خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

4 خرداد 1394 ـ 25 ماه مه 2015

 

بکجا چنین شتابان؟...

حضرات آیات عظام و حجج اسلام و توابع سببی و نسبی آنان کثرالله امثالهم، از حیف و میل منابع زیرزمینی که بعون الله فارغ می شوند،  پس از دود کردن چند صد صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ع- س – عج و...) و نیز صدور چندین آروغ ستاره دار توأم با سوت،  برای جوریِ جنس،  تشریف می برند سر وقت منابع رو زمینی! باورتان نمی شود؟ این هم یک نمونهء مرغوب اش:

* حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای صبح دیروز در دیدار صدها تن از «نخبگان جوان دانشگاه‌ها و برگزیدگان المپیادها و جشنواره‌های جهانی و داخلی»،  با تأکید بر ضرورت ایجاد یک زنجیرهء کامل و شبکهء عظیم تولید علم در دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی،  افزودند: ایران را باید با اتکای به منابع روی زمین یعنی هوش و استعداد جوانان و نخبگان کشور اداره کرد نه با تکیه بر درآمد پرنوسان منابع زیرزمینی و نفتی. /کیهان دارالخرافه

باری فدوی که بیضهء لازم را در اختیار ندارد که روی حرف معظم له حرف بیاورد،  لکن در حاشیه یواشکی عرض می کند که حالا چه عجله ای دارید؟ عجله کار شیطان بزرگ است! قدری تأمل فرمایید تا تتمهء نخبگان هم  اگر جان بدر بردند،  بهر ذلتی که شده،  از وطن سابق بگریزند تا حضرتعالی بمانید و یک بشکه اسید، که باید با آن طهارت بگیرید،  برادر رهبر!

زیاده جسارت است..

 

معاملات ارزی برادران!

فدوی در مرور خبرهای امروز تلویحاً دریافت که برادران گرامی در حکومت اسلامی برونمرزی (داعش-  م)،  مانند برادران در حکومت اسلامی درونمرزی،  دلارِ لعنة الله را بجا آورده و معاملات شان را بر پایهء آن انجام می دهند! برادران مذکور که بحمدالله والمنة، پس از چهارده قرن، برده داری را نیز دوباره احیا فرموده اند، پس از ذبح اسلامی مردی در مقابل چشمان زن و بچه، البته آتش به مال شان زده و همسر جوان نگونبخت او را،  به شرح زیر و به ثمن بخس فروخته اند:

* به گزارش آخرین نیوز به نقل از دیلی میل، داعش یک زن باردار عراقی را به علت باردار بودن و داشتن فرزند به قیمت 12 دلار به یک مرد 50 ساله فروخت!

       لکن بموجب آن زبانزد مشهور که فرمود - عیب می جمله بگفتی، "ضررش" نیز بگوی!، - از حق و انصاف هم البته نمی شود گذشت که آمار فعالیت های برادران  در این راستا، بسیار چشمگیر، و بر عکس برادران درونمرزی، موفق به پائین نگهداشتن قیمت ها شده اند! ملاحظه کنید:

* کمیساریای عالی حقوق بشر وابسته به سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد بیش از 25 هزار کودک و زن به فروش رفته اند و با توجه به افزایش کشتارهای جمعی فروش اعضای بدن کشته ها در میان گروه های تروریستی افزایش و قیمت هر جسد از 20 هزار دلار به 10 هزار دلار کاهش یافته است!/ همانجا

فدوی در این میان البته،  با برادران داعش که چرکنویس برادران خودمان هستند،  مسأله ای ندارد*! مشکل فدوی لکن،  با آن خریدار بکلی محترم است!...

زیاده معامله ای نیست!...

------------------------

* لطفا ً دندان ( اگر هنوز دارید!)، روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته و فحش ندهید! زیرا افزون بر آن که قاصم الجبارین را خوش نمی آید،  ممکن است یکوقت عمامه مان نیز شدیداً  توی هم برود خواهر- برادر ضد انقلاب!

 

 

+13!

این فارسی ِگرامی هم، براستی که شکر است!.. فدوی داشت عکسی را بقول عوام save می کرد و برای آن، نام " سربازی" را برگزید؛ لکن پارادوکس و یا ایهامی که در بطن این واژه نهفته است، او را شدیداً گرفتار کرد!.. زیرا مراد فدوی از " سربازی"، رفتن به خدمت نظام نبود!، بلکه منظور او، فوتبال یا بازی با سر ِ آدمی ست!، که پیش از تزریق ویروس کشندهء حکومت های اسلامی جور واجور، از اسلام حضرت امام(ل) گرفته تا طالبان، بوتو حرام و داعش، کثرالله امثالهم، به زیر پوست بشریّت، اشرف مخلوقات بود!.. به گزارش زیر و تصویر پیوست آن، اگر دل و جگرش را داشتید، نگاه کنید، تا بعرض فدوی دل شکسته، برسید:

* به گزارش بولتن نیوز، از پایگاه خبری شبکه العالم،  "موسی العمر" خبرنگار سوری با تأیید این عکس، آن را در صفحه فیسبوک خودش منتشر کرد و در توضیح آن گفت که یکی از تروریست های داعش در "رقه"، نوزادش را تشویق می کند که به یک سر بریده لگد بزند.!

حال اجازه فرمایید که فدوی برای تلطیف فضای هولناک بالا هم که شده، مورد دیگری را، بنقل از همان منبع در پی بیاورد؛ برای دستگرمی به تیتر نگاه کنید:

* امید روحانی برای کنسرتی در تخت جمشید!

ایهام مستتر در تیتر،  فدوی را نیز به بیراهه برد؛ یعنی نخست پنداشت که انقلاب شده است و تخت جمشید  دوباره چندان عزیز شده که حتا کلیدالاسلام والمسلمین روحانی هم، در پی برگزاری کنسرتی در آن مکان مظلوم است؛ لکن مرور ادامهء خبر بشرح زیر، فدوی و لابد خوانندگان محترم ضدانقلاب را شدیداً از اشتباه در آورد!:

* شهرداد روحانی، رهبر ارکستر و آهنگساز صاحب نام موسیقی کشورمان، علاقمند است نخستین کنسرت موسیقی در فضای تخت جمشید با حضور هنرمندان داخلی برگزار شود!

زیاده ایهامی نیست.

 

انتقاد

فدوی نمی داند که منظور روزنامه های معاند ِ زرد و سورمه ای راه راه، در وطن سابق، از «خط فقر» چیست که یک خط درمیان به آن می پردازند؟ چرا یادشان رفته جامعه ای که حضرت امام(ل) بنیاد فرمود، یک جامعهء "بی طبقهء توحیدی"ست و بر فرض محال، اگر فقری هم وجود خارجی داشته باشد، توسط برادران کثرالله امثالهم، بین امت هميشه در صحنه بطور عادلانه توزیع شده است! بر این پایه، چه معنی دارد که برخی جراید دارالخرافه، با عنوان کردن چیزی که اصلاً وجود خارجی نداشته و ساخته و پرداختهء استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، است  تن حضرت امام(ل) را در مقعد مطهر* هر بار  بمیزان 8/9 درجهء "ریش"تـِر بلرزانند؟!

----------------------------------------------------------------

* خدا بگویم این تایپیست سربهوای هزل داتکام را چه کند؛ لطفاً تا دیر نشده، غلط تایپی مقعد را به مرقد اصلاح بفرمائید، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

 

ریسک

فدوی در خبرهاخواند که:

 * برخلاف تصور اکثر مردم که تمساح را جانوری ترسناک می دانند، به نظر می رسد که برقراری ارتباط دوستانه با این موجود ترسناک نیز ممکن است. / بولتن نیوز

بقول عوامI don’t  think so . منظور فدوی آن است که اگر شما از بیضهء لازم برخوردارید،  لطفاً با آیت الله تمساح یزدی، رابطه بر قرار کنید!

زیاده خطری نیست..

 

شیطنت

فدوی در مرور خبرهای امروز این خبر میمنت اثر را نیز دریافت کرد که دوباره دست شیاطین از آستین استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنةالله علیهم اجمعین، دوباره در آمد و بجای اسید، این بار گاز به شهروندان زاهدان خورانده است!:

* مسمومیت ناشی از تنفس گاز سمی،  صبح امروز تعدادی از شهروندان و حدود ۵۵ دانش آموز در حاشیهء شهر زاهدان را روانهء بیمارستان کرد. به گزارش خبرگزاری مهر،  عباسعلی ارجمندی،  فرماندار زاهدان، با تایید این خبر اعلام کرد: "متاسفانه شب گذشته یکی از شرکت های خصوصی، بدون توجه به اثرات زیست محیطی مخرب، مقادیر زیادی مواد شیمیایی و سموم گیاهی را در حاشیهء شهر زاهدان در میدان رسالت رها سازی کرد که این موضوع موجب مسمومیت بسیاری از شهروندان شد." آقای ارجمندی در توضیح این موضوع عنوان کرد که "به دلیل این بی توجهی، و با توجه به جریان آب و اختلاط با این مواد شیمیایی،  گاز مشمئز کننده‌ای در حاشیه شهر زاهدان متصاعد شد که بر اثر وزش باد مناطق زیادی از شهر را فرا گرفت و موجب اعتراض بسیاری از شهروندان شد"./ البرز نیوز بنقل از بی.بی.سی

گفتن ندارد که این خبر،  خشم فدوی را چندان برانگیخت که لامحاله پاچهء استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، را شدیداً گرفت و سبب این حرکت شنیع را جویا شد؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ گفتند که منظوری نداشته و انگیزه شان خیرخواهانه و  فقط ايجاد تنوع و تغییر ذائقه بوده است زیرا درجریان اسید پاشی اخیر، دریافتند که ملت همیشه بخاک و خون خفته، طعم اسید را چندان دوست نمی دارند!.

 

"گویاست"؛ دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون،  نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند! و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا،  و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی،  نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

* مقام معظم رهبری(ضپ)*: کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست. / آخرین نیوز

تحشیهء فدوی: معظم له شکسته نفسی کرده، نفرمودند که کلید کذائی، در جیب عبای خودشان است!

________________________________________

* «ضب» مستخرج از فرهنگستان فدوی،  و مخفف ضاعف الله پروستاته است!

 

* هفته پیش برای کشتی ‌دیگری «مزاحمت» ایجاد شد. پنتاگون: نمي‌دانيم ايران چرا اينكارها را مي‌كند./ بهار نیوز- تیتر

 تحشیه فدوی: خدا ابوی خاج پرست تان را بیامرزد،  ملت،  که ظاهراً همزبان اینهاست،  سر از کارشان در نمی آورد،  شما که جای خود دارید،  برادر پنتاگون!

 

* حرام بودن تلویزیون کار طلاب ایرانی را به طلاق می کشاند./ العربیه

تحشیه فدوی: یعنی از تلویزیون "پشم و شیشه"، شیشه اش را هم باید بردارند، برادر کاتولیک تر از پاپ؟!

 

* محی الدين حائری شيرازی: واقعهء جده هشدار خدا به ما دربارهء تجاوز غرب بود!/ ديگربان

تحشیهء فدوی: والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، همه دیدند، که کی به کی تجاوز کرد، برادر حائری!

بیت

گنه کرد در شرق آهنگری

به U.S زدندی سرِ مسگری!

 

         * قیمت نان سنگک ویژه،  2000 تومان! / آخرین نیوز- تیتر

تحشیهء فدوی: چه شانسی داشت فدوی،  که برادران پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی، حاکم نبودند و گرنه حقوق ماهانه فدوی با تحصیلات دانشگاهی در بدو استخدام،  معادل دو فقره نان سنگک اسلامی بود!

  آ        * آيت الله (؟!) هاشمی رفسنجانی گفت: "اگر می‌بینید خشک مقدس‌ها و دلواپس‌ها گاهی اذیت می‌کنند اینان همان کسانی هستند که امام را هم اذیت می‌کردند." "اما همین گروه به وجود چند زن بی‌حجاب در خیابان می‌پردازند،  اما نمی‌گویند ظلم‌ها چه می‌شود؟! زندان‌ها چه می‌شود؟! سرکوب‌ها چه می‌شود؟! و حق مردم خوردن‌ها چه می‌شود؟ چطور آن که را مردم می‌خواهند نمی‌گذاریم بیاید و آن را که مردم نمی‌خواهند به زور بر جامعه مسلط می‌کنیم.” آيت الله، پیش از این جمله، بر حق‌الناس خواندن رأی مردم و اهمیت حق‌الناس در تعالیم اسلام تاکید کرده و افزوده بود: "بعضی از انسان ‌های خوش باور از همسر امام می‌پرسیدند آیا درست است که امام عزیز، امام زمان (عج) را می‌بیند و همسر امام بی‌توجه به این حرف‌ها می‌گفت: این حرف ها چیست؟" /کلمه

  تحشیهء فدوی: نداشتیم ها!،  آنچه که با قید احتیاط گفته اید، در شرح وظایف شما نیست، زیرا همانطور که می دانید، شما رئیس تشخیص مصلحت نظام هستید، نه مردم! ، برادر رفسنجانی!..

 

* بیش از سی رانندهء تاکسی که در مرکز پکن، پایتخت چین، دست به اعتراض زده بودند به بیمارستان انتقال یافتند. به گزارش بی بی سی،  گمان می رود آنها برای نشان دادن اعتراض خود برای خودکشی تلاش کرده و پس از خوردن سم دفع آفات مسموم شده باشند./ تابناک

تحشیهء فدوی:، پنداری چین، حتا سمّ اش هم  مرغوب نیست!

 

* معاون رئیس پلیس دبی در صفحه تویتر خود خطاب به مردم یمن تأکید کرد که دموکراسی برای کشورهای عربی مناسب نیست../ تابناک

تحشیهء فدوی: اگر زحمت نیست،  محض رضای خدا،  ایران اسلامی را هم اضافه بفرمایید،  ثواب دارد،  اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

 

* درختی که نفت تولید می کند! */ کیهان دارالخرافه

  تحشیهء فدوی: بقول عوام! good for you برادر حسین(ع) و توابع!

---------------------------------

* ادامهء خبر: درخت افوربیاتیروکالی از خانواده افوربیاسه که در شهرستان نیکشهر می‌روید که به دلیل اینکه شکل ساقه‌های آن شبیه مداد است،  به درخت مداد معروف شده و قابلیت تولید نفت را دارد.

 

* تابناک: نامهء یک جانباز به دوست تازه شهیدش: یه مسائلی هست که باید بهت بگم. چون تو گوش شنوا داری. آخه تو این شهر آبادان که بهش میگن «پایتخت مقاومت» تو مسؤولینش کمتر گوش شنوایی پیدا میکنی. گفتم بیام و با تو که در مقابلم دراز کشیدی درددل کنم. هرچند که...

تحشیهء فدوی: خب حالا نمیشد  این نامه را  چند ساعتی زودتر می نوشتی، برادر جانباز!؟

 

* تقاطع: شورای امنیت ملی افغانستان در جلسه‌ی روز چهارشنبه (۱ اپریل-۱۲ حمل/فروردین) خود تصمیم گرفت تا خیابان محل کشته شدن “فرخنده” را رسماً به نام او تغییر دهد. این خیابان، پیش‌تر به صورت غیررسمی “جاده شهید فرخنده” نام‌گذاری شده بود.

تحشیهء فدوی: بسیار زحمت کشیدند!

 

* آیت‌الله علی خامنه‌ای،  رهبر ایران امروز،  چهارشنبه 23 اردیبهشت،  به نمایشگاه کتاب تهران رفت و از چندین غرفه در این نمایشگاه بازدید کرد./ بی بی سی

تحشيهء فدوی: لکن بفرمایید که عملهء بیت، چند غرفه را تاکنون برچیده اند، چه کتابهائی را با خود برده اند؟ عزیز دل برادر؟

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه
اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفهء دارالخـُرافه است،  پاسخ ها اما  از فدوی ست.

* احمدزاده: آقای ظریف اعلام داشته که وارد کار سخت متقاعدکردن «تندروها» نمی‌شود. عرض بنده این است اولا تندروها چه کسانی‌اند؟ ثانیا چطور برای قدم زدن با دشمنی مثل کری خبیث وقت و فرصت دارید ولی برای متقاعد کردن هموطنانی که نظری برخلاف نظر شما دارند وقت نمی‌گذارید و وارد نمی‌شوید!

فدوی: مراتب در مجالی به استحضار وزیر خارجهء بیت،  برادر محمد(ص)جواد(ع)ظریف رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند: بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود،  متقاعدکردن «تندروها» سخت نیست، غیرممکن است!، چون ترمز ندارند!لکن برادر "کری" معقول مثل آدم راه می رود،  برادرفدوی!

 

* 4052---0912: در برنامه گزارش هفتگی سیمای جمهوری اسلامی اعلام شد قراردادی 280 میلیون یورویی بین وزارت صنعت و معدن و یک شرکت چینی منعقد گردیده که کارشناسان ارزش واقعی آن را 130 میلیون یورو تعیین کرده‌اند. بنویسید نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی چرا در خصوص این فاجعه‌ای که اتفاق افتاده ساکت نشسته‌اند و واکنشی نشان نمی‌دهند؟

فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت  ابتلا به لرزش قهرمانانه، بحال ترقص در آمده بودند،  به شرف عرض آستان ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ع- س - عج و...) قدری متغیر شده و فرمودند شما دیگر لازم نیست سرود یادمستان بدهید زیرا خط حضرت امام(ل)، افزون بر آنکه مالرو است، یک رنگ بیشتر ندارد که همانا قرمز است و برادران مؤمن و معتقد چینی ما نیز مانند برادر بشار اسد، جزو خطوط قرمز ما هستند، برادر 4052---0912!

 

* برادر چهار شهید: آمریکا کور خوانده است هرگز گمان نکند که ما از داشتن انرژی هسته‌ای عقب‌نشینی می‌کنیم،  ما هرگز به خاطر ارزان شدن نفت از برنامه هسته‌ای عقب نمی‌نشینیم. ما پشت سر رهبر و ولی‌فقیه هستیم.

فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت نرمش قهرمانه دولا دولا راه می رفتند، به شرف عرض رسید. بعدالتحیه و السلام فرمودند اعتماد نمی کنند که کسی پشت سرشان باشد! و در ضمن شاکی شدند که چرا جاخالی داده و به برادران خود ملحق نشدید،  برادر باقیمانده؟

 

* 6167---0912: آزاد راه قم- گرمسار 150 کیلومتر است و 9 لیتر بنزین می‌خواهد ولی عوارض آن 10 هزار تومان است. یعنی عوارض از پول سوخت مصرفی در مسیر بیشتر است.

فدوی: مراتب با قید چندین فوریت بعرض مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمعین رسید، ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) فرمودند: احوط آنست که ماشین را کول کرده و آزاد راه را پیاده گز کنید، برادر6167---0912!

 

* فراهانی: نان بربری ۴۵۰ تومانی در اراک با قیمت ۸۵۰ تومان عرضه می‌شود این دولت قرار بود نان را  سر سفره مردم بیاورد ولی در عمل غیر از عزت و اقتدار ایران که در مذاکرات هسته‌ای خدشه‌دار شده نان را هم از سر سفره مردم بیرون برده‌اند تدبیر از این بهتر وجود ندارد.

فدوی: مراتب در مجالی به استحضار رئیس آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که شما عجالتاً از محل فروش لولهء نفتی که معجزهء هزارهء سوم یعنی مُخبّط الاسلام والمسلمین احمدی نژاد از چاه به سفره کشید، سرکنید تا ایشان خبرتان کند، برادر فراهانی!

 

* قاسمی: این جریان داروهای تقلبی که تاکنون 20 نفر را در مراکز درمانی نابینا کرده اگر در دولت قبل اتفاق افتاده بود روزنامه‌های زنجیره‌ای زمین و آسمان را به هم می‌ریختند ولی الان روزنامه‌های زنجیره‌ای در این مورد چیزی نمی‌نویسند...

فدوی:مراتب بمنظور اطلاع و اقدام لازم به آگاهی مسؤلان روزنامه های زنجیره ای رسید.، ؛در پاسخ بعدالتحیه والسلام فرمودند علت اینکه دیگر چیزی نمی سند اینست که آنان نیز کور شده اند و دیگر نمی توانند بخوانند و بنویسند، برادر قاسمی!

 

* ح. م: مسئولین تامین اجتماعی شهرستان بهارستان تهران به بهانه‌های مختلف بیمه‌های قالیبافان را قطع می‌کنند. ما تحت پوشش اتحادیه قالیبافان هستیم و حق بیمه پرداخت می‌کنیم. از مسئولین امر درخواست می‌شود این قشر زحمتکش را مورد حمایت قرار دهند.

فدوی: مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط پیگیری و شد پرسیدند که اگر شما با برادر پاسدار قالیباف نسبتی دارید مستقیماً و بدون نوبت به ایشان مراجعه کنید، برادر ح.م.شیرینی زیر میزی فدوی فراموش نشود!

 

بپایان آمد این جوهر، شکایت همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

22 می المُکّیف  سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر،  بدرود

http://www.hazl.com/

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه