خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

11 خرداد 1394 ـ 1 ماه ژوئن 2015

 

تلفات مذاکرات هسته ایِ بیت!

برادر جان کری، با پای شکسته!

برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف، وزیر خارجهء بیت، با کمر معیوب!

برادر علی اکبر(ع) صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی بیت، پس از جراحی داخلی

مقام معظم رهبری، ادامه الله پرُستاته، طبق معمول جاخالی مرحمت فرمودند، فلذا چیزی شان نشد!

ملت یک لاقبا اما،جان نداشت که جاخالی بدهد،فلذا به این روز افتاد!

***************************************

توسعهء کشاورزی

بنظر می رسد که کشاورزی، گوش شیطان بزرگ کر، و با تهدیدات* خداوند متعال، و البته ظلّ توجهات حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفدا، در جامعهء شکوهمند اسلامی ما، بسیار رونق گرفته است که فدوی نیز از این بابتشدیداً شادمان است، لکن از آنجا که "هنر نزد ایرانیان است و بس"، فلذا بمنظور دهن کجی به دشمن، بویژه وقتی که محمد(ص)رضا (ع) نقدی فرمود که:

* جمع کردن ماهواره‌ها نتیجه نداشته و مادام که مردم با علاقه سراغ برنامه‌های ماهواره می‌روند، توسل به زور کاری پیش نمی‌برد./ دویچه وله

فلذا ملت بر آن شد که بوجه زیر به کشت دیش لعنة الله علیه، مبادرت ورزد:

 

imi7.JPG

زیاده ایده ای نیست..

 

داعشانه!

پنداری برادر ابوبکر بغدادی خودی و غریبه سرش نمی شود و بهر حال، سر بریده می دارد دوست. این نکته را فدوی از خبر زیر دریافت:

 

* نواندیش: فرار داعشی عاشق با دختر ایزدی! ابو قتاده، یکی از سران معروف داعش به دلیل عشق به یک دختر اسیر ایزدی از این گروهک تروریستی فرار کرد. به گزارش ایسنا، پایگاه اطلاع‌رسانی «جبهه جهانی مستضعفین» به نقل از الوطن نوشت: مسئول توزیع دختران اسیر ایزدی بین تروریست‌های داعش و فروش آنان در بازار برده‌ها، معروف به «ابوقتاده»، عاشق یکی از دختران ایزدی اسیر خود شده است. «ابو معاذ» یکی از اعضای داعش، این موضوع را فاش کرده و گفت: ابو قتاده به یک دختر ایزدی به نام «ایرین» دل بسته و هنگام صبحگاه که دیگر اعضا خواب بودند، با وی فرار کرده است. این موضوع برای ابوبکر بغدادی، که ایزدی‌ها را کافر و نجس می‌داند، غیر قابل تحمل بوده به همین دلیل خواستار اعدام و آوردن سر این دو نفر شده است 

فدوی: عشق هم،عشق های داعشی!

 

تشابه

پنداری خواهرمیشل اوباما هم، یک جورهائی، پیرو خط امام(ل) بوده است، این هم سند مصور منگوله دارش:*

«من تو دهن این شوهر می زنم، من شوهر تعیین می کنم!»

که یاد آور تصویر زیر نیز هست!:

 

پست قرآنی!

فدوی در این لحظه نمی خواهد به دردهای آن بزرگوار اشاره کند؛ لکن در زندگی یک چیزهائی هست که فدوی با تما م اخلاق سگ اش (دمکراتیک - م!) که البته زبانزد است!، به این راحتی ها زیر بار نمی رود، فی المثل، اینکه برادران کثرالله امثالهم خواسته باشند ایز گم کرده و وی را با نقل یکی دو آیهء شریفه که این روزها البته اسباب بزرگی ست، از راه بدر کنند!. گفتن ندارد که در چنین مواردی، طرف مربوطه که فدوی  باشد، باید بکوشد که بهر قیمتی که شده، از راه مألوف (خط مالروی امام- ل) خدای نخواسته، خارج نشود!.

فدوی این همه را گفت تا به اینجا برسد که خوانندهء زن، عندالاقتضاء، نه تنها بد نیست بلکه مستحب است! اینهم سند منگوله دارش بنقل از آخرین نیوز:

* پست قرآنی «بیانسه» خوانندهء زن مشهور جهان!  «فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ﴿۵﴾ إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا ﴿۶﴾» این آیات مشهور سورهء مبارکه "الشرح" (الانشراح) که به انسان وعده‌ء آسانی پس از تحمل سختی‌ها را می‌دهد، پست اینستاگرامی «بیانسه» است. ترجمهء آيه چنين است: پس [بدان ‌که‏] در پی هر دشوارى، آسانى است. آرى، با دشوارى، آسانى است.» این وعده خداوند است در سوره< مبارکه الشرح؛ جایی که در آیات 5 و 6 این سوره، با تاکید، از آسانی پس از هر سختی سخن می‌گوید. این آیات پست اینستاگرام خواننده مشهور و محبوب آمریکایی است که تعجب بسیاری را برانگیخته است. پستی که تا به ‌حال بیش از 390 هزار لایک گرفته است و حدود 33 هزار کامنت پای آن درج شده است.

فدوی: باری- مرغ نایاب فدوی یک پا دارد، یعنی به این کارها کار ندارد، فلذا تا حسب شیوهء مرضیه، یک سطل اسید از بیت رهبری ضاعف الله ُپرستاته نگرفته و بصورت آن ضعیفهء مشهوره، که ذیلاً ملاحظه می کنید نپاشد، به پست قرآنی وی، توجه نمی کند!..

زیاده تهدیدی نیست..

 

تروریست کباب (+ 18!)

فدوی یادش باشد که از برادران خود کثرالله امثالهم در کنگو و نیز در پاکستان، بپرسد که تروریست و مسیحی، چه طعمی دارد؟! بویژه کباب آن، که به اظهار قطب نمای برادران، باید چیز مأکولی باشد!.. باری، فدوی که جان اش را ندارد، خودتان کمّ و کیفش را، در خبرهای زیر جستجو کنید:

* آخرین نیوز- تیتر: «کنگویی‌ها یک تروریست را خوردند!» و در ادامهء خبر میمنت اثر: «گروهی از مردم در شمال شرقی جمهوری دموکراتیک کنگو به تلافی حملات اخیر در این کشور که جان 100 تن را گرفته، یک مظنون تروریست را سنگسار کرده و سپس جسدش را آتش زده و خوردند!

* بی.بی.سی: پلیس پاکستان گفت که گروهی از مسلمانان خشمگین در منطقه‌ای در شرق این کشور یک زوج مسیحی را به اتهام "بی‌حرمتی به قرآن" به قتل رساندند. به گفتهء پلیس مهاجمان بعد از زدن و کشتن این دو نفر، جسد آنها را در کوره آجرپزی محل کارشان سوزانده‌اند. این حمله در روستایی در شصت کیلومتری شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب پاکستان رخ داده است.

فدوی: خدا رحم کرده که جمهوری این بزرگواران، از نوع دمکراتیک بوده است! باری، احوط آن است که این فقرات را هم، بقول عوام، به "منو"ی رستوران ها اضافه کنند!

 

قیصرانه ها

اشاره: فدوی در این ستون، خبرهائی را نقل می کند که باعث شده اند ازحیرت، سرِ همه جایش، اسفناج سبز شود و بگوید: «حرف میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!:»

* آیت الله مکارم: نیروی انتظامی در جامعه سابقهء خوبی دارد و مردم به آن اعتماد دارند!/ انتخاب

 

* رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه می گوید که وجود سوسک های زیاد در کاخ ریاست جمهوری قدیمی باعث شد تا کاخ ریاست جمهوری جدید مشرف بر آنکارا پایتخت ترکیه را بسازد.! { کاخ ریاست جمهوری جدید که با هزینه 615 میلیون دلاری ساخته شد، باعث انتقادهای فراوان اپوزیسیون ترکیه از اردوغان شد. آن ها می گویند که ساختن این کاخ هدر دادن اموال عمومی بود و تنها برای ارضای احساس سلطه جویانه اردوغان ساخته شده است}./ العربیه

 

* محمد(ص) جواد (ع) ظریف، وزیر خارجه بیت، در گفتگویی با چارلی رُز، روزنامه ‌نگار و مجری امریکایی: «ما در ایران کسی را به خاطر عقیده و نظرش زندانی نمی‌کنیم

 

* برادر بی بی سی: آیا ظریف درباره زندانیان سیاسی دروغ می‌گوید؟

فدوی: لعنة الله علي الكاذبين!

 

* به گزارش پایگاه خبری «تیک»، حجت الاسلام محمد(ص) رضا (ع) زائری، این فعال فرهنگی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خدایا، امروز شنیدم رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب از غرفه‌هایی متنوع و متعدد بازید کرده‌اند و مدتی طولانی در غرفه‌های نشر نی، چشمه، ثالث، ققنوس و... حضور داشته‌اند و در باره کتاب هایی هم صحبت کرده‌اند که نمی‌توانم اسم ببرم و کتاب هایی هم خریده‌اند که مصلحت نیست ذکر کنم. خدایا تو را به حق موسى بن جعفر آقا را نجات بده از دست جماعتی که تصمیم می‌گیرند کدام بخش از سخنان ایشان پخش بشود و کدام کار از برنامه‌های روزانه ایشان اعلام گردد. خدایا آقا را از اسارت چند نفر محدود آزاد کن و به صاحبانش که همه مردم هستند برگردان.

 

* «رسانه ملی» واقعا ملی است؟! آخرین نیوز

 

* اسیدپاشی عملی شخصی است و ربطی به امر به معروف ندارد /.  محمد(ص) رضا (ع) محسنی ‌ثانی، رئیس کمیسیون امنیت مجلس

 

* فرانسوی عضو داعش: خسته شدم، اینجا «آی پد» کار نمی کند. می خواهم به منزل برگردم، وسایل، حتی همچنانکه در فرانسه است، در اینجا یافت نمی شود.» / العربیه

 

http://www.hazl.com/archive/2014/12_Dec014/122014Tanz/kalamate%20hemar.JPG

کلمات حمار

اشاره: کلمات حمار،مستخرج از فرهنگستان فدوی،و ضد کلمات قصار است!

* ممانعت از حضور زنان در استادیوم و لغو کنسرت وظیفه ما است! / حسین(ع) اشتری، فرمانده پلیس بیت

 

* در شرایط فعلی چه لزومی دارد بحث ورود زنان به ورزشگاه‌ها مطرح شود یا فلان کنسرت در مکانی برگزار شود یا نشود؟ این مشکلی را حل نمی‌کند، نباید در بیان دولتی‌ها تعبیراتی باشد که سبب زحمت برای نیروی انتظامی شود./ انتخاب- آیت الله مکارم

 

* با یک ادبیات خوب می‌توان مردم را راضی کرد و حتی در صورت جریمه، با خوشحالی تردد کنند./ انتخاب- آیت الله مکارم

 

* «همه افراد اعم از پلیس و غیرپلیس موظف به اجراى قوانین اسلام هستند.»/ مکارم شیرازی- دوی

* خطیب جمعهء قزوین تصریح کرد: امروز همان کفار و مشرکان در چهره گروه پنج بعلاوه یک ظاهر شده و پشت میز مذاکره نشسته اند! / پارسینه به نقل از مهر

 

* ولایت فقیه، کشتی نجات در زمان غیبت کبری است./ بولتن نیوز- لاله افتخاری، نماینده حکومت از تهران

 

* امکانات هست، اقتصاد مقاومتی عرضه می خواهد! / کیهان دارالخرافه- آیت‌الله جوادی آملی

 

* به جوانی که بینماز باشد زن ندهید! / تیک- حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی 

 

*  آیت‌الله علوی‌گرگانی: انقلاب نکردیم که زنان بتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند!/ تیک

 

* افزایش اهانت به مقدسات از تبعات مدرنیته است!/ مهر بنقل از الف-رئیس مؤسسه معارف وحی و خرد!،

 

* "از مراجع قضایی می‌خواهیم به جای برخورد با کنسرت، به ما تذکر دهند."! بی بی سی علی جنتی،

 

* درخواست امام جمعهء آبادان از سینماگران: آبادانی ها را خوش تیپ نشان بدهید!/ انتخاب- تیتر

 

* احمدی نژاد شمشیر اسلام است، کندش نکنید!/ انتخاب بنقل از برترین ها - ادیب یزدی

 

* «بیداری اسلامی در کشورهای عربی 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به وجود آمد که این بدین معنا است که شیعه 35 سال از سایر کشورهای اسلامی جلوتر است.»/ سحام نیوز- جانشین دانشگاه امام حسین(ع)

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه
اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست

* حسین عالی‌زاده: از دولت محترم پاسخ به چند سؤال را درخواست می‌کنم: اول: آدرس فروشگاه‌هایی که رئیس‌جمهور هفته‌ای دوبار سر می‌زنند و قیمت‌ها ثابت و یا تغییرات جزئی دارند را اعلام کنند تا ما هم از همان فروشگاه‌ها خرید کنیم. دوم: از 124 کشوری که پروتکل الحاقی را امضاء کرده‌اند چند کشور در بین این 124 کشور اصلاً تأسیسات هسته‌ای دارند؟ و چه کشورهایی دارند و امضا نکرده‌اند؟ و دلایل ما برای عدم امضاء چیست؟ و آمریکا، روسیه، فرانسه و هند تحت چه تبصره‌هایی پذیرفته‌اند؟!

فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام مبالغی متغیر شده و گفتند: بسمه تعالی- مقام معظم رهبری صدمه الله تعالی، رئیس جمهور استخدام فرموده اند نه اسیر!..مگر شما ایشان را به اسارت گرفته اید،؟! راستی برادر حسین(ع) عالی زاده؛شما از  محمد(ص)رضا(ع)عالی پیام(هالو) که بابت سرودهء طنزی،هنوز در زندان است،خبری دارید؟

 

* معمارزاده: از آنجایی که دولت مستکبر آمریکا یک شبه عابد نخواهد شد، در برابر لغو احتمالی برخی از تحریم‌های مرتبط با پرونده هسته‌ای و آن هم به صورت قطره‌چکانی و مرحله به مرحله، مطمئنا در آینده خیلی نزدیک به بهانه‌های دیگر از جمله پیشرفت موشکی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، حزب ا...، سوریه، عراق،  نقض حقوق همجنس‌بازان و بهائی‌ها و... اقدام به تحریم‌های چند برابر خواهد کرد. لذا بر مذاکره‌کنندگان محترم لازم است ضمن حفظ صلابت و اقتدار همیشگی نظام در جهان، دستاوردهای هسته‌ای را به راحتی تسلیم ابرقدرتهای جهانخوار به خصوص شیطان بزرگ ننمایند که پشیمانی دیگر سودی نخواهد داشت.

3991---0938  و سرابی: با خباثتی که از آمریکایی‌ها سراغ داریم ممکن است بخشی از تحریم‌ها را بردارند ولی مطمئن باشید به بهانه حقوق بشر و تروریسم تحریم‌های جدیدی در همان حد را وضع خواهند کرد.

فدوی: فدوی بعلت تشابه موضوع و ضیق وقت هر دو عریضه را یکجا پاسخ و عرض می کند که والله برادر سرابی/معمارزاده، بقول سید قاسم(مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا،تا اعدام آ آ آآ..بین خودمان باشد،ضدانقلاب نشنود، فدوی عین مهملات مؤمنانهء شما را،با قید 72 فوریت به آگاهی استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل لعنة الله علیهم اجمعین رسید؛چیزهائی پیرامون حقوق بشر و تروریسم به زبان خودشان بلغور کردند که برگردان اش به فارسی خودمان این می شود که:

بیت

جیک جیک مستونت بود،

فکر زمستونت بود؟

خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را اینطور سنگ روی یخ کردید، برادر سرابی!

 

3730---0910:  چندی قبل برای خرید مانتو به چند مغازه واقع در خیابان رودکی مراجعه کردم همه لباس‌ها کوتاه و چسبان بودند دست خالی به منزل برگشتم. چرا در کشور کسی به فکر دسترسی سهل و آسان مردم به پوشاک درخور شأن ایرانی مسلمان نیست.

فدوی: مراتب از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد؛ بعدالتحیه و السلام در پاسخ فرمودند اشکال از شماست که این چند وقته قدری پروار شده اید؛و بعنوان راه حل فوری، توصیه کردند که بجای مانتو فروشی، به تراشکاری  مراجعه  فرمایید،خواهر گرامی!

 

* 3664---0912:  وقتی که خداوند متعال روزی‌دهنده است آمریکا هم با تحریم‌ها هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. با اعتماد بی‌جا به شیطان بزرگ نگذاریم ثمرات خون شهیدان آسیب ببیند.

فدوی: یکی داشت خمیازه می کرد، دیگری گفت اصغر آقا حالا که دهنت بازه،اکبر آقا را هم صدا کن!یعنی حا لا که شما به سوپرمارکت الله جل جلاله دسترسی دارید، مصرف یکسال برنج و بنشن اهل بیت عصمت و طهارت فدوی را هم، منظور بفرمایید،ثواب دارد،برادر 3664---0912: !

 

* 8574---0939: ساختمان دادگستری شهرستان تبریز به چمن مصنوعی و آب‌ نما تزیین شده ولی یک دستگاه خودپرداز که فعال باشد و خدمات بدهد  وجود ندارد، بالابر ساختمان نیز در طول سال خراب است. مسئولان امر پاسخ بدهند مشکل کار کجاست؟

فدوی: مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد؛ بعدالتحیه و السلام و دود کردن چند صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) فرمودند: بسمه تعالی - مشکل از خود شماست، برادر رفاه طلب!

 

* امدادی: در قبض تلفن ثابت ما آیتمی به عنوان هزینه تلفن هوشمند کشوری درج شده بود. با مراجعه به مخابرات محل (منطقه 6 شهرداری) اعتراض نمودم که مخابرات اعلام داشت در تاریخ اول دی 93 ساعت 10 صبح به مدت 20 دقیقه صحبت کرده‌اید که هزینه آن نیز 31 هزار تومان شده است. با وجودی که همسرم در محل کارند و بنده هم در بیرون منزلم و کسی در منزل نبوده است چطوری چنین هزینه‌ای به نام ما ثبت گردیده است. موارد مشابهی هم در محلات دیگر مشاهده شده  است. لازم است مسئولین امر ضمن بررسی آن، پاسخ قانع‌کننده‌ای به مشتریان خود دهند.

مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد؛ بعدالتحیه و السلام در پاسخ فرمودند اشکال از شماست زیرا چیزی شبیه صدای گربهء مرتضا علی (ع) در نوار مکالمات شما شنیده شده فلذا مسأله را با گربه تان حل کنید،برادر امدادی!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

20 جون المُؤدب سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه