خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

6 مهر 1394 ـ 28 ماه سپتامبر 2015

 

خشمالله!

والله خواهر- برادر خواننده، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. فدوی چه می داند؟ او که، معاذالله، جامع جمیع علوم نیست؛! لکن بقول عوام to be honest with you ، از شما چه پنهان، براستی نمی داند!؛ شاید هم گوش مسلمین، کثرالله امثالهم، چندان سنگین شده است که داد و فریاد حضرت احدیت عز اسمه را نمی شنوند؛ بابا ای هوار! الله جله جلاله، دیگر بچه زبانی بفرماید که مهمان و مزاحم نمی خواهد! این هم سند مصّور منگوله دار عواقب اش:

* تعداد کشته‌ شدگان ایرانی در عربستان سعودی به 130 تن رسید/ رادیو فردا

که، بگزارش خبرگزاری ها، اگر تلفات سایر مسلمین، رضوان الله علیهم اجمعین، را هم علاوه کنیم، به آمار عجیب هزار و دويست نفر می رسیم. دو هفتهء پیش هم که الله خشمگین، جرثقیل را هُل داد و بالغ بر صد و هفده  فقره زائرین، و از آن میان، يازده نفراز مسلمین ساکن ایران سابق  را، شهید فرمود! فدوی برای جوریِ جنس، فضولی برادران خودمان را در کار خداوند متعال،در پی می آورد:

 * وزارت خارجهء ایران، مقام‌های عربستان سعودی را مسئول این حادثه دانست و در همین رابطه کاردار این کشور را در تهران احضار کرد./ همانجا

بهر روی، فدوی اگر جای برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف بود،بجای فرّاشان بیت الله، یقهء خود ِ صاحبخانه  را می گرفت! 

حُسنِ ظلام این مختصر، موضع شگفت انگیز برادران سعودی بشرح زیر است که با یک قیام و قعود، از طریق شیوهء مرضیهء ذبح اسلامی، 28 نفر دیگر،به قربانیان موجود افزوده است!:

* به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزنامهء الدیار در گزارشی نوشت: ملک سلمان بن عبدالعزیز  پادشاه عربستان دستور داده روز جمعه (فردا) سر 28 نفر از کسانی که امروز دستورات را به خوبی اجرا نکردند، در همان محل (صحرای منا) قطع کنند. به عقیدهء پادشاه این ها باعث این اتفاق غم بار شدند که چهرهء بدی از عربستان نشان داده شود!

 که این اقدام برادرانه، البته از مظاهر و مصادیق بارزِ دفع فاسد به افسد است!...

زیاده ساطوری نیست...

 

نسیه فروشی

فدوی نمی داند که خوانندگان محترم ضد انقلاب توجه کرده اند که برادران، قوم و قبیله شان البته دیگر فرقی نمی کند، لکن وقتی که نوبت به حقوق برباد رفتهء ملت یک لا قبا که می رسد، با گشاده دستی تمام، آن را تعلیق به محال می فرمایند؟!..

در خبرهای دارالخرافه آمده بود که زنده یاد احمدی نژاد، در مهملی تازه فرموده است که:

* دورهء مال مردم ‌خوری به پایان می‌رسد!/ آخرین نیوز

همانطور که ملاحظه می کنید، خبر، افزون بر خوشحال کننده، امیدوار کننده نیز هست، اما معجزهء هزارهء سوم، و البته منتخب مقام معظم رهبری(ضپ)، در سال 88 همین که بیاد هالهء معروف نورش می افتد، و باطری اش را چارج می کند، مردم یادش می رود و حقوق معوقهء او را نیز، اگر نگوید در محاق تعطیل، دست کم، تعلیق به محال می فرمایند!:

* دوره مال مردم‌خوری به سر خواهد آمد و همه جشن سقوط ظلم و استقرار حکومت عدل مهدوی را برپا خواهیم کر.!/ همانجا

تو خود حدیث مفصل بخوان از این "مهمل"!

------------------------------------

 (1) (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی و مخفف ضاعف االله پرستاته است

 

قیاس

فدوی تمدید مرخصی دیده و شنیده بود، لکن تمدید زندان پس از اتمام دوران محکومیت را، نه!؛ باری فدوی در مرور خبری، شدیداً نگران خودش شد! لکن چون بخیل نیست، شما را هم در وحشت خود، بشرح زیر شریک می کند:

* قاضی صلواتی، رئیس شعبهء 15 دادگاه انقلاب، سعید رضوی فقیه را برای اتهامات جدید در مجموع به سه سال و نیم حبس محکوم کرد: دو سال برای توهین به رهبر جمهوری اسلامی، یک سال "تبلیغ علیه نظام" و شش ماه برای توهین به نمایندگان مجلس خبرگان. /دویچه وله

بعنوان مشق شب، پیدا کنید مجموع سال های محکومیت فدوی را، با توجه به معلوماتی که در سه دههء اخیر از او دارید!

 

تکلیف غیر شرعی

اگر بپذیریم که پشهء مکتبی هم بی اذن مقام معظم رهبری(ضپ) در آسمان جامعهء شکوهمند اسلامی ما نمی پرد، بعنوان مشق شب، پیدا کنید میزان احتمال فرار زندانی عقیدتی  و بیمار بالا را(1)، که با زنجیر اباعبدالله(ع)، شدیداً به تخت بیمارستان ضمیمه شده است!

زیاده تکلیفی نیست..

___________________________

(2) سعید رضوی فقیه

 

بی تربیتی

  فدوی دستکم،چند ساعتی ست که از پنجره، بدون اینکه بداند چرا، همینطور شاهد فحش هائی ست که بقول عوام non stop در فضاء حقیقی و مجازی، در حال رفت و آمدند!

باری-  فدوی، که تازه از بستر مرگبار خود برخاسته بود و نمی دانست که شلیک پیوستهء توپخانهء "دشمن"(1)، از چه بابت است، همینطور خواب آلود و گیج، دور خود می چرخید تا سرانجام دریافت که موجب آن برادر هادی غفاری بوده که فرموده است:

* مادر انقلاب منم!/ خودنویس بنقل از شرق

اولاً، با توجه به باز شدن فضای جنسی در جامعهء شکوهمند اسلامی، چرا ایشان تغییر جنسیت خود را به آگاهی اُمّت همیشه در خاک و خلُ خفته نرسانده است که حالا جماعت اینگونه زنجیر پاره کنند؟! و نیز، با توجه به اینکه آحاد ملت(2)، از بام تا  شام، مادر محترم انقلاب را، با دشنام هائی غیر قابل نقل، مورد تفقد قرار می دهند!، اگر فدوی، معاذالله بجای برادر غفاری بود، هرگز نمی گفت که مادر انقلاب است!

تا نظر شما چه باشد!

------------------------------------------------

(1) وامی از مقام معظم رهبری(ضپ)!

(2) نه اُمّت- م

از میان خبرها

پیرو انتشار خبری در رسانه ها بشرح زیر:

* آمانو 'در کمیسیون برجام مجلس ایران حاضر می‌شود'. / بی بی سی

خبرنگار پارلمانی ما  نیز، چفیه و کلاه کرده، و پس از حضور در محل، از اُم القراء گزارش داد که برادر "آمانو" که حوالی اوقات شرعی در مجلس بیت حاضر شده بود، پس از شرکت در نماز دشمن شکن جماعت، به امامت برادر علی(ع) لاریجانی، دامت تحریکاته، در معیت نمایندگان محترم حکومت  در مجلس، در همان صحن مجلس، شدیداً  به سینه زنی پرداخت و پس از نماز مغرب، به مقرّ خود در ممالک محروسهء امریک، بازگشت. وی در پاسخ خبرنگاران، نتایج این سفر را پُر بار خواند. یک ناظر آگاه که نخواست نام اش تا انقلاب مهدی(عج) فاش شود افزود که منظور برادر "آمانو" از "پُر بار" سوغاتی های سنگینی  بودهکه در بار داشته است!

والله العالم...

 

تبعیض

فدوی هم، با تمام خرفتی تاریخی خود، سرانجام کم تا قسمتی ملتفت شده است که الله، اعز اسمه، بین مخلوقات خود، از جمله بشر، و از آن میان زن و مرد، تفاوت نگذاشته، لکن برادران که همه جوره روی دست الله، جلّ جلاله، بلند شده اند، فرق می گذارند!، ملاحظه کنید:

* علی کفاشیان‌، رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید که منعی برای ورود "زنان خارجی" به استادیوم‌ های فوتبال وجود ندارد. این در حالی است که رئیس فیفا از ایران خواسته است، مانع ورود تماشاگران زن به استادیوم‌ها نشوند. /دویچه وله

بر این پایه، زنان خاج پرست، لابد چیزهائی دارند که زنان ایرانی هم دارند! فدوی لکن تردید دارد که آن «چیز» همان «آنی» باشد که عالیجناب اراده فرموده است! باری، فدوی در خبرهای اندکی پیش، گزارشات پراکنده ای را اینجا و آنجا، پیرامون بروز زلزله در تهران سابق و میزان تلفات آن ملاحظه کرده بود؛ لکن مع الاسف زمان وقوع  و قدرت اش را، به مقیاس"ریش تِر"!، نمی دانست که با ملاحظهء خبری که از همان منبع نقل می شود، بحمدالله رفع مشکل شد:

* هشدار حزب‌الله به دولت: زنان به ورزشگاه بیایند زلزله به پا می‌کنیم!

ارگان جنود ِ ظفر ورود، در ادامهء این خبر میمنت اثر، شیهه کشان افزوده است:

* «دولت در یک اقدام سیستمی تمام اهتمام خود را برای زیر پا گذاشتن شرع مقدس به کار گرفته و پیش می‌رود و رسانه‌های فاسد از این روند حمایت می‌کنند و رسانه‌های مدعی ارزش ‌مداری نیز مشابه ادوار قبل برای سکوت خود دلایلی تراشیده و در مقابل منکر دم نمی زنند».

 و نیز بعنوان تیر خلاص:

* «حدود جهل روز باقی است تا مسئولین از این راه باطل برگردند یا آن که شاهد يک روز تاريخی ديگر در تقویم حزب الله باشند».

فدوی لکن در این میان، همینطور ارّه به ماتحت مانده است که حال که زنان بزرگوار ایرانی، به ورزش با اعمال شاقه گردن نهاده و حاضرند که  بهنگام ورزش، بوجه زیر قنداق شوند، برادران چرا دیگر، شیهه کشان زنجیر پاره می فرمایند؟!، شما خوانندگان محترم  ضد انقلاب، می دانید؟

 

«گویاست»، دگر حاجت مشا طه ندارد!

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

* توسط پیمانکار متعلق به سپاه: 11 میلیارد تومان هزینه دیوارکشی دور مجلس. / سحام نیوز

 تحشیهء فدوی: اگر حتا برای تک تک نمایندگان محترم حکومت در مجلس، قفس اختصاصی می ساختند، ارزان تر تمام می شد، برادر سحام!

 

* اوباما: راه دستیابی ایران به اسلحه اتمی را بستیم.

* روحانی: به تمام اهداف مان در مذاکرات هسته‌ای رسیدیم. /  العربیه- تیتر

تحشیهء فدوی: خدا کند که این دروغ شما راست باشد، برادر اوباما!

 

* "آمانو"  رسماً از پارچین بازدید تشریفاتی کرد!/ کیهان دارالخرافه

تحشیهء فدوی: حیرت مکتبی شما از چه بابتی ست، برادر حسین(ع)!؟ خب صلهء ارحام است دیگر، و البته به صرف چای و شیرینی، بقول عوام، what’s your problem?

 

* دویچه وله: حماس: با اسرائیل در حال مذاکره‌ایم. خالد مشعل، رییس دفتر سیاسی حماس، اعلام کرد که برای دستیابی به توافقی اساسی بر سر آتش‌بسی دراز مدت از چندی پیش با مقامات اسرائیلی وارد مذاکره شده است. اسرائیل تا کنون هرگونه تماس با این سازمان اسلام‌گرا را رد کرده است.

تحشيهء فدوی: فدوی ضمن اهداء تبریک و تسلیت بحضور حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و نایب البته بر حق اش، مقام معظم رهبری(ضپ) و سایر حضرات آیات عظام و حجج اسلام به ترتیب ریش، بقای عمر بازماندگان را، از درگاه احدیت مسئلت دارد!

 

* حرف آخر آقای هاشمی هم تقدیرست و هم هشدار. تقدیر از ولایت مداران دوران دفاع مقدس.هشدار به ولایت معاشی های برخی دراین روزگار.آقای هاشمی درهمین چند جمله آدرس عاقبت دلواپسی ها را می دهد. فرجام دلواپسی ها از قطعنامه 598  تا برجام هسته ای.تقدیر هاشمی برای رزمندگانی است که آن روزها دلواپس بودند. ولی با ولایتمداری و پذیرش حرف امام، شهد شیرین پیروزی را نوشیدند.هشدارهاشمی به ولایت معاشانی است که دلواپس توافق هسته‌ای‌اند،ولی هنوز نفهمیده اند که بی اذن رهبری انجام چنین کاری هرگز میسر نبود.همانطور که پذیرش قطعنامه 598 بی اذن امام نمی شد/ پایگاه اونترنتی!

تحشیهء فدوی: چقدر فدوی سینه به تنور چسباند که کار طبق معمول،کار معظم له است، لکن بخرج مؤمنین نرفت که نرفت!

 

* وزیر ارشاد ایران با اشاره به تحول در دنیای ارتباطات گفت: "در دنیایی زندگی می‌کنیم که گسترش ارتباطات و تحولات به سرعت در آن رخ می‌دهد و با گستره ماهواره، فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی مواجه هستیم و همچنین رفت و آمدهایی که به خارج از کشور صورت می‌گیرد جامعه ما را با چالش های اجتماعی مواجه می‌کند."/ بی بی سی

تحشیهء فدوی: اینکه نگرانی ندارد، زندانها را برای چنین روزی ساخته اند، برادر جنتی!

 

* 55 آنلاین: سعود محمد السانی، سفیر عربستان در دهلی نو، روز پنجشنبه با حضور در وزارت امور خارجه هند با رد اتهامات علیه دیپلمات این کشور در خصوص سوء استفاده جنسی و زندانی کردن دو مستخدم نپالی از سوی وی، اعتراض شدید خود را به این حمله به اطلاع مقامات وزارت امور خارجه هند رساند. به دنبال شکایت یک زن نپالی از سوء استفاده جنسی و زندانی کردن وی از سوی یک دیپلمات عربستان سعودی در دهلی نو، پلیس هند با حمله به خانهء این دیپلمات سعودی یکی دیگر از مسخدمان تبعه نپال که در خانه وی زندانی شده بود را آزاد کرد. روزنامه هندو نوشت: این زنان از سوی مجید یکی از دیپلمات های عربستانی به قیمت یکصد هزار روپیه از یک دلال خریده شده بودند. این زنان گفته اند که بارها از سوی این دیپلمات عربستانی مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته اند و به مدت سه ماه در خانهء وی زندانی بوده اند.

تحشیهء فدوی: لکن واجب عینی ست که برادران، زوار و حجاج گرامی ،بدانند که عملیا ت جنسی برادران سعودی، محدود به فرودگاه جدّه نیست؛ و خلاصه اینکه هر جا که گیرشان بیفتی، تا "چفیه " چرخ داده ای "کُندَت"!

 

* آیت الله هاشمی: انتخابات اسفندماه مهم است؛ وظیفهء همهء دلسوزان است که به انتخابات ورود کنند/ انتخاب بنقل از 55 آنلاین

تحشیهء فدوی: والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ.. لکن بین خودمان باشد، حال که ضدانقلاب خواب است عرض می کند که فدوی، مراتب را شدیداً  به آگاهی دلسوزان رساند، در پاسخ، همینطور که عقب عقب می رفتند، گفتند بقول عوام no way! زیرا در صورتی که بخواهند در انتخابات ورود کنند، خوف آن دارند که مقام معظم رهبری، ایدالله جیشه، مانند سال 88 یکوقت بی هوا، "دخول" کند، برادر رفسنجانی!

 

* 55 آنلاین: مسعود رايگان، بازيگر: «با وجود حدود 80 ميليون جمعيت، تيراژ 1100 نسخه‌اي براي كتاب يك فاجعه فرهنگي به شمار مي‌رود».

تحشیهء فدوی: این دیگر چه فرمایشی ست؟  فاجعهء فرهنگی، شکست پی در پی طرح های رنگارنگ خداپسندانه و پر هزینه حجاب و عفاف است، نه افت تیراژ کتاب در جامعهء شکوهمند اسلامی!

 

* دیوید کامرون: هزاران پناهجوی سوری می‌پذیریم. / دویچه وله

تحشیهء فدوی: لکن احوط آن است که  فکری بحال مقام معظم رهبری(ضپ) بکنید که موتور تولید آواره و پناهنده است، برادر دیوید کامرون!

 

* 55 آنلاین: وی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به اسنادی که از رانت صورت گرفته در راه آهن اترک - برکت به دست اش رسیده است، گفت: «فردی که در دههء 70 به دلیل فساد در دادگاه مجرم شناخته می شود و بر مبنای حکم دادگاه، اموال اش مصادره شده و چندین سال هم در زندان بوده است، یک باره در دولت احمدی نژاد مورد اعتماد قرار می گیرد و پروژهء 700 میلیون دلاری راه آهن اترک - برکت را به وی می سپارند» . وی، با ابراز تاسف از اینکه پروژه به این مهمی را به فردی سپرده اند که هیچ گونه تخصص و تجربه ای در زمینه کارهای عمرانی نداشته است، گفت: «تاسف آورتر اینکه این پروژه با ترک شرایط واگذاری پروژه ها به این شخص واگذار شده است

تحشیهء فدوی: یک جوری حرف می زنید که انگار خودِ طرف، موجود متخصصی بوده است! وی تنها مزیتی که داشت این بود که منتخب مقام معظم رهبری(ضپ) بود!

 

* مهدی جمالی، مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا، از مشتریان بابت کیفیت پایین محصولات این شرکت عذرخواهی کرد./ 55 آنلاین

تحشیهء فدوی: لکن احوط آنست که قضیه فقط محدود به برادر مهدی(عج) جمالی نشده و این شیوهء مرضیه به سایر حضرات مسؤلین، آیات عظام و حجج اسلام و، در رأس همه، مقام معظم رهبری،  ضاعف الله پُرستاته، سرایت کند.  آمین یا رب العالمین.

 

* در پی علنی شدن اختلاف‌ علی خامنه‌ای با حسن روحانی و اکبر هاشمی رفسنجانی بر سر سیاست ‌های کلی نظام٬ فرمانده کل سپاه پاسداران به طور غیرمستقیم به روحانی و هاشمی هشدار داد./ دیگربان

تحشیهء فدوی: برادر جعفری یک لحظه یادش رفت که کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی، خودش مانند او شدیداً آخوند است!

 

* پلی که روستائیان ساختند و مسؤلان افتتاح کردند!/ تقاطع

تحشیهء فدوی: منظورشان این بود که: ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان!

 

* هاشمی رفسنجانی: نمی توان با تبلیغات و آمار غیرواقعی مردم را فریب داد / ایسنا

تحشیهء فدوی: بقول آن لطیفهء غیر قابل نقل: " ما کردیم و شد"!

 

* آخرین نیوز: تيتر: به موسوی و کروبی حس بدی ندارم. لاریجانی، رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، گفت: مقابله با فتنه برای انتقام گیری نیست، آقای خاتمی، آقای کروبی و آقای موسوی سال‌ها در نظام زحمت کشیدند، هیچ کدام از شخص آنها، احساس شخصی بدی نداریم. منتهی در اسلام، حب و بغض شخصی نیست، حب فی الله و بغض فی الله هست.

تحشیهء فدوی: یک وقت سایر برادران برایت حرف در می آورند ها، برادر محمد(ص) جواد(ع)!

 

* کمک‌های تسلیحاتی این کشور به متحدانش در منطقه ادامه خواهد یافت/. العربيه. برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف، وزیر امور خارجهء بیت.

تحشیهء فدوی: اگر زحمت نیست، در امحاء تحریم ها قدری شتاب کنید، برادران کار و عجله دارند، برادر حسین(ع) اوباما.

 

* صادق لاریجانی: شورای نگهبان محکم بایستد.

تحشیهء فدوی: نمی شود برادر صادق(ع)، نمی شود؛ این  ماموت های گرامی، حتا نمی توانند سر پا بایستند،چه برسد به محکم!

 

* کمک یک میلیارد دلاری ایران (1) توسط سوریه (2) پذیرفته شد! / دویچه وله- تیتر

تحشیهء فدوی: بسیار محبت و بزرگواری فرمودند!

-------------------------------------------------------------------------------

(1) و (2)  لطفاً لغزش های چاپی "ایران و سوریه" را در عبارت بالا، به : "خامنه ای و بشار اسد" اصلاح بفرمایید، اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع)

 

پای درد دل مردم دارالخـُرافه
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جرایدِ شریفهء دارالخـُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

* شجاع از بوکان: صهیونیسم جهانی به طرز وحشتناکی فضای مجازی را مدیریت کرده و تحت تاثیر قرار داده است. می‌طلبد که نخبگان دلسوز جامعه و آینده بشریت با روحیه بسیج‌گونه وارد این فضا بشوند و جلوی سمپاشی جریان جهانی سکولاریسم را بگیرند و مطمئن باشند که خداوند نیز در این راه آنان را کمک خواهد کرد.

فدوی: برادر شجاع!، فدوی نه اینکه از اینکه شما زنجیر پاره کرده اید، نگران باشد، زیرا می دانید که فدوی یک عنصر خودی و شدیداً در حدّ نقطهء جوش، ولایتمدار است؛ لکن بین خودمان باشد، فدوی می داند که بوکان کجاست، با توجه به اینترنت اختهء حکومت اسلامی درونمرزی (جمهوری اسلامی- م) این "طرز وحشتناک" را بقول برادران، چگونه رصد کرده اید، برادر شجاع!

 

* 1442---0913:  از قرار معلوم به درخواست آمانو رئیس آژانس هسته‌ای جلسه روز یکشنبه کمیسیون برجام با ایشان ضبط نشده تا هر وقت خواست زیر حرف‌های خودش بزند.

فدوی از بحریان انداختن عریضهء شما حرفی ندارد؛ لکن پیش از آن، یاد آوریِ یکی دو نکته، بشرط آنکه بین خودمان باشد و ضد انقلاب هم نشنود، خالی از ضرر نیست و آن اینکه، حتا حضرت امام هم با آن همه ریش و پشم، زیر حرف‌های خودش  زد، برادر امانو که یک موی ناقابل هم بصورت ندارد، برادر1442---0913!

 

* 1442---0913: بازدید آمانو رئيس آژانس هسته‌ای از پارچین ثابت کرد دولت نمی‌خواهد مانع ورود آژانس به سایت‌های نظامی شود. آقای رئیس‌جمهور توضیح بدهد کجای این توافق پیروزی است.

فدوی روی عریضهء شما، مع الاسف، اقدامی ندارد زیرا توهین به اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای،خلدالله ملکه و سلطنة، هم حدی دارد آخر! یک جوری حرف می زنید که ایشان که در سمت کاپپتان تیم هسته ای بازی می کرده، انگار چیزی بیش از دست پنجم خر، مُدّه ظله العالی نبوده است!..
 

* 4578---0939: این بیان شخصیت برجستهء سابق انقلاب که «تحریم‌ها پدر مردم را درآورده است» دقیقاً در حکم تیغ تیزی است که برای بریدن سر مردم در اختیار تحریم‌گران نامرد قرار می‌گیرد!

فدوی: مراتب با قید چندین فوریت به آگاهی برادر علی اکبر(ع) هاشمی رفسنجانی، دامت تحریکاته رسید، بعدالتحیه والسلام و ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)، بعنوان عنصری معتدل و البته بخاطر شما، کوتاه آمده و عبارت «تحریم‌ها پدر مردم را درآورده است» را به «تحریم‌ها مادر مردم را درآورده است» تغییردادند، برادر 4578---0939!

 

* 9671---0912: مردم عاشق امام خمینی(ره) و فرزندش مرحوم سید احمد آقا هستند. با جسارتی که روزنامه‌های زنجیره‌ای در بیان خاطرات ساختگی به حجت‌الاسلام احمدآقا کردند منتظر دیدن عکس‌العمل از سوی سید حسن آقای خمینی، مسئول مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی، هستیم. چرا ایشان واکنشی نشان نمی‌دهند؟

فدوی: والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان  باشد، ضدانقلاب نشنود، فدوی از به جریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد لکن پیش از آنکه به اتفاق سنگ روی یخ شویم، یادآوری این نکته نیز خالی از ضرر نیست که خاطرات کذائی از آن همان بزرگواران بوده، لکن حتا اگر حضرت امام(ل) و احمد آقا از خاک برخاسته،خود را تکانده و بگویند که  مهملات داهیانهء مذکور متعلق به خودشان بوده، امت شهید پرور هیچ جور زیر بار نرفته و حضرت امام(ل) را متهم می کنند که از خط مالروی امام (ل) خارج شده است! حالا دیگر خود دانید، برادر 9671---0912!

 

* 8782---0919: تسمهء موتور تاکسی سمندم با 43 هزار کیلومتر کارکرد پاره شد و بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار تومان هزینه روی دستم گذاشت. چند روز بعد از آن بلبرینگ کلاج آن خرد شد 400 هزار تومان دیگر هزینه کردم. آیا نباید شرکت سازنده در این مورد احساس مسئولیت بکند؟

فدوی: مراتب با قید چندین فوریت و در اوقات شرعی، بعرض مسؤلین امحترم علی الله مقامهم اجمعین رسید، در پاسخ ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) سوت زنان فرمودند: بسمه تعالی، نه، همین که هنوز زنده اید، کفایت می کند!

 

* مردانی:  چند روز قبل هنگام اذان مغرب از بزرگراه رسالت به طرف غرب حرکت می‌کردم. بعد از تونل دوم یک افسر و مامور راهنمایی و رانندگی را مشاهده کردم که در پیاده‌رو سجاده زیر پا انداخته و مشغول خواندن نماز اول وقت است. واقعاً لذت بردم و تحت تاثیر قرار گرفتم. این فرهنگ اگر به همهء اقشار و همه‌ جا تعمیم پیدا کند، اثرات معنوی غیرقابل باوری خواهد داشت.

فدوی مراتب را در شرایطی که پس از نرمش قهرمانهء صبحگاهی، مشغول نوشیدن جام زهرِ قندپهلو بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رساند. بعدالتحیه والسلام فرمودند «نماز در پیاده رو به کمر تان بزند!، اگر آب کُر دست تان است زمین گذاشته خود را به بیت رسانده و معظم له را در نوشیدن یک قوری زهر که وبال شان شده است، یاری کنید، برادر افسر!» فدوی البته از شما چه پنهان، بيضهء لازم را در اختیار نداشت که عرض کند که در زمان طولانی نماز برادران در پیاده رو،چند فقره تصادف و سرقت اتفاق افتاد، شما اگر بیضهء لازم را در اختیار دارید، بسم ا...

 

ا* يک شهروند: مراسم روز قدس امسال نیز با حضور چشمگیر ملت با جهت‌گیری انقلابی علیه فتنه‌گران داخل و خارج برگزار شد به همین دلیل دشمنان سخت عصبانی شدند.

فدوی: مراتب در لابلای اُمّت آل ساندیس، سلام الله علیهم اجمعین، به آگاهی دشمنان نابکار رسید. بقول عوام"دبل چک" کرده و گفتند حتا به بیضه شان هم اصابت نکرده است، برادر شهروند!

 

* يک شهروند: من سخنم با عده‌ای از دولتمردان است و تعدادی از افراد ساده‌لوح به خصوص رسانه‌های زنجیره‌ای که جاده‌ صاف‌ کن امپریالیسم هستند. برادرانه عرض می‌کنم حالا که فقط صحبت جمع ‌بندی مذاکرات است بر فرض توافق هم بشود و تحریم ها را بردارند آیا غیر از این است که می‌خواهند پول‌های بلوکه‌ شده خودمان را به ما برگردانند که به ناحق در چند سال اخیر بلوکه کرده‌اند؟ این کجا جشن دارد؟ به ما هم بگوئید بدانیم؟

فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت کُرنش قهرمانه دولا دولا راه می رفتند،به شرف عرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. در بازدم فرمودند آخر همه چیز را پیرامون پول های بلوکه شده به سرورانی چون: برادر بشار اسد و سید حسن نصرالله و سایر ماجرا جویان محترم خاور میانهء عربی(ع- س- ص- عج) می شود گفت، ولی بشما نه، عجالتاً توی صف باشید، خبرتان می کنیم،برادر 1442---0913!
 

* فرخ: از سازمان حج درخواست می‌شود با تدبیر و برنامه ‌ریزی برای اربعین حسینی(ع) مانع بروز مشکلات سال گذشته و اذیت زائرین حرم حسینی(ع) شود.

فدوی: والله برادر فرخ بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، فدوی کوشید که حضرات مسؤلین، اعلی الله مقامهم اجمعین، را برای حفاظت از شما متقاعد کند لکن زیر بار نرفتند و ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) فرمودند:

بیت

زنهار اگر روی جدّه

بنده مسؤل آن نخواهم بود!

 

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

25 سپتامبر المردّد سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه