خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

20 مهر 1394 ـ 12 ماه اکتبر 2015

 

اهمال

       برادران قاعدتاً باید بهتر از فدوی بدانند که پاسداری از انقلاب برای خودش آدابی دارد و همینطوری

نمی شود. آنچه که فدوی را در این راستا بیشتر نگران می کند، بی احتیاطی هائی ست که برادران، کثرالله امثالهم، در باب صیانت از انقلاب البته اسلامی روا می دارند.(1) نمونه البته کم نیست که فدوی، پیش از این، به پاره ای از آنها پرداخته و دیگر مکرر نمی کند، مگر نمونه های تازه ای از این دست که بعنوان مستوره در پی می آید:

       * تقاطع: نرگس محمدی، فعال حقوق بشر زندانی که از بیماری آمبولی ریه و فلج عضلانی رنج می‌برد، در حالی از روز یکشنبه گذشته (۱۹ مهر-۱۱ اکتبر) در بیمارستان ایرا‌ن‌ مهر تهران بستری شده که در این مدت، دست و پای او به تخت بسته بوده است.

       بعرض فدوی رسیدید؟ آخر این چه وضعی ست؟ مقام معظم رهبری(ضپ)(2) که آنجا نیست، ولی خدایش که هست! آیا اینگونه از انقلاب اسلامی حفاظت می کنند؟ فکر نمی کنید که نرگس محمدی، آن زندانیِ رنجور و شکنجه شده که فقط  دست و پایش به تخت بسته، یکوقت تخت را برداشته، گریخته و سپس ضد انقلابیون دست و پایش را از تخت باز کرده و دوباره از حقوق بشر که در حکومت اسلامی درونمرزی (جمهوری اسلامی- م)(3) عمراً قابل پرداخت نیست، دفاع کند؟ اهمال برادران، مع الاسف ابعاد دیگری نیز دارد که فدوی جهت تنبه ایشان، بشرح زیر، علاوه می کند:

       * بر اساس گزارش‌ها، یک مامور زن به صورت ۲۴ ساعته در کنار تخت خانم محمدی حضور دارد و هم‌زمان دو سرباز نیز در بیرون اتاق ایستاده‌اند..

       آخر این هم شد کار؟ آیا این درست است که برای نرگس محمد(ص)ی(4) که شدیداً بیمار، و به اهتمام حضرات، به فلج عضلانی هم دچار و فقط  دست و پایش به تخت بسته شده!، فقط 3 نفر مأمور ناقابل بگذارند؟! پس لشکر مکانیزهء 27 محمد رسول الله تهران - لشکر 8 زرهی نجف اشرف اصفهان - لشکر یکم الزهرا(س) تهران - لشکر 7 زرهی ولی عصر(عج) خوزستان- تیپ 20 زرهی رمضان- لشکر 3 نیروی مخصوص شهدای ارومیه و.... برای چه روزی ست؟

       باری- مماشات تا کی؟ فدوی این همه بی نظمی و بی توجهی به خون شهیدان را دیگر بر نمی تابد و در شرفیابی بعدی بیت، مراتب را به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان خواهد رساند، بله- فدوی در امور جدی اصلاً شوخی ندارد؛ تا "اعدام"  شود هر آنکه نتواند دید!

       زیاده عرضی نیست.

____________________________________________

 (1) لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! از این گذشته، در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از انقلاب حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست، استفاده کند. خلاصه اگر با فدوی منتظر الظهور، مشکلی دارید، بفرمایید تا به برادران سفارش تان را بکند!

(2) (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی و مخفف ضاعف االله پرستاته است

(3) در مقابل حکومت اسلامی برونمرزی (داعش- م)

(4) این فعال مدافع حقوق بشر که در سال‌های گذشته چندین بار بازداشت و زندانی شده، آخرین بار پس از ماه‌ها بازجویی، صبح روز 15 اردیبهشت با هجوم ماموران امنیتی و قضایی به منزلش بازداشت شد. این بازداشت به بهانه‌ی اجرای حکم شش سال زندان او که از سال 1391 متوقف شده بود، صورت گرفت. خانم محمدی در آن پرونده‌، ابتدا از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به 11 سال حبس محکوم شده بود که این حکم در شعبه‌ی 54 دادگاه تجدیدنظر استان تهران به شش سال حبس کاهش یافت. وی پیش‌تر در دو نوبت در فاصله‌ی 21 خرداد تا 10 تیررماه 1389، و 3 اردیبهشت‌تا 10 مرداد 1391 در زندان اوین تهران و زندان زنجان، مجموعا حدود 4 ماه را در بازداشت سپری کرده بود که هر دو بار به دلیل وخامت حال ناشی از بیماری با قرار وثیقه، آزاد و به بیمارستان منتقل شده بود. نرگس محمدی دارای دو فرزند خردسال دوقلو است که بعد از بازداشت اخیر او، ایران را ترک کرده و به پدرشان در فرانسه ملحق شده‌اند. خانم محمدی از آن زمان، اجازه‌ء گفتگوی تلفنی با فرزندانش را نیز پیدا نکرده است./ همانجا

صحنه ای از انتقال نرگس محمدی از زندان به بیمارستان در تیرماه 1389/ همانجا

 

اتهام بی پایه

       فدوی نمی داند که "دُژمن"(1) چه اصراری دارد که بما تحمیل کند که ما افزون بر اعمال خداپسندانه ای چون سرکوب ملت، حبس و شکنجهء اهل اندیشه و فعالان حقوق بشر، معاذالله، در ویران کردن سوریه، قتل عام و آواره کردن چند میلیون از مردم آن نیز دست داشته و حتا سرمایه گذاری کرده ایم!(2)

       آخر این چه مهمل خردمندانه ای ست؟ اینکه مقام معظم رهبری(ضپ) سال هاست که بدون اطلاع و اجازهء مردم، یک لولهء ارز فشار قوی، از جیب ملت یک لاقبای ایران سابق، به جیب ولیعهدِ

حافظ اسد کشیده، و یا اینکه، افزون بر کمک های مالی، در تمام این سال ها، کمک های تسلیحاتی به سوریه نیز سرازیر بوده است، یا اینکه، برای محکم کاری، تتمهء دارائی های ملت را در معدهء سید حسن نصرالله ریخته و  یا اینکه، برادران سپاه، عمودی به سوریه اعزام و افقی بر می گردند، که دلیل شرکت ما در فجایع سوریه نمی شود!

       * دو نظامی دیگر ایرانی در سوریه کشته شدند. خبرگزاری ‌ها از مرگ مصطفی صدرزاده، فرمانده‌ گردان "عمار" و میلاد مصطفوی، عضو سپاه پاسداران در نزدیکی حلب خبر دادند. در روزهای گذشته دست‌کم 15 کادر نظامی ایران در سوریه کشته شدند.

       بقول عوام:    so what?

_______________________________________________

(1) همان "دشمن" - وامی از مقام معظم رهبری(ضپ)

(2) لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! از این گذشته، در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بی داد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست، استفاده کند، با فدویِ منتظر الظهور، مشکلی دارید؟

 

 

مُحرّم لسُ آنجلسی! (1)

       برادران، کثرالله امثالهم، صرفنظر از تیره ای که به آن متعلق اند، و یا پدرکشتگی و اختلافات لاینحل ِ حیدری - نعمتی و عمیقی که با هم دارند،(2) در یک چیز اما، با هم شدیداً مشترک اند، و کوچک ترین اختلافی با هم ندارند و آن، اگر نگوید امحاء، دستِ کم تنزل روزافزونِ شأن و منزلتِ پیکر نیمه جانی بنام ملت ایران (نه اُمّت- م) در انظار حیرت زدهء جهانیان است. گفتنی ست که افزون بر بی حرمتی ها و بی  آزرمی های برادران در پیوند با مردم، بویژه زنان، که تهیهء فهرستی اجمالی از آنها حتا، مثنوی هفتاد من کاغذ، آن هم بقیمت بازار آزاد می شود، اینک با مسرت و البته با "تهدیدات"خداوند متعال، به آگاهی می رساند که به اهتمام فرستادگان حضرات، جنسِ ما حتا در خیابان های بلاد کفر و زندقه و معصیت هم، بحمدالله والمنة، جور شده است!؛ اینهم سند مصّور و منگوله دارش:

       طرُفه اینکه، در نام دستگاه حجت الاسلام مذکور، "ایران معاصر" هم دیده می شود!

       باری فدوی بمنظور اینکه عیش خوانندگان محترم ضدانقلاب را منغّص نکند، این خبر میمنت اثر را هم برای محکم کاری، اضافه می کند:

       * كاليفرنيا، لُس آنجلس / اولین علامت در آمریکا در مراسم جلوس که هرساله در تقاطع خیابان ششم و  "براد وی" برگزار می شود. این علامت توسط هیئت الرضا به آمریکا آورده شده....

       در حاشیه یواشکی می افزاید که سر  ِهمه جایِ فدوی، از حیرت اسفناج اُرگانیک سبز شده که چگونه است که پلیس، در مسافرت های داخلی حتا، بابت ناخنگیراش به او گیر می دهد، لکن برادران، این همه ابزار و ادواتِ آهنی رُعب و وحشت را بلا اشکال از، بقول عوام، oversees به ممالک محروسهء امریک وارد می فرمایند؟!

       و اما به اين نکته نيز توجه بفرمائيد:

       * وقتی آخوند صدای امریکا، قمه می‌زند !/ آفتاب- تیتر ـ در ادامه: شیخ محمد هدایتی از روحانیون نزدیک به دفتر سید محمدصادق شیرازی است که چند سالی است مدیریت شبکه های ماهواره ای وابسته به بیت صادق شیرازی را بر عهده دارد و در شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب به عنوان کارشناس دینی و مذهبی حاضر می شود. در روزهای اخیر تصاویری از مراسم قمه‌زنی او در فضای مجازی لس ‌آنجلس منتشر شده است. به گزارش فردا، شیخ محمد هدایتی، مدیر شبکه سلام به به راه انداختن تشکیلاتی با عنوان «جمعیت روحانیون سنتی ایران معاصر» بیانیه‌های آتشینی در حمایت از جنبش سبز در کشور صادر کرده است که از جمله آنها می‌توان حمایت از آشوب های سال 88 بخصوص 25 بهمن را نام برد.

       البته فرستادهء فدوی به محل حادثه، گزارش کرده است که هر چه حجت الاسلام محمد(ص) هدایتی توضیح داده است که این بلا را خودش سرِ خودش آورده!، پلیس آمریکا هیچ جور زیر بار نرفته و، در بدر، در تعقیبِ ضارب حجت الاسلام مذکور است!

         بعدالتحریر: فدوی برای جوری جنس، تصاویر دیگری از عزاداری برادران در بلاد کفر و زندقه را بوجه زیر علاوه می کند تا رستگار شود:

 

       زیاده ذکر مصیبتی نیست....

30 اکتبر 015

_______________________________________________

(1) دیریست که به اهتمام حضرات، لس آنجلس دیگر اسم مکان نیست و تبدیل به صفت شده است! مانند موسیقی لس آنجلسی- خوانندهء لس آنجلسی- ترانهء  لس آنجلسی و...،و این صفت اگر دامن موسیقی و خوانندگان برونمرزی را گرفته، چرا دشداشهء برادران را نگیرد!؟

 

برهان قاطع!

       اصلاً بقول عوام you know what?، فدوی کسی نیست که بشود سرش را، مانند "چکامه چمن ماه"، بازیگر جوانی که بی اجازهء برادران در خارج از حوزهء استحفاظی ولایت فقیه، کشف حجاب کرده(1)، شیره مالید؛ وی فریب گزارشاتی از نوعی که در پی می آید را نیز، نمی خورد:

       * چکامهء چمن ماه و حیوان خانگی اش!

       باری- فدوی این چیزها حالیش نمی شود یعنی، نخست باید معلوم شود که جنسیت جغد، نر است یا ماده؟ بقول حضرات آیات(ل) در فرض ماده، چکامه باید فکری برای حجاب جغد ماده اش بکند و یا دست کم به برادران، کثرالله امثالهم، خبر بدهد که با ماژیک، ناحیه سر او را مانند سر خودش رنگ کنند!؛ و در فرض نر بودن جغد، تفکیک جنسیتی، واجب عینی ست!...

       والسلام!

_____________________________

(1) فدوی به این موضوع،در نوشتار بعدی،مشروحاً باز خواهد گشت.

 

آکادمی نمدمالی

       فدوی شدیداً مباهی ست که امروز مؤمنینی که در نخستین جلسه ء آکادمی نمدمالی(1)، به دریافت یک قطعه مدال درجهء 1 چفیهء همایونی، که معادل نشان sir در انگلستان  است، نائل شده اند را همراه با ابراز نظراتی که موجب اين سعادت شده است، بشرح زیر معرفی کند، تا بعون الله به برخورداری ازمزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام معظم رهبری(ضپ) مُستظهر باشند:

 

       * 0785---0913: خدا را شکر می‌گویم به خاطر داشتن چنین رهبر و ولی‌فقیه. ایشان با منشور اخیر جلوی سوء استفاده کشورهای غربی، آمریکا و افراد مریض داخلی را گرفتند. به شکرانه این نعمت ولایت شخصا دو رکعت نماز شکر و سجده شکر به جا آوردم. از امت مسلمان هم می‌خواهم به شکرانه این نعمت و برای صحت و سلامتی امام‌خامنه‌ای سجده شکر به جا آورند.
 

       *0845---0913 و 6960---0936: مولا و مقتدای ما سرت سلامت. ما بسیجیان پایگاه شهید علی روحانی یزدی به خود می‌بالیم و شور و شعف تمام وجودمان را فرا گرفته است. ما خدا را شاکریم به چنین امام و رهبری که این گونه نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده و می‌کند. امیدواریم دولت پیام و نامه آقا را بی‌کم و کاست و تفسیر و تأویل نقشه راه خود قرار دهد.
 

       * 2470---0919: نامه 9 ماده‌ای امام خامنه‌ای خطاب به رئيس‌جمهور یکی دیگر از اسناد حقانیت ولایت و رهبری در نظام مقدس ماست باید یک بار دیگر عظمت جایگاه ولایت مطلقه فقیه به رخ جهانیان کشیده می‌شد. ای خدای بزرگ! ما را شاکر عملی این نعمت بزرگ قرار بده و قابلیت برخورداری از آن را تا ظهور آقا امام زمان(عج) به مسلمین و مستضعفین گیتی عطا فرما.

 

       * 2011---0914 : به خدا سوگند اگر در این روزها در امنیت کامل به سوگواری اباعبدالله و اهل‌بیت و یاران باوفایش نشسته‌ایم به خاطر وجود نعمت ولایت و رهبری از نسل سالار شهیدان است که با حکمت و تدبیر و حلم و علم مثال زدنی خود تمام نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش برآب کرده و کشتی انقلاب را به ساحل نجات رهنمون می‌کنند. آقاجان فدايي‌ات هستیم.    

ا        * خامسی‌زاده و 2136---0910 : با سخنان روح‌بخش و دل‌نشین رهبری عزیزتر از جان و روح‌مان امام خامنه‌ای در جمع اقشار مختلف مردم، چنان روحیه و قوت قلبی مضاعف گرفتیم. خداوند را به سبب نعمت ولایت شکرگزاریم. ان‌شا‌ءا... همه مسئولان در عمل پیروی از ولی امر مسلمين را به اثبات برسانند.

 

       * 5425---0919:  واقعاً رهبری دوراندیش، دلسوز و دریادلی داریم که به‌رغم کم‌لطفی و بی‌توجهی برخی از خواص و مسئولان به اولویت‌ها با بزرگ‌منشی از خطاها چشم می‌پوشند و چون پدری دلسوز مواظب امنیت و سلامت کل اعضای خانواده هشتاد میلیونی هستند.

 

       * نیکنام – قم: به شکرانه نعمت عظمای ولایت که مایه عزت جهان اسلام است با همه وجود پیشانی بر خاک می‌نهیم. حضرت آقا روز 94/5/26 با پیشرفته‌ترین سلاح نرم، اتاق فکر کاخ سفید را با خاک یکسان و اعضای آن را عزادار کردند. امید است منفعلین داخل نیز در مسیر آرمان‌های عزتمندانه او قدم بردارند.

 

       یادآوری این نکتهء باریکتر از مو(2) نیز خالی از ضررنیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان درلیست بالا نیامده آن بوده است که آنان،بعضی امتیازات  لازم دربرخی مراحل سرنوشت ساز،بویژه "مالش قهرمانانه " (3) را،مع الاسف  نیاورده اند؛لکن آکادمی،حق بقول عوام appeal را برای ایندسته ازمؤمنین محفوظ می دارد.

       والله الموفق والمعین

       هیئت داوران آکادمی نمدمالی

_____________________________________________

(1) همان خایه مالی- م

(2)بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری (چادر) باشد- م

(3) حداقل 25 مالش در دقیقه !- تبصره 2 بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی

 

بخش تبلیغات

فدوی برآن شده است که برای سر و سامان دادن به وضع مالی پریشان خود، آگهی هم بپذیرد!

اين هم اولیش:

 

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

       * رویترز: نشانه‌هایی از توافق ایران با انتقال قدرت از اسد وجود دارد./ ادیو فردا- تیتر

       تحشیهء فدوی: بله؟ این مُهملات کدامست؟ مقام معظم رهبری(ضپ) هم اگر موافقت کند، فدوی زیر بار نمی رود؛ اصلاً تکلیف میلیون ها دلاری که معظم له (ضپ)، بعنوان مدافع حرم (ع- س – ص- عج و...) فدوی را تیغ زده و در سوریه دود فرموده اند، چه می شود؟

 

       * نشست وین 'بدون توافق بر سر آینده بشار اسد' پایان یافت./ بی بی سی- تیتر

       تحشیهء فدوی: به فدوی مربوط نیست ها،خب چرا برای جوریِ جنس و سرگرمی هم شده بر سرِ آیندهء مقام معظم رهبری(ضپ)، توافق نکردید که مشکل سوریه هم، خود بخود حل شود!

 

       * 'باران اسیدی' سه هزار خوزستانی را راهی بیمارستان کرد./ بی بی سی- تیتر

       تحشیهء فدوی: بقول عوام noted! یعنی، فدوی باران اسیدی مرحمتیِ را جایگزین باران  رحمتِ سابق کرد. لکن بین خودمان باشد، حال که ضد انقلاب خواب است عرض می کند که  "باران اسیدی" زحمت برادران اسید پاش را کم کرده، برادر بی بی سی!

 

       * رئیس کمیتهء ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران گفت: بر اساس آمار وزارت بهداشت در سال 93 سه هزار شهروند تهرانی بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست داده‌اند. / آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی: هوای کشنده و برادران، دوستان قدیم اند!..

 

       * مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ضمن اينکه اجرای حکم اعدام آیت الله نمر را عامل تشدید انزجار مسلمانان جهان از اعمال آل سعود و منزوی شدن عربستان دانست، گفت: هرگونه تعرض به این روحانی مبارز، پروندهء آل سعود را درهم خواهد پیچید./ پارسینه

       تحشیهء فدوی: کوری که عصاکش کور دگر شود!

 

       * ظریف- کری بار دیگر مذاکره می‌کنند، موضوع: بشار اسد! / آخرین نیوز- تیتر

       تحشیهء فدوی: به فدوی مربوط نیست ها، لکن مگر موضوع قحطی ست؟!

 

       * اعتراض مخالفان اسد به مشارکت ایران در کنفرانس بین‌المللی درباره سوریه./ العربیه- تیتر

       تحشیهء فدوی: شرکت عامل بحران در جلسهء حل بحران هم برای خود حکایتی ست!

 

       * سپاه پاسداران ایران کشته شدن 8 تن از نیروهایش را در سوریه تایید کرد. / العربیه

       * رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام کرده است که در روزهای گذشته هشت نیروی ایرانی در سوریه کشته شده‌اند. او اخبار پیشین دربارهء کشته شدن 15 ایرانی در روزهای گذشته را رد کرده است./ بی بی سی

       تحشیهء فدوی: ضد انقلاب یکوقت فکر نکند که ما در جنگ سوریه علیه مردم دخالت داریم ها، اینان مدافع حرم بودند که حضرت(ع)، عرضهء محافظت و نجات شان را نداشت!

 

       * شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای خبر صدور بخشنامه به نمایندگی ‌های این شورا در سراسر کشور مبنی بر اینکه امسال در مراسم 13 آبان پرچم آمریکا به آتش کشیده نمی‌شود را تکذیب کرد./ فارس

       تحشیهء فدوی: ترک اعتیادِ مزمنِ به آتش کشیدن پرچم آمریکا، به این سادگی ها نیست، حتا اگر مقام معظم رهبری(ضپ) بخواهد!

 

       * کری: ایران و روسیه اسد را پای میز مذاکره بیاورند. / بی بی سی- تیتر

       تحشیهء فدوی: بچه سر تق هر کار کردند نیامد؛ قرار شد میز مذاکره را، هن و هن، ببرند دمشق، برادر کری!

 

       * کشورهایی که با اعزام اراذل و اوباش به سوریه، این کشور را ویران و مردم اش را آواره کردند، اکنون حتی حاضر نیستند به کودکان خردسال سوری جا بدهند. / شبکهء خبر بنقل از آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی: منظورتان که انشاء الله، مقام معظم رهبری(ضپ) نیست!

 

       * سردار فرشاد حسونی زاده و حاج حمید مختاربند، از مدافعان حریم اهل بیت (ع) در سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند .روز گذشته حاج حمید مختاربند معروف به «ابوزهرا»، مسئول سابق ستاد تیپ یکم حضرت حجت اهواز که از پیشکسوتان جهاد و شهادت بود، در جریان نبرد با عناصر تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسید.حاج حمید مختاربند معروف به «ابوزهرا» در بین یاران شهیدش کجباف و هلیسایی سردار فرشاد حسونی زاده فرمانده اسبق تیپ صابرین و از مدافعان حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) نیز در عرصه رویارویی با عناصر تروریستی تحت فرمان ابوبکر البغدادی در سوریه به فیض عظیم شهادت نایل آمد. سردار فرشاد حسونی زاده فرمانده اسبق تیپ صابرین پنجشنبه گذشته، سردار حسین همدانی از فرماندهان عالی سپاه و از از رزمندگان دوران دفاع مقدس در جریان مأموریت مستشاری در سوریه، در منطقه حلب شهید شد. /تدبیر- منبع: تسنیم

       تحشیهء فدوی: برادرانی را که مقام معظم به سوریه میفرستد، گاه "مدافع حریم" و  زمانی "مدافع حرم" می خوانند فلذا:

"بعضی شکسته خوانند، بعضی نشسته خوانند

چون نیست خواجه حافظ/ معلوم نیست ما را!"

 

       * باید قانونی را تصویب کند که طی آن رئیس جمهور فقط عملگی کند به این معنا که فقط کارکند و نتواند اصول و مبانی جمهوری اسلامی را در آن دست ببرد و دخل و تصرف کند./ پاسدار سعید قاسمی، العربیه

       تحشیهء فدوی: این چه فرمایش پرتی ست؟ ایشان غیر از این نبوده و نیست؛ بی سببی نبود و نیست که فدوی به شهادت نوشته هایش، از تمامیِ رؤسای جمهور منتخب حضرت آقا(ضپ)، همواره به "رئیس آبدارخانهء بیت" و یا "عملهء بیت" یاد کرده است، این دیگر قانون نمی خواهد، برادر پاسدار!

 

       * سرلشگر صفوی: ملت ما در دوران دفاع مقدس از مال و جان خود گذشتند اما چه شد که وقتی دولت از افراد جامعه خواست از دریافت یارانه انصراف دهند با پاسخ منفی مردم مواجه شد؟ این هشداری به مسئولان سیاسی و فرهنگی است که ببینند چه کرده اند تا این اتفاق افتاده است./ انتخاب

       تحشیهء فدوی: والله برادر صفوی، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، مسؤلان کاری از دست شان بر نمی آمد و نمی آید، هرچه هست، زیر دستار معظم له است، برادر انتخاب!

 

 

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه  
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

ا        * يک شهروند: یک نکته مهم در نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس‌جمهور وجود دارد. تذکر رهبر معظم انقلاب درباره ارائه تضمین قوی از سوی طرف مقابل در لغو تحریم‌ها در برابر اجرای تعهدات ایران از دغدغه و نگرانی ایشان نسبت به پایمال شدن حقوق ملت ایران حکایت دارد. طرح شروط نه گانهء معظم له نیز نشان می‌دهد مصوبه مجلس نتوانسته نگرانی‌های ایشان را درمورد عهدشکنی طرف مقابل رفع نماید.

       فدوی از به جریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد؛ لکن بعلت عوالم دوستی و مودّت که با مرحوم ابوی(ره)داشت،اینکار را نمی کند، زیرا به جریان انداختن عریضه همان،و احضار شما به دادگاه انقلاب و ارائهء اقاریر لازم و انجام مصاحبه های تلویزیونی و غیره،همان! همینجوری سرپائی و یواشکی عرض می کند که این چه عریضه ای ست؟ در آغاز مرقوم داشته اید: یک نکتهء مهم در نامه رهبر معظم انقلاب....یعنی می فرمایید که  آن نامهء 9 ماده ای، که تازه از فرمان 8 ماده ای حضرت امام(ل) هم یک ماده بیشتر دارد،فقط یک نکتهء مهم داشت و باقی مهمل بود،برادر8979---081؟

 

       * 1417---0911:  پیام 9 ماده‌ای رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام ما را به یاد صلابت حضرت امام خمینی(ره) انداخت. در ضمن توجه داشته باشیم که آنچه مجلس و شورای عالی امنیت ملی در این مورد مقرر کرده بودند اصلا برای این مهم کفایت نمی‌کرد. فلذا رهبری برای جلوگیری از خطر و ضرر بیشتر ورود پیدا کردند.

       فدوی: آخر درب دیزی اسلامی باز است،حیای گربهء اسلامی چه می شود؟ یعنی بقول عوام more respect! ؛ منظور آنست که واژهء مرکب ِ" ورود پیدا کردن"، مخصوص پیاده نظام دون پایهء بیت است، معظم له به لفظ بیضوی(حوزوی- م) "دخول" می فرمایند، برادر 1417---0911!

 

       *8995---0113 : تسلیت گفتن رئیس‌جمهور به دولت ترکیه بابت انفجار تروریستی چند روز قبل خیلی اشتباه بود در حالی که چند روز قبل گروه‌های مورد حمایت ترکیه سردار شهید همدانی را به شهادت رساندند.

       فدوی از به جریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد، لکن  پیش از آن،یادآوری یکی دو نکته شاید خالی از ضرر نباشد،فی المثل اینکه همهء حضرات به ترتیب ریش اعلام کردند که برادر سردار در یک حادثهء رانندگی و علیرغم میل باطن، به لقاءالله پیوسته است،حالا تکلیف فدوی با شما چیست،برادر کاتولیک تر از پاپ؟!

 

       * 8979---0813: اراجیف وزیر خارجه عربستان علیه کشورمان مایه شرمساری دستگاه دیپلماسی کشور است. به وزیر امور خارجه عرض می‌کنم تدبیر، امید، اعتدال و مراوده دیگر با دشمنان کافی است. حادثه کربلا که توسط اجداد امثال وزیر خارجه عربستان تحقق یافت امروز نیز در قالب و شکل دیگر توسط اینها در یمن، سوریه، عراق، غزه، لبنان، افغانستان و... کشتار در حرم امن‌الهی و... در حال وقوع است

       فدوی:  والله برادر بقول سید قاسم(مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا،تا اعدام آ آ آآ..بین خودمان باشد ضدانقلاب نشنود،با توجه به شواهد و مدارک موجود، حرم الهی چندانهم امن نیست،برادر 8979---0813!

 

        * يک شهروند: رهبر معظم انقلاب فرمودند: می‌گویند امیرالمؤمنین(ع) با زبیر و امام‌حسین(ع) با عمر سعد مذاکره کرد! حضرت امیرالمؤمنین(ع) و امام حسین(ع) در حرف زدن با زبیر و ابن‌سعد به آنها نهیب زدند و آنها را نصیحت کردند. بحث مذاکره به معنای امروزی نبودآیا تاریخ را این‌گونه می‌فهمند و زندگی ائمه را این‌گونه تحلیل می‌کنند؟! به مخاطبین سخن ولایت عرض می‌کنم حواس خود را جمع کنند که دیگر چنین سخنان پوچ و غیر واقعی بیان نکنند که از ملت به طور اتفاقی پاسخ غیرمنتظره‌ای دریافت خواهند کرد.

       فدوی: ببخشید که فدوی با نعلین ِزرد وسط فرمایشتان فرود آمد؛ ترسید یکوقت یادش برود!..می خواست بگوید که مهملات داهیانهء معظم له،دقیق و کاملاً درست است، فدوی نیز این نکته را پیش از این،بدین وجه تبیین و تحلیل کرد که بین هسته بازیِ مقام معظم رهبری(ضپ)،با هسته بازیِ امامان گرامیِ صدر اسلامِ عزیز،(ع- س- ص- عج) دستکم از زمین تا پشت بام است، زیرا هسته بازی آن بزرگواران،، کاملاً بی خطر و موجب زوال اُمّت نمی شد چرا که حداکثر با هستهء خرما هسته بازیِ می فرمودند وهسته بازی معظم له،میرود تا ملت شل و پل، و تتمهء دارائیهای او را دود کند،برادر1359---0919!

 

       * 9438---0936: نشانه‌های نازیبایی بروز کرده است که انسان را به یاد ماقبل انقلاب اسلامی می‌اندازد که پای همه بیگانگان به کشور باز شده بود. ما انقلاب نکردیم و 8 سال جنگ تحمیلی را پشت سر نگذاشتیم و جوان از دست ندادیم که امروز اینجا شاهد مانور بیگانگان در کشور باشیم.

       فدوی: مراتب را بمنظور جوری جنس و مزید اطلاع، به آگاهی ملت شل و پل هم رساند؛خطاب بشما دستجمعی گفتند : ما هم همینطور! که فدوی البته منظورشان را نفهمید،برادر9438---0936 !

 

       * حسینی: چه قدر خوب است که در اجتماع باشکوه زنجیرزنی و سینه‌زنی مردم متدین زنجان که هماهنگ و یکدست اجرا می‌شود در کنار مرثیه عاشورا اشعار انقلابی و حماسی کربلا بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

       فدوی: خب بگیرد! این مسألهء بقول عوام local را هم فدوی باید بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان،برساند؟

 

       * 3671---0912: هر روز و شب در رسانه‌ها اخباری از تخریب و تبدیل و ساخت ‌و سازهای غیرقانونی در اراضی کشاورزی و جنگلی و سواحل دریاها و رودخانه‌ها و قطع درختان در باغات و آتش‌سوزی عمدی و غیرعمدی را می‌خوانیم یا می‌شنویم یا می‌بینیم! غصه می‌خوریم. آیا مسئولین نمی‌بینند؟ مگر خواب هستند؟ محیط زیست، منابع طبیعی، مقامات محلی، وزارت کشور و غیره کجا هستند!؟!

       فدوی چفیه و کلاه کرد تا مراتب را آژیرکشان در اوقات شرعی، و با قید 72 فوریت،  بمنظور اطلاع و اقدام عاجل، به مسؤلان مؤمن و معتقد، که نسب شان با 5 واسطه به  آل ساندیس سلام الله علیهم اجمعین می رسد،ابلاغ کند؛لکن آن بزرگواران یا در نماز جماعت بودند و یا تظاهرات مرگ بر...برادر 3671-0912 !

 

       * برادر شهید فریدون پارسی : آقای زیباکلام متنی را به آقای شریعتمداری نوشته‌اند که متاسفانه برازنده نام ایشان نمی‌باشد. آیا ایشان واقعا تحصیلکرده‌اند؟ چطور از مزیت‌‌های دانش و علم هسته‌ای بی‌خبرند؟....
      
فدوی: راستی خودِ شهید فریدون پارسی کجا هستند،سلام برسانید!

 

       * 3419---0915: توافق هسته‌ای را که روی سایت گذاشته‌اند چندین بار با دقت مطالعه کردم. هر بار که خواندم بیشتر ناراحت شدم این چه جام زهری است که می‌خواهند به این ملت بخورانند!

       فدوی: والله برادر بقول سید قاسم(مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا،تا اعدام آ آ آآ..لکن بین خودمان باشد،حال که ضدانقلاب خوابست عرض می کند که جام زهر را خود حضرت آقا(ضپ) بقول عوام Order داده اند، برادر 3419---0915!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

31 نوامبر المودّب سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه