خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

22 تير 1394 ـ 13 ماه ژوئيه 2015

 

دعای اتمی

            * آخرين نيوز: «تیم مذاکره کنندهء هسته‌ای ایران، به همراه محمد جواد ظریف و علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، در مراسم احیای شب قدر شرکت کردند. این مراسم در مرکز امام علی (ع) وین برگزار شد».

          فدوی: شرح احتمالی دعا: خدایا ! مرغ مقام معظم رهبری که یک پا، و خودش هم که یک دست بیشتر ندارد، دستکم کاری کن، که برادر حسین(ع) اوباما، از خرشیطان بزرگ پیاده شود!... آمین یا رب العالمین!

 

فدوی و ماه مبارک مؤمنین

       بقول معروف، البته برهمگان واضح و مبرهن است که فدوی چقدر شلاق را، بویژه در ماه مبارک مؤمنین (رمضان- م) بخاطر نوشیدن جرعه ای آب، و یا سق زدن به لقمه ای در شیفت سوم بیگاری تحمیلی خود در وطن سابق، دوست دارد!.. از سوئی اما، الله جلّ جلاله نیز، که بعنوان مُمتحنی دون پایه، از سوی مؤمنین، کثرالله  امثالهم، بطور روزمزد استخدام  و به پاییدن مردم خسته، گرسنه و تشنه گماشته شده است نیز، برای خودش اجر و قُربی دارد، که فدوی توی این هیر و ویر، از ترس اینکه نکند یک وقت سوسک شود، موظف به رعایت آن نیز هست!.. حالا همهء این ها یک طرف و خوردن هندوانهء خنک، زیر نگاه  شلاق گونهء لشگر جرّار مؤمنین، در تابستان، نیز یک طرف!.. که لامحاله، گفتن ندارد که از امتحانات سهمگین الهی ست!.. باری- با حالی که شمه ای از آن گفته آمد، فدوی به خبر اشتها برانگیز زیر نیز برخورده است

       * دولت چین دانشجویان مناطق مسلمان ‌نشین را مجبور می‌کند هندوانه بخورند تا روزه نگیرند!/ ناظران

       که بابت آن نیز باید عرض کند که والله برادر ناظران، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م ) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ.... لطفاً بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، فدوی هم حتا اگر قرار باشد با جراحی چشم چینی بشود!، هندوانه را، بویژه در ماه مبارک، به شلاق ترجیح می دهد!.. حال فدوی از این نکتهء باریک تر از مو (بشرطی که زیر چادر باشد- م) نیز عجالتاً می گذرد که چرا تاوان معامله ای که مؤمنین در ماه مبارک با خدای خود می فرمایند را بقیهء مردم، بايد با حبس و شلاق و شکنجه، و اگر شانس نیاورند اعدام، پس بدهند؟! 

دو بیتی

اگر دستم رسد بر چرخ گردون

ازو پرسم که این چون است و آن چون

یکی را می دهی صد ضربه شلاق

یکی را هندوانه، عینهو خون!

زیاده جسارت است..

سالن غذا خوری مُجرمین!

صرف غذا بدون کوبیدهء اضافه (شلاق- م) در گیلان- ماه رمضان

 

 

اعلام برائت بازیگر از مشرکین

       پیرامون معرکهء تازهء مؤمنین ساکن ایران سابق،به زعامت برادر حسین(ع) شریعتمداری که - سر بریده می دارد دوست-، که همانا اظهارات "بهرام رادان "بازیگر باشد، فدوی گز نکرده پاره کرد و پیش خود زمزمه کرد که: تا دنده اش نرم شود و دیگر از دگرباشان جنسی در ایران سابق دفاع و حمایت نکند!؛ سپس اما، معجزهء هزاره سوم، یعنی مُخّبط الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، دامت تحریکاته، را بیاد آورد که فرمود ما در ایران چیزی بنام همجنسگرا نداریم! بعد، قدری که باریکتر شد، دریافت که خیر، آن بازیگر فقط از آزادی دگرباشان جنسی در کشور دیگری بشرح زیر تقدیر کرده است!:

       * بی بی سی: بهرام رادان پس از قانونی کردن ازدواج همجنسگرایان آمریکا، در توییترش نوشته بود: "رأی دیروز دیوان عالی امریکا در قانونی کردن ازدواج همجنسگراها اتفاقی تاریخی بود، شاید به اندازه لغو برده داری... از لینکلن تا اوباما." 

       فلذا فدوی همینطور ارّه به ماتحت مانده که کف کردن مؤمنین، کثرالله امثالهم، را چه حاجت، و عرّ و تیزشان، از چه بابت است؟ تا آنجا که آن زبان بسته هول کند، و بابت اتفاق دمکراتیکی که در کشور دیگری رخ داده!، از جنود ظفر ورود مؤمنین در اُمّ القراء، بعبارت زیر عذر خواهی کند!:

       * به گزارش ایران اسلامی، در پی نامه‌ای که «بهرام رادان» خطاب به اوباما(!) در رابطه با مصوبهء همجنس ‌بازی(!) صادر کرده بود وی طی نامه‌ای خطاب به روزنامه کیهان نوشت: «بسمه‌تعالی، مدیر مسئول محترم روزنامه کیهان، جناب آقای شریعتمداری. با عرض سلام و ادب به استحضار می‌رساند که پیرو مطالب منتشر شده در صفحات سه روزنامهء مورخ هفتم، نهم و دهم تیر ماه سال 1394، بدین وسیله نظر خود را شفاف ‌سازی و تبیین می‌کنم: 1. آنچه به عنوان نظر بنده در فضای مجازی در خصوص رأی دیوان آمریکا در خصوص قانون همجنس گراها منتشر شد اشتباه بوده و در شأن مردم ایران نبوده است که از این بابت عذرخواهی می‌کنم! 2. منظور از بزرگ نمایی، بد تیتر زدن اشاره به رسانه‌های بیگانه خارج از کشور بود که منتظر فرصت هستند تا از یک هنرمند وطنی نماد مخالفت و جدایی طلبی بسازند. 3. در مملکتی آب حیات می‌نوشیم! که ازدواج سنت پیامبر و امری پسندیده است. قوانین آمریکا هیچ محلی از اعراب در جمهوری اسلامی ایران ندارد و در کشور ما صراحتاً ازدواج همجنس گراها امری ست قبیح و ناموزون با شرع و عرف و قانون. امیدوارم با تأمل و همدلی بیشتر کشور عزیزمان را در رسیدن به اهداف عالیه خود یاری دهیم. با احترام، بهرام رادان».

       آفرین بر داعش پژوهان درونمرزی که هر غیر ممکنی، بویژه وقتی که پایه و مایهء عقلانی ندارد، را ممکن می کنند!

بیت

گنه کرد در "غرب "آهنگری

به "تهران "زدندی سر مسگری!

       براستی که،خدا قوّت!

       و اما:

       * بی بی سی: او ساعاتی پیش در صفحه اینستاگرام خود که بیش از 900 هزار فالوئر دارد، نمایی از فیلم آواز قو را منتشر کرد که در آن هفت تیری به سوی او نشانه رفته است.

 

دستپخت

       پنداری آش نذری(ع- س- ص- عج) آنقدر شور شده که آیت الله آشپز باشی هم صدایش در آمده است، ملاحظه کنید:

       * رادیو فردا، بنقل از البرز نیوز: علی يونسی، دستيار ويژهء رييس جمهور ايران در امور اقوام و اقليت‌های دينی، با اشاره به اين که بخشی از شعارهای اساسی دولت حسن روحانی، «رعايت حقوق شهروندی» بوده است، گفت، «اما در مواردی که نقض حقوق بشری انجام می شود به دليل نفوذ عناصر تندرو است». به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، ايرنا، علی يونسی گفته است: «عناصر تندرويی هستند که در برخی مراکز قدرت نفوذ کرده و با اعمال خودسرانه و نقض حقوق شهروندی، برای جمهوری اسلامی ايران مساله سازی می کنند!»

       برادران بیگمان نمی دانند که برادرانی مانند علی(ع) يونسی، با اظهارات فوق، نظر سوئی ندارند جز بیمهء دراز مدت حکومت اسلامی به وجه حاضر!

 

Breaking News

       فدوی، با ملاحظهء یکی از خبرهای دارالخرافه، دریافت که مقام معظم رهبری، اعزالله انصاره، سرانجام به تعیین تکلیف "سران فتنه" رضایت داده و با ترور آنان بشرح زیر موافقت فرموده است!:

       * محمد(ص) رضا(ع) نقدی، فرمانده نیروهای بسیج ایران، رفع حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو نامزد معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2009 ایران را، باعث اعدام آن‌ها می‌داند. نقدی مدعی شد: «مردم انتظار دارند که اگر قرار باشد این افراد رفع حصر شوند، محاکمه و مجازات صورت گیرد و اگر سران فتنه اعدام شوند مقصرش همین افرادی هستند که دم از رفع حصر می‌زنند!»

و آخرین خبر:

* روزنامه سیاست روز در سرمقاله خود در بارهء حصر مهدی کروبی و میرحسین موسوی می‌نویسد: «اگر آنها از حصر بيرون بيايند، طعمهء خوبي براي ترور خواهند بود!..»/ خرداد نیوز

باری، "سران فتنه"، که نخواستند نام شان فاش شود، بعدالتحیه والسلام، دستجمعی و در هیئت یک گروه ُکر، به خبرنگار هزل داتکام گفتند که: سه سه بار به 9 بار!؛ بابا ما از خیر رفع حصر گذشتیم چرا که از قدیم هم گفته اند: در حصر لذتی ست که در آزادی نیست!..

       زیاده گزارشی نیست!

       * و ادامه خبر: «ترور آنها، تنش و چالش داخلي و خارجي را عليه جمهوري اسلامي ايران دامن خواهد زد، که عده‌اي در داخل و دشمنان خارجي خواهان چنين اتفاقي هستند

 

آزمون هوش

       فدوی پرسشِ البته مشکلی را، بشرح زیر، بین خوانندگان محترم ضد انقلاب خود، به مسابقه گذاشت :

       *  ایسکا نیوز نوشته است: «بعد از گذشت سال ها، دیروز شاهد اتفاق بزرگی در عرصه هنر و موسیقی بودیم». از خوانندگان محترم ضد انقلاب می خواهيم تا پيدا کنند که چه بوده است آن "اتفاق بزرگ"؟! که قدرت خدا، حتا یک پاسخ درست هم نیامد و خستگی به تن فدوی ماند و جایزه، روی دست اش!  و اما این هم پاسخ آزمون:

       * فایز: یک خواننده زن مجوز گرفت!

       آخر اینه م کاری داشت؟ خب منبع خبر، راست فرموده است!.. آیا در جهان فوق پیشرفتهء امروز، این خبر، خبرمهمی نیست؟!

       زیاده اتفاق بزرگی نیست..

 

شگردهای ژورنالیستی

       این ژورنالیزم لعنة الله علیه و تبعات فیزیکی آن، که همانا رسانه ها در همهء اشکال شان باشند، نیز حکایتی ست و کاربردهای گوناگون دارد. این کاربرد ها، گفتن ندارد که، برای پدید آورندگان آن در بلاد کفر و زندقه، برخلاف منطقهء امام و پیامبر خیزخاور میانه(ع- س- ص- عج) مستلزم هیچگونه عواقبی نیست؛ لکن همکاران در منطقهء مذکور ممکن است که در تلویزیون، به اقاریری مانند: مشوب کردن افکار عمومی- توهین به مسؤلین محترم نظام، اعلی الله مقامهم اجمعین، توهین به مقام معظم رهبری، خلدالله ملکه و سلطنة، شرب خمر، استعمال مواد مخدر و البته لواط، ناگزیر شوند. از فدوی گفتن!..

باری یکی از شگرد های رسانه ای، غلغلک دادن مؤمنین است بوجهی که در پی می آید.:

       * عکس پیرمردی با پلاکارد عجیب در راهپیمائی 13 آبان / پارسینه –

       و این هم برخی فتاوی علمای دون پایه (کاربران- م)، پیرامون انگیزهء پیرمرد در تصویر:

  * ما هم می گوییم بر آن هایی که 3000 میلیارد رو اختلاس کردن لعنت؛ بر آن هایی که اقتصاد رانابود کرده اند لعنت، برافراطیون لعنت*

* منظور اسراییله به شما چرا بر می خوره.؟!!!!!!!!!

* ممنون. با اون دمپاییش می خواد بره مشکلات و حل کنه.

* ببخشیدا، ولی تو مگه حرمزاده ایی که بهت برخورده؟

* با سلام، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اسرائیل یک رژیم حرامزاده است. این فرمایشات سریعاً در جهان ترجمه و منتشر شد. شما از وقایع دورید و به روز نیستید ظاهرا...

* بی معنی است...

* شعار ما اینه: آری برای صلح نه برای جنگ

* منظور اسرائيل است كه مقام معظم رهبري ديروز فرمودند، پس عجيب نيست، بلكه توجه و دقت ايشان را مي رساند.

* بی فرهنگی تا به کجا؟

* احسنت بر این پیر روشن ضمیر
       * منظور رژیم صهیونیستی است که آقا در بیانات شان فرمودند
.

* کجاش بی فرهنگیه الان؟

* منظورش به خیلی افراد و جریانات میتونه باشه.

* هدف رزیم صهیونیستی است

* فرهنگ ايرانيه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

* اسلامیه!!!!

* تا در مملکت قانون نباشه یک عده بی سر و پا تعیین کنندهء آیندهء یک ملت می شوند. ضمناً اگر منظورش اسرائیل است پس چرا ننوشته؟

* دلالان تحریم خوب دارن می تازونند

* ادب مرد به از دولت اوست....

* حرامزاده فقط اسرائیل و امریکا نیستن.خیلی ها تو کشور خودمون جزو همین افرادند که بدنهء دولت رو با بتک اختلاس داغون کردن.

* بالاخره خواسته از مقام رهبری حمایت و پیروی بکنه؛ چون در سخنرانی شب قبلش اسرائیل را حرامزاده و نامشروع خوانده بودند...

*  این آقا سید سقاست. آب میده دست ملت همه جا هم هست: راهپیمایی، نمازجمعه، انتخابات، همایش و...

* نمیدونم به کامنت اولی چرا منفی دادین؟؟؟؟؟ شاید در اختلاسها شریکید؟؟؟؟؟
       * نابود باد اختلاسگران / نابود باد رانت خواران /
نابود باد پول شویان

* مرگ بر اسرائیل اشغالگر که مرگ رو برای برادران مسلمان فلسطینی مون آورده.
       * منظور این فرد رو نمی فهمید؟ بحث اش جداست ولی اگه با مرگ بر اسرائیل مشکل دارید منفی بدید یه آ
مار از وضع اعتقادی مردم بیاد دستمون!

حال کردید جان فدوی؟!

 

سر و ته

       فدوی بنقل از ستون گفت و شنود کیهان دارالخرافه خواند:

       «گفت: این تروریست‌های اجاره‌ای داعش که 21 تبعه مصر را با آن وضعیت وحشیانه سر بریدند چرا دیگر فیلم آن را منتشر کردن.؟
       «گفتم: اولاً برای اینکه به همه نشان بدهند چقدر وحشی هستند و از این طریق چهرهء اسلام را وارونه نشان بدهند
»

       فدوی نیز می افزاید: والله برادر کیهان، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م ) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ... مشهور است که مولای خوش تیپ خودمان(ع) در یک روز 600 نفر را گردن زد؛ حالا این وسط کی اسلام عزیز را وارونه نشان داده است، الله الاعلم!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما  از فدوی ست

مقدمه ای بر خودآزاری:

       فدوی از بسکه در این سال ها، در ستون "پای درد دل مردم دارالخـُرافه" شدیداً مشغول پاسخگوئی به پرسش های اساسی مؤمنین و مؤمنات،کثرالله امثالهم، بوده و به آن نیز البته مُباهی ست، پرسش های خودش، همینطور روی دست اش ماند و باد کرده است*! فلذا امروز اندیشید که بهتر است که گاه، بمنظور طرح پرسش های خود هم که شده، از روش مشهور مُخبّط الاسلام والمسلمین احمدی نژاد دامت تحریکاته، که همانا پاسخ هر پرسشی را با پرسش دیگری دادن باشد! برخی پرسش های خود را، در پاسخ به پرسش های مؤمنین نیز طرح، و پاسخ آن را از ایشان توقع نماید که نخستین فقره اش را در پی، ملاحظه می کنید:

       * 9151---0912: آیا مفهوم صفر شدن تورم این است که قیمت مرغ از پنج هزار و پانصد تومان به 8 هزار تومان، ماکارونی 700گرمی از دو هزار و 400 تومان، به سه هزار و پانصد تومان رسیده است؟ چرا مسئولان  احساس مسئولیت نمی‌کنند؟

       فدوی: فدوی با صفر شدن همه چیزعجالتاً کاری ندارد، زیرا  شدیداً به این فکر فرو رفته که در سال های پیش از انقلاب شکوهمند، چگونه با حقوقی معادل یک بسته ماکارونی 700 گرمی اسلامی، زندگی نسبتاً خوبی را طی می کرده است؟!

 

و بقيهء قضايا:

       * 8920---0912: کسانی که مدعی حضور زنان در ورزشگاه ‌ها هستند، بهتر است به جای این کار فضاهای ورزشی خواهران را بیشتر کنند تا آنها خود ورزشکار شوند! نه آنکه تماشاچی ورزشکاران مرد بشوند! آن هم در فضایی که گاه برای مردان هم خیلی امنیت اخلاقی ندارد چه رسد به زنان!

 

       فدوی: والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا،؟ تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، تا آنجا که فدوی می داند تنها جائی که" مردان" اصلاً  "امنیت اخلاقی" ندارند همانا فرودگاه محترم جدّه است و لاغیر!.. و اما در باب اینکه صبر کنیم تا زنان قهرمان بشوند تا بعداً تازه خودشان را تماشا کنند، عمر فدوی که قد نمی دهد، شما را نمی داند، برادر8920---0912!

 

       * مردانی: مساجد و کانون‌ها و مراکز فرهنگی می‌توانند با تهیهء دفترک (بروشور) به ترویج امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان که برخی مردم از روی ناآگاهی اقدام به روزه خواری علنی می‌نمایند، اهتمام ورزند. هر مسجد محدوده محل خود تا مسجد بعدی را تحت پوشش قرار دهد و این دفترک‌ها را برای نصب بر روی شیشه‌ها به واحدهای تهیه غذا، رستوران‌ها، ساندویچی‌ها و... تحویل دهند. قطعا تاثیر بسزایی خواهد داشت.

       فدوی: مراتب با قید 72 فوریت، بمنظور اطلاع و اقدام لازم، به مردم نا آگاه ابلاغ شد؛ حق فدوی را شدیداً کف دست اش گذاشتند و با خشم کم سابقه ای گفتند که روزه خواری شان، همانطور که برادران رصد کرده اند، علنی و کاملاً آگاهانه بوده است، و به فدوی اخطار کردند که اگر به سلامتی اش پای بند است، بهتر است دفعهء آخرش باشد!.. خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را اینطور سنگ روی یخ کردید، برادر مردانی!

 

       * 8157---0915: به دولتی‌ها تذکر داده شود که از جیب بیت‌المال سفره افطار برای یکدیگر پهن نکنند که روز قیامت باید پاسخگوی تک‌تک افراد جامعه باشند.

       فدوی: مراتب  در اوقات شرعی و پس از سینه زنی در صحن مجلس بیت رهبری و با قید چندین فوریت بعرض مقامات رسید؛ در بازدم فرمودند که این یک اعتیاد مزمن 1400 ساله است و دست خودشان نیست، برادر8157---0915!

 

       * 4012---0912: چرا اکثر پارچه‌نوشته‌ها (بنرها) مربوط به گردهمایی‌ها، نشست‌های خبری و دیگر مراسم‌های دولتی، پرچم‌های نقش بسته روی آنها فاقد حاشیه «اسم جلاله» است؟ ‌انتظار می‌رود متولیان امور فرهنگی این‌گونه بزرگداشت‌ها و مراسم‌‌ها، نظارت و دقت بیشتری نمایند.

       فدوی:مراتب از طریق مبادی ذیربط، پیگیری شد؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ فرمودند با آنکه حرکات موزون(رقص- م) حرام است، لکن نمی دانندکه به چه ساز مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، باید حرکات موزون کنند؟ زیرا اگر اسم جلاله را بگذارند، لشکر جرّار مؤمنین شیهه کشان سر می رسند که مردم با آن پارچه‌ نوشته‌ها (بنرها) دماغ پاک کرده اند! و اگر نگذارند، که شما پاچه شان را می گیرید؛ فلذا احوط آن است که موضوع، با قید چندین فوریت، به مجمع تشخیص مصلحت نظام، ارجاع شود، برادر4012---0912!

 

       * سیدجلیل و 3112---0912: برای آقای هاشمی که فراموشکار شده یا خودشان را به فراموشی زده‌اند باید زیاد دعا کرد. واقعا این تهمت بزرگ و نابخشودنی به حضرت امام خمینی(ره) است که گفته شود بعد از گذشت سه ماه از پذیرش قطعنامهء 598 گفته باشند جام زهر به کام ایشان شیرین شده است. معاون وزیر خارجه وقت جمهوری اسلامی می‌گوید پزشکان معتقد بودند بغض امام پس از قضیه جام زهر قطعنامه باید بترکد وگرنه برایشان خطرناک است!

       فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است!، در فقرهء اخیر جام زهر لوزان نیز بر مقام معظم رهبری(ضپ)* همان رفت که بر حضرت امام(ل) رفت. یعنی بغض نفرمود، فلذا زد به پُرستات مبارک، برادر سید جلیل و توابع!

---------------------------------------

* (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

 

       * 2143---0913: قیمت دارو بسیار گران شده؛ از سوی دیگر دفترچه‌های بیمه هم ارزش خودشان را از دست داده‌اند. بنویسید قشر حقوق ‌بگیر با این مشکلات چه بکند.

       فدوی: مراتب با قید چندین فوریت و در شرایطی که بعلت ابتلا به لرزش قهرمانانه، بحال ترّقص در آمده بودند، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ بعدالتحیه والسلام شدیداً متغیر شده و فرمودند که مردم پاسپورت شان بی ارزش شده، جیک شان در نیامد، حالا شما چه خبرتان است که بابت بی ارزش شدن یک دفترچهء بیمهء ناقابل، این همه گرد و خاک راه انداخته اید؟! خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر 2143---0913!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

11جمادی الجولای سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه