خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

11 خرداد 1394 ـ 1 ماه ژوئن 2015

 

میان ماه من تا...

       فدوی با آنکه کم تا قسمتی با روحیات برادران کثرالله امثالهم آشناست، با این همه  گاه در درک برخی حرکات و سکنات آنان، از جمله تیتر زیر کم می آورد:

       * محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه:  «هلال شیعی» در حال شکل‌گیری اس.! (1) سحام

       والله چه عرض کند؟ فدوی تا کنون در پیوند با "هلال" چیزهائی را شنیده و یا تجربه کرده است که البته عمدتاً به رفع خستگی مفرط  ملت، از تحمیلات مؤمنین در آن ماه فرساینده، اشاره دارند و از آن میان:

بیت

رخ از ما تا بکی پنهان کند عید

هلال آنک به ابرو می نماید(2)

       مجمر اصفهانی نیز در آن قصیدهء مبسوط، دراین باب حق مطلب را، اما بی تعارف ادا کرده، و در بیتی از آن با کنایه به هلال می گوید:

گر جام نباید به لب آورد به گردون، (2)

مه از چه به شکل لب جام است نمودار؟

       بر این پایه،فدوی اگر بخواهد خیلی ریخت و پاش کند، ممکن است حد اکثر به هلال احمر  رضایت بدهد!؛ حالا شما چه خبرتان است که با نعلین زرد، که تازه آن را هم  از حضرات آیات بعاریت گرفته اید، پریده اید وسط تخیلات ملت شل و پل، برادر محمد(ص) علی(ع) جعفری؟!

--------------------------------

(1) ادامهء خبر: به گزارش«سحام» به نقل از دیگربان، آقای جعفری گفته در حال حاضر صد هزار نیروی «مسلح مردمی» که طرفدار جمهوری اسلامی هستند در سوریه سازماندهی شده‌اند. وی همچنین از سازماندهی صد هزار نیرو در قالب یگان‌های مسلح مختلف در عراق خبر داده که به گفتهء وی «سرمایهء عظیمی» برای «نظام اسلامی» هستند. این فرمانده سپاه در بخش دیگری از سخنان خود تحولات سوریه، عراق، یمن، بحرین و لبنان را نشانه‌ای از تشکیل «هلال شیعی» دانسته است.

(2) نگفتم روزه بسیاری نپاید / ریاضت بگذرد،سختی سر آید؟- استاد سخن - غزلیات 207

(3) المنة لله که بدل گشت دگر بار/ سجاده به پیمانه و تسبیح به زنار – از صبا تا نیما ج2/38

 

ضعف بینائی؟

       فدوی با ملاحظهء تصاویر زیر، نخست پنداشت که دوباره، گلاب به رویتان، انقلاب شده است!، سپس پنداشت که برادر مربوطه، پرچم شیطان بزرگ را که دیگر پنداری چندان هم بزرگ نیست، دارد پائین می کشد تا زیر سُمّ ستوران البته مؤمن، پهن کند؛ بهر روی، برای رفع شبهه، شما خوانندگان محترم ضد انقلاب، به عکس های زیر نگاه کنید و جوری که فدوی پس نیفتد، بفرمایید که آیا چشم و چار فدوی ایراد پیدا کرده یا خدای نخواسته انقلاب شکوهمند دیگری رخ داده، و یا نه، حضرات، جام زهر به دهن شان مزه کرده است؟!

اهتزاز پرچم آمریکا در جشنواره فیلم فجر

http://farhangohonar.ir

       فدوی یک فقرهء دیگر، که اهتزار پرچم آمریکا مقابل هتل همای شیراز باشد را نیز، برای جوری جنس، ذیلاً اضافه می کند:

 

اخطار

       فدوی گفته باشد! احوط آن hست که امروز دور و برش نیایید، چرا که سخت عصبانی ست و ممکن است یکوقتT خدای ناخواسته، برق اش شما را هم بگیرد!... آخر اینکه نمی شود که از همان آغاز انقلاب شکوهمند  تاکنون، هر کس از اهالی ایران سابق، در اثر انگولک خودِ برادران، لفظأ چیزکی گفته باشد، به اتهام سبّ ائمهء معصومین، صلوات الله علیهم اجمعین، با یک قیام و قعود اعدام فرموده و می فرمایند، لکن  کمی آن سو ترَک، گنبد و بارگاه همین اهل بیت، رضوان‌الله تعالی عليهم، را که بخرج مؤمنین و مؤمنات ما، کثرالله امثالهم، طلا کاری می شود را، بشرح زیر به توپ می بندند:

       *  آخرین نیوز: «اهانت داعش به مرقد فرزند امام کاظم(ع). تروریست‌های داعش پس از ورود به مرقد فرزند امام موسی کاظم (ع) در شرق عراق این مکان مقدس را منفجر کردند».

       * مشرق: «گروه تروریستی داعش روز جمعه اقدام به تخریب قبور شماری از بزرگان و علمای شیعه در استان دیاله (دیالی) در شرق عراق کرده است. این گروه تکفیری که هرگونه نماد و نشان مذهبی را مظهر کفر محسوب می‌کند روز جمعه با بمب‌گذاری مراقد شماری از بزرگان شیعی در دیاله تخریب کرد. در تصاویر که داعش منتشر کرده یکی از این مزار تخریب شده مرقد محمد بن موسی الکاظم(ع) فرزند حضرت امام موسی کاظم(ع) است که تکفیری‌ها پس از ورود به این مکان مقدس با جاسازی کردن بمب آن را منفجر و با خاک یکسان کردند».

       و طُرفه اینکه، نه از آن بزرگواران (ع- س - ص- عج) با آن همه معجزات و کرامات صدائی بلند می شود، و نه از برادران درونمرزی!، و برادران برونمرزی که کارشان از سبّ اهل بیت (ع- س - ص- عج) شدیداً گذشته، نه تنها برق امامان گرامی آنان را نگرفته  و به آجر و سوسک و از این قبیل تبدیل نشده، بلکه ملت یک لا قبا بجای آنان توسط برادران درونمرزی، تنبیه می شوند! آخر پارتی بازی هم حدی دارد پدر جان! لااقل بزرگواری فرموده و برخی مردمی که از شدت رفاه و خوشگذرانی در جامعهء  شکوهمند اسلامی به ستوه آمده، و به امامان موجود  و مفقود، یواشکی و زیر لبی بد و بیراهی می گویند، بعنوان سبّ ائمهء طاهرین سلام الله علیهم اجمعین،  اعدام نفرمایند، نه!

       زیاده درخواستی نیست

 

راهکار بهينه

       فدوی اساس را بر این می گذارد که خوانندگان محترم ضد انقلاب، در جریان خبرتأسف برانگیز زلزلهء نپال هستند. این زلزلهء مهیب، افزون بر اینکه 5 هزار نفرکشته بر جای گذاشته است، هند را نیز 30 سانتیمتر جابجا فرموده است!(1) باری، می گویند که از وقایع اتفاقیهء بد نیز می شود یا باید آموخت ولی مگر به خرج برادران می رود؟ فی المثل، ببنید خبرگان (2) در باب همین زلزلهء اخیر به چه نتایج سودمندی، دست  کم برای برادران، رسیده اند که فدوی یکی را نقل و تحلیل می کند:

       * تدبیر: «قدرت زمین لرزه نپال برابر 20بمب اتمی بود! یک کارشناس زمین شناسی هندی ادعا کرد که قدرت تخریبی زمین لرزه 7.9 ریشتری روز شنبه نپال برابر 20 بمب اتمی بود».

       با توجه به اینکه سرزمین آباد دشمن (استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین - م) بعلت نداشتن حجاب و عفاف بقول عوام already کاندید زلزله هستند و فقط نیاز به یک فوت مؤمنین ما دارند، آیا بهتر نیست که حضرات آیات عظام و حجج اسلام مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، بجای اینکه ملت را زیر انواع فشارها قرار داده و سرمایه های او را برای تهیهء بمب اتمی بباد دهند، از نیروی روحانی خود استفادهء بهینه کرده، شب تا صبح دعا فرموده که در بلاد دشمن زلزله ای بقدرت معادل 20 بمب اتمی رخ بدهد؟!

       زیاده راهکاری نیست

---------------------------------------------------

(1) به گزارش ایرنا، روزنامه تایمز او ایندیا روز پنجشنبه به نقل از کلین استارک، نوشت: حرکت زمین هند به سمت شمال در یک منطقه به وسعت دو هزار تا پنج هزار کیلومتر مربع از شهر های کاتماندو و پخارا و تقریبا در تمام عرض کوه هیمالیا انجام شده است. وی اظهار کرد: در مدت چند ثانیه قسمتی از هند حدود 30 سانتیمتر به سوی شمال و به زیر نپال حرکت کرده است./تدبیر

(2) نخیر خواهر- برادر خواننده،منظور نهاد زائد و بی خاصیت خبرگان رهبری نیست!- م

 

خسرالدّنیا والآخره

       فدوی که پیش از این، بقول عوام already نگران پروستات مقام معظم رهبری که رابطهء مستقیم با توّرم در اقتصاد اسلامی دارد بود،(1) لکن در میان خبرهای امروز نیز به خبری برخورد که موجب شد که نگران بینی معظم له نیز بشود! زیرا عمل مذکور، عمل زیبائی نیست، ملاحظه کنید:

       * العربیه: وزیر کشور لبنان خطاب به خامنه‌ای گفت: بینی تو به خاک مالیده خواهد شد! نهاد المشنوق وزیر کشور لبنان، با بیان این‌که با هرگونه تعرض به سعودی که همواره کنار لبنان و دیگر کشورهای عربی ایستاده است، خطاب به علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران گفت: «برای یمن اشک تمساح می‌ریزد و از کشتن کودکان در سوریه حمایت می‌کند.»

       بقول آن بزرگوار: یا رب مباد کس را، مخدوم بی عنایت!

       زیاده نگرانیی نیست...

--------------------------------------

(1) لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست، استفاده کند؛ بقول عوام ok؟!

 

کلمات [مصوّر] حمار!

اشاره: کلمات حمار، مستخرج از فرهنگستان فدوی،و ضدّ کلمات قصار است!

 

«گویاست»؛ دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

       * آیت الله پینوکیو (جنتی): گرسنگی خوردن که از شهید دادن بدتر نیست. گوشت خوردن خیلی چیز خوبی نیست و می‌توان یک وعده غذا در روز خورد و کافی است. چرا که ما ترجیح می دهیم آبرو و عزتمان حفظ شود اما شکم ما گرسنه بماند."/ همانجا

       تحشیهء فدوی: آدم با چیزی که ندارد، معامله نمی کند، برادر آیت الله!

 

       * اوباما: اگر ایران بمب هسته‌ای بسازد آبروی من می‌رود! / بی بی سی

       تحشیهء فدوی: برادر حسین(ع) اوباما!، برادر حسین(ع) اوباما، با تقیه و ایهام و سربسته بگوید:

بیت

کاروان شهید رفت از پیش

وآن ما، رفته گیر و می اندیش!

 

       * احمد زیدآبادی با پایان حبس برای گذراندن تبعید راهی گناباد شد! / بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: چه خبرتان است،ضدِ انقلابیون؟! این در فرهنگ شکوهمند اسلامی، یعنی: زنگ تفریح!

 

       * صفائی فراهانی: نهال فساد در اقتصاد به جنگلی تبدیل شده است./ امروز نیوز

       تحشیهء فدوی: چشم تان را بگیرد که برادران هر خدمتی که می کنند، بنظرتان نمی آید حتا گسترش جنگل ها و مراتع ایران اسلامی.

 

       * مشابه آمریکا پروتکل را بپذیریم/ کاری نکنیم آیندگان به ما بخندند. /الف

       تحشیهء فدوی: فدوی امیدی به آینده ندارد فلذا معانقهء نسیه نمی کند، همین الان می خندد! از قدیم هم فرموده اند که خندهء نقد، به از سیلی آینده است، برادر الف!

 

       * آغاز مزاحمت تابستانی گشت ارشاد برای زنان/ شهرزاد نیوز

       تحشیهء فدوی:

بیت

خدا را بر آن بنده بخشایش است

که دائم پیِ سلب آسایش است!

 

       * یک مقام یمنی در شهر عدن واقع در جنوب یمن از وجود تعدادی اسیر ایرانی در دست نیروهای مقاومت مردمی یمن خبر داد. /الغربیه

       تحشیهء فدوی: بقول عوام so what? - گذشت آن زمانی که مقام معظم رهبری (ضپ) اینگونه دست و دلبازی ها را پنهان می فرمود؛ پنداری ملت دیگر سبی حس شده و اصلاً ملتفت نمی شود.

 

       * روزنامهء جمهوری اسلامی گزارش داده است که امام جمعه اردبیل گفت: حضور داعش در کشور جمهوری آذربایجان، مرزهای استان اردبیل را به خطر می‌اندازد./ آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی: برادران داعش اگر بیایند، برای صلهء ارحام می آیند، برادر امام جمعه!

 

       * بيست و نه غرفه تعطیل و برخی کتاب ها از نمایشگاه کتاب تهران جمع آوری شدند./رادیو فردا

       تحشیهء فدوی: حیرت فدوی، "از مردن در سرزمینی نیست که مزد گورکن از آزادی آدمی بیشتر باشد"، بلکه هراس فدوی، باری، از این است که برادران چرا اصلاً نمایشگاه می گذارند که بعد ناگزیر به تعطیل آن باشند!، کسی از برادران انتظاری جز داغ و درفش ندارد، فلذا بقول عوام relax!  مؤمن!

 

       * جن میلر، مدرس کارگاه ایده‌ پردازی «پیچینگ: پردازش یک طرح 150 کلمه‌ای» که در حاشیهء جشنواره فیلم فجر برگزار شد، اظهار کرد، ‌جذاب‌ترین ایده‌های طنزی را که تاکنون داشته از ایرانی‌ها شنیده است! /بهار نیوز

       تحشیهء فدوی: با این همه برادرانی که خودِ جنس و حرکات و سکنات شان نیز طنز مجسم اند، از ملت شل و پل و زخمی، اما با ذوق، چه انتظاری داشتید، برادر میلر؟!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست

خارج از نوبت:

       فدوی از میان انبوه عریضه های مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، گاه ناگزیر می شود که برحسب موضوع و فوریت، عریضه ای را خارج از نوبت رسیدگی، و بمنظور کسب تکلیف به شرف عرض برساند؛ از آن جمله است عریضهء زیر:

       * پاسیار: در مراسم ختم مادر یکی از سران فتنه به احترام پدر این خانواده که از یاران انقلاب بود شرکت کرده بودم. بعد از پایان مراسم وقتی با عده‌ای فتنه‌گر که شعارهای ضد نظام سر داده ‌بودند مخالفت کردم، هم مورد ضرب و شتم قرار گرفتم و هم کیف پول بنده را دزدیدند. عرضم این است که بنویسید چرا بیشتر فتنه‌گران دزد هم هستند؟

       فدوی:نخست اینکه، گلاب برویتان، یک پرده بالا گرفتید و بجای "پاسدار" " پاسیار" شدید، برادر پاسیار! دیگر اینکه فدوی، از به جریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد لکن تذکار این نکته را لازم می داند که وی با اصلاح طلبان گرامی، که پاکنویس اصولگرایان محترم هستند، هیچ نسبتی اعم از سببی و نسبی ندارد، لکن در حاشیه این را نیز می داند که آن بزرگواران، زبان شان در کام است و، ذوالفقارشان در نیام!:

بیت

شیر شریعت است و بس

حمله نمی کند به کس!

فلذا ضرب و شتم شما توسط ایشان، به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، محل تردید است. در باب سرقت کیف پول تان نیز عرض می کند که، به گزارش تابناک، 22 ميليارد دلار دیگر به کمک امدادهای غیبی از بیت المال پرید و ملت جیک اش در نیامد، حالا شما چه خبرتان است که بابت آن مختصر، این همه گرد و خاک را انداخته اید، برادر پاسیار؟!

 

* 9020-0912: گرانی مرغ در آخر سال دوم دولت چه ارتباطی با دولت گذشته دارد که وزیر جهاد و کشاورزی به ترجیع‌بند دولتمردان در توسل به متهم کردن گذشتگان پناه برده است؟

       فدوی: یعنی چه؟ این چه فرمایشی ست؟ خب مرغان مربوطه، در دولت های گذشته، جوجه بوده اند و جوجه را هم معمولاً در آخر پائیز حاضر غایب می کنند، برادر 9020-0912!

 

       * دانایی:  از دولت درخواست می‌شود برای کاهش ساعات کاری در ایام ماه مبارک رمضان تدبیری نماید! کار در گرمای این ماه طاقت‌ فرساست.
       مراتب در اوقات شرعی به عرض رسيد، فرمودند بقول عوام don’t worry  کار مال خر مده ظله العالی ست، شما از حالا بیست و یک انگشت تان را دراز و به دعا گوئی وجود معظم له مشغول شوید، برادر دانائی!

 

       * 2614-0916: مرا توجیه کنید وقتی در طول سال لبنیات سه بار گران شده، قیمت مرغ از 5 هزار تومان به 8 هزار تومان افزایش پیدا کرده و نان را هم تا 40 درصد گران کرده‌اید و 33 درصد هم به قیمت پول برق و گاز اضافه شده چگونه تورم به زیر 14 درصد رسیده است؟ در سبد مصرفی اندازه‌گیری تورم کالاهای مصرفی و خدمات اصلی گویا غایب بوده‌اند.

       فدوی: فدوی اساس را بر این می گذارد که شما یا خواب بوده اید یا غایب! رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) بعدالتحیه والسلام بارها گفتند که میزان تورّم، با ورم پروستات مقام معظم رهبری، اعلی الله تعالی شأنه و اعز انصاره و اعوانه، در ارتباط مستقیم است، برادر 2614-0916!

 

       * 2731---0913:  آقای ظریف که پس از قتل روزنامه‌نگاران فرانسوی، برای دلجویی از هتاکانی که مورد تعرض تکفیری‌ها قرار گرفته بودند با عجله خود را به پاریس رساند، چرا دربارهء جنایت فرودگاه جده اقدام مشابه انجام نمی‌دهد؟

       فدوی: یکوقت فکر نکنید که فدوی در بجریان انداختن عریضهء شما اهمال می کند؛ نه به جان امام(ل)! لکن از قدیم هم گفته اند که نخست یک سوزن به خودت بزن، سپس یک جوالدوز به کپل حضرات معمم و مکلا؛ شما اگر بجای برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف بودید، آیا حاضر می شدید که ماتحت مبارک را، دست برادران آماده به خدمت جدّه بدهید، برادر 2731---0913؟!

 

       * عارف صبوری پدر شهید آرش صبوری: غیر از فرزند شهیدم که در عملیات فاو شهید شده فرزند دیگرم با جانبازی از دنیا رفت. فرزند سومم فارغ‌التحصیل دانشگاه در رشته معماری است. تلاش ما برای اشتغال ایشان و سروسامان دادن به زندگی او بی‌نتیجه مانده است. لطفا درد دل و گلایه این پدر شهید را در این ستون روزنامه چاپ کنید.

       فدوی: مراتب در شرایطی که، بعلت  ابتلا به لرزش قهرمانانه، بحال ترقّص در آمده بودند، به شرف عرض آستان ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ بعدالتحیه و السلام ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(س- ع- ص- عج) تؤام با سوت های ممتد، در پاسخ فرمودند که احوط آن است که فقرهء اخیر هم، به دو فقرهء نخست ملحق شود، برادر صبوری!

 

       * 2723-0913: از سازمان امور مساجد می‌خواهم مساجد غیرفعال و بدون روحانی را شناسایی کرده و برای ایجاد پایگاه فرهنگی در این مساجد کاری انجام بدهند.

       فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت ابتلاء شدید به لرزش قهرمانانه دولا دولا راه می رفتند، به استحضار رسید؛ مبالغ هنگفتی متغیر شده و، در پاسخ، ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) فرمودند: آخر این چه فرمایش مُهملی ست؟ شما مگر روشن دل اید و نمی بینید که حوزه های علمیه دارند گله گله روحانی صادر می کنند؟ منتهای مراتب، اشکال آنجاست که آنان به کمتر از وزارت و وکالت رضایت نمی دهند!، خدا بگوید چکارتان بکند که آنجای فدوی را با شاخ گاو مُدّه ظله العالی، در انداختید، برادر!

 

       * خانم حسین (ع)ی: خداوند را سپاسگزاریم که با سخنان رهبر معظم انقلاب دربارهء مذاکرات هسته‌ای التهاب بی‌معنی به وجود آمده فروکش کرد و آرامش  به کشور بازگشت.

       * فدوی: والله خواهر حسین(ع)ی، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م ) دروغ چرا؟ تا  اعدام آ آ آ آ... لطفاً بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، به باور فدوی، ارزش مقام معظم رهبری(ضپ) بیش از یک میزان الحرارهء معمولی ست، خواهر حسین(ع) ی!

 

       * 3143_0916: در روستای کنارجو در شهرستان سیریک استان هرمزگان دو نفر از روستائیان زمین قبرستان روستا را تصرف و قبرها را تخریب کرده‌اند. متأسفانه از شورای روستا هم برخوردی دیده نمی‌شود

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی و با قید چندین فوریت، بسمع و نظر مبادی ذیربط رسید، ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ع- س – ص عج.) فرمودند: والله برادر فدوی، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود "شورای روستا" اصلاً خودی و غریبه سرش نمی شود و هرکس زر بزند در همان زمین ها چال می کنند!

 

       * 2815-0937: در استان لرستان که حدود 7 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده پذیرفته نیست که مدیرکل ارشاد آن به یک روحانی ِ با بصیرتِ حوزهء علمیه قم، یعنی جناب آقای پناهیان، توهین کند. به عنوان یک هموطن لر  وقتی در جریان این کار زشت نماینده دولت در این خطه از میهن اسلامی قرار گرفتم متاسف شدم.

       فدوی: با توجه به اینکه لطیفه های شما شبانه روز دارد از سر و کول کار بران بالا می رود، فلذا فدوی نمی داند که آنچه مرقوم داشته اید از همان مقوله است و یا جدی ست، لطفاً بررسی و فدوی را خبر کنید!

 

       به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

30 می المُکیّف سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

 

http://www.hazl.com/

 

نظر خوانندگان

 

 

محل ارسال نظر در مورد اين مطلب:

توجه: اگر عنوان اين مقاله را در جدول زير وارد نکنيد، ما نخوهيم دانست که راجع به کدام مطلب اظهار نظر کرده ايد.

کافی است تيتر را کپی کرده و در محل مربوطه وارد کنيد.

 

بازگشت به خانه