خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

23 آذر 1394 ـ 14 ماه دسامبر 2015

 

چنین است «چرخیدن» روزگار!..

فدوی اساس را بر این می گذارد که خوانندگان محترم ضد انقلاب، در جریان پدیده ای اسلامیزه، بنام "الهام چرخنده" متخلص به "زهرائی"(1) و ماجراهای اخیر کمدی پیرامون اين پديده هستند که واپسین آن، شرکت خواهرِ نورانیِ نامبرده، در برنامه ی«دید در شبِ» برادر رشید پور بود.

فدوی بدلائلی که مهمترین آن، خود برنامه مذکور است!، آن را جدی نمی گیرد! لکن از انصاف هم نباید گذشت، یعنی اینطور نیست که برنامهء کذائی بکلی فاقد فایده بوده باشد، بلکه کمترین بهرهء آن شرکت خواهر الهام(س) در برنامه و، افزون بر جا انداختن آن ضعیفهء سجّادیه با یک فقره پاشنه کش مرغوب اسلامی، فراهم آوردن موجبات حملهء "یک حزب اللهی مقیم آمریکا"! با مخالفان حجابِ دبل اجباریِ مقام معظم رهبری ست (چادر- م) که فرازهائی از آن در پی می آید(2):

* پارسینه: «داریوش سجادی» اصلاح طلب حزب‌اللهی مقیم آمریکا در وبلاگ خود نوشت: ...اما سرکار خانم چرخنده! یک حقیقت مسلم را نیز فراموش نکنید. این یک «جنگ» است. تعارفی هم در آن نیست. حرامیان تمام قد در مقابل شما و اعتقادات شما و انقلاب شما و مقدسات و مطهرات و مملکت و نظام و رهبر شما صف آرائیده اند و کمتر از جنازهء شما و جنازه اعتقادات شما و شمایان را نمی جویند!
در این مصاف «نازک طبعی» حرام شرعی است!
حافظانه «وفا کنید و ملامت کشید و خوش باشید ــ که در طریقت ما کافری ست رنجیدن». شیرزن بختیاری! به همان زینبی(س) که در «دید در شب» بارها بدان توسل و تأسی کردی مُکلفی «کاری زینبی» کنی. اگر به فرزندانت شوریدند و به خودت درشتی و ناسزا کردند و مادرت را به جفا جسارت داشتند! موظفی به زینبی تأسی کنی که حرامیان همه عزیزانش را مقابل چشمانش دریدند و سر بُریدند اما آن «استوانه ایمان» حسرت شنیدن یک «آخ» را هم بر دلشان باقی گذاشت! سرکار خانم چرخنده! با مشتی گرگ طرفی! لشکر اشقیا برابر خودت و اعتقادات دندان تیز کرده و دشنه از رو بسته اند. در لحظهء واقعه ارزنی کم بیآوری، آن درندگان بی کمترین اهمالی می درند ات! اما صادقانه موظفم رازی را نیز با شما در میان بگذارم.
این درندگان در اوج درندگی از شدت ذلت و خائفی قابل ترحم اند!

و اما اظهار نظر کاربران:

* این آقا از قرن پنجم هجری اومده؟ خودش فهمیده چی گفته؟ خب درست مثل آدم چیز می نوشتی، قلمبه سلمبه نوشن هنر نیست.

* اخه یکی نیست به این برادر! بگوید برای چرخنده نامه نوشتی یا حیدر العبادی؟! این بنده خدا با این لغت ها بیشتر سرش چرخ می خوره که! راستی حزب الهی+ usa =؟؟؟؟؟؟

* جو گيري حد و اندازه نداره!

* اسمون و ریسمون به هم بافتن بود.

* داریوش: اصلاح طلب، حزب‌اللهی، مقیم آمریکا، خخخخخخخخخخخ

* حرامیان؟ کسی که به این راحتی به منتقدین همچین نسبتی میده معلومه چه آدم هست.

* حزب الهی خارج نشین؟ بابا اسم حزب الهی رو خراب نکنید. تو رو حضرت عباس حزب الهی خارجی نمی خواهیم.

* حزب الهي واقعي در آمريكا چه ميكند، بلند شو بيا اينجا با مشكلات و بي عدالتي ها دسته و پنجه نرم كن اگر به همان قرار ماندني، مردي.

* از این ایرانیان حزب اللهی مقیم سرزمین استکبار چند تا دیگه هست؟

* 3 گردان!

* ایشا لا با هم محشور شوید پیام شما را دریافت کرد.

* حاج داریوش جان، اخوی شما که مشکلی نداری برگرد ایران زندگی کن خوب!!!

* نامه هم می‌نویسی مثل ادم بنویس. این چیه رو دست مرزبان نامه زده.

* کدوم کار این خانم زینبی بوده؟ خجالت بکش این. خانم رو با حضرت زینب مقایسه میکنی؟

زیاده کامنتی نیست..

________________________________________________-

(1) لقبی که  مقام معظم رهبری به خواهرالهام (س)مرحمت کردند که معادل sir برای ذکور در انگستان است!

(2) خفقان روسری و مانتو کم بود، معظم له چادر مشکی را هم علاوه فرمودند! تأثیر بسیار مثبت این ایدهء معظم له بر «اقتصاد مقاومتی» را،که منجر به خروج مبالغ هنگفتی ارز بمنظور ورود پارچهء مشکی شد! فدوی در نوشته ای بسیار پیش از این، بر رسیده است.

 

علتُ العِلل

و اما راویان اخبار و ناقلان آثار، و طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار، چنین روایت کرده اند که روزی مردم همیشه در صحنه، فریاد دلخراش مردی را که ممکن است ُملا بوده باشد! شنیدند، هراسان بسوی او شتافتند و دیدند که آن بزرگوار، با سوزنی که در دست دارد، دارد به تخم اش می زند! مردم علت فریاد را جویا شدند؛ فرمود: آخر درد می کند!.. حالا حکایت برادران، کثرالله امثالهم، است که جوانان مردم را، بقول نیروی محترم انتظامی متخلص به " ناجا" که سرگرم مبارزهء صمیمانه با مردم است، بطور محسوس و نامحسوس از سطح جامعه می ربایند و به احدی هم جوابگو نیستند، و هرگاه که مجامع حقوق یشری  گریبان شان را می گیرند، به مصداق حکایت بالا، حیرت می کنند که چرا درد می کند!...

باری- نمونه ها از این دست، از زمان تصرف عدوانی ایران سابق توسط حضرات تاکنون، فراوان است و اگر نمونه تازه تر خواسته باشید، بشرح زیر دم دست است:

* بی بی سی: یغما گلرویی، ترانه سرا ایرانی، روز دوشنبه ۹ آذر ماه با حضور ماموران امنیتی در منزل اش بازداشت و به مکانی نامعلومی انتقال داده شد. به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) هنوز دلیل بازداشت آقای یغمایی و اتهام احتمالی وی مشخص نیست.خانواده آقای گلرویی هنوز هیچ اطلاعی از وضعیت وی ندارند و نسبت به سلامتی این ترانه سرا ابراز نگرانی کرده‌اند.

زیاده سوزنی نیست..

­______________________________________________________

* مانند "سعید زینالی" که سال ها پیش به تیر غیب برادران گرفتار شده، و هر گاه والدین مضطرب و نگران نیز،  سراغ فرزند مفقود و شاید هم مقتول شان را می گیرند، بگونه ای خداپسندانه ای می فرمایند: «در زندان سپاه گفتند سرنوشت سعید را پی گیری نکن!»/ روز- هاشم زینالی

 

نظر خیر

همینجور اتهام ناروا، پشت اتهام ناروا است که به برادران مظلوم ما می بندند. که اهمّ آن، بازداشت و انتقال وکلای زندان سیاسی، و روانه کردن آنان به زندان است که تازه ترین آن، مورد زیر است:

* ضرب ‌و شتم وکیل آتنا فرقدانی توسط مأموران اعزام؛ تشریح جلسه بازپرسی محمد(ص) مقیمی. محمد(ص) مقیمی، وکیل دادگستری، که امروز برای جلسه بازپرسی به دادسرا اعزام شده بود، هنگام ملاقات و مقابل چشمان خانواده اش از سوی مأموران اعزام مورد خشونت و ضرب و شتم واقع شد. به گزارش هرانا، محمد مقیمی از زندان رجایی‌شهر کرج، با دستبند و پابند!به شعبه 4 بازپرسی دادسرای اوین اعزام شد. آقای مقیمی، زمانی‌که برای ملاقات موکل اش، آتنا فرقدانی، در زندان اوین مراجعه کرده بود، به دلیل دست دادن، با اتهام روابط نامشروع مادون زنا (دست دادن با موکله، زن غیر محرم شرعی) مواجه و بازداشت و به زندان رجایی ‌شهر کرج منتقل شد، وی سپس به سالن 31 بند ده زندان رجایی شهر انتقال یافت./ سحام نیوز بنقل از البرز نیوز

فدوی نمی داند که کسی تاکنون به فلسفه و انگیزهء این حرکت برادران در بازداشت وکلای زندانیان سیاسی، آن هم اندکی پس از حبس زندانی، غور و تأمل کرده است یا نه؟ بقول عوام  I don’t think so! فلذا فدوی زحمت خوانندگان محترم ضد انقلاب را کم کرده و عرض می کند که نیت برادران گرامی، خیر و در این حدود است که دوست ندارند که زندانی سیاسی در سلول خود تنها باشد، فلذا برای رفع تنهائی، وکیل را هم می فرستند بغل دست زندانی!..

زیاده عرضی نیست..

Ali ferzat

 

قیصرانه ها

اشاره: فدوی در این ستون،خبرهائی را نقل می کند که باعث شده اند ازحیرت،سرِ همه جایش اسفناج اُرگانیک سبز شود و بگوید!: حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

ا            * حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مسئله تروریسم، نامه‌ای خطاب به عموم جوانان در کشورهای غربی‌منتشر کردند. / کیهان دارالخرافه- تیتر

نامه ها می نویسه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* اسلام دینی منطقی، معتدل و متناسب با شرایط اجتماعی انسان هاست!/ آیت الله واعظ طبسی

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* حضرت آیت الله خامنه‌ای اصرار آمریکایی‌ها بر رفتن بشار اسد یعنی رئیس‌جمهور قانونی و منتخب مردم سوریه را از جمله نقاط ضعف سیاست ‌های اعلامی واشنگتن دانستند و افزودند: رئیس‌جمهور سوریه در انتخاباتی سراسری رأی اکثر مردم سوریه را با دیدگاه های «سیاسی، مذهبی و قومی مختلف» به‌دست آورده!.../ انتخاب

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* یک شهروند: يکی از اهداف عملیات‌های تروریستی هدایت شده در اروپا این است که یهودیان ساکن کشورهای اروپایی احساس ناامنی کرده آماده مهاجرت به فلسطین اشغالی بشوند و بحران جمعیت کنونی در سرزمین‌های اشغالی و عدم موازنه با جمعیت فلسطینیان تا حدی برطرف شود.

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* یک خواننده کیهان دارالخرافه: جنگ غرب و تروریسم جنگ زرگری و بازی موش و گربه است. 13 نوامبر هم مثل 11 سپتامبر یک نمایش تبلیغاتی بود که هدف آن اسلام هراسی، اسلام‌ ستیزی و انحراف اذهان شهروندان غربی از بحران مالی به بحران امنیتی و توجیه حملات و اشغال و غارت کشورها و بازگشت به استعمار سابق به شکلی جدید است!

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* آنچه که اسلام دستور داده است به نفع زن است، بیشتر مسائلی که در اسلام مطرح می‌شود به سود زنان و در راستای حفظ کرامت و شأنیت بانوان است!/ آخرین نیوز- نماینده ولی فقیه در استان اصفهان

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* دستگیری‌های اخیر صیانت از خبرنگاران است!/ علی(ع) شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی- دویچه وله

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* در ایران بزرگترین دمکراسی غرب آسیا برقرار است.! / صدای آلمان- محمد(ص) جواد(ع) لاریجانی - دبیر ستاد حقوق بشر!قوهء باه (غذاییه- م!)

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* وقتی آخوند صدای امریکا، قمه می‌زند!/ آفتاب- تیتر

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* در این دوره از انتخابات صندوق آرا شفاف است به طوری که وقتی شهروندان برگه رای خود را داخل صندوق می اندازند، برگه آنها قابل مشاهده است اما نوشته روی آن معلوم نیست./ حسین (ع)علی (ع) امیری، معاون و سخنگوی وزارت کشور / بی بی سی

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* فارس گزارش داده بود که "وثیق البطاط رهبر جیش المختار" در گفتگو با این خبرگزاری گفته است این گروه که "متشکل از خانواده‌های قربانیان انتفاضه شعبانیه است بارها به سران سازمان مجاهدین هشدار داده بود که سریعا خاک عراق را ترک کنند اما آنان با وجود دریافت تسهیلات پناهندگی در کشورهای اروپایی و آمریکایی اصرار بر اشغال بخشی از خاک ما را دارند که این موضوع ما را ناچار به واکنش کرد!/ بی بی سی

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* مشکلی بنام حقوق بشر نداریم! / محمد(ص) جواد(ع) لاریجانی - دبیر ستاد حقوق بشر!قوهء باه ( غذاییه – م) صدای آلمان

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* پوتین: عملیات ما برای تثبیت دولت مشروع اسد است!/ بی بی سی

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* رهبری فرمودند کاری کنید در سوریه از هر دو طرف کمتر کشته شود!/ سردار همدانی / آخرین نیوز

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

* مطالبهء عدالت، حق مشروع تمام شهروندان است! و قدرت حاکمهء سرزمین حجاز، باید با مردم خود به خوبی رفتار کند! و قدر علمای این کشور را بداند چون علما، نماد عزت و عظمت مردم هستند./ حجت الاسلام مهدی (عج) ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پیوند با اجرای حکم اعدام آیت الله نمر در عربستان! / پارسینه

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

* تدبیر: نگهداری معلمان ایرانی با دستبند و پابند در امـارات. سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تعداد معلمان بازداشت شده ایرانی توسط دولت امارات به 10 نفر رسید و این افراد با دستبند و پابند در زندان امارات به سر می‌برند.

 تحشیهء فدوی: بقول ناصرالدینشاه، پدر سوخته ادای حضرت آقای ما را در می آورد!

 

* حسینیان: ما خودمان والله یک زمان قاتل بودیم. / تدبیر

تحشیهء فدوی:نگران نباشید، از شأن و منزلت شما هیچ کم نشده، حالا هم هستید،برادر حسین(ع) نیان!

 

* پلنگ ایرانی(برزو) پس از خوردن یک سگ به ترکمنستان رفت!/ پارسینه

 تحشیهء فدوی: "بیوفائی مگر چه عیبی داشت"؟ منظور فدوی آن است که ایران اسلامی چه عیبی داشت که رفتی ترکمنستان، برادر برزو؟!

* ادامهء خبر: این پلنگ نر و مسن که «برزو» نام دارد از روز ۴ مهر (۲۶ september ) از پارک ملی تندوره خارج شده و برای رسیدن به مرز ایران و ترکمنستان از میان تعداد زیادی روستا و از عرض چندین جاده اصلی و فرعی عبور کرده و حدود 20 کیلومتر را پیموده است./ همانجا

 

* خبرساز شدن تجاوزهای دستجمعی در قزوین یک ماه پس از دستگیری مجرمان/ بی بی سی

تحشیهء فدوی: برادران دیگر وقت و حوصله ندارند، و به ملت، دستجمعی تجاوز می فرمایند، حق هم دارند، یکی یکی، خیلی وقت می گیرد، برادر بی بی سی!

 

* علامه طهرانی(ره): سر چهارراه لبو بفروشید اما از بانک وام نگیرد." / پارسینه

تحشیهء فدوی: گفت لبو هم جسته ایم ما، یافت می نشود!

 

* کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان اعلام کرده که گروه دولت اسلامی (داعش) خانه‌های 106 عضو گروه طالبان را آتش زده و چهار زندان شخصی دارد./ بی بی سی

تحشیهء فدوی: خب بعضی وقت ها، چاقو دستهء خودش را هم می بُرد، برادر بی بی سی!

 

* برای چهار تا تار مو تن و بدن ما می لرزد ولی برای میلیارد میلیارد پولی که دزدیدند خفه خون گرفتیم, این آیا مسلمانی ماست؟ / بازتاب- حجت الاسلام نقویان

تحشیهء فدوی: بسمه تعالی- بله!

 

 ا          * هشدار فرمانده سپاه دربارهء "فتنه بزرگ هسته‌ای" 

تحشیهء فدوی: از خوانندگان محترم ضدانقلاب خواهشمند است که بعنوان مشق شب، "فتنه هسته‌ای" را نیز بی آنکه نگران سایزاش باشند، به لیست انواع فتنه، اضافه فرمایند. اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

 

* بیش از 50 کشته بر اثر حمله هوایی به یک عروسی در یمن. بر اثر دو حمله هوایی به یک جشن عروسی در یمن بیش از 50 نفر کشته و عده‌ای زخمی شدند. این جشن برای ازدواج هم‌زمان سه زوج برگزار شده بود. در این حمله هر سه عروس و دو داماد کشته شدند./ دویچه وله

 تحشیهء فدوی: جای باعث و بانی، که مقام معظم رهبری،  اعلی اللّه مقامه الشّریف، باشد، خالی!

 

* وزیر خارجه که برای حضور در مراسم یکی از جان باختگان حادثه منا در دانشگاه امام صادق حضور یافته بود، با فریادهای چندین تن از دلواپسان مواجه شد.  پس از خروج ظریف از محوطهء مراسم، یکی از اساتید دانشگاه با ناراحتی خطاب به این دانشجویان گفت: آیا شما دانشجوی امام صادق (ع) هستید؟ ای بی‌ادب‌ها آیا انسان جلوی میهمان خود شعار مرگ سر می‌دهد؟ / انتخاب

 تحشیهء فدوی: شما چه استاد دانشگاهی هستید که هنوز نمی دانید که مرگ، از تفریحات سالم برادران است، برادر استاد!

 

* پزشکان با یک عمل جراحی که به معجزه پزشکی معروف شده، سر یک کودک 16 ماهه را بعد از پاره شدن در یک حادثه رانندگی بار دیگر به گردن او وصل کردند. / العربیه

تحشیهء فدوی:  چه فایده؟! حکومت اسلامی برونمرزی (داعش- م) دوباره قطع می کند!.. لکن احوط آن است که این پزشکان، به منطقهء تحت تسلط حکومت اسلامی برونمرزی (داعش- م) اعزام شوند، تا سرهائی را که برادرانِ داعش می بُرند، دوباره پیوند بزنند!

 

 

آکادمی نمدمالی/ Namadmali Academy Award

فدوی شدیداً مباهی ست که امروز، مؤمنینی که در سومین جلسهء «آکادمی نمدمالی»(1)، به دریافت یک قطعه  مدال درجه 1 چفیهء همایونی، که معادل نشانsir در انگلستان  است،نائل شده اند را،بشرح زیر معرفی کند، تا بعون الله به برخورداری ازمزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام معظم رهبری( ضپ)(2) مُستظهر باشند:

 

* 0471---0910: با سخنان روشنگرانه رهبری در جمع اعضای محترم خبرگان به وجد آمدم و خدا را بابت برخورداری از چنین نعمت رهبری هوشیار و شجاع شکر کردم. خداوند به ایشان طول عمر با عزت داده و سایه‌اش را بر سر تمام مسلمانان مستدام بدارد.

 

ه          * طالعی: حرکت آقای پوتین که با صرف نظر از عرف دیپلماتیک بلافاصله بعد از ورود به ایران اسلامی به دیدار رهبر معظم انقلاب شتافت در نوع خود شاهکاری بود که در تاریخ ثبت شد. درسی که آقای پوتین به برخی خواص داخلی داد و آنچه که در دیدار وی و بقیه روسای جمهور مهمان بر زبان آورده شد درس ‌آموزی از راهنمائی‌ها و تذکرات حضرت آقا بود. مردان خدا که پای درس قرآن و عترت زانو زده و علم و عمل آموخته‌اند به علت اراده الهی در کلیه قلوب جای دارند و خناسان و دیوصفتان چشم دیدن این عزت را ندارند. خدا سایه رهبر معظم انقلاب را بر سر ایران اسلامی و جهان اسلام مستدام بدارد. به خود می‌بالیم که چنین رهبری داریم.
 

ا           * 0912---8870: به رژیم صهیونیستی کودک‌کش عرض می‌کنم به کوری چشمتان سردار سلیمانی سالم و سرزنده و محکم به مبارزه با شما ادامه می‌دهد و ایران اسلامی به برکت نفس مسیحائی امام راحل(ره) و رهبری‌های مقتدرانه امام خامنه‌ای سردار سلیمانی‌های بسیاری دارد که در وقت مقتضی به پا خواهند خاست و تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند کرد.

 

* ___: شاید برای شما در داخل ایران این موضوع (امنیت در سایه اقتدار ) خودشو اونطور که باید نشون نده ولی برای ما که در غربت هستیم، وقتی به اخبار ایران و بخصوص پیرامون میهن را نظاره می کنیم، از جایگاه امن و مقتدر کشور دچار افتخار و غرور میشیم. برای همین شکر گزار رحمت خدای تعالی هستیم و آرزوی عزت و سلامتی و سربلندی میهن مون و نهاد های حافظ این موقعیت ایران عزیز و با اقتدار را داریم. با درود و آرزوی خیر و خوشی برای ملت ایران.

 

* 1204---0912: با شنیدن بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار خبرگان ملت، با همه  وجود برخورداری از نعمت ولایت را شکر کردم و به کیهان به خاطر اینکه همیشه در خط رهبری حرکت کرده است، از صمیم قلب تبریک عرض می کنم.

 

ا           * 021-0901: اگر مسئولی به امر ولی معظم فقیه گردن نهاد شامل رحمت خداوند می‌شود و در غیر این صورت شقی می‌شود و این شقی شدن از دل به زبانش جاری می‌شود و ذاتش را بیرون می‌ریزد.

 

ا         * 0916---9921: جانم فدای سردار لشکر بسیجی حاج قاسم سلیمانی که به حقیقت پاسدار انقلاب اسلامی و سرباز ولایت و خادم ملت است که از همه گروه‌ها و اقوام حقیقتا او را دوست دارند و به خود به داشتن چنین سردارانی می‌بالند. خداوند به حق آل ا... او را برای تداوم راه ولایت و شهادت محافظت نماید. او امید ملت‌های مقاوم در برابر صهیونیست‌هاست.

 

ا          * 0912---5293: کسانی که هنوز هم ما را دعوت به نزدیک شدن به آل سعود کثیف و قاتل حجاج بیت‌ا...‌ الحرام و زنان و کودکان مومن یمنی می‌کنند بدانند ما پیرو امامی هستیم که فرمود اگر ملت ما از صدام بگذرد و او را ببخشد از آل‌سعود نمی‌گذرد و جنایت آل سعود با آب زمزم هم پاک شدنی نیست.

 

* دولابی: مفتخریم عزتمندانه زیر سایه رهبری امام خامنه‌ای زندگی می‌کنیم. به آمریکای جنایتکار عرض می‌کنم آرزوی استحاله و تغییر نظام را به گور خواهید برد. فریاد مرگ بر آمریکا به عنوان شعار مقدس از اقصی نقاط کشور و بلکه دنیا به گوش می رسد.

 

* 9005---0913:ملت ایران مطیع مطلق رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای در تمامی ابعاد سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و.... است و این را در همه این سال ها ثابت کرده اند.

 

7872---0912: مدیر مسئول محترم کیهان چه زیبا گفته است که دیدار پوتین با رهبر ایران در اولین دقایق ورود به ایران و قبل از حضور در اجلاس گاز تبدیل به هدف اصلی از سفر شد بیاییم باور کنیم که تسلیم خدا شدن (نه کدخدا) در دنیا و آخرت عرت می آورد.

 

یادآوری این نکتهء باریکتر از مو(3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان در لیست بالا نیامده آن بوده است که آنان، ،مع الاسف، بعضی امتیازات لازم را در برخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه مرحلهء "مالش قهرمانانه"(4) نیاورده اند؛ لکن آکادمی، حق بقول عوام appeal را برای این دسته از مؤمنین، محفوظ می دارد.

والله الموفق والمُعین

هیئت داوران آکادمی نمدمالی

---------------------------------------------

(1) همان خایه مالی- م
(2) «ضپ» مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

(3) بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری (چادر مشکی) باشد- م

(4) حداقل 25 مالش در دقیقه!- تبصره 2 بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

* ضابطی: بازنشسته تامین اجتماعی هستم و کل حقوقم یک میلیون و 300 هزار تومان می‌باشد. در حال حاضر دختر دم‌بخت و یک پسر سربازی رفته بیکار در منزل دارم. عرضم این است که یارانه خانواده ما را قطع کرده‌اند پیگیر موضوع شدم می‌گویند دلیل آن سکونت شما در منطقه زعفرانیه شمال تهران است. تو را به خدا بنویسید آخر، این چه تدبیری است.

فدوی: آخر این چه ایراد بی موردی ست؟ در همهء انقلابات مکتبی همینطور است. یعنی، طبقات جابجا می شوند؛ بدین ترتیب که مستضعفان سابق مستکبر، و مستکبران سابق، اگر شانس آورده و اعدام نشوند، مستضعف می شوند!؛ فلذا شما با زبان خوش، به طبقهء تازه تان (دروازه غار- م) نقل مکان کرده و تا گزمگان و ضابطین حکومت پیداشان نشده، مثل بچهء آدم(ع) همانجا بتمرگید، برادر ضابطی، از فدوی گفتن!

 

* محسنی: تعدادی خواهر شاغل در قسمت سلامت‌یار سرای ‌محله شهرداری منطقه 9 تهران هستیم که بدون برخورداری از بیمه فقط 250 هزار تومان به ما حقوق می‌دهند. جالب اینکه حقوق هر چهار ماه یک بار پرداخت می‌شود. چرا باید این نیروها تا این حد تحقیر بشوند؟

فدوی از بجریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد؛ لکن پیش از آن متذکر می شود که «تحقیر» موهبتی ست الهی که از الله عز اسمه به نمایندگان محترم اش روی زمین تفویض شده، تا بشما تزریق کنند، شما که نباید دردتان بیاید، خواهر محسنی!

 

* گوهری: 8 ماه است که پروژه پدیده به دلیل تخلفات و اختلاس متوقف شده است. تمام زندگی خودم را در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده بودم. همسرم ماهیانه چندین میلیون تومان قسط می‌دهد. چرا قوه قضائیه به این پرونده رسیدگی نمی‌کند؟

فدوی: آخر این چه فرمایش بی پایه ای ست؟ حکومت قائل به فلسفهء مترقی الاهم فی الاهم است یعنی، با توجه به اختلاس های میلیاردی، شما تهِ صف هستید، عجله کار شیطان بزرگ در "برجام" است، خواهر گوهری!

 

* ایزدی: آن مسئولی که در مورد نامزد نمایندگی مجلس شدن گفته اصل بر برائت است آیا خدا وکیلی اگر کسی بر فرض به خواستگاری دخترش برود همین گفته خودش یعنی اصل برائت را در مورد شخص خواستگار می‌پذیرد یا حتماً احراز صلاحیت خواهد کرد؟

فدوی: مراتب بگونه ای به آگاهی صاحب عله رسید، بعدالتحیه والسلام گفتند حالا شما برای خواستگاری تشریف بیاورید، یک کاریش می کنیم!، ضمناً فدوی خدا را شکر می کند که شما با ایزدی های سوریه، نسبتی ندارید، برادر ایزدی!

 

* سینکی: آقای رئيس‌جمهور در سخنرانی خود در همدان ادعا کرده با توافق هسته‌ای موفق به برداشتن جنگ و حمله آمریکا از سر ایران شده است. ابتدای دوره خاتمی هم می‌گفتند دولت هاشمی داشت کشور را به جنگ با آمریکا می‌کشید و ما نگذاشتیم. تقلید از این نحوهء تبلیغات کلیشه ایديگر خريداری ندارد.

فدوی از بجریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد لکن پیش از آن، تذکر این نکته، بشرطی که ضد انقلاب نشنود، ضروری می نماید  که بی سببی نبوده است که فدوی در نمازهای شب خود، دائم سینه به تنور چسبانده و از قاصم الجبارین استدعا کرده است که این به لفظ ِمقام معظم رهبری(ضپ) "دشمن" را از ما مؤمنین نگیرد، که بی "دشمن" مايه فطیر است، برادر سینکی!

 

 آ         * 0919---0226: نمایندگانی که در این شرایط حساس توافق به این اهمیت را رها کرده و به مرخصی می‌روند آن اصحاب پیامبر را به یاد بیاورند که تنگه احد را رها کردند و آن خسارت به وجود آمد.

یونسی – تهران: مجلس اصولگرا در این شرایط نباید به تعطیلی 10 روزه برود. آیا الان وقت تعطیلات است. از یک مجلس اصولگرا بیش از این انتظار داریم. در شرایط حساس امروز جامعه جای تعارف نیست، باید قاطعانه در برابر این بی‌ تفاوتی ها ايستاد.

*093---0919  و 2964---0912: تعطیلی ده روزه مجلس شورای اسلامی در این شرایط حساس و خطیر بررسی برجام به ضرر ملت و کشور است. مردم حداقل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توقع دارند که در این برهه از زمان به وظیفه خطیر خود در حفظ و حراست از منافع ملی عمل کنند.

فدوی: بعلت تشابه موضوع و ضیق وقت، هر سه عریضه را یکجا یر رسیده و عرض می کند که  والله، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ... لکن بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، نمایندگان محترم حکومت در مجلس بیت،وقتی هم که حضور دارند، غایب اند، برادر یونسی و توابع!

 

* 7661---0919: مجلس در سیر قانونی بررسی توافق‌نامه باید کاری کند که تا دنیا، دنیاست نام نیک از خود برجا بگذارد و منافع ملت و نظام را در نظر داشته باشد.

فدوی از به جریان انداختن عریضهء شما مضایقه نمی کند لکن حال که ضد انقلاب خوابست، یواشکی عرض می کند: شما دیگر چرا برادر؟ مگر ما چیزی بنام " مجمع تشخیص مصلحت ملت" هم داریم؟ بقول عوام: What are you talking about brother 7661---0919

 

* احمدی: وسط تابستان این همه افزایش قیمت میوه واقعا تاسف‌آور و غیرقابل تحمل است. افزایش قیمت نان و لبنیات هم که دیگر قوز بالای قوز است.

فدوی: هر گردی که گردو نیست و هر گرانی که بد نیست! آنچه که شما فراموش کرده اید این است که نان و پنیر دیگرغذای فقیرانه نیست و پس از انقلاب شکوهمند، بقول عوام up grade شده، و همه کس نمی تواند نان و پنیر بخورد، برادر احمدی!

 

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

12 دسامبرالمودّب سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه