع) لاریجانی.

       تحشیهء فدوی (عصبانی): خب یکدفعه بگو خدا نیست، پیغمبر(ص) نیست، امام زمان(عج) و نمایندهء بر حق اش، مقام معظم رهبری (ضپ)* که برادر احمدی نژاد منتخب او بود، دروغ است!..

-------------------------

* (ضپ) مُستخرج از فرهنگستان فدوی و مخفف ضاعف الله پروستاته است!

 

       * ولایتی: مذاکره کنندگان ایرانی در چارچوب ترسیمی مقام معظم رهبری حرکت کرده اند/ آفتاب

       تحشیهء فدوی: فدوی هم با آنکه مشاور امور بین الملل معظم له نیست،همین را می گوید.اشکال هم همین است،برادر علی اکبر(ع) ولایتمدارً!

 

       * بی بی سی: ادامهء مذاکرات هسته‌ای ایران و قدرت های جهانی؛ 'هیچگاه به توافق تا این حد نزدیک نبوده‌ایم'.

       تحشیهء فدوی: خدا بکند که این دروغ شما راست باشد، برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف!

 

       * دویچه وله: آلودگی هوا، قاتل خاموش مردم ایران. با ارائه نتایج تحقیقات علمی توسط سازمان ‌های بین‌المللی، دیگر مشکل بتوان گفت رابطه معناداری میان آلودگی هوا و مرگ و میر شهروندان وجود ندارد؛ وقتی تنها در عرض یک ماه بیش از پنج هزار نفر در تهران بر اثر ایست قلبی می‌میرند.

       تحشیهء فدوی: دیگر کم لطفی نکنید؛ اینطورها هم نیست، بلکه ملت برای امحاء، بین آلودگی هوا(جوّی) و آلودگی فضا(برادران) بالمناصفه تقسیم شده اند، برادر دویچه وله!

 

       * العربیه: اردوغان: گاز را ارزان کنید، پس برادری چه شد؟ (تيتر) رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، از حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران خواست تا قیمت گاز صادراتی به ترکیه را کاهش دهد.

       تحشیهء فدوی: فدوی سیاستمدار نیست لکن می دانست که برادر اردوغان آمده که گاز بگیرد!

 

       * دیگربان: مقام‌های جمهوری اسلامی در اقدامی کم‌سابقه و معنادار از رجب طیب اردوغان٬ رئیس جمهوری ترکیه با یگان تشریفات اسب ‌سوار که پرچم امام حسین را حمل می‌کرد٬ استقبال کردند.

       تحشیهء فدوی: ای کاش که ما هم یک کشور داشتیم، و آن کشور هم، یک پرچم داشت!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه    
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

       * 6263---0938: خبر مسرت ‌بخش تولید داروی سرطان پروستات باعث افتخار هر ایرانی است. پیشنهاد می‌شود برای رونق بهینه و مطلوب این تولیدات و گسترش آن در سطح دنیا، دولت و مجلس نسبت به افزایش اعتبارات بهداشتی و درمانی اهتمام نمایند و خیرین عزیز نیز با کمک‌های خود به توسعه خدمات درمانی در کشور همت گمارند.

       فدوی: چه فایده، برادر 6263---0938 که این تولید، پیش از عود سرطان پروستات مقام معظم رهبری، ضاعف الله پرستاته است و وجاحت شرعی ندارد، فلذا بودجه ای هم بر آن مترتب نیست؛ فدوی بی تقصیر است!

---------------------------

* خدا بگویم این تایپیست سر به هوای هزل داتکام را چه کند؛ لطفاً تا دیر نشده، غلط تایپی مقعد را به مرقد اصلاح بفرمائید، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

 

* يک شهروند: صحنه ‌های فجیع قتل عام مردم بی‌گناه توسط گروهک تکفیری داعش این فرزند خلف استکبار تازگی ندارد. مشابه این صحنه ‌ها را سالیان سال بود که توسط آمریکایی‌ها در ویتنام و انگلیس و فرانسه و... در مستعمره‌ های خود و اسرائیل غاصب در سرزمین ‌های اشغالی مشاهده کرده‌ایم و می‌کنیم. واقع مطلب این است که دست آمریکا، انگلیس و اسرائیل کودک ‌کش فعلاً از آستین یکی از فرزندان نامشروع ‌شان یعنی داعش و تکفیری‌ها بیرون آمده تا به اسلام عزیز ضربه زنند.

 

       فدوی: دوباره ریختید توی جوراب و زدید به دیوار!؟ چرا زنجیر پاره کرده اید؟ بهر حال؛ مراتب در یکی از پارک های زیبای بلاد کفر و زندقه، به آگاهی استکبار رسید؛ بعدالتحیه والسلام به مقدسات خودشان سوگند خوردند که هرگز زن مسلمان نداشته اند، فلذا برادر داعش فرزند نامشروع‌ او نیست! لکن از قرائن و شواهد عینی کاملاً پیداست که  باید فرزند همان اسلام عزیز خودمان باشد که خلف یا ناخلف بودن اش البته، محل اختلاف علماست، برادر!

 

       * احمدزاده:  از یادداشت روز مدیر مسئول کیهان (یاد آن روزها به خیر) تشکر می‌کنم خداوند بر توفیقات اش بیافزاید. نسبت‌های ناروایی که آقای هاشمی به امام راحل داده‌اند بیش از اینهاست. ایشان در جایی از خاطرات خود از ناتوانی امام برای ادامهء مسیر سخن گفته بود که با اصرار وی امام به ادامه راه خود پایبند شدند! در صورتی که امام هرچه می‌گذشت بر ادامهء راه راسخ‌تر می‌شدند. ملت یادش نرفته که امام فرمود: «اگر خمینی یکه و تنها هم بماند به راه خود که راه مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت ‌پرستی است ادامه می‌دهد». گویا برخی افراد عمرشان که طولانی می‌شود گذشته را فراموش می‌کنند و خلاف واقع می‌گویند.

       فدوی: راست فرمودید!، عمر حضرت امام(ل) نیز مع الاسف طولانی شده بود و مشمول فرمول شما ست، برادر احمدزاده!

 

* 6012---0912: از مسئولان تقاضا داریم جلو یک گرایش نازل فرهنگی که در پیامک‌ها رایج شده است را بگیرند. متاسفانه اخیرا پیامک‌هایی ارسال می‌شود که مثلا آیا می‌خواهید بدانید فلان هنرپیشه چه غذایی دوست دارد؟ فلان فوتبالیست چه ماشینی دارد؟ فلان خواننده منزلش کجاست و... این پیام‌ها چه معنی دارد؟

       فدوی: مراتب در شرایطی که شدیداً مشغول نرمش قهرمانهء صبحگاهی بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام خیلی ناراحت شدند و دستور فرمودند که بجای آن مهملات، مهملات دیگری، مشتمل بر اخبار واحادیث دیگری، البته در هم؛ روانه کنند!

 

       * حسینعلی جوانفکر: کرایه سواری‌ها در بهشت‌زهرا(س) از ایستگاه مرقد امام راحل (ره) تا غسالخانه که یک مسیر خلوت و دارای فاصله‌ای نه چندان است 1500 تومان است! از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.

       فدوی: فدوی از بجریان انداختن عریضهء شما حرفی ندارد، لکن برای رسیدن به مقعد مطهر حضرت* امام(ل)چرا بجای استفاده از سواری،از اتوبوسهائی که حضرت امام(ل) 36 سال پیش مجانی اعلام فرمود، استفاده نمی کنید، برادر حسین(ع) علی(ع)؟

----------------------------

* خدا بگویم این تایپیست سربهوای هزل داتکام را چه کند؛ لطفاً تا دیر نشده، غلط تایپی مقعد را به مرقد اصلاح بفرمائید، اجرتان با گربه ی مرتضاعلی(ع)

 

       * توکلی: به خانم ابتکار پیشنهاد می‌کنم کاشت درخت سبز در بیابان های خوزستان را به وارد کنندگان بنزین بسپارند شاید مانند توفیق رفع آلودگی هوای تهران، موفق شوند آلودگی خوزستان را هم حل نمایند!

       فدوی: خدا مرگت دهد نصرت چه لوسی!

 

* 2517---0917: در دولت افزایش حقوق درصدی و افزایش قیمت گاز (در طرح پلکانی) ثابت است. یعنی در هر صورت به نفع پولدارهاست! متشکرم!
       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند قابلی نداشت،برادر 2517---0917!

 

* 8853---0918: مسئولین امر به فریاد گوجه ‌فرنگی کاران برسند. اگر این وضع تداوم یابد بسیار متضرر خواهند شد.
       فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. بعدالتحیه و السلام پوزش خواسته و گفتند عریضهء شما را بهوای کشتی فرنگی کار، به وزارت ورزش فرستاده اند خودتان از آنجا پیگیری کنید، برادر 8853---0918!

 

* 2207---0912: به اوباما بگویید دست ملت ایران بسته نیست، این چشم و مغز شماست که بسته است و گزینه «هفتاد میلیون جان برکف» روی میز امام خامنه‌ای است.

       فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت ابتلا به لرزش قهرمانانه، بحال ترقص در آمده بودند، به شرف عرض آستان ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ع- س – ص- عج و...) قدری متغیر شده فرمودند: بسمه تعالی- مگر کوری برادر فدوی؟ ما اصلاً میز نداریم که چیزی رویش بگذاریم!.. خدا بگوید چکارتان بکند که آنجای فدوی را با شاخ گاو، مُده ظله العالی،  درانداختید، برادر 2207---0912!

 

       * علیمردانی و 6960---0936 و 2360---0935: اهالی ولایتمدار آبادان عملکرد زشت شورای عالی مناطق آزاد در تغییر نام بیمارستان پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرده و از مراجع امر رسیدگی به این موضوع را خواستارند. باید مشخص شود که چه فرد علیل‌الذهنی این ایده را داده و عملی ساخته است.

       فدوی: آخ!.. مدینه (ع- س –ص- عج) گفتی و کردی کبابم، برادر علی(ع) مردانی و توابع! فدوی هم همیشه از افراد علیل ‌الذهنی حیرت کرده که بر روی تأسیساتی که از پول ملت برپا می شوند، نام های غیر ایرانی می گذارند!

 

* 2066---0911: معاون اول رئیس ‌جمهور مدعی است بزرگ‌ ترین فساد قرن در دولت قبلی انجام گرفته است. ما از فساد در هیچ دوره‌ای حمایت نمی‌کنیم، اما از ایشان می‌خواهیم در مورد پرونده‌های استات اویل، ایران مارین سرویس، کرسنت، پترو پارس و... هم توضیح بدهد که چه زمانی و توسط چه افراد و جریان‌ هایی صورت گرفت. البته بستگی دارد به اینکه وابستگی جناحی مهم‌تر باشد یا منافع ملی.

       فدوی: مراتب در شرایطی که شدیداً مشغول نرمش قهرمانهء صبحگاهی بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام قدری متغیر شده و فرمودند چقدر، چند بار و با چند زبان بگوییم که چیزی بنام ملت و منافع ملی را به رسمیت نمی شناسند. خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو مُده ظله العالی درانداختید، برادر 2066---0911!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

17 اپریل المذبذب سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

 

http://www.hazl.com/

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه