خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

14 ارديبهشت 1394 ـ 4 ماه مه 2015

 

بی حرمتی به کاپیتان تیم

       این برادر حمید رسایی، نمایندهء اصولگرای حکومت از تهران، هم دیگر چندان شورش را در آورده که خشم فدوی را شدیداً برانگیخته است؛ از آنجا که مقام معظم رهبری(ضپ) را(1) زبان در کام است و ذوالفقار علی(ع) در نیام، یعنی:

بیت

شیر شریعت است و بس

حمله نمی کند به کس!،

 فلذا، فدوی در دفاع از حریم ولایت هم که شده، چاره ای جز نقد بیرحمانهء مواضع خصمانهء او بشرحی که در پی می آید، ندارد. عجالتاً و برای دستگرمی، به فرازهائی از حملات پارتیزانی وی به برادر محمد(ص) جواد(ع)  ظریف، وزیر خارجهء بیت، بی آنکه حتا حرمت کاپیتان تیم هسته ای، یعنی مقام معظم رهبری(ضپ) را نیز لحاظ کرده باشد، بنقل از العربیه نگاه کنید:

       * «متاسفانه در روزهای اخیر بعد از توافقنامه ژنو، توافقنامه‌ای در سوئیس به عقد و امضاء رسیده و مورد موافقت قرار گرفته که این توافقنامه عبور از خطوط قرمز است. رهبر انقلاب صراحتاً اعلام کردند که توافقنامه نباید کلی یا جزئی در دو مرحله باشد و هرچه می‌شود در یک مرحله انجام گیرد که یک ماه از این حرف نگذشته اما توافق اخیر روی کلیات است و جزئیات باز مبهم گذاشته شده است. هنوز امضای توافقنامه خشک و قرائت آقای ظریف تمام نشده بود که آمریکایی‌ها نقض کردند و گفتند ما برداشت دیگری داریم».

       آخر یعنی چه؟ این چه فرمایش مهملی ست برادر رسائی!؟ شیطان بزرگ که خلافی نکرده است، خب این روزها، فصل برداشت محصول است دیگر!:

       * «حمید رسایی: بین متنی که آن خانم موگرینی و آقای ظریف خواندند، اختلاف وجود دارد».

       بقول عوام you know what?  فدوی خیالتان را راحت کند، نه تنها بین متن، که بین خودشان هم اختلاف وجود دارد!، بقول عوام  so what  برادر رسائی!؟ اصلاً دعوای خانوادگی ست، شما چرا دخالت می کنید؟!

       * «حمید رسایی: آقای ظریف دیشب در تلویزیون می‌گویند هنوز چیزی توافق نشده و چیزی الزام ‌آور نیست. خب برادر من این جشن و سرورتان برای چیست؟ چرا ملت را سر کار می‌گذارید؟ اگر هیچ چیز الزام‌آور نیست پس چه پیروزی به دست آمده است؟»

       انصاف هم  چیز مأکولی ست برادر! ملت خودش، خودش را سر کار گذاشته!،  آخراین چه ربطی به برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف دارد؟ برادر رسائی!

       * «حمید رسایی: دولت خودش به خودش تبریک می‌گوید. آقای ظریف به آقای روحانی تبریک می‌گوید و آقای روحانی به آقای ظریف تبریک می‌گوید. پس اگر این پیروزی بزرگی است چرا مسئولین دیگر چیزی نمی‌گویند؟»

       آخر این هم شد ایراد؟ تبریک روحانی به ظریف و بالعکس، از مقولهء صلهء ارحام است که در شرع انور، عملی پسندیده است! و در باب اینکه "چرا مسئولین دیگر چیزی نمی‌گویند؟" پرسش بی ربطی ست؛ آخر آدم عاقل، روی فرمایش مقام معظم رهبری(ضپ)، حرف می زند؟

دو بیتی

خلاف رأی سلطان رأی جُستن

به خون خویش باشد دست شستن

اگر خود روز را گوید شب است این

بباید گفت آنک ماه و پروین! (2)

       * حمید رسایی: «در فردوی قم قرار است فقط هزار ماشین سانتریفیوژ و دو آبشار آن باقی بماند و این دو آبشار هم فقط می‌چرخد یعنی غنی‌سازی نمی‌کند و اگر قرار است بچرخد و غنی‌سازی نکند به چه درد می‌خورد؟»

       این دیگر از آن حرف هاست!.. نخست آنکه از قدیم هم فرموده اند که نه تنها آسیاب، بلکه  آبشار نیز باید به نوبت بچرخد. دو دیگر اینکه، در باب "غنی" و "اغنیا" و نوع تعامل با آنان، بین حضرات آیات عظام و حجج اسلام، دامت افاضاتهم، شدیداً اختلاف است. گله ای از علما را بر عقیده اند که احوط آن است که  اورانیوم معتبر (غنی- م) نشود و بر ادلهء خود می افزایند:

بیت

یا رب مباد اورانیوم معتبر شود،

گر معتبرشود ز خدا بی خبر شود! (3)

و گلهء دیگری از علماء لیبرال اما در باب ماجرای غنی شدن بقول عوام معتقدند  that’s ok ، اگر اورانیوم لعنة الله علیه، ذکات مربوطه را در وجه بیت ایشان، کار سازی کند!

       و اما در باب اینکه "اگر قرار است بچرخد و غنی‌سازی نکند به چه درد می‌خورد" نیز عرض می کند که اینطور نیست که به هیچ درد نخورد. مطلب، البته چون هنوز نهائی نشده، فلذا فدوی همینطور سربسته و سرپائی بگوید که یک مقام نیمه آخوندی که نخواست نام اش تا انقلاب مهدی(عج) فاش شود، یواشکی به فدوی گفت که بموجب تفاهم نامه ای که  با تهدیدات خداوند متعال و ظلّ توجهات حضرت بقیة الله الاعظم، امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج)، بین گروه "1-7" (4) و مجتهدالزمان ملاذ الانام اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، ادامه الله وجوده، منعقد شده است، قرار است که وزارت کشاورزی، پایگاه هسته ای "فردو" را بقول عوام take over کرده و شیر در آن بریزد تا همینطور که می چرخد، دوغ مبسوطی نیز تولید کرده و رفع نگرانی انقلابی شما هم شده باشد!

       زیاده نقدی نیست..

 

یادداشتها

-----------------------------------------------

(1) (ضپ) مُستخرج از فرهنگستان فدوی و مخفف «ضاعف الله پروستاته» است!

(2) گلستان، باب1 - ص 45

(3)در تنگنای حیرتم از نخوت رقیب / یا رب مباد آن که گدا معتبر شود – حافظ

نقیضه ای بر: یارب مباد آن‌که گدا معتبر شود/ گر معتبر شود زخدا بی‌خبر شود  / امثال و حکم  ج 6 ص2028

(4) همان 1+5 مألوف که قرار است بعون الله 6 بشود- برای شما چه فرق می کند، حاصل همان 6 می شود!- م

 

استفادهء بهینه

       تصور فدوی تاکنون آن بود که استفادهء بهینه  از اسید نزد برادران در جامعهء شکوهمند اسلامی، همانا پاشیدن آن به چهرهء زنان و دختران جوان و کم حجاب است و لاغیر!، لکن با ملاحظهء خبری که در پی می آید، دریافت که برادران، کثرالله امثالهم، برای آن مادهء نابکار، مصرف جدیدی بشرح زیر دست و پا فرموده اند:

       * تی نیوز: «ماجرای تاسف ‌بار سگ‌ کشی با اسید در شیراز! در یکی از شهرک‌های صنعتی شیراز، سگ‌ها به روشی غیرانسانی با تزریق اسید کشته می‌شوند و پیمانکاران در ازای ارائهء هر لاشه ۱۵ هزار تومان دریافت می‌کنند. به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، فارس گزارش داد: یکی از فعالان دفاع از حقوق حیوانات فیلمی دو دقیقه‌ای از کشتار سگ‌ها را در اختیار فارس قرار داده است که دل هر بیننده ای را به درد می آورد، در این فیلم، کشتار سگ ها با تزریق تناوبی اسید نشان داده می‌شود که، به گفتهء این فعال حقوق حیوانات در شیراز، این اقدام توسط پیمانکاران شهرک صنعتی شیراز انجام گرفته است. پیمانکارانی که در ازای تحویل لاشه هر قلاده سگ، 15 هزار تومان دریافت می کنند و حتی از سوزاندن جسم نحیف یک توله سگ با اسید هم دریغ نمی‌کنند».

       بر این پایه می توان گفت که در جامعهء شکوهند اسلامی، انسان ها تنها موجوداتی نیستند که تحت تعقیب اند و دامنهء رأفت اسلامی برادران حیوانات دیگر، از جمله ببر* و سگ، را هم شامل شده است که فدوی هر دو مورد را در نوشته های پیشین خود بررسیده است؛ بویژه موقعیت غم انگیز سگ در جامعهء ورجاوند و حتا ادبیات منظوم ما در مقاله ای تحقیقی بنام "جنس مشابه"... لکن خوانندگان محترم ضد انقلاب مراقب باشند که این گِلهء فدوی را یکوقت به مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، منعکس نفرمایند که برادران بلافاصله حسب شیوهء مرضیه، ضمن ایجاد پیوند بین "گودرز" و "شقایق" (جمع شقیقه- م)، شما را نیز به جبههء حضرت آقا در یمن می فرستند. این هم سند منگوله دارش:

       * یک خواننده کیهان دارالخرافه: «بعضی از مدعیان هنر برای کشته شدن چند سگ ولگرد در شیراز که البته شکل مذمومی داشت صفحه فیسبوک خود را به نشانه عزا سیاه می‌کنند، ولی در برابر کشتار مردم بی‌دفاع یمن چنان سکوت اختیار کرده‌اند که گویی در این دنیا حضور ندارند. واقعاً خجالت‌آور و مشمئز کننده است»!

       باری فدوی بمنظور تلطیف این فضای تلخ، کلیپ زیر را به این مختصر،علاوه می کند:

https://www.youtube.com/embed/uqlGn-K42U8?rel=0

بيت فلسفی:

اگر دستم رسد بر چرخ گردون

از او پرسم که این چون است و آن چون

"سگی" را می دهی صد گونه نعمت

"سگی را جان و تن"، آغشته در خون

       زیاده آمپولی نیست...

-----------------------------------------------

* العربیه: «سریال کشتار پلنگ های ایرانی در سال جاری ادامه دارد و پلنگ دیگری، این بار در استان خراسان رضوی و در شهرستان تربت جام، کشته شد. پس از کشتار بیرحمانه یک پلنگ در بردسیر کرمان و مرگ پلنگی دیگر در کازرون بر اثر برخورد با خوروهای عبوری و مرگ یک پلنگ در ارتفاعات پشتکوه فارس بوسیلهء طعمه مسموم، و کشتار یک پلنگ در شهرستان ایوان در استان ایلام، این پنجمین پلنگی است که طی کمتر از 30 روز ابتدای سال جاری در نقاط متخلف کشور از بین می رود».

 

توضیح واضحات

       فدوی می داند که خوانندگان محترم ضد انقلاب هم می دانند! لکن گوشزد آن مانعی ندارد. باری، فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه در شماری از رسانه ها، از جمله العربیه، به خبر زیر برخورد که می گذارد که شما هم لذت اش را، بقول عوام at no additional charge ببرید:

       * سردار حسن سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران ایران، در مصاحبه ای گفت که کشورش پاسخ بازدید از «مراکز نظامی ایران را با سرب داغ» خواهد داد!

       فدوی نیز در پاسخ می افزاید که  اولاً علیک سلام برادر سلامی!، ثانیاً، ما همیشه به مهمان نوازی مشهور بوده ایم؛این دیگر برخ کشیدن ندارد!

       زیاده گلوله ای نیست..

 

قلم خوردگی!

       با پوزش،به این خبر کاملاً بی ارزش نگاه کنید:

       * دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که وی اظهار نظری در بارهء توافق {بیانیه} لوزان نکرده است! به گزارش ایرنا، متن اطلاعیهء دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی به این شرح است: «اخیراً در سایت های متعدد از حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدّ ظلّه العالی) نقل کرده اند که دربارهء توافق هسته ای لوزان در مسجد اعظم در آغاز درس خارج فقه خود گفته اند "این قرارداد ایده آل ما نیست اما در شرایط فعلی تنها راه بود". در این اطلاعیه تصریح شده است: "تأکید می شود که ایشان نه در درس خارج و نه در جای دیگر مطلقاً اظهار نظری دربارهء توافق هسته ای لوزان نکرده اند و جای تعجب است که چنین نسبت های دروغی را آشکارا می دهند»!

       باری فدوی علت نگرانی آیت الله را نمی داند، زیرا آن بزرگوار، بعنوان یک آخوند دولتی، نباید نگرانی هیچ چیز باشد، کافی ست که آن بزرگوار، فقر و فاقهء ملت یک لا قبا، و نیز کشتارهای مقام معظم رهبری(ضپ) در سوریه، عراق و یمن و جاهای دیگر را تأیید کند، بقیهء ماجراها پیرامون "بول و غایط" است که حضرت آیت الله به تنهائی از عهده بر می آید!

