خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

20 مهر 1394 ـ 12 ماه اکتبر 2015

 

راه حل مدرن

       گرچه عالیجناب حافظ، در بیتی از آن غزل مشهور فرمود:

در بیابان گر به شوق "کعبه" خواهی زد قدم

سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان، غم مخور،

لکن، تا آنجا که فدوی می داند، آن بزرگوار پیرامون تلفاتِ "خار مغیلان"، چیزی گزارش نفرموده است! فلذا فدوی دور از جانِ شما، همینطور ارّه به ماتحت مانده است که چگونه مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، به "شوق کعبه" و در غیابِ "خار مغیلان"، بیش از هزارتن تلفات داده اند؟!(1).. بنظر می آید که الله جل جلاله، و نمایندگان گوناگون و البته محترم وی روی زمین، که عجالتاً عبارت اند ازحکومت اسلامی درون مرزی (جمهوری اسلامی - م) وحکومت اسلامی برون مرزی (داعش - م) و سایر دم قیچی های اسلام عزیز مانند طالبان، القاعده، بوکو حرام و....حتا فرمایش آن بزرگوار که گویا فرمود: "فرزند زمان خویش باش" را هم هیچ جور بر نمی تابند و معتقدند که  اصل بر شکنجه است! باری، پژوهش های فرسایندهء فدوی در همین ارتباط حاکی ست که پیش از این یکی از مؤمنینِ مبتکر، و البته امروزی، شیوهء تازه ای در طواف کعبه ابداع فرموده بوده که می توانسته ضمن طواف توأم با تفریح، از بروز فاجعهء منا نیزجلوگیری کند که البته طبق معمول، قربانیِ اختلاف بینِ علما شده است؛ به سند مصوّر و منگوله دارش که در پی می آید،توجه کنید:

       * آخرین نیوز- تیتر: طواف کعبه با اسکوتر!(scooter)

       و در ادامه:

       * یک زائر عربستانی به جای آنکه طبق سنت با پای پیاده دور کعبه طواف کند، سوار بر اسکوتر برقی‌اش دور خانه خدا طواف کرد!

       که البته گفتن ندارد که در آن لحظه، اسلام عزیز شدیداً به خطر افتاد و اختلافاتی بین علما را بشرح زیر موجب شد:

       * همان منبع: و این مسأله نارضایتی بسیاری از مسلمانان و علما را در پی داشته است! اقدام این فرد که به گزارش خبرگزاری‌های سعودی، سالم بوده! و مشکل جسمی نداشته، از سوی برخی توهین به مقدسات شمرده شده است! بسیاری هم بر این عقیده‌اند که باید از ورود اسکوتر در مسجد الحرام جلوگیری شود، چون در تمرکز دیگر زائران اختلال ایجاد می‌کند!

       همانطور که ملاحظه می کنید، خودِ صاحب عله، که الله عز اسمه باشد، در این میان، جرأت اظهار نظر نداشته است! نکتهء دیگر اینکه، علما لابد فکر نمی کردند که اندکی بعد، بیش از هزار نفر، زیر دست و پای خودشان، له می شوند، و گرنه شاید با طواف کعبه با اسکوتر موافقت می فرمودند و هزار نفر از جنود ظفر ورود مؤمنین، کم نمی شد!

        زیاده جسارت است

       تحریر اول، 3سپتامبر / تحریر دوم 10 اکتبر015

___________________________________________

(1) تلفاتِ ناموسیِ فرودگاه جدّه، در این آمار لحاظ نشده است !

 

و آنها که شانس شهادت نصيب شان نشده!

نفر سمت چپ، برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف است که فدوی نمی داند که وزیر خارجهء کجاست؟!

شما خوانندگان محترم ضدانقلاب می دانید؟

 

جشن آغاز بهار،با نماز وحشت!

       فدوی در مرور خبرهای دارالخرُافه با ملاحظهء يک تصویر، خوف شدیداً برش داشت و از ترس رفت زیر میز! باری، وی البته ناخن خشک نیست و خوانندگان محترم ضدانقلاب را نیز، در وحشت خود، بوجه زیر، و بقول عوام for free شریک می کند!:

       توضیح خبری که در پی می آید، البته تصویر را توجیه نمی کند!:

       * همزمان با جشن آغاز بهار مهر و سال تحصیلی جدید معلم همدانی با لباس عروس در کلاس درس حاضر شده و به تدریس پرداخت./ آخرین نیوز

       و در ادامهء خبرِ وحشت اثر:

       * به گزارش مشرق، فائزه عبادی که 25 سال سن دارد و معلم پایهء اول ابتدایی است، هدف از این اقدام را تعهد و عشق به کار عنوان کرد و اظهار داشت: عقیده دارم انسان ها باید در هر شرایطی وظیفه خود را انجام دهند.!

       خبرنگار چموش آموزشیِ فدوی اما در گزارش خود آورده است که "هدف از این اقدام"، و البته نیت خیر، ترساندن بچه ها بوده است! فلذا دانش آموزان خرُدسال در زنگ تفریح، به امامت مدیر دبستان، دو رکعت نماز وحشت بجا آوردند، قربتاً الی الله!..

       باری در حاشیه، این نیز مخفی نماند که هیچ استبعادی ندارد که ذغال خوب، بی تأثیر نبوده باشد، یعنی، "هراس" در خاندان فدوی، کم تا قسمتی موروثی ست و هم از این روست که جدّ اعلای او نیز، در همین ارتباط چنین سروده است:

به قربانت مگر سیری، پیازی؟

که توی بقچه و چادر نمازی؟

کجا فرمود پیغمبر به قرآن

که باید زن شود، غول بیابان؟

کدام است آن حدیث و آن خبر کو

که باید زن کند خود را چو لولو؟

زیاده وحشتی نیست...

 

وکیلم بنده؟!

       این فرمایش قهرمانانهء مقام معظم رهبری(ضپ)(1) را فدوی، زمانی بنقل ازبرادر بی.بی.سی، طی مقاله ای بنام "یادداشت" بوجه زیر آورده بود:

       * «ما به آمریکایی‌ها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد و خود برتربین و غیر منطقی و عهد شکن است و دولتی در تصرف شبکهء صهیونیسم بین‌المللی است که به خاطر صهیونیست‌ها مجبور است با رژیم غاصب مماشات کنند و نرمش نشان دهند.»

       خوانندگان محترم ضد انقلاب یادشان باشد که بیاد فدوی بیاورند! که در شرفیابی آتی که همین  سه شنبه باشد، پس از صرف نماز ظهر، قدری اظهار بیضه کرده و از معظم له بپرسد که چرا بزرگواری (اهمال - م) کرده و پدیدهء بسیار شگفت انگیز "نرمش قهرمانه" را، به قول عوام، کپی رايت Copy Right  نفرموده است که حالا هر کس و ناکسی، بدون پرداخت حق و حقوق ایشان، آن را وقت و بیوقت، بجا و نابجا، استفاده کند(2).

       که اين مسئله مصادف بود با سفر کلید الاسلام والمسلمین، برادر حسن(ع) روحانی به ممالک محروسهء امریک، و مصاحبه با آن خبرنگار مادّهء بی لچک خاج پرست:

توضیح عکس:

لکن به امّ القراء که برگردیم، مؤمنین بابت شما، به اقرب احتمال، پوست مان را می کنند!

       باری - "ارسلان" یکی از کاربران یا خوانندگان نوشته های بیمقدار فدوی نیز در آن زمان، پس از تعارفات معمول، در همین پیوند ضمن پیامی مرقوم داشته بود که:

       * "میگم فدوی عزیز، این اوباما و روحانی، اگه یکی یک دست بهم می دادن چی می شد"؟!

       با توجه به کف مبسوطی که در آن روزگار غدار از دهان مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم همینجور می  ریخت، برآوردن آرزوی ارسلان، مبالغ هنگفتی، البته ُمستبعد می نمود؛ لکن حال امروز فدوی "با تهدیدات خداوند متعال"(3)  مباهی ست که شدیداً به استحضار ارسلان و نیز سایر خوانندگان ضدانقلاب محترم برساند که اینک  کار از دست دادن گذشته و به معانقه کشیده و عملهء بیت، به نیابت از مقام معظم رهبری(ضپ)، با سنگ پای چینی، بجان شعار "مرگ بر آمریکا" بر روی دیوارها افتاده است؛ این هم سند مصور منگوله دارش:

       معرکه گیری های معمول البته حسب شیوهء مرضیه، برای مهار کردن لشکر جرار مؤمنین در حاشیه، نان و ماست خودش را می خورد:

       * به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فردا، سازمان بسیج دانشجویی در واکنش به خبر منتشره در سایت فردا، مبنی بر پاک کردن شعار"مرگ بر آمریکا" از روز دیوار های لانه جاسوسی سابق، اطلاعیه‌ای عجیب و قابل تامل صادر کرد. در بخش پایانی این اطلاعیه خطاب به رسانه‌های خبری آمده است: از رسانه ‌های گرامی و ارزشی کشور، که به دلیل دغدغه‌ مندی نسبت به انتشار این خبر مبادرت ورزیده‌اند، می‌خواهیم پیش  از رسانه‌ای کردن این ‌چنین اخباری صحت و سقم موضوع را از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی جویا شوند./ سایت فردا

        و توضیحات فردا : به نظر می‌رسد مسئولان این سازمان هنوز از ساختمان خود بیرون نیامده‌اند و خبر ندارند که شعارهای «مرگ بر آمریکا» روی دیوار حاشیهء خیابان شهید مفتح دیگر وجود ندارند! معلوم نیست آیا مسئولان روابط عمومی این سازمان هنوز قواعد تعامل با رسانه‌ها را نمی‌دانند یا خود را به ندانستن می‌زنند که منکر عکس منتشره‌ای می‌شوند که هزاران رهگذر امروز شاهد آن بوده‌اند و از سوی دیگر درخواست چک کردن عکس را دارند که پدیده منحصر به فردی است!

       بالاخره، وکیلم بنده؟!

__________________________________________

(1) (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی،و مخفف ضاعف االله پرستاته است

(2) سکورالیزم نو - 23  مهر 1392/ 15 اکتبر 013  س

 (3) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و ضد "با تأییدات خداوند متعال" است. ---- شنبه 23 مهر ماه 1392 ـ  15 ماه اکتبر 201

آیلان و معین،دو روی یک سکه

       بعبارت خبرگزاری ها(1)، فدوی هنوز از " بهت و حیرت" واقعهء دردناک تصویر آیلان کوردی، پناهجوی سه سالۀ سوری، که به اهتمام  مقام معظم رهبری (ضپ)، متع الله المسلمین بطول بقائه دولته، در مسیر ترکیه به یونان غرق شد، درنیامده بود،که بابت عکس زیر و توضیح آن نیز، البته شوربختانه فدوی به تنهائی و بدون حضور "جهان"، دو باره به "بهت و حیرت " فرو رفت!:

       * تولد معین، نوزاد معتاد در کنار اتوبان آزادگان در تهران که بدلیل فقر مالی و بی خانمانی پدر و مادر حتی اوراق هویت نیز نداشت. (توضیح: معین پس از مجروح شدن توسط سگ ولگرد به بهزیستی انتقال یافت) - تیک

زیاده حیرتی نیست...

 

حضرت بحران

       فدوی شدیداً بر این باور است که این اخلاق سنواتیِ حضرات آیات عظام و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین است که وقتی به منبر می روند، اساس را بدرستی بر این می گذارند که دارند برای گله ای، بَبَعی کثرالله امثالهم، سخن می رانند!(1) این، در ارتباط با اُمّت، البته صدق می کند ولی قاعدتأ  نباید،ناظرانِ خارج از محدودهء ولایت مستبدهء فقیه را نيز شامل شود. زیرا فدوی نیز متقابلاً اساس را بر این می گذارد که خاج پرستان، 300 سالی ست که عصرِ حجرِ کنونی در ایران سابق را به همّت ملتِ خود (نه اُمّت- م)، خوشبختانه، بسلامت پشت سر گذاشته اند؛ با این همه، فدوی گاه با انتشار برخی خبرهائی که ذکر خیر خاستگاه اش رفت، در عرصهء جهانی، حیرت می کند؛ مستوره ای بشرح زیر به نقل از برادر بی.بی.سی، دم دست است:

       * حسین(ع) امیرعبداللهیان، معاون وزیر خارجهء بیت: ایران برای حل بحران سوریه طرحی به بشار اسد ارائه کرده است!

       و در فرازی دیگر از ادامهء اين خبر بهجت اثر:

       * ماه گذشته محمد(ص)جواد (ع)ظریف در سفر به سوریه برای حل بحران سوریه با بشار اسد مذاکره کرد.

       باری- فدوی، دندان (چون هنوز دارد) روی جگر (چون هنوز نفروخته است) می گذارد و تیتر بالا را در ستون "کلمات حمار" و یا "جوک ماه"، بقول عوام  for limited timeعجالتاً طبقه بندی نمی کند!؛ لکن از خاج پرستانی که استاد روابط بین الملل اند و، افزون بر این، حالا که دیگر تقریباً فامیل نیز شده ایم و فارسی سخن می گویند، با همین زبان شیرین فارسی می پرسد که بلحاظ دیپلماسی، بفرمایند که آیا عنصری که خود قویاً موجب و موجد "بحران" است، می تواند راه حل بحران هم باشد؟

       زیاده پرسشی نیست..

____________________________________________

(1) که البته استثنائأ، پُر بیراه هم نمی گویند!

 

سوء برداشت

       فدوی بقول عوام somehow  فکر می کند که کسی به اندازهء او، برادران کثرالله امثالهم، را درک نمی کند!.. چرا که این بزرگواران، بیش از اینها مظلوم اند، تا آنجا که  اگر دست شان را هم در عسل فرو کنند، باز ضد انقلاب، دست مبارک شان را، شدیداً گاز می گیرد(1) فی المثل به یک مورد که بعلت ثبات رأی و عقیدهء قضات مؤمن بیت، همینطور تکرار می شود، توجه کنید:

       * مائده سلطانی، دختر عبدالفتاح سلطانی، وکیل زندانی، در نامه‌ای به عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران، نسبت به عدم رسیدگی قانونی به وضعیت پدرش در زندان انتقاد کرد. عبدالفتاح سلطانی که وکالت تعداد زیادی از فعالان سیاسی، مطبوعاتی و مدنی را بر عهده داشت، به "تبلیغ علیه نظام"، "تشکیل کانون مدافعان حقوق بشر"، "اجتماع و تبانی علیه نظام" و "تحصیل مال حرام"! متهم شد....

       که البته برادران مایه کاری حساب کرده و جای حمل اسلحه، شرب خمر و نیز لواط، در کلیشهء فوق خالی ست!.. باری- آنچه که مائده خانم مزبور نمی داند، که البته بعلت عدم اطلاع  وی از رقت قلب برادران شکنجه گر است، این است که حضرات آیات دولتی، بزرگواری کرده و و کلای زندانیان فکری و عقیدتی را نیز، به اتفاق و یا بفاصلهء اندکی، روانهء زندان می کنند، تا زندانیان سیاسی و عقیدتی، در سلول های خود احساس تنهائی نکنند، و غیر از این،البته منظور دیگری ندارند!

       زیاده عرضی نیست...

----------------------------------------------------------

(1) لطفاً  دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید، فحش ندهید، خوبیت ندارد!

 

غلط دستوری

       فدوی دیری ست که شدیداً باور کرده است که هیچیک از آزادی های اجتماعی و سیاسی در ایران شکوهمند اسلامی وجود ندارد؛ فلذا از احزابی که برخی اصلاح طلبان، و یا محافل نزدیک به آنان که پاکنویس اصولگرایان هستند، بمنظور آب در هاون کوبیدن، و باد در صحرا درویدن، تند و تند راه می اندازند، کم تا قسمتی در حیرت است؛ يکی از تازه ترین ها را ملاحظه کنید:

       * راديو فردا: اولین کنگرهء حزب اتحاد ملت ایران اسلامی روز پنجشنبه در تهران برگزار شد و در انتخابات آن، علی شکوری‌راد به عنوان نخستین دبیرکل این حزب جدیدِ نزدیک به اصلاح ‌طلبان انتخاب شد.

       که البته جملهء «اولین کنگرهء حزب اتحاد ملت ایران اسلامی» یک غلط دارد فلذا نوزده می گیرد، زیرا بجای عبارت مطول "ملت ایران اسلامی" بيايد گفته می شد «اُمّت»!

 

 

قیصرانه ها

اشاره: فدوی در این ستون،خبرهائی را نقل می کند که باعث شده اند ازحیرت، سرِ همه جایش اسفناج اُرگانیک سبز شود و بگوید!: حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

       * سوری‌ها پوتین را به چشم یک "ناجی" می‌نگرند!/ پارسینه- تیتر

       حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

       * روایت یک دانشمند نیجریه ای شاهد فاجعه منا؛ مصری‌ها مقصر بودند و عربستانی‌ها باید خسارت بدهند!/ تیک- تیتر

       * حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

       * کدام آدامس‌ها و شکلات‌ها حرام هستند؟/ بهار نیوز- تیتر

       * حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

      

       * در ایران همه به صندوق رأی اعتماد دارند! / روحانی در گفتگو با رادیو ملی آمریکا

       حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر !

 

         * رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از عقلای جهانی خواست تا جلوی گسترش ویروس تروریسم پروری را بگیرند!/ تیک

       حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر !

 

       * حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران در مصاحبه با برنامه 60 دقیقه شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس آمریکا گفته است که شعار 'مرگ بر آمریکا' که در ایران سر داده می‌شود، علیه مردم آمریکا نیست!/.بی بی سی

       حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر !

 

       * بیش از 50 درصد مردم موافق فعالیت گشت ارشاد هستند!/ عده ای فقط به شیوه برخورد گشت ارشاد انتقاد دارند!/ انتخاب - سخنگوی ناجا

       * حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

       * خود آیت‌الله خامنه‌ای انتقادپذیر است!، اما اطرافیان او تاب انتقاد را ندارند. وی به سوالات و انتقادات با روی ‌باز پاسخ می‌‌دهد و بارها اعلام كرده كه انتقادپذير و پاسخگوست. منتها گاهی مريدها و اطرافيان يك شخصيت كار را خراب می‌كنند، چون تمايل به بت‌سازی و عدم پاسخگويی آن شخصيت دارند»./ علی مطهری 

       حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر !

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه     
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

       * 0702---021: من سال قبل زائر بودم. مطمئنا آن‌قدر امکان کنترل تردد زائران هست که چنین حوادثی رخ ندهد. این فاجعه کاملا با برنامه بوده است.

       فدوی: باز دوباره ریختی توی جوراب و زدی به دیوار، برادر 0702---021؟ آخر این چه مهمل کارشناسانه ای ست؟ علت اینکه پارسال این اتفاق نیفتاد این بود که نه جرثقیل آنجا بود،و نه الله جل  جلاله در خانه!

 

       * 5140---0913: خداوند به رهبری این نایب آقا امام زمان(عج) عمر طولانی و با عزت بدهد که با موضع اقتدار آمیز خویش عربستان لجوج و موذی را به عقب‌نشینی واداشت. در نتیجه عملیات شناسایی و بازگرداندن حجاج فوت شده از بن‌بست بیرون آمد و الا معلوم نبود با انفعال و سردرگمی که در دولت به وجود آمده بود چه مشکلات دیگری پیش می‌آمد؟

       فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است!؛ بهر روی، خدایشان بیامرزاد که مرگ با جرثقیل و زیر دست و پای آن گلهء رمیده در منا را،به ذلت فرودگاه جدّه ترجیح دادند، برادر 5140---0913!

 

       * 8717---0936: متأسفانه هنوزاقدام قاطعی نشده‌است تا جلوی چسباندن انواع آگهی‌های تبلیغاتی، مثل تخلیه چاه، را بر روی در و دیوار شهر و شهروندان گرفته شود. و این وضعیت بوجود آمده آشفته را سر و سامان بدهد. مشاهده بعضی از این صحنه‌ها در شهر واقعا روح و روان ما را آزار می‌دهد.

       نظر به اینکه فدوی علی الاصول اهل شوخی با چاه نیست، فلذا مراتب در فاصلهء دو قیلوله با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش، بعرض و طول حضرات آیات عظام و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. بعدالتحیه و السلام، و صدور چندین فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت، دستجمعی فرمودند: "اسسسب"! فدوی عرض کرد: "ببخشید؟" فرمودند "اسسسبِ" به تکرار "س"، ضمیمهء آروغ است و منظورشان این است که اسب حیوان نجیبی ست!.. باری- فدوی پس از اندکی تأمل، مراتب فوق را مجدداً به عرض رسانده استدعای تعیین تکلیف کرد!؛ سرانجام در پاسخ، بعدالتحیه والسلام مجدد و ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت،فرمودند: «بسمه تعالی- در کار چاه حاجت هیچ مداخله نیست، زیرا ممکن است یک وقت خواب 1400 ساله ای آشفته شود، برادر فدوی!».. خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را،اینطور سنگ روی یخ کردید،برادر8717---0936!


       * 6937---0919:  در میدان توحید و تقاطع خیابان های فاطمی و کارگر وضعیت چراغ راهنما به‌گونه‌ای است که به وقت سبز شدن چراغ، خودروهای عبوری درهم تنیده می‌شوند و بیرون آمدن از این وضعیت نیاز به پلیس راهنمایی و رانندگی دارد.

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی به شرف عرض رسید. در پاسخ، بعدالتحیه والسلام فرمود، این بمثابه اختلاف بین علماست که از مبانی تحکیم شرع انور است، احوط آن است که  طاقت بیاورید، برادر 6937---0919 !

 

       * 2614---0916: یکی از روزنامه‌ها تیتر زده بود حیات اروپا مدیون مبارزه ایران با قاچاقچی‌هاست ولی بدذاتی غربی‌ها در اینجاست که وقتی یک قاچاقچی در کشور اعدام می‌شود فوراً ما را به عنوان نقض ‌کنندهء حقوق بشر محکوم می‌کنند، محکومیتی که مجازاتی مثل تحریم هم دنبالهء آن است. یعنی در راه حفظ اروپا از آلودگی مواد مخدر تحریم می‌شویم! به نسل جدید باید آگاهی داد که ما با چنین کشورهای غیرمنطقی و شیطان ‌صفتی مواجه هستیم.

        فدوی: والله برادر بقول سید قاسم(مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا،تا اعدام آ آ آآ..بین خودمان باشد،ضدانقلاب نشنود،منظور دگراندیشانی هستند که اشتباهاً بعنوان قاچاقچی اعدام می‌شوند ضمنا ً سُرنا را حتا اگر از سر گشادش بزنید، در شرع أنور حرام است،برادر2614---0916!

    

اه    * 0936-4643: چند روزی است ادارهء برق تهران سر ساعت 13 یعنی یک بعد از ظهر اقدام به قطع برق محله ‌های مبنایی و نفیس واقع در منطقهء 15 شهرداری می‌کند. حداقل در این مورد اطلاع‌رسانی کنند.
       فدوی: مراتب با قید چندین فوریت بعرض مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمعین رسید،ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) فرمودند: از این منظم تر و دقیق تر نمی توانند باشند،برادر 4643---0936!

 

       * علی زمانی: در میان گارد ریل ‌های وسط بزرگراه شهید همت متاسفانه برخی معتادان در انظار عمومی به مصرف مواد مخدر مشغولند و کسی هم مزاحم آنها نیست؟ چرا؟

       فدوی: مراتب با قید چندین فوریت و در اوقات شرعی، بعرض مسؤلین محترم، اعلی الله مقامهم اجمعین، رسید در پاسخ ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) سوت زنان فرمودند: بسمه تعالی، نظر به اینکه غرض در شرع انور بردن مردم بهر طریق به بهشت است فلذا وقتی که برادران معتاد بقول عوام already در بهشت هستند، در آوردن شان از بهشت موردی ندارد! افزون بر این حدیث معتبری هم داریم که می فرماید:

بیت

بهشت آنجاست کازاری نباشد

بسیجی را بما کاری نباشد!

 

         به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی !

         علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

       دهم اکتبر المعین سنهء 2015 ترسائی

       کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

       تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه