خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

7 فارديبهشت 1394 ـ 270 آوريل 2015

 

آزمون سراسری

       خواهشمند است برای یکبار هم که شده، بجای پرتقال فروش، پیدا کنید تفاوت احکام زیر، صادر کنندگان و اجرا کنندگان آن را؛ اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع)!:

       * تایید حکم اعدام سهیل عربی، فعال فیس بوکی "به دلیل توهین به پیامبر". دیوان عالی کشور حکم اعدام سهیل عربی، عکاس و فعال شبکه‌اجتماعی فیس‌بوک را که به اتهام "سب‌النبی" محکوم به مرگ شده تایید کرده است./ دویچه وله

       * داعش 4 سورى را به اتهام «سب الله» گردن زد. (تیتر البرز نیوز)

       * العربیه: دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که پلیس گروه دولت اسلامی موسوم به داعش در غرب این کشور 4 سوری را به اتهام «سب الله عز و جل» (کفر) گردن زد. به گزارش خبرگزاری رویترز، دیدبان حقوق بشر سوریه در اطلاعیه خود گفته است حکم گردن زدن این چهار مرد در حمص شرقی به دست «پلیس دولت اسلامی» اجرا شد. این نهاد حقوق بشری که بر مسائل حقوق بشر در مناطق درگیری‌ها در سوریه نظارت می‌کند، روز سه شنبه نیز طی گزارشی اعلام کرد، داعش یک شهروند سوری را به اتهام «سب الله» در شهر «بلده» واقع در شمال سوریه سر برید.

       زیاده آزمونی نیست..

 

ابهام

       بقول آن بزرگوار:

بیت

تا بدانجا رسید دانش من

که بدانم همی که نادانم!

       انگیزهء این احساس فدوی اما گزارش زیر است:

       * اعداد بسیار اندکی از جریان‌های وابسته به لابی‌های صهیونیستی علاوه بر داشتن بنرهای دوره‌های قبلی با یک پرچم جدید که متعلق به همجنس‌ بازان است و نماد شش‌پر صهیونیستی روی آن نقش بسته جلوی هتل تاریخی وین آمدند.!

       و در ادامهء توهّم:

       * در دومین روز از مذاکرات هسته ای ایران که امروز با دیدار سه ‌جانبهء ظریف، اشتون و کری در هتل پله کوبرگ برگزار می‌شود یک حاشیه قابل تامل درست روبروی هتل محل اقامت تیم مذاکره کننده ایرانی برخي توجه‌ها را به خود جلب کرده است. تا پیش از این گروه‌های وابسته به لابی‌های صهیونیستی با حضور در نزدیکی محل مذاکرات ایران و گروه 1+5 شعارهای ضد ایرانی سر می‌دادند و بنرها و تراکت‌های همسو با سیاست‌های صهیونیست‌ها را منتشر می‌کردند. اما اين بار در یک حضور عجیب و با نمادی عجیب‌تر گروه‌های ضد ایرانی جلوی هتل کوبرگ آمدند تا حاشیه مذاکرات را رقم بزنند. همان‌طور که در تصاویر و فیلم الصاق شده به این خبر می‌توان مشاهده کرد تعداد بسیار اندکی از جریان‌های وابسته به لابی‌های صهیونیستی علاوه بر داشتن بنرهای دوره‌های قبلی با یک پرچم جدید که متعلق به همجنس‌بازان است و نماد شش‌پر صهیونیستی روی آن نقش بسته جلوی هتل تاریخی وین آمدند!

       زیاده عرضی نیست..

 

 

عجب!

       از فدوی بعید است که با این هوش سرشار خدادادی، ندانسته باشد که برادر محمد(ص) جواد(ع) لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر! قوهء باه ( غذائیه!- م) یک داعش دو آتشه بوده است!:

بیت

نمک فتنه، بهار چمن ناز، توئی

سیل بدنام بود،خانه برانداز توئی!

(بینش کشمیری)

       این هم سند منگوله دارش:

       * محمدجواد لاریجانی، «دبیر ستاد حقوق بشر» قوه قضاییه می‌گوید سنگسار جزو «احکام شرع مقدس اسلام» است و نظام قضایی ایران به دلیل فشارهای غرب از اجرای آن منصرف نخواهد شد! جامعه جهانی سنگسار را «انزجارآور و وحشیانه» می‌داند./ دویچه وله

       * اظهارات محمد جواد لاریجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری دولتی ایرنا، واکنشی به درخواست‌های بین‌المللی از دستگاه قضایی ایران برای توقف اجرای حکم سنگسار سکینه محمدی آشتیانی است. سکینه محمدی آشتیانی، 43 ساله و مادر دو فرزند، به جرم «زنای محصنه» به اعدام از طریق سنگسار محکوم شده است. او از سال 1384 در تبریز در زندان به‌سر می‌برد.

       آنوقت اسم برادران داعش بد در رفته است که بموجب خبری از العالم* که روی گـُردهء ملت یک لا قباست، بتازگی به این شغل شریف رو آورده اند:

       * آخرین نیوز: داعش زن سوری را سنگسار کرد!  در یکی از تازه ترین ویدیوهایی که تروریست‌های داعش از جنایات خود در مناطق اشغالی عراق و سوریه منتشر کرده اند، یک زن جوان در حومهء شرقی شهر "حماه"، پس از محاکمه در دادگاه صحرایی، به سنگسار محکوم می شود و به فجیع‌ترین شکل ممکن به قتل می رسد.

       زیاده سنگی نیست...

-------------------------

* شبکه ماهواره‌ای به زبان عربی است که مرکز آن در تهران قرار دارد. این شبکه دارای 4 دفتر رسمی در تهران، بیروت، بغداد و دمشق و همچنین چند دفتر غیر رسمی در نقاط مختلف دنیا است./ ویکی پدیا

 

طرح و توطئه

       فدوی در مرور خبرهای امروز به تیتری برخورد که خیلی خوشش نیامد؛ شما هم ملاحظه کنید:

       * دویچه وله: زن برقع‌پوش در پاریس مجبور به ترک سالن اپرا شد! اعضای یک گروه اپرا به خاطر برقع داشتن یک تماشاگر زن، مدیر تالار را تهدید کردند که از اجرای اپرا خودداری خواهند کرد. در نهایت این زن که اصرار به حفظ برقع‌اش را داشت، ناچار به ترک سالن شد.

       * زنی عرب از کشورهای حوزهء خلیج فارس که در پایتخت فرانسه به تماشای اپرای "لاتراویتا" اثر جوزپه وردی، رفته بود، به‌دلیل استفاده از برقع (روبنده) مجبور به ترک سالن شد. زن که برقع بر صورت داشت، در ردیف اول نشسته بود و خوانندهء اپرا بعد از دیدن وی حاضر نشد نقش خود را در اپرا ایفا کند.

طبق قانون فرانسه، از آوریل سال 2011 استفاده از روبنده (برقع) به معنای پوشاندن کامل صورت، به نحوی که از روزنه‌ای تنها چشم شخص معلوم باشد، ممنوع اعلام شده است.

       ناگفته پیداست که آن ضعیفهء مستوره، سرِ راهِ زیارت عتبات عالیات (س-ع - ص- عج) بطور مرموزی، سر از اُپرا، که از مظاهر بارز تهاجم فرهنگی ست در آورده است. خوانندگان محترم ضد انقلاب را نمی داند، لکن فدوی حتا بدون عینک نیز، جای پای استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة االله  علیهم اجمعین، را در این توطئه بوضوح می بیند. این هم سند منگوله دارش:

       * افکارنیوز : اوج گیری محبوبیت انقلاب اسلامی و حرکت بسیج و حزب الله در جهان و خطری که گسترش نفوذ این جریان برای مستکبران ایجاد کرده است، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به عکس العمل های جنایت کارانه ای واداشته است. ‌محمد(ص) رضا(ع) نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین راه اندازی و هدایت گروه هایی با عملیات خشونت بار و نسبت دادن آن به مسلمین را از جمله عکس العمل های جنایتکارانهء آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.

       یعنی، وقتی که  استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، با آن لهجهء شیرین اصفهانی، سوار بر موتور، در خیابان های "نصف جهان" اسید به صورت زنان می پاشد، نمی تواند آن ضعیفهء مستوره را، حین زیارت از عتبات عالیات(س-ع - ص- عج) ربوده و بر صندلی اُپرائی در پاریس بنشاند؟!

       زیاده عرضی نیست...

 

گویاست؛ «دگر حاجت مشاطه ندارد»

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

 

       * آیت‌الله خامنه‌ای، درباره بیانیه لوزان: اینکه به بنده و دیگران تبریک می‌گویند، بی‌معنی است./ بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: شما که می دانید، محتوا و کیفیت هیچ چیز برای ذوب شدگان در دیگ ولایت، هرگز فرقی نکرده و نمی کند و منظور مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، فقط مصرف چفیهء یزدی مرحمتی ست، برادر عظما!

 

       * حجت الاسلام محمد(ص) مهدی(عج) ماندگاری: این ملت نشان داده که رئیس جمهور بیرون کرده، این ملت نشان داده که وزیر امور خارجه اعدام کرده است؛ بنابراین مردم ما از هیچ چیز نمی‌هراسند./ کلمه -

       تحشیهء فدوی: خوانندگان محترم ضد انقلاب بعنوان مشق شب، و با یک تناسب ساده، پیدا کنند: وقتی اُمّت با رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورش چنین کرده، با ملت چه کرده است؟! 

 

       * یک فعال دیگر حزب‌الله هم نوشته که محمد‌جواد ظریف با امضای این بیانیه نشان داد که مجلس شورای اسلامی «پشم» است./ دیگربان

       تحشیهء فدوی: آفرین! شما برندهء مسابقهء بیست سؤالی امروز ما هستید، برادر حزب الله!

 

       * امیرعلی(ع) حاجی ‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران: کارخانجات موشکی سوریه ساخت ایران است. / بی بی سی- تیتر

       تحشیهء فدوی:  فدوی هی می گفت، ولی کسی باورش نمی شد!

 

       * سید حسن خمینی: ورودم به سیاست وابسته به شرایط است. / اعتدال- تیتر

       تحشیهء فدوی: خیلی ممنون؛ صرف شده است، برادر سید حسن(ع)!

 

       * ظریف: هر کاری می کنم، گروهی حاشیه سازی می کنند!/ اعتدال

       تحشیهء فدوی: خب کاری نکن! اینجوری سنگین تر، و در آینده نیز جوابگوی جرائم سنگین معظم له نمی شوید، از فدوی گفتن، برادر محمد(ص) جواد(ع)!

 

       * حسین(ع) هاشمی، استاندار تهران دربارهء بازداشت ده‌ها تبعه افغان در شهر ری گفته است که دستگیر شدگان در ایام محرم در مراسم مهمانی شرکت کرده بودند. / بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: زبان بستگان خیال کرده بودند آمده اند خارج!

 

       * داعش اهالی موصل را مجبور به اهدای خون می کند!/آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی: به زبان خوش خون بدهند بهتر است، برادر نیوز!

 

       * خبرگزاری رویترز می‌گوید چند کشور، از جمله آنهایی که مستقیما در مذاکرات اتمی حضور ندارند، قول داده‌اند تامین هزینه‌های افزون آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جهت ادامه فعالیت در ایران را بر عهده گیرند./ رادیو فردا

 تحشیهء فدوی: همسایه ها یاری کنید تا من "کشور داری کنم"!

 

       * رییس دستگاه دیپلماسی ایران در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه آمریکایی‌ها گفته‌اند معماری تحریم‌ها پابرجاست گفت: «بی‌جا فرموده‌اند

       تحشیهء فدوی: اِ..!  با برادر "کری" بهم زدی، برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف؟!

 

       * ترس از روزیست که حتی اتاق‌های خواب‌مردم نیز از دسترس مدعیان اصول و اخلاق نیز در امان نباشد و آن را محفلی برای دید و بازدید عمومی قرار دهند و یا شاید آن را به موزه معاصر مبدل کنند! لذا باید هوشیار بود و نسبت به تفسیرهايی که از دین بیان مي‌کنند حساس و دلواپس!../ یهار نیوز

       تحشیهء فدوی: بقول عوام too late  برادر نیوز! برادران هم اکنون هم  بقول عوام already  دارند در اطاق خواب ملت حیران، رژه می روند!


       * داریوش سجادی، مشاور سابق کروبی: فرق اسلام شیر برنجی با اسلام خمینی در دو شهر آمرلی و کوبانی قابل مشاهده است. اسلام شیر برنجی همانی است که تاج ‌زاده و رضا خاتمی آن را تبلیغ می‌کردند»./ کیهان دارالخرافه

تحشیهء فدوی: خوانندگان محترم ضد انقلاب، لطفاً اسلام شیربرنجی را به لیست انواع اسلام عزیز اضافه فرمایید!

 

       * یکی از عوامل داعش که در عملیات حزب‌الله در شرق لبنان به اسارت درآمده گفته است؛ بیشترین وحشت تروریست‌ها از سپاه پاسداران و حزب‌الله است!/کیهان دارالخرافه

       تحشیهء فدوی: حالا ببینید برادران خودمان چه آیتی هستند!

 

       * صادق لاریجانی: رسانه‌ها اجازه بزرگ‌نمایی فسادها را ندارند./ بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: فدوی سپرد که ازاین پس تا آنجا که می شود، کوچک نمائی کنند، برادر لاریجانی!

 

       * دبیرکل چه‌کاره است که می‌گوید اعدام را متوقف کنید؟ / دویچه وله

       تحشیهء فدوی: والله برادر لاریجانی تا آنجا که فدوی می داند، آن خاج پرست، دبیرکل سازمان ملل متحد است، راستی شما غیر از گماشتهء مقام معظم رهبری، ضاعف الله پروستاته، چکاره اید؟!

 

       * تدبیر: دو ملی پوش ایرانی به ایران بازنگشتند. دو تن از اعضای تیم ملی نجات غریق و غواصی پس از مسابقه‌های جهانی به ایران بازنگشتند و احتمال حضور آن‌ها در کشور فرانسه و گرفتن اقامت دائمی می‌رود.

       تحشیهء فدوی: خب همه اش که نباید دیگران را نجات بدهند، بگذار یکبار هم خودشان را نجات دهند، برادر تدبیر!

 

       * سلحشور: سرطان ریه بدخیم دارم... برای اشاعهء فرهنگ انقلابی در سینما حرص خوردم. /سحام

       تحشیهء فدوی: چقدر حیف شد؛ پس کی باید از این ببعد به سینمای ایران و ملحقات اش،بقول عوام، non stop  اهانت فرماید؟!

 

       * مطهری: نگذاشتند خاتمی به ملاقات رهبری برود. / تدبیر

       تحشیهء فدوی: این تعریف کلینیکی کاتولیک تر از پاپ است، برادر تدبیر!

 

       * دویچه وله: هم‌زمان با تغییر رئیس زندان اوین، صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه نسبت به درگیری در بند 350 اوین واکنش نشان داد و اعتراض‌ها علیه ضرب و شتم زندانیان سیاسی را کوششی برای "زنده کردن جریان فتنه" نامید.

       تحشیهء فدوی: قاصم الجبارین "فتنه" را نخست از حضرت آقا، سپس از شما و سایر اخوان اعلی الله مقامهم اجمعین نگیرد، که بی "فتنه" فطیر است!

 

       * اسرائیل طی پیامی برای دولت ایران از طریق روسیه خواستار کاهش تنش‌ها بین دو کشور شده است. در این پیام اسرائیل از ایران خواسته است از انتقام خون یکی از فرماندهان سپاه پاسداران که در حملهء هوایی اخیر اسرائیل به بلندی های جولان سوریه کشته شده، چشم پوشی کند. / العربیه

       تحشیهء فدوی: آن پاسدار را کجا فرستاده اید؟ جبههء جنگ یا مسافرت تفریحی؟ خب بقول سوئدی ها: بازی اشکنک دارد/ سر شکستنک دارد!.. راستی آن پاسدار در جبههء جنگ کشور دیگر، چه می کرده؟

 

کلمات  مُصوّر حمار

اشاره: کلمات ِحمار ُمستخرَج از فرهنگستان فدوی، و ضدِ کلمات قصار است!

بفرمائيد!:

آگهی ختم اسلامی:

فضولی فدوی:  خدا مرگت دهد نصرت چه لوسی!

*******************

آخرین ابتکار برای ترویج چادر.

       * سايت ناظران: سربازان ایران باستان به عنوان زنان باحجاب معرفی شدند. در اولین روزهای سال جدید خورشیدی، بیلبرد جدیدی در تهران با هدف تشویق زنان به پوشش چادر در تهران دیده شده است. در این بیلبرد با ضمیمه کردن عکسی از نقش برجسته‌های دوران هخامنشی، عنوان شده است "چادر" نه تنها ارزشی اسلامی است بلکه یک سنت ایرانی است. اما در این میان مشکلی وجود دارد؛ تصویری که به عنوان زنان با حجاب در دوران هخامنشی در این بیلبرد به کار رفته است اساساً تصویر زنان نبوده بلکه مردانی هستند که پوشش خاص قوم خود را دارند!

*******************

مسابقه محجبه کردن عروسک برای دختران دانش آموز/تبریز/ پارسینه

 

**********************************

پای درد دل مردم دارالخُرافه    
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید  شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست

خارج از نوبت: فدوی از میان انبوه عریضه های مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، گاه ناگزیر می شود که برحسب موضوع و فوریت، عریضه ای را خارج از نوبت رسیدگی، و بمنظور کسب تکلیف به شرف عرض برساند؛ از آن جمله است عریضهء زیر:

       * 1442-0913: وقتی جنگ صفین در صدر اسلام به‌رغم رسیدن سپاه حضرت علی(ع) به نزدیکی خیمهء معاویه به حکمیت و آثار سوء آن کشیده می‌شود و فجایع پس از آن به بار می‌آید چرا به ما اجازه نمی‌دهند بابت مذاکره هسته‌ای با شیطان بزرگ با توجه به فریبکار بودن آمریکایی‌ها دلواپس باشیم؟

       فدوی: والله برادر 1442-0913، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آآآآ.. بین خودمان باشد،ضد انقلاب نشنود، فدوی عین مهملات مؤمنانهء شما را، با قید 72 فوریت، به شرف عرض آستان ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رساند؛ ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ع- س - عج و...) با تغیّر فرمودند: «بسمه تعالی- آخر این چه مهملی ست که بلغور می کنید؟ زمان قدری عوض شده است؛ آن هسته ای که اهل بیت، صلوات الله علیهم اجمعین، با آن بازی می فرمودند، هستهء خرما بود، لکن این هسته ای که ما با آن ور می رویم، چیز دیگری ست و یکوقت ممکن است بعون الله پودر شویم!» سپس قدری افسرده شده، سه تار مُرصّع را برداشته و در مایهء خیار شور ترنم فرمودند:

بیت

اروپائی بدان گردن فرازی

نداند راه و رسم"هسته"بازی!

خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ، مُده ظله العالی درانداختید، برادر 1442-0913!

 

       * 7429---0937: به هر طریقی می‌خواهم دریافت پیامک‌های مسابقه ایرانسل را قطع بکنم موفق نمی‌شوم. چرا اجازه می‌دهند این اپراتور تا این حد با اعصاب مردم بازی کند و آسایش را از هموطنان سلب نماید.؟

       فدوی: مراتب عیناً به حضور پُر زور شان بقول عوام فوروارد شد. ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت، فرمودند: پس با کجای مردم بازی کند، برادر7429---0937؟!

 

       * 5503---0917: آیا در حذف یارانه خانوارهای با درآمد 2/5 میلیون تومان راستی ‌آزمایی خواهد شد یا خیر؟

       فدوی: مراتب از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد؛ فرمودند دستگاه دروغ سنج بزودی از کشور دوست و برادر چین می رسد که قرار است به متقاضیان مربوطه بسته شود، برادر 5503---0917!

 

       * 3104---0912 : مدت سی و شش سال است که با تحریم مواجه هستیم و زندگی کرده‌ایم. مشکلات اقتصادی کشور با مدیریت درست دولت قابل رفع است. آدرس غلط به مردم ندهیم.

       فدوی: مراتب در مجالی به آگاهی مردم رسید؛ گفتند:

بیت

گر زندگی آنست که دارید شما

آوارگی کوه و بیابان از من!

 

       *2283---091:  : در بازار درگهان جزیرهء قشم لباس زیر زنانه با تصاویر نیمه عریان زن در ویترین مغازه‌ها جلوی چشم گذاشته شده است. گناه جوانان معصوم ما چیست که بعضی‌ها به خاطر درآمد یک عده مورد هدف قرار می‌گیرند.

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که ایشان دیگر مسئول آنجای جوانان معصوم (ع- س- ص- عج) شما نیستند، خودتان که واردید، یک فکری برایشان بکنید، برادر 2283---0912!

 

       * 0356---0930: دانشگاه آزاد خرم‌آباد بدون هیئت علمی در رشته «علوم حدیث و قرآن» دانشجوی دکتری پذیرفته است. تمام درس‌ها (8 واحد) با یک استادیار است که هم رئیس دانشگاه است، هم رئیس دانشکده و هم مدیر گروه است! (35 واحد درس است). اطلاعات در وب سایت دانشگاه هست.

فدوی: شما به این کارها چکار دارید؛ مدرک مربوطه را بگیرید و بجان مردم بیفتید، قربتًا الی الله، برادر
0356---0930
!

 

       * مجتبی فولادلو - روستای یل‌آباد ساوه: از دولت بپرسید بر چه اساس سهمیهء بنزین وانت‌ها را 60 لیتر کرده است. از قشر ما ضعیف‌تر پیدا نکردند؟ برخی دلشان را به سهمیهء عیدی خوش کرده بودند ولی ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان!

       فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت  ابتلا به لرزش قهرمانانه بحال ترقص در آمده بودند، به شرف عرض آستان ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ع- س - عج و...) فرمودند در مورد خیر که شرمنده اند، لکن در مورد شر، حتماً در وجه تان کارسازی می شود، برادر مجتبی فولادلو!

 

       * حیدری‌فر:  به منظور حمایت از صنایع و تولیدات داخلی برای خرید خودرو از شرکت سایپا اقدام کردم و تمام وجه درخواستی را پرداخت کردم اما هنگام تحویل آن، نماینده این شرکت گفت: کیف آچار و حتی آچار تعویض چرخ ندارد! از مدیرعامل این شرکت سوال می‌کنم آیا این ملزومات ساده و ابتدایی هم به تحریم ربط دارد؟ چرا با اعتماد مردم بازی می‌شود؟

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند:  یک لحظه خودتان را جای ما بگذارید، اگر شما جای دولت ابد مدت بودید، با کجای مردم بازی می کردید، برادر حیدری‌فر!؟

 

       * 1087---0916:  آقای هاشمی گفته است فرزندان من انقلابی‌اند. عرض می‌کنیم چگونه می‌شود انقلابیونی را در نظر گرفت که در سال 88 به همراه خارجی‌ها علیه ملت فتنه درست کردند و آن همه خسارت به کشور و نظام وارد ساختند! انقلابی از این نوعش را تا حال ندیده بودیم!

       فدوی: مراتب عیناً به آگاهی ایشان رسید؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ گفتند علت آن بوده که وی دشداشه پوشیده و زیپ ندارند، برادر 1087---0916!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

25 اپریل المذبذب سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

 

http://www.hazl.com/

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه