خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

15 آبان 1394 ـ 9 ماه نوامبر 2015

 

رونوشت برابر اصل

       فدوی و لابد خوانندگان محترم ضدانقلاب نیز،  دومین بار است که در جراید شریفهء دارالخرُافه، خبری را زیرعنوان کشف حجاب ملاحظه می کنند، و از آن میان:

       * هنوز چند روز از کشف حجاب “صدف طاهریان” نگذشته بود که چکامه چمن ماه دیگر بازیگر ایرانی که با انتشار عکسی در اینستاگرام خود کشف حجاب کرد.!/ پارسینه

      

مرور خبر دوم اما،  با افاضات کمدین مکتبی، برادر قرائتی توأم شد که  داشت می گفت که  دانشجویان پیش از انقلاب به ماشین شاه گوجه فرنگی میزدند؛ماشین ضد گلولهء شاه که با گوجه فرنگی نمی شکنه، اما ابراز تنفر بود؛ فدوی نیز اتخاذِ سند و عرض می کند که این تصاویر،  درب پولادین بیت ِ مقام معظم رهبری، خلدالله ملکه و سلطنة را، اتفاقاً می شکند! و بیانگرنظر زنان به ستوه آمده و جوان، در ارتباط با حجاب اجباری ست !

فدوی برای جوریِ جنس و البته نمایش اقتدار برادران! تصاویر چکامه را در پی آورده ومتذکر می شود آنچه که بینندگان محترم ضدانقلاب در تصویر دوم ملاحظه می کنند،   گِلِ اباعبدالله(ع)!و آنچه که در تصویرسوم می بینید، زنبور نیست، برادران اند!

 

و اما عملیات ایذائی حضرات،  به موارد بالا محدود نشد و:

بیت

ایمان و امان به سرعت برق

می رفت که مؤمنین رسیدند!

       انتشار تصاویر بدون حجاب دو بازیگر زن سینما و تلویزیون با واکنش تند سخنگوی وزارت ارشاد روبه رو شد. حسین نوش آبادی گفته است: «این گونه رفتارها نشانه خلا شخصیت و کمبود عاطفی است!

نوش آبادی تاکید کرد: «اگر این رفتار عامدانه و آگاهانه باشد طبق ضوابط و مقررات که ما اعلام کردیم این افراد دیگر نمی توانند به طور رسمی فعالیت کنند ما دیگر آنها را به عنوان هنرمند تلقی نمی کنیم.»

او گفت: «این کار باید توسط این افراد توجیه شود و بلافاصله عکس ها را بردارند و کارشان را جبران کنند و طبق مقررات با انها برخورد می کنیم.»/ آخرین نیوز

پیگیری ادامهء ماجرا حاکی ست که سرانجام و با "تهدیدات" خداوند متعال! معالجات برادران، بشرح زیرمؤثر واقع شد!:

        در پی اخطار وزارت ارشاد چکامه چمن ماه عکس های جنجالی اخیرش را حذف کرد. /پارسینه

       باری- فدوی ممیزان ِ گرامی ِوزارت ارشاد را نمی داند،  لکن خودش هنوز راضی نیست زیرا برخی از تصاویری که چکامه با "تهدیدات" خداوند متعال، بوجه فوق جایگزین کرده، به فتوای مرجع تقلید فدوی، ضاعف الله اشراقه،  هنوز مصداق کشف حجاب است!؛ مانند کشف حجاب از مچ پا و کشف حجاب از مچ دست! یا کشف حجاب عورت مجسمه و نیز آن عکس کوچک زنی که از دور بنظر می رسد کشف حجاب کرده است! و از همه بدتر،  آن دو مجسمهء نابکاری که معانقه کرده اند!

حسن ختام این مختصر، نقل نظر چند تن از کاربران منبع خبر است:

       * این خانم اگه روسری سرش کنه،  شما قول می دید دلار بیاد پایین، نرخ بی کاری کاهش پیدا کنه، کیفیت خودروها بالا بره و دیگه اختلاس میلیاردی رخ نده و کودکانِ کار هم نداشته باشیم؟

       * همه شروع کردن و سونامی آن را خواهید دید.

       * خدا به حق ابا عبدالله گرفتاریشون زیاد کنه!

       زیاده کامنتی نیست..

نوعی همدردی!

       خبری که در پی می آید،  مزین! به تصویر زیر نیز هست:

       * عاقبت سرقت سیم برق امرو در اهواز، منطقه زرگان. / افکار نیوز

       حال بد نیست که نظر چند تن از کاربران منبع خبر را با هم مرور کنیم تا ربط آنها را،  با فقری که محصول حضور حضرات حاکم و در پشت خبر و تصویر پنهان است،  دریابیم:

       * شاهین: این عکس ربطی به زرگان اهواز ندارد؛ چون اونجا هیچ کوهی وجود نداره !

       * محسن: سلام،  این عکس مربوط به زرقان فارس میباشد. دوستان منطقه زرگان اهواز نه کوه دارد و نه درخت کاج.به عکس دقت کنید.با تشکر

       * سلام این اتفاق در زرقان استان فارس افتاده و اهواز نیست!

       * میرحسین: این عکس منطقه زرگان نیست (کوه های پشت تصویر و منطقه زرگان !!!)

       * آرش: این کجاش اهوازه!!!!!؟؟؟؟ عموووووو اهواز که کوه نداره. اهواز تا شعاع 70 کیلومتر همش دشت و بیابون هست که!

       * جعفری: اینجا زرقان فارسه نه اهواز!

       * حسین: فکر نکنم زرگان باشه آخه زرگان که کوه نداره فکر کنم مال جای دیگه ای باشه

       * کامران: باشه بابا فهمیدیم این برا زرگان استان فارس هستش...

       ملت شگفت انگیزی هستیم،  نه؟!

 

نتیجهء تطبیقی!

       گاه که فدوی بقول برادران، الاهم و فی الاهم می کند، درمی یابد که حکومت اسلامی درونمرزیِ خودمان، (جمهوری اسلامی- م ) (1) نسبت به سایر حکومت های توتالیتر و مستبد، چقدر دلرحم است(2). در همین ارتباط، فدوی حتا نگران نمایندگان محترم حکومت در مجلس شد و البته خدا را نیز در حاشیه شدیداً شکر کرد که تا لحظهء نگارش این سطور، سرنوشت آن نمایندگان محترم، ختم به خیر شده است! باری خوانندگان محترم ضد انقلاب برای اینکه به نگرانی فدوی برسند، مقدمتاً به انگیزهء نگرانی اش اشاره و عرض می کند که برادرمان، "هیون یونگ چول"، وزیر دفاع کره شمالی، سرانجام به سزای اعمال ننگین خود، که همانا چُرت زدن در جلسه ای که مقام معظم رهبری کرهء شمالی، برادر" کیم جونگ اون"، حضور داشته است رسید و، بطریقهء گوشتِ دمِ توپ، به اعدام محکوم شد!.. فدوی قاصم الجبارين را گواه می گيرد و اگر نمی پذیرید، روح پُر فتوح حضرت امام(ل) و پُرستات مقام معظم رهبری، ادامه الله علوّه، را نیز برای محکم کاری ضميمه می کند،  که مطلب فوق ساخته و پرداختهء کارگاه طنز او نيست و خود جنس است؛ اصلاً این هم سند منگوله دارش:

       * کرهء شمالی وزیر دفاع اش را با شلیک ضد هوائی اعدام کرد!/ دویچه له، تیتر

       و در ادامهء خبر میمنت اثر:

       * سرویس جاسوسی کره جنوبی اعلام کرد که وزیر دفاع کره شمالی، به جرم "خیانت"، با شلیک ضد هوایی کشته شده است!. هیون یونگ چول 66 ساله٬ به جرم چرت زدن در نشستی نظامی با حضور کیم جونگ اون به اعدام محکوم شد.

       ملاحظه کردید؟ در این صورت،  آیا  حکومت اسلامی درونمرزی (جمهوری اسلامی- م) سرطانی خوش خیم، و برادرانی که در پی ملاحظه می کنید، خوش شانس نیستند؟!

زیاده عرضی نیست..

______________________________________________

(1) در مقابلِ حکومت اسلامی برونمرزی(داعش- م)

(2) لطفاً فحش ندهید،  خواهر- برادر خواننده،  خوبیت ندارد! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات،  که از انرژی هسته ای مسلم تراست، استفاده کند؛بقول عوام ok؟!

 

تجاوز

       فدوی با آنکه بسیار می کوشد که متین و آرام باشد، نمی شود لکن ! یعنی روزی نیست که محافل گوناگون، موجبات خشم او را فراهم نکنند بی آنکه به این نکته توجه فرمایند که خشم و طاقت مؤمنانهء فدوی هم برای خودش، حد و سقفی دارد؛ برای اینکه بعرض وی برسید، به مستورهء زیر، بنقل از برادر بی.بی.سی،  نگاه کنید:

       * نام عملیات استان انبار از " لبیک یا حسین" به "لبیک یا عراق" تغییر کرد.

       ملاحظه کردید؟ آنوقت می خواهند که فدوی کلافه و عصبی نشود!:

بیت

جای آنست که خون موج زند در دل لعل

زین تغابن که خزف می شکند بازارش

       اصلاً غلط کردند! مگر دست خودشان است؟ ما که به استثنای برادران، شاهرودی و علی(ع)لاریجانی، نه تنها عراقی نیستیم، بلکه به شهادت تاریخ مورد تنفر آن حضرت(ع) نیز بوده ایم، همه چیزمان را بنام ابا عبدالله (ع)کرده ایم و می کنیم، فلذا چه معنی دارد که آن نابکاران، نام مبارک ایشان(ع) را با عراق عوض کنند؟ فدوی که عمراً زیر بار نمی رود، مگر از روی نعش او رد شوند!

هیهات من الذله!

       زیاده ضجه ای نیست...

 

«گویاست»؛ دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون،  نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند !،  و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا،  و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی،  نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

       * بی بی سی:

       تحشیهء فدوی: ایوای شما چرا،  برادر "وثیق البطاط"؟ مقام معظم رهبری(ضپ)، خودشان قبول زحمت می فرمودند !

 

       * خامنه‌ای: راه حل بحران سوریه انتخابات است !/ العربیه

       تحشیهء فدوی:انتخابات خوبست، اما برای همسایه! اگر زحمت نیست، ایران سابق را هم برای رفراندم اضافه فرمایید،  ممنون. اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

 

       * نشست وین در حالی به کار خود پایان داد که رژیم دیکتاتوری آل سعود در اقدامی مضحک،  خواستار برگزاری انتخابات آزاد و شفاف در سوریه شده است! / کیهان دارالخرافه- تیتر

       تحشیهء فدوی: اگر زحمت نیست، همین اقدام مضحک را هم برای ایران سابق بفرمایید، ثواب دارد!

 

       * اجرای دستورات رهبری مبنای مذاکرات با جان کری بود./ محمد(ص)جواد(ع) ظریف. /بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی 1: فدوی از همان ابتدا می گفت، لکن کسی قبول نمی کرد!، بی سببی نبود که فدوی سمت ایشان را همواره وزیر خارجه بیت می نوشت!

 

       *منابع ایرانی و آمریکائی می گویند وزرای خارجه ایران و آمریکا در حاشیه مذاکرات وین صرفاً در باره اجرای توافق جامع اتمی با هم دیدار کردند!/ همانجا-همانها!

       تحشیهء فدوی2: یکوقت از حقوق معوقهء بشرحرفی نزنید، که حضرت آقا (ضپ) قهر می کند!

 

       * لاریجانی: تحریم ها به خاطر سوءمدیریت دولت قبل بود ! / آخرین نیوز- تیتر

       تحشیهء فدوی: یک تست هوش سرِ پائی، برادرعلی(ع)لاریجانی: اگر گفتید که جسارت است، "دولت قبل"،  منتخب کی بود؟!.. بعنوان راهنمائی اضافه می کند که اول نام خانوادگی طرف،  " خ" است ! کمک دیگراز این بیشتر نمی شود!

 

       * ارتش آمریکا: شمار نظامیان ایرانی در سوریه ۲هزار و در عراق یک هزار تن است / العربیه- تیتر

       تحشیهء فدوی: بقول عوامso what? یعنی می خواهید بگویید که ما معاذالله در سوریه و عراق و لبنان و یمن و... دخالت نظامی می کنیم؟!

 

       * ملک سلمان: مسئولیت ما بزرگ است زیرا در سرزمین پیامبری و اسلام هستیم!/ العربیه

       تحشیهء فدوی: بقول عوام wrong!  درست است که شما فی نفسه عرب، و از بستگان بلافصل و گرامی پیامبر گرامی(ص) هستید، لکن  با این وجود،  ول معطل اید! همه کاره،  بقول اباعبدالله(ع)،  عجم و بقول معروف  مقام معظم رهبری(ضپ) است،  شما بهتر است بروید غاز چرانی، برادر ملک سلمان!

 

       * ترکیه دو کودک را به اتهام پاره کردن عکس اردوغان محاکمه می کند./ العربیه

       تحشیهء فدوی: بقول ناصرالدینشاه،  ادای حضرت آقای ما را در می آورد، پدرسوخته!

 

       * به گزارش «آخرین نیوز»،  شکیرا خواننده مشهور جهانی و همسر پیکه مدافع تیم بارسلونا،  در سالن نشست سازمان ملل دقایقی برای سران کشورهای دنیا موسیقی زنده اجرا کرد.

اعضا و تیم هیات دیپلماتیک ایرانی حاضر در این جلسه،  قبل از شروع برنامه شکیرا سالن را ترک کردند و پس از پایان برنامه وی،  به سر جای خود بازگشتند.

       تحشیهء فدوی: زیرا اعضا و تیم هیات دیپلماتیک آخوندی، جزو سران کشورهای دنیا نیستند !

 

       * موضوع حضور بانوان دو جنسی در فوتبال بانوان به 7 سال گذشته باز می گردد. شهریور ماه سال 1388 محمد مرتضوی نژاد مدیر عامل باشگاه شن سای ساده پرده از راز حضور بانوان دو‌جنسی در فوتبال بانوان که صدای بم و قدرت جسمانی بالا و فیزیکی متفاوت نسبت به سایر دختران دارند برداشت و این وضوح را با فدراسیون و مسئولان کمیته امور بانوان در میان گذاشت و به جد خواهان رسیدگی از حضور چنین بازیکنانی در فوتبال بانوان شد. "این بازیکنان با کمک دست های پشت پرده بدون انجام عمل جراحی و باهویتی نامشخص به مصاف دختران ظریف و فعال در سایر تیم های لیگ برتری رفتند و حق آنها را ضایع کردند"./ آخرین نیوز

       تحشیهء فدوی: بقول معروف: خواهی نشوی رسوا" هم جنس" جماعت شو!؛ ضمناً فدوی نمیدانست که برادر محمد(ص)جواد(ع) ظریف، تا این حد سرش شلوغ است!:

 

       * برخی برای جبهه رفتن پول نمیگرفتند اما الان از یارانه نمیگذرند! / آخرین نیوز- مسعود پزشکیان نماینده حکومت از تبریز

       تحشیهء فدوی: آنانی که از یارانه گذشتند، شهید شده اند، برادر نماینده!

 

       * مقامات امنیتی آب شهروندان بهایی ساکن دازگاره بستند. بنا به گزارش رسیده به کمپین نه،  به آزار و زندان هموطنان بهایی روز دوشنبه ۲۴ مراد ماه ماموران امنیتی آب را بر اهالی دازگاره از توابع استان سمنان بستند. / بهائی کمپ

       تحشیهء فدوی: چرا زحمت کشیدید، خب دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید)می گذاشتید،  سوء مدیریت برادران کثرالله امثالهم، خود به خود، منجر به قطع آب  می شد!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است،  پاسخ ها اما از فدوی ست.

خارج از نوبت: فدوی از میان انبوه عریضه های مؤمنین و مؤمنات کثرالله امثالهم، گاه ناگزیر می شودکه برحسب موضوع، عریضه ای را خارج از نوبت رسیدگی، و بمنظور کسب تکلیف به شرف عرض نیزبرساند؛ از آن جمله است عریضهء زیر:

ب     * 5411---0918: به دولت اعتدال عرض می‌کنم صلح جهانی به دست نمی‌آید مگر با عدالت جهانی و آن هم به دست نمی‌آید مگر با استقرار حکومت جهانی به رهبری مصداق اتمّ عدل یعنی حضرت حجت‌بن‌الحسن(عج). با سیاست تنش‌زدایی با مستکبرین نه تنها صلح جهانی رخ نمی‌دهد،  بلکه آتش جنگ شعله‌ورتر گشته و مظلوم‌کشی توسط جبهه نظام سرمایه‌سالار غرب شدت و عمق بیشتری می‌یابد!
       یکوقت تصور نشود که فدوی از دولت حاضر جانبداری می کند، معاذالله! وی عنصری بیطرف است فلذا ناگزیر است یادآور شود که این عریضه، به دولت معجزهء هزار هء سوم، یعنی مُخبّط الاسلام والمسلمین احمدی نژاد، که با حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) پیوسته در تماس بود مربوط می شود، نه به دولت اعتدال!
بقول آن شاعر ضدانقلاب:

بیت

به "دولت" نیست مربوط این "عریضه"

چه ربطی گوز دارد با شقیقه؟!

کلیدالاسلام والمسلمین روحانی فقط یک کلید بیشتر نداشت که آن هم بقول آن آوازه خوان خراسانی: "کلید گمگشته  و در وا نمیشه"!  فلذا اگر از فدوی می پرسید،  شما بقول عوام دو option بیشتر ندارید: یکی اینکه یک خورده، یعنی 1400 سال ديگر تأمل کنید بلکه آن حضرت (عج) دست از این این پا آن پا کردن برداشته و تشریف بیاورند و صلح جهانی شما محقق شود؛ گزینهء دوم شما این ست که قدری کوتاه آمده و به مقام معظم رهبری، متع الله المسلمین بطول بقائه دولته، رضایت داده و پاچهء دشداشهء ایشان را بگیرید، مگر نه اینکه  این حضرت (ضپ)* نایب بر حق آن حضرت (عج) است؟

زیاده "آپشنی" نیست..

_______________________________________________

* (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی،  و مخفف ضاعف الله پُرستاته ست!

 

و اینک باقی عریضه ها:

      ع       قیل- کرج: از طریق توافق با غرب حتی ذره‌ای از مشکلات حل نخواهد شد بلکه هر روز بر مشکلات افزوده می‌شود. حالا که چیزی نشده نفوذ و تهاجم فرهنگی آنها با ثبت شرکت‌هایی چون مک دونالد توسط دولت ثبت علامت تجاری می‌شود! خواهش می‌کنم با عزت مردم بازی نکنید!

       فدوی: مراتب در شرایطی که پس از نرمش قهرمانهء صبحگاهی،  مشغول نوشیدن جام زهرِقند پهلو بودند،  بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام پرسیدند: بسمه تعالی- پس با کجای مردم بازی کنند، برادر عقیل؟

 

ا         * علیمردانی: اگر یزیدیان پلیدتوانستند با حضرت آقا اباعبدالله الحسین(ع) کنار بیایند و منطق حق را بپذیرند آمریکای مستکبر و شیطان بزرگ نیز با جمهوری اسلامی کنار خواهد آمد. هیچگاه نور و ظلمت در یک جا جمع نمی‌شوند. کسانی که از روی دلسوزی یا غفلت برای برقراری رابطه با این شیطان اکبر تلاش می‌کنند بدانند جز خسته کردن خود و ملت،  فریفته شدن و ذلت‌پذیری چیزی عایدشان نمی‌شود.ه

       ا    فدوی که به اقتضای کارش به انواع شیطان آشناست،  معذالک " شیطان اکبر" را که در لیست شیطان های مورد علاقهء امام(ل) هم نیست را بجا نیاورد، دوباره تماس بگیرید، برادر علیمردان،  کلفتِ خانه ز دست ات به امان!ه

 

      د       * 2539---021:در اخبار آمده آوارگان سوری،  عراقی و افغانی که اکثرا زنان و کودکان هستند در مرزهای اروپایی مورد آزار قرار می‌گیرند،  دلم به درد آمد. دنیا ببیند این همان فرهنگ غربی است که دولتهای سرمایه‌داری غرب به دنبال جهانی کردن آن هستند و پایگاه اشرافیت در کشورهای اسلامی و ایران نیز به دنبال آن است.

       ف       فدوی از بحریان انداختن عریضهء شما حرفی ندارد لکن پیش از آن، یاد آوری یکی دو نکته، خالی از ضرر نیست  از جمله اینکه اگر زحمت نیست نخست بیندیشید که برادران مسلمان،  چرا از وطن اسلامی خود سراسیمه می گریزند،  و به خاج پرستان لعنة الله علیهم اجمعین ملتجی می شوند؟،  دو باره تماس بگیرید، برادر  2539---021

 

  د      * 8786---0930در:  کشورهای مستبد و غیردموکراتیک هم مردم مخالفت خودشان را با سفر افرادی مثل فابیوس وزیر خارجه کشور فرانسه به کشورشان را با تجمع و تظاهرات نشان می‌دهند !چرا در ایران که مردم‌سالاری دینی حاکم است این کار انجام نگیرد؟

       ف     فدوی می داند که منظور شما از "کشورهای مستبد و غیردموکراتیک" بلاد کفر یعنی، کشورهای جهان آزاد است؛ فلذا ترکیب مانعة الجمعِ مردم‌ سالاری دینی، که همان استبداد مألوف خودمان است در آن لحاظ نشده و نمی شود لکن  بین خودمان باشد، ضدانقلاب هم نشنود، برادر !8786---0930

 

د      *111---0912 و 9654---0937: دیپلمات‌های ما چگونه و چرا خیلی راحت محدودیت‌های زیادی را در صنعت هسته‌ای و موشکی پذیرفته و با دست خودشان ترمز را کشیده‌اند.

       فدوی: آخر همه چیز را نمی شود که اینجا گفت لکن اگر قول بسیجی بدهید که بین خودمان باشد و  ضدانقلاب هم نشنود، یواشکی عرض می کند که برادران مجبور بودند که ترمز را بکشند، زیرا قطار هسته ای داشت مستقیم می خورد به مقام معظم رهبری ضاعف الله اشراقه !ه

 

    خ       * 3114---0912: خوشحالی سازمان‌دهی شده روزنامه‌های زنجیره‌ای در ارتباط با صدور قطعنامه شورای امنیت و ایجاد محدودیت در توان دفاعی کشورمان ما را به یاد بعضی از حوادث تاریخی این کشور مثل خوشحالی گروهی از مردم در پای چوبه دار شیخ فضل‌الله نوری بزرگ پرچمدار مشروطیت است واقعا چه کوتاه‌بینانه اظهار خوشحالی می‌کردند.
       ف      فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آآ.. بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، فدوی از به جریان انداختن عریضهء شما، مضایقه ای ندارد لکن پیش از آن عرض کند که دیکتهء تاریخی شما، چند غلط دارد و از آن میان یکی اینکه، شیخ مذکور "چماقدار مشروعیت" بود نه "پرچمدار مشروطیت" چندانکه آن بزرگوار حتا برخی اصول بدیهی و مسلم چون "اهالی مملکت ایران در مقابل قانون دولتی متساوی‌الحقوق خواهند بود" و یا تقسیم قوا به سه قوه را هم بر نمی تافت و می فرمود:  "محال است با اسلام حکم مساوات". و تقسیم قوا به سه قوه را "بدعت و ضلالت محض" می خواند، از هر غلط 20 بار بنویسید، بلکه اسهال تان بند بیاید، برادر 3114---0912
!

 

      ت       * 1395-0917: تا قبل از توافق برجام دولتمردان پول‌های بلوکه شده کشورمان را 120 تا 150 میلیارد دلار اعلام می‌کردند ولی حال که توافق صورت گرفته صحبت از 29 میلیارد دلار پول بلوکه شده می‌کنند. بنویسید این سیاسی‌کاری‌های آقایان برای چیست و برای چه با افکار عمومی بازی می‌کنند؟

       ف      فدوی: مراتب در مجالی به استحضار رئیس آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند، چیز دیگری دم دست نبود که با آن بازی کنند، برادر 1395---0917

 

به پایان آمد این جوهر، شکایت همچنان باقی !

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

1 نوامبر المودّب سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر،  بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه