خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

25 آبان 1394 ـ 16 ماه نوامبر 2015

 

نقد حضرت(ع)!

       معمول و مرسوم، آن بوده و هنوز هم هست که ارباب، هوای نوکر را دارد. فدوی اما شدیداً در حیرت است که چرا کسی هوایِ ما را، که نوکر بالفطره هستیم، ندارد؛ مائی که، بعون الله، قرن هاست که در تکریم و تعظیم ِ اهل بیت، صلوات الله علیهم اجمعین، مدارج افتخار آفرینی چون "کلب آستان" - "رقاصهء عباس"(1) تا نوکر بی جیره و مواجب آن بزرگواران را، بهر قیمت، از آنِ خود کرده ایم.

       این گِله را فدوی از آن جهت می کند که دریافت:

       * تیراندازی به یک هیات عزاداری در دزفول دو کشته بر جای گذاشت. / رادیو فردا

       ناگفته پیداست که اباعبدالله(ع) در این درگیری، بجای حفاظت از نوکران، جاخالی مرحمت فرموده است که فدوی این فقره را با این بقول عوام excuse  زیر سبیلی رد کرد که انشاءالله گربه است!.. لکن مورد بعدی را که در پی می آورد، با پوزش از آن امام ِ همام، اگر سنگ و کلوخ و سوسک هم بشود، زیر بار نمی رود:

       * به گزارش فارس، در جریان برگزاری مراسم عاشورا در شهرستان بهبهان، دو موتورسوار مسلح به کلاشنیکف به ‌طرف عزاداران تیراندازی کردند و در این حادثه چهار نفر زخمی شدند.

       البته اختلاف بین علما،که ذاتی، و از عناصر تحکیم و ترویج شرع انور است، به استناد مرور ادامهء خبر بشرح زیر، شدیداً بقوت خود باقی ست:

       1. محمد(ص)رضا (ع) اسحاقی، فرمانده پلیس در خوزستان: «هیچ تیراندازی» در این استان گزارش نشده و اخبار مربوط به این مسئله کذب است

       2. حسین (ع)ملک‌خدایی، فرماندار بهبهان: بین دو هیئت عزاداری تیراندازی «اتفاق افتاده»، اما این حادثه «تروریستی» نبوده است!

       3- احمد قهرمانی، دادستان عمومی و انقلاب دزفول: گزارش پلیس حاکی از امنیتی بودن تیراندازی اخیر در شهر صفی ‌آباد است و موضوع فاقد هرگونه انگیزه و جنبه فردی و طایفه‌ای است.

       لکن بین خودمان باشد، گوش استکبار جهانی وصهیونیزم بین الملل کرَ، ضد انقلاب هم نشنود، فدوی گیسِ اضافه ندارد که از طریق دخالت در مسائل برادرانه و تکنیکیِ ترور، دست برادران بدهد، لکن از آن حضرت(ع) دوباره می پرسد که در این فقره دی چرا جاخالی مرحمت فرموده است؟ و نیز اینکه، اگر موضع آنحضرت، درتهاجمات بعدی هم، بر همین منوال است، که فدوی فکری بحال خودش بکند، سایر مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، خودشان می دانند!

       زیاده جسارت است.

 __________________________________________

(1) رقاصم و رقاصم، رقاصهء عباس ام!  از نوحه های برادران

 

آکادمی نمدمالی ۲ / Academy award

       فدوی شدیداً مباهی ست که امروز، مؤمنینی که در دومین جلسه ء آکادمی نمدمالی(1)، به دریافت یک قطعه مدال درجه 1 چفیهء همایونی، که معادل نشان sir در انگلستان  است، نائل شده اند را، بشرح زیر معرفی کند، تا بعون الله به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام معظم رهبری(ضپ)(2) مُستظهر باشند:

       * شجاع .... - بوکان: به نفوذی‌های معاندی که در برخی از دستگاه‌ ها جا خوش کرده‌اند و هر از چند گاه به حاشیه ‌سازی و تحریک احساسات مردم می‌پردازند عرض می‌کنم با این حرکات ناشیانه نمی‌توانند خواسته به حق مردم از دولت را به انحراف بکشانند. آذری،‌ کرد، لر، بلوچ، فارس و... همه مسلمان و معتقد به وحی و نبوت هستند و آماده جانفشانی در راه ولایت و اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب. آنان هیچ‌گاه اسیر برنامهء نفوذی‌های معاند و منافق نخواهند شد.

* ... علیمردانی: ملت فهیم و مؤمن کشورمان باید هم بر خود ببالد و هم جبین خود را بر خاک نهد و خدا را به داشتن چنین رهبر شجاع،‌ حکیم و ژرف‌نگر سپاس گوید که این چنین بدون کوچک ‌ترین واهمه در برابر تمامی استکبار جهانخوار می‌ایستد و به روشنگری می‌پردازد. ملت سخنان رهبری را فصل‌الخطاب می‌داند و......

* ... وحیدی – گرمسار: خداوند به درجات امام راحل(ره) بیفزاید که فرمود "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیبی نرسد". ای رهبر عزیز ما؛ با نامهء خود به رئیس‌جمهور نگرانی دلسوزان نظام را برطرف فرمودید. ما رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و فرزندان شما با تمام توان در جهت اجرای منویات جنابعالی تا پای جان ایستاده‌ایم و به دولتمردان عرض می‌کنیم که خیر دنیا و آخرت شما در گرو عمل به نامهء معظم‌له است.

* 8598---0914: بنازم به رهبر و علی زمان امام خامنه‌ای که با دستور و صدور بیانیه و مشروط ساختن آن تمام رشته‌های استکبار را پنبه کرده، کم‌کاری مسئولین امر را جبران کردند و مانع چپاول عزت و غیرت و زحمات دانشمندان و ملت قهرمان شدند. همان‌گونه که با نهیب خود انفعال و کم‌کاری دولت در حادثه منا را جبران کردند. خداوند متعال سایه‌اش را بر سر ملت مستدام دارد و تا ظهور حضرت حجت‌بن‌الحسن(عج) از او محافظت نماید.
       * .... سرسالاری: باز هم دم مسیحایی امام خامنه‌ای بر کالبد ایران اسلامی دمید و قلب دشمن غدار و قسم‌خورده را هدف گرفت و او را ناامید ساخت. این فرزند امام حسین(ع) واقعا دل ما را آرام کرد.
       یادآوری این نکتهء باریک تر از مو(3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی کامل شرکت کنندگان در لیست بالا نیامده آن بوده است که آنان، بعضی امتیازات  لازم در برخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه "مالش قهرمانانه"(4) را، مع الاسف  نیاورده اند؛ لکن آکادمی، حق بقول عوام appeal را برای این دسته از
مؤمنین محفوظ می دارد.

       والله الموفق والمعین

       هیئت داوران آکادمی نمدمالی

_______________________________________________________

(1) همان خایه مالی- م
(2) (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

(3) بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر) باشد- م

(4) حداقل 25 مالش در دقیقه ! (تبصرهء 2 از بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی)
 

امتیاز

       فدوی نیم ساعتی بود که همینطور به تصویری* که در پی می آید، شدیداً خیره بود تا بلکه دریابد زنانی که در آن ملاحظه می شوند، چه چیزی افزون بر زنان ایران دارند که از قیف برادران رد شده و گیرم با لچک شلخته ای، بخت حضور در «استادیوم ِ ـ جسارت است ـ آزادی!» را یافته اند که عاقبت مراتب زیر دستگیرش شد:

- شادمانی

- تابعیت غیر ایرانی

- عدم تشرّف به شرع انور

       خوانندگان محترم ضد انقلاب اگر خواستند چیزی به لیست فوق اضافه کنند، فدوی مخالفتی ندارد!

_________________________________________

* تقاطع: دو تیم فوتبال ایران و ژاپن، در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

 

دوالپای اسلامی

       فدوی با آنکه، برخلاف برادران، تاکنون در هیچ جُنحه و جنایتی شرکت نداشته است،

بیت

چگونه شکر این نعمت گزارم

که زور مردم آزاری ندارم؟!

معذالک، باور بفرمایید که به چند لحظهء بعدِ خود، ایمن نیست و از این منظر، شدیداً حیرت می کند که حضرات که بقول عوام already بیش از سی و شش سال عمر ِ ملتِ پشیمان را بلعیده اند، دستکم به سه دهه تمدیدِ بختکِ حضورِ توأم با زورِ خود در وطن سابق، همچنان امید دارند!. این نکته را فدوی، در شرایطی که از حیرت، سر ِهمه جایش اسفناج اُرگانیک سبز شده بود، از مرور خبر زیر دریافت:

       * تقاطع: 26 سال حبس و 421 ضربه شلاق برای دو شاعر و یک مستند ساز جوان. محمد مقیسه، قاضی شعبه‌ی 28 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، فاطمه اختصاری و مهدی موسوی، دو شاعر جوان را به ترتیب به 11 سال و نیم، و 9 سال زندان محکوم کرد. این دو هم‌چنین به 99 ضربه شلاق محکوم شده‌اند. قاضی مقیسه هم‌چنین کیوان کریمی، کارگردان و مستندساز جوان را به شش سال حبس و 223 ضربه شلاق محکوم کرده است. مهدی موسوی ساعتی قبل با اعلام خبر محکومیت سنگین خود و فاطمه اختصاری در صفحه‌ی فیسبوک اش نوشت که در حکم دادگاه علاوه بر اتهاماتی مانند «توهین به مقدسات» و «تبلیغ علیه نظام»، مسائلی مانند «نگهداری گاز اشک‌آور» و «دست دادن و روبوسی با نامحرم» نیز وارد شده است.

 

ابهام نا لازم

       برخی دوستان هنوز بر این باورند که فدوی شدیداً جوان است و در اثر دریافت خبرهای بد، خم به ابرو نمی آورد؛ خیر، چنین نیست و واقعیت این است که فدوی هم  در سرشیب ایام میان سالی ست و احوط آن است که خوانندگان محترم ضدانقلاب، کم تا قسمتی، مراعات حال او را بفرمایند.

       باری وجه تسمیهء این ذکر مصیبت خبر زیر است:

       * «حکومت اسلامی» طی یک سال «3027 نفر» را اعدام کرده است. / البرز نیوز

       آخر این چه طرز اطلاع رسانی ست، خواهر البرز نیوز؟ فکر نمی کنید که ذهنیت ویراستاریِ فدوی، در تشخیص اینکه شما از کدام «حکومت اسلامی» سخن می گویید، بکار می افتد و سرِ چهار راه حوادث، کار دست اش می دهد؟ اگر منظور، حکومت اسلامی درونمرزی ست . الف - م)، که مطابق اطلاعات فدوی، فقط در تابستان 67 با یک قیام و قعود، چندین هزار نفر را، اعدام فرمود، فلذا 3027 نفر که اصلاً قابلی ندارد و جلوی یک بچه مکتبی هم بگذارید، قهر می کند! و اگر منظور شما حکومت اسلامی برونمرزی (داعش- م) ا ست که، خب، البته قابل فهم است و این3027 نفر را می شود گفت که برای دست گرمی اعدام فرموده اند و همینطور اگر بکوب کار کنند، به عون الله بزودی به حکومت اسلامی درونمرزی خواهند رسید!

       و من لله التوفیق.

 

از کاسه های زیر نیم کاسه

       ماجراهای مخالفت مؤمنین با همه چیز، از جمله موسیقی و کنسرت، چیز تازه ای نیست و جلوه های گوناگونی نیز داشته و دارند. گزارشات صادره اما گاه چندان دقیق نیست؛ تا آنجا که برخی برادران، با آن همه گرفتاری، ناگزیر به دخالت می شوند. به مستوره ای که در این مورد در پی می آید، نگاه کنید:

       * به گزارش فارس، برخی منابع خبری تصادف گروه همراه سامان جلیلی را علت لغو این کنسرت عنوان کردند، اما با پیگیری‌ هایی که فارس انجام داد، مشخص شد که تمامی اعضای این گروه در سلامت کامل هستند و تصادفی رخ نداده است./ آخرین نیوز

       لکن آنچه که خبرنگار چموش ما با به خطر انداختن جان ناقابل خود و نیز با تقدیم چندین کیلو پول بعنوان کارمزد دستگیرش شده این است که علت لغو کنسرت آن بوده است که دلواپسان و چماقداران گرامی تصادف کرده بودند نه گروه موسیقی! فلذا نمی توانستند برای اظهار نگرانی! (بهم زدن کنسرت - م) در محل حضور داشته باشند!

       زیاده کشفی نیست.

 

پیش پرداخت!

       فدوی بارها گفته و نوشته است که - عیبِ مِی(1) جمله بگفتی"ضررش" نیز بگوی!- یعنی، برادران ما، با برادران سایر ملل، انصافاً تفاوت دارند و بعبارت دیگر، خیلی بهترند! فی المثل، دگر اندیشان، گر چه دیر و زود دارد، لکن سوخت و سوز ندارد، و از پیش  می دانند که به اهتمام برادران باید، دیر یا زود به دانشگاه (زندان - م)بروند! نمونه ها را لابد در تمامی این سال ها دیده اید، این هم برای یادآوری:

       * چند روز دیگر به دلیل بهایی بودن به زندان خواهیم رفت! / ایران وایر- تیتر

       یعنی بهمان سادگی که کسی ممکن است بگوید که چند روز دیگر، بمنظور انجام یک عمل جراحی، به بیمارستان خواهم رفت!

       باری-  ادامهء خبر حاکی ست که زندان رفتن، مانند انرژی هسته ای، حق مسلم این زوج جوان است زیرا جرم شان، افزون بر اینکه باورشان، از جنس اسلام عزیز نیست: " تلاش برای ایجاد فضای آموزشی برای جوانان بهایی، با مصداق تدریس و مشارکت در دانشگاه!" آنان دارای یک کودک شش ساله نیز هستند که، بعون الله، در زندان رأفت اسلامی، اگر شانس بیاورند، به اهتمام برادران، به پای هم پیر خواهند شد!

زیاده عرضی نیست...

_________________________________

(1) بقول آن بزرگوار(ل)، لکن اینطور نباشد که فدوی هرگاه که در ارتباط  با مؤمنین به "می" بر می خورد، تقیه کرده و بگوید که منظور، میِ 100% عرفانی ست!

 

«گویاست»؛ دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند !، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

       * دویچه وله: "حفظ آرامش" در اهواز یک قربانی گرفت. تیراندازی بین "اراذل و اوباش" و مامورانی که برای حفظ آرامش به محله لشگرآباد اهواز رفته بودند منجر به مرگ یک جوان بيست ساله شد. به گفتهء پلیس، ماموران به درخواست اهالی محل و برای مقابله با اراذل و اوباش به محل رفته بودند.

       تحشیهء فدوی: البته برادران، مایه کاری حساب کرده اند!

 

       * دویچه وله: کارشناسان حقوق بشر: ایران به آزار روزنامه‌نگاران پایان دهد. سازمان گزارشگران بدون مرز، در فروردین ماه امسال ایران را با چهل و شش روزنامه‌نگار زندانی یکی از کشورهای جهان دانست که بیش‌ترین آمار روزنامه‌نگاران زندانی را دارند. ایران به عنوان "جهنم روزنامه‌نگاران" در جهان شناخته می‌شود.

       تحشیهء فدوی: خب، عیب می جمله بگفتی،"ضررش" نیز بگوی! چرا از بهشت نمی گویید که ما مردم را به زور به آنجا می فرستیم!

 

       * بی بی سی: کارشناسان حقوق بشر خواستار توقف بازداشت روزنامه‌نگاران ایرانی شدند.

       تحشیهء فدوی: مراتب با قید چندین فوریت به شرف عرض رسید؛ خشمی مقدس از نعلین تا عمامهء مبارک را چندان فرا گرفت که فدوی به هستی تُرد خویش بیمناک شد. سرانجام با دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) بر خشم مقدس خود فائق آمده، و بی آنکه دستور اعدامی صادر فرمایند، فرمودند، «بسمه تعالی، مقدور نیست، برادر فدوی!» خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر  دویچه وله!

 

       * پادشاه سوئد کارل گوستاف شانزدهم، استفاده از کاخ سلطنتی را براى اسكان دادن پناهندگانی که تعداد آنها از ماه سپتامبر تا كنون به هشتاد هزار پناهنده رسيده، تأييد كرد./ العربیه

       تحشیهء فدوی: "ما را ز سر بریده می ترسانی"؟ خب فدوی هم در شرفیابی بعدی، از اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، خلدالله ملکه و سلطنة، خواهد خواست که درب بیت را، بروی پناهندگان ایرانی که تعدادشان به چند میلیون رسیده، باز فرمایند، تا "اعدام "شود هر آنکه نتواند دید!

 

       * محمد(ص) خاتمی: توقع همه ما این است که فضای دانشگاه‌ها بازتر شود!/ رادیو فردا

       تحشیهء فدوی: مراتب در اوقات شرعی، و در شرایطی که قدری هم شنگول بنظر می رسیدند،به شرفِ عرضِ خاک ِنعلینِ ملک پاسبان ِسپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ وبعدالتحیه والسلام،ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت،با پیشنهاد شما موافقت و دستور فرمودند  تا یکی دو تا از دیوارهای زائد را،به هزینه خودتان بردارند تا بعون الله،فضا قدری باز تر بنظر برسد،برادر محمد(ص) خاتمی!

 

       * العربیه: کاظم صدیقی، خطیب جمعه تهران، گفت: «برخی می خواهند آمریکا را از پنجره وارد کنند. وی افزود: «وای بر کسانی که بخواهند راه امام را منحرف کرده و چهرهء آمریکای منفور و نجس را بزک کرده و مستکبری را که امام و شهدا از در بیرون کردند از پنجره وارد کشور کنند».

       تحشیهء فدوی: آخر این چه فرمایش مهمل و بیقواره ای ست؟ اگر شما آنگونه که می گویید پیرو خط مال روی امام(ل)* هستید، خب باید بدانید که معظم له ِراحل(ل)، در اندازه گیری خود، بقول عوام "سایز" شیطان را "بزرگ" برآورد فرمود؛ آخر خودمانیم، شیطان به آن بزرگی، می تواند از پنجره ای به این  کوچکی وارد شود، برادر مخبط الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی؟!

 

       روحانی: «مرگ بر آمریکا» تنها یک شعار است./ العربیه- تیتر

       تحشیهء فدوی: این را خودمان هم می دانستیم، چرا زحمت کشیدید، برادر روحانی؟!

 

       * پژوهش: سن سکتهء مغزی در ایران ده سال زودتر از سایر کشورها است. / صدای آمریکا

       تحشیهء فدوی: پس فرار مغزها، بی سببی نبوده و نیست!

 

       * «اسناد محرمانه»ی بن لادن رابطهء ایران و القاعده را فاش کرد. / العربیه

       تحشیهء فدوی: برای فدوی هیچگاه محرمانه نبود، برادر العربیه!

 

       * یوکیا آمانو از سایت نظامی «پارچين» بازدید کرد./ العربیه

       تحشیهء فدوی: خواهشمند است لغزش تایپی «پارچين» را  به «پاور چين» اصلاح بفرمایید، برادر- خواهر خواننده، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

 

       * العربیه: شبکهء NBC آمریکا قصد جاسوسی از حسن روحانی را هنگام حضور در نیویورک دارد.

       تحشیهء فدوی1: بقول فرانسویان، گرفته اید ما را؟ اینکه دیگر اسم اش جاسوسی نیست، برادر !NBC

       * این گزارش افزوده است که سند فوق محرمانه به دست آمده، نشان می دهد NSA چگونه در یک عملیات  گسترده، از ‌اتاق‌های هتل و تلفن‌های همراه محمود احمدی نژاد و هیات 143 نفری همراه او، در سال 2007 در سفر به نیویورک، جاسوسی کرده است.

       تحشیهء فدوی 2: آخر برادر احمدی نژاد و خدم و حشم او، اصلا قابل این حرف ها بودند؟! والله تقصیر خودت است، هر بلائی که سرت می آید، برادر شیطان بزرگ!

 

       * دویچه وله: راز عمر طولانی ساکنان "درهء صدسالگان" چیست؟ دهکده ویلکابامبا در اکوادور دارای ویژگی خاصی است: بسیاری از ساکنان این دهکده که در دره‌ای به همین نام واقع است به صدسالگی می‌رسند؛ برای همین این مکان به "درهء صدسالگان" معروف است. رمز عمر طولانی مردم این منطقه چیست؟

       تحشیهء فدوی: آخر این ویژگی خاصی است؟ سری به مجلس خبرگان حکومت اسلامی درونمرزی (جمهوری اسلامی- م)* ما بزنید تا معنای ویژگی خاص را دریابید، برادر دویچه وله!

 

       * دویچه وله: هفتاد درصد نمایندگان مجلس خبرگان بالای هفتاد سال سن دارند.

       تحشیهء فدوی: به تقویم آخوندی، همان، بقول عوام،  teenager خودمان می شود، برادر دویچه وله!

زیاده تحشیه ای نیست...

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه    
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

       * طاهری: ای کاش رئیس‌جمهور که هر چند وقت یک بار اسب خود را در برخورد با منتقدین دلسوز زین می‌کنند و می‌تازند در برخورد با استکبار جهانی و به‌ویژه آمریکا این شیطان بزرگ و سگ دست آموزش یعنی غده چرکین منطقه و رژیم جعلی نیز با همان شداد و غلاظ می‌تاختند!

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلید الاسلام والمسلمین، برادر حسن(ع) روحانی ریاست محترم  آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که هواپیماشان را ذین کرده اند لکن هرکار می کنند بسمت ممالک محروسه امریک نمی رود و فی الوقع «می روم و نمی رود،ناقه به زیر محملم » برادر طاهری!

 

       * 6950---0913: آقای روحانی در سفر به مازندران شماره 111 را برای بیان مشکلات اختصاص دادند. این شماره فقط در همان روزی که رئیس‌جمهور در استان مازندران بود فعال بود. به بنده یک کد رهگیری هم دادند. اما متاسفانه از آن روز به بعد این شماره اصلا پاسخگو نیست. آیا این سر کار گذاشتن مردم و صرفا تبلیغات محوری نیستند؟

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه والسلام قدری متغیر شده و گفتند: چشم تان را بگیرد که هرچه برایتان می کنند، به نظرتان نمی آید. و در پایان با همان لحن افزودند که آیا اشتباه کردند که در این بحران بیکاری،شما را سرِکار گذاشته اند؟ خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر 6950---0913!

 

       * 2405---0917: وقتی از دولت و دولتی‌ها سؤال می‌شود چرا در توافق هسته‌ای نزدیک به 100 مورد عقب‌نشینی داشته‌اید جواب می‌دهند داوطلبانه است. بنویسید عقب‌نشینی عقب‌نشینی است داوطلبانه و غیر داوطلبانه آن فرقی با هم ندارند.

       فدوی: مراتب درشرایطی که پس از نرمش قهرمانانهء صبحگاهی، مشغول نوشیدن جام زهرِقند پهلو بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام فرمودندگفتند که آن نیز از همان  مقوله است،یعنی عقب نشینی قهرمانانه، برادر 2405---0917

 

       * 3001---0919، حسینی، شکیبا: فرش قرمز پهن کردن زیرپای فابیوس برای چه؟ مگر او نبود که خونهای آلوده را وارد کشور و مردم مظلوم ما را بیمار کرد؟ حال به چه بهایی فرش قرمز جلویش پهن می‌شود؟

       فدوی: مراتب در مجالی به استحضار رئیس آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند قافیه را در رنگ رعایت کرده اند،دیگر چه می خواهید؟! بر این پایه اگر فرش آبی انداخته بودند،حق با شما بود،برادر حسین(ع)ی!

 

       * طالعی: بی‌شک اسناد خیانت کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس و سنگ‌اندازی‌های متعدد آنان در نشست، در وزارت امور خارجه وجود دارد. همچنین پیش‌شرط بی‌شرمانه دولتی مثل آلمان به رسمیت شناختن و یا تأمین منافع رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.. این فرش قرمزها که در جلوی پای این خفاشان پهن می‌شود، با خون شهدای جنگ تحمیلی و هسته‌ای قرمز شده است  این افتخار نیست که غربی ها بیایند و بروند، هنر آن است که اقتصاد مقاومتی در کشور جان بگیرد و روی پای خود بایستیم.

       فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است!،لکن بمنظور رعایت قسط اسلامی وبمنظور رعایت قسط اسلامی،احوط آنست که نخست یک سوزن به خودتان بزنید،سپس یک جوالدوز به کپل خاج پرستان! منظور آنست که فرش قرمزهای سایر بلاد را که با آب انار قرمز نکرده اند،فلذا واجب عینی ست که با یک تناسب ساده ببینید که شهدای خاج پرستان چقدر زیادند که با خون آنان،فرش همهء فرودگاههای آن نابکاران،قرمز شده اند! ضمناً این بخش از فرمایش شما را نیزکه " این افتخار نیست که غربی ها بیایند و بروند"،  با آنکه بعلت  ابتلا به لرزش قهرمانانه،بحال ترقص در آمده بودند، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت،فرمودند: بسمه تعالی- خب نروند !.. فدوی اظهار بیضه کرده مرادشان را از " نروند " را جویا شد؛ فرمود منظورشان اینست که برای جوریِ جنس،گروگان گرفته شوند،برادر طالعی !

 

       * ابراهیم مهربانی - گنبد کاووس: از شهرداری محترم گنبد کاووس درخواست می‌شود نسبت به تعمیر و بازسازی انتهای خیابان امام‌خمینی(ره) شمالی از پل زنده‌یاد آخوند نوری‌زاد به طرف بیمارستان پیامبر اعظم(ص) که آسفالت آن بسیار ناهموار است اقدام نماید.این مسیر محل تردد خودروهای سنگین به طرف مرز «داشلی برون» و برعکس می‌باشد.

       فدوی: این چه فرمایشی ست؟ یعنی میخواهید بگویید قدّیسانی که نام برده اید،با آنهمه معجزات و کرامات معاذالله عرضهء آسفالت کردن یک خیابان هم ندارند؟!.. قدری حیا کرده و رعایت مصالح نظام را کرده و آب به آسیاب دشمن صهیونیستی نریزید، فدوی، بعلت ارادتی که به مرحوم ابوی (ره) دارد، این دفعه از خون تان می گذرد، برادر نامهربانی!

 

       * 1395---0917: روزنامه‌های زنجیره‌ای در حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری اسلامی که فقط یک کشته داد از کاه کوه ساختند چرا که موضوع به جبهه سیاسی مقابل آن‌ها نسبت داده می‌شد. ولی در سیل اخیر با خسارت مالی و جانی فراوانی که بجا گذاشت و 12 نفر کشته شدند از آنجا که علت حادثه به سوء مدیریت مسئولان دولتی برمی‌گشت سکوت اختیار کردند انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

       فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م )دروغ چرا،تا اعدام آ آ آ آ..... لطفاً بین خودمان باشد،ضد انقلاب نشنود؛ علت اینکه:" انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است" آنست که برادران کثرالله امثالهم،دیگر چشم شان از اینجور چیزها پُر است؛بعنوان مستوره یادآور می شود که اگر " حادثه آتش‌سوزی خیابان جمهوری اسلامی فقط یک کشته داد" و نیز  حادثهء عمدی سینما رکس آبادان، 400 کشته داد! و یا چند هزار تن از جوانان در تابستان 67،با یک قیام و قعود،کشته شدند،لکن :" انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده است" ! حالا فدوی عریضه تان را بجریان بیندازد،برادر؟1395---0917
 

       8 4355---0917: علی‌رغم تأکید مسئولین نظام بر غلط بودن شیوه چند ساله گذشته کنترل جمعیت و لزوم فرزند‌آوری با توجه به کاهش جمعیت در آینده که در صورت تداوم همین روند به بحران منجر خواهد شد متأسفانه هنوز هم بر روی برخی کالاهای داخلی مثل روغن... شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» درج می‌شود. چرا؟
       فدوی: مراتب توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد؛ بعدالتحیه و السلام در پاسخ فرمودند شما گوش نداده کار خودتان را بکنید؛آن روغن را بهمین علت ضمیمه کرده اند،برادر4355---0917
!

 

       * 0996---0919: سازمان هواشناسی فقط برای این نیست که هر شب و روز در اخبار اعلام کند هوا چند درجه سرد یا گرم شده یا می‌شود مهم پیش‌بینی تغییرات ناگهانی و مشکل‌ساز آب و هوا می‌باشد که بتوان با آمادگی قبلی از میزان خسارت وارده کم کرد.

       فدوی:آخر این چه فرمایشی ست؟ چرا مصالح نظام را در نظر نمی گیرید؟همینقدر سربسته و سرپائی عرض می کند که بفرموده،عدم " پیش‌بینی تغییرات ناگهانی "  علت امنیتی دارد! فلذا برای ایزگم کردن و اینکه  دشمن صهیونیستی را گیج کرده باشیم، پیش‌بینی وضع هوای دیروز را امروز،و مال امروز را فردا اعلام می کنیم. تا "اعدام "شود هر آنکه نتواند دید!،برادر !0996---0919
 

       * 3992---0912: مسئولین دولتی که این روزها رقم پول‌های بلوکه شده دست شیطان بزرگ را زیر 30 میلیارد اعلام می‌کنند تا چندی قبل دولت قبل را مقصر بلوکه‌شدن بیش از صدمیلیارد پول کشور به دست این قدرت‌های پوشالی اعلام می‌کردند! که با افزودن سود و زیان آن به بیش از 130 میلیارد می‌رسد. این تخفیفی که دولت به شیطان می‌دهد همینطور از این تخفیف‌ها به وام‌های دریافتی به ویژه کشاورزان عزیز بدهد.
       فدوی: گرچه  بقول مولوی بزرگوار «نام احمد، نام جمله انبیاست» لکن: «چون که صد آمد، نود هم پیش ماست!» ،برادر 3992---0912!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی !

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

12 نوامبر المودّب سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه