خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

2 آذر 1394 ـ 23 ماه نوامبر 2015

 

آسیب شناسی خشونت برادران

       خشونت پنداری ذاتی حکومت اسلامی درونمرزی شده است، که فدوی البته تعجب  هم نمی کند؛ بویژه وقتی که حضرات بسیار پیش از حکومت اسلامی برونمرزی در سال 67، عنوان پیش درآمدِ چند هزار نفر را با یک قیام و قعود، به قتل می رسانند، و یا، قتل های زنجیره ای در داخل یعنی (فروهرها- محمد مختاری- پوینده- غفار حسینی و دیگران...) و قتل های زنجیره ای در خارج (مانند فریدون فرخزاد و دکتر شرفکندی و همراهان در رستوران میکونوس در آلمان، دکتر بختیار در فرانسه و غیره) را، در انظار حیرت زده، اما بی توجه جهانیان ترتیب می دهند، فلذا هیچ استبعادی ندارد که همکاران مکتبی فدوی، در ارتباط به سلاخی مردم عادی و یبگناه پاریس، چنین تیتر و مطلبی را تدارک ببیند:

خب جواب سلام هم، طبق آموزه های شرع انور، علیکی ست که در پی، ملاحظه می کنید:

\

       باز قاصم الجبارین، ابوی محترم برخی کاربران منبع خبر را بیامرزاد که واکنش زیر را در همان ارتباط، عطا فرمود:

       و اما بنظر می رسد که خاج پرستان، لعنة الله علیهم اجمعین، وظائف خود را همواره بهنگام انجام می دهند، مانند موردی که در پی می آید که بنظر می آید پس از وقایع اخیر، انجام وظیفه، نوعی شرکت در جُرم است!:

توضیحا عرض می کند که عکس از آرشیو پلیس آلمان است؛ در برابر یک مسجد در برلین، پس از حمله ‌ای ضربتی علیه اسلام گريان در 22 سپتامبر.

 

شتر سواری

       از میان خبرهای امروز، تیتر زیر که از برادر بی بی سی نقل می شود، بدلیل تشابه موضوع  در ایران اسلامی، چشم فدوی را گرفت:

       * نخست‌وزیر مراکش خواهان اقدام قانونی علیه مسئولان پخش کنسرت جنیفر لوپز شد.

       و ادامهء خبر میمنت اثر، به اینجا می رسد که مقام مذکور:

       «این کنسرت را حاوی صحنه‌های "شرم‌آور" توصیف کرد و پخش تلویزیونی آن را "به شدت سهل‌انگارانه" خواند».

       مهمترین تفاوتی که فدوی با  مقام معظم رهبری(ضپ) دارد، این است که فدوی، بر عکس معظم له، در امور کشورهای مسلمان دیگر، دخالت نمی کند! فلذا بقول عوام I don’t  care که خواهر جنیفر لوپز (که جهان  خرم  ازوست!) در دیار مذکور برنامه اجرا بکند یا نکند؛ لکن بر این باور است که شتر سواری (که از تخصص های برادران در آن سمت و سو نیز هست) دولا دولا نمی شود. البته فدوی اذعان دارد که برادران او در ایران سابق نیز همین حرکت را حتا با بانوان شهروند خودشان به تکرار مرتکب شده و می شوند، خواهر جنیفر لوپز که دیگر جای خود را دارد؛ لکن دست کم، گرفتاری شما را ـ که همانا نام تان باشد ـ را دیگر  ندارند! فلذا فدوی توصیه می کند که نخست یک فکری بحال اسم تان بکنید، سپس بروید سر وقت خواهر جنیفر لوپز، برادر بن کیران!..

       فدوی قاصم الجبارين را گواه می گيرد و اگر نمی پذیرید، روح پُر فتوح حضرت امام(ل) و پُرستات مقام معظم رهبری، ادامه الله علوّه، را نیز برای محکم کاری ضميمه می کند، که نام فوق ساخته و پرداختهء کارگاه او نيست و خود جنس است؛ اصلاً این هم سند منگوله دارش:

       * بی.بی.سی: آقای بن‌کیران این کنسرت را حاوی صحنه‌های "شرم‌آور" توصیف کرد و پخش تلویزیونی آن را "به شدت سهل‌انگارانه" خواند. عبدالاله بن‌کیران، نخست وزیر مراکش، دستور داده که در مورد پخش کنسرت جنجال‌برانگیز جنیفر لوپز از تلویزیون سراسری این کشور تحقیق شود. کنسرت این خواننده و بازیگر آمریکایی و پخش تلویزیونی آن واکنش‌های زیادی برانگیخت و عده‌ای از سیاستمداران خواهان کناره‌گیری وزیر ارتباطات مراکش شدند.

       زیاده سند منگوله داری نیست..

 

يک نکته با تأخير: پوشش قهرمانانه!

       خوانندگان محترم ضد انقلاب بخاطر داشته باشند که "قهرمانانه"، فقط صفت "نرمش" نیست، این را فدوی از مرور خبر کهنهء زیر دریافت:

       * خبرگزاری پارس ـ حسین شیخ الاسلام، مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: «حجاب نامناسبِ نمایندهء زن پارلمان اروپایی در دیدار با رئیس مجلس عامدانه نبود و مسئولان امر در توجیه این نماینده میهمان برای حفظ حجاب کوتاهی کرده بودند». او دربارهء حجاب نامناسب نماینده پارلمان اروپایی در دیدار با رئیس مجلس کشورمان گفت: «حجاب نامناسب این نمایندهء میهمان عامدانه و از سر شیطنت نبود و کوتاهی مسئولان امر در تفهیم موضوع رعایت حجاب کامل در دیدارها باعث شد تا این مسئله اتفاق بیفتد».

وی ادامه داد: «این نمایندهء پارلمان اروپایی فکر می‌کرد که رعایت حجاب محدود به داشتن یک روسری برای سر است و اقدام وی را نمی‌توان عمدی دانست چرا که اگر اینگونه بود می توانست به هنگام عکس گرفتن نزدیک رئیس مجلس کشورمان بایستد اما او از دور با رئیس مجلس سلام کرد!

       همانطور که ملاحظه می کنید، شاه بخشیده، ولی شیخ علی(ع)خان که تیپ پیاده نظام برادر  حسین(ع) باشد، بشرح زیر نمی بخشد:

       * کیومرث موسوی: وقتی دیدار آقای لاریجانی با یک خانم خارجی ساپورت پوش و با سینه و گردن باز و لباس بدن‌نما را مشاهده کردم از خودم خجالت کشیدم. بنده اگر جای رئیس مجلس بودم زیربار این دیدار توهین ‌آمیز در خاک مقدس جمهوری اسلامی نمی‌رفتم!
      
که بانوی خاج پرست در پاسخ اینگونه برادران افزوده است:

       * ماریچه اسخاکه، نمایندهء پارلمان اروپا، در پاسخ به انتقادات از نحوهء پوشش‌اش پاسخ داد: «نوع لباس پوشیدن تنها اختلاف ما با ایران نیست.» او از برانگیختن بحث در مورد زنان و نوع پوشش‌‌ شان در ایران ابراز خرسندی کرده است. ماریچه اسخاکه، نمایندهء پارلمان اروپا، به انتقاداتی که رسانه‌ها و شماری از چهره‌های محافظه‌کار ایرانی در مورد نحوهء پوشش وی در یک دیدار رسمی بیان کرده بودند، پاسخ داد. این سیاستمدار هلندی که همراه با هیئتی از پارلمان اروپا به سرپرستی المار بروک، رئیس کمیسیون روابط خارجی پارلمان اروپا به تهران سفر کرده، در پیامی توئیتری نوشت: «نوع لباس پوشیدن، تنها اختلاف ما با آنها نیست.»خانم اسخاکه در ادامه این توئیت از مقامات ایرانی این پرسش را مطرح کرده که چرا اجازه نمی دهند مردم خودشان تصميم بگيرند؟

وکیلم بنده، خواهر؟!

 

در حاشیهء لغو کنسرت ها

       خوانندگان محترم ضد انقلاب بهتر می دانند که این روزها، بازار لغو کنسرت ها  شدیداً داغ است. شیوهء برادران در بهم ریختن کنسرت ها، نسبت به گذشته، البته قدری تغییر کرده که در عین حال بیانگر پیشرفت امور در جامعهء شکوهمند اسلامی ما نیز هست. فدوی لکن نمی داند که چرا شیوهء مذکور، مقدمتاً او را بیاد این لطیفهء قدیمی انداخت:

       "و اما راویان اخبار و ناقلان آثارو طوطیان شکّرشکن شیرین گفتارچنین روایت کرده اند که دو نفر مشغول کندن زمین بودند؛ به این ترتیب که یکی خاک ها را بیرون می ریخت و دومی آنرا به گودال باز می گرداند! این حرکت، موجب حیرت عابری شد و سبب را پرسید گفتند والله ما 3 نفر بودیم؛ نفر سوم  که لوله را در زمین می کاشت و ما روی آنرا با خاک می پوشاندیم، امروز غایب است، فلذا ما هم کار خودمان را می کنیم!"

       حالا حکایت برادران است که یکی مجوّز برگزاری کنسرت را صادر می کند [وزارت ارشاد- م] و دیگری کنسرت را محو و منتفی می کند! [سربازان ولایت/گمنام امام زمان (عج) - م] ...

       اما دلیلِ فقرهء تازه ای را که فدوی بنقل از آخرین نیوز در پی می آورد قدری متفاوت است، ملاحظه کنید:

       * یک لغو کنسرت عجیب در خرم آباد! به گزارش فارس، برخی منابع خبری تصادف گروه همراه سامان جلیلی را علت لغو این کنسرت عنوان کردند، اما با پیگیری‌هایی که فارس انجام داد، مشخص شد که تمامی اعضای این گروه در سلامت کامل هستند و تصادفی رخ نداده است. هنوز علت اصلی لغو این کنسرت مشخص نشده است اما تهیه کننده این کنسرت در خرم‌آباد، تصادف گروه همراه را علت لغو عنوان کرده است.

       باری، از شما چه پنهان، خبرنگار چموش هنری ما که احساس کرده بوده که باید کاسه ای زیر نیم کاسه بوده باشد، پس از اعمال چندین فقره عملیات محسوس و نامحسوس، بقول عوام find out کرده که قضیه برعکس بوده است یعنی، سربازان ولایت تصادف کرده بوده اند و چون بعلت شدت جراحات وارده، نمی توانسته اند برای برهم زدن کنسرت در سالن مربوطه حاضر شوند، فلذا آن را لغو فرموده اند!

       زیاده گزارشی نیست..

 

حضرت و بازار مکارهء برادران

       زمانی معروف بود که همه چیز، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد، در خیابان ناصر خسرو یافت می شود. فدوی آنگاه که هنوز در ایران سابق که فعلی شده بود، از سر کنجکاوی، روزی سری هم به ناصر خسرو گرامی زد. وی در پرسه های خود، غفلتاً به امام زمان (عج) هم برخورد که شتابان دنبال چیزی می گشت!*، فدوی بعد التحیه والسلام، بقول عوام عرض کرد: how can I help you?. فرمود که بعلت دست به آب های مبسوط  حضرات و چک های بی محلی که برادران  بیش از سه دهه است که بقول عوام non stop به حساب او کشیده اند، دیگر خسته شده و در بدر دنبال دوای ظهور است!، تا سرانجام تشریف آورده، حق حضرات را کف  دست بی کفایت شان بگذارد، لکن بدلیل تحریم های بی اثر، دوای ظهور گیرشان نمی آید! فدوی جسارتاً عرض کرد که اولاً الان دیگر همه چیز دیجیتالی شده و کسی دیگر دوای ظهور مصرف نمی کند؛ از آن گذشته، تصور نمی فرمایند که اگر در فرصتی، شخصاً از چاه کذائی در آمده و حساب برادران را می رسید، آسان تر بود؟ فرمود "جسته ایم ما، یافت می نشود"! و افزود مرادشان این است که بسیار کوشیده اند که یک جوری از چاه کذائی خرج شوند، لکن هرگاه که با هزار زحمت، خود را به لبهء چاه رسانده اند، بسیجیان، لباس شخصی ها، چماقداران گرامی و، کلاً، گماشتگان مقام معظم رهبری، اعزالله انصاره، او را دوباره به ته چاه هُل داده اند!.. باری، تصدیع ندهد، فدوی تا پاسی از شب در رکاب معظم له شمشیر می زد، لکن دریغ از یک قطره دوای ظهور مرغوب! مگر نوع چینی آن، که معظم له اعتماد نفرمودند، لکن توجه شان به آگهی زیر جلب شد:

       * پیک نت: فروش قرص سیانور در خیابان ناصرخسرو: "مرگ 15 ثانیه ای" هدیه ای برای جان به لب رسیده ها! روزنامه شهروند نوشت: در ناصر خسرو 600 ‌هزار تومان می دهند تا  مرگ 15 ثانیه‌ای بخرند! خوردن سیانور مثل شلیک گلوله است. قرصی که سال‌هاست فروش آزادانه ‌اش ممنوع است؛ حالا  دستفروش‌های دارو با گرفتن بیعانه، سیانور "وکیوم" شدهء خارجی را می‌فروشند، آن هم به شرط مرگ.

       آن حضرت پس از تأملی اندک فرمود: بسمه تعالی- let ‘s do it, brother Fadavi!

_________________

* چه خبرتان است؟ فدوی مگر از احمدی نژاد کمتر است که بقول عوام non stop با حضرت(عج) پالوده می خورد؟!

 

حکایت دروازهء خودی

       فدوی در مرور خبرهای دارالخرافه، گاه می دید که برادران، به برخی شرکا (رقبا- م) هشدار می دادند و می دهند که مراقب باشند که به دروازهء خودی شوت نکنند! مانند مستورهء زیر:

       * سايت شفقنا: گل برخی گروه‌ها به دروازه خودی. وزیر اطلاعات تاكید كرد: «تیم مذاکره‌ کنندهء ایرانی برای دستیابی به موفقیت نیاز به تشویق دارد؛ اما متاسفانه گروهی در داخل کشور به جای اینکه دروازه حریف را هدف قرار دهند به دروازه خودمان گل می‌زنند.»

       لکن فدوی مصداقی عملی از آن را تا امروز در دست نداشت که، بحمدالله والمنة، بشرح زیر رسید:

       * بی.بی.سی: در حالی که خبرگزاری نسیم گزارش داده که سپاه اصفهان به اشتباه دو گلوله جنگی به مناطقی در شهر شلیک کرده است، سخنگوی سپاه می‌گوید که واحدهای نظامی این نهاد نظامی امروز در اصفهان هیچ تمرینی نداشته‌اند و گلوله‌ای شلیک نکرده‌اند. خبرگزارء نسیم که به سپاه نزدیک است، نوشته بود که این دو گلوله از قرارگاه شهید زین‌الدین شلیک شده و یکی از آنها به پارک شهرک سپاهان و دیگری به نزدیکی مرکز خرید "سیتی‌سنتر" اصفهان اصابت کرده است. این خبرگزاری تصاویری هم از محل اصابت یکی از گلوله ها منتشر کرده است. اما سرتیپ رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران می گوید: "هیچ یک از مجموعه‌ها و واحدهای نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز نه تمرین نظامی داشته‌اند و نه هیچ گلوله‌ای شلیک کرده‌اند.” خبرگزاری جمهوری اسلامی به نقل از شاهدان عینی نوشته است که "صدای مهیب" انفجار در پارک سپاهان شهر، ساکنان اطراف را وحشت زده کرده است. به گفته این شاهدان، این انفجار گرد و خاک زیادی ایجاد و ترکش های آن به درختان اطراف برخورد کرده است. ایرنا نوشته است که این انفجار چاله ای به عمق 30 سانتیمتر و قطر 80 سانتیمتر در زمین ایجاد کرده است.

       همانطور که ملاحظه می شود، طرفین، اصفهان را با زمین بازی، و گلولهء توپ را با توپ فوتبال عوضی گرفته اند و در عین حال، هر یک منکر شوت به دروازه های خودی ست! و در این حالت، ملت همیشه به خاک و خون خفته، ناگزیر است که حسب شیوهء مرضیه، تقصیر یا مسؤلیت را، خود بعهده بگیرد!

        زیاده توپی نیست..

 

چوپان معمم!

       فدوی هرچه گوش می خواباند، در نمی یابد که خاج پرستان، بویژه نوع فرانسوی آن، لعنت الله علیهم اجمعین، چگونه از برخی زبانزدهای ما، و از آن میان، چوپان دروغگو، سردر آورده اند؟ ملاحظه کنید:

       * لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرد که ایران باید سه شرط را برای دستیابی به توافق اتمی بپذیرد. این سه شرط به تحقیقات هسته ای، مساله بازرسی ها و از سر گیری تحریم ها به صورت اتوماتیک در صورت نقض توافق از سوی ایران مرتبط است.

       باری، این همان تعریف چوپان دروغگو ست، با این تفاوت که چوپان این بار، معمم شده است !

       برای جوریِ جنس:

       * دویچه وله: ارتش عراق به‌اشتباه بغداد را بمباران کرد! یک هواپیمای جنگنده ارتش عراق به ‌اشتباه بمبی روی پایتخت این کشور پرتاب کرد. مقامات ارتش عراق مشکلات تکنیکی این جت جنگنده روسی مدل "سوخو" را دلیل این حادثه معرفی کرده‌اند. هفت نفر در پی انفجار این بمب کشته شدند.

       زیاده نشانه گیری ای نیست...

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

       * باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به طور تلویحی از شعار مرگ بر آمریکا در ایران انتقاد کرده و گفته "سر دادن مرگ بر آمریکا [برای کسی] شغل ایجاد نمی کند و برای ایران امنیت بیشتری به همراه نمی آورد." او گفت اگر ایران راه دیگری را انتخاب کند، از مزایای آن هم بهره مند خواهد شد./ بی.بی.سی

       تحشیهء 1 فدوی: نترس! اگر مستقیم هم انتقاد کنی، حضرت آقای ما، کاریت ندارند، برادر حسین(ع) اوباما!

       تحشیه ی2 فدوی: بقول آن لطیفه ای که از بسکه مشهور است، نیاز به نقل اش نیست!، شعار تو خالی مرگ بر آمریکا، اگر برای شما آب نداشته، برای حضرت امام راحل و حاضرِ ما(ل) که نان داشته است، برادر حسین(ع) اوباما!

 

       * دویچه وله: شناسایی 17 شرکت که بدون لیمو آب‌لیمو تولید می‌کنند! به گفته‌ی رئیس سازمان تعزیرات، در بازرسی از 17 کارخانه تولید آب‌لیمو "حتی یک قطره آب‌لیموی طبیعی" یافت نشد. محصولات تمام این کارخانه‌ها مهر استاندارد دارند. برخی از این تولید کنندگان شرکت‌های قدیمی و با سابقه‌اند.

       تحشیهء فدوی: والله برادر، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ... لکن بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، وقتی همه چیز و حتا تتمهء ایران سابق را، بنام کسی فرموده اند که قرن هاست که غایب است(عج)، در آبلیمو اگر لیمو غایب باشد، مسأله ای ست؟!

 

       * سايت تدبير: اعدام 600 امام جمعه در موصل به دست داعش. شورای علمای جماعت و دارالافتای عراق اعلام کرد، گروه تروریستی- تکفیری داعش از آغاز سال جاری میلادی تا 25 سپتامبر گذشته، حدود 600 تن از ائمه جمعه و روحانیان مناطق تحت اشغال خود در عراق را اعدام کرده است. داعش همچنین 28 تن که بیشترشان روحانی بودند را به بهانهء اختلاف نظر در مورد یکی از احادیث پیامبر گرامی اسلام(ص) با شوک الکتریکی اعدام کرده است.

       تحشیهء فدوی: لکن در اجرای طرح اشتغال زائی، احوط آن است که یکی دو گله از امام جمعه های خودمان را برای جبران مافات، برای گردش علمی، به موصل بفرستیم!

 

       * مایکل فالون وزیر دفاع بریتانیا گفته است که تا کنون تنها 5 درصد از حملات هوایی روسیه، به مواضع داعش بوده است. دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا هم تاکید کرده است که هدف از حملات روسیه در سوریه، حمایت از اسد «خونخوار» است.

       تحشیهء فدوی: بقول جدّ اعلای فدوی،

بیت

گَه از آلمان بر او خواندم، گَه از روم

ولی مطلب از اول بود معلوم!

 

       * حسن(ع) روحانی: اگر ایران نبود مکه و مدینه دست تروریست‌ها بود./ بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: یعنی، الله جل جلاله این وسط کاره ای نبوده و عرضهء حفاظت از خانهء خودش را هم، معاذالله، نداشته است، برادر حسن(ع) روحانی؟!

 

       * دویچه وله: کمپین تحریم خرید گوشت مرغ. پس از کمپین تحریم خرید خودروهای داخلی حالا نوبت به تحریم خرید گوشت مرغ رسیده است.

       تحشیهء فدوی: کمپین پیشین، "خودرو نخرید بود"حال  فدوی همینطور ارّه  بماتحت منتظر است که کی نوبت کمپین دنبال  "بیت و توابع نروید"، می رسد؟!

 

       * گفت: مجلس نمایندگان آمریکا تصویب کرده است که باید در جریان اجرای توافق وین، مبلغ 43 میلیارد دلار از دارايی های مسدود شدهء ايران به عنوان غرامت برای حمايت اين کشور از تروريست ها مصادره شود.

        * گفتم: ولی در تمام دنیا حتی یک گروه تروریستی و جنایتکار را نمی‌توان پیدا کرد که تحت حمایت تسلیحاتی و مالی و سیاسی آمریکا نبوده باشد. /کیهان دارالخرافه

       تحشیهء فدوی: یعنی چه؟ آخر این چه فرمایش مهملی ست؟ بحمدالله والمنة، تنها  گروه تروریستی و جنایتکاری که می‌توان پیدا کرد که تحت حمایت تسلیحاتی و مالی و سیاسی آمریکا نباشد، ما هستیم، چرا بیخودی توی سرِ مال می زنید، برادر کیهان!

 

       * وزارت خارجه 10 روز بعد از حادثه منا بیانیه صادر کرد./ دیگربان

        تحشیهء فدوی: حالا چه عجله ای داشتی، برادر محمد(ص) جواد(ع) ظریف؟!

 

       * العربیه: فرزاد فرهنگیان، دیپلمات سابق ایرانی، می گويد آن‌چه در منا روی داد یک عملیات تروریستی بود. بیش از 5 هزار تن از اعضای سپاه پاسداران در میان حجاج ایرانی بودند. سناریو این بود که شمار کشته شدگان بیشتر باشد و پس از آن تظاهراتی همراه با عملیات خشونت آمیز برگزار شود. اما سرعت‌ عمل نیروهای امنیتی سعودی در کنترل حادثه، توطئه را به شکست کشاند.

       تحشيهء فدوی: والله برادر فرزاد، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ..، فدوی که بیضه ء لازم را در اختیار ندارد که بگوید اين «ماجرای منا» برای برادرانی که در آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی، آن هم برای دستگرمی، دست کم 400 نفر را در فاجعهء سینما رکس آبادان به ذغال تبدیل فرمودند، چيزی نيست!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه    
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

       * محمودی: حرکت برنامه ‌ریزی تروریستی در فرانسه به احتمال قوی از سوی آمریکای شیطان بزرگ صورت گرفته باشد تا هشداری به فرانسه داده باشد که بدون هماهنگی با این شیطان نشستی با سوری‌ها برگزار نکند و هم موجب انحراف اذهان عمومی از پیروزی‌های مقاومت علیه گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق و نیز انحراف از انتفاضهء سوم فلسطینی‌ها شود. ناگفته پیداست که کشورهای غرب آسیا باید مراقب هرگونه نفوذ و حرکت استکباری باشند چرا که هر وقت خودزنی کرده‌اند بهانه‌ای برای انتقام‌جویی ظاهری ولی دیوانه‌وار نیز یافته‌اند.

       فدوی:  بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است!

 

       * 3630---0919: از متولیان امر به معروف و نهی از منکر درخواست می‌شود  نسبت به اجرای این فریضه واجب دینی در جامعه به ویژه در شمال و کنار دریا که متأسفانه برخی افراد متمول و مرفه بی‌قید به دین و مذهب دور از چشم مأموران به صورت ناهنجاری اقدام به شنا می‌کنند اهتمام ورزند.

       فدوی: مراتب در شرایطی که قدری هم شنگول بودند، در فاصلهء دو قیلوله، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام و صدور چندین آروغ ستاره دار فرمودند: اسسسب !.. فدوی عرض کرد: ببخشید؟ فرمود "اسسسب "به تکرار"س"، ضمیمهء آروغ است و مخفف آن زبانزد است که می گوید اسب حیوان نجیبی ست!.. باری- فدوی، پس از اندکی تأمل، مراتب فوق را مجدداً به عرض رسانده استدعای تعیین تکلیف کرد؛ در پاسخ، بعدالتحیه والسلام، و ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) توأم با سوت، فرمودند: بسمه تعالی- بقول حضرت امام(ل) هی نگویید که اسلام برای ما چه کرد، بگویید شما برای اسلام چه کردید؟، یعنی در سلب آزادی آن نابکاران شخصاً اقدام کنید، گیرم کتک مفصلی خوردید و یا مانند سایر ناهیان از منکر، شل و پل، روانهء بیمارستان شدید، خب بقول عوام so what? برادر! 3630---0919

بیت

سر که نه در راهِ"شریعت" بود

بار گرانی ست کشیدن به دوش!

 

       * یک‌شهروند: باعث تاسف برای مسلمانان جهان است که مدعی خادم‌الحرمین از یک سو به قتل‌عام مردم مظلوم و مسلمان یمن مشغول است و از سوی دیگر با هزار نفر اراذل و اوباش درباری در حال عیاشی و خوشگذرانی و لهو و لعب در فرانسه است. مسلمین باید یک صدا به پا خیزند و حرمین شریفین مکه و مدینه را از لوث این جرثومه ‌های فساد و تباهی و قتل و غارت بگیرند. آل سعود همچون رفیق و دوست خود اسرائیل غاصب و کودک کش به غدهء سرطانی دوم غرب آسيا تبديل شده است.

 

       فدوی: مراتب در اوقات شرعی از مرجع عالیقدر تقلید فدوی، آیت الله العظما سید شقی الدین میله کار، دامت شوکته العالیه، استفتاء شد؛ فرمود: به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، وقتی خودِ صاحبخانه (الله جلّ جلاله- م) حاضر است، وظیفه از شما ساقط است، برادر شهروند!

 

       * کریمی: از معاونت فنی و عمرانی شهرداری و شرکت برق تهران درخواست می‌شود با همکاری یکدیگر نسبت به رفع خاموشی چراغ‌های برق بزرگراه امام علی(ع) زیر پل تقاطع شهید تکیه اکبر آبادی از شمال به جنوب واقع در منطقه 14 که مدتی است در تاریکی مطلق است اقدام نمایند.

       فدوی:مراتب در اوقات شرعی، توسط فدوی از طریق مبادی ذیربط پیگیری شد؛ بعدالتحیه و السلام در پاسخ  شدیداً خشمگین شده فرمودند «آن همه شهید و امام در آنجا پلاس اند و عرضهء یک تعویض لامپ را هم ندارند؟» خدا بگوید چکارتان بکند که فدوی را اینطور سنگ روی یخ کردید، برادر کریمی!

 

       * اشرفی از کشور سوئد: حال که کشورهایی چون آلمان در حد معاون صدراعظم این کشور برای بستن قرارداد اقتصادی راهی ایران می‌شوند، هم مسئولین دولتی و هم مطبوعات و رسانه‌ها، به ویژه کیهان، لازم است به آنها یادآوری نمایند که در سال 57 چه پروژه‌هایی را نیمه تمام رها کردند و رفتند و چند هزار میلیارد دلار پول ملت را حیف و میل کردند و تا به حال هم پاسخ نداده‌اند. حالا هم فکر نکنند راه باز است و جاده دراز می‌توانند همانند قبل عمل کنند. گفته می‌شود برای واسطه‌گری پروفسور سمیعی را نیز با خود به همراه آورده‌اند! من هر روز کیهان را از طریق اینترنت مطالعه می‌کنم و انتظار دارم به این مطالب بپردازید.

       فدوی از به جریان انداختن عریضهء شما حرفی ندارد، لکن پیش از آن، یاد آوری این نکته نیز شدیداً ضروری ست که بقول معروف، آسیاب به نوبت می چرخد، یعنی بازار ایران اسلامی، به اذن مقام معظم رهبری(ضپ) سی و چند سالی  در تیول برادران دمکرات چینی بود و حالا، خاج پرستان را هم از آن نمد کلاهی ست!، ضمناً بابت آن پرفسور بزرگوار هم ملالی نیست، ايشان، همچنانکه در اثر کسالت آیت الله مهدوی کنی خودش را بر بالین ایشان رساند، در سایر موارد نیز مضایقه ای ندارد. راستی شما در آن گوشهء یخ زده از جهان چه می کنید، برادر اشرفی؟!

 

       * 7977---0912: چرا دکتر ظریف اجازه دادند این جمله که ادعای دروغی بیش نیست در بیانیه گنجانده شود؟ «جهان امن‌تر خواهد شد» و خودش هم با افتخار قرائت کند! آیا معنی جمله این نیست که ای دنیا علت ناامنی در جهان ایران بود که با امضای این توافق او را کنترل کردیم، پس دنیا امن خواهد شد!

       فدوی: بقول نمایندگان محترم حکومت در مجلس: صحیح است، صحیح است!

 

       * خانم صفایی: یک هفته‌ای که در شمال در منطقه نمک‌آبرود بودم علی‌رغم طرح سالم ‌سازی متاسفانه تفرجگاه خانم‌ها در دید آقایان و قایق‌های موتوری قرار دارد که با مدیریت منطقه و نیروی انتظامی صحبت شد ولی نتیجه‌ای حاصل نشد. متاسفانه تلفن‌های فرمانداری چالوس نیز هیچ کدام پاسخ تماس گیرندگان را نمی‌دادند. چرا شرایط ناامنی اخلاقی را عده‌ای در کشور تسهیل می‌کنند؟ مسئول برخورد با این تخلفات کیست؟

       فدوی: مراتب با قید چندین فوریت و در شرایطی که بعلت ابتلا به لرزش قهرمانانه، بحال ترّقص در آمده بودند، به شرف عرض خاک نعلین ملک پاسبان سپهر اقتدارشان رسید؛ بعدالتحیه والسلام در پاسخ همینطور که قهوهء قجر خاج پرستان (جام زهر- م) را مزمزه می کردند فرمودند اگر سرعت قایق های موتوری ذکور، بیشتر از 80 کیلومتر باشد، مانعی ندارد، و بعنوان قصاص نیز مقرر فرمودند که تفرجگاه مردان، در دید شما قرار گیرد، خواهر صفايی!

به پایان آمد این جوهر، شکایت همچنان باقی !

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

20 نوامبر المودّب سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه