خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

16 شهريور 1394 ـ 7 ماه سپتامبر 2015

 

تازه ترین برگ پروندهء معظم له

       فدوی می داند و لجباز هم نبوده و نیست و البته نیز می پذیرد که تا اندکی پیش از این، که علمای خاج پرست، لعنة الله علیهم اجمعین، بقول عوام GPS را که مهملات چند صد سالهء علمای خودمان به گرد آن نیز نمی رسد اختراع کنند، پیدا کردن "آدرس" از مصائب عظما بود لکن اکنون و  با استفاده از اختراع علمای خاج پرست، لعنة الله علیهم اجمعین، هر آدرسی را می شود به طُرفة العینی پیدا کرد، حتا اگر مانند مقام معظم رهبری(ضپ)*در هفت سوراخ پنهان شده باشد! فلذا "جهانیانی را که خشم شان " از خبری که در پی می آید "برانگیخته شده" به آدرس معظم له، که با سرازیر کردن بیش از سه دهه تسلیحات نظامی و مالی، عامل صدها فقره از این دست جنایات بوده است، خدمت جهانیان معرفی می کند؛ حال جهانیان اگر می خواهند طبق معمول، خودشان را دنبال نخود سیاه بفرستند، خود دانند!:

       * قایقی در آب‌های ترکیه غرق شد، دست‌کم 12 سوری که می‌خواستند خود را به یونان برسانند غرق شدند .اما تصویر یکی از این قربانیان، پسربچه‌ای که با صورت روی ساحل افتاده، خشم جهانیان را از هزینهء انسانی بحران پناهجویان در اروپا برانگیخته است./ بی بی سی

زیاده آدرس دقيقی نیست..

______________________________________________________________

* (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست!

 

Breaking News!

       جهانِ گذران، مدام در حال تغییر است و محتویات آن نیز! از آن جمله است برخی امثال سائر که بسامدشان در ادبیات شفاهی در حدی بوده است که به زبانزد های مستقل تبدیل شوند. اما برخی از همین زبانزدها، در گذر زمان، کارشان از تغییر گذشته و فی الواقع، بکلی منتفی شده اند! از آن جمله است:

بیت

خدارا را بر آن بنده بخشایش است

که خلق از وجودش در آسایش است

که این زبانزد، توسط حکومت داعش درونمرزی (جمهوری اسلامی- م)(1) بشرح زیر بقول عوام

Upgrade شده است:

بیت

خدارا را برآن بنده بخشایش است

که دائم پی ِ سلبِ  آسایش است!

       و اما این روزها، مصادف بود با بازگشائی سفارت sister الیزابت در ایران اسلامی؛ فلذا احوط آن است که خوانندگان محترم ضد انقلاب، برای دستگرمی، به فقراتی از نظرات مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، که علیرغم  نسبت سببی با انگلیس، شیهه کشان با بازگشائی آن سفارت نابکار مخالفت کرده اند، نگاه کنند به چند فقرهء مندرج در کيهان شريعتمداری:

       * یک شهروند: هم‌زمان با بازگشایی سفارت پیر استعمار، شاهد تأسیس حزب موسوم به اتحاد ملت ایران متشکل از انواع و اقسام عناصر فتنه‌گر هستیم. حالا پیدا کنید پرتقال ‌فروش را!

       * شهیدی و علیمردانی: با بازگشایی مجدد جاسوس‌خانهء انگلیس خبیث، به‌عنوان پایگاه پشتیبانی رسانه‌های زنجیره‌ای و عوامل فتنه در داخل کشور، باید شاهد تشدید اختلافات داخلی، تهمت، رذالت، نفاق و دورویی، فتنه و... بود. ذات این دولت بدذات مانند بیماری واگیرداری است که حضورش در کشور باعث تسری بیماری به جامعه خواهد بود. از هم‌اکنون سبک و سیاق پایگاه دشمن در مطبوعات در ترویج زندگی غربی به عیان نمایان است.
       *یک شهروند: بازگشایی سفارت انگلیس در تهران این معنا را می‌دهد که فعالیت جاسوسی انگلیس منسجم‌تر و فشرده‌تر می‌شود! در آن شرایط آیا تضمینی برای حفظ امنیت مراکز هسته‌ای و صنایع دفاعی و دیگر مراکز حساس وجود دارد؟ هر چند مراکز و نهادهای امنیتی- اطلاعاتی تمهیدات لازم را فراهم نموده‌اند، اما انگلیس انگلیس است. روباه مکار و پیر استعمار را نباید دست کم گرفت.
       * دو شهروند: خبر آمد که قرار است سفارت روباه پیر یعنی انگلیس خبیث در تهران بازگشایی شود. گویا اکنون که بوی انتخابات 94 مجلس و خبرگان به مشام این خبیث‌ها خورده برای توطئه و نفاق و تفرقه و بهره‌برداری سیاسی قصد دارند پای خود را به کشورمان باز کنند. باید با مراقبت و هوشیاری مانع هر نوع توطئه و خیانت آنها مثل آنچه در سال 88 انجام دادند، شویم
.

       * دو شهروند: سفارت ‌های کانادا و انگلستان همان سفارت آمریکا هستند چرا که این دو کشور در طول این سی و شش سال همان کارهای آمریکایی‌ها را دنبال کرده‌اند و می‌کنند. راستی مگر قطع ارتباط با انگلیس مصوب مجلس نبود؟ دولتی ها به اجازهء چه کسی می خواهند به چنين چيزی تن بدهند؟

       * يک شهروند: ای کاش دولت اجازه می‌داد اعتراض خود به بازگشایی سفارت روباه پیر در کشور را به صورت علنی مطرح می‌کردیم.

       البته، و معلوم نيست خوشبختانه يا شوربختانه!، پیاده نظام برادر حسین(ع) شریعتمداری- که سر بریده می دارد دوست - راه بجائی نبُرد و سفارت فخیمهء انگلیس، علیرغم عرّ و تیز شان بشرح زیر، شرف افتتاح یافت:

و معانقه مشابه با روباه پیردر لندن:

       باری، گوش فدویِ مؤمن و معتقد و پیروی خط مالروی امام(ل) (2)، پس از دریافت سیلی ستاره دار بالا از استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللT لعنة الله علیهم اجمعین، به فقرهء دوم سیلی نیز بشرح زیر چندان آشنا شد که پنداشت که این دفعه دیگر در ایران سابق، معاذ الله، دوباره انقلاب شده است!:

       * آگهی افتتاح سفارت ایران در اسراییل! / العربیه- تیتر

       و در ادامهء خبر میمنت اثر:

       * روز دوشنبه 24 اوت یک بیلبورد در شهر تل آویو، در کشور اسراییل، خبر از افتتاح سفارت ایران در این کشور در آینده نزدیک می‌دهد! در این بیلبورد که به زبان عبری نوشته شده، ضمن نمایش پرچم دو کشور ایران و اسراییل آمده است: "به زودی در این مکان سفارت ایران در اسراییل افتتاح می شود. برای اطلاع بیشتر با شماره زیر تماس بگیرد.!

       سند مصور منگوله دار شمارهء 1:

       پیش از این اما:

       * روزنامهء اسرائیلی «ها آرتز» در نسخهء انگلیسی اش، در ماه ژوئیه گذشته، عکسی از شماری از هنرمندان و فعالان جامعه مدنی اسرائیل منتشر کرده بود که پرچم «جمهوری اسلامی ایران» را در دست گرفته اند!. آنها به این روزنامه گفته اند که قصد افتتاح سفارتی برای ایران در اسرائیل دارند!./ همان العربيه!

       سند مصور منگوله دارشمارهء 2 :

       خب، نقطه سرِ سطر- یعنی، باز گشت به تغییر ماهیت و محتوای برخی زبانزدها و اینکه پیش از اینها، مثلاً هنگامی که می گفتیم: "جسته ایم ما، یافت می نشود"، منظورمان براستی همان بود!؛ که این زبانزد نیز، با مرور بند پایانی همان خبر که در پی می آید، بکلی دگرگون و به وجه زیر تغییر شکل و محتوا داده است:

جُسته ایم ما یافت"همی شود"!

و سبب نیز آن است که  دوستان "جنبه های مثبتی" در حکومت اسلامی درونمرزی یافته اند! و لابد،"فرض محال، محال نیست"!

       فدوی قاصم الجبارين را گواه می گيرد و اگر نمی پذیرید، روح پُر فتوح حضرت امام(ل) و پُرستات مقام معظم رهبری، ادامه الله علوّه، را نیز برای محکم کاری ضميمه می کند، که عبارت طیبت آمیز «جنبه های مثبت در جمهوری اسلامی ایران»!  ساخته و پرداختهء کارگاه طنز او نيست و خود جنس است!؛ ملاحظه کنید :

       * روزنامهء اسرائیلی نوشته است که هدف از این اقدام، نزدیک کردن میان دو کشور است؛ با تاکید بر آن چه «جنبه های مثبت در جمهوری اسلامی ایران» نامیده اند و همچنین «تصحیح تصویر منفی ترسیم شده توسط رسانه های اسرائیلی از نظام ایران»!.*

       بر این پایه، فدوی نباید متوهّم شود؟

       زیاده حیرتی نیست...

________________________________________________

1. در مقابل حکومت اسلامی برونمرزی (داعش- م)

2. (ل) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف لعنة الله علیه است

3. بقول عوام additional info: فعالان اسراییلی گفته اند که یک «سفارتخانهء نمادین» برای ایران بر پا خواهند کرد که در آن آثار هنرمندان ایرانی را به نمایش خواهند گذاشت و مکانی برای میزبانی از اسرائیلی ها و ارائهء غذاهای ایرانی نیز در آن خواهند گنجاند. آن ها گفته اند که پرچم های رسمی ایران را در اماکن مختلفی از اسرائیل، برافراشته خواهند کرد.

 

در حاشیه بازگشائی سفارت انگلیس

 

نترس! برادران هنوز نیامده اند، بیا بیرون!

 

جاخالی

از آنجا که:

بیت

اروپائی بدان گردن فرازی

نداند راه و رسم "هسته بازی"،

احوط آن است که خوانندگان محترم ضد انقلاب، دندان (اگر هنوز دارند) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اند) بگذارند و خبر زیر را بهر ذلت قهرمانانه ای هم که شده، نگاه کنند:

       * «اطلاعیه روابط عمومی دفتر رهبری دربارهء مواضع رهبر انقلاب در مسائل هسته‌ای

       «بسم الله الرحمن الرحیم
       «با توجه به انعکاس مطالبی در خصوص دیدگاه‌ها و نقطه ‌نظرهای مقام معظم رهبری مد ظله ‌العالی نسبت به جمع ‌بندی مسائل هسته‌ای در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور، به این وسیله رسماً اعلام می‌گردد: مواضع معظم‌له در رابطه با این موضوع، صریح، شفاف و بدون تأویل در سخنرانی‌ها و فرمایشات ماه‌ های اخیرشان، خصوصاً در روز بیستم فروردین، دیدار دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع)، دیدار کارگزاران نظام در ماه مبارک رمضان، و روز عید سعید فطر اعلام شده و در اختیار همگان قرار دارد. لذا انتساب هر مطلبی که خارج از این چارچوب باشد، فاقد اعتبار است.
       «روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری
       «10 شهریور
»

       در پاسخ عرض می کند، والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، از نظر ملت (نه امت- م) خود معظم له بکلی  فاقد اعتبار است، فلذا تکلیف فرمایشات شان نیز معلوم!، لطفاً اين عريضه را افشا نفرمایید که فدوی از ترس جان ناقابل، تکذیب می کند، برادر روابط عمومی!

 

هشدار

       فدوی که نمی داند، لکن اگر شما خوانندگان محترم ضد انقلاب می دانید که «شهید ارمنی» چیست، وی را خبر کنید، که ثواب دارد؛ اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع)! و حال، تا شما معنیِ " شهید ارمنی"* را پیدا می کنید، فدوی خبر مربوطه را که حاکی ست که آش چندان شور شده که آیت الله آشپز باشی هم شاکی شده است، پی می گیرد، می فرماید:

       * «انداختن عریضه در چاه جمکران نه سند درستی دارد و نه لازم است». / تذکر رهبر انقلاب در دیدار با خانوادهء شهید ارمنی/ شفقنا *

       معلوم می شود که معظم له نیز، از خط مالروی امام(ل) خارج شده است!.. باری گلهء بوفالوها، کثرالله امثالهم، که برسند از ایشان هم عبور می کند، از فدوی گفتن!..

       زیاده اندرزی نیست..

-----------------------------

* سايت شفقنا: «مسیح در شب قدر»! عنوان کتابی است که انتشارات «صهبا» دی ماه سال گذشته منتشر کرده است و در آن مجموعه‌ی خاطرات و تصاویر دیدارهای رهبر انقلاب با خانواده های شهدای ارمنی و آشوری منتشر شده است. این کتاب در بخش 25 خود به ماجرای دیدار رهبر انقلاب با خانواده‌ی شهید «آلفرد گبری» در تاریخ 28 بهمن 1389 می پردازد و این دیدار را از زبان «روبرت گبری» برادر شهید روایت می کند.:

         «[روبرت گبری:] من خودم عاشق هیئت ام، محرم هر شب میروم. تازه جمکران هم رفته ام. وقتی این را به ایشان می گویم اصلاً تا اسم جمکران را میشنوند، یک لبخند زیبا میزنند و می گویند؛ جمکران، بهبه. میگویم که من نامه نوشتهام و در چاه جمکران انداخته ام...»

 

شامورتی بازی!

       برخی خبرها، پیش از آنکه خشم فدوی را بر انگیزند، اسباب انبساط خاطر او می شوند! نمونه فراوان است لکن بعنوان مستوره  و یا دستگرمی، به فقرهء تازه ای بنقل از برادر بی.بی.سی نگاه کنید:

       * انتقاد سه مرجع تقلید به سخنان روحانی در جمع فرماندهان پلیس.

       و در ادامهء خبر میمنت اثر، بنقل از همان منبع:

       * ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی و لطف الله صافی گلپایگانی، از مراجع تقلید ایران، از سخنان حسن روحانی رئیس جمهور در جمع فرماندهان پلیس انتقاد کردند. آقای روحانی وظیفهء اصلی پلیس را "اجرای قانون" و نه "اجرای اسلام"دانسته بود!

       فدوی از علمای دون پایه، یعنی پیاده نظام برادر حسین(ع) شریعتمداری- که سر بریده می دارد دوست - نیز در فقراتی در همین ارتباط، برای جوریِ جنس در پی می آورد:

       * 6048---0935: سیاسیونی که پلیس کشور را فاقد وظیفهء اجرای اسلام می‌خواهند، پاسخ بدهند وقتی پلیس جمهوری اسلامی نسبت به اعتقادات دینی بی‌تفاوت باشد با پلیس آمریکا چه تفاوتی دارد؟

       * 1395---0917: با این اظهاراتی که از آقای رئیس‌جمهور محترم می‌شنویم گویا پلیس کشور باید پاسخگوی مشکلات بی‌کاری، تورم، بی‌آبی و گرانی باشد و از وزارت اقتصاد، نیرو و کشاورزی به اجرا گذاشتن قوانین و شئونات اسلامی در معابر عمومی مطالبه شود!
       * احمدزاده: هر سال که می‌گذرد طبق دیدگاه آقای رئیس‌جمهور یکی از دستگاه‌ های نظام از حکم اجرای اسلام خارج می‌شود امسال هم نیروی انتظامی شامل چنین تشخیصی شده است. چند سال دیگر از جمهوری اسلامی فقط اسم آن باقی خواهد ماند. یک نفر پاسخ بدهد پس برای چه انقلاب کردیم؟
!

       ملاحظه می کنید که حضرات، چگونه ملت نیمه جان را به روی زمین می کشند؟ این حتا از نوع خنده دار و رایج ِ اختلاف بین علما! هم نیست، فلذا احوط آن است که  طرفین این دعوای زرگری را بخاطر خودشان هم که شده کنار بگذارند، زیرا اندکی نمی گذرد که نمایندگان محترم حکومت در مجلس، مهملات داهیانهء مقام معظم رهبری (ضپ) را بعنوان قانون تصویب، و برای اجرا به رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) ابلاغ می کنند؛! خودمانیم، آخر این چه شامورتی بازی ست؟!

       زیاده جسارت است..

 

دلتنگی

       یاد باد آن روزگاران یاد باد!*- منظور فدوی، دوران طلائی حضرت امام(ل) است(1) که هر مُستبعدی که می فرمود، بقول اهل امروز، شدیداً رسانه ای می شد و روزی نامه های دولتی، صفحات بی شماری را در تبیین مهملات داهیانهء آن بزرگوار، شیهه کشان سیاه می فرمودند، حتا اگر چیزی در حد این مهمل تاریخی بود که: «جنگ چیز خوبی ست!..»

       باری- این " بدایع و بدعت ها و عطا و لقای"(2) حضرت امام(ل) به عنوان ماترَک، به مقام معظم رهبری، اعلی الله تعالی شأنه و اعز انصاره و اعوانه، نیز رسیده است که هر از گاهی نکتهء بی بنچاقی فرموده و به فاصلهء اندکی، جراید شریفهء دارالخرافه، در تبیین آن مهمل ساعاتی را تباه، و اوراقی را سیاه می کنند که آخرین آن تا این لحظه، ماجرای "همدلی و همزبانی" ملت و دولت است که سایهء یکدیگر را با "آر.پی.جی" می زنند! بعنوان مستوره، از برادر محمودی، از علمای دون پایهء پیاده نظام بیت در کیهان دارالخرافه، بخوانید:

       * این رفتار خدا پسندانه سال هاست بین رهبر معظم انقلاب در جریان است! و نتیجهء آن جاودانه بودن خط رهبری و انقلاب اسلامی است. مردم انتظار دارند که این شیوه بین مسئولینی که در شعار و حرف خود را سرباز رهبری می‌دانند به مرحله عمل درآید. ایشان در سخنان حکیمانهء 20 فروردین اشاره داشتند خطوط کلی سیاست‌های هسته‌ای در جلسات خصوصی هم با مسئولین در میان گذارده شده است. با این حال و به رغم موضوعات قابل بحث در بیانیه از نشانه‌های همدلی و همزبانی دولت با مردم می‌تواند اجرای کامل فرامین رهبری در همهء امور و از جمله در همین امر باشد. این کار مشکلی نیست اگر از مردم بیاموزند.

       فدوی نیز بعلت ضیق وقت همینطور سرپائی عرض می کند که  والله برادر محمودی، بقو ل سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ... بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود،  این "همدلی و همزبانی" که بباور شما "واژه‌ای نیست که هرکس به ذوق و سلیقه خود تفسیر کند!" را معظم له، بی ذکر مأخذ، از برادر مولوی، کش رفته است، این دیگر این همه گرد و خاک ندارد، برادر محمودی! (3)

       زیاده توضیحی نیست.

_____________________________________________________

* روزِ وصلِ دوستداران یاد باد / یاد باد! آن روزگاران یاد باد!- حافظ.

1. قدری از مصادر بارز باب تفعّل (تأمل/تحمل) مصرف بفرمایید تا عرایض فدوی تمام شود، بعد دشنام مرحمت کنید، خواهر- برادر خواننده!
2. نام اثر مستقلی از زنده نام مهدی (عج) اخوان ثالث در بارهء نیما

3. ای بسا هندو و ترک همزبان/ ای بسا دو ترک چون بیگانگان/ پس زبان محرمی خود دیگر است/ همدلی از همزبانی بهتر است./ مولانا

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفهء دارالخـُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

       * افضلی: با وجودی که در برخی ایستگاه های مترو مکانی برای نمازخانه در نظر گرفته شده، از جمله «ایستگاه مصلی»، ولی متأسفانه افراد اجازه< استفاده از سرویس بهداشتی و وضو ندارند. وقتی با رئیس ایستگاه هم صحبت شد که اگر فردی در حال اضطرار بود چه باید کند پاسخ داد این سرویس بهداشتی‌ها مختص کارکنان است و دیگران حق استفاده ندارند! وقتی اصرار کردم می‌خواهم نماز بخوانم گفتند برای وضو از آب سرد کن استفاده کن!

       فدوی: مراتب از طریق مبادی ذیربط شدیداً پیگیری شد؛ بعدالتحیه و السلام، بشدت متغیر شده و در پاسخ فرمودند که اگر یکبار دیگر مزاحم شوید، و بقصد رفع حاجت نيت وضو کنيد، مجبورتان می کنند که بجای آب سرد، با آب سماور وضو بگیرید! خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را این طور سنگ روی یخ کردید، برادر افضلی!

 

       * ابوالفضل رضایی- خمین: آقای انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در همایش «روحانی تنها نیست» در بوشهر گفته است: تحریم ظلم شیطانی است نه موهبت الهی! این سخن یا مغرضانه بیان شده یا این آقایان مدعی انحصاری خط امام از مواضع آن راحل عظیم‌الشأن بی‌خبرند که فرمود: تحریم‌ها نوعی موهبت خفیه‌الهی است!

       فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است!.. اینها از عوارض خروج از خط مالروی امام(ل) است، برادر ابوالفضل(ع) رضا(ع)یی. برخی مهملات داهیانهء آن حضرت(ل)، مثال زدنی ست؛ یکی همین مهملی ست که شما نقل کردید، و دیگری، این مهمل خردمندانه که فرمود: جنگ چیزخوبی ست!

 

       * 5514---0917: کسانی که تا دیروز یار امام بودند و امروز برای توجیه انحراف خود سیرهء حضرت امام را تحریف می‌کنند بدانند که در صدر اسلام نیز افرادی با انحرافی که در امت پیامبر اکرم به وجود آوردند فاجعهء عاشورا به وجود آمد. اما این افراد هم دنیا و هم آخرت خودشان را خراب کردند.

       فدوی: یک غلط داشتید،19  می گیرید!، زیرا آن بزرگواران، فقط آخرت شان را، بدلائلی که شما نمی دانید، خراب کردند، برادر 5514-0917!

 

       * روشنایی: به آقای هاشمی عرض می‌کنم پدر ما ملت را امثال آن کسی در آورده که برای خوش رقصی تندیس آقای روحانی را ساخته و در زادگاه او نصب کرده و شخص شما کوچکترین اعتراضی به این کار غلط نکرده‌اید. لطفاً به مردم آدرس غلط ندهید.

       فدوی: مراتب پس از صرف چندین چلوکباب سلطانی با کوبیدهء اضافه، به آگاهی ریاست محترم تشخیص مصلحت نظام رسید، در پاسخ بعدالتحیه والسلام و صدور چندین آروغ ستاره دار فرمودند: «اسسسب!».. فدوی عرض کرد: ببخشید؟ ديگرباره فرمود "اسسسب"، به تکرار"س"، ضمیمهء آروغ است و مخفف آن زبانزد مشهور که می گوید: «اسب حیوان نجیبی ست!» در باب آدرس غلط هم فرمود که نیازی نیست زیرا ملت، سال هاست که در تاریکی گمشده است، برادر روشنائی!

 

       * 1713---0915: والیبالیست‌های جوان و با غیرت ایران، آمریکا را به زانو درآوردند. امیدواریم سیاست مداران کشور در عرصه سیاسی و دیپلماسی، یعنی مذاکرات هسته‌ای، هم بتوانند مثل والیبالیست‌ها بدرخشند و باعث افتخار ملت بشوند.

       فدوی: مراتب در فاصلهء بین دو قیلوله و در مجال مغتنمی که قدری هم شنگول بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. در بازدم و بعدالتحیه والسلام موافت فرمودند که چند تائی از توپ هائی را که برادران در اصفهان بسمت شهر شلیک فرموده اند، در اختیار سیاستمداران مربوطه قرار دهند تا سرگرم باشند، برادر 1713---0915!

 

       * نجف صفری- جیرفت: بسیاری از دستگاه ‌ها برای خود سخنگو دارند ای کاش ما مردم فقیر هم سخنگو داشتیم  که از طرف ما بگوید: یارانهء بنزین هزار تومانی را ما کی لمس می‌کنیم؟ تورم زیر 14 درصد را کی در زندگی روزمره‌مان باید ببینیم؟ کی دست دولت از جیب مردم برداشته می‌شود؟ و کی کمر خم شدهء مردم از تورم و گرانی و مشکلات دولت تدبیر راست می‌شود؟

       فدوی: مراتب در مجالی به آگاهی رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید. بعدالتحیه و السلام  گفتند اینها که ردیف کرده اید، به ایشان مربوط نمی شود. آن دست هم که ملاحظه کرده اید، دست مبارک مجتهدالزمان ملاذ الانام اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای خلدالله ملکه و سلطنة که البته تبرک دارد، برادر صفری!

 

       * محمدی: در میزگرد مناظره گونه‌ای که دربارهء یک موضوع فرهنگی از شبکه خبر سیما پخش شد میهمان منتسب به حزب منحل شدهء اعتماد ملی خیلی راحت از ضرورت برپایی کنسرت‌های موسیقی مبتذل برای شاد کردن مردم دفاع می‌کرد!

       فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است!.. این بی خبران نمی دانند که "شادی" برای ملت، به مثابه قرص برنج برای زائران سعودی در مشهد است! افزون بر این، این نسخهء حضرت امام(ل) که فرمود ما "هرچه داریم از گرَیه داریم" را نباید در هیچ شرایطی از یاد برد، برادر محمد(ص)ی!

 

       * سلطانی: قیمت هویجِ کیلویی 600 تومان به 6 هزار تومان رسیده است. آقای رئیس‌جمهور پاسخ بدهند آیا این مشکل هم مربوط به دولت گذشته می‌شود و یا چون تحریم هستیم قیمت هویج بالا رفته است؟

       فدوی، چیزی نمانده بود که عریضهء شما را به جریان اندازد لکن به استناد فرمول  الاهم و فی الاهم، عجالتاً، به موارد اورژانس تری می پردازد، برادر خرگوش!

 

       * حبیبی- روستای نمک کور اراک:  دولت راستگویان کی افزایش 15 درصدی مستمری ‌بگیران تأمین اجتماعی فروردین ماه را پرداخت می‌کند؟ 3 ماه از سال گذشت.

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین، برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که قرار بود ايشان را  ک 1+5 (که نمی داند کی قرار است 6 بشود) راستی آزمائی کند، نه شما برادر حبیبی!

 

       * مینایی: از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود طرح تحقیق و تفحص از «موسسهء حفظ و تنظیم و نشر آثار امام راحل(ره)» را  پیگیری کنند. چرا که میلیاردها تومان پول بیت‌المال در این مؤسسه و زیر مجموعه ‌های آن از جمله «سایت جماران» به جای اینکه در خدمت نشر اندیشه‌های امام راحل(ره) هزینه شود عملاً در خدمت فتنه‌گران، محکومان اختلاس و ارتشا و فتنه‌گری، عبور کنندگان از خطوط قرمز نظام، تحریف‌ کنندگان شخصیت امام راحل(ره)، احزاب سیاسی و جناحی اصلاح‌طلب و... می‌باشد. امیدوارم به هشدارهای رهبر معظم ‌انقلاب امام خامنه‌ای پیرامون خطر تحریف شخصیت امام(ره) نیز توجه جدی شود.

       فدوی: برادر مینائی، برادر مینائی!، آرام!، چرا خون جلوی چشم تان را گرفته و زنجیر پاره کرده اید؟، فدوی از بجریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد لکن، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، آن امام همام(ل) در دوران طلائی حیات*، بقدرت خدا، جز مُهمل چیزی نفرمود، مُهمل هم که قابل تحریف نیست، آرام!

-----------------------------------

* حیاط هم بنویسید،درست در می آید، خواهر- برادر خواننده!

 

       * بنیزی: اگر مسئولان و دولتمردان مثل مردم ساده زندگی کنند و تجمل و اشرافی‌گری را کنار بگذارند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و خیلی راحت پوزه شیطان بزرگ رابه زمین خواهیم زد.

       فدوی از به جریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد لکن پیش از آن این نکته را باید بشما یادآوری کند که "مسئولان و دولتمردان" همگی مکتبی و شرافتاً جز پیروی از خط مالروی امام(ل) کاری نکرده اند؛ نگاهی به گنبد و بارگاه سادهء آن امام همام(ل) بیندازید، تا بعرض فدوی برسید، برادر بنیزی!

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

4 سپتامبر المفخم  سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

 

 

 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه