خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

28 ارديبهشت 1394 ـ 18 ماه مه 2015

 

اتمام حجت

       فدوی همیشه می گفت که برادران (اعم از درونمرزی و برونمرزی) (1) به شیوهء مرضیهء خود، شدیداً دمکرات اند!(2)، لکن شما خوانندگان محترم ضد انقلاب باورتان نمی شد. فدوی دیگر وقت و حوصلهء بحث و جدل اش را ندارد، فلذا امشب فقط سند منگوله دارش را ضمیمه می کند، بلکه باورتان بشود:

       * به گزارش آخرین نیوز، یکی از دختران ساکن شهر «رقه» سوریه روز پنجشنبه گفت: یکی از خودروهای «الحسبه» (گشتی های گروه تروریستی داعش) (3) یکی از زنان شهر رقه را به بهانهء نازک بودن نقاب و مخالفت با تعالیم اسلامی متوقف کرد و خواستار مجازات وی شد. «محتسب» این گروه تروریستی از این زن خواست تا از میان شلاق و یا گاز گرفتن یکی را انتخاب کند که آن زن نیز به گمان اینکه گاز گرفتن درد کم تری نسبت به شلاق دارد این نوع مجازات را انتخاب کرد. «محتسب» که تابعیت مغربی دارد نیز اقدام به گاز گرفتن زن سوری کرد که درپی آن یکی از شاهرگ های وی قطع شد و براثر خونریزی شدید جان باخت. (ایرنا)

       باری- فدوی که یاد قزلباشان، که تیرهء چگنی آنان، بمنظور تحکیم حکومت شیعی در دستگاه سلاطین صفویه، به شغل شریف آدمخواری اشتغال داشتند افتاد، شما چطور؟!

       زیاده گزینه ای نیست...

-----------------------------------

 (1) برونمرزی: داعش، و درونمرزی: حکومت اسلامی مسلط بر ايران سابق که، با ارفاق، پاکنویس داعش است- م

(2) اولاً،فحش نده، خواهر - برادر خواننده، خوبیت ندارد؛ ثانیاً، فدوی که فضائی حرف نمی زند، بلکه بر پایهء حقوق بشر قوّه باه یا غذائیه ی! محمد(ص) جواد(ع) لاریجانی سخن می گوید!

(3) جالب نیست؟ سنگسار را اگر برادران درونمرزی بفرمایند، به اظهار مزدوری که در بند 2 ذکر خیرش رفت، شکنجه نیست!؛ و نیز قتل ناشی از  گشتی های امر بمعروف و نهی از منکرشان (زهرا بنی یعقوب) نامش گشتی های گروه تروریستی نیست؛ فتبارک الله احسن الخالقین!

 

اتهام

       فدوی زیر این بار سنگین، بقول عوام، already رفته است که کیفیت همه چیز در ایران سابق، البته اگر گیر بیاید، به اهتمام حضرات آیات و حجج اسلام، کثرالله امثالهم، در سطح نازلی ست، لکن این فقره را دیگر که در پی می آید، خدا وکیلی زیر بار نمی رود:

       * در پی دیده شدن سوراخ های مشکوک! در هندوانه های وارداتی از ایران، کشور امارات موقتاً ورود و عرضه هندوانهء ایرانی را در بازارهای تره بار این کشور  متوقف کرد. این سوراخ ها در یک محموله از هندوانه های وارداتی از ایران در هفته گذشته دیده شده است.

 

       و در ادامه، این خبر میمنت اثر به نقل از برادر شهردار آمده است:

       یک مقام شهرداری شارجه گفت که تاکنون 500 عدد هندوانه سوراخ دار در منطقهء مرکزی ضبط شده است. این مقام گفت: "این هندوانه ها وضعیت مشکوکی دارند!"/العربیه

       باری، فدوی چگونه  در این ارتباط، به برادران اماراتی جا خالی بدهد؟ مگر اینکه برای ایز گم کردن مثلاً بگوید که  پنداری آن "صدای مشکوک" در ماجرای دائی جان ناپلیؤن، از این "سوراخ مشکوک"

صادر شده باشد!

       زیاده سوراخی نیست که به جدّه و امارات بفرستد!...

 

حق الاهن!

       این روزها  برادران حکومت اسلامی درون مرزی (همان به اصطلاح "جمهور اسلامی" - م) یا برون مرزی (داعش / طالبان- م) برای همه چیز مجوز می خواهند، زمینی و یا آسمانی بودنش دیگر فرقی نمی کند، ملاحظه کنید:

       * فقرهء برونمرزی: برخی رسانه‌های عراقی خبر دادند که مسئولان امنیتی این کشور، به مجوز گمرک حاوی مهر «دولت اسلامی» موسوم به داعش، برای عبور و مرور کامیون‌های آمده از گذرگاه مرزی «طربیل» با اردن، بسنده می‌کنند. العربیه

       * فقرهء درونمرزی:

       و اما  فدوی در حاشیه نظر خواهران را پیرامون مجوز ورود به بهشت جویا شد؛ دستجمعی گفتند که چون برادران، از مؤمنین تا مؤمنات، کثرالله امثالهم، هم در بهشت هستند، فلذا از ورود به بهشت، حتا بدون مجوز هم، انصراف می دهند! و در پایان نیز افزودند:

بیت

گر تو را در بهشت باشد جای،

دیگران دوزخ اختیار کنند!

       والسلام.

 

اعلام برائت

       عجیب است!.. فدوی هر چه شب گِرد می خوابد، صبح که بر می خیزد، می بیند که دراز شده است! در توضیح بیشتر عرض می کند که باز از جانب فدوی، اکاذیبی نشر شده است که البته واقعیت ندارد زیرا "غالباً اینقدرم عقل و کفایت باشد"! و هیچ بهره ای نیز  ندارد، جز اینکه دشمنی  که اسباب بازی مقام معظم رهبری  ضاعف الله پرستاته است را، یک قدم دیگر، به امحاء جامعهء شکوهمند اسلامی ما، نزدیک تر کند!. به عنوان مستوره ای از العربیه، نگاه کنید:

       * دریادار «فدوی!» [که فدوی نيست!] اعلام داشته که سپاه می‌تواند ناو هواپیمابر آمریکا را غرق کند. دریادار فدوی با یادآوری سابقهء تقابل نیروی دریایی سپاه با آمریکایی‌ها در خلیج، تصریح کرد: "سپاه به برکت خون شهدا و عنایت خداوند متعال نظریه‌ای متفاوت برای مقابله با آمریکا در خلیج فارس ارائه کرد که به «روال شناورهای تندور» معروف شد که بر مبنای نیروی انسانی با ایمان و عمل اسلامی و انقلابی شکل می‌گرفت"  وی تاکید کرد: «آمریکا از لحاظ علمی در شرایطی نیست که ما را تهدید کند! اما در کلام این را اعلام می‌کند...» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران گفت: «مقامات نظامی آمریکا در سخنان شان اذعان کردند 13 میلیارد دلار صرف ساختن ناو هواپیمابر می‌کنند اما سپاه با قایق‌های تندرو می‌تواند آن را غرق کند».
       گويا دريادار فدوی برای پرسنل نیروی دریائی خاج پرستان در آب های خلیج فارس، کلاس اکابر هم دایر کرده است:

       * به ناوهای آمریکائی گفتیم، سؤال کردیم، باید فارسی جواب بدهید!.../ عصر ایران- تیتر

       ملاحظه کردید که فدوی افزون بر گرفتاری های جاری، چه گرفتاری های دیگری دارد؟!

       زیاده دردسری نیست.

 

اتهام

       فدوی نمی داند که آیا حضرات دیگر، چیزی از امامان گرامی(ع- س – ص- عج)، بویژه حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و حضرت اباعبدالله(ع) باقی گذاشته اند که هنوز هزینه کنند؟ بقول عوام!  I don’t  think so. زیرا چند فقره چک برگشتی برادران در دفتر اندیکاتور فدوی، در این پیوند هنوز دیده می شود! (1و2).

       این مختصر، مدخلی بود به جهت ابراز نگرانی شدیدی که از ملاحظهء خبر زیر بر این فقیرِ کمتر از قطمیر، عارض شد:

       * آخرین نیوز: توهین خوانندهء لس آنجلسی به امام حسین (ع)؟!

       آيا تیتر ترسناکی نیست؟ باری- فدوی، در غیاب برادران، کثرالله امثالهم، بسیار با احتیاط، به سراغ مرور ادامهء این خبرهولناک بشرح زیر رفت:

       * به گزارش آخرین نیوز، برخی رسانه های داخلی نوشتند: سیاوش قمیشی خوانندهء لس آنجلسی با ارائهء یک ویدیو کلیپ به شعائر حسینی و شهدای گمنام توهین کرد!

       فدوی تردید ندارد که خوانندگان محترم ضد انقلاب نیز با خواندن دو سطر بالا، مانند فدوی متقاعد شده اند که "سیاوش قمیشی خوانندهء لس آنجلسی" وقت اضافه آورده و برای خالی نبودن عریضه، به حضرت اباعبدالله(ع) توهین کرده است! لکن فدوی با توجه به شناختی که از مؤمنین دارد، با بررسی ادامهء خبر، یواش یواش به ادامهء حیات سیاوش قمیشی، امیدوارتر شد! ملاحظه کنید:

       * همچنین آورده شده که چنین توهینی در حالی از سوی این خوانندهء لس آنجلسی رخ داده است که اکثر ترانه های وی در فضایی غمگین اجرا شده و به شدت در میان مخاطبان اش القای افسردگی می کند!

       بر این پایه، برادران مایه کاری حساب کرده و خدا را شکر، عجالتاً، "توهین" به " القای افسردگی" بشرح زیر تقلیل پیدا کرده است!:

       * گفتنی است که در مضمون ترانهء این خواننده یاد شده توهین مستقیمی وجود ندارد! اما گنجاندن تصاویر عزاداری و حضور بر مزار شهدا در ویدیوکلیپ ترانهای که محتوایش غمناک و اندوهناک جلوه دادن ایران است، چنین چیزی را القا می‌کند!

       فدوی، ضمن یادآوری این نکته که هیچ رابطه ای اعم از سببی و نسبی با این خوانندهء گرامی ندارد، برای برادران بسیار متأسف است که نتوانستند هیچ توهینی در کار وی شناسائی کنند.

       در ضمن، بررسی نظرات برخی خوانندگان منبع خیر نیز کم و بیش همین را می گوید:

       * این فوبیا و توهم توهین و توطئه موضوعی هست که کاملاً در ما نهادینه شده. همه بر علبه ما هستند و می خواهن ریشه مون رو بخشکونن و ما هم بهترین عالم!!!!!
       * بیایید بیشتر فکر کنیم و بهترین عمل رو داشته باشیم. اون وقت می تونیم بهترین نتایج رو بگیریم.

       * سلام. من که واقعاً توهینی ندیدم، اگر خدای نکرده توهینی شده بگین تا بدونیم.

       * واقعن دنبال سوژه میگردین که همه رو محکوم کنین .

       * البته منهای این یکی! (مجید)

       مرگ بر خوانندگان دست پروردهء صهیونیست!

       باری- حالِ فدوی، بهتر و به ادامهء حیات سیاوش قمیشی، البته باز هم امیدوارتر شد!

       اين منبع خبر، بعنوان حسن ختام، می گوید: 

       * بخشی از تصاویری که در ویدیوکلیپ قمیشی فضای پیش گفته را القا میکنند، در پایین از منظرتان می‌گذرد!

       که فدوی به نقل یکی دو تا بسنده می کند:

       زیاده عرضی نیست.

___________________________________

یادداشت ها:

1- «بازگشایی مجلس هفتم را به خود مجلسیان و رهبر معظم انقلاب تبریک می‌گویم و تشکر ویژه از حضرت بقیه‌الله (عج) دارم که وقتی هفت ماه پیش در شب قدر فرشتگان الهی لیست اسامی نمایندگان مجلس هفتم و نام و آدرس آن‌ها را به حضرت دادند، حضرت هم همه آنها را امضا کردند»!/ آیت الله علی(ع) مشکینی در نماز جمعه 22 خرداد 83 / ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

(2) «یکی از دوستان حاضر در جلسه نقل می‌کرد: قبل از برگزاری مرحلهٔ اول انتخابات به محضر یکی از علمای اهواز رسیدم. ایشان گفت: نگران نباشید، احمدی نژاد رئیس جمهور می‌شود. ایشان گفته بود که شخصی شب بیست و سوم ماه رمضان در حال احیاء پیش از نیمه شب به خواب می‌رود. در خواب به او ندا می‌شود که بلند شو برای احمدی نژاد دعا کن، وجود مقدس ولی عصر (عج) دارند برای احمدی نژاد دعا می‌کنند. می‌گوید من حتی اسم احمدی نژاد را نشنیده بودم و اصلاً او را نمی‌شناختم.» / مصباح یزدی، هفته نامهٔ پرتو سخن، 8 تیر 1384، صفحهٔ آخر. بنقل از ویکی گفتاورد.

 

کلمات حمار

اشاره: کلمات ِحمار ُمستخرَج ازفرهنگستان فدوی، و ضدِ کلمات قصار است!

       * محمد(ص) رضا(ع) نقدی: نسل غرب در حال انقراض است! / خودنویس

 

       * امام جمعهء مشهد، با انتقاد از اینکه بودجهء مملکت صرف برنامه‌های اسلامی نمی‌شود، گفت: بودجهء ارشاد تنها به مطربان اختصاص دارد و ذره‌ای از آن در راه خدا استفاده نمی‌شود. / تیک

 

       * مجتبی ذوالنور٬ مشاور عالی نمایندهء سید علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در سپاه پاسداران گفته که جمهوری اسلامی از سوی خداوند اجازه یافته تا اسرائیل را نابود کند. ذوالنور افزوده قرآن این اجازه را به جمهوری اسلامی داده تا اسرائیل را نابود کند.

 

       * محمد(ص) حسن(ع) قدیری ابیانه، سفیر سابق بیت در مکزیک و استرالیا: «پافشاری بر حجاب در ایران افراطی نیست، اسلامی است؛ مگر این‌ که کسی ادعا داشته باشد که اسلام افراط است. خارجی‌ها هم می‌دانند که باید حجاب را در ایران رعایت کنند. رعایت هم می‌کنند؛ کار خوبی هم می‌کنند!» / آخرین نیوز

 

       * یک هموطن جانباز: پیشنهاد می‌دهم همان‌طور که آمریکای جنایتکار به دنبال تجزیهء کشورهای اسلامی در منطقه است؛ مجلس شورای اسلامی نیز در طرحی تجزیهء آمریکا به چند ایالت و یا چندین کشور مستقل را خواستار شود.

 

       * یک خوانندهء کیهان از اهواز: شعار مرگ بر آمریکا سند اعتبار ملت قهرمان ایران اسلامی در نزد حضرت حق تعالی است و به هیچ بهانه‌ای کنار گذاشته نخواهد شد.

 

       * چند تيتر از کیهان دارالخرافه: نظام‌ ملوک ‌الطوایفی در آمریکا! اصرار ایالت‌ها بر تحریم ایران! قاطعیت انقلابی رهبر ایران آمریکا را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

 

       * دفتر موسیقی وزارت ارشاد: اپرای سعدی تک‌خوان زن دارد، مجوز نمی‌دهیم!/ بی بی سی

 

       * شجونی: لفظ اعتدال خیانت به اسلام است./ دیگربان

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه

اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست

       * 0950---0919: اگر یکی از صدها جنایت‌های فجیع داعش را دولت بشار مرتکب می‌شد آمریکایی‌ها زمین و آسمان را به هم می‌ریختند، پس چرا امروز که مزدوران آنها در منطقه مرتکب چنین اعمال وحشیانه می‌شوند نه تنها کاری نمی‌کنند بلکه از هوا برای آن‌ها کمک می‌ریزند و به عمد نیروهای مردمی ضد داعش را بمباران می‌کنند؟

       فدوی: والله برادر0950---0919 بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م)، دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، گرچه برادر داعش و برادر بشار اسد، "هر دو دوستان قدیم اند"، لکن از انصاف نمی شود گذشت که در مسابقات سه چهارم نهائی کشتار مردم، برادر اسد همچنان پیشتاز است؛ البته ذغال خوب، یعنی مقام معظم رهبری، ضاعف الله پرستاته، هم بی تأثیر نبوده است!

 

       * 5954---0919: دست و پای خلبان شجاع ایرانی را که در آسمان بی‌کس و تنها از غیرت دینی و ایرانی ما در برابر هواپیماهای جنگی آل سعود کثیف دفاع کرد، می‌بوسم.

       فدوی از به جریان انداختن عریضهء شما بعلت نقص فنی عجالتاً معذور است، دوباره تماس بگیرید. اما در نظر داشته باشید که معمولاً، شما و فدوی در زمین، ماهی در آب، و طیاره در آسمان اند! خلبان مربوطه نیز به خانم والده سلام رساند و گفت: اگر دست و پائی برایش ماند، می دهد به شما که هر کاری می خواهید با آن بکنید، برادر 5954---0919!

 

       * 2843---0916: برادر شهید هستم و از سال 1384 به صورت نیروی شرکتی در شهرداری بندر امام خمینی خوزستان مشغول به کارم. تقاضای تغییر وضعیت از قراردادی و شرکتی را به صورتی که امنیت شغلی داشته باشم دارم. از آقای رئیس‌ جمهور می‌خواهیم در کنار دیدار با چند خانواده شهید به مشکل خانواده‌های شهدا نیز رسیدگی نمایند.

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند بگو برادرت بیاید، برادر2843---0916!

 

       * 1648---0915: حماسهء 9 دی روز مقدسی بود که عظمت پیوند مردم با ولایت را به نمایش گذاشت و نشان داد تا امت متصل به امام خویشند همهء دشمنان هر چند قدرتمند باشند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

       فدوی: مراتب در شرایطی که در اثر افراط در نرمش قهرمانه همه جایشان شدیداً درد می کرد، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت، خطاب به فدوی فرمودند: «بسمه تعالی- خفه!.. به اُمّت بگو بس است دیگر! لازم نیست اینقدر بما متصل باشند، تا آن عضو شریف کنده نشده، بگو رها کنند!» خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو مُده ظله العالی درانداختید، برادر 1648---0915!

 

       *وحیدی و 1442---0913: همایش حقوق مصرف کننده چه صیغه‌ای است که چند وزیر و معاون وزیر با هزینه‌های گزاف جانبی وقت خود را تلف می‌کنند؟ به جای این همایش‌ها با نظارت خود بر کیفیت تولیدات داخلی بیفزایند تا مصرف‌ کننده نیز به وظیفهء درست استفاده کردن و قناعت ترغیب شود. شما را به خدا یک دستگاهی پیدا شود و از برگزاری همایش‌های بی‌ثمر جلوگیری کند.

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند مملکت فقط مملکت امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) نیست، بلکه مملکت همایش ها و رزمایش ها و از این قبیل نیز هست؛ وانگهی، این وزیران و معاونان دارند همایش می کنند که رزمایش کنند که آیا "حقوق مصرف کننده" پرداخت شده است یا نه، برادر وحیدی و توابع!

 

* 5530---0936:  از نمایندگان محترم به خاطر گزارش برداشت غیرقانونی 4 میلیاردی دولت راستگو و نشان دادن سند این برداشت تشکر می‌کنیم. فقط کاش زودتر اقدام می‌کردند.

       فدوی: 4 میلیارد که چیزی نیست، جلوی یک بچهء مکتبی هم بگذارید، قهر می کند، برادر 5530---0936!

 

       * 1479-0933: در پی خصوصی‌سازی در خدمات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم بی‌کار شده‌ام و زندگی سختی را سپری می‌کنم. در این شب عید نیاز شدید به کمک افراد نیکوکار دارم. لطفاً مشکل بنده را در این ستون چاپ کنید بلکه خدا خواست گشایش ایجاد شود

       فدوی: مراتب در فاصلهء دو قیلوله با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش، بعرض حضرات آیات عظام و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. بعدالتحیه و السلام، و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) و صدور چند فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت، فرمودند احوط آن است که شما نخست کمک مالی را از " آستان مقدس حضرت عبدالعظیم"  توقع نمایید، برادر 1479-0933.

 

       * 1648---0915: موافقت مسئولان برای اجرای کنسرت در محیط علمی و پژوهشی برای عده‌ای از مرفهان در شهری که برخی ساکنان آن به نان شب محتاج و به علت عدم پرداخت اجاره‌ بها، مالکان، آنها را جواب کرده‌اند، چه معنی و مفهومی دارد؟ اگر قبول ندارید سری به شهر گلبهار بزنید و ببینید!

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی و در فاصلهء دو قیلوله با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش، بعرض حضرات آیات عظام و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. بعدالتحیه و السلام، و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) و صدور چند فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت، دستور فرمودند که بجای کنسرت، دسته های سینه زنی و زنجیر زنی و عزاداری اباعبدالله(ع) برگزار شود تا اهالی بر احوال خود گریسته و رفع گرسنگی شود، برادر 1648---0915.

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

15 می المُکیّف سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه