خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

9 شهريور 1394 ـ 31 ماه اگوست 2015

 

حجت الاسلام زرد آلو!

       فدوی درمرورخبرهاء جراید شربفهء دارالخرافه،یکی دوبار به خبری پیرامون یک روحانی رنگی برخورد و ماجراهائی که در باره اش نقل شده بود و از آن میان:

       * مجله مهر: روز پنجشنبه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم برنامه ای تحت عنوان «جشن خاتم» روی آنتن شبکه تهران رفت که حضور یک روحانی با لباس متفاوت از نقاط قابل توجه آن بود. این روحانی با لباس زرد و عبا و عمامه مشکی در برنامه حاضر شده بود. این روحانی ضمن هماهنگ بودن جوراب و کفش اش با لباس هایش، ساعت مچی زرد هم به دست بسته بود.

       فدوی بجهت آشنائی خوانندگان محترم ضد انقلاب با نوع تازه ای از لذت، مبادرت به نقل بقیهء خبر می کند. باری- منبع خبر، بمنظور رمز گشائی و با تیتر "ماجرای لباس زرد چه بود؟" افزوده است:

       * خادمیان در رابطه با حواشی به وجود آمده در شبکه های اجتماعی می گوید: «دوستانی که من را از نزدیک می شناسند از این لباس تعجب نکردند چون من 20 سال است که منبر و حوزه و دانشگاه می روم و سابقه چنین پوششی را داشته ام. برای تبلیغ دین هم نرم افزار لازم است و هم سخت افزار؛ نرم افزار همان لحن و تبلیغ صحیح است و سخت افزار این ظاهر ماست! که باید به شکلی باشد که هم جاذبه داشته باشد و هم مردم لذت ببرند! در میان ائمهء ما نیز سابقه پوشیدن لباس فاخر وجود داشته است.»

       مرور ادامهء مطلب حاکی ست که این حجت الاسلام سید حسین(ع) خادمیانِ ما هم یک چیزیش می شود!:

       * اگر من لباس صورتی یا قرمز به تن داشتم بیشتر جلب توجه نمی کرد؟ قطعاً لباس صورتی برای روحانیت جلب توجه بیشتری دارد!...

       و در جهت رعایت جناس لفظی هم که شده در ادامه می گوید:

       * اما یادتان باشد من سابقهء پوشیدن لباس صورتی در تلویزیون هم دارم! در روز قدس من 35 دقیقه در شبکهء جام جم با لباس صورتی در مورد صهیونیست شناسی صحبت کردم ولی آن موقع چرا جنجال نشد؟! پس به نظر می رسد رنگ لباس من موضوع جدیدی نیست و رنگ زرد عادی است.»

       والله برادر، اگر نظر فدوی را خواسته باشید عرض می کند که به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، نعلین زرد موجب تقویت قوه باه است! از قرار معلوم نعلین زرد به تنهائی کفاف حجت الاسلام سیدحسین (ع)خادمیان را نمی داده فلذا از جوراب تا ساعت را زرد کرده است! این دیگر اینهمه گرد و خاک ندارد!...

       بگذریم - بعنوان حسن ختام، یا برای تنوع، با رنگ دیگری از آخوند آشنا شوید:

       * افکار نیوز: خاتمی در برزخ افراطیون اصلاحات؛ گام های "مرد عبا شکلاتی" برای بازگشت!

        و این هم حجت الاسلام کامبیز خودمان!:

       فدوی نیز بمنظور مزید آگاهی خوانندگان محترم ضد انقلاب عرض می کند که آخوند مشکی هم، که مدتی نایاب بود، رسید!.. از شهرستان ها نمایندهء فعال می پذیرد!..

       زیاده رنگی نیست...

 

دکترین اسلامی

       حکومت اسلامی درونمرزی (جمهوری اسلامی- م) )1( تنها چاقوئی ست در جهان که دستهء خودش را شدیداً می بُرد! که نمونه هایش را خوانندگان محترم ضدانقلاب بیگمان در این سال های قربانی، دیده اند(2). مورد تازه تر اگر خواسته باشید، بشرح زیر دم دست است:

       * صدور حکم اعدام برای روحانی متخصص استخاره در قم! / دویچه وله- تیتر

       و در ادامهء خبر آمده است:

       * سخنگوی قوه قضائیه صدور حکم اعدام مجید جعفری‌تبار، روحانی سرشناس شهر قم و همسر وی را تأیید کرده است. از جمله اتهامات این روحانی، که به دلیل گرفتن "استخاره‌" شهرت داشته، "ارتباط با اجنه" عنوان شده است!

       همانطور که ملاحظه می کنید، حکم صادره  صحبت از اعدام است که از تفریحات سالم در جامعهء شکوهمند اسلامی ست! اما نکتهء دیگری که توجه فدوی را بخود جلب کرد آن ست که در ادامهء خبر سخن از اصلاحاتی می رود که در حکم لحاظ شده است که در بادی امر، ذهنیت خوانندهء ساده ای مانند فدویِ خوشخیال را بسوئی می برد که گوئی "اصلاحات" مذکور، حکم اعدام را دست کم به حبس ابد(3)  تعدیل کرده است ولی بر خلاف تصور، "اصلاحات" کار دست متهم داده و حکم اعدام اش را تأیید کرده است!

       * خبرگزاری‌های تسنیم و فارس به نقل از "یک منبع آگاه" اعلام کردند: «پس از بررسی‌های انجام شده از سوی دادگاه تجدید نظر، حکم بدوی صادر شده [علیه روحانی متخصص استخاره (4)] با اصلاحاتی تأیید شده است»!

       از دیگر شیرین کاری های برادران در این بقول عوام case  می توان گفت در مورد این متهم روحانی استفاده از ضمیرهائی چون "نامبرده" بعلت فقدان مرجع، میسر نیست! زیرا برادران از ذکر نام بشرح زیر خودداری فرموده اند:

       * خبرگزاری‌ های داخل ایران از نوشتن نام کامل مجید جعفری ‌تبار اجتناب کرده‌اند و تنها با بسنده کردن به "م.ج.ت" نوشته‌اند: «در این پرونده به خصوص پس از آن که برای این فرد در دادگاه بدوی حکم صادر شد پرونده به دادگاه تجدید نظر رفت و حالا حکم اعدام وی با اصلاحاتی تأیید شده است».

       زیاده عرضی نیست.

__________________

بعدالتحریر: پنداری فدوی مبالغی از جادهء انصاف و عدالت خارج، و در باب "اصلاحاتی" که در بالا ذکر خیرش رفت، قدری به برادران بقول عوام hard time،و رأفت اسلامی ایشان و رقت قلب و احساس شان را نیز، نادیده گرفته است؛ فلذا همینجا از این بابت، با خود شدیداً برخورد، و سبب را، از منبع دیگری نقل می کند:

       * مجید جعفری تبار و همسرش فاطمه مناقب، در ماه نوامبر 2014 به اتهام ارتباط با امام زمان و اجنه بازداشت و در دادگاه بدوی ویژه روحانیت به سه بار اعدام محکوم شدند./ العربيه

ملاحظه کردید؟ برادران مایه کاری حساب کرده، و دو بار اعدام تخفیف داده اند!

اما آنکه در تصویر بالا قایم شده، کلیدالاسلام والمسلمین حسن(ع)روحانی ست!، نگاه کنید:

__________________________________________

(1) در مقابل حکومت اسلامی برونمرزی (داعش- م)

(2) حضرات آیات شریعتمداری و کاظمینی بروجردی مثلاً.

(3) با فرض اینکه برادران عمر نوح(ع) دارند!

(4) دویچه وله: مجید جعفری‌تبار از جمله به خاطر استخاره‌ هایش شهرت داشت. گسترهء شهرت این روحانی تا جایی رسیده بوده که در سال‌های گذشته دفتر وی با راه‌ اندازی ۱۳۲ خط تلفن به صورت ۲۴ ساعته به سؤالات و درخواست‌های مراجعه ‌کنندگان، چه ساکن در ایران و چه ایرانیان خارج از کشور، پاسخ می‌داد.

 

رفع خطر

       خبری که در پی می آید، فدوی را مقدمتاً نگران کرد:

       * به گزارش نامه نیوز، بعد از گذشت شش ماه از بوسهء عبدالرحمن بن غرمان شهري، سفیر جدید عربستان در ایران، بر پیشانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، این بوسه همچنان مورد توجه  علمای تندروی عربستان است!

       فدوی خدا را شکر می کند که، بر عکس فرودگاه جده!، "رسیده بود بلائی، ولی بخیر گذشت"!

 

وفور نعمت

       فدوی نمی داند که دنیای به این کوچکی مگر به چند فقره حکومت اسلامی (ع- س- ص-عج) نیاز دارد؟! نخستین اش را که حضرت امام(ل)، پس از فرود اضطراری از کرهء ماه به ایران سابق، به مردم ایران و جهان تقدیم فرمود؛ بقیه اش که از طالبان تا بوکو حرام و داعش باشد، واقعاً لازم بود؟

زیاده پرسشی نیست.

 

بر سر دو راهی!

       به این خبر پیرامون یک باب آخوند دو درِب عراقی، که سر راهش به عتبات عالیات (ع- س - ص- عج) راه گم کرده و مع الاسف سر از بلاد کفر در آورده!، نگاه کنید:

       * رادیوفرانسه: یک واعظ کُرد ساکن نروژ، شب گذشته در پایان یک موعظه در تجلیل از ترورهای هفته ‌نامه، "شارلی هبدو"، توسط پلیس دستگیر شد. در جریان سوء قصد تروریستی علیه دفتر هفته نامهء "شارلی هبدو" در 7 ژانویهء گذشته، 10ئ کاریکاتوریست این هفته‌ نامه جان خود را از دست دادند. روحانی کُرد عراقی "ملا کریکار"* نام دارد که پس از گذراندن دو سال و ده ماه زندان چندی پیش آزاد شده بود که بار دیگر از سوی پلیس به اتهام تهیج افکارعمومی دستگیر شد. وی چهارشبنه شب در یک مصاحبه با شبکهء نروژی "آن آرکی" ضمن تجلیل از قتل روزنامه نگاران "شارلی هبدو" گفته بود: «من قطعاً از آنچه در پاریس روی داد خوشحالم». این روحانی افزوده است: «کسانی که کاریکاتورهای موهن را می کشند باید بمیرند»./ البرز نیوز

       راست اش فدوی وقتی کلاه اش را قاضی می کند، می بیند اهانتی که کاریکاتوریست ها (بگفتهء برادران) به امامان گرامی (ع- س - ص- عج) کرده اند، با اهانت هایی که برادر داعش پیوسته دارد از طریق منفجر کردن گنبد و بارگاه به آن بزرگواران می کند، قابل مقایسه نیست! فلذا فدوی اگر جای پلیس خاج پرست نروژ بود، این ویروس عراقی را، به زور هم که شده!، با نخستین پرواز به عراق و سوریه بر می گرداند تا عتبات عالیات را از اهانت های عریان  و مستمر برادر داعش، بقول عوام as soon as possible برهاند. آمین یا ربّ العالمین.

       راستی، شما اگر بودید چه می کردید؟

 

پرسش

       به پادشاهان عربستان سعودی گفته و می گویند «خادم حرمین شریفین!».. فدوی که نمی داند، لکن شما خوانندگان محترم ضد انقلاب می دانید که این بزرگواران،چرا مانند سایر همتایان خود در خاورمیانهء عربی و غیر عربی،خادم مردم خود نیستند؟

       زیاده جسارت است.

 

تنوّع

       ...درست می فرمایید، همه اش که نمی شود به مسائلی از جمله جامعهء شکوهمند شناسی- اُمّت شناسی (مردم شناسی سابق- م) و جانور شناسی پرداخت،حساب و هندسه هم در این میانه سهمی باید داشته باشد

دو بیتی

هندسه آموز که اندازه است

جان جهان جمله بدو تازه است

گر به فن هندسه دانا شوی

بر همه کاری تو توانا شوی (1)

که فدوی می خواست امروز به آن بپردازد که به مسأله ای بشرح زیر برخورد:

       * «ثواب صلوات چگونه محاسبه می شود؟!/ بولتن نیوز 

       «1. صلوات با صیغه و شکل خاص: مثلاً اگر کسی تصمیم دارد که قبل از مردن توفیق دیدار حضرت مهدی (علیه السلام) را پیدا کند صلوات با این شکل را انجام دهد: اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
       «2. گاهی عدد خاصی مطرح است: مثلاً اگر کسی بخواهد به شصت حاجت برسد که سی تای آن حاجت دنیایی و سی تای آن حاجت اخروی باشد صلوات فوق را صد بار بفرستد که عدد صد نقش دارد، یعنی نباید کمتر و یا بیشتر باشد
».

       لکن فدوی دید که عمراً وقت و حوصلهء مؤمنین، کثرالله امثالهم، را ندارد فلذا آتش به مال اش زده، کیلوئی حساب می کند!..

       زیاده مسأله ای نیست.

--------------------------------------------------------------------------------

(1)  اندیشه های میرزا آقاخان کرمانی- فریدون آدمیت ص 48

 

جایگاه

       * گزارش خبری تحلیلی کیهان دارالخرافه- تیتر صفحهء نخست: مجلس در بررسی توافق وین کجای امور است؟!

       فدوی حقیقتاً  حیرت می کند که پس از  نزدیک به چهار دهه! هنوز باید بگوید که برخی تأسیسات برادران، و از آن میان مجلس، و البته دولت و از این قبیل، در جامعهء شکوهمند اسلامی ما، با ارفاق، چیزی در حدود چرخ پنجم درشکه است. آخر این هم دیگر کاری داشت که مزاحم شدید، برادر کیهان!

 

چطو شد که ایطو شد؟!

       بررسی های طنز آمیز پیرامون برخی خلقیات هموطنان شیرین گفتار و شیرین حرکات شیرازی، که بسیار مورد علاقه و احترام فدوی بوده، و شماری از دوستان خوب و نزدیک وی را نیز شامل می شوند، حاکی از آن است که این بزرگواران، اصلاً اهل سخت گیری نیستند و بقول عوام بسیار Relax اند! و کمتر نسبت به موضوعی حساسیت نشان می دهند. به برخی از اینگونه لطیفه ها در همین راستا، که ای بسا تا کنون به تکرار بدست خوانندگان محترم ضد انقلاب هم رسیده باشند، به اتفاق نگاه می کنیم(1):

       * ﻣﯿﺪﻭﻧﯽﭼﺮﺍ ﺷﯿﺮﺍﺯﯼ ﻫﺎ ﺣﺎﻓﻆﺭﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺳﻌﺪﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ؟ ﭼﻮﻥ ﺳﻌﺪﯼ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﺮﻭ ﮐﺎﺭ میﮐﻦ ﻣﮕﻮ ﭼﯿﺴﺖﮐﺎﺭ، ﻭﻟﯽﺣﺎﻓﻆ ﻣﯿﮕﻪ بنشین ﺑﺮﻟﺐﺟﻮﯼ ﻭ ﮔﺬﺭ ﻋﻤﺮﺑﺒﯿﻦ!

       * از همشهری شیرازی فدوی می پرسند: انگیزه ات از خودکشی چی چی بود؟! میگه: وووی آمو، حوصلمُ نَمیشد نفس بکُشم!

       * از خاطرات مرد شیرازی: تا هيجده سالگی فکر میکردم اسم ام زهره هست، چرا؟؟ چون مادرم هی میگفت ننه ظههههههههههههههره پاشو!

       * اینهم از خاطرات یک طلبهء شیرازی نقل می شود: دریک صبح بهاری، ناگهان، حال مطالعه بر من عارض شد، صلواتی فرستادم، بحمدلله بر طرف شد!

       * به بچه شيرازي ميگن بزرگ شدي ميخواي چكاره شي؟ ميگه: "بازنشسته"!

       * يه ضرب المثل شيرازي ميگه: "من اگر برخيزم، تو اگر برخيزي چه كسي بنشيند؟!

       * یه ضرب المثل قدیمی شیرازی میگه: چرا عاقل کند کاری!

       با این اوصاف، فدوی در حیرت است که چگونه  می شود که چنین بزرگوارانی که ذکر خیرشان رفت، برای تماشای مراسم اعدام در ملاء عام، که از تفریحات سالم در جامعهء شکوهمند  اسلامی ست، افزون بر اینکه از خانه بیرون بیایند، بوجه زیر،صف هم ببندند!: (2)

       داستان صف 12 هزار نفری آش نذری در شیراز هم که پیش از این به هیئت زیر و بهمین قلم، بعرض تان رسید:

       زیاده صفی نیست...

__________________________________________

(1) بقول رسانه چی ها، فدوی هیچگونه مسؤلیتی در بارهء محتوای لطیفه ها ندارد! فلذا العهدة علی الرّوی. تازه آن بزرگواران، هزینهء آگهی را هم می گیرند ولی مال فدوی که رایگان است!

(2) بررسی علت اعدام، موضوع این مختصر نیست 

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه    
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

       * 7165---0915: خطاب به آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنیم اگر همگان به رهنمودهای حکیمانهء رهبری عمل می‌کردیم در مذاکرات هسته‌ای می‌توانستیم بدون گل خورده بازی را ببریم. اصلاً گل خوردن ناشی از اشتباهات است.
       *
جاسبی: به هنگام مذاکرات 5+1 آقای روحانی اعلام داشت، انگیزه مذاکرات برای طرفین برد برد است. ولی بعد از توافق اشاره داشتند ایران 3 گل زده و 2 گل خورده که در این معادله ایران برنده و 5+1 بازنده‌اند. یعنی برد و باخت در مذاکرات! ولی آنچه آمریکایی‌ها ادعا دارند خلاف آن را می‌رساند...

       فدوی هر دو عریضه را، بدلیل تشابه موضوع و ضیق وقت بر رسیده و مراتب در مجالی به آگاهی رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید. بعدالتحیه و السلام  گفتند که «بعلت اینکه بیضهء لازم را در اختیار ندارد، فلذا بجهت احتراز از بباد ندادن عمامه، لطفاً شدیداً بین خودمان باشد، ضدانقلاب، حضرت آقا(ضپ) هم نشنود، علت گل های اضافه ای که خورده ایم آن بود که مقام معظم رهبری دامت تحریکاته اصرار داشتند که در موضع دروازه بان بازی کنند و هر چه کوشیدیم که معظم له را متقاعد کنیم که با یک دست نمی شود شوت های نیرومند استکبار را گرفت، زیر بار نرفتند که نرفتند، برادر فدوی!»

 

       * عشقی: به نظرم رفتار ناصحیح برخی مسئولین است که دیپلمات‌ها و نمایندگان پارلمانی کشورهای بیگانه را جری و گستاخ می‌کند تا با پوشش خلاف قواعد پروتکلی وارد جلسات رسمی شوند. رئیس مجلس باید با رفتار و چهره عبوس با نمایندهء پارلمان برخورد می‌کرد نه با چهره خندان، اگر آن فرد واقعاً ناگهان تغییر ظاهر داده است.

       فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، برادران کثرالله امثالهم از نظر قیافه بشدت در مضیقه هستند، چهره شان همه جا و در هر حالتی عبوس است و لازم نیست که کار اضافه ای بکنند، برادر عشقی!

 

       * 8847---0919:  هزاران سجده شکر به درگاه حق که نعمت امامت و ولایت را بر ما ارزانی داشت. اخوان ‌المسلمین مصر 80 سال فعالیت و مبارزه کردند ولی به جهت بی ‌بهرگی از نعمت ولایت فقیه 8 ماه بیشتر دوام نیاوردند. بنابراین امت امام راحل(ره) باید به وصیت امام(ره) که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشورتان آسیبی نرسد» همیشه پایبند باشد تا از گزند حوادث با تدبیر حکیمانه ولی فقیه در امان بماند.

       فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است! با این همه، مسلمین هر جا که هستند، با هم برادرند فلذا قاصم الجبارین را خوش نمی آید که ما مؤمنین ساکن در ایران سابق، غرق در نعمت ولایت فقیه باشیم لکن برادران مان در اماکن دیگر از این نعمت لایزال محروم؛ فلذا احوط آن است که شما دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته، معظم له را برای سی چهل سالی به برادران دیگر قرض بدهید، زیرا حدیث داریم که ظلم بالسویه عدل است!، اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع)، برادر 8847---0919!

 

       * کیومرث موسوی: وقتی دیدار آقای لاریجانی با یک خانم خارجی ساپورت پوش و با سینه و گردن باز و لباس بدن‌نما را مشاهده کردم از خودم خجالت کشیدم. بنده اگر جای رئیس مجلس بودم زیر بار این دیدار توهین ‌آمیز در خاک مقدس جمهوری اسلامی نمی‌رفتم!

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی و پس از سینه زنی در صحن مجلس بیت، و با قید چندین فوریت بعرض برادر لاریجانی شمارهء 2 - علی(ع) که قدری هم شنگول بود، رسید؛ در بازدم فرمود توهین نبود، تلطیف بود! و افزودند که شما مگر مناع الخیرید، برادر موسوی!

 

       * 5587---0912: طی 2 سال گذشته دولت اجازه پخش استدلال‌های منتقدین را از صدا و سیما نمی‌‌داد و همین امر باعث شد تا امتیازات بیش از حد به 5+1 بدهند، اخیراً هم دولت محترم تدبیر برگزاری هرگونه اجتماعات در مورد هسته‌ای را ممنوع کرده است. آیا با این کارها می‌خواهند مردم را نسبت به مسائل کشور بی‌تفاوت نمایند تا هر چه خواستند به زیاده‌ خواهی دشمنان پاسخ مثبت دهند و ملت هم به راحتی از کنار آنها عبور کند؟ ولی با چنین برنامه‌ای، سکوت مردم ادامه نخواهد داشت.

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام بسیار متغیر شده و  گفتند: «بنظر می آید که مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، در امور هسته ای هیچ جور ول کن معاملهء ما نیستند، لکن بدانند که  عنقریب است که آن موضع شریف، از بیخ کنده شود! فلذا یک جوری این جماعت را حالی کنید که  در جامعهء شکوهمند اسلامی، حتا مگس هم بی اذن اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، خلدالله ملکه و سلطنة نمی پرد، چه رسد به موشک!..» که فدوی را خوف برداشت، خطر و عرض کرد که سر و دست و پای اضافه ندارد که دست جنود ظفر ورود بدهد، برادر روحانی!

 

       * 2431---0911و7250---0919و5395---0919: از رسانه‌ها و مطبوعات انتظار می‌رود از نحوهء اعزام داوطلبان و پیوستن به ارتش اسلام و حزب‌الله در عراق، سوریه و یمن اطلاع ‌رسانی کنند. چطور در جبههء کفر و شرک و نفاق از اقصی نقاط جهان به گروهک‌ های تکفیری در این کشورها ملحق می‌شوند ولی ما فقط باید نظاره‌گر سر بریدن امت مظلوم پیامبر اعظم و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) باشیم؟

       فدوی: مراتب در مجال دردناکی که شتابان عازم مبال بودند، به پیشگاه معطرشان تقدیم شد. فرمودند اگر آفتابه هم دست تان است زمین گذاشته، دم بیت بقول عوام stop by کرده، قدری ارز و مهمات تحویل گرفته بروید و تا شهید نشده ايد، بر نگردید، برادر 2431---0911 و توابع!

 

* 9497---0917: دو سال پیش با مدرک لیسانس حقوق فارغ‌التحصیل شده‌ام برای کار به هر کجا مراجعه می‌کنم سابقه کار می‌خواهند. مگر نباید برای داشتن سابقه کار از  یک جا شروع به کار کرد. این چه شرط بی‌منطقی است که بر سر راه اشتغال ما جوانان گذاشته‌اند؟

 

فدوی: از فدوی می شنوید، نماینده مجلس بشوید که هیچکدام از این مشکلات را ندارد، برادر 9497---0917!

 

       * نجاری از کاشان: یکی از دولتمردان جواب این سؤال هم وطن خود را بدهد که چرا هیچ کدام از اقدامات و کارهای آنان در جهت حمایت و دستگیری از قشر ضعیف جامعه نبوده بلکه برعکس به نفع مرفهین تمام شده است؟

       فدوی: آخر این چه مهملی ست که می فرمایید و این پرسش را با دست کم 30 سال تأخیر عنوان می کنید؟ این پرسش را باید از حضرت  امام(ل) می پرسیدید که جامعهء بی طبقه توحیدی فعلی را، اینگونه بنیان فرمود، برادر نجاری!

 

       * مرادی چناری: به آقای سخنگوی دولت عرض می‌کنم وقتی فردی اعلام می‌کند هزینهء ماهانهء سگش بیش از 600 هزار تومان است موضوع  حذف یارانهء ‌ثروتمندان دیگر نیازی به استخاره ندارد.

       فدوی: مراتب با قید چندین فوریت بعرض مسؤلین محترم، اعلی الله مقامهم اجمعین، رسید، ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) موافقت فرمودند که عجالتاً یارانهء سگ مذکور قطع شود، برادر مرادی!

      

       * 7933---0915: افراد نفوذی در دولت تصمیم دارند با سنگ ‌اندازی بر سر راه کارخانه‌ها و کارگاه‌ های صنعتی کشور کارگر جماعت را به آشوب وا دارند تا در وطن‌فروشی خودشان، این قشر شریف و زحمتکش را قربانی کنند.

       فدوی: مراتب به آگاهی قربانیان رسید؛ بعدالتحیه و السلام  گفتند خیالتان راحت باشد زیرا مدت هاست حقوقی نگرفته فلذا از فرط گرسنگی، حال آشوب ندارند، برادر 7933---0915!

 

       * علیمردانی: سخن گفتن یک مسئول از قابل شناسایی نبودن جامعهء ثروتمندان کشور نشانهء فقدان تخصص علی‌رغم ادعاهای اولیه است. چطور ممکن است مسئولین مربوطه  قادر به تشخیص ثروت ثروتمندان و... نباشند؟

       فدوی:مراتب در مجالی به آگاهی رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید. بعدالتحیه و السلام  گفتند علت آن است که ثروتمندانِ امروز همان مستضعفانِ دیروزاند که لامحاله از مقامات فعلی هستند، برادر علی(ع) مردانی!

 

       * 6740---0911: آقای روحانی اعلام می‌کند من به مردم قول دادم چرخ زندگی شان بچرخد و سانتریفیوژها هم بچرخد. ولی با این فشار و تورمی که بر مردم است متأسفانه نه چرخ تولید و زندگی مردم می‌چرخد و نه سانتریفیوژها. تنها چیزی که خوب می‌چرخد زبان اهانت به منتقدین دلسوز است.

       فدوی: یک غلط داشتید، 19 می گیرید زیرا تنها چیزی که خوب می‌چرخد، جدیدالاسلام والمسلمین، خواهر الهام چرخنده است، که معادل سانتریفوژ نیز هست، برادر 6740---0911!

 

       * 0548---0937: از آنجا که فابیوس، وزیر خارجه فرانسه، عامل ورود خونِ آلوده به ایدز به داخل کشورمان بوده پیشنهاد می‌کنم روز بیماری ایدز در کشور ما به روز ویروس فابیوس تغییر نام پیدا کند.
      
فدوی از به جریان انداختن عریضهء شما،با اینکه بسیار لوس و خنک است،حرفی ندارد

نیم بیت

خدا مرگت دهد نصرت چه لوسی!

ولی جهت مزید اطلاع شما عرض می کند که این معضل را اُمّت همیشه در خاک و خون دیری ست که به استناد به تابلوی زیر حل کرده است و فدوی در این مورد، اقدامی ندارد، برادر 0548---0937:

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

29 آگست المجعد سنهء 2015 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه