خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

19 تير 1394 ـ 10 ماه اگوست 2015

 

دفاع از رهبر معظم!

       انگیزهء فدوی از نگارش این مختصر بهیچ روی جانبداری از مقام معظم رهبری(ضپ) (1) نیست و خوانندگان محترم ضد انقلاب نباید، و عادلانه هم نیست، که بابت آن فدوی خدمت گزار را بی رحمانه به ستایش از معظم له متهم کنند (2). آنچه که فدوی می خواهد با این زبان الکن و به اجمال و اختصار بگوید آن است که برخی از معاندین، بیخودی به معظم له گیر داده و فی الواقع به این سید مظلوم، ایرادهای بنی اسرائیلی می گیرند(3) که البته قاصم الجبارین را نیز خوش نمی آید. باری- فدوی بعلت ضیق وقت و حوصله، نمی خواهد که ایرادهای مذکور را حتا فهرست کند زیرا: "مخمصه" هفتاد من کاغذ شود، آن هم بقیمت بازار آزاد! فلذا، در مورد آنچه مغرضانه گفته اند، به یکی دو مستوره همینطور سرپائی در پی، اشاره می کند:

       * اهل سنت ایران را وادار به اطاعت از ولی فقیه می کنند./ دویچه وله- تیتر

       آخر این هم شد ایراد؟ معاندین اگر قدری در این عبارت باریک شوند، لامحاله ملاحظه خواهند کرد  که این نه تنها عیب نیست، بلکه بر عکس، از محاسن درخشان معظم له نیز هست(4) زیرا نشان می دهد که آن بزرگوار شدیداً پیرو دمکراسی اسلامی ست، یعنی خودی و غریبه سرش نمی شود و اهل پارتی بازی هم نیست!؛ یعنی،  همه را بی هیچ حصر و استثنا، وادار به اطاعت از خود می فرماید!

شعر

ای رُخ ات  کابوس شب های همه!
کُند و زنجیر تو بر پای همه

گرچه صد در صد دمکراتی، ولی 
می کشی سیفون به آرای همه!  (5)

       حال، فدوی از ذکر این نکتهء باریک تر از مو (بشرطی که زیر چادر باشد- م) نیز می گذرد که به فتوای علمای سلف، رضوان‌الله تعالی عليه و حشره‌الله مع‌النبيين و‌الصالحين، "ظلم بالسّویه عدل است"!.. معاندین که پای  استد لال شان همچنان چوبین است، بنقل از همان منبع و در یک عذر بد تر از گناه دیگر افزوده اند:

       * رهبران اهل سنت گفتند در تهران و برخی دیگر از کلان شهرهای ایران تا به حال موفق به دریافت مجوز ساخت مسجد نشدهاند و در نتیجه پیروان آنان مجبورند نماز جمعه و عیدین را در منازل و یا حتی پارکها برگزار کنند.

       این ایراد هم وارد نیست زیرا شعار رژیم پیشین که عبارت از این بود: "به امید اینکه هر ایرانی یک پیکان داشته باشد"، در حکومت حاضر، بحمدالله والمنة، تبدیل شده است به: "به امید اینکه هر ایرانی یک مسجد داشته باشد"! دیگر چه می خواهید؟  خب وقت بگذارید و بروید در قرعه کشی مسجد شرکت کنید، بلکه بعون الله نام تان در آید!

       و سرانجام و واپسین ایراد بنی اسرائیلی را بشرح زیر طرح می کنند که:

       * از نظر اهل سنت روز جمعه عید فطر بود اما به آنها اعلام شد باید روز شنبه را عید اعلام کنند!

       در ردّ این ایراد سُست نیز مقدمتاً عرض می کند که ناگفته پیداست که این موضوع، بلحاظ تکنیکی، از مقولهء مشهور "اختلاف بین علما"ست که از مبانی شرع انور است و اساساً بدون آن، امور مؤمنین کثرالله امثالهم نمی گذرد. از این گذشته، شما را به خدا فکرش را بکنید، این را دیگر حتا فدوی که در درس "سطح" (6) تجدید آورده و  دوره ی "خارج" (7) را نیز با ذلتی قهرمانانه، یعنی با تبصره و توصیه بقول عوام Pass کرده هم نمی تواند تحمل کند، چه برسد به مقام معظم رهبری (ضپ)!.. آخر این چه حرفی ست؟ اولاً بفرموده:  هرکه زورش بیش،حرف اش پیش تر!..، ثانیاً، خب این تقصیر کیست که تیم اسهال (8) بیت از شما بیشتر، و دوربین های مطهرشان قوی تر و هلال  را زودتر دیده اند؟ اصلاً شما دوربین دارید؟!

       زیاده عرضی نیست..

یادداشت ها

---------------------------------------------------------------------------

1- (ضپ) مُستخرج از فرهنگستان فدوی و مخفف ضاعف الله پرستاته است!

(2) لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! از این گذشته، در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست، استفاده کند،ب شما چه مربوط است؟

(3) قرار شد دشنام، آن هم از این نوع اش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد!

 (4) اگر یکبار دیگر فحش بدهید، عمامه مان تویِ هم می رود و هر چه دیدید از چشم خودتان دیدید، خواهر- برادر خواننده! قدری ملاحظه کنید آخر!

(5) کامل این غزل را در آرشیو سایت نویسنده www.hazl.com  پُستSaturday, November 15th, 2008 - 9:15 PM  بخوانید

(6 و 7) از دوره های حوزه های علمیه!

(8) خواهشمند تا دیر نشده، لغزش تایپی اسهال را  بعد از مطالعه، به استهلال اصلاح فرمایید؛ اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع)

 

ویژگی

       ما اُمّت همیشه بخاک و خون خفتهء ایران سابق، فقط بخاطر گربه، فرش و البته نفت و اخیراً خیار، مشهور نیستیم، بلکه ویژگی برجستهء دیگری نیز داریم که بعلت توطئه های استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، کمتر بدان پرداخته شده است و آن همانا، مهمان نوازی ماست. این ویژگی در ما چندان نیرومند  است که برادران در جریان ماراتون زور آزمائی هسته ای اخیر، بناگزیر دست از خوی بیابانی خود کشیده، ایرانی و مهمان نواز شده و با صرف نظر از بلند پروازی های 12 سالهء هسته ای و پذیرفتن محدودیت های گسترده در باب غنی سازی، رآکتورهای آب سنگین، تعداد سانتریفیوژها،  اعمال بازرسی های پیوسته و بلند مدت، رفع تدریجی تحریم های کوبنده، ویرانی اقتصاد و البته دود کردن میلیون ها دلار از دارائی های ملت یک لا قبا، به سود خاج پرستان، سخاوتمندانه از صحنه کنار رفتند. فدوی ضمن اهداء تبریک و تسلیت بحضور حضرت بقیة الله الاعظم، امام زمان، ارواح العالمین له الفداء(عج)، و نایب البته بر حق اش، مقام معظم رهبری(ضپ) و سایر حضرات آیات عظام و حجج اسلام به ترتیب ریش، بقای عمر بازماندگان را، از درگاه حضرت احدیت عزاسمه،شدیداً مسئلت دارد!

       فاتحه مع الصّلوات..

 

خاصیت مهم

       ...البته واضح و مبرهن است که برادران ِ منتهی به مقام معظم رهبری(ضپ)، اگر تعارف کرده و نگوید به ویرانگری، دست کم به بی عملی و بیهودگی مشهور، و در این رشته دارای نعلین مشکی اند! لکن این نظریه که متعلق به عوام است، آیا درست هم هست؟ البته که نیست زیرا تنها مبتنی بر خشم و کینهء بی دلیل و  شدید خوانندگان محترم ضد انقلاب نسبت به برادران است که آن هم درست نیست!(1) فلذا احوط آن است که بقول آن بزرگوار، "عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگوی!" گفتن ندارد که منظور استاد از "می" در مصرع مذکور، معاذالله، میِ خیامی نیست بلکه مراد، میِ عرفانی ِ آغشته با اوراد و ادعیهء (2) مؤمنین کثرالله امثالهم است؛ باری فدوی دور می زند و بر می گردد به "هنر ِ می ِ" کذائی، تا به خوانندگان محترم ضد انقلاب، عوامل استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، ثابت کند که برادران، فقط ناقلِ ویروس ِ " ِابولای" آخوندی نیستند و خاصیت هائی نیز دارند(3). حال اگر پس از این همه سال، به فدوی اعتماد نکرده و از او مدرک می خواهید، باکی نیست، این هم سند منگوله دارش:

       * گلشیفتهء فراهانی در جشنوارهء کن: مدیون بازجویانم هستم!/ بی.بی.سی

       فدوی فقرهء دیگری از خاصیت برادران را برای جوریِ جنس نیز در پی می آورد:

       * نامهء پسرها به گشت ارشاد: برادران بینهایت از زحمات تان متشکریم چون بهر دختری می گیم بریم بیرون یه دوری بزنیم میگه نه، میام خونتون! از نگاه طنز کاربران به نمایشگاه حجاب و گشت موتوری./ دویچه وله

       زیاده سندی نیست...

-------------------------------------------------------

(1) ) لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست، استفاده کند.

(2) نخیر! لطفاً به "ادویه" اصلاح نفرمایید، خواهر- برادر خواننده!

 (3) لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد!

 

تداعی

       فدوی در مرور خبرهای امروز، این خبر را نیز ملاحظه کرد:

       * (مش) قاسم سلیمانی: تنها ایران می تواند با "دولت اسلامی" مبارزه کند! / دویچه وله

       فدوی فی نفسه، با فرمایش بدیهی مش قاسم، مقام معظم رهبری (ضپ) مخالفتی ندارد زیرا برادران زبان یکدیگر را بهتر می فهمند!؛ از اینها گذشته اما نمی داند که چرا این شعار او را بیاد آن تبلیغ معروف پیش از انقلاب شکوهمند انداخت که می فرمود: فقط بیک است که مثل بیک می نویسد!

 

نبش قبر

       این روزها فدوی در خبرها می بیند که حضرات در باب اسرائیل، به ترتیب ریش، دوباره زنجیر پاره کرده اند و از آن میان:

       * تاکید رفسنجانی و حسن خمینی بر حذف و نابودی اسراییل: اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه با یک پایگاه خبری وابسته به گروه حزب الله لبنان، گفت: «در مورد آيندهء فلسطين من هنوز هم عقيده دارم كه حضور اسراييل و اين دولت جعلی بالاخره موقت است و يک روزی بالاخره اين جسم كه خارجی است و در پيكر يک ملت و يک كشور وارد شده است حذف می‌شود». سید حسن خمینی، نوه روح‌الله خمینی نیز در همایش «فلسطین نماد مقاومت» گفت: «یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی حذف غده سرطانی اسرائیل بوده و این هدف نیاز به جهاد در همه عرصه‌ها دارد.»/ بالاترین

       فدوی، بر عکس برادران، قصد دخالت در امور کشورهای دیگر را ندارد! لکن به نوشته های پیشین خود که بر مبنای وقایع افاقیه تدوین شده بوده است که بر می گردد، به مطلب زیر برخورد می کند و بقول عوام شدیداً  confused می شود، شما هم ملاحظه، وی را راهنمائی بفرمایید، اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع):

       * تير: بلا تکلیف (تیتر).

       فدوی، دور از جان خوانندگان محترم ضد انقلاب، دیری است که همینطور ارّه به ماتحت مانده است چرا که سرانجام درنیافت که اسرائیل باید از نقشهء جغرافیای جهان حذف شود، یا نه؟ از سوئی، معجزهء هزارهء سوم (برادر احمدی نژاد- م) بهمان منظور با مداد پاک کن، شدیداً به جان نقشهء جغرافی جهان افتاده است، و از سوی دیگر، برادر محمد(ص) جواد(ع) لاریجانی، دبیر ستاد زائد حقوق بشر! قوهء باه (قضائیه - م)، در پاسخ پرسش خواهر کریستین امانپور خبرنگار سی.ان.ان پیرامون تهدید محو اسرائیل توسط  مهندس الاسلام والمسلمین برادر احمدی نژاد دامت تحریکاته می گوید:

       * «قطعاً خیر.این نه تنها سیاست رئیس جمهور که سیاست جمهوری هم نیست»!..

       باری، فدوی که مسأله ای را در جامعهء شکوهمند اسلامی سراغ ندارد که در پیوند با آن بین علما، شدیداً اختلاف نیفتاده باشد؛ شما خوانندگان محترم ضد انقلاب چطور؟*

----------------------------------------------

* نگاه کنید به پست May 22nd, 2012 در آرشیو www.hazl.com

 

دلخوش کنک

       فدوی هرگاه خواسته از برادران، کثرالله امثالهم، انتقاد یا شکایت کند، حضرات با واژهء دهن پُرکن "اقتدار نظام" سرش را گرم کرده اند!، باری- پس از بی ناموسی فرودگاه جده، چشم فدوی به فقرات جدیدی از همان نوع بلکه بد تر، روشن! لکن فدوی این بار دیگر، زیر بار شماری از بی ناموسی ها که برخی را بنقل از سايت «الف» در پی می آورد، عمراً نمی رود، برادران البته مُخیراند!:

       * کشور گرجستان در بخشنامهء جدیدی صدور ویزای فرودگاهی برای اتباع ایرانی را از اول سپتامبر سال قبل (10 شهریور 1393) ممنوع کرده و خواستار سخت گیری‌ های جدید و طی مراحل صدور ویزای برای اتباع ایرانی در کنار اتباع عراقی در سفارت خانه‌های این کشور شده است! بر اساس این بخشنامه، اعلام شده در مرزهای زمینی این کشور نیز برای پاسپورت های عراقی و ایرانی متوقف شده و باید این موضوع به مسافران ایرانی اطلاع رسانی شود. همچنین سفارت هند نیز در بخشنامهء جدیدی که به دست [سايت] صبحانه رسیده، صدور ویزای هند برای اتباع ایرانی را منوط به انگشت نگاری و مصاحبه در سفارت کرده است! کامبوج نیز که از توسعه نیافته ‌ترین کشورهای جهان است از چند ماه قبل صدور ویزای فرودگاهی برای ایرانیان را ممنوع کرده است.

       و حُسن ختام این ذکر مصیبت، خبر میمنت اثر زیر با این مطلع است:

       * ایرانی ها برای سفر به افغانستان باید «گواهی بهداشت» ارائه کنند!

       اما در جدید‌ترین اتفاق، بنا بر اعلام نمابندگی وزارت خارجه در شمال و شرق کشور به مسئولان استانداری خراسان رضوی که نسخه‌ای از آن به دست صبحانه رسیده، اعلام شده است طبق اطلاعیه سرکنسولگری افغانستان در مشهد، برای صدور ویزا برای مردم کشورمان که قصد مسافرت به افغانستان را دارند، ارائه گواهی بهداشت (سلامتی) الزامی است.

       زیاده عرضی نیست..

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

       * وزیر خزانه داری آمریکا: 50 میلیارد دلار پول به ایران خواهد رسید. / عصر ایران

       تحشیهء فدوی: رونوشت: برادران سید حسن(ع) نصرالله - بشار اسد- خالد مشعل و سایر ماجراجویان محترم خاورمیانه، یمن- میانمار و... جهت استحضار و اقدام عاجل که فی التأخیر آفات!

 

       * سایت خامنه‌ای: متن توافق خیانت نیست اما تایید هم نشده. / روز آنلاین

       تحشیهء فدوی: اختیار دارید، آخر این چه مُهمل داهیانه ای ست که می فرمایید؟! خیانت و اینجور چیزها، مال ملت ناسپاس است؛ این وصله ها به حضرتعالی که صد در صد اختیار، و صفر در صد مسؤلیت دارید، که نمی چسبد، برادر رهبر!

 

       * وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانهء خود دربارهء قاچاق انسان که روز دوشنبه آن را منتشر کرد، در بخش مربوط به ایران نوشت که این کشور مبداء و مقصد قاچاق انسان از جمله برای روسپیگری است./ بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی 1: قرار نشد دیگر برادر استکبار، ما تازه از میز مذاکرهء هسته ای بازگشته ایم!

       تحشیهء فدوی 2: برادران خیلی نگران نباشند زیرا بموجب  ادامهء خبر، چندانهم تنها نیستند:

       * به غیر از ایران، روسیه، ونزوئلا و تایلند هم در این گروه قرار دارن.!

 

       * رفسنجانی: تابوی مذاکره با آمریکا را شکستیم، بازگشایی سفارت آمریکا غیرممکن نیست. /بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: آن صدائی که شنیدی، صدای شکستن "تابوی مذاکره با آمریکا" نبود، صدای شکستن کمر ملت بود اصلا، چرا در کارهای مقام معظم رهبری، ایدالله جیشه و ابد عیشه، دخالت می کنی؟ شما حسب شیوهء مرضیه، مراقب و نگران "مصلحت نظام" باش، برادر اکبر!

 

       * دویچه وله: کنترل عدن در دست دولت یمن ( تیتر). خبرگزاری رویترز گزارش داد که در پی پیشروی ‌نیروهای هوادار عبدربه منصور هادی، رئيس جمهور تبعیدی یمن و عقب ‌نشینی حوثی‌ها در برخی مناطق، عده‌ای از اعضای کابینه‌ی برکنار شده‌ در تبعید به سر می‌بردند، به کشور بازگشتند. خالد بها، معاون رئیس جمهوری یمن، روز جمعه اعلام کرد که استان جنوبی عدن به طور کامل از دست شبه ‌نظامیان حوثی خارج شده است.

       تحشیهء فدوی: فدوی ضمن اهداء تبریک و تسلیت بحضورحضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و نایب البته بر حق اش، مقام معظم رهبری(ضپ) * و سایر حضرات آیات عظام و حجج اسلام به ترتیب ریش،بقای عمر بازماندگان را،از درگاه احدیت مسئلت دارد!.

 

       * مک دونالد در تهران درخواست پذیرش نمایندگی داد /آخرین نیوز- تیتر

تحشیهء فدوی: بیت / مبارک باشد این شادی / به حقِ هادیِ مهدی(عج)!

 

       * حمیدرضا محمدی، برادر نرگس محمدی، نایب رئیس کانون مدافعان حقوق بشر ایران، گفت که وزارت اطلاعات به پروندهء خواهرش چند اتهام تازه از جمله "اتهام عجیب ‌همکاری با داعش" را اضافه کرده است./بی.بی.سی

تحشیهء فدوی: همکاری با داعش که اتهام بدی نیست!، حتا ممکن است با توجه به اینکه برادران با داعش نسبت نسبی و فامیلی دارند، در جرم تخفیف کلی بدهند، برادر محمد(ص)ی!

 

       * سه مرجع دینی خواستار آزادی رهنورد، موسوی و کروبی شدند./ دویچه وله- تیتر

       تحشیهء فدوی: بسیار خوب، بر فرض محال، حضرات آزادیخواه اند؛ بقول عوامwhat about   سایر زندانیان سیاسی و عقیدتی؟!.. دیدی حالا؟!

 

       *چرا کسی جلوی داعش را نمی‌گیرد؟/ 55 آنلاین

       تحشیهء فدوی: مگر کسی توانست جلوی شعبهء درونمرزی اش را بگیرد، برادر 55!

 

       * شهردار خبر داد: استخدام 23 لیسانس و فوق‌لیسانس برای رفتگری در خرم‌آباد/ کیهان دارالخرافه

       تحشیهء فدوی: خب چرا نرفتند نمایندهء مجلسِ بیت بشوند؟!

 

       * آنفولانزای مرغی در راه تهران؟/ 55 آنلاین

       تحشیهء فدوی: نه هنوز خدا را شکر، لکن نوع آخوندی آن که بر عکس نوع مرغی آن، لاعلاج است، دیری ست که رسیده است، برادر55!

 

       * وزیر دارائی یونان معرفی شد. / دویچه وله

       تحشیهء فدوی: باعث حیرت شد، بگزارش خبرگزاری ها، یونان آه در بساط، و بعبارت دیگر هیچ دارائی ندارد؛ در این صورت وزیر دارائی دیگر چه صیغه ای ست؟!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

       * 0609---0915: همان‌ طوری که رهبر و مقتدایمان فرمودند: ملت ایران عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستند، عرض می‌کنم ما را از تهدید نترسانند ما منتظر لحظهء تاریخی درگیری کفر و شرک و ظلم با جمهوری اسلامی هستیم تا ظالمان را به خاک مذلت بنشانیم.

       * 7938---0936، 7345---0912، 7250---0919: ای رهبر و مقتدایمان! از شما به یک اشاره از ما به سر دویدن. ما برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و تعقیب و مجازات متجاوزان اعلام آمادگی می‌کنیم.

       فدوی هر دو مورد را بدلیل تشابه آرزو، یکجا و درشرایطی که پس از نرمش قهرمانهء صبحگاهی، مشغول نوشیدن جام زهرِقند پهلو بودند، بعرض خاک نعلین عنبر آسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام فرمودند "حضور در جبهه‌ های حق علیه باطل و تعقیب و مجازات متجاوزان" و "مبارزهء عاشقانه با صهیونیست‌ها" پیشکش تان، اگر آب کُر دست تان است زمین گذاشته خود را به بیت رسانده و معظم له را در نوشیدن یک قوری زهر که وبال شان شده است، یاری کنید، برادر 7938---0936 و توابع!

 

       * 3416---0919: با توجه به خباثت و شیطنت فرانسه در مذاکرات جا دارد شعار مرگ بر فرانسه نیز در نماز جمعه‌ها به ویژه این هفته که مقارن با سفر مقامات این کشور به ایران عزیز است سر داده شود. تا دولت‌های ایران و فرانسه بدانند ملت با سفر امثال لوران فابیوس مخالفند. پیشنهاد می‌کنم برای این مقامات خارجی مصاحبه مطبوعاتی گذاشته شود و مطالبات ملت ایران از زبان خبرنگاران آزاده و شجاع پی‌گیری شود.

       فدوی: مراتب در شرایطی که در اثر افراط درنرمش قهرمانه همه جایشان شدیداً درد می کرد، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت،فرمودند:  در این حد، حال و مجال ندارند فلذا احوط آنست که منهای سوریه، لبنان، یمن، میانمار و آن چند فقرهء زمین های بایر افریقائی دیگر که بعدها بعون الله در نقشهء جغرافی برایشان اسم می گذارند، مرگ بر بقیهء جهان، برادر 3416---0919!

 

       * علیرضا مردانی:  اين توافق با 5+1 به هیچ وجه در موعد مقرر به نتیجه نخواهد رسید و آمریکا همانند چهارپایی در گل مانده است. نه قدرت تعرض به جمهوری اسلامی دارد و نه قدرت جلوگیری و مهار جمهوری اسلامی ایران از پیشرفت. همه این صلابت و اقتدار به برکت نفس مسیحایی امام راحل(ره) و خون مقدس شهدا و ایثار و از خودگذشتگی ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است. خدا را سپاس می‌گویم که در جمهوری اسلامی و زیر سایه ولایت زندگی می‌کنم.

       فدوی: فدوی که سه چهارم عمرش را در خودِ ولایت گذرانده جیک اش درنیامده،حالا شما چه خبرتان است که بابت فقط سایهء ولایت اینهمه شیهه می کشید، برادر علی(ع)رضا(ع) مردانی؟!

 

       * کاظمی: در بزرگراه‌ های حکیم، نیایش و شهرک‌های سعادت‌آباد، قدس و... تعدادی از جوانان متعلق به قشر مرفه بی‌درد جامعه با ماشین‌های مدل بالای خود امنیت شهروندان را به خطر انداخته و هر از چند گاه حادثه خسارت ‌باری به وجود می‌آورند. از نیروی انتظامی درخواست داریم با استقرار مأمور در مسیرهای یاد شده با هنجار شکنان برخورد جدی داشته باشد.

       فدوی: مراتب در فاصلهء دو قیلوله با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش، بعرض حضرات آیات عظام و حجج اسلام، اعلی الله مقامهم اجمعین، رسید. بعدالتحیه و السلام، و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) و صدور چند فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت فرمودند: خود کرده را تدبیر نیست زیرا اقشار مرفه بی‌درد جامعهء شکوهمند اسلامی فعلی، همان مستضعفان پیشین اند، برادر کاظمی!

 

       * 8890---0913:  چند روز قبل در مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی(ره) شاهد حضور زنان خارجی بازدید کننده با پوشش زننده بودم.  مسئولان این مکان مقدس بایستی به حریم معنوی و روحانی آن توجه داشته باشند. چرا کسی به این مسائل رسیدگی نمی‌کند؟

       فدوی از بجریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد، لکن حال که ضد انقلاب خوشبختانه خوابست عرض می کند که خود حضرت امام(ل) با آن همه کرامات که آنجا تشریف داشتند، اعتراضی نداشتند، شما مگر معاذالله، کاتولیک تر از پاپ هستی، برادر 8890---0913؟

 

       * 5345---0912: چند نکته دست و پا شکسته به عرض می‌رسد: 1- ما چون سواد نداریم فرق مصاحبه، سخنرانی و گزاره برگ را نمی‌دانیم وگرنه منتشر شده است! 2- ما اصولاً دیپلماسی خشونت را دوست نداریم. به همین دلیل به جنایتکاران آل‌سعود تبریک گفته‌ایم! 3- در نهایت بشردوستی، حمایت خود را از سگ‌های ولگرد جهان اعلام نموده و در چارچوب حقوق ‌بشر غربی‌ها اقدام خواهیم کرد. 4- اگر یمنی‌های مظلوم زیر آتش ظلم آل‌سعود خبیث با دستور بشر دوستان جهان کشته می‌شوند مقصر خودشان هستند چرا که در یمن زندگی می‌کنند، خب بروند اروپا! 5- ما علم بد بو و خطرناک انرژی هسته‌ای را اصلاً می‌خواهیم چکار؟!

       فدوی: بقول نمایندگان  محترم حکومت در مجلس: صحیح است! صحیح است! ولی رویهمرفته:

خدا مرگت دهد نصرت چه لوسی!

 

       * 9590---0914: اگر دولت، سفیر عربستان را به نشانهء اعتراض به جنایت آل‌سعود در یمن اخراج کند مرهمی بر دل زخمی یمنی‌ها در این مدت خواهد شد.

       فدوی: مراتب در فاصلهء دو قیلوله با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش، بعرض حضرات آیات عظام و حجج اسلام، اعلی الله مقامهم اجمعین، رسید. بعدالتحیه و السلام، و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) و صدور چند فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت فرمودند که فرصت نیست و احوط آن است که خود جنابعالی، چفیه و کلاه کرده و سر راه، درب بیت بقول عوام stop by کرده، و پس از دریافت مبالغی مهمات به یمن عزیمت کنید. حضرات آیات قول دادند که برای شهادت، که غایت آرزوی شماست، دعا فرمایند. و من الله التوفیق.

 

       * گل‌محمد نورانی- مهدی شهر:  به تیم مذاکره ‌کنندهء هسته‌ای که رهبر معظم انقلاب به آنها لقب فرزندان عزیز نظام داده‌اند عرض می‌کنم، مگر نه این است که ایادی شیطان بزرگ در گذشته به ‌عنوان بازرسی، دانشمندان مظلوم ما را شناسایی و ترور کردند و با فرستادن ویروس از بیرون می ‌خواستند در تأسیسات هسته‌ای ما اخلال ایجاد کنند که به برکت تیزهوشی دانشمندان موفق نشدند. چرا دوباره اجازه دهیم که خود آمریکای جنایتکار در تأسیسات هسته‌ای ما دستگاه راستی ‌آزمایی نصب کند؟ چرا خدای ناکرده دسترسی به سایت‌های نظامی خود را به دشمن سرتا پا نیرنگ دهیم؟ شما را به خدا مراقب باشید و خط قرمزهای مورد تاکید ولی ‌نعمت مان رهبر معظم و دلسوز نظام را مو به مو رعایت کنید که عملکرد مثبت و منفی ما در محضر الهی ثبت و ضبط شده و باید پاسخگو باشیم. وعدهء خداوند است که مستضعفین وارث زمین خواهند شد. چرا ما نیز در این امر سهیم نباشیم؟

       فدوی: مراتب در شرایطی که در اثر افراط در نرمش قهرمانه همه جایشان شدیداً درد می کرد، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت، فرمودند: مهملات خدا پسندانهء شما  استماع  و رسیدگی خواهد شد؛ در باب اینکه شما وارث زمین باشید نیز افزودند که مع الاسف دیر آمدید زیرا برادر محمد(ص) جواد(ع) لاریجانی، با یک قیام و قعود زمین کذائی را تصرف فرمود،که البته فقط نیمسوز آن بشما  رسید؛ بی سببی نیست که شما نورانی شدید، برادر گل محمد(ص) نورانی!

 

       * 8757---0939:  کنتورهای هوشمند سازمان آب شهرستان مشهد قطع کن ندارند و یکسره کار می‌کنند...

       فدوی: فکر می کنید چرا اسم شان را هوشمند گذاشته اند، برادر 8757---0939؟!

 

ضميمه: آلبوم هسته ای

آغاز آخرین دور مذاکرات برای کسب توافق نهایی در زمینه حل مناقشه 13 سالهء اتمی بین ایران و گروه 1+5 در هتل کوبورگ شهر وین اتریش.

نخستین باده کاندر جام کردند( از عراقی)

ز بازار جهانی وام کردند! (از فدوی)

Now is your turn,mamad!

حالا نوبت توست،ممد!

ببین، برادر "کری"!، برادران خوابند،میای بریم پیاده روی؟!

علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به مذاکرات پیوست.

دیدار جان کری، وزیر خارجه آمریکا و علی اکبر صالحی در هتل کوبورگ.

صالحی: لکن ما را هم مقام معظم رهبری (ضپ)، برای جوری جنس، ضمیمه فرمودند، برادر کری!

ورود همسر محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران به هتل کوبورگ

برادر محمد(ص) جواد(ع) به خواهر همسر: بی همگان بسر شود، بی تو بسر نمی شود!

دیدار فرانک والتر اشتاین مایر، وزیر خارجه آلمان و همتای ايرانی اش

- بابا این برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف هم که  هی آدم را غلغلک می دهد!

سَمِعَ الله لمِن حَمِدَه!، برادر چینگ چونگ جان!

توقف ماشین عروس و داماد اتریشی در مقابل هتل کوبورگ وین..

داماد اطریشی به عروس:

Es schenit als waare da auch’ne Hochzeit!

که بفارسی خودمان می شود:

پنداری اینجا هم عروسیه!

تامین امنیت هتل کوبورگ، محل برگزاری آخرین دور مذاکرات توسط پلیس اتریش.

برادران تیم مذاکره کننده: لکن قدری تظاهرات کنیم، بلکه این آجان های ضعیفهء خاج پرست، بعون الله، حسابی به جان مان بیفتند!،  آمین یا رب العالمین!

گفت‌وگوی لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه با خبرنگاران در جلوی هتل کوبورگ.

مقام معظم رهبری (ضپ): لکن نخیر! لازم نکرده! آن خبرنگار مادّهء خاج پرست، بله همان که نشسته است را می فرماییم، آن ضعیفهء سجّادیه را بفرستید به بیت ما، تا ما خودمان او را بعنوان مزهء جام زهر، تناول* کنیم!

(توضيح: منظور معظم له از "تناول" همان "تعزیر" است- م)

عاقبت نسيه فروش

برگزاری شب احیا در وین با حضور محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران

 و علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی و تیم مذاکره کننده.

- حالا چه جوری برگردیم؟

مقام معظم رهبری ضاعف االله پُرستاته:

پس کجاست این برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریفِ ضعیفِ ارزان فروش!؟

اعلام کسب توافق با دو بیلاخ اضافه!:

اعلام کسب توافق توسط وزیران خارجه گروه 5+1 (جان کری، وزیر خارجه آمریکا، فیلیپ هاموند، وزیر خارجه انگلیس، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، فرانک والتر اشتاین مایر، وزیر خارجه آلمان، لاورن فابیوس، وزیر خارجه فرانسه و وانگ ایی، وزیر خارجه چین) به همراه محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی و فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا.

به گزارش خبرگزاری ها، تنها نگرانی برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف در تعامل با خاج پرستان، همانا عورت اش بود!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

8 آگست المُجعّد سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه