خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

29 تير 1394 ـ 20 ماه ژوئيه 2015

 

عضو تازهء گروه

       فدوی که همواره شدیداً در پی این بود که دریابد که گروه معروف 1 +5، کی 6 می شود، در جريان مذاکرات هسته ای(!) دریافت که گروه مذکور، به اهتمام برادران کثرالله امثالهم، دو کلاس یکی کرده، و یکباره 7 شده است، بقول عوام  congratulation!. باری- در توضیح بیشتر عرض می کند که  فدوی بر خلاف همگان که معتقدند که حکومت اسلامی درونمرزی (جمهوری اسلامی- م)(1) چیز کلاً بیربط و خاصیتی ست، بر این باور بوده و هست که چنین نیست و اگر خواسته باشیم که اندکی جانب اعتدال  و انصاف را هم نگهداشته باشیم، باید بیفزاییم که حتا موجبات  رونق اقتصادی بسیاری را نیز فراهم کرده است! (2)، حالا گیرم نه برای مردم ایران سابق!.. بعبارت حضرت امام(ل) که در بدو فرود از کُرهء ماه به ایران سابق در سال 57، پیرامون عملکرد رژیم پیشین فرمود که شهر های ما را ویران و گورستانهای ما را آباد  کرد!، جانشین خلف وی نیز بعنوان تلافی، ضمن  رعایت قافیه، در یک قیام و قعود، اقتصاد ایران را ویران، و اقتصاد کشورهای همسایه را آباد فرمود!.. پژوهش های اقتصادی فدوی اما حاکی از آنست که معظم له پس ازهزینه کردن پول ملت یک لا قبا در کشورهای همسایه، و نیز سوریه و لبنان و یمن و لبنان  و میانمار و.. اینک به آباد کردن ممالک خاج پرستان نیز، ابرازعلاقه فرموده و همین موضوع باعث شده است که یک عضو تازه، به گروه 1 +5 اضافه شود!؛ این معنا را فدوی از مرور خبر زیر، استنباط کرد:

       * تداوم گفتگوهای هسته‌ای، کار روسپی‌خانه‌های وین را سکه کرده!/ خودنویس – تیتر

       خبر میمنت اثر، البته به این اختصارهم نیست و در ادامه می خوانیم:

       * مدیر یک روسپی‌خانه نزدیک محل مذاکرات می‌گوید که هر وقت مذاکرات ایران و قدرت‌های ۱+۵ در وین برگزار می‌شود، درآمدش به شدت بالا می‌رود! به گزارش رویترز، گفتگوهای هسته‌ای حداقل وضع مالی یک روسپی‌خانه در نزدیکی محل مذاکرات را سکه کرده است. مدیر این روسپی‌خانه البته نگفته است که مشتریان اش چه کسانی هستند، اما تاکید کرده است که هر چه گفتگوها طولانی‌تر باشند، نفع بیشتری می‌برد! بر اساس همین گزارش، ارزانی وین نسبت به گرانی بیش از حد لوزان با استقبال بعضی خبرنگارانی روبه‌رو شده که برای ادامه‌ی گفتگوها در پایتخت اتریش باقی مانده‌اند.

       اینهم از مطالبات عضو تازه گروه:

       * لازم به ذکر است که به دلیل عدم دستیابی به توافق در مهلت اولیه، مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی خواستار ادامه‌ی گفتگوها شده‌اند که این امر با استقبال روسپی‌خانه‌های وین همراه شده است.!  

       * بگزارش دویچه وله، پنداری وزیر خارجهء انگلیس هم بدش نیامده!:

       * وزیر خارجهء بریتانیا: چهارشنبه 8 ژوئن به وین باز می گردم!/ تیتر

       در این صورت، برادر محمد(ص)جواد(ع) ظریف که جای خود دارد!:

       * لحظه به لحظه با مذاکرات اتمی: مذاکرات تمدید شد، ظریف در وین می ماند!/ بی بی سی-تیتر

       فلذا احوط آن است که معظم له، بر خلاف کش ندادن جریان اختلاس ها(3) اجازه فرمایند که مذاکرات مذکور، تا انقلاب مهدی(عج) کش پیدا کند!...

       زیاده درخواستی نیست.

------------------------------------------

(1) پاکنویس حکومت اسلامی برونمرزی(داعش- م)

(2) لطفاً دندان(اگر هنوز دارید) روی جگر(اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد!

(3) آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، در سخنانی، با اشاره به اختلاس چند میلیارد دلار از سیستم بانکی ایران، از رسانه های همگانی خواسته است این قضیه را "کش ندهند/ بی بی سی

 

توفیق علمی

       استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل  و ایادی آنان در داخل و خارج، لعنة الله علیهم اجمعین، هی و البته بناحق گفته و می گویند که علم و علمای ما، محدود به پایین تنه و بول و غایط اند و ما در قافلهء شتابان علم جهان، سهمی و حرفی برای گفتن نداشته و  نداریم!....بفرمایید!، خبر از غیب رسید؛ خبری که نشان می دهد که با تهدیدات خداوند متعال*، و ظلّ توجهات حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج)، و به اهتمام مقام معظم رهبری، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، متع الله المسلمین بطول بقائه دولته، دندانپزشکان مؤمن و متعهد ما سرانجام، رشته یا تخصص معتبر و جدیدی به علم دندانپزشکی افزودند، بله، - تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید! - این هم سند منگوله دار و مصوّرش:

       گفتن ندارد که بعون الله، بیماران محترم از این پس، هزینهء این سرویس جدید را، که از طریق همهء بیمه ها بقول عوام including بیمهء ابوالفضل(ع) نیز قابل پرداخت است، بزودی به  چارت قیمت سایر خدمات دندانپزشکی مانند: پُر کردن و کشیدن دندان - روت کانال و... ملاحظه خواهند کرد. این نیز شایستهء ذکر است که "سرویس کردن دهان"، برای بیماران ضد انقلاب، کاملاً رایگان و در واقع، صلواتی ست!..

       با آرزوی توفیقات بیشتر برای دانشمندان مکتبی.

       زیاده اختراعی نیست..

---------------------------------------------------------------------------------------

* مستخرج از فرهنگستان فدوی، و ضد "با  تأییدات خداوند متعال" است!

 

غارت مؤمنانه

       برادران کثرالله امثالهم، گاه چیزهائی می گویند که لامحاله سر همه جای فدوی، اسفناج، آن هم از نوع اورگانیک اش سبز می شود!، و از آن میان:

       * آخرین نیوز: کویر لوت را وثیقه ‌گذاشتند، وام ‌میلیاردی ‌گرفتند! پازوکی گفت: «بابک زنجانی محصول یک اقتصاد ناسالم، غیرشفاف و مبتنی بر روابط است؛ دولت آقای احمدی ‌نژاد به لحاظ اقتصادی ربع قرن اقتصاد ایران را به عقب برد. دلیل عمده آن هم فساد بود، در حالی که ایشان آمده بود با فساد اقتصادی مبارزه کند،  اما در عمل نتیجه چیز دیگری شد».

       خب بقول عوام so what? وقتی که برادر روستا آزاد، رئیس دانشگاه شریف، دنبال برگزاری نماز جماعت در کرات دیگر است، به وثیقه گذاشتن کویر لوت که همین بغل است، چیز عجیبی ست؟، برادر پازوکی!

       زیاده حیرتی نیست.

 

غیبت ناموجّه

       فدوی در مرور خبرها ملاحظه کرد که شدیداً: "جمعی بتو مشغول و تو غایب ز میانه!" گفتن ندارد که منظور شیخ بهائی از غایب، همانا آن دکل نفتی ست که گویا در جیب عمیق حضرات، گم شده است! آنچه که اما موجب حیرت فدوی ست دعوائی ست که این وسط، بر سر لحاف ملا پدید آمده است یعنی کسی با نفتی که نزدیک به چهار دهه است در حکم ملک طلق حضرات است کاری ندارد و دکل مربوطه را چسبیده است!..باری- کیهان دارالخرافه که در حکم پیاد نظام بیت عمل می کند، در اینمورد حسب شیوهء مرضیه در گرد و خاکی مبسوط  اشعار داشته است که:

       * جریان رسانه‌ای اصلاح‌طلبان که همواره هزینه‌های خود را از جیب مفسدان اقتصادی تامین کرده است، برای انحراف اذهان عمومی از ملزم شدن ایران به پرداخت جریمه کرسنت، طی روزهای اخیر یک دروغ بزرگ دیگر را منتشر کرد! جهان نیوز با اشاره به ادعای گم شدن دکل نفتی نوشت: اولا که این ماجرا خبر جدیدی نیست که بعضی انگار فساد تازه‌ای کشف کرده‌اند. این ماجرا سال گذشته هم مطرح شده بود و مدتی این مسئله را در بوق و کرنا کردند و ماجرا نیز اصلا این‌طور که الان می‌گویند، نیست یعنی دکلی در داخل کشور نبوده که گم شود بلکه یک شرکت ایرانی یک دکل نفتی از یک شرکت خارجی خریداری کرده و پول آن را هم پرداخته و موعد تحویل دکل نیز سال 92 بوده اما در موعد مقرر یعنی سال 92 دکلی تحویل شرکت ایرانی نشده است! از سال گذشته نیز نهادهایی در حال پیگیری این مسئله هستند که ببینند اصل ماجرا چه بوده  اکنون نیز یک سال از مطرح شدن داستان سرنوشت نامعلوم دکل 87 میلیون دلاری می‌گذرد. (این هم منبع: tr.im/1b36N).

       و نیز:

       * جهان‌نیوز خاطر نشان کرد: علی‌ایحال سرانجام دکل 87 میلیون دلاری باید مشخص شود و هر کسی که در این زمینه مقصر است، باید به تیغ مجازات سپرده شود؛ هر کس هم می‌خواهد، باشد؛ کسی در این مسئله شک و تردیدی ندارد اما خوب است آنهایی که چشم تیزبین‌شان 87 میلیون دلار این دکل نفتی را می‌بیند اما 13 میلیارد و 850 میلیون دلار جریمه فساد کرسنت را نمی‌بیند، بدانند که با جریمه کرسنت می‌توان 159 دکل نفتی خریداری کرد!

       به این می گویند، دفع فاسد به افسد، نه؟!

 

سه بر دو به نفع ايران

تصاویری از حضور بانوان لهستانی در ورزشگاه آزادی

       اتفاقاً بگزارش کلیدالاسلام والمسلمین روحانی، در فوتبال هسته ای هم 3 تا زدیم، 2 تا خوردیم، اما خوردیم ها!.. ضمناً نخیر، انقلاب نشده و برادران هم مع الاسف تشریف نبرده اند، فلذا  بانوانی را که البته به چشم خواهری ملاحظه می کنید، گرچه قنداق پيچ شده اند، لکن شانس آورده، لهستانی اند، ایرانی نیستند!

 

اختلاف نظر

       واقعیت اینست که عرصهء دیپلماسی، تنها عرصه ای نیست که فدوی در پیوند با آن، با برادران کثرالله امثالهم، مشکلاتی ملیح  دارد؛ این نیز البته گفتنی ست که مشکل، انصافاً در حدی نیست که یکوقت خدای نخواسته، منجر به قطع رابطه بشود!(1)، زیرا بقول سیاسیون، در تحلیل نهائی، فدوی و برادران، در یک قایق اند، یعنی، دستجمعی پیرو خطِ مالروی امام (ل) هستند...باری- یکی از موارد اختلاف ما فی المثل، در جریان فوت زائران سعودی بشرحی ست که به اجمال  و اختصار در پی خواهد آمد:

       * دست کم سه زائر عربستانی در مشهد در اثر مسمومیت جان باختند/ بی بی سی- تیتر

عبدالله (ص) بهرامی، رئیس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفته است که از 23 زائر غیر ایرانی که به دلیل مسمومیت در این بیمارستان بستری شده بودند، 3 نفر از آنها تاکنون جان خود را از دست داده‌اندیک دختر 14 ساله و دو کودک 3 ساله از جمله فوت شدگان iستندخبرگزاری جمهوری اسلامی به نقل از آقای بهرامی گفته است این زائران که از عربستان به مشهد آمده بودند، به دلیل داشتن علائمی همچون سرگیجه، تهوع و افت فشار خون به بیمارستان منتقل شدند.

       و در فرازی دیگر زمزمه هائی نیز، اینجا و آنجا، پیرامون عمدی بودن قضیه نیز مطرح شد:

       * نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه مسئولان هتل در مشهد به جهت صرفه‌جویی‌های مالی از قرص برنج استفاده کردند، گفت: باید دستگاه‌های امنیتی و انتظامی هرچه سریع‌تر عمدی بودن یا نبودن این حادثه را مورد بررسی قضایی قرار دهند./ تیک

       و نیز:

       * خبرگزاری آلمان، گزارش داد كه روزنامه سعودی الوطن به نقل از یک منبع دیپلماتیک بلندپایه عربستان، مرگ تعدادی از زائران عربستانی در مشهد را عمدی دانست

       و یا:

       * روزنامه الوطن: مرگ زائران ما عمدي بود!

       و اما:

       * در همين حال،  قائم‌مقام تولیت آستان‌قدس رضوی گفت: زائران عربستانی که در پی مسمومیت در یکی از هتل‌های مشهد فوت کرده بودند، با تاکید آیت‌الله واعظ طبسی‌در جوار بارگاه منور رضوی دفن می‌شوند. مهدی عزیزیان ضمن ابراز تاسف از اینکه این عزیزان در سفر معنوی به مشهد و زیارت امام رضا(ع) به جوار رحمت حق شتافتند، اظهار داشت: آستان‌قدس رضوی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار این عزیزان، مصیبت وارده را به بازماندگان آنان تسلیت گفته و ضمن آرزوی رحمت و غفران واسعهء الهی برای درگذشتگان، برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل از پیشگاه خداوند منان مسئلت دارد.

       و در همین راستا:

       * یک مقام ایرانی گفت که زائران سعودی که در هتلی در شهر مشهد جان باخته اند، در صورت تایید وزارت امور خارجه، در حرم رضوی دفن خواهند شد/. العربيه.

       در این پیوند  اما، اشاره به یک نکتهء تکنیکی و البته باریکتر از مو (بشرطی که زیر چادر باشد- م) گفتنی ست و آن اینکه، مجازات باید با جرم، کم تا قسمتی، هماهنگی یا تناسب داشته باشد. یعنی، وقتی برادران سعودی، آن فعل قبیح، که البته به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، چندان حرمتی هم ندارد را!، در مورد مینی حاجی های ما انجام داده اند، خب موافق قوانین مجازات اسلامی، باید عیناً  قصاص بشوند یعنی، سربازان سرشناس ولایت، که بویژه در جریان جنبش 88 و به تبع آن، ماجرای کهریزک، در این زمینه صاحب اطلاع و تجربه های عملی و ارزنده هستند، باید به دو فقره مینی زائر تُپل مُپل سعودی، البته به انتخاب آقایان علماء اعلام، ایّدهم الله تعالی، در فرودگاه امام خمینی(ل) شدیداً تجاوز فرمایند والسلام. و قضیه به باور فدوی، باید همینجا پایان می یافت.؛ قرص برنج دیگر چه صیغه ای ست؟!

       و سرانجام اینکه، بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، یکی از مقامات بیضوی(2) که نخواست نام اش تا انقلاب مهدی(عج) فاش شود، یواشکی به فدوی گفت که انگیزهء دفن درگذشتگان در مجاورت " بارگاه منور رضوی" نیز آنچنانکه حضرات می فرمایند نبوده بلکه به این دلیل بوده که آن امام همام(ع) نیز گویا در اثر مسمومیت با سم، رحلت فرموده است. العهدة علی الرّاوی..

______________________________________

(1) لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی هم می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست، استفاده کند؛بقول عوام ok؟!

(2) خواهشمند است که لغزش تایپی "بیضوی" را به "حوزوی" اصلاح فرمایید، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)  قرار شد دشنام، آنهم از این نوع اش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد!

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد  !

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

* حسین (ع)اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ایران: با کشف حجاب زنان در خودروها برخورد می‌کنیم!/ بی بی سی – تیتر

 تحشیهء فدوی: لطفاً نام این برادر را، به ضم الف بخوانید، اینجوری: اُشتری!

 

* احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد: با اجبار نمی‌توان زن را مجبور به حجاب کرد٬ اما بايد جلوی بی‌حجابی را گرف.ه... يچ گاه کسی را مجبور به حجاب نکنيم چون موجب ايجاد نفرت نسبت به حجاب می‌شود». دیگربان

تحشیهء فدوی: حالا چه عجله ای داشتی، می گذاشتی سی چهل سال دیگر، برادر علم‌الهدی!

 

* ایلنا: سخنگوی نیروی انتظامی درباره نظر پلیس درخصوص برگزاری جشن از سوی مردم پس از توافق احتمالی هسته‌ای گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد تا در صورت بروز این اتفاق خوب، در کنار شهروندان قرار گیرد، البته اقدامات باید در چارچوب قانون و شئونات اسلامی شادی باشد.  / منتظرالمهدی

تحشیهء فدوی: مراتب در مجالی به آگاهی مردم رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند سپاسگزار خواهند بود، اگر شما در کنارشان نباشید، برادر منتظرالمهدی(عج)!

 

* رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان تاکید فرمودند:

مبارزه با آمریکا تعطیلی ندارد آماده باشید !/ کیهان دارالخرافه

تحشیهء فدوی: غلط فرمودند! معظم له، ملت یک لا قبا را، بقول اُمّتِ ممالک محروسهء امریک، با 7/11 *عوضی گرفته اند

____________________________________

* نام فروشگاههای زنجیره ای معروفی در آمریکا، که 24 ساعته و 7 روز در هفته بازند.

 

* روحانی عوض شده یا مردم دوره امام حسن(ع)؟ / کیهان دارالخرافه

تحشیهء فدوی: آخراین چه فرمایش مُهملی ست؟، پاسخ بسیار ساده است: هیچکدام، زیرا هر دو بیش از 14 قرن است که مرده اند!، نکند تجاهل العارف می فرمایید؟فدوی که شما را در مراسم ختم هردو، بارها دیده است، برادر حسین(ع)!

 

* محمدجواد ظریف گفت: من باید از همه کسانی که در این مسیر همکاری کردند تشکر کنم. ما به یک توافق کامل شاید نرسیده باشیم اما به یک توافق جامع رسیده ایم. فدریکا موگرینی نیز گفت: ما حالا باید باز به مذاکرات مان پشت در های بسته ادامه بدهیl.  / رادیو فردا

تحشیهء فدوی: بله؟

 

* توافق اتمی ایران یک دلار قیمت نفت را کاهش داد! /  العربیه- تیتر

تحشیهء فدوی: همه ش!؟

 

* به گزارش پارسینه، شباهت تیم مذاکره کننده هسته ای آمریکا با برخی هنرپیشه ها مورد توجه یک روزنامه نگار آمریکایی قرار گرفته است. اگر قرار بود بازیگران جایگزین دیپلمات ها شوند تد دانسون جایگزین جان کری، خاویر باردوم جایگزین ارنست مونیز، مریل استریپ جایگزین وندی شرمن، کریستین دانست جایگزین ماری هارف می شد.

تحشیهء فدوی: مال ما اما، بی بدیل است و همتا ندارد!

 

* وزیر امور خارجه کشورمان به همراه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در بازگشت از وین مستقیما به مشهد مقدس رفته و بارگاه ملکوتی ثامن‌الائمه امام رضا‌(ع) را زیارت کردند./کیهان دارالخرافه

تحشیهء فدوی: جداً که حق شان است.خایهء غول را از ته صندوقخانه بیرون کشیدن، کار ساده ای نیست که؛ این را آن امام همام (ع)هم می داند!

 

* بر اساس آمارهای جدید، پلیس کشور نروژ در سال گذشته میلادی فقط دوبار از اسلحه های خود استفاده کرده- و طی آن کسی هم مجروح نشده است. به گزارش روزنامه بریتانیایی ایندیپندنت، در سال 2014، پلیس نروژ فقط 42 بار اسلحه های خود را کشیده است، که این کمترین میزان در طی 12 سال گذشته بوده، و در طول 12 سال فقط 2 نفر با شلیک پلیس این کشور کشته شده است./ العربیه

تحشیهء فدوی:  خاک بر سرشان؛! بیایند از برادران ما یاد بگیرند، بدبخت های عقب مانده!

 

* پیوند ایران و طالبان علیه داع.ش / ایران وایر

 تحشیهء فدوی: فدوی بی تعارف به این می گوید : دفع فاسد به َافسَد!

 

* کمک یک میلیارد دلاری ایران(1) توسط سوریه(2) پذیرفته شد!/ دویچه وله- تیتر

تحشیهء فدوی: بسیار محبت و بزرگواری فرمودند!

-------------------------------------------------------------------------------

(1) و (2)  لطفاً لغزش های چاپی "  ایران و سوریه" را در عبارت بالا به: "خامنه ای و بشار اسد" اصلاح بفرمایید، اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع)

* سایر کادوهای معظم له به برادر بشار: ایران سالانه 6 تا 15 میلیارد دلار به رژیم اسد کمک مالی می‌کند. سوریه در ژوئیه سال 2013 کمک اعتباری دیگری از ایران به مبلغ 3 میلیارد و 600 میلیون دلار دریافت کرده بود که گفته شده، بخش اعظم آن صرف واردات نفتی شده است.

 

کلمات حمار

اشاره: "کلمات حمار"، مستخرج از فرهنگستان فدوی، و ضد "کلمات قصار" است!

* احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد: منکر حجاب منکر قرآن است و منکر قرآن نيز کافر است؛ در برابر اين صراحت قرآن نمی‌توان در خصوص حجاب نظر شخصی داد.  بی‌حجابی در خيابان ناهنجاری است و جامعه را به فساد می‌کشد و ابزار دشمن در جنگ نرم  و پيشقراول جنگ فرهنگی است./ دیگربان

 

* آیت‌الله سیدابوالحسن(ع) مهدوی(عج)، نمایندهء اصفهان در مجلس خبرگان: بی حجابی باعث بیماری روده و معده می شود! یه گزارش فارس، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان گفت: معتقدم که آموزش و پرورش باید بحث چادر را از مقطع اول ابتدایی الزامی کند، چرا که دانش‌آموزان از همان ابتدا با حیا بزرگ می‌شوند و آثارش را در جامعه می‌بینند. این حقیقت آشکار است که آزادی فکر در اثر پوشش کامل برای انسان حاصل می‌شود و حیا، ارمغان پوشش کامل با چادر مشکی است به طوری که نفس انسان را از کارهای زشت حفظ می‌کند. تمام مسئولان آموزش و پرورش باید بدانند که آنها در برابر بی‌حیایی دختران در آخرت مسئول و پاسخگو باید باشند و امروز این موضوع را اعلام می‌کنم تا همه فرهنگیان بدانند و بعدها اعلام نکنند که حتی یک روحانی دینی هم این موضوع را به ما نگفته است. نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان تصریح کرد: در حال حاضر عقل ما را هدایت می‌کند به سمت چادر که به عنوان بهترین پوشش برای زنان جامعه اسلامی مطرح است چرا که سر تا پای بدن زنان را می‌پوشاند و جلب توجه هم نمی‌کند. /پارسینه

یک کاربر: پس اینطور که ایشون استدلال میکنه الان باید صد درصد مردم جهان مرض معده و روده داشته باشن.

 

* روزنامه کیهان: ملت ما توافق ندیده نیست. / آخرین نیوز

 

* آیت الله جنتی: تضعیف و توهین به شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است./تیک

 

* رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان تاکید فرمودند: مبارزه با آمریکا تعطیلی ندارد، آماده باشید!/ کیهان دارالخرافه

 

* لطف‌الله صافی گلپایگانی: سالم‌ترین مجتمعات و جوامع، مجتمعات اسلامی است. تفكیك جنسیتی برای سلامت جامعه، شرط اساسی است. چادر و رعایت محرم و نامحرمی و اختصاص‌یافتن بعضی مشاغل به زن، و بعضی مشاغل به مرد بر اساس همین تفكیك لازم جنسیتی و ترتیبات و ضوابط آن است/دویچه وله.

 

* رهبر انقلاب: می‌گویند جوان ایرانی افسرده است؛ این یک دروغ محض و خباثت‌آمیزی است/ امروز در دنیای غرب جوان اروپایی افسرده است/ افسردگی این است که جوان اروپایی برای خودکشی می‌آید در سلک داعش، تعداد بالایی از عناصر داعش جوان‌های اروپایی‌اند. به‌ هیچ ‌وجه نگذارید افرادی که کلیدهای کار دست شان است به تشکل‌های انقلابی دانشجویی فشار وارد کنند/ اینکه برای ایجاد نشاط در دانشگاه کنسرت و اردوی مختلط برگزار شود کار غلطی است/ هر دو وزیر محترم مورد اعتماد ما هستند ولی مراقب زیردستان خود باشند.

 

* هاشمی رفسنجانی: آیت‌الله خامنه‌ای در ایران جایگزینی ندارد. هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با روزنامه عرب‌‌‌زبان "الوفاق" آیت‌الله خامنه‌ای را محور اساسی برای امنیت کشور دانست./ دویچه وله

 

مسأله to go!

استقرار مبلغان دینی در ایستگاه های مترو!

وکیلم بنده؟!....

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه    
اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

* محمدی: واقعا بابت توافق نهایی با آمریکایی‌ها به هر قیمت باید نگران بود. از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم به منظور دفاع از عزت ملی کشور ورود پیدا کنند.....

فدوی:مراتب توسط فدوی با قید 72 فوریت به استحضار نمایندگان محترم حکومت در مجلس رسید، بعدالتحیه و السلام فرمودند  که ایشان فقط اهل  دخول اند، برادر محمد(ص)ی!

 

* علیمردانی: مسئولان وزارت خارجه، به ویژه اعضای تیم هسته‌ای کشور مواظب باشند روی اعصاب مردم راه نروند. صبر مردم هم حدی دارد. چرا باید دستگاه دیپلماسی ایران عربده‌کشی و رجزخوانی آمریکایی‌ها را که هر روز علیه مردم ایران بیشتر می‌شود تحمل کند و واکنش نشان ندهد.

فدوی: مراتب با قید چندین فوریت و در فاصلهء بین دو قیلوله، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید بعدالتحیه و السلام؛ خشمی مقدس از نعلین تا عمامهء مبارک را چندان فراگرفت که فدوی به هستی تُرد خویش بیمناک شد.سرانجام با دود کردن چند صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) بر خشم مقدس خود فائق آمده و فرمودند که با اندکی صرفه جوئی در بودجهء برادران گرامی  اسد، حسن نصرالله و خالد مشعل، جاده اعصاب مردم را، اخیراً اسفالت کرده اند، و راه رفتن روی آن به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، جایز است. خدا بگوید چکارتان بکند که آنجای فدوی را، با شاخ گاو مدّه ظله العالی، در انداختید، برادر علیمردانی!

 

* 0619---0919: برخی متولیان ثبت ‌احوال به هنگام درخواست شناسنامه برای نوزادان به جای اسامی مذهبی اسامی غیرمذهبی پیشنهاد می‌کنند! چرا؟

فدوی: والله چه عرض کند؟ لابد سرشان به تن شان زیادی کرده، برادر0619---0919!

 

* محمدی:  پس از انکار فکت‌شیت آمریکایی‌ها قرار بود فکت‌شیت ایران ارائه شود که علی‌رغم رهنمود رهبری و خواست نمایندگان مجلس تاکنون از این اقدام که عکس‌العملی قانونی و رسمی به جو حاکم بر جامعه و اظهارات آمریکایی‌هاست خبری نیست. و این بیشتر سوال در اذهان عمومی ایجاد می‌کند

فدوی: افسوس که مقام معظم رهبری، ضاعف الله پرستاته، ممنوع الخروج اند و الا بجای بقول عوام long distance  حضوراً تیم هسته ای را هدایت می فرمود و عریضهء فوق موردی نمی داشت، برادر محمد(ص)ی!

 

* نیکنام- قم: در اخباری از مذاکرات که صدا و سیما پخش می‌کند مردم منتظر دیدن ورود و خروج آقایان در هتل‌ها در حال قدم زدن نیستند بلکه می‌خواهند بدانند سر میز مذاکره طرف مقابل چه زیادی ‌خواهی ‌هایی می‌کند. وقتی که اخبار آن پخش نمی‌شود به این شائبه و نگرانی دامن زده می‌شود که مخفی ‌کاری صورت می‌گیرد.

فدوی: مراتب در شرایطی که در اثر افراط درنرمش قهرمانه همه جایشان شدیداً درد می کرد، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت، فرمودند: بسمه تعالی- خفه!.. حالا ما یک چیزی فرمودیم، شما چرا باورتان شد؟ احوط آن است که شما تا انقلاب مهدی(عج) به تماشای قدم زدن آقایان اکتفا کنید. خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر نیکنام!

 

* 3419---0915: هر ساله  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) را با شکوه‌تر از قبل و با حضور میلیونی خود و با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود، و مرگ بر رژیم صهیونیستی گرامی خواهیم داشت.

فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ..بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، آخر چند میلیون از سادات آل ساندیس را، فقط بخاطر 4 فقره مرگ از کار و زندگی بیاندازیم؟ والله صرف نمی کند!...

 

* 5799---093: در اسلامشهر در حومهء تهران از بعد از افطار فشار آب تا حدی پایین می‌آید که خانه‌های هم‌کف نیز مجبور به استفاده از پمپ آب شده‌اند چرا این مشکل برای بالانشینان تهران نیست؟

فدوی: مراتب در مجالی به استحضار رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که احوط آن است که یکی از همین سانتریوژ های بیکار را به خود وصل کنید، مشکل بعون الله برطرف می شود، برادر 5799---093!

 

* دانایی: از دولت درخواست می‌شود برای کاهش ساعات کاری در ایام ماه مبارک رمضان تدبیری نماید! کار در گرمای این ماه طاقت‌فرساست.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظرمعظم له رسید، بعدالتحیه والسلام فرمودند بقول عوام don’t worry  کار مال خر، مده ظله العالی، ست، برادر دانائی!

 

* 9309---0937:  بعد از مشاهده اظهارات اخیر آقای ابوطالبی در مورد اولویت تعامل با آمریکا نسبت به برخورداری از انرژی هسته‌ای خدا را شکر می‌کنم که آمریکا ایشان را نپذیرفت والا اگر می‌رفت برای بر باد دادن دستاوردهای هسته‌ای گوی سبقت را از دیگران می‌ربود.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی خاج پرستان به آگاهی شیطان بزرگ لعنة الله علیه رسید. بعدالتحیه و السلام فرمود، از دست شان در رفته برادر 9309---0937

 

* 6979---0916-: خدا را شاکرم که نعمت ولایت را بر کشور ما ارزانی داشته تا در لحظه‌های حساس کشتی انقلاب را از تلاطم و توفان‌ها نجات بخشد. با افشاگری‌های امام خامنه‌ای متوجه شدیم که اگر دولتی‌های ما درایت داشته باشند، این آمریکاست که آب و نان اش وابسته به توافق است نه ایران.

*و نیز:

5180---0935: انتظار می‌رود تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای از اظهارات رهبر معظم انقلاب که نهایت نیاز آمریکایی‌ها را به توافق نشان می‌داد و ابتدا تا انتهای مطالبات را مشخص کردند نهایت بهره برداری را ببرند و بدین طریق شکرگزار اعتماد ایشان به خود شوند.

فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است!

 

* 0880---0936: به رئیس‌جمهور عرض می‌کنم نهی از منکر بدحجابی منافاتی با نهی از منکرهای دیگر ندارد. ضمنا به ما یاد بدهند اگر بیکاری مشکل نیست و منکر است چه کسی و چگونه باید نهی از این منکر کند!

فدوی: مراتب در مجالی به استحضار رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که ایشان شما را هم به آمار بیکاران اضافه می کنند؛ فدوی اظهار بیضه کرده و علت را جویا شد. فرمود منظورشان این بود که شما اگر بیکار نبودید به این چیزها گیر نمی دادید، برادر 0880---0936

 

* اشرفی: مسئولان دولت به جای طرح برخی مسائل حاشیه‌ای از جمله ورود خانم‌ها به ورزشگاه‌ها و بحث ناقص امر به معروف و نهی از منکر به وظیفه اصلی خود که حل مشکلات معیشتی، کاهش نرخ بیکاری، معضل افزایش سن ازدواج، مشکل کاهش جمعیت، فقر، مسکن و... بپردازند.

فدوی: مراتب در مجالی به استحضار رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند نمی دانند که به چه ساز مؤمنین و مؤمنات کثرالله امثالهم حرکات موزون (رقص- م) کنند؟!

 

* 0609---0915: خطابم به پسر حاکم رژیم آل‌سعود است که مسئولیت حمله به یمن را دارد که ای شازده کوچولوی نادان، بدان که سرزمین یمن سلحشوران شجاع بسیاری دارد که قادرند همچون صاعقه‌ای بر سرتان فرود آیند و کاخ عنکبوتی‌تان را ویران کنند. تاریخ ثابت کرده که شکم‌بارگان آل‌سعود اهل بزمند نه اهل رزم!

فدوی: والله، برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، شما که ماتحت مبارکتان از سفر مکه جان سالم بدر برده، چرا می خواهید آن را به ثمن بخس، بین نزاع برادران عربستانی و یمنی، پاره بفرمایید، برادر0609---0915 ؟!

 

* 5496---0916: با تبریک به تیم ملی کشتی کشور عزیزمان لطفا کاپ اهدایی در آمریکا  را درست وارسی کنید که وسیله جاسوسی در آن نباشد!

فدوی: خدا مرگت دهد، نصرت، چه لوسی!

 

* 1479---0933: اتوبوس‌های خط متروی حسن‌آباد جاده قم- شهرری از ساعت 5 بعدازظهر به بعد غیب می‌شوند. مسافرین این مسیر که از قشر محروم جامعه هستند با این سرگردانی چه کار باید بکنند؟ چرا هیچ مسئولی برای اقشار ضعیف جامعه دل نمی‌سوزاند

فدوی:مراتب در اوقات شرعی بمنظور اطلاع و اقدام لازم به مسؤلان مؤمن و معتقد، ابلاغ شد؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام فرمودند علت اینکه اتوبوس‌ها از ساعت 5 بعد از ظهرغیب می شوند آن است که آن زبان بستگان باید مسافران امام غایب(عج) را جا بجا کند، برادر 1479---0933!

 

* 1584---0911: رئیس‌جمهور که به گیلان سفر می‌کند، کمیته استقبال از کاروان تدبیر و امید بنرهای رنگی بلند و کوتاه همراه با عکس رئیس‌جمهور در تمامی شهرهای گیلان برای شرکت در ورزشگاه عضدی رشت نصب کرده‌اند. برای این همه تبلیغات میلیونی از کدام نهاد و ماده واحده هزینه شده و منطبق با کدام قسمت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است؟

فدوی: والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، شما که بهتر از فدوی میدانید که اقتصاد مقاومتی، چیزی من درآوردی و در حکم جدول کلمات متقاطع، برای سرگرمی ملت ست و برای امت نیز در حکم همان چفیهء یزدی خودمان است، برادر 1584---0911!

 

به پایان آمد این جوهر، شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

24جمادی الجولای سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه