خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

11 خرداد 1394 ـ 1 ماه ژوئن 2015

 

دارندگی و برازندگی!

       این برای دومین بار است که فدوی، داستان بقول عوام Decline کردیت کارت برادر حسین(ع) اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده، در جریان پرداخت صورتحساب اش در رستورانی را، توأم با شیطنت ژورنالیستی همکاران مکتبی، در جراید شریفه ی دارالخرافه، می خواند:

       * تيتر: «کارت اعتباری اوباما باطل شدو در توضیح خبر: «رئیس جمهوری آمریکا فاش کرد، در سفر ماه گذشته اش به نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل زمانی که وی می خواست پول غذای خود را در رستورانی بپردازد، ‌کارت اعتباریش توسط متصدی این رستوران، بی اعتبار اعلام شد و نزدیک بود اوباما را به ظرفشویی وا دارد! !/ بولتن نیوز- تیتر

       و  ازسایت "فرارو" البته قدری آرامتر:

       * «باراک اوباما می گوید ماه گذشته در جریان اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک قصد داشت که با کارت اعتباری خود صورت حسابش در یک رستوران را بپردازد اما کارت وی رد شده است».

       باری، در ادامه ی داستان آمده است که رئیس ابر قدرت جهان، بجای آنکه خاک آن رستوران ضد انقلاب را به توبره کشیده و کلیه ی ابوابجمعی نابکار آن مرکز شیطان پرستی، به اضافه همسایگان دست راست و چپ را، به اتهام توهین به مقام معظم رهبری آمریکا و سایر مسؤلان نظام، مشوب کردن افکار عمومی حمل و استعمال مواد مخدر و البته لواط، راهی بند 350 هتل 5 ستاره ی اوین کند،کوشیده است که گارسون مربوطه را بشرح زیرمتقاعد کند:

       * «سعی کردم به خانم گارسون توضیح بدهم که فکر کنم من صورت حساب های دیگرم را پرداخت کرده ام.»

       و ظاهراً به این خاطر که گارسون فکر نکند رییس جمهوری آمریکا بدحسابی کرده و کارت اعتباری اش بی اعتبار شده است می گوید که خوشبختانه همسرش میشل اوباما چک کارت اش را آورده بود و صورتحساب را پرداخت.! وی افزود:‌ «این موضوع حتی روی من هم اثر گذاشته است

       حال، فدوی، از ذکر این مصیبت هم می گذرد که مقام معظم رهبری خاج پرستان، لعنة الله علیه، چگونه جرأت کرده است که بر عکس برادران، مثل آدم در یک رستوران معمولی نشسته، سفارش غذا بدهد!؟

       خب از قدیم هم فرموده اند که "دارندگی است و برازندگی". یعنی، مقام معظم رهبری داریم تا مقام معظم رهبری! مال ما، خلدالله ملکه و سلطنة، بی آنکه کار و اعتبار و مسؤلیتی داشته باشد، مثلاً در یک قیام و قعود، 50 میلیون دلار وجه رایج ممالک محروسه ی شیطان بزرگ  را، از جیب ملت یک لا قبا، در وجه  ماجرا جویان گرامی خاورمیانه، مانند سید حسن نصرالله و توابع، برای ادامه ی شرارتهای خود، کار سازی می فرماید ولی مقام معظم رهبری ممالک محروسه ی امریک، از پرداخت پول همبرگر خود، باز مانده و کارت اعتباری ضعیفه اش که قرار بوده است سنگسار شود، به دادش می رسد!..

       جل الخالق!.. فتبارک الله احسن الخالقین!..

       باری  فدوی این مسأله ی یک مجهولی را، بعنوان مشق شب، به مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، می دهد که برای 1400 سال دیگر هم سرگرم باشند...

       زیاده مسأله ای نیست..

 

نگرانی

       مرور خبری که در پی می آید، فدوی را شدیداً نگران کرد:

       * تيتر: «کاریکاتور یک ایرانی از اوباما برنده جایزه شد». و در ادامه بنقل از فارس: «در جریان برگزاری جشنواره جهانی کاریکاتور پرتغال "یاسر خانبرایی" برای ترسیم کاریکاتوری از باراک اوباما توانست جایزه سوم را بدست بیاورد». /آخرین نیوز

       باری، نگرانی فدوی از اینجا ناشی شد که مبادا این حرکت، توهین به مقام معظم رهبری ممالک محروسه ی امریک تلقی، و کاریکاتوریست مربوطه، نخست به سه شماره به شماری از جرائم ریز و درشت، از جمله توهین به مسؤلان نظام، مشوب کردن اذهان عمومی، حمل و استعمال مواد مخدّر و البته لواط متهم، و بلکه محکوم و با یک قیام و قعود خاج پرستانه، اعدام شود؛ لکن گزارش فرستاده ی ویژه فدوی که لحظاتی پیش از پرتغال رسید موجب رفع نگرانی شد؛ زیرا گزارش مذکور حاکی ست که "یاسر خانبرایی" خوشبختانه  در سلامت کامل به سر می برد. وصول این خبر میمنت اثر اما، مانع نمی شود که فدوی این کاریکاتوریست را نقد و نصیحت، و عرض نکند که کاریکاتوری که بخانه رواست، به مسجد حرام است! اصلاً مگر ما بیل به کمرمان خورده، و خودمان مقام معظم رهبری نداریم که کاریکاتورش را بکشد؟! این توطئه، گفتن ندارد که، از سوی استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل برنامه ریزی شده تا این توهّم را به اذهان القا کند که  کشیدن کاریکاتور مقام معظم رهبری، اعلی اللّه مقامه الشّریف، مستلزم نوشیدن قهوه ی قجر در بیت رهبری ست، که البته واقعیت ندارد!

 زیاده جسارت است...

 

مسأله

       فدوی در مطالعات حوزوی خود، به پرسش زیر هم شدیداً برخورد:

       * چرا امام زمان(عج) کوفه را مرکز حکومت خود قرار می دهند؟ /آخرین نیوز

       بقول عوام I don’t know!  To be honest with you, لکن جستجوهای فدوی در حل این مسأله، چندان هم بی حاصل نبوده است؛ ملاحظه کنید:

       * در چندین روایت بیان شده است که مقرّ جهانی امام مهدی(ع) شهر کوفه و محل زندگانی شخص ایشان نیز در این شهر و مسجد سهله است. امام باقر(ع) در این باره می فرماید: مهدی(ع) قیام می کند و به سوی کوفه می رود و منزل اش را آن جا قرار می دهد. برخی از محققان هم احتمال دیگری داده اند و می گویند: کوفه پایگاه مشترک حسین(ع) و مهدی (عج) است. امام حسین(ع) از مکه به سمت کوفه رفت و حضرت مهدی(عج) هم از مکه به سوی کوفه خواهد رفت و مقرّ حکومت خود را در کوفه قرار خواهد داد، یعنی راه نیمه تمام سیدالشهدا(عج) را به پایان می رساند. / همانجا

       لکن فدوی این حدیث ها سرش نمی شود تا نظر فصل الخطاب، یعنی مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقائه دولته، چه باشد؟!*

------------------------------------

* اگر فقط یکبار دیگر فحش بدهید، فدوی ترتیبی می دهد که به طرفة العینی، به یک سری از جرائم ریز و درشتی که اصلاً مرتکب نشده اید، از جمله توهین به رهبر انقلاب، مسؤلین نظام، مشوب کردن افکار عمومی،حمل و استعمال مواد مخدر و البته لواط، متهم، و چندین سال در هتل چند ستاره ی اوین (سلول انفرادی- م) به خوشگذرانی محکوم شوید! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و  تمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست، استفاده کند؛ بقول عوام UNDERSTOOD?

 

کوسه و ریش پهن

       فدوی این مختصر را که می باید در ستون قیصرانه ها طبقه بندی شود، در اینجا می آورد.

       در خبری آمده بود:

       * تيتر: «گلشیفته فراهانی در نقش همسر فرعونو در ادامه ی خبر: «بگزارش آخرین نیوز، گلشیفته فراهانی در فیلم جدید ریدلی اسکات «اگزودوس: خدایان و پادشاهان» (Exodus: Gods and Kings)  در کنار بن کینگزلی، کرستین بیل، سیگورنی ویورو... نقش آفرینی کرده است. اين درام اکشن که پرهزینه ترین فیلم سال 2014 می باشد، به زبان انگلیسی توسط سه کشور انگلیس، آمریکا و اسپانیا ساخته شده است».

       حال به این حسن ختام برادرانه هم نگاه کنید:

       * «فراهانی در این فیلم نقش اصلی ندارد!»

       جداً که: حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

پرسش و پاسخ

       فدوی از علم استفتاء نیز چندان بی بهره نیست، بعنوان مستوره ملاحظه کنید:

       * پرسش: «تلویزیون کرهء شمالی چه چیزی پخش می‌کند؟»/ آخرین نیوز

       پاسخ: «بسمه تعالی - همان مهملاتی که تلویزیون حکومت اسلامی از بام تا شام به شهروندان بی تقصیر، با سلام و صلوات، تنقیه می کند!»

       فدوی برای جوری جنس، نظر کاربران مربوطه را هم در پی می آورد تا کامروا شود:

       * تلویزیون در کره شمالی کاملاً در اختیار حکومت است و در نتیجه دیدی بسیار محدودی از زندگی روزمره مردم این کشور به دست می‌دهد.

       * رضا: یک لحظه رادیو وتلویزیون خودمون به ذهنم آمد.

* احمد: به یاد تلویزیون خدمون افتادم.

       * علی: دقیقاً برنامه هاشون شبیه برنامه های صدا و سیمای ایران هستش. فقط قیافه هاشون فرق می کنه.

       زیاده عرضی نیست..

 

کسالت

       یا چشم، یا اسلام فدوی، و یا هر دو شان ضعیف شده و باید برود دکتر!.. این معنا را فدوی، از مرور خبر زیر دریافت:

       * سیمرغ: «سال گذشته بود که یک مانکن سرشناس امریکایی مسلمان شد و با یک شاهزاده ازدواج کرد. کندرا اسپیرز مانکن سرشناس امریکایی آن زمان 25 ساله بود و پس از آشنایی با شاهزاده رحیم آقا خان که 42سال سن داشت، تصمیم گرفت که با وی ازدواج کند. این شاهزادهء ثروتمند، گفته می شود ثروتی در حدود 800 میلیون دلار دارد!»/ آخرین نیوز

       گفتن  ندارد که بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م ) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... اگر فدوی هم جای آن ضعیفه بود، حاضر بود که دوباره ختنه شود!..

 

تبعیض

       فدوی در مرور خبرهای جراید شریفه ی دارالخرافه، به خبر زیر برخورد:

       * بهار نیوز، تيتر: «هزینهء ‌آب، برق و گاز اماکن ‌مذهبی رایگان‌ شد». و در ادامه ی خبر: «نمایندگان در جلسه امروز، پاراگراف الحاقی به بند ز مادهء یک را اصلاح و به ابتدای مادهء 21 ملحق کردند که به موجب آن همچنین فضای اصلی مساجد، حسینیه ها، موسسات قرآنی، حوزه های علمیه، گلزار های شهدا، امامزاده ها و خانه های عالم روستاها، معابد اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی علاوه بر معافیت فوق از هزینه مصارف ماهانه معاف هستند و...»

       فدوی هر کاری می کند که عصبانی نشود، نمی شود لکن! آخر چرا دبه در می آورید؟ فدوی که هیچ جور زیر بار نمی رود، زیرا این نقل نادرست، تن حضرت امام(ل) را در مقعد معطر* بمیزان 8/9 "ریش- ِتر" می لرزاند؛چراکه معظم له، آب و برق و مسکن و از این قبیل را، پس از فرود اضطراری از کره ی ماه به ایران سابق در سال 1357، برای مردم رایگان اعلام فرمود، نه برای در و دیوار!

زیاده" ارزی" نیست..

----------------------------------------------------

* خدا بگویم این تایپیست سر بهوای هزل داتکام را چه کند؛ لطفاً تا دیر نشده، غلط تایپی مقعد را به مرقد اصلاح بفرمائید، اجرتان با گربه ی مرتضاعلی(ع).

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

       * مرکز خدمات حوزه‌های علمیه: «90 درصد روحانیون در ایران بیکارند!/ رادیو فردا

       تحشیه ی فدوی: مراتب با قید چندین فوریت و در فاصله ی بین دو قیلوله، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. در بازدم موافقت فرمودند که یا گنجایش مجلس شورای حکومت را افزایش داده و یا چند شعبه ی دیگر از همان مجلس را احداث نمایند.شیرینی زیر میزی فدوی فراموش نشود!

       * رنگ آژیر درخواستی: قرمز!

        معنی: ملت به پناهگاه ها ی تعیین شده پناه ببرند!

 

       * استان  قم رکورد صیغه را شکست./ پیک نت

       تحشیه ی فدوی: همینطور است؛ زیرا به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، صیغه بر هر درد بی درد بی درمان، دواست!

 

       * وزير خارجه ترکيه: تهران و آنکارا برای حل بحران يمن همکاری می کنند!/ رادیو فردا بنقل از البرز نیوز

       تحشیه فدوی: این هم برای خودش برای رفع بیکاری، کاری ست،! یعنی، بحران را به استعانت اسلام عزیز تولید، سپس برای رفع آن با هم همکاری می فرمایند؛ و نتیجه، جفت 2 به نفع تماشاچی!؛ بقول عوام It’s cute, isn’t  it?!

 

       * هزاران پناهندهء میانماری و بنگلادشی در دریا سرگردانند./ بی بی سی

       فدوی: مراتب در شرایطی که، بعلت  ابتلا به لرزش قهرمانانه، بحال ترقص در آمده بودند، به شرف عرض آستان ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ع- س - عج و...) سوت زنان دستور فرمودند آنان را از آب گرفته به ارتش معظم له، در جبهه های موجود، بریزند، برادر بی بی سی

 

       * محمد(ص) حسن(ع) قديري ابيانه، سفير سابق ايران در مكزيك در گفت و گو با افكارنيوز: وزير جنگ اسرائیل غلط زيادي كرده كه ايران را تهديد مي كند./ افکار نیوز –

       تحشیه ی فدوی: مقام معظم رهبری ضاعف االله پرستاته هم خطاب به آمریکا همین را فرمود؛ فدوی حالا کار ندارد که کی از روی دست کی نوشته؛ کس دیگری نبود؟ بریم؟..

 

       * اعتراض یک نماینده به دیوارکشی اطراف مجلس: نمایندهء مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انجام عملیات دیوارکشی اطراف ساختمان مجلس این کار را غیرمنطقی و غیرضرور و دارای تبعات منفی عنوان کرد و گفت که این اقدام القای فضای ناامنی در جامعه است. / آخرین نیوز

       تحشیه فدوی: راست می گوید بنده ی خدا؛ خب یکدفعه آن بزرگواران را در قفس نگهداری کنند!

 

       * با وجود مخالفت آمریکا با عضویت ایران در هیئت رئیسه نهاد 'زنان سازمان ملل متحد'، ایران توانست در جریان یک رای‌گیری به عضویت این هیئت در آید. /البرز نیوز

       تحشیه فدوی: احوط آن است که کلیه ی هیئت رئیسه نهاد 'زنان سازمان ملل متحد' را ببرند دکتر! نه پزشک عمومی، بلکه متخصص چشم و گوش دست کم!

 

       * علی مطهری: اگر به خاطرات هاشمی هم اعتماد نکنیم باید به اصل انقلاب هم شک کنیم./ بهار نیوز- تیتر

       تحشیه فدوی:  احوط آن است که دست کم بخش دوم جمله تان را اجرا کنید، برادر علی(ع) مطهری

 

       * مصباح یزدی: يادآورى اين نكته بى فايده نيست كه ما مدّعى نيستيم تمام حكمت هاى ازدواج موقّت و تعدّد زوجات (يا ديگر احكام الاهى) همين مواردى است كه مى‌فهميم. چه بسا ده ها حكمت ديگر در اين حكم باشد كه ما از آن ها آگاهى نداريم. / پارسینه

       تحشیه ی فدوی:خوانندگان محترم ضد انقلاب را نمی داند،لکن  فدوی، همان خدا را که ساخته و پرداخته ی برادران است، شکر می کند که "ده ها حكمت" دیگر این پدیده ی مخوف را نمی داند!

 

       * وزیر کشور: فردی با 35 سال سن، 5 کلاس سواد، در ظرف دو سال 1200 تن مواد مخدر را جابجا کرده است و 2300 میلیارد تومان پول در حساب‌هایش چرخانده!/ بهار نیوز- تیتر

       تحشیه فدوی: اولاً ادای سانتریفوژها را در آورده! اصلاً بقول عوام so what? خب بالاترین مدرک تحصیلی برادر ژنرال سلیمانی هم 6 ابتدائی* است.

-----------------------------

*"قاسم سلیمانی در سال ۱۳۳۵ در روستای کوهستانی و دورافتاده قنات ملک در استان کرمان به دنیا آمد.وی در 12 سالگی، پس از پایان تحصیـلات دوره ابتدایی، زادگاه خود را ترک کرد و مشغول به کار بنایی در کرمان شد." همشهری آنلاین

 

       *به گزارش ابنا، گروه تکفیری داعش با انتشار نشریات در مناطق تحت اشغال خود در سوریه به دنبال جذب کودکان و نوجوانان به شاخه‌های انتحاری و ترویج عقاید انحرافی خود است./ آخرین نیوز

       تحشیه ی فدوی: بقول سلطان صاحبقران (ناصرالدینشاه- م)، پدر سوخته دارد ادای حضرت امام(ل)، مقام معظم رهبری(ضپ)، و ملیجک شان، برادر محمد(ص) رضا(ع) نقدی رئیس چماقداران گرامی را در می آورد!

-----------------------------------------

*(ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پروستاته

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفه ی دارالخـُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

       * 9528---0912: اگر عموم مردم به تمام فواید انرژی هسته‌ای و کاربرد آن در سایر علوم و صنایع پی ببرند تحت سخت‌ترین شرایط نیز آن را رها نخواهند کرد.

       فدوی: بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، داستان اینطورها هم که شما می گوئید نیست، برادر 9528---0912!.. همین چند وقت پیش بود که رئیس جمهور پیشین منتخب حضرت آقا، سر هر کوی و برزن بساط می کرد که:

بیت

انرژی هسته ای

200 تومن بسته ای!

 

 4001---0910* و 0471---0910: دولتی‌ها در تمام مصاحبه‌های خود اعلام می‌کنند برای تمام شرایط برنامه دارند ولی در عمل جز بی‌برنامگی چیز دیگری مشاهده نگردیده است. امیدواریم با این انتقادی که کردم بنده را متهم به بی‌سوادی نکنند و به جهنم حواله ندهند. شرط حل مسائل اقتصادی و حتی شرط بهبود محیط زیست را رفع تحریم می‌دانند. اگر دشمن نخواست این کار را بکند که خیلی هم محتمل است چه طرحی دارید؟

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر ریاست محترم آبدارخانه ی بیت، کلید الاسلام و المسلمین برادر  روحانی رسید؛ بعدالتحیه و السلام در پاسخ فرمودند که ماجرای هسته ای و تحریم های ناشی از آن، برای خودش آدابی دارد که به ترتیب توسط جبرئیل به حضرت آقا نازل می شود. عجالتاً در مرحله ی نرمش قهرمانانه هستیم، خان بعدی، لرزش قهرمانانه و منزل بعد،کرنش قهرمانانه است. در باب تحریم هم اضافه فرمود که مصدر باب تفعیل است؛ اگر بر نداشتند، اصلاً مهم نیست، جایش یک چیز دیگر در همان باب می گذارند مانند "تکریم "و در صورت لزوم "تعظیم"؛ بقول عوام which ever comes first! برادر 4001---0910 و توابع!

 

       * شجاع – بوکان: پس از اعلام نتایج مذاکرات لوزان خوف این وجود دارد که دوباره پای جاسوسان با بازرسی‌های سرزده به کشور باز شود. مگر نه این است که باید در این مذاکرات پیشرفتی برای کشور حاصل شود؟ این چه پیشرفتی است که برای 25-15-10 سال آینده مانع فعالیت هسته‌ای دانشمندانمان شوند. از مسئولین دلسوز انتظار می‌رود مانع چنین قراردادهایی شوند و از ملت با بصیرت هم می‌خواهم که با حضور به موقع در صحنه مانع قراردادهای تحمیلی به کشور شوند.

       فدوی: مراتب با قید چندین فوریت و در شرایطی که بعلت  ابتلا به لرزش قهرمانانه،بحال ترّقص در آمده بودند، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ بعدالتحیه والسلام و در پاسخ همینطور که قهوه ی قجَرخاج پرستان(جام زهر- م) را مزمزه  می کردند فرمودند: بسمه تعالی- خفه! حالا ما یک چیزی فرمودیم،شما چرا پیله می کنید؟.. خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید،برادر شجاع!

 

* 1442---0913: ظاهراً غربی‌ها ایران قدرتمند اسلامی امروز را ایران دوره قاجار تصور کرده‌اند. انتظار می‌رود تیم مذاکره‌کننده با توکل بر خداوند و تحکیم میثاق با شهیدان و پیروی از مقام معظم ولایت مشت محکمی بر یاوه‌گویان گاو‌چران بزند تا بفهمند فرزندان عاشورایی و منتظران حضرت مهدی(عج) هستیم و ترس و واهمه‌ای هم از آنها نداریم.

       فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است!.. بله، تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید!!فقط یکی دو نکته را پیش از خدا حافظی، بشرطی که بین خودمان باشد و ضدانقلاب نشنود عرض می کند،و آن اینکه از بسکه این سی و چند ساله مشت محکم بر همه جای استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل لعنة الله علیهم اجمعین کوبیده ایم،موجودیِ مشت محکم مان ته کشیده و باید قدری تأمل کنید تا فقره ی جدید از کشورهای دوست و برادر،چین یا شوروی برسد؛ و دیگر اینکه،خاج پرستان در مقایسه ی ایران ِمحمد(ص)علی(ع) شاه قاجار و ایران خامنه ای،به سفارش فدوی مبالغی تخفیف داده و مایه کاری حساب کردند،برادر1442---0913!

 

*8447---0910  و 9956---0916: از رئیس‌جمهور محترم می‌پرسم تشخیص موفقیت‌آمیز بودن مذاکرات با کیست؟...

       فدوی: آخر این چه مهمل خردمندانه ای ست،؟ معلوم است دیگر، مقام معظم رهبری(ضپ)!

 

       * 2292---0933:  مسجد روستای زعفرانیه از توابع شهرستان سبزوار در کنار جاده سبزوار - مشهد مقدس مدت 10 سال است نیمه کاره رها شده و تکمیل نشده است. در ضمن در این مسیر مسجد دیگری نیز وجود ندارد. چرا برای تکمیل این مسجد فکری نمی‌شود؟

       فدوی: مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد؛ بعدالتحیه و السلام و دود کردن چند صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) فرمودند: بسمه تعالی- در کار خدا دخالت نمی کنند،فلذا الله جلّ جلاله می داند و خانه ی خودش! خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را اینطور سنگ روی یخ کردید، 2292---0933!

 

       * سیدحسین کلانتر- جانباز قم: چرا مسئولین دولتی و دیپلماسی ما در قبال ددمنشی عربستان که کار اهانت علنی به تشیع و مقابله با جمهوری اسلامی را به تعرض  وقیحانه علیه زائران ایرانی رسانده واکنش درخور توجهی از خود نشان نمی‌دهد؟
       *
کربلایی: با این عمل زشتی که عربستانی‌ها با زائرین ما در فرودگاه این کشور کرده‌اند چرا مسئولان سازمان حج و زیارت برای مدت حداقل یک سال سفر عمره را تعطیل نمی‌کنند؟ بنویسید انفعال تا چقدر و تا چه زمانی؟

       فدوی: والله برادر کربلائی و برادر/ سید حسین(ع)، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا  اعدام آ آ آ آ... لطفاً بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، فدوی مراتب را با ترس و لرز به استحضار برادران متجاوز عربستانی رساند، بعدالتحیه و السلام در پاسخ گفتند این به آن در!.. منظورشان این بود که وقتی که حکومت اسلامی درونمرزی (جمهوری اسلامی- م) به کشورهای دیگر از جمله یمن تجاوز می کند، برادران عرب نیز حسب شیوه ی تاریخی، به هرکس که دم دست شان بیاید، بعون الله تجاوز می کنند. راستی شما اصلاً اینجا چه می کنید، برادر کربلائی! خدا بگوید چکارتان بکند که نجای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر / برادر سید حسین(ع).

 

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

13جون  المرکبّ سنه ی 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه