خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

23 شهريور 1394 ـ 14 ماه سپتامبر 2015

  

حکایت

          ماجرای مردم گرفتاری که از خاستگاه های شرع انور، و البته به اهتمام  برادران گرامی، کثرالله امثالهم، از بهشت های اسلامی مألوف گریخته، در سطح جهان آواره، و با تحمل صدمات و تلفات مبسوط، عمدتاً به بلاد کفر و معصیت و زندقه ملتجی شده اند!(1) موضوع خبر و بحث این روزهای رسانه هاست. در این هنگامه، و از آنجا که مقام معظم رهبری، ادامه الله ایامه و نصراعلامه و اجری بالخیر اقلامه، جمع اضداد است، فلذا با استعانت از سوء اندیشه و نیز سوء سیاست برجستهء خود، در فجایع اتفاقیه، بیشترین دخالت و کمترین مسؤلیت را داراست!(2) و جور ایشان را، اهالی بلاد کفر می کشند!

          به يک مستوره  و نیز سند مصورمنگوله دارش، بشرح زیر نگاه کنید:

* استقبال مردم آلمان از پناهجويان خارجی: شماری از ساکنان کشورهای اروپايی برای جابجايی پناهجويان خارجی با استفاده از خودروهای شخصی به مجارستان رفتند تا آنها را به وسيله خودروهای شخصی از مجارستان به اتريش و آلمان بياورند. شمار زيادی از مردم آلمان با حضور در ايستگاه های قطار از پناهجويان خارجی استقبال کردند. بخش زيادی از آنها به هنگام ورود پناهجويان خارجی دست می زدند و تعدادی ديگر هم به مهاجران شيرينی، ميوه هديه دادند. به گزارش عصر ايران به نقل از خبرگزاری ها، برخی از شهروندان آلمان نيز به همراه کودکان خود آمده بودند و عروسک هايی را به کودکان پناهجويان هديه دادند. بعضی از آلمانی ها هم از دست نوشته هايی را با عنوان "خوش آمديد" در دست داشتند. بيشتر اين پناهجويان از کشور جنگ زدهء سوريه هستند.

          آنچه اما در این میان سبب شده است، که از حیرت، سرِ همه جای فدوی اسفناج ِ اُرگانیک سبز شود آن است که حضرات مؤمنین  و مراجع مربوطه، که قدرت خدا از خودشان عقب مانده تراند اما هنوز در توهّم تاریخی خود بسر برده و در این مصیبت عظما مهملاتی بشرح زیر صادر می فرمایند:

          *  55آنلاین : آیت الله 'علی سیستانی' روز پنجشنبه در پاسخ به تعدادی سوال از سوی مردم عراق که از این مرجع دربارهء شرایط مهاجرت پرسیده بودند، جواب داد: اگر فرد مطمئن باشد که سفرش به کشورهای غیر مسلمان لطمه ای به دین اش نمی زند، ایرادی ندارد!(3)

          لکن حال که کار به اینجا کشید، احوط آن است که خوانندگان محترم ضد انقلاب، نظر مرجع تقلید فدوی، انارالله برهانه، را نیز، برای جوری جنس، بشنوند که در پاسخ استفتای وی و در همین ارتباط  فرمود:

          * بسمه تعالی؛ نخیر، آن آیت الله مهمل فرموده، اتفاقاً  شدیداً ایراد دارد!.. زیرا در هر جای دیگری از عالم، جز در کشورهای اسلامی، , ه عتبات عالیات (ع- س- ص- عج) به دین مؤمنین لطمه می خورد!.. والسلام!..

          زیاده جسارت است.

          10 سپتامبر 015

______________________________________________

(1) در این زمینه نیز ایران اسلامی بحمدالله والمنة، پیشکسوت و سرآمد اقران بوده است؛ ولی شوربختانه جهان در آن زمان کر و کور بود!

(2) فدوی نخواست که به معظم له بقول عوام hard time بدهد، و گرنه آن بزرگوارِ تام الاختیار، در قبال جنایاتی که مرتکب شده و می شود، کوچکترین مسؤلیتی نپذیرفته و نمی پذیرد!

(3) بقول اهل رادیو و تی وی، به ادامهء مهملات آن جناب توجه فرمایید: «وی این فتوا را شامل سفر به کشورهای غیر اسلامی به هر دلیل، اعم از تجاری، تحصیلی، اقامت موقت و یا دائم دانسته و تأکید کرده حتی کسی که اطمینان دارد سفرش به خارج به نقصان در دین همسرش منجر می شود، این سفر حرام است!» پیداست که آیت الله، حکومت اسلامی درون و برونمرزی (جمهوری اسلامی  و داعش - م) را، بموجب ادامهء خبر از همان منبع، برای مردم فراری از اسلام عزیز، مناسب تر می داند: «آیت الله سیستانی حدود دو هفته پپش نیز از گسترش پدیدهء مهاجرت در جوانان عراقی و تخلیهء کشور از نیروی جوان، ابراز نگرانی کرده و نسبت به ادامه آن هشدار داده بود!

 

دستمال یزدی

این هم اسکورت برادر علی(ع) لاریجانی در نیویورک بنقل از فردا، که سراغ اش را از فدوی می گرفتید!

علی لاریجانی برای شرکت در اجلاس رؤسای مجلس عضو اتحادیه بین المجالس جهان در نیویورک به سر می برد.

          و اما برادر علی(ع) لاریجانی، که برای شرکت در اجلاس رؤسای مجلس عضو اتحادیه بین المجالس جهان به نیویورک رفته بود، بدون مشورت با فدوی، سوغاتی به سلیقهء خود تهیه، و به خاج پرستان درممالک محروسهء شیطان بزرگ تقدیم کرد که منبع خبری که در پی می آید، آن را بشرح زیر گزارش کرده است:

          * آخرين نيوز:  سوغات لاریجانی برای مهمانان نیویورک. علی(ع) لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه سفر به نیویورک با روسای مجالس عمان، ایتالیا، ژاپن و سوریه دیدار کرد. وی در این دیدارها ترمه یزد را به همتایان خود هدیه داد.

          باری- فدوی اگر جای برادر علی(ع) لاریجانی بود، چیزی را به خاج پرستان اهدا می کرد که هر دو جنبهء ایرانی- اسلامی را نمایندگی کند، چیزی مانند گربهء مرتضا علی(ع)!

          زیاده سوغاتی نیست.

 

در غیبت صاحبخانه

          در گزارش خبرگزاری ها، از جمله العربیه، آمده بود که:

          * اداره کل دفاع مدنی کشور سعودی، در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد امروز جمعه در اثر سقوط یک جرثقیل ساختمانی در حرم مکی  87 کشته و 201 تن دیگر زخمی شدند.

          پس از آن، برادر بی بی سی نیز در همین ارتباط  چنین گزارش کرده است:

          * تعداد کشته شدگان حادثهء سقوط جرثقیل در محوطهء مسجد الحرام در آستانهء مراسم حج تا شامگاه جمعه به 107 نفر رسید .دست‌کم 230 نفر دیگر در این حادثه مجروح شده‌اند. رسانه‌های ایران از مرگ یک زائر ایرانی و زخمی شدن 20 نفر دیگر در این حادثه خبر داده‌اند.

          باری- گفتن ندارد که اینگونه تلاش های معاندین، در جهت تضعیف روحیهء فدوی و ایمان او به اسلام عزیز، هیچ تأثیری ندارد! مؤمنین بد شانسی، و استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل، لعنة الله علیهم اجمعین، شانس آورده اند که الله جل جلاله، خانه نبود، و گر نه حتا یک قطره خون هم از دماغ مؤمنین بیرون نمی آمد!

11سپتامبر 015

 

آزمون چهار جوابی

          لطفاً به گزارش و تصویر پیوست آن نگاه کنید، و بفرمایید که اگر این عمل در ایران اسلامی رخ می داد، چه اتفاقی می افتاد؟

          * به گزارش پارسینه، تصویر زیر یکی از سفرهای انتخاباتی بوریس جانسون، شهردار لندن از حزب محافظه کار است. بر گونه آقای شهردار جای رژ لب(1) جلب توجه می کند!

پاسخ ها

1- آن خاج پرست نابکار، دوباره شهردار می شود!

2- آن ضعیفهء معروفه،که مرتکب ماچ محصنه شده است، سنگسار می شود!

3- برادر شهردار، ارتقاء مقام گرفته، سردار می شود!

4- هیچکدام

نتیجهء آزمون بررسی شد، شوربختانه برندهء خوشبخت نداشتیم و جایزهء گرانبها که در نظر گرفته شده بود ماند روی دست فدوی! پاسخ درست، شمارهء چهار است؛ زیراف بلا تشبیه،" بروی آب، جای قطرهء باران نمی ماند"(2)! منظور فدوی آن است که جای رژ لب، روی ریش برادران نمی ماند!

زیاده آزمونی نیست..

_______________________________________________________________

(1) حالا هی به دوران صدارت رئیس جمهور منتخب مقام معظم رهبری(ضپ) [مستخرج از فرهنگستان فدوی و مخفف ضاعف االله پرستاته است] در سال 88 برادر احمدی نژاد ایراد بگیرید که چرا: «واردات 46 تن «رژ لب» در دولت احمدی نژاد! / آخرین نیوز- تیتر

 (2) ز یاران کینه هرگز در دل یاران نمی ماند/ به روی آب، جای قطرهء باران نمی ماند – بیدل

 

مشق شب

          فدوی داشت پیرامون چگونگی برآوردن آرزوی برادرقاسم سلیمانی [مش قاسمِ حضرت آقا(ضپ)] که در پی می آید، اندیشه می کرد. در این پیوند، مع الاسف سه مورد بیشتر بنظرش نرسید که آنها را بشرح زیر فهرست می کند تا خوانندگان محترم ضد انقلاب نیز اگر می خواهند، گزینه ای بدان یبافزایند و در غیر اینصورت بعنوان مشق شب، یکی را که به عمل نزدیک تر است بر گزینند:

          * تدبير: سردار سلیمانی: آرزو دارم اگر یک روز از عمرم باقی مانده باشد، فرماندار سیستان شوم و به مردم آن منطقه خدمت کنم.

و اما گزینه ها:

1- آیت الله سیستانی خودش از سیستان فرار کرده و به عراق پناهنده شده، برادر سلیمانی!

2- باعث شرمندگی فدوی ست لکن آیت الله سیستانی حق آب و گل و تقدم دارد، برادر سلیمانی!

3- برای اینکه جنس آیت الله هامان در ایران سابق جور شود، حاضریم ایشان را با شما معاوضه کنیم!

زیاده گزینه ای نیست...

 

          * آیت الله مکارم شیرازی: دانشگاه های تک جنسیتی باید گسترش پیدا کند!/ پارسینه

 

          * انوار اشکی، مشاور پادشاه سعودی: تهران در فکر احیای امپراتوری پارس است و سعی دارد به عراق و سوریه دست پیدا کرده و به مدیترانه برسد، از آن نقطه آن ها به مصر و اروپا چشم خواهند دوخت. / انتخاب

 

          * مقام معظم رهبری(ضپ): اینکه در سال 88 ما در مقابل اصرار کسانی برای باطل‌کردن انتخابات ایستادیم برای این است که از حق‌الناس و رأی مردم دفاع کردیم!.‌. / پایگاه اینترنتی ايشان.

 

          * انتقاد مصباح یزدی از کسانی که خواستار برابری شیعیان و سنی‌ها هستند. / العربیه بنقل از قم نیوز

 

          * ولایتی: هیچ کس مانند بشار اسد نمی تواند سوریه را از این وضعیت نجات دهد!/ رادیو فردا

 

          * محمد (ص)یزدی، رئیس مجلس خبرگان رهبری خواستار اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر شد./ رادیو فردا

 

          * مشاور رئیس الازهر به خبرگزاری فرانسه: "ممکن است بازیگری (فیلم محمد رسول الله) که این نقش را بازی کرده بعداً نقش یک جنایتکار را بازی کند و به این ترتیب این شخصیت در ذهن تماشاچیان مرتبط با جنایت کاری تداعی شود."!

 

          * در نشست خبری فرمانده کل سپاه گفته شد: موشک امنیت می آورد نه مذاکرات و توافق اتمی! / پیک نت

 

          * امام جمعهء مشهدِ مقدس «هدف سردمداران انگلیس را پایین آوردن ستون خیمهء انقلاب» دانست و گفت: ابزار کار آن ها این است که به بدنهء حاکمیت رهبری لطمه وارد کنند و کسانی در برنامه ریزی اجرایی بر سر کار بیایند که یا دشمن رهبری باشند یا با ایشان زاویه داشته باشند.

 

          * محمد (ص)علی(ع) جعفری، فرمانده سپاه پاسداران: حمایت از رژیم بشار اسد در سوریه "وظیفهء انقلابی و اسلامی" مقامات دولتی ایران است./ العربیه 

 

          * مهدی(عج) طائب، فرمانده قرارگاه عمار سپاه پاسداران ایران: اسراییل "مهمترین" مانع ظهور امام زمان است. / العربیه 

 

* آیت الله ناصر مکارم شیرازی (در دیدار مسؤولان و مربیان مرکز تحقیقات و طرح‌ های کاربردی حجاب ریحانه ‌النبی(س) که در مدرسهء‌ امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد): حجاب و عفاف جامعه از مسائل سرنوشت ساز! در کشور است و کار برای حجاب باید با برنامه‌ ریزی دقیق، هماهنگی خاص و به صورت فراگیر صورت بگیرد؛ یعنی از ظرفیت‌‌های مساجد، مدارس، رسانه‌ها و دولت نیز استفاده شود. / پایگاه خبری «تیک»،

 

          * رهبر جمهوری اسلامی (خطاب به علی جنتی، وزیر ارشاد): «هر کشوری یک اصولی دارد که این اصول باید مراقبت بشود و دستگاه‌ های حاکمیتی باید این اصول را رعایت کنند؛ رو در بایستی ندارد. اگر چنانچه می‌بینید فلان تئاتر، فلان فیلم، فلان کتاب، فلان نشریه با مبانی انقلاب و مبانی اسلام مخالف است، جلویش را بگیرید و با آن برخورد بکنید.»/ تقاطع

 

          * تورانی- جانباز انقلاب: تعطیل کردن مجلس در این شرایط حساس مثل این است که دشمن به کشور حمله کرده و فرمانده پادگان سربازان و نیروهای خود را به مرخصی فرستاده باشد.
 

          * دادستان طرقبه و شانديز: اگرچه برگزار کنندگان اردوهاي شيطاني عنوان مي کنند که اين گونه مجالس فقط زنانه است و به صورت مختلط برگزار نمي شود اما در پس پردهء اين مجالس جرايمي انجام مي گيرد که به ظاهر يک نوع رقص و پايکوبي و شادي است. / آخرین نیوز

 

          * حسن روحانی رئیس جمهور ایران (در جمع اعضای هیئت دولت و در محل مقبره بنیانگذار جمهوری اسلامی):  آیت الله خمینی هیچ گاه در امور دولت مداخله نکرد و همواره هدایت می‌کرد... همان طور که امروز هم رهبر معظم انقلاب در همهء امور هدایتگر هستند!/ بی.بی.سی

 

«گویاست» دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

          * مقام معظم رهبری(ضپ): مسئولان کشور جوان‌های انقلابی (بسیج) را گرامی بدارند، برخی گویندگان و نویسندگان اینقدر جوان‌های حزب‌اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی. همین روحیه است که به داد کشور می‌رسد."/ پایگاه اینترنتی

          تحشیهء فدوی: لکن منظور معظم له از کشور، "بیت" خودشان است!

 

          * عارف: چطور به خود اجازه می‌دهید اصلاح‌طلبان را فتنه گر و ضد ولایت فقیه معرفی کنید/ ما تا بن دندان به این نظام وفاداریم!

          * فدوی هم که همین را می گفت، لکن کسی نمی پذیرفت؟!

 

          * رادیو فردا: شکنجهء معلولان با «غل و زنجیر و سگ» در یک مرکز نگهداری استان البرز. خبرگزاری مهر گزارش داده که یکی از مراکز نگهداری معلولان، چند ماه قبل به دلیل «اثبات شکنجه و اذیت و آزار» پلمب شده و والدین «تعداد زیادی» از این معلولان نیز از مدیر این مرکز شکایت کرده‌اند.

 

          فدوی بسیار کوشید که برادران را حالی کند که این دسته از معلولین، با ایشان نسبتِ البته غیر مستقیم دارند یعنی، برادران از صدر تا ذیل، معلول فکری اند، و آن بندگان خدا، معلول جسمی!، برادران روی عرایض فدوی مشغول تأمل اند، برادر فردا!

 

          * مهدی (عج)موسوی(ع) نژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از یک پروندۀ فساد هشتاد میلیارد تومانی در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور پرده برداشت. اما، به دلیل ناچیز دانستن مبلغ فساد بررسی آن را از دستور کار خارج کرد!

          تحشیهء فدوی: خب راست می گوید بندهء خدا؛ این مبلغ جزئی این روزها،در حد پول تو جیبی حتا یکی از آقازادگان نیست،جلوی یک بچهء مکتبی هم که بگذارید، قهر می کند!

 

          * آیا ایرانی‌ها موج بعدی پناه‌جویی خواهند بود؟ / ایران وایر- تیتر

          تحشیهء فدوی: نخیر، ایرانیان، موج قبلی پناه جوئی بودند، لکن جهان ملتفت نشد، برادر ایران وایر!

 

          * محمد(ص) رضا(ع) خاتمی: روحانی تافته جدابافتهء نظام است... جای آقایان روی سر ملت، ولی اجازه بدهند مردم انتخاب کنند. / آنا

          تحشیهء فدوی: والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. لکن بین خودمان باشد، حال که ضد انقلاب خواب است عرض می کند که فدوی مراتب را به آگاهی ملت زخمی و شل و پل رساند؛ قدری متغیر شد و گفت جای آقایان روی یک جای دیگر ملت است، برادر محمد(ص) رضا(ع) خاتمی!

 

          * آنگولا در اقدامی عجیب دین اسلام را ممنوع اعلام کرده و تمامی مساجد در این کشور را تعطیل کرد./ پارسینه

          تحشیهء فدوی: «ایکاش ما هم یک آنگولائی بودیم!» امام خمینی(ل)

 

          * ایران برای حل بحران سوریه طرحی به بشار اسد ارائه کرده است!/ بی.بی.سی

          تحشیهء فدوی: از مصادیق بارز دفع فاسد به افسَد!

 

          *  دولت ایران از ایرانیان مقیم خارج دعوت کرده بیشتر به کشورشان تردد کنند./ بی.بی.سی

          تحشیهء فدوی: نه،صرف شده است،ممنون،برادر حسن(ع) قشقاوی!

 

          * کشف 30 سکه طلا از مهدی هاشمی در زندان./ سخنگوی قوه قضائیه – دیگربان

          تحشیهء فدوی: لابد انتظار داشتید 30 تنُ باشد!

 

          * محمد(ص) جواد(ع) لاریجانی٬ دبیر ستاد حقوق بشر!قوه قضائیه: از پذیرش توافقنامه وین از سوی ایران شگفت‌زده‌ام... ايران در توافق‌نامه هسته‌ای وین «تعهدات سنگینی» داده است. /دیگربان

          تحشیهء فدوی: یک غلط داشتید، 19 می گیرید!؛ دُرستِ آن " تلفات سنگین" است، نه «تعهدات سنگین»، برادر محمد(ص) جواد(ع) لاریجانی!

 

          * چرا آلمانی‌ها با ساعات کاری کمتر بهره‌وری بالاتری دارند؟ / پارسینه

          تحشیهء فدوی: برای اینکه رمضان و شهادت و وفات و از این قبیل ندارند. این هم دیگر کاری داشت که مزاحم شدید، برادر پارسینه؟!

 

          * گروه دولت اسلامی موسوم به داعش با مسیحی‌های شهر «القریتین» در حومه حمص، «عقد ذمه» امضا کرد که بر اساس آن، ساکنان این منطقه مجبور به پرداخت جزیه به این گروه شبه‌ نظامی می‌شوند./ العربیه

          فدوی به سهم خود از برادران حکومت اسلامی برونمرزی (داعش- م) سپاسگزار است که از ذبح اسلامی مسیحیان صرف نظر فرمودند.

 

          * مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری: سن اعتیاد دختران به 13 سال رسید.

          فدوی مراتب را بحضور حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و نایب البته بر حق اش، مقام معظم رهبری (ضب)، و سایر حضرات آیات عظام و حجج اسلام به ترتیب ریش، تبریک و تهنیت عرض کرده، توفیق برادران، کثرالله امثالهم، در امحاء ملک و ملت! در معیت الله عز اسمه، آرزو می کند.

 

          * مرگ کودک سوری جهان را تکان داد. / آخرین نیوز

          تحشیهء فدوی: البته منهای مقام معظم رهبری(ضپ) را، که عامل بلا واسطهء این فاجعه است.

 

          * 55 آنلاین: بازیکن سابق رئال مسلمان شد. بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال آرسنال و رئال‌مادرید و کاپیتان تیم ملی توگو به دین اسلام روی آورد.

          تحشیهء فدوی: آخر همینطوی که نمی شود؛ گذشت آن زمانی که کسی همینطور- بی هیچ آدابی و ترتیبی- مسلمان می شد، اکنون باید روشن کند که کدام اسلام، که همه شان البته عزیزند، را برگزیده است؟! مثلاً: اسلام آمریکائی، انگلیسی، طالبانی، بوکو حرامی، داعشی و البته حکومت اسلامی درونمرزی (جمهوری اسلامی – م) که پاکنویس همهء آنهاست!

 

قیصرانه ها

اشاره: فدوی در این ستون،خبرهائی را نقل می کند که باعث شده اند که ازحیرت،سرِ همه جایش اسفناج اُرگانیک سبز شود و بگوید:

حرف میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

          * حیدر مصلحی٬ وزیر سابق اطلاعات: حفظ چارچوب نظام اسلامی در کشور می‌تواند نظام خوبی را برای مردم به رقم بگذارد!/ دیگربان

          حرف میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

          * آیت‌الله خامنه‌ای گفته است "زورگویان جهانی" قصد دارند اسلام را بدنام کنند و "به نام اسلام" دست به خشونت و تفرقه بزنند!، اما انتقال "تجربیات" ملت ایران می‌تواند این برنامه‌ها را خنثی کند!./ بی.بی.سی

          حرف میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

          * رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه می گوید که وجود سوسک های زیاد در کاخ ریاست جمهوری قدیمی باعث شد تا کاخ ریاست جمهوری جدید مشرف بر آنکارا پایتخت ترکیه را بسازد.! *

          حرف میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

___________________________________________________

* کاخ ریاست جمهوری جدید که با هزینهء 615 میلیون دلاری ساخته شد، باعث انتقادهای فراوان اپوزیسیون ترکیه از اردوغان شد. آن ها می گویند که ساختن این کاخ هدر دادن اموال عمومی بود و تنها برای ارضای احساس سلطه جویانهء اردوغان ساخته شده است./  العربيه

 

          * سایت «یمنی پرس» با انتشار یک عکس، نوشت: یهودیان افراطی با پوشیدن لباس سیاه داعش و حمل پرچم آن، حمایت و خشنودی خود را از جنایات این گروهک علیه مسلمانان نشان می‌دهند. /آخرین نیوز

          حرف میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

          * پارسینه:حجت الاسلام محمدرضا زائری از فعالان فرهنگی در نامه ای به وزیر اطلاعات خواهان تامین امنیت خود شد.

          حرف میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

          * بی.بی.سی: هیئت طالبان 'با مقامات امنیتی در ایران دیدار کرد'. تسنیم گزارش داده که "هیئت سیاسی طالبان افغانستان در سفر به تهران با مقامات امنیتی جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیرامون مسائل منطقه‌ای به‌ویژه مسائل جهان اسلام و همچنین مسائل مربوط به مهاجرین به بحث و تبادل نظر پرداختند"!

          حرف میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

          * آخرین نیوز: مدافع کانادایی حرم حضرت زینب (س)! حمزه علی یاسین» در تاریخ هفتم بهمن ماه سال 1372 (27 ژانویه 1994) در خانواده‌ای لبنانی الاصل در شهر «مونترآل» کانادا چشم به جهان گشود. وی پس از آن که حرم ها و اماکن مقدس شیعی در کشور سوریه مورد تهدید گروه های تروریستی ـ تکفیری قرار گرفت؛ به عنوان مدافع حرم عازم این کشور شد. این جوان کانادایی لبنانی الاصل سرانجام در روز جمعه سوم مرداد 1393 (25 جولای 2014) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

          حرف میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

          * تيک: انتشار تصاویری از یک ستاره هالیوودی که قرآن در دست دارد! در رسانه های غربی خبرساز شد. شایان ذکر است که این بازیگر سرشناس و 28 سالهء آمریکایی در حال حاضر طبق رأی یک دادگاه در حال گذراندن محکومیت خدمات عام المنفعه در یک مرکز خدمات اجتماعی در بروکلین است. وی به دلیل مصرف الکل و مواد مخدر در حین رانندگی محکوم شده است. پیش از این تعداد دیگری از هنرمندان و ورزشکاران غربی که گرفتار مظاهر پر زرق و برق اما فاسد جوامع خود شده بودند نیز به قرآن کریم و معنویت اسلام پناه آورده اند.!

          عکسا میگیره قیصر، چشا میره مغز سر!

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه
اشاره: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفهء دارالخـُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

          * يک شهروند: همه موظفیم تا نقشهء دشمن را بشناسیم و به مقابله با آن برخیزیم. بسیاری از مسئولین متأسفانه از نقشهء راه دشمن و نفوذ آن بی‌خبرند و فقط رهبرمعظم انقلاب با این همه مشغله‌ای که دارند، کشورهای متخاصم را رصد و چون دیده‌بانی امین نقشه دشمن را برای مسئولین کشور ترسیم می‌نمایند.

          فدوی: آخر این چه فرمایش مهملی ست؟ چشم تان را بگیرد که برادران هر کار که می کنند، بنظرتان نمی آید. فی المثل، شما همین واژهء مرکب "نقشهء راه" را از مُخبّط الاسلام والمسلمین احمدی نژاد کش رفته اید، آنگاه که با صرف هزینهء سنگین از بیت المال، اقدام به تهیهء "نقشهء راه" حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له لفداء(عج) فرمود؛ حال از این نکته می گذریم که  حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواحنا روحی فداه(عج)، بدلائل امنیتی، تغییر مسیر داد، و تمام نقشه های چهار رنگ و مرغوب چاپ شده از جیب ملت، ماند روی دست آن معجزهء هزارهء سوم، برادر 0601-0914!
 

          * حیدری: امام راحل(ره) 33 سال پیش که در جهاد اصغر بودیم فرمود: الان چه وقت تعطیلی مجلس است؟ حال که در جهاد اکبر قرار داریم بالطبع دیگر نباید اصلاً تعطیلی مجلس داشته باشیم چه رسد به اینکه یک ماه قبل بود که مجلس به تعطیلی رفت و حال تعطیلی دوم را سپری می‌کند!

          فدوی: والله برادر حیدری، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. لکن بین خودمان باشد،حال که ضد انقلاب خواب است عرض می کند، "مجلس به تعطیلی" نرفته، بلکه به کُما رفته است! مجلس مذکور جوری بقول عوام دیزاین شده است که بین تعطیلی و کُما، تفاوت چندانی هم ندارد و حتا اگر از تعطیلی یا کُما هم در نیآید، توفیری نمی کند، برادر حیدری!
 

          * 6127---0912: آقای رفسنجانی اخیراٌ در جمعی گفته دولت هشت سال گذشته مثل مرض هاری بود. اولاً چنین قضاوتی در خصوص هشت سال دستگاه اجرایی کشور نشانهء ‌تقوا نیست؛ ثانیاً با این حساب اگر کسی پیدا شود و بگوید دولت فعلی هم هر چه امتیاز بوده به دشمنان داده است و اگر آن دولت دولت هاری بوده این دولت دولت خواری است، چه خواهید گفت؟

          فدوی: خواهد فرمود که قافیه را رعایت کرده اند، برادر 6127---0912!

 

          * فرجی: از رئیس جمهور محترم درخواست می‌شود چند مجتهد به راه‌آهن جمهوری اسلامی اعزام نمایند تا به فریضهء امر به معروف و نهی از منکر بپردازند چرا که هرگاه خواستیم به این فریضه عمل کنیم گفتند رئيس جمهور گفته این کار هر کسی نیست باید مجتهد باشید!!

          فدوی:خدا مرگت دهد، نصرت، چه لوسی!

 

* 9458---0912: راه روستای رینه رود الموت شرقی از توابع قزوین با گذشت 36 سال از انقلاب درست نشده در ضمن از داشتن برق هم محروم هستیم. لطفاً مشکل روستائیان این روستا را منعکس کنید بلکه فکری بشود.

          فدوی: مراتب در شرایطی که در اثر افراط در نرمش قهرمانه همه جایشان شدیداً درد می کرد، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت، فریاد فرمودند: «بسمه تعالی- خفه!.. مگر فرمایش حضرت امام(ل) را فراموش کردید که فرمود: هی نگویید انقلاب برای شما چکار کرد، بگویید شما انقلاب چکار کردید؟» منظور معظم له این بود که شما سوریه رفتید؟ لبنان و غزه چطور؟ آنجا چند کیلو متر جاده و پارک ساختید؟ چند تُن مهمات جابجا کردید؟ آخر درب دیزی ولایت باز است، حیای گربهء اسلامی کجا می رود؟ خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو، ُمدّ ظله العالی، درانداختید، برادر 9458---0912!

        * 9745---0913: این فرهنگ ایثار و خون و مقاومت است که به ملت و ایران عزت و عظمت بخشیده نه برگزاری چند کنسرت موسیقی و حضور زنان در ورزشگاه‌ها. کاروان شهدا آمدند تا ما را از خواب غفلت بیدار سازند.

          فدوی: پوزش می طلبد، این عریضه متعلق به "ستون کلمات حمار"است که اشتباهاً در اینجا نقل شده!

 

ا       0919-4725: اگر بنا به قول آقای هاشمی فشار تحریم‌ها پدر مردم را در آورده آیا غیر از این است که عامل این تحریم‌ها فتنه‌گران مورد حمایت ایشان در سال بودند؟ پس چرا در این مورد ورود پیدا نمی‌کنند.

          فدوی: مراتب در اوقات شرعی، و  پس از صرف چندین دست چلوکباب سلطانی با کوبیدهء اضافه، به انضمام سرشیر و دوغ و عسل و توابع، و در حالتی که مشغول کُرنش قهرمانانه بودند، به آگاهی ریاست محترم تشخیص مجمع مصلحت نظام رسید، در پاسخ بعدالتحیه والسلام و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد (ع- س – ص- عج) و صدور چندین فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت فرمودند: والله برادر فدوی، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. لکن بین خودمان  باشد، ضد انقلاب نشنود، ایشان عزم شان را شدیداً جزم کرده بودند که در آن مورد " ورود " کنند، لکن مقام معظم رهبری ضاعف الله پُرستاته، پیشدستی فرموده و یکباره "دخول" فرمودند، برادر فدوی. ایشان بی تقصیر است!

 

ب       * 0918--4691: به رئیس جمهور عرض می‌کنم تورم برای جیب من بالای 60 درصد است و این آرامش را از من و خانواده‌ام ربوده است!

          * احمدزاده از تهران:  از قول یک رانندهء تاکسی بی‌سواد خطاب به آقای رئیس‌جمهور حقوق‌دان بنویسید این چه استدلالی است که گفته‌اند چون صد و بيست کشور جهان پروتکل الحاقی را پذیرفته‌اند ما هم می‌پذیریم. اگر این استدلال درست باشد ما باید با اسرائیل کودک‌ کش رابطه داشته باشیم چراکه اکثر کشورهای جهان با این رژیم ارتباط دارند. ما پیرو دینی هستیم که در آن آمده اگر تمام مردم گمراه شدند شما روی ایمان خود بایستید

          فدوی: چیزی نمانده بود که  فدوی عریضهء شما را بجریان  بیاندازد، لکن به استناد فرمایش شما، که بالا ترین مدرک تحصیلی شما، بیسوادی ست، معذور است. مدرسه که رفتید، فدوی را خبر کنید، برادر احمد زاده..

 

          * نیکنام: آن «مردان سیاست» که منفعل هستند حق ندارند از جیب مردم خرج کنند. امام راحل(ره) فرمودند ما امت محرمیم و از حملهء نظامی هراس نداریم و امت رمضانیم و از تحریم هراس نداریم. عواقب توافق منافی عزت به عهدهء کسی است که آن را منعقد کند. ملت هیچ نوع بازرسی از مراکز نظامی چه مدیریت شده و چه بدون مدیریت را نمی‌پذیرد.
          فدوی:
 والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م ) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ.. بین خودمان باشد ضدانقلاب نشنود، سال هاست که دست حضرات در جیب ملت است و دیگر چیزی برای هجمهء آن «مردان سیاست» نمانده است، برادر نیکنام!

 

          * گل‌محمد نورانی- مهدیشهر: به عنوان یک رزمنده و جامانده از عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر به رهبر معظم انقلاب عرض می‌کنم آقاجان؛ «از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن» تا ما جوانان و پیران بسیج مستضعفان جهانی به خود جنایتکاران آمریکایی ثابت کنیم که چقدر بی‌خاصیت و بی‌عرضه‌اند. یک بار برای همیشه بشریت را از چنگ حکومت سرمایه‌داران صهیونیست آمریکا نجات دهیم.
          فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظرمعظم له رسید، بعدالتحیه والسلام فرمود: بسمه تعالی، الجانباز یکفیه الاشاره! و افزودند که انگشت اشاره شان شدیداً درد گرفته است آنقدر اشاره کردند! پس چرا نمی روید که ایشان هم برای حصول به آرزوی دیرینه تان که شهادت باشد، دعا کنند، برادر گل محمد(ص) از مهدی(عج) شهر؟

 

          * 811---0911: از سکوت و انفعال سؤال برانگیز دولت و مسئولان مذاکرات هسته‌ای در مقابل یاوه ‌گویی‌ های آمریکایی‌ها چنین فهمیده می‌شود که احتمالاً در لوزان سوئیس کلاه سر تیم ایران رفته باشد. حداقل در این فرصت باقی مانده اشتباه خود را جبران نمایند و جلوی ضرر را بگیرند.
          فدوی: آخر این مهملی ست؟ روی عمامه که نمی شود کلاه گذاشت، برادر811---0911

 

          * 9712---0912: برای این ملتی که پای اصول و ارزش‌های خودش خون داده و 8 سال مقاومت کرده دادن یا ندادن چند لیتر بنزین سهمیه‌ای ماهیانه از سوی دولت ارزش ندارد. ولی ناراحتی ما این است که مسئولین با نحوهء اطلاع ‌رسانی‌شان شعور مردم را به سخره گرفته و با آن بازی می‌کنند.
          فدوی: مراتب در مجالی به استحضار رئیس آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام پوزش خواستند و گفتند  که غیر از شعور، جای دیگری از ملت در دسترس نبود که با آن بازی کنند، برادر9712---0912  !

 

          * 5248---0912: کارگر شرکت ایران خودرو هستم. چگونه می‌توانم برای نبرد در سوریه اقدام بکنم؟ چرا برای اعزام افراد داوطلب تمهیداتی در نظر گرفته نمی‌شود.؟

          فدوی از بجریان انداختن عریضه و اعزام شما از طریق بیت حضرت آقا (ضپ) مضایقه ای ندارد، لکن:

بیت

داداش نرو  به سایه

داعش خودش می آیه!

 

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

12سپتامبر المفخم  سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه