خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

20 مهر 1394 ـ 12 ماه اکتبر 2015

 

بلا تکلیف

برخی محصولات فرهنگیِ برادران، فدوی را شدیداً بقول عوام Confused می کند و نمی داند چه کند؟ که مواردی را البته در همین راستا پیش از این، جهت مزید آگاهی ِ خوانندگان محترم ضدانقلاب گزارش کرده است و دیگر مکرر نمی کند، مگر موارد تازه ای ازین قبیل:

حال فدوی در شکِ بینِ 2 و 3 شدیداً گیر کرده است که در مصرع چهارم، آیا "یک موز" را "1 موز" بخواند، یا "1 مو"؟

در فرض نخست (موز) باید عرض کند:

بیت

موز را زور و قوّتی گر بود،

کمر ِخویش، راست می فرمود!

لکن در فرض دوم (مو)، فدوی علت این همه سختگیری را نمی داند؛ زیرا مقام معظم رهبری(ضپ) مانند سایر پیاده نظام بیت، منهای دو چشم، بقیه اش " مو" است! حال این درست که بخاطر یک "مو"ی ناقابل، قیصریه را به آتش بکشیم، حال دستمال اگر بود، باری!

زیاده مسأله ای نیست.

22 اکتبر 015

 نسخه بدل

...ببخشید، فدوی در این لحظه، حضور ذهن ندارد و نمی داند که معنا و شأن نزولِ لفظِ مجلسیِ "خایه مال" چیست؟ فلذا تا یافتن آن، قدری دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته و نگاهی به خبری که در پی می آید، بیاندازید تا کامروا شوید!..

* پرده‌برداری از مجسمهء ‌ظریف در تهران! /بی.بی.سی- تیتر

خوانندگان محترم ضدانقلاب لابد بیاد دارند که برادران پیش از این، تتمهء آبروی امیرکبیر و آرش را نیز بباد فنا دادند و برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف را، با آن مادر مردگان مقایسه فرمودند:

* دو روزنامهء کشور عکس یک خود را به ظریف اختصاص دادند. روزنامه‌هاي قانون و آفتاب یزد با انتشار تصویری از وزیرخارجه کشورمان، وی را به امیرکبیر و آرش کمانگیر تشبیه کردند./ بهار نیوز

 این ریخت و پاش های مکتبی، علیرغم حرمت مجسمه سازی در اسلام عزیز، عنداللزوم بشرح زیر البته مسبوق به سابقه است:

و نیز:

* جشن «روحانی تنها نیست» پنجشنبه شب با حضور شماری از مسئولان در پارک ملت سرخه، زادگاه رئیس جمهوری، برگزار شد. معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان در این جشن گفت: دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشور، هزینه‌های زیادی در راه انقلاب پرداخته‌اند. در این جشن از تندیس تجسمی حسن روحانی رونمایی شد و قرار است این تندیس در یکی از میدان ‌های شهر سرخه نصب شود. شهر سرخه در فاصله حدود 22 کیلومتری از شهر سمنان واقع شده و زادگاه دکتر حسن روحانی است.

و یا:

* در جشن روحانی تنها نیست، از مجسمه حسن روحانی رونمایی شد و قرار است این تندیس در یکی از میدان های شهر سرخه نصب شود. / دولت بهار- به نقل از ایرنا

 باری ملاحظه می کنید که بازار مجسمه سازی این روزها، درجامعهء شکوهمند ما، گرم و بلکه داغ است. از حضرت امام(ل) آغاز، و عجالتاً به برادر ریاست محترم آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) و محمد(ع) جواد(ع) ظریف وزیر خارجهء بیت، ختم شده است:

آنچه اما در این مجسمه بازی، سبب شده که سرِ همه جایِ فدوی، از حیرت، اسفناجِ اُرگانیک سبز شود آن است که چرا کسی سراغی از مشاهیر واقعی ایران سابق نمی گیرد؟ تا آنجا که مجسمه شان باید، در خارج از جغرافیای فرهنگی آن بزرگواران، و توسط خاج پرستان، بر پا شود!.

شعر

خزان بنشست و گل با بادها رفت

بهار از خاطر شمشادها رفت

ز یاد باغ، بوی فرَوَدین ها

هوای خرّم خردادها(1) رفت....

باری فدوی از طریق منابع گوناگون از جمله معماری نیوزخبر شد که خاج پرستان،:

* در مقابل ساختمان سازمان ملل در اتریش شهر وین، تندیس ابوریحان بیرونی - ابو علی سینا-  حکیم خیام نیشاپوری و زکریای رازی را، گوش برادران کرَ،بوجه زیر برپا کرده اند!:

      

لطفاً یکوقت باد، و یا خوانندگان محترم ضد انقلاب، به گوش برادران اعم از درونمرزی (جمهوری اسلامی- م) و یا برونمرزی (داعش- م)  نرسانند،که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود و با پتک و تبر به جان شان می افتند و دیگر، صاحب شان نیستیم!

زیاده توصیه ای نیست..

----------------------------------------

(1) فخرالدین مزارعی- نخیر، منظور شاعر دوم خرداد کذائی نیست، خواهر- برادر خواننده!

 

بر سر دوراهی

خبرهای امروزِ دارالخرافه را که فدوی بر می رسید، به مورد نگران کننده ای برخورد که از منظر او، اهمیت و فوریت ویژه ای نیز داشت؛ شما هم ملاحظه کنید تا علت هراس او را دریابید:

* حجت الاسلام علی(ع) سعیدی نماینده رهبر جمهوری اسلامی در سپاه: از خامنه ای اطاعت نکنید، او کشته یا غیب خواهد شد!/ روز آنلاین

از شما چه پنهان که فدوی، دست و پایش را شدیداً گم کرده بود و نمی دانست که با توجه به حلول ماه ِمبارک محرم، و قحطی خاک و ِگل، چه خاکی  به سر کرده و کدام گزینه را برگزیند؟ بقول آن بزرگوار:

طالعِ من بین کز پیِ آب

گر روم سویِ بحر، برگردد

ور به راهی طلب کنم کفِ خاک

خاک حالی، بَدَل به زَر گردد! *

از آنجا که مخاطب ِمهملِ خردمندانهء بالا، ملت یک لا قباست، با آنکه دیر وقت بود، فدوی مراتب  را با قید 72 فوریت، به آگاهی ملتِ شل و پَل رساند؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ  دستجمعی گفتند: والله برادر فدوی بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا،تا اعدام آآآآ. بین خودمان باشد، گوش برادران کرَ، ملت، مورد نخست  را ترجیح می دهد؛ زیرا بقول معروف، مرگ یکبار، شیون یکبار ! لکن اگر غیب شود، افزون بر حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له لفداء(عج)، 1400 سال دیگر  هم باید،علاف معظم له باشیم!

زیاده جسارت است..

23 اکتبر 015

--------------------------------------------------

* ابن یمین- بنقل از حافظه

 

چطور نمی دانید اين عکس چيست؟ تعدادی گربهء سیاه اند که دارند در تاریکی، مطالعه می کنند!

 

مسابقه

تا آنجا که فدوی می داند، ما بیشتر از یک فقره آمریکای جنایتکار، یا بقول حضرت امام(ل) شیطان بزرگ، نداریم و گفتن هم ندارد که برای امحاء یا ادارهء آن، یک تن از مؤمنین بیشتر لازم نیست!؛ فلذا فدوی نمی داند صفی که برادران کثرالله امثالهم برای انجام این مهم تشکیل داده اند،بچه منظور است؟ در همین ارتباط، به خبر زیر نگاه کنید تا بعرض فدوی برسید:

* احمدی نژاد منتظر است آمریکا فرو بپاشد و خودش دنیا را اداره کند! / تیک- تیتر

مقدمتاً در پاسخ به نقل از استاد سخن، بلا تشبیه عرض می کند:

تازه بهارا، ورقت زرد شد

دیگ منه کآتش ما سرد شد
چند خرامی و تکبر کنی

دولت پارینه تصور کنی؟!
پیش کسی رو که طلبکار تست

ناز بر آن کن که خریدار تست!

باری- مُخبّط الاسلام والمسلمین احمدی نژاد لابد ملتفت نیست که برادر مُخبّط  دیگری پیش از او بدین منظور بشرح زیرگوش خوابانده است:

* نسل غرب در حال انقراض است !/ محمد(ص) رضا(ع) نقدی – خودنویس- تیتر

برادر محمد(ص)  رضا(ع) نقدی البته به  این هم بسنده نکرده و رئیس جمهور آن سرزمین بزرگ را تهدید به تنقیهء جام زهر با طعم دعای کمیل فرموده است(1)... برادر رئیس محترم دانشگاه شریف اما، کاری به این کارها ندارد و اساساً سطح اش بالاتر از این لات و لوتهاست و فی الواقع - شکار" او "در اتلال بلند است - (2) و فروتنانه، در پیِ ارشاد موجودات فضائی است!(3)

زیاده شیطانی نیست..

-------------------------------------------------------------------

(1) نقدی خطاب به رئیس جمهور آمریکا، تصریح کرد: ایرانی ها از ابتدای انقلاب آنقدر ایستادگی کردند که تو امروز مجبوری برای ظاهرسازی سفره هفت سین پهن کنی و پیام نوروزی دهی؛ بدان، این ملت آن قدر ایستادگی می کند که مجبور شوی برای ظاهرسازی دعای کمیل بخوانی.!/ رسانه ها

(2)  شکار من در اتلال بلند است / نه عبدی کاهوی سر در کمندست – عارفنامه

(3) بزرگترین آرزوی رئیس دانشگاه شریف
روستا آزاد با اشاره به سوالی که از وی در خصوص بزرگترین آرزوهایش در هفته هوافضا پرسیده شد، خاطر نشان کرد: در پاسخ به این پرسش پاسخ دادم که از بزرگترین آرزوهای من برگزاری نماز جماعت در یکی از کرات آسمانی است. در این آرزو هم توسعه فناوری هست و هم توسعه معنویات./ پارسینه

 

کشف علمی – عبادی

فدوی در پژوهش های علمی خود، سرانجام به این باور رسید که داعش، قدیم است و حادث نیست! زیرا عوارض وعلائم بالینی آن را دیری ست که در حرکات و سکنات حضرات در وطن اسلامی، رصد کرده و شدیداً تشخیص داده است؛ این هم سند منگوله دارش:

* فارس: داعش، قرص روان ‌گرداني تحت نام داروي سحرآميز توليد کرده است که منجر به عقب‌افتادگي دائمي ذهني مي‌شود! /آخرین نیوز

فدوی همچنین‏ دریافت که تلاش های نزدیک به چهار دههء دانشمندان غیر هسته ای ایرانی، بمنظور کشف داروی ضد قرص داعشی که به برادران ما خورانده اند، تا لحظهء نگارش این سطور، بجائی نرسیده است!

و من الله التوفیق.

 

حکم حکومتی

فدوی نمی داند که مقام معظم رهبری ادامه الله ایامه و نصراعلامه و اجری بالخیر اقلامه، چرا درهرارتباطی، به ملت یک لا قبا، که اکنون دیگر لاجون هم شده است!، به قول عوام هی hard time می دهد؟!  فرموده است: بس است دیگر، حالا روح منی!..؛ منظورشان این است که چون ملت به لحاظ اقتصادی و امکانات رفاهی، آموزشی، درمانی و....  در رفاه کامل به سر می برد، فلذا جمعیت ایران اسلامی باید، به سقف 200 میلیون برسد! خودتان هم ملاحظه کنید:  

* رهبر جمهوری اسلامی، در دیدار با مسئولان نظام تأکید کرده بود که مسئولان باید بعد از سال 1371 سیاست‌ کنترل جمعیت را کنار می‌گذاشتند. آیت‌الله علی خامنه‌ای با بیان این ‌که در صورت ادامهء سیاست کنترل جمعیت  "دچار پیری و در ‌‌نهایت کاهش جمعیت خواهیم شد"،  از مسئولان خواسته بود که کشور را از حالت هر خانواده یک یا دو بچه خارج کنند تا جمعیت ایران به 150 تا 200 میلیون نفر برسد./ دويچه وله

به نظر می آید که حضرت آقا البته، به موجب سند زیر، از روی دست حضرت امام راحل(ل)  و مهندس الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، بعدها از روی دست ایشان نوشته است!:  

اما این که ایران اسلامی پذیرای چه جمعیتی می تواند باشد، سؤالی است که امام راحل پیشتر بدان پاسخ داده اند. ایشان می فرمایند: 

* «مملكت ايران 35 ميليون حالا مى گويند جمعيت دارد.  وسعتش آنقدر است كه براى صد و پنجاه ميليون تا دويست ميليون جمعيت كافى است.   يعنى اگر دويست ميليون جمعيت داشته باشد، در ايران به رفاه زندگى مى‏كنند.» صحیفه امام - جلد7 - صفحه 393 )رجا نیوز)  

لکن مشکل ملت به باور فدوی، هیچ یک از اینها نیست.  فی الواقع، گذشت آن روزگاری که می گفتند: 

گر نخل وفا بر ندهد، چشم تری هست

تا ریشه در آب است، امید ثمری هست!

عوفی شیرازی

باری، گفتن ندارد که دیگر ریشه ای در آب نیست! و اینک ملت، نه زر در جیب دارد،  نه زور در بازو نه دندان در دهان،و نه قوّت در کمر که در امتثال فرامین معظم له، در جهت تولید مؤمنین، بسیجیان و لباس شخصی های گرامی بکوشد! حالا اگر در همان سال 71 فرموده بودند، امید ثمری بود! و تهدیداتی بشرح زیر نیز، دندان را به دهان و قوّت را به کمر،بر نمی گرداند:

مجلس ایران تیرماه امسال در راستای تاکید رهبر ایران برای افزایش جمعیت، کلیات طرح افزایش باروری را تصویب کرد. براساس ماده اول این طرح و طبق قانون مجازات اسلامی، دو تا پنج سال زندان برای اشخاصی در نظر گرفته شده بود که وازکتومی (بستن لوله مردان) یا توبکتومی (بستن لوله رحم زنان) کنند./ بی بی سی

 آنچه که فدوی امروز می تواند از قول ملت و سپس زنده یاد محمد(ص)حسین(ع) شهریار عرض کند

این است که:

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا

بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا!

نوشداروئی و بعد از مرگ سهراب آمدی

سنگدل اين زودتر می‌خواستی، حالا چرا؟!

 

* محمد‌(ص)تقی(ع) مصباح یزدی: صجيح نيست بگوییم مردم خودشان عقل دارند و می‌توانند انتخاب کنند!

*.. برخی نماز شب خوان‌ها که بعد از دانشگاه «کافر» شده‌اند !

* مگر ندیدیم که برخی جوان‌ها وقتی پای رسانه‌های مخالف ارزش‌های دینی می‌نشینند چگونه در افکار و عقایدشان تحول پیدا می‌شود و عقاید دینی آن‌ها سست می‌شود؟ / دیگربان-

 

* غلام علی(ع) حداد عادل!: باید اندیشه و رفتار آیت‌الله خامنه‌ای الگو شود !/ ...من معتقدم که مسئله زنان و خانواده اهمیت کمتری از مسائل اقتصادی و سیاسی ندارد.» او اضافه کرد: «رهبری نیز حساب ویژه‌ای روی مسئله زن باز کرده و به نظرم باید اجزای منظومه فکری ایشان به زن کشف شود تا تصور ایشان نسبت به زن و خانواده درست درک شود / آمد نیوز- تیتر

 

* علی(ع) سعیدی نماینده خامنه ای در سپاه: باید در صندوق‌های رأی به کسانی رأی دهید که شجره ولایت را تقویت کنند!/ آمد نیوز- تیتر

 

* پلیس اینترپل به دنبال بازیگران «بدحجاب» ایرانی در خارج از کشور!/ دیگربان

 

* سرتیپ پاسدار سعید منتظرالمهدی(عج): بدحجابی بازیگران در خارج از کشور از طریق اینترپل (پلیس بین‌الملل) پیگیری می‌شود!/ دیگربان

 

 * علی (ع)رضا(ع) پناهیان: آمریکا مانع پیشرفت علمی جهان اسلام است! / دیگربان- تیتر

 

* مرتضی آقاتهرانی: برخی می‌خواهند «لایک» در فضای مجازی را جایگزین «منبر» کنند.

 

* همان: ملائکه در خانه‌ای که «سگ» و «مجسمه» باشد حضور پیدا نمی کنند. / ديگربان

 

* جنتی: بعد از برجام آمریکا می خواهد حقوق زن و مرد را در ایران مساوی کند!/ خبرنامه گویا

 

* محمد(ص) علی(ع) ابطحی: اين عكس را کاملاً تصادفی خيلی سال پيش گرفتم. در هيات دولت خاتمی. علی شمخانی و علی لاريجانی. بدون شک اين دو مرد خطر بزرگی را از سر ملت دور كردند!/ بنقل از نظر نیوز

 

* بشار اسد خط قرمز ایران است !/ پارسینه- علی اکبر(ع) ولایتی

 

* حسین(ع) شریعتمداری: رهبر انقلاب انشای آمریکا را پاره کرده و برای حریف دیکته نوشته‌اند! / فارس

 

* آیت الله طباطبایی‌نژاد: دشمنی با آمریکا دستور اسلام و قرآن است!/ پارسینه 

 

* صادق لاریجانی: نفوذ دشمن در جامعه قابل مشاهده است / خبرنامه گویا

 

*  آیت الله پینوکیو (جنتی- م): این پست‌ها، حق بچه‌های حزب الهی، انقلابی و مومن است/ فرارو

* روحانی: ظریف قهرمان ملی است!/ پارسینه- تیتر

 

* پایگاه اینترنتی عصر ایران در یادداشت خود از گمانه زنی ها برای اعطای جایزه صلح نوبل امسال به دیپلمات های خالق برجام نوشت و این پرسش را مطرح کرد که چه کسی برای دریافت این جایزه بهتر از ظریف و کری است؟ / پارسینه

 

* دست اقتدار اسلام و انقلاب بود که از آستین علی این زمان بیرون آمده و بر دهان آل‌سعود مزدور اسرائیل کوبیده شد.

 

* غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه ایران، دست دادن با باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا را با "جاسوسی" مقایسه کرده است./ بی.بی.سی

 

* 0901---021: آقای ظریف! همان دستی که شما با‌آن دست دادید، امروز کاظمین را به خاک و خون کشید. /کیهان دارالخرافه

 

* محمدرضا نقدی، رئیس چماقداران: وقتی صحبت‌های زائران خانه خدا را می‌شنویم مطمئن می‌شویم که حادثه منا تعمدی بوده و راه را بر زائران خانه خدا بسته‌اند که ریشه و عامل اصلی این جنایت نیز امریکاست.»/ دویچه وله

 

* بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، می‌گوید که ائتلاف این کشور با ایران، عراق و روسیه باید موفق شود، وگرنه کل منطقه با خطر ویرانی روبرو خواهد بود./ بی بی سی

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند !، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

*  به گزارش ایسکانیوز، برخی منابع آگاه، از ممنوع‌الکاری بیش از 24 چهره شاخص موسیقی در کشور خبر داده‌ اند. سایت اعتماد ملی با انتشار این خبر، در ادامه نوشته است: در نامه‌ای که در اختیار برخی خواننده‌ها قرار گرفته است، همکاری با سایت «رادیو جوان»، پخش کلیپ در شبکه‌های ماهواره‌ای، برخی تخلفات در کنسرت‌های خارج از کشور و... از جمله دلایل ممنوع‌الکاری این خواننده‌ها عنوان شده است.

تحشيهء فدوی: در لیست اسامی، نام بنیامین بهادری، به اظهار خودش "پامنبری حاج منصور"، مداح منتخب مقام معظم رهبری، ديده شند که هموطنان گرامیِ مخالف رژیم، کنسرت های او را، در آمریکا و کانادا، بیرحمانه بقول عوام sold out  می فرمایند!

 

* شهادت دو سردار ایرانی دیگر در سوریه./تدبیر- تیتر

تحشیهء فدوی: آیا دادگاهی چیزی در سوریه تشکیل شده که برادران یکی یکی می روند که شهادت بدهند، برادر تدبیر؟ فدوی که سر در نمی آورد!، خوانندگان محترم ضد انقلاب چطور؟!

 

* حمایت کمیسیون انرژی اتمی اسرائیل از توافق ایران. / هاآرتص- رادیو فردا

تحشیهء فدوی: فدوی گرد و خاک غلیظ گلهء دلواپسان را از دور می بیند!

* ادامه خبر: روزنامه اسرائیلی هاآرتص، از قول منبعی نزدیک به کمیسیونی که مشاور دولت اسرائیل در امور اتمی‌است، می‌گوید از منظر این کمیسیون توافق 23 تیر ماه با ایران، احتمالاً می‌تواند مانع دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای بشود.

 

* معاون وزیر خارجه: ایران نمی‌خواهد اسد تا ابد در قدرت بماند!/ رادیو فردا

تحشیهء فدوی: "ایران" نمی خواهد، لکن مقام معظم رهبری(ضپ)، می خواهد!

 

* درخواست رهبر جمهوری اسلامی از جوانان نخبه: ایران را ترک نکنید!/ آمد نیوز- تیتر

تحشیهء فدوی: پنداری جمله ناقص است: لکن ایران را ترک نکنید، تا ما شما را حبس یا اعدام کنیم!

 

* افزایش 1000 تومانی قیمت گوشت در ایام محرم

* انفجار در هئیت مذهبی 30 عزادار را سوزاند/ نظر نیوز-تیتر

تحشیهء فدوی: گِلهء این فقرات را دیگر، از خود حضرت اباعبدالله(ع) بکنید!

 

* البغدادی در کدام بیمارستان بستری است؟ / آخرین نیوز- تیتر

 تحشیهء فدوی: والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. لکن بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، باید در بیمارستان امام خمینی(ل) باشد یا اگر نبود، در بیمارستان بقیة الله الاعظم(عج)!، بهر روی، همین دور و برهاست!

 

* اشتاین‌مایر: شکاف میان تهران و ریاض عمیق است! / صدای آلمان- تیتر

 تحشیهء فدوی: این شکاف عمیق، جسارت ات، از ماجرای فرودگاه جدّه پدید آمد، برادر مایر!

 

* حکم قمه‌ زنان: جریمه نقدی، تبعید و شلاق/ صدای آلمان

* دادستان آباده گفت، برای 52 تن از قمه ‌زنان شاخص در آباده احکام تعلیقی صادر شده که شامل جریمه نقدی، تبعید و شلاق می‌شود. او افزود احکام شلاق تا کنون برای دو تن اجرا شده و اگر لازم باشد احکام سنگین‌تری صادر می‌شود.

تحشیهء فدوی: ممنون برادر محمد(ص) مهدی(عج) جمالی؛ شلاق از قمه بهتر است!

 

* آیت الله جنتی: «برجام قدم اولی بود که برداشتند و موفقیت‌هایی هم پیدا کردند سپس سراغ بقیه موارد خواهند آمد که اگر به اینها رو بدهیم و دولت و ملت مقاومت نداشته باشند، فردا می‌گویند اسرائیل را به رسمیت بشناسید، حقوق زن و مرد را مساوی کنید، حکم قصاص را بردارید، ازدواج همجنس بازان را تأييد کنيدو ارتباط خود را با حزب اللهريال سوريه و عراق قطع کنيد./ نظر نطوز

تحشیهء فدوی: شما بدل نگیرید،برادرآیت الله، اینها نمی فهمند و میخواهند بشما تحمیل کنند که آدم باشید!

 

* جنتی: اگر رو بدهیم فردا می‌گویند حقوق زن و مرد را مساوی کنید/نظر نیوز- تیتر

 تحشیهء فدوی:  اگر چیز دیگری هم بدهید،فرقی نمی کند، برادرآیت الله!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

* 1390---0912: بیانات و نوع گفتار ولی امر مسلمین جهان در  خطبه نماز عید سعید فطر در موضوع توافق هسته‌ای آنچنان از موضع قدرت و صلابت بود،‌که تصور غلط و تهدیدات روانی دشمنان خارجی و داخلی را  یک جا بر باد داد. (برای سلامتی امام خامنه‌ای صلوات !)

فدوی حرفی ندارد، لکن باید تعداد صلوات را هم ذکر کنید که فدوی و توابع، شروع کنند، برادر 1390---0912!
 

* 1382---0915: به آمریکایی‌ها عرض می‌کنم ما همرزمان شهدای غواص هنوز زنده‌ایم و با تربیت میلیون‌ها جوان از نسل سوم و چهارم انقلاب برای رویارویی با شیطان بزرگ لحظه شماری می کنيم.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به آگاهی خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین رسید؛ بجا نیاوردند، به لسان ایشان عرض کنید، برادر  1382---0915!

 

*1896---0911  و طباطبایی: حضرت امام خامنه‌ای نقشهء عده‌ای را که می‌خواستند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و می‌گفتند تابوی رابطه با آمریکا شکسته شد نقش بر آب کردند و با صلابت مثال‌زدنی همیشگی فرمودند: مبارزه با آمریکا پایان ندارد. خود را آماده کنید....

فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ... لکن بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، کوسة الاسلام والمسلمین، نیاز به ماهی ندارند، برادر طباطبائی و توابع!

 

* 1382---0915: به آمریکایی‌ها عرض می‌کنم ما همرزمان شهدای غواص هنوز زنده‌ایم و با تربیت میلیون‌ها جوان از نسل سوم و چهارم انقلاب برای رویارویی با شیطان بزرگ لحظه‌ شماری می‌کنیم.

فدوی هنوز عریضهء شما را بر نرسیده بود که مؤمنین با شعار کوبنده ی: شهید راهت ادامه دارد، شیهه کشان از راه رسیدند!  تا دیر نشده بروید زیر آب، برادر 1382---0915 !

 

* جانباز طورانی: به وزیر محترم نفت عرض می‌کنم: ریاضت کشیدیم ولی تن به ذلت ندادیم. نوبتی هم که باشد حالا نوبت ماست. چندی قبل گفتن که از پرداخت یارانه خسته شدم! که باید عرض کنم این ما هستیم که از رفتار برخی دولتمردانمان خسته شدیم! آقای زنگنه؛ الان زنگ حساب است نه زنگ تفریح!

فدوی: والله برادر طورانی، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ... لکن بین خودمان باشد،ضد انقلاب نشنود، پیام شما پیش از فدوی رسیده و ایشان از ترس شما رفته بود روی دکلی که گمشده است! فلذا دست ما کوتاه و آقا بر دکل! شرمنده برادر جانباز!

 

* 1676---0910: وزیر خارجه آمریکا گفته بشار اسد رئيس‌جمهور قانونی سوریه باید کنار برود. ایشان چه کاره است که برای دیگران تعیین تکلیف می‌کند. برای اینکه خیال امثال او راحت بشود بنویسید این منطقه جای عربده‌ کشی آمریکایی‌ها نیست بهتر است فکری برای آینده خودشان بکنند.

فدوی: فدوی عجالتاً خدا را شکر می کند که برادر بشار اسد با چند هزار کشته، رئیس جمهور قانونی است،! اگر غیر قانونی بود، تکلیف چه بود؟!

 

* محمدپور: از عزیزان نیروی انتظامی تقاضا داریم جلوی بی‌حجابی باید در خودروها و در سطح شهرها گرفته شود. طرح حجاب و عفاف باید با قدرت هر چه تمامتر در سطح شهرها و کوچه و خیابان رعایت شود و تمام مسئولان باید دست به دست هم دهند تا حجاب در کشور اسلامی به طور کامل رعایت شود. این وضعیت شایسته کشور ایران نیست.

فدوی: مراتب در شرایطی که در اثر افراط در لرزش قهرمانه و متعاقب آن، تنقیهء جام زهر، گلاب برویتان دچار تردد شدید توأم با لکنت زبان شده بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. در بازدم بعدالتحیه و السلام، در مایه های آن آهنگ پامنبری حاج منصور [بنیامین، مداح اهل بیت(ع) و بیت رهبری(ضپ) - م] فرمودند: ایننننن ممرررررر رررررددددد کککککههه را.. هنوز فرمایشات شان تمام نشده بود که عملهء بیت، فدوی را مانند دانشجویان در خوابگاه، با شیههء یا حسین(ع) از پنجره به بیرون پرتاب کرده و افزودند آخر حالا موقع این حرف هاست؟! خدا بگوید چکارتان بکند که آنجای فدوی را، با شاخ گاوُمدّه ظله العالی،در انداختید، برادر محمد(ص)پور!

 

1121---0936: از مسئولین وزارت امورخارجه انتظار می‌رود به‌گونه‌ای با کشورهایی چون آلمان روابط برقرار نمایند که اگر باز مثل قضیه میکنوس قهر کردند ما متحمل خسارت و زحمت نشویم!

فدوی: مراتب در اوقات شرعی خاج پرستان آلمانی، لعنة الله علیهم اجمعین، به آگاهی ایشان رسید. بعدالتحیه و السلام و  ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) در پاسخ گفتند که مزاحم  آنگونه کارهای برادران (ترورهای برونمرزی- م) نمی شوند و در پایان نیز از قول جدّ اعلای فدوی چیزهائی بلغور کردند که برگردان اش به فارسی چیزی در این حدود می شود، برادر 1121 - !0936:

بیت

به او گفتم که تو صورت نگو گیر

که من صورت دهم،کار خود از زیر!


    * ابراهیم مهربانی: جاده اصلی جنب بیمارستان حضرت پیامبر(ص) در شهرستان گنبدکاووس بسیار خراب و پر دست‌انداز است. با توجه به اینکه جاده مذکور محل تردد خودروهای سبک و سنگین به طرف مرز اینچه‌برون و برعکس می‌باشد لازم است مسئولین امر در رفع معایب تسریع نمایند. ضمنا محوطه بیرونی بیمارستان مذکور به آسفالت و کاشتن درخت و فضای سبز نیاز دارد.

 فدوی: والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا،تا اعدام آآآآ... بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، فدوی از به جریان انداختن عریضهء شما، مضایقه ای ندارد لکن به خودِ صاحب عِله(ص) مراجعه کنید، کارتان زودتر راه می افتد، برادر مهربانی!

 

* ربیعی- آمل: برخی از بانک‌ها در پرداخت سود سپرده حداقل‌ها را در نظر می‌گیرند و در دریافت سود وام‌های پرداختی حداکثر را. من 50 میلیون وام گرفته‌ام و 75 میلیون اقساط آن را پرداخت کرده‌ام. یک وثیقه چهار صد میلیونی هم در گرو بانک دارم. اخیراً بانک مربوطه  اعلام کرده که صد میلیون دیگر بدهکارید! یکی از دوستان چک صد میلیونی سه ماهه داد متاسفانه نتوانست چک را پاس کند. از ایشان هم وثیقه دویست میلیونی مطالبه می‌کنند. چند وثیقه برای یک وام؟

فدوی: والله برادر ربیعی، فدوی از بجریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد ولی بعلت ارادتی که فدوی به مرحوم ابوی (ره) دارد در باب پرسش شما که "چند وثیقه برای یک وام"؟ همینطور سربسته و  یواشکی عرض می کند که این خوی بیابانی برادران، کثرالله امثالهم، است که همیشه زیادی حساب می کنند. هالو، شاعر طنز پرداز را هم برای یک شعر، چندین بار به زندان انداخته اند برادر ربیعی!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی !

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

23 اکتبر المربع سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه