خانه   |   آرشيو کلی مقالات   |   فهرست نويسندگان  |   آرشيو روزانهء صفحهء اول سايت    |    جستجو  |    گنجينهء سکولاريسم نو

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

ا

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

8 دی ماه 1393 ـ 29 ماه دسامبر 2014

- See more at: http://isdmovement.com/2014/12/122914/122914.Hamidreza-Rahimi-Maktubat.htm#sthash.kYKq8zVJ.dpuf

مکتوبات «فدوی»

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

25 آبان 1394 ـ 16 ماه نوامبر 2015

 

رقابت

       پنداری پا کردن در نعلینِ زردِ مقام معظم رهبری(ضپ)(1) کم کم دارد باب می شود، و معظم له نیز، البته بلحاظ دمکرات بودن ِ بیش از حدّ(2)، بروی خود نمی آورد. بعنوان مستوره، فدوی مهملات داهیانهء بلاهت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی، امام‌جمعه محمودآباد، را در پی می آورد و قاصم الجبارين را گواه می گيرد و اگر نمی پذیرید، روح پُر فتوح حضرت امام(ل) و پُرستات مقام معظم رهبری، ادامه الله علوّه، را نیز برای محکم کاری ضميمه می کند، که مطلب، ساخته و پرداختهء او نيست و خود ِجنس است؛ اصلاً این هم سند مصوّر منگوله دارش:

       * من نوه «هیتلر» را مسلمان کردم!– سحام نیوز

       باری، مقام معظم رهبری، اعلی الله تعالی شأنه و اعز انصاره و اعوانه، در این باب، از سرِ فروتنی چیزی نفرمود فلذا فدوی نیابتاً عرض می کند: اینکه چیزی نیست، معظم له "پوتین" را نه تنها مسلمان، که حزب اللهی فرموده اند!

       زیاده تشرُّفی نیست

        دسامبر 2015

----------------------------------

(1). (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف «ضاعف الله پرستاته» است.

(2) لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر(اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! از این گذشته، در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تر است، استفاده کند، تا "اعدام" شود هر آنکه نتواند دید!

(3) قرار شد دشنام، آن هم از این نوع اش ندهید، خواهر- برادر خواننده،خوبیت ندارد!

 

اعلام نتایج

       یکی از پژوهش های فدوی، سرانجام، بعون الله، به پایان رسید و اکنون اعلام نتایج آن، بمنظور استفادهء جامعهء علمی کشور، بقول عوام for free  امکان پذیر شده است.

       این پژوهش نشان می دهد که ایران اسلامی، نه فقط در شرایط صدر اسلام عزیز به سر می برد، بلکه در ردیف نخست لیست کشورهای مصرف کنندهء جوهر قرمز نیز هست! بموجب همین پژوهش، علت احراز رتبهء نخست حکومت اسلامی درونمرزی (جمهوری اسلامی- م) * را در این لیست، ازدحام و افزایش خطوط قرمز حکومت**، در کلیهء شؤن ملک و ملت، در جامعه شکوهمند اسلامی ست!... بعنوان مستوره:

       * پارسینه جان! سید حسن جزء خط قرمزهاست، یه بار دیگه رفتی طرفش هکت می کنما، بعد نگی نگفتیا!

       (گفتن ندارد که برادر سید حسن با آن هیکل که تبر داعش هم گردن اش را نمی زند، چقدر جوهر قرمز مصرف می کند!)

       * خطوط قرمز نظام در ضیافت افطاری رئیس‌جمهور رعایت نشد!/ ایران اسلامی نیوز

       * تعلیق غنی‌سازی٬ امضای پروتکل الحاقی٬ خروج انتقال اورانیوم غنی شده و تعطیلی سایت اراک، «خط قرمز» ایران در مذاکرات با غرب است. / محمد(ص) حسن(ع) آصفری٬ عضو کمیسیون امنیت ملی حکومت در مجلس/ دیگربان

       * جمهوری اسلامی امروز پس از دوازده سال مذاکره با طرف مقابل و به طور خاص دولت آمریکا به عنوان تصمیم گیرنده نهایی در طرف مقابل خود؛ به سطحی از توافق با طرف مقابل دست یافته است که در این مرحله دیگر باید بر اساس این خواسته ها و خطوط قرمز سازوکار و ساختار توافق و تعامل نهایی طرفین شکل بگیرد./ میدان 72

       * رجانیوز: اظهارات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان و کارگزاران نظام حاوی محورهای متعددی بود که هر یک از آنها را باید به طور جداگانه مورد توجه و دقت قرار گیرد اما شاید مهم ترین بخش از اظهارات ایشان یادآوری مجدد «خطوط قرمز» مذاکرات هسته ای به تیم مذاکره کننده و افکار عمومی در فاصله یک هفته ای تا پایان ضرب الاجل دهم تير ماه دوب.

       * 5 ماه فاصله تعهدات طرفین عبور از خط قرمز ایران است./ کیهان دارالخرافه

       * معاون سیاسی سپاه مطرح کرد: رنگ خونین خطوط قرمز ایران!!/ ایران اسلامی نیوز

       * بزک توافق بد با تحریف خطوط قرمز هسته‌ای / تیتر صفحه نخست کیهان دارالخرافه

       * و...

       زیاده جوهری نیست.

_____________________________________________

* از تنظیمات فرهنگستان فدوی، و در مقابل حکومت اسلامی برونمرزی(داعش- م)

 

مشاوره بین المللی

       خوانندگان محترم ضد انقلاب، یکوقت تصور نکنند که فعالیت های فدوی، فقط  درونمرزی و منحصر به بیت رهبری(ضپ) ست؛ خیر، فدوی فعالیت های برونمرزی هم دارد که مستوره ای را در پی می آورد:

       * به گزارش جام جم آنلاین، به نقل از خبرگزاری فرانسه، فلیکس کیپرونو، وکیل جوان کنیایی که عاشق مالیا دختر 16 ساله باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا شده است، ضمن خواستگاری از مالیا، پیشنهاد کرد که در ازای ازدواج با وی 50 راس گاو، 70 راس گوسفند و 30 راس بز را به عنوان شیربها به خانواده عروس بدهد. /آخرین نیوز

       مراتب توسط فدوی، در باغچه جنوبی کاخ سفید، به استحضار مقام معظم رهبری ممالک محروسهء امریک، برادر حسین(ع) اوباما رسید. بعدالتحیه والسلام در پاسخ فرمود حرفی ندارد، فقط، اندکی تأمل کند که معظم له برای نگهداری احشام  مذکور، نخست طویله ای پیدا کند بعد، برادر فدوی!

       زیاده احشامی نیست..

 

راهکارهای عملی

       می گویند، و بدرستی هم، که انجام همه چیز در گرو دو فقره "پ" ی ناقابل است که همانا پول و پارتی ست، که در ایران اسلامی، البته مبالغی "پشم" نیز به آن اضافه می شود! فدوی اما، بعنوان کنشگری که از عناصر فوق مع الاسف محروم است، به این زودی ها بقول عوام give up نمی کند و پیرو طرح هائی که پیش از این پیرامون حل مشکلات اسلامسوز برادران، از جمله حجاب و تفکیک جنسیتی، به حضور پُر زور برادران، کثرالله امثالهم، تقدیم داشته و هنوز دارد روی میز مقامات، اعلی الله مقامهم اجمعین، خاک می خورد، امروز یک فقرهء دیگر که این بار در عرصهء صرفه جوئی ست(1)، پیشکش می کند.

       مقدمتاً اما به سابقهء امر به اجمال و اختصار اشاره می شود:

       * مجسمهء حسن روحانی در یکی از میدان های سرخه نصب می شود!/ دولت بهار

       * در جشن روحانی تنها نیست، از مجسمه حسن روحانی رونمایی شد و قرار است این تندیس در یکی از میدان های شهر سرخه نصب شود.

       این خبر میمنت اثر، در ایرنا نیز بازتاب مشابهی داشته است. باری - بر پایهء آنچه پیشتر گفته آمد، احوط آن است که ریاست محترم آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م)، در امتثال فرامین مقام معظم رهبری، ضاعف الله اشراقه، دائر بر صرفه جوئی(1)، و بمنظور احتراز از هزینهء ساخت و نصب، شخصاً روزی چند ساعت، بعنوان مجسمه،در میدان مذکور، بایستد!

       زیاده طرحی نیست.

____________________________________

(1) فدوی از این نکته که چرا مقام معظم رهبری، ضاعف الله پرستاته، در به باد دادن میلیاردها دلار نفتی ملت حیران، صرفه جوئی نمی کند، عجالتاً می گذرد.

 

کج فهمی

       فدوی، در مرور خبرهای امروز به یک به قول عوام error علمای خاج پرست، بشرح زیر برخورد:

       * وال‌استریت جورنال: ایران از طالبان پشتیبانی مالی و نظامی می‌کند./ رادیو فردا

       خب،حالا خودمانیم؛ ضد انقلاب که خواب، و برادران در کارِ کباب! و کسی ملتفت نمی شود، آخر این چه ایراد ناواردی ست؟ شما خاج پرستان بیسواد، اگر بقول اهل فن، با "ترم"های اسلامی آشنائی ندارید،گناه اعلیحضرت العظمای ما چیست، هان؟. باری فدوی حوصله ندارد، فلذا از تعارف کم می کند و بر مبلغ می افزاید. یعنی، گوشزد می کند اینکه معظم له از جیب ملت حیران "از طالبان پشتیبانی مالی و نظامی می‌کند"، نام اش  "صلهء ارحام" است، برادر وال استریت!

       زیاده" ارزی" نیست!

 

زندان سکندر*

       فدوی در خبرهای درونمرزی (آمریکا- م)! خبری خواند که  لامحاله او را به این نتیجه رساند که بیخودی نیست که صنعت فیلم شیطان بزرگ، تا این میزان پیشرفته و موفق، و به پایتخت فیلمسازی جهان نیز مشهور شده است. شما هم ملاحظه کنید:

       * دو قاتل خطرناک در عملیاتی "استادانه و پیچیده" موفق شدند از زندان فوق امنیتی در ایالت نیویورک فرار کنند."ریچارد مت" و "دیوید سوئت"دو قاتل خطرناک زندان ایالت نیویورک با بریدن یک لوله فولادی در پشت سلول خود وارد سیستم فاضلاب شدند و خود را به خیابان نزدیک زندان رساندند؛ این خبر را روز گذشته فرماندار این ایالت اعلام کرد.... مقامات گفته اند که این اولین فرار از این زندان فوق امنیتی از 150 سال پیش تاکنون است. نیروهای پلیس محلی و فدرال با مسدود کردن جاده ها در جستجوی این دو زندانی هستند.

       قاتلان گرامی و خطرناک در عین حال، پیش از فرار، از قرار(**)، و به استناد ادامهء خبر، بسیار مؤدب نیز بوده اند:

       * این دو زندانی فراری با نصب یک نقاشی بر لوله فولادی بریده شده، این جمله را زیر آن نوشته اند: "روز خوبی داشته باشید

       بر این پایه، خاج پرستان کافی ست که همین را فیلم کنند، دیگر سناریو و فیلمنامه نمی خواهد!       

       بگذریم؛ فدوی اما در شرح و تفسیر خبر، یکی دو نکته بنظرش می رسد که عرض می کند. مقدمتا، و بمنظور تنویر افکار برادران، تا دیر نشده بگوید که مراد از " زندان فوق امنیتی" زندان هائی نیست که برادران، کثرالله امثالهم، در ایران اسلامی بر پا فرموده و اهل اندیشه و قلم و البته زندانیان عقیدتی را در آن، تا نوبتِ رسیدن به اعدام، بیخودی نگهمیدارند! بلکه منظور خاج پرستان، آن است که سیستم بقول عوام  Security آن، چندان پیشرفته است که امکان فرار بزهکاران را عملاً غیرممکن می کند....

       نکتهء واپسینی که ذهن فدوی را در این رویداد،شدیداً بخود مشغول داشته این است که وی با آنکه شوربختانه کارآگاه نیست، لکن بصرافت دریافت که برادران چینی ما، البته به اهتمام حضرات آیات، فقط در ایران اسلامی فعّال مایشاء نیستند، بلکه ردّ پای شان در این فرار بزرگ، در ممالک محروسهء امریک نیز به روشنی دیده می شود! فدوی بخیل نیست و می گذارد که شما هم، بقول عوام for free ببینید؛ این هم سند مصورمنگوله دارش:

       زیاده مدرکی نیست...

___________________________________________

 (*) وام بدون بهره ای از حسین دولت آبادی، در  رمان سه جلدی «زندان سکندر» اثر تازهء آن نویسنده

و نیز:

خرم آن روز کز این منزل ویران بروم

راحت جان طلبم،و از پی جانان بروم

دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت

رخت بربندم و تا ملک سلیمان بروم / حافظ

(2) فدوی هم توی این هیر و ویر،هی قافیه می سازد!

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

       * الشرق الاوسط: سپاه، افسرانی که از رفتن به سوریه سرپیچی کرده‌اند را، محاکمه نظامی می‌کند./العربیه

       تحشیهء فدوی: بله، تا "اعدام شود" هر آنکه نتواند دید!؛ مقام معظم رهبری(ضپ)، غیر از فدوی، با کسی شوخی ندارد! اصلاً جعبهء مارگیریِ "مدافعان حرم(س)" به کنار، تکلیف برادر بشار چه می شود؟

 

       * وزیر راه و شهرسازی ایران گفت نوسازی حمل و نقل فرسوده هوایی ایران 50 میلیارد دلار پول می خواهد، ولی چنین پولی در ایران وجود خارجی ندارد. /العربیه - عباس(ع) آخوندی

       تحشیهء فدوی: خب چرا از حضرت آقا(ضپ) و، اگر تشریف نداشتند، از برادران قرض نمی کنید، برادر عباس(ع) آخوندی؟

 

       * ایران همواره مشارکت نیروهای خود را در نبردهای سوریه رد کرده و می‌گوید حمایت اش از ارتش این کشور «مستشاری» است. /العربیه

       تحشیهء فدوی: بله همینطور است، اگر راست اش را بخواهید،حتا مستشاری هم نیست! و پاسدارانی هم که در آنجا کشته شده می شوند، و البته خواهند شد،در اثر سرماخوردگی بوده است و لاغیر، برادر العربیه!

 

       * روحانی: از تیتر برخی رسانه‌ها می‌توان فهمید چه کسی فردا بازداشت می‌شود!/ بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: ایرادتان چندان هم وارد نیست، برادر روحانی، زیرا دیری ست که بازداشت، یکی از تفریحات سالم و فرحبخش برادران است، که بقول عوام that’s ok!. مشکل فدوی اما آن است که نمی داند چه کسی فردا اعدام می‌شود، برادر کلید الاسلام!

 

       * ادعای ابراهیم یزدی: امام روز ۱۳ آبان به من گفت: «این‌ها کی‌اند ‌‌‌‌اشغال کردند؟ برو بریزشان بیرون»!/ نظر نیوز

       تحشیهء فدوی: معلوم می شود که حضرت امام(ل) هم از خط امام(ل) خارج شده بوده است!

 

       * آیت‌الله بیات زنجانی: انقلاب کردیم که مردم راحت بتوانند حرف خود را بزنند! / سحام نیوز

       تحشیهء فدوی: ببخشید، فدوی را علی الحساب خوف برداشته است؛ نخست بفرمایید که شما آیا با برادر بابک زنجانی نسبتی،اعم از سببی و نسبی دارید یا نه! تا اگر ترس فدوی ریخت، بقیه را عرض کند؛ و آن اینکه پیش از انقلاب شکوهمند نیز، مردم حرف خودشان را، البته منهای اعلیحضرت می زدند، حالا هم البته منهای اعلیحضرت العظما، حرف شان را می زنند، خب بقول عوام، so what?!

 

       * رسانه های ایران از دستگیری گروهی ده نفره، از جمله سه نفر مسلح، در حدود یک ماه پیش خبر داده اند که در سه نوبت اقدام به تجاوز گروهی به دختران جوان در حوالی شمال قزوین کرده اند. روزنامه فرهیختگان، چاپ تهران، در گزارشی نتیجهء پیگیری‌های خود در مورد این پرونده را منتشر کرده که حکایت دارد متجاوزان، در هر سه نوبت دخترهایی که برای گردش به به مناطق باراجین و جاده زرشک در شمال قزوین رفته بودند را با تهدید اسلحه و در حضور پسران همراه آنها مورد تعرض قرار داده اند.

       تحشیهء فدوی: صفت "شکوهمند" در جامعهء شکوهمند اسلامی بی سببی نبوده و نیست!

 

       * استفان دی میستورا، فرستادهء سازمان ملل به سوریه: تلاش می کنيم سوريه تقسيم نشود. / تدبير

       تحشیهء فدوی: هر کار که می کنید، سهم حضرت آقای ما فراموش نشود، برادر استفان!

 

       * بی بی سی: 12  درصد کاهش تیراژ کتاب در ایران در شش ماه اول امسال. عباس (ع)صالحی- معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: در حوزه صنعت نشر رکود مضاعف دیده می‌شود.

       تحشیهء فدوی: بقول آن بزرگوار:

بیت

از این سموم که بر طرف بوستان بگذشت

عجب که بوی گلی هست و رنگ نسترنی!

 

       * چرا مریخ از کره‌ای گرم و مرطوب به جایی سرد و خشک بدل شده؟/ بی.بی.سی

       تحشیهء فدوی: به احتمال قوی پای برادران به آنجا هم رسیده است!، این هم آخر کاری داشت که مزاحم شدید، برادر بی بی سی؟!

 

       * ایران تولید نفت خود را 500 هزار بشکه افزایش می دهد. /العربیه

تحشیهء فدوی: رونوشت: برادران، سید حسن نصرالله، بشاراسد، چماقداران گرامی نیجریه، یمن، میانمار، سایر اوباشان محترم خاورمیانه، و... جهت اطلاع و اقدام عاجل!

 

       * سردار سلامی: آن انبار موشکی زیرزمینی که نشان دادیم از قدیمی‌ترین انبارها بود؛ حالا مانده تا انبارهای موشکی مدرن خود را نشان دهیم! /«انتخاب

       تحشیهء فدوی: صرف نظر از علت افلاس مردمی، آخر آدم مکتبی که عورت اش را بهمه نشان نمی دهد، برادر پاسدار!

 

       * مریم حبش سانتوچی؛ سوری تباری که دختر شایستهء ونزوئلا شد. /تدبیر

       تحشیهء فدوی: عمرت به دنیا بود! می بینی که زندگی در خارج از حوزهء استحفاظی برادر بشار و مقام معظم رهبری(ضپ)،چه مزایائی دارد، خواهر "مریم حبش سانتوچی"!

 

پای درد دل مردم دارالخُرافه    
اشاره
: پیام ها همگی واقعی و برگرفته از جراید شریفهء دارالخُرافه است، پاسخ ها اما از فدوی ست.

       * 7013---0912: دانشگاه پیام نور شهرستان ری در کاری قابل تأمل اقدام به برگزاری آزمون مختلط دانشجویان دختر و پسر کرده است. بعضی از دختران ساپورت‌ پوش و با آرایش غلیظ کنار پسران قرار داده می‌شوند. چرا؟ آقایان مخالف بهشت زوری بودند ولی خودشان جهنم زوری راه ‌انداخته‌اند!

       فدوی بمنظور صرفه جوئی در وقت،"پیام نور" را با "پیام زور" قافیه کرده، ومراتب را در اجرای فریضهء لایتغیّر "امر بمعروف و نهی از منکر"، با  قید چندین فوریت و بعنوان ناهی از منکر، شدیداً به آگاهی آن جوانان نابکار رساند. نتیجه اینکه جای شما خالی، فدوی را شدیداً تنبیه، و شل و پل روانهء بیمارستان کردند! و این پیام را هم توسط وی برای شما  فرستادند:

بیت

گر تو را در بهشت باشد جای

دیگران دوزخ اختیار کنند!

این چند سطر را فدوی،به اجمال و اختصار، در اورژانس شبانروزی خاتم الاشقیاء قلمی کرد. الاحقر - فدوی

 

       * 9614---0912: از آقای رئیس جمهور و دولتش از اینکه برای مسکن و اصلاح یارانه ها قدمی بردارند بطور کل نا امید گشته‌ایم حداقل در رابطه با کاهش عواقب سوء توافق هسته‌ای (برجام) کاری بکنند که توسط نسل‌های بعدی سرزنش نشویم.

       فدوی روی عریضهء شما اقدامی ندارد زیرا نسل آینده به اهتمام مقام معظم رهبری (ضپ) و توابع، کوتوله شده و کلاً عرضی ندارند، چه رسد به سرزنش؛ برادر!9614---0912
 

       * یکی از اهالی محل: با توجه به وقوع دو زلزله اخیر در اطراف تهران و خطر وقوع آن در تهران، مسئولیت شهرداری در این خصوص دو چندان می‌باشد. یکی از راه های قابل پیش‌بینی و جلوگیری از افزایش تلفات احتمالی، باز کردن خیابان‌ها و کوچه‌های در طرح تعریض است. مثلاً در منطقه 12 خیابان معیری کوچه ایزدی نیک و کوچه سلطانزاده و خیابان ولیعصر(عج) کوچه «وشتاهل» می‌بایست عقب ‌نشینی کنند تا عبور وسایل امدادی با مشکل مواجه نشود.

       فدوی: مراتب در شرایطی که پس از نرمش قهرمانهء صبحگاهی، مشغول نوشیدن جام زهرِقند پهلو بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام فرمودند اجرای طرح پیشنهادی شما مستلزم کاهش بودجهء سوریه و لبنان است؛ فلذا صرف در این است که به زلزله امر فرمایند که از آن طرف ها رد نشود، برادر اهالی!

 

       * صادق همتی: از وزیر محترم نیرو درخواست می‌شود هزینهء آب و برق شهرستان دهلران را که از نظر آب و هوایی مثل خوزستان است همانند این استان در نظر بگیرند نه مثل ایلام که شاید به کولر آبی هم نیاز نداشته باشد. برای روشن شدن مطلب از هواشناسی سوال کنید.

       فدوی روی عریضهء شما اقدامی ندارد و نیازی به استعلام از ادارهء هواشناسی نیز نیست زیرا برق از اقلامی ست که حضرت امام(ل) از همان بدو فرود از کرهء ماه به ایران سابق در سال 57 آن را رایگان اعلام فرمود؛ فلذا هر چقدر هم تاکنون پرداخته اید، از کیسه تان رفته است. لکن درب توبه همیشه باز است. احوط آن است که یک کپی از صورتحساب های برق را از سال 57 تاکنون فراهم به دفتر بیت تحویل تا نسبت به استرداد وجوه پرداختی اقدام شود، برادر همتی!

 

       * 2405---0917: از امتناع دولت نسبت به ارائهء لایحه به مجلس دربارهء برجام نتیجه گرفته می‌شود که برخی مجلس بی‌خاصیتی را می‌خواهند که فقط فرامین دولت را اجرا کند. این کارها حکایت از یک روحیه خود محور و خودکامه دارد هر چند شعار مردم سالاری بدهند.

       فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ.. لکن بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، البته که مجلس بی‌خاصیت نیست، بلکه کلاً زائد است، برادر!2405---0917

 

       * تورانی- جانباز انقلاب: تعطیل کردن مجلس در این شرایط حساس مثل این است که دشمن به کشور حمله کرده و فرمانده پادگان سربازان و نیروهای خود را به مرخصی فرستاده باشد.

       فدوی: والله برادر جانباز بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آآ... لکن بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، از آنجا که آن بزرگواران، نمایندگان محترم حکومت در مجلس هستند، فلذا در نقش چرخ پنجم درشکه عمل می کنند، و چون خودِ حاکمیت حاضر است، غیبت آقایان، اصلاً محسوس نیست، برادر جانباز!

 

ا      * 0914---9915: باز گذاشتن دست داعشی‌ها در تخریب آثار باستانی و میراث‌های فرهنگی سوریه و عراق توسط غرب! ثابت کرد که تمجید غربی‌ها از فرهنگ و آثار فرهنگی فریبی بیش نیست و شیادی در ذات آنها است.

       تا ضدانقلاب بیدار نشده، فدوی از صمیم قلب دعا می کند که قاصم الجبارین این دشمن خیالی را از ما نگیرد، که بی "دشمن" فطیر است، برادر! 9915---0914

 

       * شهیدی: دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) کجا که تحریم و قطع رابطه آمریکا با ایران را نعمت می‌دانستند و دیدگاه بعضی از مسئولان امروز ما کجا که حل همه مشکلات را در برقراری رابطه با دشمنان می‌دانند. آن وقت دم از تفسیر راه امام هم می زنند!

       فدوی: امام(ل) شناسی شما تعریفی ندارد و گرنه می دانستید که حضرت امام(ل) حتا جنگ را که مشمئز ترین پدیده در تاریخ بشریت است، نعمت تلقی می فرمود. آيا شما از دیار باقی تماس می گیرید، برادر  شهیدی؟!

 

       * مینایی: از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران درخواست می‌کنم مراکز روان ‌شناسی و همچنین روانپزشکی با رویکرد دینی و شریعت اسلامی و با همکاری نهادهای دولتی و غیردولتی مربوطه در سطح شهر تهران راه‌اندازی کند تا با بکارگیری طلبه‌های متخصص علوم روانشناسی و روان‌پزشکی در این مراکز شهروندان جوان تهرانی را از خطر طلاق و فساد نجات دهند.

       فدوی میان بر زده، مراتب را با قید 72 فوریت به استحضار نمایندگان محترم حکومت در مجلس رساند. پس از سینه زنی مبسوط و بعدالتحیه و السلام فرمودند که دارند رویش کار می کنند و بعون الله و بعنوان دستگرمی، در رشتهء دندانپزشکی توفیقات چشمگیری نیز بشرح زیر  داشته اند؛ فلذا دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) بگذارید، درست می شود. در باب روانشناسی و روانپزشکی نیز افزودند که بحمدالله  مشکلی نیست و در واقع تحصیل حاصل است زیرا طلبه گان، به حول و قوّهء الهی، بقول عوام already  همگی روانی و آماده به خدمت اند، برادر مینائی!

به پایان آمد این جوهر، شکایت همچنان باقی!

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

19 دسامبرالمودّب سنهء 2015 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر - فدوی

تا درودی دیگر، بدرود 

 

http://www.hazl.com/

بازگشت به خانه