       زیاده عرضی نیست!....

 

گویاست؛ «دگر حاجت مشاطه ندارد»

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با

محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

       * نمایندگان با حضور در کریدور مجلس برای مجروحان یمن خون اهدا کردند. به گزارش ایسنا، در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه) نمایندگان مجلس برای مجروحان یمنی خون اهدا کردند. تاکنون نمایندگان استقبال خوبی از این اقدام خداجویانه کرده اند.

       تحشیه فدوی: لکن افزون بر اینکه حدیث داریم، احوط آنست که نمایندگان محترم حکومت در مجلس، در محل مناقشه که همانا یمن باشد،" این اقدام خداجویانه" را انجام دهند؛ بلکه در حاشیه نیز به آرزوی دیرینهء خود که شهادت باشد برسند. ضمناً حالا که تشریف آورده اید، یک شات ناقابل خون هم مجروحان زلزلهء نپال را مهمان کنید، برادر نماینده!، اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع)

 

       * رادیو فردا: مریم رجوی از رهبران سازمان مجاهدین خلق ایران در یکی از نشست‌های کنگره ایالات متحده، حکومت ایران را «پدرخوانده»ی گروه حکومت اسلامی خواند.

       تحشیه فدوی: والله چه عرض کند؟ بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م)، دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... نسبت های سببی و نسبی بین داعش و برادران، نزدیک تر از این حرف هاست؛ این تخیفیف کلی از چه بابت است، خواهرمریم؟

 

       * العربیه – ویدیو: بستن جمعیتی در مصر که به کودکان عزاداری و سینه زنی شیعی یاد می‌داد.

       تحشیه فدوی: علاج واقعه را پیش از وقوع باید کرد!

 

       * آخرین نیوز: کشف مومیایی «زنده» در مغولستان!

       تحشیهء فدوی: چیز عجیبی نیست،خب ما هم داریم، تازه همه کارهء شورای نگهبان هم هست!...

       *ادامهء همان خبر: به گزارش آخرین نیوز، به نقل از یاهو ایندیا، مومیایی یک راهب بودایی که در حالت «لوتوس» (حالت مراقبه در یوگا و آیین هندو) نشسته است و در همان حالت چهار زانو با پوست احشام پوشیه و مومیایی شده است، اکنون زیر دست باستان ‌شناسان مغول در سیبری در حال بررسی است تا پرده از رازهای نهفته آن برداشته شود.

 

       * سایت نزدیک به حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، در خبری از سخنرانی اخیر سید حسن خمینی، او را آیت الله نامید./ افکار نیوز

       تحشیهء فدوی: چه اشکالی دارد؟ شهر شلوغ است، ضمناً جنس شان هم جور شد!

 

       * وزیر بهداشت: با اعصاب مردم بازی نکنید! / بولتن نیوز

       تحشیهء فدوی: نه، خودمانیم، ضد انقلاب خوشبختانه خواب است؛ شما اگر بودید، با کجای مردم بازی می کرديد، برادر وزیر؟!

 

       * انتخاب: گزارش های امنیتی و اطلاعاتی عراق حاکی است که درآمد فعلی داعش از فروش نفت به شدت کاهش یافته و در ماه های اخیر به روزانه 500 تا 750 هزار دلار رسیده است. [آنها] ببر بنگال نر را برای جفت‌گیری در قفس شیر ماده آفریقایی می‌کنند. از آن ‌طرف، شیر نر را در قفس ببر می اندازند

       تحشیهء فدوی: این یک اینهمانیِ فامیلی ست، برادران شان در ایران سابق نیز همین مشکل را پیدا کرده اند، ‌برادر انتخاب!

 

       * کنایه روحانی: شاید دوربین‌ها و فرستنده‌های صدا و سیما اشکال دارد. / جراید دارالخرافه

       تحشیهء فدوی:  بقول عوام  you never know، شاید هم اشکال از قیافهء شماست، برادر روحانی!

 

       * مانور ضدانقلاب (دانشجویان- م) در کوی دانشگاه با چه هدفی صورت گرفت؟ /کیهان دارالخرافه

       تحشیهء فدوی: با هدف حبس- شکنجه و ترجیحاً اعدام! این هم آخر کاری داشت که مزاحم شدید، برادر کیهان؟

 

* جاری شدن صدها لیتر اسید در جادهء خاوران! / آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی: خب آنقدر که لازم داشتند برداشتند تا به سر و صورت زن و بجهء مردم بپاشند،بقیه را لازم نداشتند، شما اگر بودید، چه می کردید؟!

      

کلمات حمار

اشاره: کلمات ِحمار ُمستخرَج از فرهنگستان فدوی، و ضدِ کلمات قصار است!

       * عبدالله حاجی ‌صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: وقتی با ولی خدا حرکت می‌کنیم باید بپذیریم ولایت فقیه تجلی توحید است و تبعیت از ولایت فقیه باید بدون چون و چرا باشد! /دویچه وله

 

       * محی‌الدین حائری شیرازی: واقعهء جده هشدار خدا به ما دربارهء تجاوز غرب بود!/ دیگربان

 

       * جواد محرابی٬ مدیر مؤسسه فرق و مذاهب: پرونده‌های طلاقی داریم که خانم‌هایی از شوهران شان شکایت کرده‌اند که این‌ها تلویزیون و انواع موسیقی را حرام می‌دانند و ما نمی‌توانیم در خانه تلویزیون استفاده کنیم. در چند سال اخیر، شاید نزدیک 100 مورد داشتيم./ دیگربان

 

       * حرام بودن تلویزیون کار طلاب ایرانی را به طلاق می کشاند!/ العربیه

 

       * مهدی(عج) کروبی: در برابر آزمایش ‌های الهی باید صبر و استقامت پیشه کرد!/ سحام

 

       * قرائتی: شعار مرگ برآمریکا، جزو نص صریح قرآن است! / سحام

 

       * احمد نوریان، مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه: سکولاریسم دولتیدر حال شکل‌ گیری است!/ دیگربان

 

       * عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه لازم است برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها ضوابط شرعی رعایت شود، تصریح کرد: باید برای تدوین هر آیین‌نامه‌ای در این باره، نظر مراجع تقلید جلب شود زیرا احتمال دارد آنها با این کار مخالفت کنند./ آخرین نیوز.

 

       * سرلشکر فیروز‌آبادی (گروهبان گارسیا - م): پوتین انسان منطقی و جهان ‌شناسی است!/ دیگربان

 

       * سرلشکر فیروز‌آبادی (گروهبان گارسیا - م): کاپ مسابقات کشتی آمریکا را وارسی کنید تا ابزار جاسوسی نباشد! / صراط

 

      * محمد(ص) رضا(ع) نقدی، رئیس بسیج: هنوز برخی تفاوت بین نرمش و سازش را نمی دانند! /صراط

 

      * مکارم شیرازی: شبکهء اجتماعی فیس‌بوک شبیه کتب ضاله است. /دیگربان

 

      * تدبير: پیامک بزنید، پرچم سیاه رایگان دریافت کنید!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه    
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما  از فدوی ست

3446---0912: بنویسید هر کجا با قاطعیت عمل کرده‌ایم موفق بوده‌ایم و، بالعکس، هر جا سست بوده ایم فساد بیشتر شده است. مطمئن باشید فردی که توانسته بدون گرو گذاشتن وثیقه مبلغ 6500 میلیارد تومان وام بگیرد حتما سبیل 50 نفر از مدیران وکارمندان بانک‌ها را چرب کرده که موفق به چنین کاری شده است.‌ باید با عوامل فساد در هر مسئولیتی با قاطعیت برخورد شود.

       فدوی:مراتب با قید چندین فوریت به شرف عرض آستان ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ خشمی مقدس از نعلین تا عمامهء مبارک را چندان فرا گرفت که فدوی به هستی تُرد خویش بیمناک شد. باری سرانجام با دود کردن چند صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) توأم با سوت بلبلی، بر خشم مقدس خود فائق آمده و فرمودند این دفعه می دهیم که قزلباشان بیت، بجای سبیل، نخست آنجایشان را چرب کرده، سپس روانهء فرودگاه جدّه کنند!  خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو مُده ظله العالی، درانداختید، برادر 3446---0912!

 

ا    * يک جانباز:  دو کلام حرف حساب با رئیس‌جمهور دارم. مومن دوبار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود. شما یک بار در دههء هفتاد مسئول ارشد مذاکرات هسته‌ای بوده‌اید چقدر کوتاه آمدید که منجر به 2 سال و نیم تعلیق شد. آیا باز هم این تجربهء تلخ را می‌خواهید تکرار کنید؟ امروز استکبار تمام چهرهء کریه خود را آشکار کرده و با زشت‌ترین ادبیات و اهانت با افزایش تحریم‌ها در حین مذاکرات می‌گوید اگر ایران خواسته ما را نپذیرد چه و چه می‌کنیم! واقعا این شأن ملت ما و ادامهء راه و آرمان‌های امام و شهداست که حتی اقتصاد مقاومتی هم منوط به کسب رضایت دشمنان باشد!

       فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، لطفاً ضدانقلاب نشنود، آخر این چه فرمایشی ست؟ آن زبانزد مربوط به حمار مُدّه ظل العالی ست! که از یک سوراخ گزیده نمی شود؛ لطفاً این دفعهء ما قبل آخرتان باشد، برادر جانباز!

 

5404---0937 و 4652---0912: مجلس باید به صورت جدی و مطالبه‌گر در بحث هسته‌ای ورود کند. تیم مذاکره ‌کننده نیازمند حمایت، مراقبت و نظارت جدی‌تری است.

       فدوی: فدوی روی این عریضه اقدامی ندارد زیرا مجلس یک پرده بالا گرفته و بجای "ورود"، "دخول" فرموده است، شما ها ملتفت نشدید، برادر 5404---0937  و توابع؟!

 

2007---0912: از وزیر آموزش و پرورش درخواست می‌شود، به جای تور سفرهای خارجی برای معلمان، مشکل حقوق پایین آنها را مرتفع نمایند و آنها را برای کسب روحیه از شهدا و تحقق آرمان های آنها در عرصهء تعلیم و تربیت، به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس و راهیان نور بفرستند نه به مناطق عیاشی ترکیه و غیره!

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار برادر وزیر رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند والله برادر فدوی، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، هر بار که اتوبوسی را روانهء راهیان نور کردند،به راهیان گور تبدیل و تعدادی از سرنشینان بهمان شهدا ملحق شدند! فلذا مردم برای تجدید روحیه، بلاد کفر را به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس و پیوستن به شهدا،ترجیح می دهند، برادر!2007---0912

 

7911---0939: برق منزل بنده را بابت 40 هزار تومان بدهکاری قطع کرده‌اند چگونه است که دولت این قاطعیت را در برخورد با بدهکاران میلیاردی بانک‌ها ندارد؟

       فدوی: مراتب با قید چندین فوریت بعرض مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمعین رسید، بعدالتحیه والسلام گفتند بسیار کوشیدند که برق بدهکاران میلیاردی بانک‌ها را نیز قطع کنند،لکن کابل شان خیلی کلفت بود و نشد، برادر 7911---0939!

 

0046---0919: یک دولتمرد معجزه‌گر منصف پیدا بشود و بگوید یک کارمند با داشتن چند سر عائله با 600 هزار تومان عیدی چه معجزه‌ای برای خانواده‌اش می‌تواند بکند؟

       فدوی: والله چه عرض کند؟ همینقدر بگوید که جای طرح این پرسش در برنامهء فدوی نیست، لطفا ً در زورخانه مطرح بفرمایید، برادر !0046---0919. و من الله التوفیق.

 

       علیمردانی: رئیس‌ جمهور محترم در اندونزی از قتل و کشتار مردم بیگناه در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن و... سخن گفت ولی باعث تعجب است که به ریشه و بانی اصلی این جنایت ها یعنی آمریکای جنایتکار هیچ اشاره‌ای نکرد!

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند: آن قسمت اش دیگر کار شماست، برادر علیمردانی!

 

9923---0935:  اینکه بی‌بی‌سی و دیگر رسانه‌های وابسته به غرب مردم انقلابی یمن را نیروهای شورشی و نیروهای مخالف دولت بشار اسد در سوریه را نیروهای انقلابی معرفی می‌کنند، بهترین معرفی برای رسانه‌ای است که تزویر شاخص اصلی آن است.

       فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، لطفاً ضدانقلاب نشنود، فرزند خلف مقام معظم رهبری، ادامه الله پروستاته، که برادر بشار اسد باشد، برای دستگرمی، تاکنون بیش از دويست هزار نفر را در سوریه، بعون الله، به قتل رسانده است. ببخشید، البته قابلی نداشت، "چه کند؟ بینوا ندارد بیش"! برادر 9923---0935

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

2 می المُکیّف سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه